Online

Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Krabiz
01. Mar 2016, 09:16 #9821

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Iespēja, ka TA uz sitiena pamanīs M60 un M62 atšķirības ir ļoti maza. Ja saliek visu kā jābūt 530i/540i motortelpā, tad domāju, ka lieku problēmu nebūs.
Offline
LA
01. Mar 2016, 10:52 #9822

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


26 Jan 2016, 18:51:58 LA rakstīja:
Pirms facelifta brille - 5e
Salona lasāmās lampiņas (priekša un aizmugure) - 10e





22478767
Offline
king03
01. Mar 2016, 11:15 #9823

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


01 Mar 2016, 09:16:35 Krabiz rakstīja:
Iespēja, ka TA uz sitiena pamanīs M60 un M62 atšķirības ir ļoti maza. Ja saliek visu kā jābūt 530i/540i motortelpā, tad domāju, ka lieku problēmu nebūs.

Bet ja iekša tagad stāv M50B20 un tehniskajā pase ir ieraktīti kilovati!?
Offline
Smokeys
01. Mar 2016, 11:16 #9824

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 272

Braucu ar: e32 ,f15

ir pieejamas detaļas no524 sedans, ir tuninga lampas eņģelacīm . led aizm lampas, tas kas aiz numura naak plastmasa arī ir, ķip pilnā aizmugure vai kā tur saucas, starp lampām

atrodas madonā, reizi nedēļā braucu uz Rīgu.
Offline
ilmarsz
01. Mar 2016, 11:51 #9825

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=HJ...0840#51248120172

Detaļa Nr. 1 Vajag 2 gab.

01 Mar 2016, 10:49:08 bokens rakstīja:
Sveiki, e34 touringam (525ix) nefiksējas aizmugurējais logs paceltā stāvoklī. Kur varētu būt problēma?

[ Šo ziņu laboja ilmarsz, 01 Mar 2016, 11:54:34 ]

Offline
Digital
01. Mar 2016, 11:53 #9826

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


01 Mar 2016, 11:15:30 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 09:16:35 Krabiz rakstīja:
Iespēja, ka TA uz sitiena pamanīs M60 un M62 atšķirības ir ļoti maza. Ja saliek visu kā jābūt 530i/540i motortelpā, tad domāju, ka lieku problēmu nebūs.

Bet ja iekša tagad stāv M50B20 un tehniskajā pase ir ieraktīti kilovati!?

Tas auto ari bija 520, par kw nezinu, bet tos tev neviens nevar tur nomerit! Sliktakaja gadijuma 1.kategorija
Offline
se7en
01. Mar 2016, 12:13 #9827

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


29 Feb 2016, 22:32:17 king03 rakstīja:

29 Feb 2016, 09:26:47 Digital rakstīja:
Manlieks e34 ir vērts tikai v8 krāmēt! Pagāšvasar tapa viens projekts ar 4,4 un automātu, tas vismaz kustas

Nu ja man sakuma ari gribejas iestumt iekša 4,4 bet newien newar ta lidz galam paskaidrot kas un ka! Ielikt ir sikums, vairak uztrauc tas lai var registret to visu csdd!?

Tvaju matj! Cik klašu izglitiba Tev ir?
Es, principa pec, neko nestastitu cilvekam, kas šitā raksta. Vēl tikai pietrukst "nju, nau un lol"

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
king03
01. Mar 2016, 13:11 #9828

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


01 Mar 2016, 11:53:19 Digital rakstīja:

01 Mar 2016, 11:15:30 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 09:16:35 Krabiz rakstīja:
Iespēja, ka TA uz sitiena pamanīs M60 un M62 atšķirības ir ļoti maza. Ja saliek visu kā jābūt 530i/540i motortelpā, tad domāju, ka lieku problēmu nebūs.

Bet ja iekša tagad stāv M50B20 un tehniskajā pase ir ieraktīti kilovati!?

Tas auto ari bija 520, par kw nezinu, bet tos tev neviens nevar tur nomerit! Sliktakaja gadijuma 1.kategorija

Aptuveni lieta skaidra. Vienkārši paziņa strādā csdd apskate un prasiju vinam kas notiek ja iebrauc ar V8 iekša. Šis teica ka izraida ārā un jataisa projekts, jābrauc kur uz miera ielu rīgā un tur viss jāsaved kārtībā!
Offline
Kasparis
01. Mar 2016, 13:15 #9829

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


01 Mar 2016, 13:11:38 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 11:53:19 Digital rakstīja:

01 Mar 2016, 11:15:30 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 09:16:35 Krabiz rakstīja:
Iespēja, ka TA uz sitiena pamanīs M60 un M62 atšķirības ir ļoti maza. Ja saliek visu kā jābūt 530i/540i motortelpā, tad domāju, ka lieku problēmu nebūs.

Bet ja iekša tagad stāv M50B20 un tehniskajā pase ir ieraktīti kilovati!?

Tas auto ari bija 520, par kw nezinu, bet tos tev neviens nevar tur nomerit! Sliktakaja gadijuma 1.kategorija

Aptuveni lieta skaidra. Vienkārši paziņa strādā csdd apskate un prasiju vinam kas notiek ja iebrauc ar V8 iekša. Šis teica ka izraida ārā un jataisa projekts, jābrauc kur uz miera ielu rīgā un tur viss jāsaved kārtībā!


Pasaki paziņam, lai maina darba vietu.
Offline
king03
01. Mar 2016, 13:18 #9830

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


01 Mar 2016, 13:15:12 Kasparis rakstīja:

01 Mar 2016, 13:11:38 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 11:53:19 Digital rakstīja:

01 Mar 2016, 11:15:30 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 09:16:35 Krabiz rakstīja:
Iespēja, ka TA uz sitiena pamanīs M60 un M62 atšķirības ir ļoti maza. Ja saliek visu kā jābūt 530i/540i motortelpā, tad domāju, ka lieku problēmu nebūs.

Bet ja iekša tagad stāv M50B20 un tehniskajā pase ir ieraktīti kilovati!?

Tas auto ari bija 520, par kw nezinu, bet tos tev neviens nevar tur nomerit! Sliktakaja gadijuma 1.kategorija

Aptuveni lieta skaidra. Vienkārši paziņa strādā csdd apskate un prasiju vinam kas notiek ja iebrauc ar V8 iekša. Šis teica ka izraida ārā un jataisa projekts, jābrauc kur uz miera ielu rīgā un tur viss jāsaved kārtībā!


Pasaki paziņam, lai maina darba vietu.

Nu viņš jauniņais tikai 3mēnesi strāda varbūt ko sadirsa
Tad kā īsti ir?
Ielieku V8 un maucu uz skati?
Offline
Digital
01. Mar 2016, 13:22 #9831

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


01 Mar 2016, 13:18:56 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 13:15:12 Kasparis rakstīja:

01 Mar 2016, 13:11:38 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 11:53:19 Digital rakstīja:

01 Mar 2016, 11:15:30 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 09:16:35 Krabiz rakstīja:
Iespēja, ka TA uz sitiena pamanīs M60 un M62 atšķirības ir ļoti maza. Ja saliek visu kā jābūt 530i/540i motortelpā, tad domāju, ka lieku problēmu nebūs.

Bet ja iekša tagad stāv M50B20 un tehniskajā pase ir ieraktīti kilovati!?

Tas auto ari bija 520, par kw nezinu, bet tos tev neviens nevar tur nomerit! Sliktakaja gadijuma 1.kategorija

Aptuveni lieta skaidra. Vienkārši paziņa strādā csdd apskate un prasiju vinam kas notiek ja iebrauc ar V8 iekša. Šis teica ka izraida ārā un jataisa projekts, jābrauc kur uz miera ielu rīgā un tur viss jāsaved kārtībā!


Pasaki paziņam, lai maina darba vietu.

Nu viņš jauniņais tikai 3mēnesi strāda varbūt ko sadirsa
Tad kā īsti ir?
Ielieku V8 un maucu uz skati?


Man principiali visi jauninjie kas sak skatee strada liekas ar dzivi apdizhoti medikamentu izmēģinājumu pērtiķi! Sajēgas nav, bet gatavo drazt par visu!
Offline
king03
01. Mar 2016, 13:24 #9832

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


01 Mar 2016, 13:22:55 Digital rakstīja:

01 Mar 2016, 13:18:56 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 13:15:12 Kasparis rakstīja:

01 Mar 2016, 13:11:38 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 11:53:19 Digital rakstīja:

01 Mar 2016, 11:15:30 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 09:16:35 Krabiz rakstīja:
Iespēja, ka TA uz sitiena pamanīs M60 un M62 atšķirības ir ļoti maza. Ja saliek visu kā jābūt 530i/540i motortelpā, tad domāju, ka lieku problēmu nebūs.

Bet ja iekša tagad stāv M50B20 un tehniskajā pase ir ieraktīti kilovati!?

Tas auto ari bija 520, par kw nezinu, bet tos tev neviens nevar tur nomerit! Sliktakaja gadijuma 1.kategorija

Aptuveni lieta skaidra. Vienkārši paziņa strādā csdd apskate un prasiju vinam kas notiek ja iebrauc ar V8 iekša. Šis teica ka izraida ārā un jataisa projekts, jābrauc kur uz miera ielu rīgā un tur viss jāsaved kārtībā!


Pasaki paziņam, lai maina darba vietu.

Nu viņš jauniņais tikai 3mēnesi strāda varbūt ko sadirsa
Tad kā īsti ir?
Ielieku V8 un maucu uz skati?


Man principiali visi jauninjie kas sak skatee strada liekas ar dzivi apdizhoti medikamentu izmēģinājumu pērtiķi! Sajēgas nav, bet gatavo drazt par visu!

Es pat varētu tam skaidrojumam piekrist
Offline
ilmars1
01. Mar 2016, 13:33 #9833

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 245

Braucu ar: e53, e46, DL1000

V8 ieliksana nav tā lielākā bēda, bet bremzu sistēma, tb vakumpastiprinatajs ir jaliek priekšā, kā to legalizēt hz
Ja ļoti gribās 4.4 tad jāņem v8 buņdža, tikai cik tas prieks izmaksās, tāpēc tādu projektu ir tik maz

[ Šo ziņu laboja ilmars1, 01 Mar 2016, 13:36:33 ]

Offline
king03
01. Mar 2016, 16:53 #9834

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


01 Mar 2016, 15:48:48 nikns rakstīja:
likt ieksha 4.0 vai 4.4 parasta 520. nu hvz,tada parodija vien bus, tapat tas nekad nebus ists 540
labak piekraj $ un brauc uz vaciju pec 540.
pa kadi 5 - 7 euro gan jau kaut ko +/- sakarigu atradisi

Saprotams ja ieliks V8 tas nebūs kā original V8.
Gribās jau tikai lai ir patīkamāk pabraukt, un tagad vienkārši domāju ko viņā ielikt iekša lai ir vismaz pāri 200HP!
Offline
Strazds525
01. Mar 2016, 18:38 #9835

Kopš: 09. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: X5

2,5 + ccips un neviens suns nedziedaas, buus 200 paari
Offline
king03
01. Mar 2016, 19:55 #9836

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


01 Mar 2016, 18:38:43 Strazds525 rakstīja:
2,5 + ccips un neviens suns nedziedaas, buus 200 paari

Kurš tad var sačipot. Un ko labak ar vanosu vai bez, pirms tam man bija ar vanosu un viss tip top. Bet daudzi sudzas ka esot problemas!?
Offline
howitzer
02. Mar 2016, 01:16 #9837

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Pēdējā lapa vienkārši viena pērle pēc otras.
Likt V8, nē, labāk 2.5 un sačipot, bet ko skatē teiks, utt, utjp. Puiši, pieturiet, nevaru.
Offline
howitzer
02. Mar 2016, 01:18 #9838

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


01 Mar 2016, 16:53:39 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 15:48:48 nikns rakstīja:
likt ieksha 4.0 vai 4.4 parasta 520. nu hvz,tada parodija vien bus, tapat tas nekad nebus ists 540
labak piekraj $ un brauc uz vaciju pec 540.
pa kadi 5 - 7 euro gan jau kaut ko +/- sakarigu atradisi

Saprotams ja ieliks V8 tas nebūs kā original V8.
Gribās jau tikai lai ir patīkamāk pabraukt, un tagad vienkārši domāju ko viņā ielikt iekša lai ir vismaz pāri 200HP!

Pasaki, 200hp licēj, Tev vismaz 1k eur motora swapam ir? Cik tagad tas V8 maksā? Kādus 500eur? Visi pārējie sīkumi, darbs, utt. Tur pat, visticamāk, ar tūkstoti ir par īsu. Ielikt var tajā motortelpā da hoķ LS Korvetes motoru, bet Tev nauda ir???
Offline
stucers
02. Mar 2016, 03:06 #9839

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Lietuvas šrotos var lētāk iegādāties gan motorus, gan kārbas(6gang)
Offline
king03
02. Mar 2016, 09:27 #9840

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


02 Mar 2016, 01:18:40 howitzer rakstīja:

01 Mar 2016, 16:53:39 king03 rakstīja:

01 Mar 2016, 15:48:48 nikns rakstīja:
likt ieksha 4.0 vai 4.4 parasta 520. nu hvz,tada parodija vien bus, tapat tas nekad nebus ists 540
labak piekraj $ un brauc uz vaciju pec 540.
pa kadi 5 - 7 euro gan jau kaut ko +/- sakarigu atradisi

Saprotams ja ieliks V8 tas nebūs kā original V8.
Gribās jau tikai lai ir patīkamāk pabraukt, un tagad vienkārši domāju ko viņā ielikt iekša lai ir vismaz pāri 200HP!

Pasaki, 200hp licēj, Tev vismaz 1k eur motora swapam ir? Cik tagad tas V8 maksā? Kādus 500eur? Visi pārējie sīkumi, darbs, utt. Tur pat, visticamāk, ar tūkstoti ir par īsu. Ielikt var tajā motortelpā da hoķ LS Korvetes motoru, bet Tev nauda ir???

Nesatraucies naudas pietiks
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo