BMW M3 -2010. Getrag 7 gang Getriebe.
1-20 [21-29]
MarC 29. May 2013, 14:40
cik izmaksāja šāds remonts? pusi no jaunas kārbas vērtības?Arsmens 29. May 2013, 08:25
"Noņemt cepuri to inženieru priekšā" var tikai šo kārbu remontētājiPipec, drīz ja autiņam galvenie mezgli nenojuks ātrāk kā pēdējais aifons, laikam skaitīsies ūber izturīgi inženiersasniegumi
Taspac 29. May 2013, 02:13
E34 buutu korekti saliidzinaat ja tagad buutu piem 1999 gads , bet to laikam dazhi taa arii "nenofilmeeja". Peec gadiem 10 droshi vien buutu bail iedomaties kaads buutu E60Driver 28. May 2013, 23:32
interesanti cik x trisgadigam VAZam karba jau ir renonteta6500 28. May 2013, 21:39
Atvers grib uzpust no musas ziloni ar savu reklamu...tos autinus razo no 2008g...un nekas slikts nav dzirdeets par siim karbaam...karlsonss 28. May 2013, 19:05
Nez kaads parasti ir m3 lifetimealpins 28. May 2013, 18:45
Pats autors kārbai eļļu nemaina ( ja jau paša auto gultņi nobira ) , bet citiem iesakawalder 28. May 2013, 17:45
Par e34Jā, kārba šaize jau trešajā gadā....ir feils
xn3x 28. May 2013, 15:53
baltais, par tālākpārdošanas vērtību piekrītu, bet visam ir savas robežas - auto pirmajos 10 gados nomaina īpašnieku kādas pāris reizes. tam, kas ar to auto notiek pēc tam, jau ir daudz mazāka nozīme.3 gados noklājusies kārba, protams, ir fail, bet e34 pasludināšana par kvalitatīvāku auto tik un tā ir nevietā. un nav arī tā, ka e34 nekad nevienam nav salūzis
baltais 28. May 2013, 15:36
Jauna auto pircējam tomēr ir arī prasība, lai auto varētu pārdot par pēc iespējas lielāku ciparu. Un tikai nevajag dirst, ka jauno auto pircējiem ir vienalga par naudu Pārdot M3 ar nokautu kārbu nebūs baigi izdevīgi.xn3x 28. May 2013, 15:05
kvalitāte ir nevis "uztaisīt vis-vis-vis labāk", bet gan izpildīt klienta prasības. autoražotāju klienti ir jaunu auto pircēji, nevis 20gadīgu šrotu braucēji. tā ka visi tie w124 un e34 ir nevis "kvalitatīvi", bet pamatīgi "overengineered"6500 28. May 2013, 14:32
jaunas masinas netaisa lai kalpotu 20gadus tas taa ir...bet sis gadijums ir viens no hvz...siim emkam karbas nemaz nav tik loti plistosas...baltais 28. May 2013, 14:04
Tas cik sarežģīti ir modeļa konstruktīvie risinājumi, nenorādā cik kvalitatīvs ir auto.Kvalitatīvi ir Mercedes W124 un BMW E34, ne šis eksperiments. Auto nevar nosaukt par kvalitatīvu, ja pēc trīs gadu braukšanas pa ielu, tam ir jāpērk pilnīgi jauna pārnesumkārba (nav runa par Recro, bet ko piedāvā dīleris).
DrumB 28. May 2013, 13:55
10 000 lati par kārbu... Opel Meriva fani līksmoAV 28. May 2013, 13:52
Problemas naak no sarezgitibas, nevis kvalitates trukuma (lai gan kvalitati par intepretet dazadi).7S 28. May 2013, 13:50
Viss jau ir forši līdz visi šitie jaunie gemari jāsāk taisīt! Mašīnas kļūst skaistākas, jaudīgākas, bagātīgākas aprīkojumā utt., bet zemākas kvalitātes. Tas ir fakts.Artis_D 28. May 2013, 13:49
Kods: Nosaukums: Skaits: Cena bez PVN: Cena ar PVN: Atlaides kods:28007842585 RMFD 230519ST REPL.GEARBOX 8187.93 9989.27 MM
Tune-L 28. May 2013, 13:07
Līkas rociņas, bet tas jau netraucē Atvaru pakaitinātrihardsv 28. May 2013, 13:06
Pats tunelis nemāk pareizi rakstīt!!!1-20 [21-29]
PG 14. Jun 2013, 18:40
Man arī interesē Marc jautājums, savādāk reklāmu nekādi nevar saprast.