Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Locis
27. Dec 2015, 19:53 #961

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11277

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

To varetu komentet tie,kas var salidzinat kada ella ,cik daudz izdelde dzineju.
No mana skata punkta,par dzineju izskatitos taa- vai nu nobrauc 650k vai 700k lidz kompresija pazud,bet kaa jau teicu,tuksgaitaa lurinasana ar nav gluzi nevainiga(Ja stavi bez start/stop).
Offline
Jonix
27. Dec 2015, 19:59 #962

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


27 Dec 2015, 19:45:53 karlsonss rakstīja:
Nu lai kaac no mollera vai cita kantora pakomentee bluemotion sekas....
Atkarībā, ko tu saproti ar bluemotion.
Jo bluemotion ir dažādu tehnoloģiju un specifiska dzinēja regulējuma apvienojums, kuras potenciāli rada jūtami zemāku degvielas patēriņu un vai samazina izplūdes gāzu kaitīgumu(?). Un tas ir attiecināms gan uz benzīna, gan dīzeļa dzinējiem.

Bluemotion neattiecas tikai uz izplūdes gāzu sistēmu, dzinēju un tā regulējumu, bet arī automašīnas elektrosistēmas, transmisijas un virsbūves atšķirībām no standarta modeļiem.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
karlsonss
27. Dec 2015, 20:00 #963

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Ko tu tur muldi?


Imho cilveeks kursh diendienaa saskaraas ar vag auto remontiem, zinaas pateikt kas birst un kas nee....mums ir 3 vai 4 bluemotion, nekas nav biris pagaidaam... Vecaakajam ap 150k laikam tagad...
Offline
Jonix
27. Dec 2015, 20:01 #964

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


27 Dec 2015, 19:19:33 Locis rakstīja:
Ka ar to EGR 3,0 tdi 245? Ir 100k noskrejiens,varetu smirdet vairak,ja atvieno?
500nm Jumper 3,0 hdi busam jau nahchipoja,isti nekadu smirdonu pie 160 k veel nejutu,tikai nedaudz labak un klusak(vairak vesaks gaiss).
Pagaidam neredzu jegu piedirst iepludi..
Kamēr kvēpu filtrs (DPF) un katalizators paliks vietā, smaka nemainīsies. Galvenais pareizi izprogrammēt, lai pēc tam viss strādā

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Locis
27. Dec 2015, 20:08 #965

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11277

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

dpf atrak piedirsisies
Offline
Jonix
27. Dec 2015, 20:09 #966

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Pareizi izprogrammējot EGR, DPF dzīvos ilgāk, jo EGR ir viena no tehnoloģijām, kura palielina dzinēja dūmainību.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Locis
27. Dec 2015, 20:20 #967

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11277

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

da labi? Tad kas ir tas,ko egr samazina,cietās daļiņas?

Mana teorija ir tāda,ja ar egr pienāk neatbilstošāks(siltāks,nepiemērotāks) gaiss degvielas sadedzināšanai,degviela sliktāk sadeg un palielinās dūmainība??
Offline
Jonix
27. Dec 2015, 23:22 #968

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


27 Dec 2015, 20:20:01 Locis rakstīja:
da labi? Tad kas ir tas,ko egr samazina,cietās daļiņas?

Mana teorija ir tāda,ja ar egr pienāk neatbilstošāks(siltāks,nepiemērotāks) gaiss degvielas sadedzināšanai,degviela sliktāk sadeg un palielinās dūmainība??
Dīzelim EGR ielaiž izplūdes gāzes un kvēpus atpakaļ ieplūdē, lai samazinātu NOx emisijas, kā rezultātā dzinējs sāk neefektīvāk izmantot degvielas sniegto enerģiju, sliktāk un dūmaināk sadegt, tomēr iegūstot labākus rādītājus saistībā ar NOx.
Modernie dīzeļi ir ļoti ekonomiski un dūmo minimāli, bet EGR un aizkavēts iesmidzināšanas moments rada pretēju efektu, kā dēļ tiek uzstādīts DPF

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
krods
28. Dec 2015, 13:14 #969

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore

Pumpe duse farsunkas restaurējas?cik maksā? vai jaunas tikai?
Offline
envy
28. Dec 2015, 13:49 #970

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

Ja kāds no 2.7tdi CANC motora var dabūt vairāk par 250zs, var uzsist man PM.
Offline
Gi-Unit
28. Dec 2015, 14:01 #971

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Beņķiku

PD špraušļus cik zināms neviens negrib/nevar saremontēt. Pārsvarā grūtības sagādā regulēšana. Valmiera it kā darot, bet no viņu puses baigā huiņa bieži nāk
Offline
krods
28. Dec 2015, 14:02 #972

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore


28 Dec 2015, 14:01:31 Gi-Unit rakstīja:
PD špraušļus cik zināms neviens negrib/nevar saremontēt. Pārsvarā grūtības sagādā regulēšana. Valmiera it kā darot, bet no viņu puses baigā huiņa bieži nāk


Tad sanāk visi kas piedāvā viņas restaurēt ir tukša diršana?
Offline
Letlander
28. Dec 2015, 14:20 #973

Kopš: 02. Jul 2015

Ziņojumi: 443

Braucu ar: e60


28 Dec 2015, 14:01:31 Gi-Unit rakstīja:
PD špraušļus cik zināms neviens negrib/nevar saremontēt. Pārsvarā grūtības sagādā regulēšana. Valmiera it kā darot, bet no viņu puses baigā huiņa bieži nāk

Domā zīžeļcentru? Par viņiem neko labu neesmu dzirdējis vispār.Ir dzirdēts ka diagnosticē ka galva beigta. aizvedot citur pasaka ka galvai ne vainas un kā izrādās arī nav ne vainas. Plēš ari 9 ādas.
Offline
krods
28. Dec 2015, 14:45 #974

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore


28 Dec 2015, 14:20:02 Letlander rakstīja:

28 Dec 2015, 14:01:31 Gi-Unit rakstīja:
PD špraušļus cik zināms neviens negrib/nevar saremontēt. Pārsvarā grūtības sagādā regulēšana. Valmiera it kā darot, bet no viņu puses baigā huiņa bieži nāk

Domā zīžeļcentru? Par viņiem neko labu neesmu dzirdējis vispār.Ir dzirdēts ka diagnosticē ka galva beigta. aizvedot citur pasaka ka galvai ne vainas un kā izrādās arī nav ne vainas. Plēš ari 9 ādas.


nu a ko tad darīt?cik saprotu laikam vienai sprauslai kapi,pielaid aukstu balti/zili dūmi,un purinās dzinējs!

nopirkt pašam nomainīt?

kas ir ar šo adresi?

Links
Offline
Jonix
28. Dec 2015, 19:22 #975

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


28 Dec 2015, 13:49:46 envy rakstīja:
Ja kāds no 2.7tdi CANC motora var dabūt vairāk par 250zs, var uzsist man PM.
Nav ļoti grūti, kāds ir budžets?

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
envy
28. Dec 2015, 19:50 #976

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

viss atkarīgs no fināla
Offline
Kaross
28. Dec 2015, 20:56 #977

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Normāls jaudas pieaugums šiem ir līdz 230-235HP. Līdz 250HP varētu dabūt vienkārši izņemot DPF.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
envy
29. Dec 2015, 01:21 #978

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

man gan interesanti šķiet jaunākā tunera ar angļu programmām solītais 250zs un kā tas ietekmēs dpf
Offline
Jonix
29. Dec 2015, 09:22 #979

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Pasaki man kādas ir atšķirības starp latviešu, angļu, igauņu vai vāciešu tuneriem, ja kvalitāti un iespējas nosaka zināšanas, veltītais laiks un dzelžu izturība?

Nedaudz virs 1k€ un būs tev arī 280ZS. Tikai tas nav attiecināms uz multitronic.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 29 Dec 2015, 09:23:05 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
envy
29. Dec 2015, 12:03 #980

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

@Funnyboy offerī bija tas cipars. pieņemu, ka safe dpf filtram, vai tas nozīmē, ka ja iet virs, tad aizsitīs to filtru ātrāk ciet?

[ Šo ziņu laboja envy, 29 Dec 2015, 12:04:03 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo