Online
Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E34
Autors | Ziņojums |
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Sveiki.
Ir jau daļa cilvēku kas brauc ar šitiem kuzaviem, tāpēc uztaisiju topiku, lai nav katru reizi jācep jauns.
Mans konkrēts jautājums ir tāds,
Kas atšķiras V8 modelim no R6. Zinu ka tas būs dārgāks apkopē, bet tieši, kas vai viss kas attiecas uz motoru, jeb arī tur kolektori, amīši, apakšējā hadene, bremžu diski, kluči utt??
| Offline | | |
ivars001 | | Kopš: 21. Dec 2003
Ziņojumi: 332
Braucu ar: vecu spaini
|
šķiet, ka tikai kolektori no visa uzskaitītā
ieplūdnieks ir plastmassas, izplūde un izpūtējs savādāki. Attiecīgi arī dārgākas šīs lieta.
2006-05-03 15:30, DGX rakstīja:
...kolektori, amīši, apakšējā hadene, bremžu diski, kluči utt??
| Offline | | |
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
|
2006-05-03 15:46, ivars001 rakstīja:
šķiet, ka tikai kolektori no visa uzskaitītā
ieplūdnieks ir plastmassas, izplūde un izpūtējs savādāki. Attiecīgi arī dārgākas šīs lieta.
2006-05-03 15:30, DGX rakstīja:
...kolektori, amīši, apakšējā hadene, bremžu diski, kluči utt??
Nu skaidrs izkatās kad tā nav liela problēma, galvenais tur ar tiem blokiem un Nicasil, Hvz tur laikam bij kaut kur problēma... Tipa ja izdilst tā iekša tad ir jāmaina tas bloks vai ne ? | Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
| no pieredzes - V8 motorigajiem aparātiem ir , ja nemaldos, 4 dažāda tipa priekšējie amīši. līdz ar to nav lēts prieks un arī tā ir atšķirība.
priekšējā hadene, karoč, ir jātur zem uzraudzības, jo ielaistas slimības var dārgi maksāt.
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| Nu V8 noteikti mana skatijuma ir labaks motiors par R6, bet pie nosacijuma kad normala stavoklii.
par hadeni neko nepateikshu,veel, bet cik intresejos ~ tas pats kas R6.
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
ivars001 | | Kopš: 21. Dec 2003
Ziņojumi: 332
Braucu ar: vecu spaini
|
Imho tā Nicasil problēma ir uzpūsta un vairāk attiecās uz ASV un Krieviju, kur cilvēki lieto sliktas kvalitātes degvielu <=92, kurā ir daudz sēra piemaisījumu, kuri ārda nost to nikasil pārklājumu. Drīzāk pērkot ir jāskatās vai motora galvas blīve nelaiž garām, vārstu vāku blīves (sveces peld eļļā), nestabila tukšgaita, vibrācija tukšgaitā ir šo motoru slimība...nu jāskatās vispārīgais stāvoklis
2006-05-03 15:54, DGX rakstīja:
Nu skaidrs izkatās kad tā nav liela problēma, galvenais tur ar tiem blokiem un Nicasil, Hvz tur laikam bij kaut kur problēma... Tipa ja izdilst tā iekša tad ir jāmaina tas bloks vai ne ?
| Offline | | |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| Pietam Nikasil problem tika atrisinata daudziem modeljiem, par to var google iebrofseet
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| ar to nikasil nav nekadu problemu | Offline | | |
|
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
|
2006-05-03 16:02, zzips rakstīja:
Nu V8 noteikti mana skatijuma ir labaks motiors par R6, bet pie nosacijuma kad normala stavoklii.
sen pierādīta patiesība, ka pasaulē ir tikai divi ideāli motori - R6 un V8
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
Davidoff | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 3878
Braucu ar: 888
| R6 motors labak padodas tuneshanai ari ir mazakas izmaksas ekspluatacija!
----------------- 88888888 | Offline | | |
ivars001 | | Kopš: 21. Dec 2003
Ziņojumi: 332
Braucu ar: vecu spaini
| Ka tik R4 nav labāks. Viss ideālais ir vienkāršs.
2006-05-03 16:10, Mr-Scorpion rakstīja:
sen pierādīta patiesība, ka pasaulē ir tikai divi ideāli motori - R6 un V8
[ This message was edited by: ivars001 on 2006-05-03 16:18 ] | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| R6 ir parbaudita vertiba un atstradata prakse jau cik gadu desmitus prieks bmw ta ka domaju ka tie ir bik uzticamaki kautgan nopists jau viss ir sudigs | Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
| R4 ir ne tik veiksmīgi sabalansēts motors, kā R6 un V8 . tā vismaz mācīja speci no Štutgartes
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Zinu zinu bij viens smuks 535 sarkans, būtu tāds skatītos tādu. Es skatos kompleksi lai auto būtu labs tāpēc arī vienu brīd interesē 525, otru 530. Benzīna ziņā vairāk par 15L negribētos liet pie normālas braukšanas, daudz ir jābrauc, citādi varētu skatīties 540 un miers, bet visam savs laiks.
TDS nemaz neinteresē tur viss ir skaidrs. Dīzelis ar nemaksā vairs lēti, un tie sūķņi turbīnas, nav brīnums pilna latvijas reklāma un ss ar TDS. | Offline | | |
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
|
2006-05-03 16:13, Digital rakstīja:
R6 ir parbaudita vertiba un atstradata prakse jau cik gadu desmitus prieks bmw ta ka domaju ka tie ir bik uzticamaki kautgan nopists jau viss ir sudigs
Cits atkal raskta "IN V8 WE TRUST" | Offline | | |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| Principa ir problematiski atrast labu R6 vai V8 es to ilgi dariiju kamer atradu
[ This message was edited by: zzips on 2006-05-03 16:24 ]
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
|
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
| a īstenībā V8 tiešām ir lieta. un arī man pie mana braukšanas stila 14 L Rīgā ir tāda kā ierasta parādība. secinājums - mana nākamā mašīna arī būs BMW V8 ar automātu. citu vairs neko negribu.
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
Davidoff | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 3878
Braucu ar: 888
|
2006-05-03 16:18, DGX rakstīja:
Zinu zinu bij viens smuks 535 sarkans, būtu tāds skatītos tādu. Es skatos kompleksi lai auto būtu labs tāpēc arī vienu brīd interesē 525, otru 530. Benzīna ziņā vairāk par 15L negribētos liet pie normālas braukšanas, daudz ir jābrauc, citādi varētu skatīties 540 un miers, bet visam savs laiks.
TDS nemaz neinteresē tur viss ir skaidrs. Dīzelis ar nemaksā vairs lēti, un tie sūķņi turbīnas, nav brīnums pilna latvijas reklāma un ss ar TDS.
droshi vien mans bijushais - ar ko tagad lietotajs noisex brauka
----------------- 88888888 | Offline | | |
Davidoff | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 3878
Braucu ar: 888
|
shis te?
----------------- 88888888 | Offline | | |
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Batman.
Jā protams ka tas. Tādu jau daudz nav labu vairs ar.
Man ir piedāvājums V8 touring pa 3700 EUR,
āda, logi, lūka, klimakss, nav apsildes benkiem laikam, throwing star M5 diski 93 gads tipa idealniks, vizuāli tieshām smuks. Cena 3700 Eur. Nevar saprast vai daudz vai maz, bet ja stāvoklis labs, V8, labi diski tad varbūt ka tā ir normāla cena, jeb pa to naudu var atrast ko labāku?
ZZIPS, cik tavs nāca? Kam ir jāpievērš uzmanība vairāk, pērkot tieši V8? Ar cik rēķināties ?? Varbūt ir lietas kas uz reiz ir jānomaina, neklausot pat ko saimnieks saka??
<font size=1>[ This message was edited by: DGX on 2006-05-03 17:00 ]</font>[ This message was edited by: DGX on 2006-05-03 17:01 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|