Online
Pašreiz BMWPower skatās 266 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
HiJaCKeR | 09. May 2024, 21:43 |
#5681
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
09 May 2024, 20:15:50 @uldens1 rakstīja:
09 May 2024, 18:52:39 @HiJaCKeR rakstīja:
09 May 2024, 18:05:23 @Blackadder rakstīja:
08 May 2024, 08:27:22 @HiJaCKeR rakstīja:
man ir jautājums, ko darīs ar nolietotām baterijām, kuru nebūs maz? ir jau risinājums, kā tās pārstrādāt? cik tas maksās?
Baterijas tirgū pastāv jau daudzus desmitus gadus, tāpat kā citi elektroniskie un elektronikas atkritumi, kuru tāpat nebūt nav mazums, dažādām citām sadzīves iekārtām, kuru, atļaušos piebilst, nebūt nav maz. Tas, ka pārstrādājamā materiāla ir daudz, tas galīgi nav slikti, tas nozīmē, ka attiecīgi no šī materiāla var atgūt arī vairāk, vērtīgākās izejvielas, attiecīgi, attīstība šajā jomā būs ar lielāku konkurences elementu, gan pārstrādes tehnoloģiju ziņā, gan arī pārstrādes tirgus spēlētēju ziņā.
Mani gan vienmēr šķiet, ļoti jautri, kāpēc EV skeptiķiem ir tik ārkārtīgi liela interese par to, kā pārstrādās EV radītos atkritumus, bet tajā pašā laikā nezin kāpēc neviens no viņiem neinteresējas par to, kur, kā un par kādām izmaksām pārstrādā (ja pārstrādā) viņu dievināto ICE radītos atkritumus, tai skaitā arī elektroniku, kuras nebūt nav tik maz, tāpat arī nav manīts, ka kāds ICE lietotājs trakoti lauzītu galvu par to, kur tiek pārstrādātas viņa izlietotās motoreļļas un citi tehniskie šķidrumi, kuru apjoms, paši labi zinām, nav nekāds mazais. Un nezin kāpēc pret faktu, ka lērumu elektroniskos atkritumus mājsaimniecības var nodot bez maksas, arī nevienam nav nekādu iebildumu, un nezin kāpēc nevienam neinteresē, "cik tas maksās".
ka tik ar baterijām beigās nesanāk kā ar zaļās enerģijas propelleriem. ar saules paneļiem būs tas pats.
baigi tie spārni traucē kādam kad tiek aprakti???Tas piesārņojums ir daudzreiz mazāk bīstams ka no oglēm radušies pelni,kas ir radioaktīvi
ja tā padomā nē, tos gruntsūdeņus dzers mazbērni, tāka viss ok | Offline | | |
Kasics | 09. May 2024, 22:01 |
#5682
|
| Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
09 May 2024, 20:59:56 @uldens1 rakstīja:
09 May 2024, 20:24:29 @Kasics rakstīja:
Nepērc lētos sūdus,tad nebūs jāmet arā,bet cilvēki,cits pēr lētus sūdus,cits dārgāku mantu,kas ir kvalitatīva,ražotājs ražo to ko pērk pircējs,nepirks lētos sūdus,tad arī viņus neražos
Dārgajam iphonam vai samsungam tāpat normāli bateriju nomainīt nevar .
Un dārgie sūdi lūzt tāpat.
Bieži vien, lai uzražotu kvalitatīvu preci nav nepieciešamas lielākas izmaksas kā saražot to pašu sūdu. To pašu gala slēdzīti pieskrūvēt ar citādāku skrūvīti vai savādāk piestiprināt neko nemaksātu. Bet dēļ tāda sīkuma cilvēki met ārā lietas kuras reāli ir strādājošas un pērk jaunas. Bet, tas nav izdevīgi jo tad IKP neaugtu.
Visi tie dabas aizstāvji ir tukši dirsēji. Ja viņi tiešām uztrauktos par globālo sasilšanu tad sen aizliegtu ražot lētus un dārgus sūdus. | Offline | | |
treshaa_josla | 09. May 2024, 22:24 |
#5683
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
| Dīzelistu "rūpes par dabiņu" man atgādina, kad norm kodēji un pīpmaņi atteicās vakcinēties, jo nevar jau zināt, ko tur potē iekšā
Ja drīkst atgriezties atpakaļ pie e-mašīnām
Patēriņš vs ātrums. Šodien, kad T ~ +10 C
Vidējais ātrums 140 km/h
Vidējais ātrums 125 kmh
Vidējais 90 kmh
| Offline | | |
DiksIrseejs | 09. May 2024, 22:40 |
#5684
|
| Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1143
Braucu ar: Hibrīdu
|
09 May 2024, 22:01:48 @Kasics rakstīja:
09 May 2024, 20:59:56 @uldens1 rakstīja:
09 May 2024, 20:24:29 @Kasics rakstīja:
Nepērc lētos sūdus,tad nebūs jāmet arā,bet cilvēki,cits pēr lētus sūdus,cits dārgāku mantu,kas ir kvalitatīva,ražotājs ražo to ko pērk pircējs,nepirks lētos sūdus,tad arī viņus neražos
Dārgajam iphonam vai samsungam tāpat normāli bateriju nomainīt nevar .
Un dārgie sūdi lūzt tāpat.
Bieži vien, lai uzražotu kvalitatīvu preci nav nepieciešamas lielākas izmaksas kā saražot to pašu sūdu. To pašu gala slēdzīti pieskrūvēt ar citādāku skrūvīti vai savādāk piestiprināt neko nemaksātu. Bet dēļ tāda sīkuma cilvēki met ārā lietas kuras reāli ir strādājošas un pērk jaunas. Bet, tas nav izdevīgi jo tad IKP neaugtu.
Visi tie dabas aizstāvji ir tukši dirsēji. Ja viņi tiešām uztrauktos par globālo sasilšanu tad sen aizliegtu ražot lētus un dārgus sūdus.
Nedirs. IPhonam tā baterijas maiņa maksā pat zem 100 eiro. Vai apmēram 10 vai pat mazāk procentu no jauna cenas. | Offline | | |
HiJaCKeR | 09. May 2024, 22:47 |
#5685
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
09 May 2024, 22:40:36 @DiksIrseejs rakstīja:
09 May 2024, 22:01:48 @Kasics rakstīja:
09 May 2024, 20:59:56 @uldens1 rakstīja:
09 May 2024, 20:24:29 @Kasics rakstīja:
Nepērc lētos sūdus,tad nebūs jāmet arā,bet cilvēki,cits pēr lētus sūdus,cits dārgāku mantu,kas ir kvalitatīva,ražotājs ražo to ko pērk pircējs,nepirks lētos sūdus,tad arī viņus neražos
Dārgajam iphonam vai samsungam tāpat normāli bateriju nomainīt nevar .
Un dārgie sūdi lūzt tāpat.
Bieži vien, lai uzražotu kvalitatīvu preci nav nepieciešamas lielākas izmaksas kā saražot to pašu sūdu. To pašu gala slēdzīti pieskrūvēt ar citādāku skrūvīti vai savādāk piestiprināt neko nemaksātu. Bet dēļ tāda sīkuma cilvēki met ārā lietas kuras reāli ir strādājošas un pērk jaunas. Bet, tas nav izdevīgi jo tad IKP neaugtu.
Visi tie dabas aizstāvji ir tukši dirsēji. Ja viņi tiešām uztrauktos par globālo sasilšanu tad sen aizliegtu ražot lētus un dārgus sūdus.
Nedirs. IPhonam tā baterijas maiņa maksā pat zem 100 eiro. Vai apmēram 10 vai pat mazāk procentu no jauna cenas.
te cilvēks domā, ka pats nevari nomainīt | Offline | | |
RaL | 10. May 2024, 09:20 |
#5686
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
09 May 2024, 22:24:02 @treshaa_josla rakstīja:
Dīzelistu "rūpes par dabiņu" man atgādina, kad norm kodēji un pīpmaņi atteicās vakcinēties, jo nevar jau zināt, ko tur potē iekšā
Ja drīkst atgriezties atpakaļ pie e-mašīnām
Patēriņš vs ātrums. Šodien, kad T ~ +10 C
Vidējais ātrums 140 km/h
https://i.postimg.cc/FhsSFKYJ/A0260-AE0-9513-41...6-D-1-201-a.avif " border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
Vidējais ātrums 125 kmh
https://i.postimg.cc/mBSMG9gs/D8792-D2-D-3-B57-...FB0-B9-B535.avif " border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
Vidējais 90 kmh
https://i.postimg.cc/q7KRFSj2/AC2-F2-ABF-F31-E-...8-C-1-201-a.avif " border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
un tagad, lūdzu, izskaidro ne EV lietotājiem, ko tur rāda
Visos bukletos ir parasti kaut kas 20-25kwh/100km, ja pnekļūdos.
Te ir 25 un 23 kwh, bet uz dažādiem km... Vai kaut kas tur simtos | Online | | |
DimanC | 10. May 2024, 10:06 |
#5687
|
| Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 329
Braucu ar: elektrību
|
10 May 2024, 09:20:10 @RaL rakstīja:
un tagad, lūdzu, izskaidro ne EV lietotājiem, ko tur rāda
Visos bukletos ir parasti kaut kas 20-25kwh/100km, ja pnekļūdos.
Te ir 25 un 23 kwh, bet uz dažādiem km... Vai kaut kas tur simtos
esi klasisks paraugs gadījumam, kad EV ir pa smagu. LoL, nau vērc, turpini smirdināties ar dinozauru sulu.
skaitlīšus no tabulas nejēdz nolasīt un pārrēķināt. Wh/km uz kWh / 100km.
brauc ar 90kmh - patēriņš 13.8kWh / 100km
brauc ar 125kmh - patēriņš 15.9kWh / 100km
brauc ar 140kmh - patēriņš 22.0kWh / 100km
EV patēriņu ātrums ietekmē vairāk nekā ICE. | Offline | | |
HiJaCKeR | 10. May 2024, 11:20 |
#5688
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
10 May 2024, 10:06:50 @DimanC rakstīja:
10 May 2024, 09:20:10 @RaL rakstīja:
un tagad, lūdzu, izskaidro ne EV lietotājiem, ko tur rāda
Visos bukletos ir parasti kaut kas 20-25kwh/100km, ja pnekļūdos.
Te ir 25 un 23 kwh, bet uz dažādiem km... Vai kaut kas tur simtos
esi klasisks paraugs gadījumam, kad EV ir pa smagu. LoL, nau vērc, turpini smirdināties ar dinozauru sulu.
skaitlīšus no tabulas nejēdz nolasīt un pārrēķināt. Wh/km uz kWh / 100km.
brauc ar 90kmh - patēriņš 13.8kWh / 100km
brauc ar 125kmh - patēriņš 15.9kWh / 100km
brauc ar 140kmh - patēriņš 22.0kWh / 100km
EV patēriņu ātrums ietekmē vairāk nekā ICE.
un tu esi klasisks lohs, ja reiz normāli nevari paskaidrot cilvēkam. | Offline | | |
|
RaL | 10. May 2024, 11:22 |
#5689
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
10 May 2024, 10:06:50 @DimanC rakstīja:
brauc ar 90kmh - patēriņš 13.8kWh / 100km
brauc ar 125kmh - patēriņš 15.9kWh / 100km
brauc ar 140kmh - patēriņš 22.0kWh / 100km
EV patēriņu ātrums ietekmē vairāk nekā ICE.
ar šo būtu pieticis
tagad viss skaidrs.
un, nē, neesmu EV skeptiķis, labprāt sākumā pāris dienas patestētu. | Online | | |
Deivid | 10. May 2024, 12:25 |
#5690
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Šo topiku pārlāsu virspūsēji, jo EV nav mana tēma, tamdēļ atvainojos ja jau apspriests, bet kā ir ar riepām? Nesen redzēju postu kur viens Mach-E mustanga lietotājs sūdzas ka pa 10k jau 2 komplekti aizgājuši, jo nu diezgan loģiski, liels griezes moments un jādilst viņām ir.
Tā kā EV lietotāju vidū daudzi uzmanīgi seko brauciena izmaksām, vai kādam riepas ar tiek iekļautas aprēķinos, jeb tās nav aktuāli, jo pieejama jauda tāpat ikdienā nekad netiek lietota?
Manam ICE grieze salīdzinoši maza, bet tāpat izklaidējoties šosezon jau otrais pāris un izskatās ka līdz Jāņiem neizvilks, pie tādiem apjomiem tas jau jāiekļauj izmaksu aprēķina | Offline | | |
cipargalva | 10. May 2024, 12:32 |
#5691
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| EV braucējiem riepas nav problēma, jo grieze tiek lietota tikai 3x. Pirmo - kad nopērk, otro - kad nabadzīgajam švāģerim jāparāda, kā spiež krēslā, trešo - pirms pārdošanas.
Pievienojos iepriekš publicētajam jautājumam, kurš pēc savas būtības jau kļuvis par retorisku: "Vai esi redzējis dinamisku ev braucēju?"
Griezes izmantošana ikdienā neiet roku rokā ar nepārtrauktu izdevīguma datu analīzi. | Offline | | |
Garajs | 10. May 2024, 12:38 |
#5692
|
| Kopš: 11. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 235
Braucu ar: Subaru Legacy
|
10 May 2024, 12:25:11 @Deivid rakstīja:
Šo topiku pārlāsu virspūsēji, jo EV nav mana tēma, tamdēļ atvainojos ja jau apspriests, bet kā ir ar riepām? Nesen redzēju postu kur viens Mach-E mustanga lietotājs sūdzas ka pa 10k jau 2 komplekti aizgājuši, jo nu diezgan loģiski, liels griezes moments un jādilst viņām ir.
Tā kā EV lietotāju vidū daudzi uzmanīgi seko brauciena izmaksām, vai kādam riepas ar tiek iekļautas aprēķinos, jeb tās nav aktuāli, jo pieejama jauda tāpat ikdienā nekad netiek lietota?
Manam ICE grieze salīdzinoši maza, bet tāpat izklaidējoties šosezon jau otrais pāris un izskatās ka līdz Jāņiem neizvilks, pie tādiem apjomiem tas jau jāiekļauj izmaksu aprēķina
Riepas ir pārāk mainīgs jēdziens, lai iekļautu aprēķinos.
Ģimenē jau 3. EV pēc kārtas, ir iespēja salīdzināt. Bija i3, Taycan, tagad ID.4. Kad iznāk modelis, riepas piedāvā 2-3 ražotāji (i3 uz 20''ziemenes nemaz neeksistēja, nez kā tagad). Pēc pāris gadiem, ir varianti.
Piemēram, Porsche "recommended" bija 2 konkrēti modeļi ziemai.
Kad pilna iela ar Škoda Eniaq ar nobrauktām vasarenēm, ar čomiem tika izpētīts, ka "EV" riepas nāk ar krietni seklāku protektoru jau startā.
Tad nu nākamais solis - liec tās "EV" riepas un iegūsti mazāku pretestību (patēriņu) vai normālas un brauc ilgāk. Plus, kad parādās varianti, var sākt eksperimentēt ar citiem ražotājiem.
Uz šo brīdi, droši vien tikai Teslu early adopters ar lieliem nobraukumiem var izvilkt ticamu statistiku. | Offline | | |
smudo | 10. May 2024, 12:40 |
#5693
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
10 May 2024, 10:06:50 @DimanC rakstīja:
10 May 2024, 09:20:10 @RaL rakstīja:
un tagad, lūdzu, izskaidro ne EV lietotājiem, ko tur rāda
Visos bukletos ir parasti kaut kas 20-25kwh/100km, ja pnekļūdos.
Te ir 25 un 23 kwh, bet uz dažādiem km... Vai kaut kas tur simtos
esi klasisks paraugs gadījumam, kad EV ir pa smagu. LoL, nau vērc, turpini smirdināties ar dinozauru sulu.
skaitlīšus no tabulas nejēdz nolasīt un pārrēķināt. Wh/km uz kWh / 100km.
brauc ar 90kmh - patēriņš 13.8kWh / 100km
brauc ar 125kmh - patēriņš 15.9kWh / 100km
brauc ar 140kmh - patēriņš 22.0kWh / 100km
EV patēriņu ātrums ietekmē vairāk nekā ICE.
Fizika uz EV un ICE darbojas vienādi (līdzīgi), jo braucot vienmērīgi ātrumos virs 100kmh, lielāko darbu jāveic pārvaros gaisa pretestību. Protams, ka atškiras citi faktori, kā kontētā auto izmērs (virsmas laukums) un tā gaisa pretestības koeficients (pie kā EV gadījumā ļoti piedomāja, bet tagad par to domā arī ICE dēļ CO2 normām), pārnesumu attiecības, dzinēja efektivitāte konkrētos rpm (gan ICE, gan elektromotoram pieaugot apgriezieniem, efektivitāte samazinās) utt.
Sievas darba Passat ar 2,0d pie 90kmh labos apstākļos vasarā pie 90kmh uz šosejas 3,5-4l, pie 125 ap 5-5,5l, pie 140 5,5-6l. Korektu rezultātu gan var iegūt braucot abos vizienos, jo bieži nevar just pretvēju un nelielu kāpumu/kritumu vienā vizienā). Sanāk +50% pie 140kmh vs 90kmh - līdzīgi kā Teslai.
Atšķitība tikai tur, ka tam Passat ar 73l bāku neviens neskatās vai tur 4l vai 6l uz 100km, jo range jebkurā gadījumā 1000+km, ko daudzi LV bieži veselu mēnesi brauc.
Objektīvākus datus par EV patēriņiem pie konstanta 90kmh un 120kmh ātruma var iegūt paskatoties Bjorna YT eletroauto apskatus, kur viņš brauc pa apli. Tas lai kādam nav vilšanās, ka nopērkot Tesla Model 3, neizdosies braucot 125kmh režīmā vidēji nonākt pie 15,9kWh patēriņa | Offline | | |
smudo | 10. May 2024, 12:46 |
#5694
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
10 May 2024, 12:25:11 @Deivid rakstīja:
Šo topiku pārlāsu virspūsēji, jo EV nav mana tēma, tamdēļ atvainojos ja jau apspriests, bet kā ir ar riepām? Nesen redzēju postu kur viens Mach-E mustanga lietotājs sūdzas ka pa 10k jau 2 komplekti aizgājuši, jo nu diezgan loģiski, liels griezes moments un jādilst viņām ir.
Tā kā EV lietotāju vidū daudzi uzmanīgi seko brauciena izmaksām, vai kādam riepas ar tiek iekļautas aprēķinos, jeb tās nav aktuāli, jo pieejama jauda tāpat ikdienā nekad netiek lietota?
Manam ICE grieze salīdzinoši maza, bet tāpat izklaidējoties šosezon jau otrais pāris un izskatās ka līdz Jāņiem neizvilks, pie tādiem apjomiem tas jau jāiekļauj izmaksu aprēķina
EV liek "Eko braukšanas* riepas - bet tā tagad norma arī ICE gadījumā. Šo "eko" riepu īpanība ir tāda, ka tām ir seklāks protektors, lai panāktu labāku efficiency, līdz ar to ir mazāk "darba virsmas", līdz sasniedz nodiluma indikatorus, īpaši ja auto smags un brauc raiti un liek lietā lielo griezi. Vēl parasti EV riepām ir lielāks slodzes indeks, bet tagad arī ICE gadījumā daudzi auto sver 2+ tonnas, līdz ar to tas nav nekas unikāls tikai EV. Es teiktu, ka braukšanas režīms atstāj lielāku ietekmi uz riepas mūžu, nekā līdzīga izmēra un jaudas EV vs ICE faktors. | Offline | | |
XK220 | 10. May 2024, 13:34 |
#5695
|
| Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Konai 2.5 gadu laikā nobraukums jau ap 50k, orģinālie Continental Contigrip izskatās ka vēl tikpat nokalpos. Ziemā Nokian, arī izskatās, ka vēl 2 ziemas var nobraukt.
Vecajam leafam ~40kKm nobraucot ar Sava M+S riepām priekša jau bija zem 4mm, nomainīju.
Konai vasaras patēriņš pilsētā 10-11/100, uz šosejas 12/13. Pa pilsētu braucu gana dinamiski. | Offline | | |
Fandulis | 10. May 2024, 13:42 |
#5696
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13374
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Ziema / vasara nobraukti ~30tk teslai dual motor Y vidējais 18.2kw
Braucot īsus, tālus gabalus. Pilsēta, ārpus. Lietojot normālā ritmā, bez vilkšanās uz 90.
Pastāstiet par i3, ko var ņemt, ko nevar. Par to, kuram mazā bača, nevajag.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 10 May 2024, 13:44:46 ] | Offline | | |
|
BE23 | 14. May 2024, 13:33 |
#5697
|
| Kopš: 10. Sep 2013
Ziņojumi: 112
Braucu ar: tiguan un bmw
| kādi ieteikumi par lētajiem mazlietotiem EV ap 20k EUR ?
| Offline | | |
1986 | 14. May 2024, 14:25 |
#5698
|
| Kopš: 25. Jan 2015
Ziņojumi: 305
Braucu ar: 3 dāmām un ar V8
|
14 May 2024, 13:33:03 @BE23 rakstīja:
kādi ieteikumi par lētajiem mazlietotiem EV ap 20k EUR ?
Ja lielākoties pilsētai un nav jāvizina liela ģimene, tad BMW i3 laba izvēle | Offline | | |
Rockstar | 14. May 2024, 15:46 |
#5699
|
| Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
|
09 May 2024, 22:24:02 @treshaa_josla rakstīja:
Dīzelistu "rūpes par dabiņu" man atgādina, kad norm kodēji un pīpmaņi atteicās vakcinēties, jo nevar jau zināt, ko tur potē iekšā
Tava loģika ir kļūdaina. Pīpmanis zin kas iekšā cigaretē un kas ir viņa alkocholiskajā dzērienā... kas tajā potē iekšā ir atrodams internetā:
1. Emulgators
https://en.wikipedia.org/wiki/Polysorbate_80
2. Želatīns - no cūkas. Bla paņemtie un uzlejiet siltu ūdeni želatīnam. Vakcīnu aizstāvji apgalvo, ka vakcīnās izmantotajā želatīnā nav cūku DNS
3. Thiomersal
Thiomersal is a mercury-based preservative used in tiny quantities in some vaccines to prevent the growth of bacteria and fungi which can contaminate from the environment when the vaccine is opened.
DZĪVSUDRABS!!!!
4. Aluminija sāļi - aluminium hydroxide, aluminium phosphate or potassium aluminium sulphate
Laikam baigi veselīgie....
un tā tālāk..[ Šo ziņu laboja Rockstar, 14 May 2024, 15:46:55 ] | Offline | | |
AigarsV | 14. May 2024, 15:57 |
#5700
|
| Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
| Es ceru, ka lietus laikā Tu ārā neej, dzīvsudrabs...
Levels of mercury in rainwater are in the range 5–100 ng/litre - dati no World Health Organization reporta. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|