Online

Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
insomniac
05. Jan 2016, 11:08 #9741

Kopš: 21. Nov 2011

Ziņojumi: 305

Braucu ar: dēli un japāņu klasiku


05 Jan 2016, 10:56:47 Krabiz rakstīja:
Kāds ir licis savam E34 no E32 750i supportus? T.I velāko versiju ar viengabala kluci un 4 cilindriem, kas nāca no 90. gada vidus. Aizmugurējie esot tādi paši ka 540i un M5. Interesē tieši saderība, skrūvējas virsū plug & play vai ir kkas jāmeistaro?

Riddler bija priekšējie cik zinu, bet kas ar aizmugurējiem?

aizmugurējie derot, tikai vajagot bremžu diskus no 540i. Reku mājaslapa, kur visādas opcijas apskatītas
Links
Offline
GMarcis
05. Jan 2016, 23:02 #9742

Kopš: 05. Aug 2014

Ziņojumi: 39

Braucu ar: E34

525i M50

Acīmredzami kaut kad mainīts viss salons, laikam jau pa lēto. Ir apsildāmie sēdekļi, bet grīdā zem sēdekļiem nav kabeļu. Zem vadītāja sēdekļa nav, blakus beņķi neesmu cēlis ārā, bet visticamāk, ka arī nav. Ir visi četri strādājoši elektriskie logi.

Vai teorētiski vajadzētu pietikt ar šiem te kabeļiem? http://www.ebay.de/itm/Kabelbaum-BMW-Kabelsatz-...d7sAAOSwFqJWiA40

Un ja jā, tad kur vajadzētu atrasties štekeriem mašīnas pusē? Viduskonsolē?
Offline
GMarcis
05. Jan 2016, 23:30 #9743

Kopš: 05. Aug 2014

Ziņojumi: 39

Braucu ar: E34

Vēl pāris jautājumu.

1. Kaut kur panelī, pie priekšējā stikla, velns viņu zina kur šņāc vējš. Pie 60kmh var drusku dzirdēt, pie 160kmh jau diezgan krīt uz nerviem. Esmu izlūrējies no ārpuses mainot pečkas ventilatoru, cik nu tur var redzēt, paneli daļēji izjaucis, gaisa vadus pārbaudījis, bet neko neesmu atradis. Ir kādam pieredze vai ieteikumi? Tiek arī apsvērts variants mainīt stiklu un tad varbūt saprast. Salonā ar siltumu problēmu nav.

2. Priekšējiem lukturiem, pie štekeriem katrs otrais vads sapuvis, plīst nost viens pēc otra. Esmu atradis kur nopirkt gan štekeru korpusus, gan tikai female spraudņus ar pārdesmit centimetriem jauna vada (štekeri ir izjaucami), bet, lai nomainītu tikai pašus female spraudņus visiem lukturiem, tie jau ir 80 eiro par tiem sūdiņiem un tas ir pēc lētākās cenas, ko esmu atradis. Sālīti priekš tāda nieka. Esmu izdomājis variantu ar citām klemmēm un termolcauruli, sanāks 8x lētāk bet 3x ilgāk. Varbūt kādam ir laba pieredze?

3. Kur ir pievienots magnetolas remote vads? Izracies esmu internetos un vienīgais secinājums - visā pasaulē zēni nevar saprast, no kurienes tas nāk. Sanāca vasarā notizloties un salaist viņu uz īso, kā rezultātā dabūju uztaisīt jaunu vadu no bardačoka rozetes.

4. Logu tīrītāja mehānisms. Ir kādam rasējumi detaļām, kas jāvirpo no jauna? Un virpotājs, pie kura tas ir darīts?

5. Eļļa. Motors M50B25TU, līdz šim lietoju 10w40, cenšos mainīt pēc 8kkm. Kāds man gudri teica, ka veciem motoriem tā esot labāk. Bet kopš neilga laika esmu Vācijā, pārsvarā tiek braukts brīvdienās pa bāņiem - ilgstoši lieli apgriezieni. Varbūt vajag pamainīt eļļas veidu?

























[ Šo ziņu laboja GMarcis, 05 Jan 2016, 23:31:44 ]

Offline
Rudzix
05. Jan 2016, 23:56 #9744

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Logu tīrītāja čaulu rasējums Šādas čaulas taisa, pie nosacījuma, ja ir nopuvusi alumīnija vītne un vēlāk tā tiek nogriezta pavisam nost un tiek iepresētas čaulas kopā ar vītni.
Ja lasi importa mēlē, tad šeit būs neliels ieskats procesā https://www.drive.net/l/3409240/
Ņem vērā to, ka pat ja dabūsi jaunas čaulas, ar izdilušiem "pirkstiem" nesanāks nekas labs.
Tie ir hromēti un parasti izdilst/sarūsi tanī vietā kur grozās čaulā, līdz ar to sanāk izdilums pa vidu, un ja sākumā "pirksts" iet iekšā prezīci, tad nsotājoties savā pozīcijā tam ir lufte. Protams arī norūsējušais hroms veicinās ātru čaulu izdilšanu, un drīz vien rezultāts būs tāds kāds tas ir tagad. Tādēļ sākumā labāk dabū nesadilušus/nesarūsējušus pirkstus.

[ Šo ziņu laboja Rudzix, 06 Jan 2016, 00:04:30 ]

Offline
GMarcis
06. Jan 2016, 00:05 #9745

Kopš: 05. Aug 2014

Ziņojumi: 39

Braucu ar: E34


05 Jan 2016, 23:56:33 Rudzix rakstīja:
Logu tīrītāja čaulu rasējums Šādas čaulas taisa, pie nosacījuma, ja ir nopuvusi alumīnija vītne un vēlāk tā tiek nogriezta pavisam nost un tiek iepresētas čaulas kopā ar vītni.
Ja lasi importa mēlē, tad šeit būs neliels ieskats procesā https://www.drive.net/l/3409240/


Importa mēlēs lasu, paldies!
Offline
Dimon32
06. Jan 2016, 11:31 #9746

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


05 Jan 2016, 23:02:27 GMarcis rakstīja:
525i M50

Acīmredzami kaut kad mainīts viss salons, laikam jau pa lēto. Ir apsildāmie sēdekļi, bet grīdā zem sēdekļiem nav kabeļu. Zem vadītāja sēdekļa nav, blakus beņķi neesmu cēlis ārā, bet visticamāk, ka arī nav. Ir visi četri strādājoši elektriskie logi.

Vai teorētiski vajadzētu pietikt ar šiem te kabeļiem? http://www.ebay.de/itm/Kabelbaum-BMW-Kabelsatz-...d7sAAOSwFqJWiA40

Un ja jā, tad kur vajadzētu atrasties štekeriem mašīnas pusē? Viduskonsolē?


Tie vadi kas ir Ebay ir no pašiem sēdekļiem! Tie nāk pistiprināti pašiem sēdekļiem. Vadi el. beņķiem un apsildei nāk zem tepiķa (ja šādi vispār ir). Bet ir jāpārliecinās, ka drošinātāju kastē ir vieta 16 drošinātājam - ja tur nav kontaktu, tad nāksies vilkt vadus no salona zem haubes.

[ Šo ziņu laboja Dimon32, 06 Jan 2016, 11:32:11 ]

Offline
Sormis
07. Jan 2016, 17:54 #9747

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1645

Braucu ar: Ziemas sitamo.

Kads garums cm ir eļļas ščupam e34 m50 .?

Varbut kāds var notirgot.? Rīgā!

[ Šo ziņu laboja Sormis, 07 Jan 2016, 18:26:07 ]

Offline
Hazard
08. Jan 2016, 16:20 #9748

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28

Jautajums par pečk un tā sastavdaļu musu mīlo ventilatoru(ezi)
Saka tas brižiem iesprust, uzšaujt pa paneli iegreizas, bet liekas paliak pilnigi beigas. Ir kads remontejis? Vai vnk lika jaunu? Izjaucot pēc kodiem BEHR 9444450005 и Orginalais ETK Е34 64118390935 IHKR III
Visapr ir iespejam lietotu padzivu atrast? Ieteikeumi?
Offline
Hazard
08. Jan 2016, 16:22 #9749

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


01 Jan 2016, 21:03:48 M5owner rakstīja:

01 Jan 2016, 20:46:52 Jurchixx rakstīja:
162€ un 21 cents, sedanam 128€ un 6 centi


Esmu šoka ka par 518 touringu vajag 162 eiro maksāt


Varetu būt jo ja automobilis aprikot ar automatisko atrumkarbu tur masa kādi +40kg. Man 525i 128 nodoklis, bet otram kam 525i bet sakuma gajis ar autoamtisko karbu(tagad jau ielitka manula) lielais nodoklis

[ Šo ziņu laboja Hazard, 08 Jan 2016, 16:22:28 ]

Offline
Dimon32
08. Jan 2016, 23:51 #9750

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


08 Jan 2016, 16:20:29 Hazard rakstīja:
Jautajums par pečk un tā sastavdaļu musu mīlo ventilatoru(ezi)
Saka tas brižiem iesprust, uzšaujt pa paneli iegreizas, bet liekas paliak pilnigi beigas. Ir kads remontejis? Vai vnk lika jaunu? Izjaucot pēc kodiem BEHR 9444450005 и Orginalais ETK Е34 64118390935 IHKR III
Visapr ir iespejam lietotu padzivu atrast? Ieteikeumi?


Tak noņem un izjauc, iztīri, nomaini oglītes vecam ventilatoram

P.S. Man ir šāds strādājošs ventilators uz tirdziņu
Offline
Nello
11. Jan 2016, 12:19 #9751

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Vadītāja pusē logi svīst ciet,logs tākā taukains paliek..notīrīju ar logumazgājamo līdzekli,priekšējais logs itkā nesvīst,sānu logi svīst... Varētu būt,ka pečkas radiātors sulo? Jocīgi,ka tik kreisā puse svīst...
Offline
Puce
11. Jan 2016, 12:20 #9752

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Tosols visticamāk. Vajadzētu būt arī saldenai smaržai.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Nello
11. Jan 2016, 12:44 #9753

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


11 Jan 2016, 12:20:24 Puce rakstīja:
Tosols visticamāk. Vajadzētu būt arī saldenai smaržai.

Ir arī tāda smarža,dzes.šķidrums ar pa drusciņai zūd...
Offline
Nello
11. Jan 2016, 13:19 #9754

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


11 Jan 2016, 13:03:19 riddler rakstīja:
Pechkas radiators pabeidzies

Eh...zb man tas TDS
Nomaiņa ganjau ar nav saldais ēdiens..
Pečka ir jāceļ laukā,vai var kkā vienkāršāk nomainīt..? AC ir!
Offline
Nello
11. Jan 2016, 14:58 #9755

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Ir kkāda "zapte",ar kuru var izmazgāt pečkas radiātoru? Vnk ir viens lietots,doma uzlikt,ja darēs protams.. Pirmstam gribētos izmazgāt..
Offline
Dimon32
11. Jan 2016, 20:37 #9756

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


11 Jan 2016, 14:18:54 riddler rakstīja:
Jaacelj laukaa. Panelis viduskonsole nost un uz priekshu

atkarīgs no pečkas modeļa, ja ir Behr ar kondišku, tad pečka var palikt savā vietā - vajadzēs noņemt tikai pečkas priekšējo vāku. Ja ir Siemens vai Valeo ar kondišku, tad gan vajadzēs izņemt visu pečku.
Offline
Krabiz
11. Jan 2016, 23:15 #9757

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Siemens pečkai OEM ezis maksā labu naudu, to nevienam nenovēlu dabūt pirkt jaunu.
Offline
Nello
11. Jan 2016, 23:24 #9758

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Aizdoms ka man ir Behr (93/12) un rezerves radiātors toč ir Behr no 92 gada,tik m50 dzinēja..
Brīvdienās būs jāpaskrūvē,jānopērk tik blīves jaunas! Un vel jāpadomā,mošk tomēr jaunu ņemt,kaut ar jau zb TDSā navdu grūzt...
Offline
Krabiz
11. Jan 2016, 23:54 #9759

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Jāņem 540i

[ Šo ziņu laboja Krabiz, 11 Jan 2016, 23:54:42 ]

Offline
Nello
12. Jan 2016, 08:10 #9760

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


11 Jan 2016, 23:54:16 Krabiz rakstīja:
Jāņem 540i

Maksā daudz...labs eksemplārs...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo