Online

Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
JDS
06. May 2024, 22:53 #5601

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 May 2024, 22:48:56 @shirminieks rakstīja:
Esmu pakaljpiedzinjas alkoholikjis un shodien smelju, tapeec iisti mani klausiities nav jeegas,

Nu vareeji jau no skapja nenaakt aaraa
Offline
GirtzB
06. May 2024, 23:12 #5602

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


06 May 2024, 22:51:04 @JDS rakstīja:
...
GirtzB objektiivs uz zinosh par auto bij tai laikaa, kad Drivers veel skaitiijaas top bmw guru Peectam vinsh palika vecs un nopirka Bornu

"Vecums nenāk viens (tm)"
Nus, apnika ar M3 traktroistus dzenāt, tas tagad pelnīti atpūšas un izbrauc "atpūtai"

starp citu tam AWD 330i G20
80 - 120 kph 4.1 s
"vārgajam bāzes 150kW Bornam"
80 - 120 kph 4.6 s
"it kā jaudīgajam 170kW Bornam"
80 - 120 kph 4.6 s

Tapēc Bornus droši var salīdzināt ar 150 kW versiju lai būtu zem 50k un pretim būtu 50k 320i nevis 60k 330i...

P.S. Starp citu rekur precīzāk par RWD G20 330i
80 - 120 kph (4) 4.4 s
80 - 120 kph (5) 5.5 s
80 - 120 kph (6) 7.5 s
80 - 120 kph (7) 9.7 s
80 - 120 kph (8 ) 15.2 s

330i RWD G20

Tāpēc arī ir tas priekšstats par "dinmisko" EV.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 May 2024, 23:47:40 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
bum_bumz
06. May 2024, 23:33 #5603

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


06 May 2024, 18:43:24 @HiJaCKeR rakstīja:

06 May 2024, 18:31:50 @bum_bumz rakstīja:

"Vācija, vienīgā valsts pasaulē, kur elektromobilis nav izdevīgs
Ja vien jums nav sava māja ar savu uzlādes infrastruktūru un ideālā gadījumā saules sistēmu uz jumta.


nu bet vaita pie mums nav tas pats ?

tas citāts no vācieša šūmēšanās
mums ir nordpolā nedaudz dārgāka elektrība, bet mēs esam arī bagātāki

Tur viņiem, ja esi kādas firmas abonents, lēnajā lādētājā cipars paliek nemainīgs, tad attiecīgi uz augšu ar abonementu (mēneša maksa) tā cena krītas, random jūzeriem pieaug. Kāds, kam darbs-mājas sanāk saplānot izdevīgāk, kādam nav tik izdevīgi un jāpildās pie dažādiem tirgotājiem, par ko arī cepiens.
Offline
abyss
07. May 2024, 00:10 #5604

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Šis ir vienkārši braucot max pārnesumā un nospiežot pedāli līdz galam?

Neviens, kurš dzīvē ir spējīgs ar auto izdarīt ko vairāk kā ieslēgt adaptīvo kruīzu tā ne apdzen. Ja vajag apdzīt strauji tad 4k rpm un ej garām. Kā ar manuāli tā ar automātu. Pie tam dsg tas ir īpaši svarīgi. EV tas viss, protams, atkrīt. Pilsētai nekas labāks nav pieejams. .

Edit: tur viss arī pa ātrumiem salikts. Var ignorēt to pa 4k rpm

[ Šo ziņu laboja abyss, 07 May 2024, 00:13:41 ]

Offline
Mizx
07. May 2024, 00:22 #5605

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


06 May 2024, 21:50:02 @968-jk rakstīja:
Lasu un rodas tikai 2 jautājumi:
1) Kāpēc ICE lietotājiem visvairāk uztrauc EV lietotāju neērtības (cik nu to ir) un gribās pierādīt, ka EV pret ICE ir sūds nevis EV lietotājiem pierādīt, ka ICE pret EV ir sūds?
2)Kā var būt pacietība diskutēt ar @Mizx, kurš visās tēmās ir "visgudrākais" un lēmumos pareizākais?

Paldies, ka esmu izpelnījies tādu uzmanību. Vai man ir vēl dvīnis, kas raksta manā vietā? Es te skatos mazāko daļu diskusiju. Šajā vispār vairāk lasu, bet nu kad kāds sāk brutāli mēģināt karināt makaronus un muldēt pilnīgus murgus, tad iesaistos. Citādi vēl kāds naivais kaut kur savā excelī kļūdīsies un iekritīs.

Pārējo rāda dzīve tur laukā aiz loga, kāds kuram excel sanāk jauna auto iegādē. 2023. gadā 8,8% EV, bet pateikt, ka pārējie 90% jaunu auto pircēji Latvijā ir kļūdījušies — tam vajag ļoti spēcīgus argumentus, lai pats apgalvojumu izteicējs nesāktu izskatīties pēc klauna. Un, vēlreiz, es šajā diskusijā esmu, jo skaidrs, ka turpmāk nebūs 10/90 un līdzsvars būs stipri citāds, tomēr es nekad neesmu teicis, ka tie 8,8% pircēju ir izdarījuši kaut ko nepareizu. Viņiem tā sanāca, citiem sanāca citādi, jāpaklausās pieredzē.
Offline
Solihull
07. May 2024, 11:12 #5606

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 347

Braucu ar: bonatti grey


06 May 2024, 15:04:42 @Elviss rakstīja:
Vēl jāatceras, ka pēc tam jāatrod tāds pats ‘uzrāviena uz zaļās domāšanas’ indivīds, kam viņu pēc tam nogrūzt.
Attāli pazīstams paņēma Tycanu, saprata, ka īsti nav lietojams. Nevienam viņu pēc tam nevajag.


m550 gan ka karstu piradzinu izker
Offline
Elviss
07. May 2024, 11:47 #5607

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: VAZ 2101 80'


07 May 2024, 11:12:09 @Solihull rakstīja:

06 May 2024, 15:04:42 @Elviss rakstīja:
Vēl jāatceras, ka pēc tam jāatrod tāds pats ‘uzrāviena uz zaļās domāšanas’ indivīds, kam viņu pēc tam nogrūzt.
Attāli pazīstams paņēma Tycanu, saprata, ka īsti nav lietojams. Nevienam viņu pēc tam nevajag.


m550 gan ka karstu piradzinu izker

Jā, piedāvājumā tādi baigi maz



-----------------

RT Translations
Offline
XK220
07. May 2024, 13:10 #5608

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Tie, kas salīdzina 0-100 ev vs ice ir vienkārši lohi, tur uzreiz diagnoze skaidra.
Visi EV braucēj ir braukuši ar ICE. Pie vienādiem ražotāja 0-100, ice dabūt šo ciparu, īpaši ar manuālo kārbu ir čakars, jātrāpa ideālā revrange, jāsvilina sajūgs, skaņa un vibrācija tā, ka visas skrūves nāk vaļā.
Ar EV sēdi, dzer ledus latti un viegls akseleratora pedāļa nospiediens klusumā tevi ieved šajā vilinošajā 0-100 spēles labākajā ciparā katru reizi bez jebkādas drāmas.
Un 0-60 pat vecajam leafam būs identisks ar čipodu 3 litru dīzeli, kas arī ir tas, kas reāli pilsētā ir rādītyājs. Vairums budžeta EV tieši pēc 60-80 zaudē cēlienu, jo tas auto ir paredzēts paātrinājumam pilsētā, nevis maksimālam ātrumam. Dažiem pat max ātrums vispār ir 130-150 robežās.
Offline
Elviss
07. May 2024, 13:47 #5609

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Nissan Leaf 2017 Hatchback Electric Automatic 109 hp 11,5 s
Nissan Leaf 2017 Hatchback Electric Automatic 150 hp 7,9 s
Nissan Leaf 2016 Hatchback Electric Automatic 109 hp 11,5 s
Nissan Leaf 2015 Hatchback Electric Automatic 109 hp 11,5 s
Nissan Leaf 2013 Hatchback Electric Automatic 109 hp 11,5 s
Nissan Leaf 2010 Hatchback Electric Automatic 109 hp 11,9 s

Kurš tas čipotais 3.0. lēnāks ir?



-----------------

RT Translations
Offline
versatile
07. May 2024, 14:05 #5610

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1166

Braucu ar:


07 May 2024, 13:10:33 @XK220 rakstīja:
Tie, kas salīdzina 0-100 ev vs ice ir vienkārši lohi, tur uzreiz diagnoze skaidra.
Visi EV braucēj ir braukuši ar ICE. Pie vienādiem ražotāja 0-100, ice dabūt šo ciparu, īpaši ar manuālo kārbu ir čakars, jātrāpa ideālā revrange, jāsvilina sajūgs, skaņa un vibrācija tā, ka visas skrūves nāk vaļā.
Ar EV sēdi, dzer ledus latti un viegls akseleratora pedāļa nospiediens klusumā tevi ieved šajā vilinošajā 0-100 spēles labākajā ciparā katru reizi bez jebkādas drāmas.
Un 0-60 pat vecajam leafam būs identisks ar čipodu 3 litru dīzeli, kas arī ir tas, kas reāli pilsētā ir rādītyājs. Vairums budžeta EV tieši pēc 60-80 zaudē cēlienu, jo tas auto ir paredzēts paātrinājumam pilsētā, nevis maksimālam ātrumam. Dažiem pat max ātrums vispār ir 130-150 robežās.


Kaut kā tā, jā. Jāspaida visādi lanč-kantroli, jātur mators apgriezienos. Ar EV nospied un aizbrauc. Kaifs jau nav ātrumā, kaifs ir paātrinājumā.
Offline
abyss
07. May 2024, 14:14 #5611

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Nu, ja nemāk braukt tad nemāk. Labi, ka tomēr ir tādi EV, kuri visi var būt Hakineni :naac

Protams, ja vien tas nav leaf, vai zoe
Offline
XK220
07. May 2024, 14:15 #5612

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Augstāk viens lohs jau pieteicās pats, nemākot izlasīt teikumu līdz galam
Offline
Elviss
07. May 2024, 14:21 #5613

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Es īsti vairs nesaprotu, tikko EV bija ātrākais, tad izrādās līdz 100, tagad jau 60 un pa 130 ātrāk neiet.

Beigās būs līdz 30kmh saulainā dienā no 13:00-15:00 pie temperatūras 15-20c

a excelī viss zajebis

[ Šo ziņu laboja Elviss, 07 May 2024, 14:21:49 ]



-----------------

RT Translations
Offline
shirminieks
07. May 2024, 14:36 #5614

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


07 May 2024, 14:21:09 @Elviss rakstīja:
Es īsti vairs nesaprotu, tikko EV bija ātrākais, tad izrādās līdz 100, tagad jau 60 un pa 130 ātrāk neiet.

Beigās būs līdz 30kmh saulainā dienā no 13:00-15:00 pie temperatūras 15-20c

a excelī viss zajebis


BEV ar 10% nospiestu gāzes pedāli skan/jūtās tāpat kā ar 100% nospiestu gāzes pedāli, un vienmeŗ atrodas 'ideālajā' apgriezienu diapazonā; lai no ICE saņemtu 100% jaudu ir tam ir jābūt 'ideālajā' apgriezienu diapazonā - vai nu tas nozīmē aizkavi kamēr no 'komforta/eco' pārnesuma pārslēdz uz optimālo, vai visu laiku braukšanu tahometra augšējā tertilē.

Viens jautājums - cik bieži ikdienā jūs griežat savus dīzeļus / benzīnus līdz redline?

BEV ir pieejami 100% jaudas jebkurā mirklī.
Offline
Damn
07. May 2024, 14:47 #5615

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:

Cik bieži EV braucēji max ātri apdzen priekšā braucošo vai cenšas veiksmīgi ielekt kādam priekšā, blakus joslā?
Lielākoties lēnam iekļaujas kopējā satiksmē.
Offline
josi
07. May 2024, 14:57 #5616

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


07 May 2024, 14:36:56 @shirminieks rakstīja:

BEV ar 10% nospiestu gāzes pedāli skan/jūtās tāpat kā ar 100% nospiestu gāzes pedāli, un vienmeŗ atrodas 'ideālajā' apgriezienu diapazonā; lai no ICE saņemtu 100% jaudu ir tam ir jābūt 'ideālajā' apgriezienu diapazonā - vai nu tas nozīmē aizkavi kamēr no 'komforta/eco' pārnesuma pārslēdz uz optimālo, vai visu laiku braukšanu tahometra augšējā tertilē.

Viens jautājums - cik bieži ikdienā jūs griežat savus dīzeļus / benzīnus līdz redline?

BEV ir pieejami 100% jaudas jebkurā mirklī.

Galīgi nav tā - jo augstāki elektromotora apgriezieni, jo mazāk jaudas piejams, tieši tādēl arī Vmax bieži ir tik pieticīgs.
Offline
shirminieks
07. May 2024, 15:00 #5617

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


07 May 2024, 14:57:33 @josi rakstīja:

07 May 2024, 14:36:56 @shirminieks rakstīja:

BEV ar 10% nospiestu gāzes pedāli skan/jūtās tāpat kā ar 100% nospiestu gāzes pedāli, un vienmeŗ atrodas 'ideālajā' apgriezienu diapazonā; lai no ICE saņemtu 100% jaudu ir tam ir jābūt 'ideālajā' apgriezienu diapazonā - vai nu tas nozīmē aizkavi kamēr no 'komforta/eco' pārnesuma pārslēdz uz optimālo, vai visu laiku braukšanu tahometra augšējā tertilē.

Viens jautājums - cik bieži ikdienā jūs griežat savus dīzeļus / benzīnus līdz redline?

BEV ir pieejami 100% jaudas jebkurā mirklī.

Galīgi nav tā - jo augstāki elektromotora apgriezieni, jo mazāk jaudas piejams, tieši tādēl arī Vmax bieži ir tik pieticīgs.



Elektroauto jauda ir konstanta (ja neskaita to, ka pie ļoti lieliem apgriezieniem ieslēdzas ierobežotājs / ir zudumi), bet tas ir pie ne-ikdienas ātrumiem.
Offline
shirminieks
07. May 2024, 15:05 #5618

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81

Lūk tipisku elektroauto jaudas līkne - sākumā līkni nosaka (ierobežots) maksimālais griezes moments, un tad kļūst konstanta jauda.





Offline
josi
07. May 2024, 15:08 #5619

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Dyno stends stāsta ko pavisam citu

Offline
shirminieks
07. May 2024, 15:15 #5620

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


07 May 2024, 15:08:21 @josi rakstīja:
Dyno stends stāsta ko pavisam citu
[IMG]



Nu tur pie lielāka ātruma vajadzētu augt rites pretestībai no gultņiem / mironenēm / ???. Vispār interesanti, ka Teslai tik progresīvi krītās jauda atkarībā no SOC (tas daudz kur lasīts).

Jebkurā gadījumā - runa ir par to, ka BEV'iem savas vienkāršības dēļ nav kārbas, un attiecīgi nav aiztures
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo