Online
Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
JDS | 06. May 2024, 22:53 |
#5601
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
06 May 2024, 22:48:56 @shirminieks rakstīja:
Esmu pakaljpiedzinjas alkoholikjis un shodien smelju, tapeec iisti mani klausiities nav jeegas,
Nu vareeji jau no skapja nenaakt aaraa | Offline | | |
GirtzB | 06. May 2024, 23:12 |
#5602
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
06 May 2024, 22:51:04 @JDS rakstīja:
...
GirtzB objektiivs uz zinosh par auto bij tai laikaa, kad Drivers veel skaitiijaas top bmw guru Peectam vinsh palika vecs un nopirka Bornu
"Vecums nenāk viens (tm)"
Nus, apnika ar M3 traktroistus dzenāt, tas tagad pelnīti atpūšas un izbrauc "atpūtai"
starp citu tam AWD 330i G20
80 - 120 kph 4.1 s
"vārgajam bāzes 150kW Bornam"
80 - 120 kph 4.6 s
"it kā jaudīgajam 170kW Bornam"
80 - 120 kph 4.6 s
Tapēc Bornus droši var salīdzināt ar 150 kW versiju lai būtu zem 50k un pretim būtu 50k 320i nevis 60k 330i...
P.S. Starp citu rekur precīzāk par RWD G20 330i
80 - 120 kph (4) 4.4 s
80 - 120 kph (5) 5.5 s
80 - 120 kph (6) 7.5 s
80 - 120 kph (7) 9.7 s
80 - 120 kph (8 ) 15.2 s
330i RWD G20
Tāpēc arī ir tas priekšstats par "dinmisko" EV.
[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 May 2024, 23:47:40 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
bum_bumz | 06. May 2024, 23:33 |
#5603
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
06 May 2024, 18:43:24 @HiJaCKeR rakstīja:
06 May 2024, 18:31:50 @bum_bumz rakstīja:
"Vācija, vienīgā valsts pasaulē, kur elektromobilis nav izdevīgs
Ja vien jums nav sava māja ar savu uzlādes infrastruktūru un ideālā gadījumā saules sistēmu uz jumta.
nu bet vaita pie mums nav tas pats ?
tas citāts no vācieša šūmēšanās
mums ir nordpolā nedaudz dārgāka elektrība, bet mēs esam arī bagātāki
Tur viņiem, ja esi kādas firmas abonents, lēnajā lādētājā cipars paliek nemainīgs, tad attiecīgi uz augšu ar abonementu (mēneša maksa) tā cena krītas, random jūzeriem pieaug. Kāds, kam darbs-mājas sanāk saplānot izdevīgāk, kādam nav tik izdevīgi un jāpildās pie dažādiem tirgotājiem, par ko arī cepiens. | Offline | | |
abyss | 07. May 2024, 00:10 |
#5604
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| Šis ir vienkārši braucot max pārnesumā un nospiežot pedāli līdz galam?
Neviens, kurš dzīvē ir spējīgs ar auto izdarīt ko vairāk kā ieslēgt adaptīvo kruīzu tā ne apdzen. Ja vajag apdzīt strauji tad 4k rpm un ej garām. Kā ar manuāli tā ar automātu. Pie tam dsg tas ir īpaši svarīgi. EV tas viss, protams, atkrīt. Pilsētai nekas labāks nav pieejams. .
Edit: tur viss arī pa ātrumiem salikts. Var ignorēt to pa 4k rpm [ Šo ziņu laboja abyss, 07 May 2024, 00:13:41 ] | Offline | | |
Mizx | 07. May 2024, 00:22 |
#5605
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
06 May 2024, 21:50:02 @968-jk rakstīja:
Lasu un rodas tikai 2 jautājumi:
1) Kāpēc ICE lietotājiem visvairāk uztrauc EV lietotāju neērtības (cik nu to ir) un gribās pierādīt, ka EV pret ICE ir sūds nevis EV lietotājiem pierādīt, ka ICE pret EV ir sūds?
2)Kā var būt pacietība diskutēt ar @Mizx, kurš visās tēmās ir "visgudrākais" un lēmumos pareizākais?
Paldies, ka esmu izpelnījies tādu uzmanību. Vai man ir vēl dvīnis, kas raksta manā vietā? Es te skatos mazāko daļu diskusiju. Šajā vispār vairāk lasu, bet nu kad kāds sāk brutāli mēģināt karināt makaronus un muldēt pilnīgus murgus, tad iesaistos. Citādi vēl kāds naivais kaut kur savā excelī kļūdīsies un iekritīs.
Pārējo rāda dzīve tur laukā aiz loga, kāds kuram excel sanāk jauna auto iegādē. 2023. gadā 8,8% EV, bet pateikt, ka pārējie 90% jaunu auto pircēji Latvijā ir kļūdījušies — tam vajag ļoti spēcīgus argumentus, lai pats apgalvojumu izteicējs nesāktu izskatīties pēc klauna. Un, vēlreiz, es šajā diskusijā esmu, jo skaidrs, ka turpmāk nebūs 10/90 un līdzsvars būs stipri citāds, tomēr es nekad neesmu teicis, ka tie 8,8% pircēju ir izdarījuši kaut ko nepareizu. Viņiem tā sanāca, citiem sanāca citādi, jāpaklausās pieredzē. | Offline | | |
Solihull | 07. May 2024, 11:12 |
#5606
|
| Kopš: 29. Jun 2020
Ziņojumi: 347
Braucu ar: bonatti grey
|
06 May 2024, 15:04:42 @Elviss rakstīja:
Vēl jāatceras, ka pēc tam jāatrod tāds pats ‘uzrāviena uz zaļās domāšanas’ indivīds, kam viņu pēc tam nogrūzt.
Attāli pazīstams paņēma Tycanu, saprata, ka īsti nav lietojams. Nevienam viņu pēc tam nevajag.
m550 gan ka karstu piradzinu izker | Offline | | |
Elviss | 07. May 2024, 11:47 |
#5607
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
07 May 2024, 11:12:09 @Solihull rakstīja:
06 May 2024, 15:04:42 @Elviss rakstīja:
Vēl jāatceras, ka pēc tam jāatrod tāds pats ‘uzrāviena uz zaļās domāšanas’ indivīds, kam viņu pēc tam nogrūzt.
Attāli pazīstams paņēma Tycanu, saprata, ka īsti nav lietojams. Nevienam viņu pēc tam nevajag.
m550 gan ka karstu piradzinu izker
Jā, piedāvājumā tādi baigi maz
-----------------
RT Translations | Offline | | |
XK220 | 07. May 2024, 13:10 |
#5608
|
| Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Tie, kas salīdzina 0-100 ev vs ice ir vienkārši lohi, tur uzreiz diagnoze skaidra.
Visi EV braucēj ir braukuši ar ICE. Pie vienādiem ražotāja 0-100, ice dabūt šo ciparu, īpaši ar manuālo kārbu ir čakars, jātrāpa ideālā revrange, jāsvilina sajūgs, skaņa un vibrācija tā, ka visas skrūves nāk vaļā.
Ar EV sēdi, dzer ledus latti un viegls akseleratora pedāļa nospiediens klusumā tevi ieved šajā vilinošajā 0-100 spēles labākajā ciparā katru reizi bez jebkādas drāmas.
Un 0-60 pat vecajam leafam būs identisks ar čipodu 3 litru dīzeli, kas arī ir tas, kas reāli pilsētā ir rādītyājs. Vairums budžeta EV tieši pēc 60-80 zaudē cēlienu, jo tas auto ir paredzēts paātrinājumam pilsētā, nevis maksimālam ātrumam. Dažiem pat max ātrums vispār ir 130-150 robežās. | Offline | | |
|
Elviss | 07. May 2024, 13:47 |
#5609
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Nissan Leaf 2017 Hatchback Electric Automatic 109 hp 11,5 s
Nissan Leaf 2017 Hatchback Electric Automatic 150 hp 7,9 s
Nissan Leaf 2016 Hatchback Electric Automatic 109 hp 11,5 s
Nissan Leaf 2015 Hatchback Electric Automatic 109 hp 11,5 s
Nissan Leaf 2013 Hatchback Electric Automatic 109 hp 11,5 s
Nissan Leaf 2010 Hatchback Electric Automatic 109 hp 11,9 s
Kurš tas čipotais 3.0. lēnāks ir?
-----------------
RT Translations | Offline | | |
versatile | 07. May 2024, 14:05 |
#5610
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1166
Braucu ar:
|
07 May 2024, 13:10:33 @XK220 rakstīja:
Tie, kas salīdzina 0-100 ev vs ice ir vienkārši lohi, tur uzreiz diagnoze skaidra.
Visi EV braucēj ir braukuši ar ICE. Pie vienādiem ražotāja 0-100, ice dabūt šo ciparu, īpaši ar manuālo kārbu ir čakars, jātrāpa ideālā revrange, jāsvilina sajūgs, skaņa un vibrācija tā, ka visas skrūves nāk vaļā.
Ar EV sēdi, dzer ledus latti un viegls akseleratora pedāļa nospiediens klusumā tevi ieved šajā vilinošajā 0-100 spēles labākajā ciparā katru reizi bez jebkādas drāmas.
Un 0-60 pat vecajam leafam būs identisks ar čipodu 3 litru dīzeli, kas arī ir tas, kas reāli pilsētā ir rādītyājs. Vairums budžeta EV tieši pēc 60-80 zaudē cēlienu, jo tas auto ir paredzēts paātrinājumam pilsētā, nevis maksimālam ātrumam. Dažiem pat max ātrums vispār ir 130-150 robežās.
Kaut kā tā, jā. Jāspaida visādi lanč-kantroli, jātur mators apgriezienos. Ar EV nospied un aizbrauc. Kaifs jau nav ātrumā, kaifs ir paātrinājumā. | Offline | | |
abyss | 07. May 2024, 14:14 |
#5611
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| Nu, ja nemāk braukt tad nemāk. Labi, ka tomēr ir tādi EV, kuri visi var būt Hakineni :naac
Protams, ja vien tas nav leaf, vai zoe | Offline | | |
XK220 | 07. May 2024, 14:15 |
#5612
|
| Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Augstāk viens lohs jau pieteicās pats, nemākot izlasīt teikumu līdz galam | Offline | | |
Elviss | 07. May 2024, 14:21 |
#5613
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Es īsti vairs nesaprotu, tikko EV bija ātrākais, tad izrādās līdz 100, tagad jau 60 un pa 130 ātrāk neiet.
Beigās būs līdz 30kmh saulainā dienā no 13:00-15:00 pie temperatūras 15-20c
a excelī viss zajebis [ Šo ziņu laboja Elviss, 07 May 2024, 14:21:49 ]
-----------------
RT Translations | Offline | | |
shirminieks | 07. May 2024, 14:36 |
#5614
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
07 May 2024, 14:21:09 @Elviss rakstīja:
Es īsti vairs nesaprotu, tikko EV bija ātrākais, tad izrādās līdz 100, tagad jau 60 un pa 130 ātrāk neiet.
Beigās būs līdz 30kmh saulainā dienā no 13:00-15:00 pie temperatūras 15-20c
a excelī viss zajebis
BEV ar 10% nospiestu gāzes pedāli skan/jūtās tāpat kā ar 100% nospiestu gāzes pedāli, un vienmeŗ atrodas 'ideālajā' apgriezienu diapazonā; lai no ICE saņemtu 100% jaudu ir tam ir jābūt 'ideālajā' apgriezienu diapazonā - vai nu tas nozīmē aizkavi kamēr no 'komforta/eco' pārnesuma pārslēdz uz optimālo, vai visu laiku braukšanu tahometra augšējā tertilē.
Viens jautājums - cik bieži ikdienā jūs griežat savus dīzeļus / benzīnus līdz redline?
BEV ir pieejami 100% jaudas jebkurā mirklī. | Offline | | |
Damn | 07. May 2024, 14:47 |
#5615
|
| Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10803
Braucu ar:
| Cik bieži EV braucēji max ātri apdzen priekšā braucošo vai cenšas veiksmīgi ielekt kādam priekšā, blakus joslā?
Lielākoties lēnam iekļaujas kopējā satiksmē. | Offline | | |
josi | 07. May 2024, 14:57 |
#5616
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
07 May 2024, 14:36:56 @shirminieks rakstīja:
BEV ar 10% nospiestu gāzes pedāli skan/jūtās tāpat kā ar 100% nospiestu gāzes pedāli, un vienmeŗ atrodas 'ideālajā' apgriezienu diapazonā; lai no ICE saņemtu 100% jaudu ir tam ir jābūt 'ideālajā' apgriezienu diapazonā - vai nu tas nozīmē aizkavi kamēr no 'komforta/eco' pārnesuma pārslēdz uz optimālo, vai visu laiku braukšanu tahometra augšējā tertilē.
Viens jautājums - cik bieži ikdienā jūs griežat savus dīzeļus / benzīnus līdz redline?
BEV ir pieejami 100% jaudas jebkurā mirklī.
Galīgi nav tā - jo augstāki elektromotora apgriezieni, jo mazāk jaudas piejams, tieši tādēl arī Vmax bieži ir tik pieticīgs.
| Offline | | |
|
shirminieks | 07. May 2024, 15:00 |
#5617
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
07 May 2024, 14:57:33 @josi rakstīja:
07 May 2024, 14:36:56 @shirminieks rakstīja:
BEV ar 10% nospiestu gāzes pedāli skan/jūtās tāpat kā ar 100% nospiestu gāzes pedāli, un vienmeŗ atrodas 'ideālajā' apgriezienu diapazonā; lai no ICE saņemtu 100% jaudu ir tam ir jābūt 'ideālajā' apgriezienu diapazonā - vai nu tas nozīmē aizkavi kamēr no 'komforta/eco' pārnesuma pārslēdz uz optimālo, vai visu laiku braukšanu tahometra augšējā tertilē.
Viens jautājums - cik bieži ikdienā jūs griežat savus dīzeļus / benzīnus līdz redline?
BEV ir pieejami 100% jaudas jebkurā mirklī.
Galīgi nav tā - jo augstāki elektromotora apgriezieni, jo mazāk jaudas piejams, tieši tādēl arī Vmax bieži ir tik pieticīgs.
Elektroauto jauda ir konstanta (ja neskaita to, ka pie ļoti lieliem apgriezieniem ieslēdzas ierobežotājs / ir zudumi), bet tas ir pie ne-ikdienas ātrumiem. | Offline | | |
shirminieks | 07. May 2024, 15:05 |
#5618
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
| Lūk tipisku elektroauto jaudas līkne - sākumā līkni nosaka (ierobežots) maksimālais griezes moments, un tad kļūst konstanta jauda.
| Offline | | |
josi | 07. May 2024, 15:08 |
#5619
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Dyno stends stāsta ko pavisam citu
| Offline | | |
shirminieks | 07. May 2024, 15:15 |
#5620
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
07 May 2024, 15:08:21 @josi rakstīja:
Dyno stends stāsta ko pavisam citu
[IMG]
Nu tur pie lielāka ātruma vajadzētu augt rites pretestībai no gultņiem / mironenēm / ???. Vispār interesanti, ka Teslai tik progresīvi krītās jauda atkarībā no SOC (tas daudz kur lasīts).
Jebkurā gadījumā - runa ir par to, ka BEV'iem savas vienkāršības dēļ nav kārbas, un attiecīgi nav aiztures | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|