BMW M3 -2010. Getrag 7 gang Getriebe.

Pievienota: 28. May 2013, 10:51

Komentāri (29)

Visas galerijas no lietotāja Atvars


Trešās sērijas „emka” ar 7 pakāpju, divsajūgu automātisko pārnesumu transmisiju „Recro” remontē pirmoreiz. Līdz ar to „Recro” tehniskajai daļai bija nopietni jāpapūlas, lai „izkostu” jaunākās paaudzes transmisijas noslēpumus un remonta, testēšanas tehnoloģiju.
Konkrētais pacients ir izripojis no Minhenes rūpnīcas vārtiem pirms trim gadiem, un garantija jau ir gājusi secen.
Transmisiju, kuru izgatavojis vācu koncerns "Getrag" ir ievērības cienīgs. Agregāts ir viegls un ļoti kompakts. Ņemot vērā kādu dzinēja slodzi Gerāgs pārvada uz riteņu piedziņu- noņemu cepuri inženieru priekšā.
Man pašam ir auto ar manuālo transmisiju, kuru izgatavojis "Getrag". Kad kārbas gultņi bija sevi pieteikuši savi ar neciešamu gaudoņu- izbaudīju uz savas ādas remonta īpatnības.
Getrags ir viens no modernākiem transmisiju ražošanas koncerniem Pasaulē. Kārbas pamatā tiek izgatavotas ar robotiem, kuri komplektējamos mezglus silda, saldē un nereti gultņus sēžās ielīmē. Variet iedomāties, kās ir jāizdara mehāniķim, lai izjauktu, saliktu šādi izgatavotu transmisiju.
Nu kas tad īsti bija pie vainas? Izjaucot pilnībā automātu tika atrastas nolauztas, sīkas tērauda atsperītes, kuras ir nedaudz mazākas par lodīšu pildspalvu pederēm. Tās tā kā no mehāniskās puses, bet tas nav vienīgais defekts. Defekts tika atklāts arī pārnesumu kārbas hidraulikas sistēmā- hidroblokā.
Vakar, Rīgā, aprunājos ar BMW dīlercentra servisa cilvēkiem, kuri izdzirdot par BMW M3 automātiem no Getrag plāta rokas. Detaļas šiem agregātiem nav pieejamas, bet kā risinājums tiek piedāvāta jauna transmisija. Varu vien iedomāties cik viņa maksā. Tiem, kuri tūdaļ teiks, ka jāpērk „ručka” varu nomierināt, ka arī mehāniskās kārbas lūzt, un remonta detaļas izmaksā ne mazāk...

Rezultāts kā vienmēr. Viss strādā.


2007.gada oktobrī, Getrag atklāja savu jaunāko ražotni Slovākijā, kurā ražo Power Shift kārbas priekš Ford un Volvo. Iesaku paskatīties šo video, lai novērtētu ražošanas kultūru un tendences. Žēl, ka Latvijas činavnieki nav mācējušu ievilināt šādas korporācijas atvērt rūpnīcas pie mums.
http://youtu.be/pCL20H_wI-s













Eļļu kārbai jāmaina un laikus ! Ik pēc 50oookm.

Hidrobloks pēc remonta.