Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
martins_usars
07. May 2024, 20:43 #5641

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 2.0TDI

kas liedz ICE nospiest pedāli kickdown? jebkurā režīmā būs max jauda kā TOGA

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 07 May 2024, 20:43:28 ]

Online
foobar
07. May 2024, 20:48 #5642

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6014

Braucu ar: M57TU2D30

Protams, ka noteiktos apstākļos viss būs, ja esi gatavs šim svarīgajam brīdim.

EV gadījumā nav jābūt gatavam, vienkārši ir...

BMW M kārbai ir 7 ātrumi, BMW kārbai EV kārbai nav ātrumu, par ko te vispār ir runa...

Offline
kexxx
07. May 2024, 20:48 #5643

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11631

Braucu ar:


07 May 2024, 19:15:05 @martins_usars rakstīja:
Ar rūpīgu vērību izlasīju pēdējās lapas. Radniecība starp keksiku un širminieku vairs nav noliedzama Tā arī nesaprotu kurš uzvarēja? širminieks vai sīvā pudele?


omg, kas par uzbraucienu ilgi domāji?
Offline
martins_usars
07. May 2024, 20:53 #5644

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 2.0TDI


07 May 2024, 20:48:12 @kexxx rakstīja:

07 May 2024, 19:15:05 @martins_usars rakstīja:
Ar rūpīgu vērību izlasīju pēdējās lapas. Radniecība starp keksiku un širminieku vairs nav noliedzama Tā arī nesaprotu kurš uzvarēja? širminieks vai sīvā pudele?


omg, kas par uzbraucienu ilgi domāji?

Kādas 5 sekundes pie sevis paķiķināju negribu zagt laurus cipargalvam, viņš bija pirmais, kurš norādīja uz iespējamiem radurakstiem powerī, ņemot vērā centību, neatlaidību un skillu interneta faitos
Online
kexxx
07. May 2024, 21:18 #5645

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11631

Braucu ar:


07 May 2024, 20:53:15 @martins_usars rakstīja:

07 May 2024, 20:48:12 @kexxx rakstīja:

07 May 2024, 19:15:05 @martins_usars rakstīja:
Ar rūpīgu vērību izlasīju pēdējās lapas. Radniecība starp keksiku un širminieku vairs nav noliedzama Tā arī nesaprotu kurš uzvarēja? širminieks vai sīvā pudele?


omg, kas par uzbraucienu ilgi domāji?

Kādas 5 sekundes pie sevis paķiķināju negribu zagt laurus cipargalvam, viņš bija pirmais, kurš norādīja uz iespējamiem radurakstiem powerī, ņemot vērā centību, neatlaidību un skillu interneta faitos


varēji nepažēlot vēl 5 sek un padomāt, vai aizdirst topiku ar savām jēlībām vai nē
Offline
martins_usars
07. May 2024, 21:50 #5646

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 2.0TDI


07 May 2024, 20:48:02 @foobar rakstīja:
Protams, ka noteiktos apstākļos viss būs, ja esi gatavs šim svarīgajam brīdim.

EV gadījumā nav jābūt gatavam, vienkārši ir...

BMW M kārbai ir 7 ātrumi, BMW kārbai EV kārbai nav ātrumu, par ko te vispār ir runa...



Nu tīri tehniski, ja abi divi draiveri brauc vienmēr gatavi, tad M kārbai nevajag septiņus robus, bet tikai vienu. Izejot no tā, kādā ātrumā mērīs cincīšus un cik lielā distancē peņu mērīšana notiks, izvēlās pārnesumu ar kuru sākt. Standarta ielas dragreisā nevar atvilkt vairāk par pirmajiem diviem robiem, jo tad ātrums jau ir stipri pāri 100km/h. ar Mku otrajam ātrumam gals nav kādi 130-140? Gaycan taču arī ir 2 robu kārba. Daudz robi ir degvielas oikonomijai, skrienas parasti ar vienu, maksimums diviem. Protams, ka ar TM3P var paņemt uz ņeždančiku, bet ne jau ar Bornu vai EV škodu
Online
Lafter
07. May 2024, 22:09 #5647

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27058

Braucu ar: wv

@foobar runā par jaudas/reakcijas zudumiem. Kuri rodās visu mezglu mijiedarbības rezultātā. EV ir motori bez daudziem mezgliem- tiešā piedziņa. To faktu apšaubīt ir bezjēdzīgi.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 07 May 2024, 23:24:08 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Online
cipargalva
07. May 2024, 22:11 #5648

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6510

Braucu ar: quattro

Vairāk gan šķiet, ka arī viņš sapņo par plus klemmi.
Offline
shirminieks
07. May 2024, 22:22 #5649

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81

Musar, kā lai Tev vienkāršāk paskaidro - te daudzi runā par kaut kādiem 0-100kmh vai 0-160kmh laikiem pēc grāmatas, braukšanu sporta režīmā, kickdown, utt. Es Tev stāstu par ikdienas braukšanu, kad viss saslēgts comfort / eco režīmā un Tu brauc pa pilsētu ar 5’o robu un 1200rpm.

Ja tajā mirklī man vajag paātrināties, negribu es to tarkšķi - vienalga vai 2.0tdi, vai 30i, vai 30d, vai pat 40i - dzirdēt skaļāk, vai just (gaidīt) kā kārba pārslēdz robu uz leju, kad ir sapratusi, ka pie 1200rpm nekāda paātrinājuma nebūs.

Ja vari man parādīt kādu ikdienas ICE, kas tajā brīdī dot tādu paātrinājumu kā pārslēdzot uz 3000rpm, bet kurš paliek tikpat kluss / neuzbāzīgs cik pie 1200rpm, un bez gaidīšanas kamēr kārba nomet robu, tad piekrītu, ka BEV nav ikdienas lietošanā dinamiskāks.
Offline
martins_usars
07. May 2024, 22:27 #5650

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 2.0TDI

G01 M760i
Online
shirminieks
07. May 2024, 22:28 #5651

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81

Agrāk te visi jūsmoja par dīzeļiem (gan E39 530d, tad nāca E60 535d), kam tik daudz griezes, ka ‘lec no apakšas’ un nav nepieciešams nekad pārslēgt uz zemāku robu / griezt motoru, jo vienmēr esošajā robā pietiek jaudas - BEV ir kā šim nākamais līmenis, jo Tu vienmēr atrodies robā, kur ir VISA jauda, un auto ir vienlīdz skaļš neatkarīgi vai izmanto 10% jaudas vai 100% jaudas.
Offline
shirminieks
07. May 2024, 22:30 #5652

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81


07 May 2024, 22:27:07 @martins_usars rakstīja:
G01 M760i


Ikdienas auto, Musar
Offline
martins_usars
07. May 2024, 22:32 #5653

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 2.0TDI

F90 M5 CS? te ir powers, ko tu gribi izdzirdēt?
Online
JDS
07. May 2024, 22:38 #5654

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10678

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


07 May 2024, 20:33:44 @foobar rakstīja:
Tak visi, kas tagad brauc ar EV ir braukuši ar ICE ar ideālo griezi un jaudu pie 4k rpm

Parasti, kad BMW ieliek SPORT, auto tur min RPM pie 3k.

Neviens normāls cilvēks nebrauc ar SPORT ikdienā

EV Tev tas nav jādara, SPORT ir visu laiku, ko tur tik grūti saprast...

Kaa tik gruuti ir saprast, ka arii teslisti lielaakaa dalja braukaa ar izveeleetu menu chill mode acceleration, tur pat performance ir 7-8 sekundes liidz simtam un lags ir pietiekoshi liels.. nerunaajot jaupar visadaam konaam utt

[ Šo ziņu laboja JDS, 07 May 2024, 22:39:02 ]

Offline
Naviic
07. May 2024, 22:50 #5655

Kopš: 15. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: ljoti gribeetu sev BMW. Kursh uzdaavinaas??

Bet te neviens nerunā par to, ka tā tesla līdz 100km/h ieskrienās ātri, bet pēc tam tā līkne vairs nav tik aizraujoša un zaudē...
Offline
treshaa_josla
07. May 2024, 22:52 #5656

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 279

Braucu ar:


07 May 2024, 19:15:05 @martins_usars rakstīja:
Ar rūpīgu vērību izlasīju pēdējās lapas. Radniecība starp keksiku un širminieku vairs nav noliedzama Tā arī nesaprotu kurš uzvarēja? širminieks vai sīvā pudele?


Pavirši skatoties, jā abiem vaibs ir tas pats. Pēdējais vārsd vienmēr, par katru cenu...

Bet nē. Neticu. Keksis ir daudz trulāks, monotonāks. Viņa repertuārs ir daudz ierobežotāks un visu laiku iet pa apli


~~~~~~~~~~~

Nekad neesmu ieslēdzis čill modi. Nevaru saprast, kam tāda vispār vajadzīga
Offline
abyss
07. May 2024, 23:03 #5657

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7943

Braucu ar: e39 523

Tātad esam nonākuši līdz tam, ka ice skaļāk paātrinās

G30 540i domāju ļoti smuki paātrināsies arī no 1700 rpm un nekādu diskomfortu nejutīsi. Škoda principā nekādu diskomfortu arī nejūtu paātrinoties

Uz šosejas tāpat troksni rada riepas nevis motors un to cik kluss būs salonā nosaka piekare un skaņas izolācija. Principā tā pa īstam EV klusumu var izjust dzīvojamā zonā, kur var kādam skolniekam pielavītites no muguras.
Offline
shirminieks
07. May 2024, 23:12 #5658

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81


07 May 2024, 23:03:04 @abyss rakstīja:
Tātad esam nonākuši līdz tam, ka ice skaļāk paātrinās

G30 540i domāju ļoti smuki paātrināsies arī no 1700 rpm un nekādu diskomfortu nejutīsi. Škoda principā nekādu diskomfortu arī nejūtu paātrinoties

Uz šosejas tāpat troksni rada riepas nevis motors un to cik kluss būs salonā nosaka piekare un skaņas izolācija. Principā tā pa īstam EV klusumu var izjust dzīvojamā zonā, kur var kādam skolniekam pielavītites no muguras.


Tu nebiji tas, kas sūdzējās par Škodas kārbas darbību un nevedi pārprogrammēt?
Offline
Kasics
07. May 2024, 23:54 #5659

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2480

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

Spied "Play", lai skatītos video!

Spied "Play", lai skatītos video!

Šitam džekam ir labi video par EV vs ICE
Offline
abyss
08. May 2024, 08:01 #5660

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7943

Braucu ar: e39 523


07 May 2024, 23:12:18 @shirminieks rakstīja:

07 May 2024, 23:03:04 @abyss rakstīja:
Tātad esam nonākuši līdz tam, ka ice skaļāk paātrinās

G30 540i domāju ļoti smuki paātrināsies arī no 1700 rpm un nekādu diskomfortu nejutīsi. Škoda principā nekādu diskomfortu arī nejūtu paātrinoties

Uz šosejas tāpat troksni rada riepas nevis motors un to cik kluss būs salonā nosaka piekare un skaņas izolācija. Principā tā pa īstam EV klusumu var izjust dzīvojamā zonā, kur var kādam skolniekam pielavītites no muguras.


Tu nebiji tas, kas sūdzējās par Škodas kārbas darbību un nevedi pārprogrammēt?


Aha, bet tagad viss ir super. Nekādu 1200 rpm

Vispār šī visa diskusija vairāk velk nevis ice VS ev, bet gan uz to kā ērtāk, klusāk, tīrāk pārvietoties pa pilsētu.

Tur, manuprāt, visprātīgākie ir kaut kādi nomājamie pašbraucamie. Boltā izsauc, mašīna piebrauc, apsēdies aizmugurējā sēdeklī, tonēti logi un slīdi uz darbu. Nav jādomā, kur noparkot, cik kasko maksās, kādas riepas vajag, utt. Plus tās visas mašīnas tik max. nobrauktas. Vismaz Co2 ziņā tur viss ļoti ātri būs zaļi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo