Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Arsmens
20. Feb 2015, 08:41 #1

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Diez vai kāds šeit dos kaut nedaudz derīgu infu, jo lv ar elektro auto saskare ir tuvu 0. Un ja lv saskare ir tuvu 0, tas nozīmē, ka būs ļōōti daudz viedokļu un infas

Lasi ārzemju forumus un čolē jūķūbu. Ārzemju apskatos šo neslavē un ja valdība nenosponsorē daļu cenas un nebaudi bezmaksas parkingus u.c. atlaides, tad diez vai to varēs saukt par prātīgu izvēli.

Par fluenci ir YT vairāki apskati. Paskaties krievu apskatus, jo tas klimats un apstākļi tuvāki mūsējiem.
Virspusēja infa un dati:
http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/renault/fluence/saloon/

Ražotājs raksta ~190km ar vienu uzlādi pilsētas ciklā. Krievi min ap 150 realitātē.
Tur bija kaut kāda fīča ar baterijām, kur bija paredzēts, ka tu maksā par nobraukto kilometrāžu un uzlādes vietās vienkārši maini bateriju pakas, nevis lādē, bet tas plāns izgāzās (vai kā raksta, tika sabotēts). Reāli laikam tikai Izraēlā tas aizgāja.

Ja darbs sponsorētu jebkuru auto, jokus mīlot noteikti paņemtu kādu jauno priusu vai leaf vai ko tādu pilsētas kruīzēšanai
Offline
ChekeMeke
20. Feb 2015, 09:46 #2

Kopš: 02. Aug 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E46

Nekad neizvēlētos elektromobīli, pārāk daudz mīnusu viņam, it īpaši Latvijā uzskatu ka tas nav izdevīgi, ja nu vienīgi tik ļoti gribas glābt pasauli..
Offline
soulfreak
20. Feb 2015, 09:50 #3

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6604

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Reku jau ir atsauksmes http://www.carbuyer.co.uk/reviews/renault/fluen...2012-2013/review

Bet IMHO, es pirktu kaut ko no augstāka plauktiņa, ja varētu atļauties, vai uzbūvētu pats.
Offline
hronists
20. Feb 2015, 09:51 #4

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


20 Feb 2015, 09:46:18 ChekeMeke rakstīja:
Nekad neizvēlētos elektromobīli, pārāk daudz mīnusu viņam, it īpaši Latvijā uzskatu ka tas nav izdevīgi, ja nu vienīgi tik ļoti gribas glābt pasauli..


jā, elektroauto ir sūds. it īpaši tesla!
Offline
VMR
20. Feb 2015, 10:00 #5

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Nu, ja šitas būtu reāli, tad kāpēc ne?

http://www.focus.lv/tehnologijas/zinatne/ardievas-benzinam-radita-baterija-kas-ar-elektromobili-laus-
bez-uzlades-braukt-1000-kilometrus

[ Šo ziņu laboja VMR, 20 Feb 2015, 10:00:46 ]

Offline
OX
20. Feb 2015, 10:02 #6

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


20 Feb 2015, 10:00:15 VMR rakstīja:
Nu, ja šitas būtu reāli, tad kāpēc ne?

http://www.focus.lv/tehnologijas/zinatne/ardievas-benzinam-radita-baterija-kas-ar-elektromobili-laus-
bez-uzlades-braukt-1000-kilometrus


Alkohola lietošanai ir negatīva ietekme!
Offline
Zoo
20. Feb 2015, 10:04 #7

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

Sūds ne sūds, bet kas notiek pie -20°, kad baterijas nespēj normāli funkcionēt, bet siltumu salonā ar gribas? Ja ne vairāk par 50 km no rozetes līdz rozetei, tad varbūt arī nekas.
Offline
walder
20. Feb 2015, 10:07 #8

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8561

Braucu ar: 7 seat MPV

Tesla likās
No zemākā plauktiņa varētu ieķert i3, bet ir viens mīnuss, viņš izskatās ugly as fuck
Offline
Arsmens
20. Feb 2015, 10:11 #9

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Renim vēl ir mazais hečbeks Zoja, kura davelk gandrīz 200km ar uzlādi.
Vienā izstādē sanāca iepirst tādam krēslā, tāds ļoti ergonomisks un ērts salons/beņķi likās.
Zoe
Offline
Tune-L
20. Feb 2015, 10:12 #10

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Te alternatīva!

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/hyb...ical/bggdmi.html


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
hronists
20. Feb 2015, 10:14 #11

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


20 Feb 2015, 10:04:05 Zoo rakstīja:
Sūds ne sūds, bet kas notiek pie -20°, kad baterijas nespēj normāli funkcionēt, bet siltumu salonā ar gribas? Ja ne vairāk par 50 km no rozetes līdz rozetei, tad varbūt arī nekas.


pameklē info. teslai real life range samazinājās, bet ne traģiski.
Offline
VMR
20. Feb 2015, 10:16 #12

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu


20 Feb 2015, 10:02:03 OX rakstīja:

20 Feb 2015, 10:00:15 VMR rakstīja:
Nu, ja šitas būtu reāli, tad kāpēc ne?

http://www.focus.lv/tehnologijas/zinatne/ardiev...-1000-kilometrus" target="_blank" class="postlink">http://www.focus.lv/tehnologijas/zinatne/ardiev...-1000-kilometrus

Alkohola lietošanai ir negatīva ietekme!

Atkārtošana zināšanu māte!!!

http://www.focus.lv/tehnologijas/zinatne/ardiev...-1000-kilometrus
Offline
uldens1
20. Feb 2015, 10:17 #13

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16178

Braucu ar:


20 Feb 2015, 10:04:05 Zoo rakstīja:
Sūds ne sūds, bet kas notiek pie -20°, kad baterijas nespēj normāli funkcionēt, bet siltumu salonā ar gribas? Ja ne vairāk par 50 km no rozetes līdz rozetei, tad varbūt arī nekas.
jutube krievi teste teslu ziemā,nav nemaz tik traki,siltumu pūš momentali

[ Šo ziņu laboja uldens1, 20 Feb 2015, 10:20:32 ]

Offline
Arsmens
20. Feb 2015, 10:22 #14

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


20 Feb 2015, 10:12:26 Tune-L rakstīja:
Te alternatīva!

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/hyb...ical/bggdmi.html


Drīzāk šī


Diez ir kāds Latvijā?
Offline
Zoo
20. Feb 2015, 10:24 #15

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


20 Feb 2015, 10:17:36 uldens1 rakstīja:

20 Feb 2015, 10:04:05 Zoo rakstīja:
Sūds ne sūds, bet kas notiek pie -20°, kad baterijas nespēj normāli funkcionēt, bet siltumu salonā ar gribas? Ja ne vairāk par 50 km no rozetes līdz rozetei, tad varbūt arī nekas.
jutube krievi teste teslu zemā,nav nemaz tik traki,siltumu pūš momentali


Tas skaidrs, ka pūš.
Mana skepse ir par to, ka ja neesi oligarhs, bet vnk ar tarakāniem galvā, tad kas notiks ar to teslu pēc 3 gadiem lietošanas? Un 5 gadiem? cik maksā bateriju nomaiņa, serviss utt. Ilgtermiņā uz km sanāks dārgāk un ķēpīgāk par klasisko iekšdedzes dzinēju.
Offline
Tune-L
20. Feb 2015, 10:26 #16

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Baterijai sola 8 gadu dzīvi!
Vēlak nomaiņa varētu būt padārga!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
AV
20. Feb 2015, 10:27 #17

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Labprat kadreiz iekertu nelielu premium elektroauto ikdienas pakalas parvietosai uz darbu un atpakal (ala i3). Otrs auto paliktu dizelis ar normalu range.
Offline
Zoo
20. Feb 2015, 10:30 #18

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


20 Feb 2015, 10:26:41 Tune-L rakstīja:
Baterijai sola 8 gadu dzīvi!
Vēlak nomaiņa varētu būt padārga!


Tātad, pēc 5 gadu ekspluatācijas varēsi to lamatu pārdot par 20 % no iegādes summas cenas kritums kä ladai
Offline
Arsmens
20. Feb 2015, 10:32 #19

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


20 Feb 2015, 10:27:41 AV rakstīja:
Labprat kadreiz iekertu nelielu premium elektroauto ikdienas pakalas parvietosai uz darbu un atpakal (ala i3). Otrs auto paliktu dizelis ar normalu range.

Šitas parasti tiek minēts kā arguments, kāpēc elektroauto ir vēl nezaļāks par iekšdedzi, jo cilvēkam ar elektroauto noteikti ir arī otrs auto
Offline
Tune-L
20. Feb 2015, 10:34 #20

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Vissliktāk ir tad, ja elektrības ražošanai izmanto TEC vai AES!
Tad dīzelis sanāk ekoloģiski draudzīgāks.
i3 ir super jaudas un komforta ziņā, bet nejēdzīgi nesmuks!


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo