Autors | Ziņojums |
insomniac | 05. Jan 2016, 11:08 |
#9741
|
|
Kopš: 21. Nov 2011
Ziņojumi: 305
Braucu ar: dēli un japāņu klasiku
|
05 Jan 2016, 10:56:47 Krabiz rakstīja:
Kāds ir licis savam E34 no E32 750i supportus? T.I velāko versiju ar viengabala kluci un 4 cilindriem, kas nāca no 90. gada vidus. Aizmugurējie esot tādi paši ka 540i un M5. Interesē tieši saderība, skrūvējas virsū plug & play vai ir kkas jāmeistaro?
Riddler bija priekšējie cik zinu, bet kas ar aizmugurējiem?
aizmugurējie derot, tikai vajagot bremžu diskus no 540i. Reku mājaslapa, kur visādas opcijas apskatītas
Links |
Offline | |
|
GMarcis | 05. Jan 2016, 23:02 |
#9742
|
|
Kopš: 05. Aug 2014
Ziņojumi: 39
Braucu ar: E34
| 525i M50
Acīmredzami kaut kad mainīts viss salons, laikam jau pa lēto. Ir apsildāmie sēdekļi, bet grīdā zem sēdekļiem nav kabeļu. Zem vadītāja sēdekļa nav, blakus beņķi neesmu cēlis ārā, bet visticamāk, ka arī nav. Ir visi četri strādājoši elektriskie logi.
Vai teorētiski vajadzētu pietikt ar šiem te kabeļiem? http://www.ebay.de/itm/Kabelbaum-BMW-Kabelsatz-...d7sAAOSwFqJWiA40
Un ja jā, tad kur vajadzētu atrasties štekeriem mašīnas pusē? Viduskonsolē? |
Offline | |
|
GMarcis | 05. Jan 2016, 23:30 |
#9743
|
|
Kopš: 05. Aug 2014
Ziņojumi: 39
Braucu ar: E34
| Vēl pāris jautājumu.
1. Kaut kur panelī, pie priekšējā stikla, velns viņu zina kur šņāc vējš. Pie 60kmh var drusku dzirdēt, pie 160kmh jau diezgan krīt uz nerviem. Esmu izlūrējies no ārpuses mainot pečkas ventilatoru, cik nu tur var redzēt, paneli daļēji izjaucis, gaisa vadus pārbaudījis, bet neko neesmu atradis. Ir kādam pieredze vai ieteikumi? Tiek arī apsvērts variants mainīt stiklu un tad varbūt saprast. Salonā ar siltumu problēmu nav.
2. Priekšējiem lukturiem, pie štekeriem katrs otrais vads sapuvis, plīst nost viens pēc otra. Esmu atradis kur nopirkt gan štekeru korpusus, gan tikai female spraudņus ar pārdesmit centimetriem jauna vada (štekeri ir izjaucami), bet, lai nomainītu tikai pašus female spraudņus visiem lukturiem, tie jau ir 80 eiro par tiem sūdiņiem un tas ir pēc lētākās cenas, ko esmu atradis. Sālīti priekš tāda nieka. Esmu izdomājis variantu ar citām klemmēm un termolcauruli, sanāks 8x lētāk bet 3x ilgāk. Varbūt kādam ir laba pieredze?
3. Kur ir pievienots magnetolas remote vads? Izracies esmu internetos un vienīgais secinājums - visā pasaulē zēni nevar saprast, no kurienes tas nāk. Sanāca vasarā notizloties un salaist viņu uz īso, kā rezultātā dabūju uztaisīt jaunu vadu no bardačoka rozetes.
4. Logu tīrītāja mehānisms. Ir kādam rasējumi detaļām, kas jāvirpo no jauna? Un virpotājs, pie kura tas ir darīts?
5. Eļļa. Motors M50B25TU, līdz šim lietoju 10w40, cenšos mainīt pēc 8kkm. Kāds man gudri teica, ka veciem motoriem tā esot labāk. Bet kopš neilga laika esmu Vācijā, pārsvarā tiek braukts brīvdienās pa bāņiem - ilgstoši lieli apgriezieni. Varbūt vajag pamainīt eļļas veidu?
[ Šo ziņu laboja GMarcis, 05 Jan 2016, 23:31:44 ] |
Offline | |
|
Rudzix | 05. Jan 2016, 23:56 |
#9744
|
|
Kopš: 18. Oct 2009
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Logu tīrītāja čaulu rasējums Šādas čaulas taisa, pie nosacījuma, ja ir nopuvusi alumīnija vītne un vēlāk tā tiek nogriezta pavisam nost un tiek iepresētas čaulas kopā ar vītni.
Ja lasi importa mēlē, tad šeit būs neliels ieskats procesā https://www.drive.net/l/3409240/
Ņem vērā to, ka pat ja dabūsi jaunas čaulas, ar izdilušiem "pirkstiem" nesanāks nekas labs.
Tie ir hromēti un parasti izdilst/sarūsi tanī vietā kur grozās čaulā, līdz ar to sanāk izdilums pa vidu, un ja sākumā "pirksts" iet iekšā prezīci, tad nsotājoties savā pozīcijā tam ir lufte. Protams arī norūsējušais hroms veicinās ātru čaulu izdilšanu, un drīz vien rezultāts būs tāds kāds tas ir tagad. Tādēļ sākumā labāk dabū nesadilušus/nesarūsējušus pirkstus. [ Šo ziņu laboja Rudzix, 06 Jan 2016, 00:04:30 ] |
Offline | |
|
GMarcis | 06. Jan 2016, 00:05 |
#9745
|
|
Kopš: 05. Aug 2014
Ziņojumi: 39
Braucu ar: E34
|
05 Jan 2016, 23:56:33 Rudzix rakstīja:
Logu tīrītāja čaulu rasējums Šādas čaulas taisa, pie nosacījuma, ja ir nopuvusi alumīnija vītne un vēlāk tā tiek nogriezta pavisam nost un tiek iepresētas čaulas kopā ar vītni.
Ja lasi importa mēlē, tad šeit būs neliels ieskats procesā https://www.drive.net/l/3409240/
Importa mēlēs lasu, paldies! |
Offline | |
|
Dimon32 | 06. Jan 2016, 11:31 |
#9746
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
05 Jan 2016, 23:02:27 GMarcis rakstīja:
525i M50
Acīmredzami kaut kad mainīts viss salons, laikam jau pa lēto. Ir apsildāmie sēdekļi, bet grīdā zem sēdekļiem nav kabeļu. Zem vadītāja sēdekļa nav, blakus beņķi neesmu cēlis ārā, bet visticamāk, ka arī nav. Ir visi četri strādājoši elektriskie logi.
Vai teorētiski vajadzētu pietikt ar šiem te kabeļiem? http://www.ebay.de/itm/Kabelbaum-BMW-Kabelsatz-...d7sAAOSwFqJWiA40
Un ja jā, tad kur vajadzētu atrasties štekeriem mašīnas pusē? Viduskonsolē?
Tie vadi kas ir Ebay ir no pašiem sēdekļiem! Tie nāk pistiprināti pašiem sēdekļiem. Vadi el. beņķiem un apsildei nāk zem tepiķa (ja šādi vispār ir). Bet ir jāpārliecinās, ka drošinātāju kastē ir vieta 16 drošinātājam - ja tur nav kontaktu, tad nāksies vilkt vadus no salona zem haubes. [ Šo ziņu laboja Dimon32, 06 Jan 2016, 11:32:11 ] |
Offline | |
|
Sormis | 07. Jan 2016, 17:54 |
#9747
|
|
Kopš: 20. Jun 2011
No: Alūksne
Ziņojumi: 1645
Braucu ar: Ziemas sitamo.
| Kads garums cm ir eļļas ščupam e34 m50 .?
Varbut kāds var notirgot.? Rīgā![ Šo ziņu laboja Sormis, 07 Jan 2016, 18:26:07 ] |
Offline | |
|
Hazard | 08. Jan 2016, 16:20 |
#9748
|
|
Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
| Jautajums par pečk un tā sastavdaļu musu mīlo ventilatoru(ezi)
Saka tas brižiem iesprust, uzšaujt pa paneli iegreizas, bet liekas paliak pilnigi beigas. Ir kads remontejis? Vai vnk lika jaunu? Izjaucot pēc kodiem BEHR 9444450005 и Orginalais ETK Е34 64118390935 IHKR III
Visapr ir iespejam lietotu padzivu atrast? Ieteikeumi? |
Offline | |
|
|
Hazard | 08. Jan 2016, 16:22 |
#9749
|
|
Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
|
01 Jan 2016, 21:03:48 M5owner rakstīja:
01 Jan 2016, 20:46:52 Jurchixx rakstīja:
162€ un 21 cents, sedanam 128€ un 6 centi
Esmu šoka ka par 518 touringu vajag 162 eiro maksāt
Varetu būt jo ja automobilis aprikot ar automatisko atrumkarbu tur masa kādi +40kg. Man 525i 128 nodoklis, bet otram kam 525i bet sakuma gajis ar autoamtisko karbu(tagad jau ielitka manula) lielais nodoklis [ Šo ziņu laboja Hazard, 08 Jan 2016, 16:22:28 ] |
Offline | |
|
Dimon32 | 08. Jan 2016, 23:51 |
#9750
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
08 Jan 2016, 16:20:29 Hazard rakstīja:
Jautajums par pečk un tā sastavdaļu musu mīlo ventilatoru(ezi)
Saka tas brižiem iesprust, uzšaujt pa paneli iegreizas, bet liekas paliak pilnigi beigas. Ir kads remontejis? Vai vnk lika jaunu? Izjaucot pēc kodiem BEHR 9444450005 и Orginalais ETK Е34 64118390935 IHKR III
Visapr ir iespejam lietotu padzivu atrast? Ieteikeumi?
Tak noņem un izjauc, iztīri, nomaini oglītes vecam ventilatoram
P.S. Man ir šāds strādājošs ventilators uz tirdziņu |
Offline | |
|
Nello | 11. Jan 2016, 12:19 |
#9751
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Vadītāja pusē logi svīst ciet,logs tākā taukains paliek..notīrīju ar logumazgājamo līdzekli,priekšējais logs itkā nesvīst,sānu logi svīst... Varētu būt,ka pečkas radiātors sulo? Jocīgi,ka tik kreisā puse svīst... |
Offline | |
|
Puce | 11. Jan 2016, 12:20 |
#9752
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Tosols visticamāk. Vajadzētu būt arī saldenai smaržai.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Nello | 11. Jan 2016, 12:44 |
#9753
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
11 Jan 2016, 12:20:24 Puce rakstīja:
Tosols visticamāk. Vajadzētu būt arī saldenai smaržai.
Ir arī tāda smarža,dzes.šķidrums ar pa drusciņai zūd... |
Offline | |
|
Nello | 11. Jan 2016, 13:19 |
#9754
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
11 Jan 2016, 13:03:19 riddler rakstīja:
Pechkas radiators pabeidzies
Eh...zb man tas TDS
Nomaiņa ganjau ar nav saldais ēdiens..
Pečka ir jāceļ laukā,vai var kkā vienkāršāk nomainīt..? AC ir! |
Offline | |
|
Nello | 11. Jan 2016, 14:58 |
#9755
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Ir kkāda "zapte",ar kuru var izmazgāt pečkas radiātoru? Vnk ir viens lietots,doma uzlikt,ja darēs protams.. Pirmstam gribētos izmazgāt.. |
Offline | |
|
Dimon32 | 11. Jan 2016, 20:37 |
#9756
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
11 Jan 2016, 14:18:54 riddler rakstīja:
Jaacelj laukaa. Panelis viduskonsole nost un uz priekshu
atkarīgs no pečkas modeļa, ja ir Behr ar kondišku, tad pečka var palikt savā vietā - vajadzēs noņemt tikai pečkas priekšējo vāku. Ja ir Siemens vai Valeo ar kondišku, tad gan vajadzēs izņemt visu pečku. |
Offline | |
|
|
Krabiz | 11. Jan 2016, 23:15 |
#9757
|
|
Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
| Siemens pečkai OEM ezis maksā labu naudu, to nevienam nenovēlu dabūt pirkt jaunu. |
Offline | |
|
Nello | 11. Jan 2016, 23:24 |
#9758
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Aizdoms ka man ir Behr (93/12) un rezerves radiātors toč ir Behr no 92 gada,tik m50 dzinēja..
Brīvdienās būs jāpaskrūvē,jānopērk tik blīves jaunas! Un vel jāpadomā,mošk tomēr jaunu ņemt,kaut ar jau zb TDSā navdu grūzt... |
Offline | |
|
Krabiz | 11. Jan 2016, 23:54 |
#9759
|
|
Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
| Jāņem 540i [ Šo ziņu laboja Krabiz, 11 Jan 2016, 23:54:42 ] |
Offline | |
|
Nello | 12. Jan 2016, 08:10 |
#9760
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
11 Jan 2016, 23:54:16 Krabiz rakstīja:
Jāņem 540i
Maksā daudz...labs eksemplārs... |
Offline | |
|