Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
konussib
14. Dec 2010, 17:57 #1

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Radusies interese par sekojoši dzinēju - kādas atsauksmes? Esmu lasījis, ka veras labi, priekš dīzeļa, vienīgais paskaļš.
Kā ar uzticamību? Kādam ir bijusi pieredze?
Offline
SteelRat
14. Dec 2010, 17:59 #2

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163840

Braucu ar: E95

vwmotion.lv/audistyle.lv

-----------------
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:03 #3

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Audistyle.lv neviens ar neko jaunāku par 1998 gada A4 nebrauc, tāpēc neviens neko par 2004./05. gada motoru nemācēs pateikt.
bmwpower'ā parasti cilvēki māk pastāstīt (ne vienmēr okjektīvi, bet tomēr)...
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:06 #4

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Un kā tur tas 300k+? Interesē Passat B6 - 2006./7. gada...
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:16 #5

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Varbūt kādam ir personiska pieredze (vēlams pēc 100k+), jo tas pats ir Seat'os, Škodās, rAudi & VW.
Iet viņš labi, ekonomija arī super, tikai gribētos gūt skaidrāku ieskatu uzturēšanā.
Kā vispār viņam ir ar to mīlzīgo apkopi - Zobsiksna & co?
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:25 #6

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


ja kāda sprausla pipec tad ir kapi...1 sprausla laikam bij ap 600 Ls (nezinu kā tagad) bet tā bija.


600 par sprauslu - nevar būt?!?!?! BMW tak sprauslas maksā 200 gabalā.. Un pasāts tak ir tautas vāģis, ne? 600 nebūs pa 4ām (150 LS gabalā)???
Offline
Peecis
14. Dec 2010, 18:30 #7

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


14 Dec 2010, 17:57:31 konussib rakstīja:
Radusies interese par sekojoši dzinēju - kādas atsauksmes? Esmu lasījis, ka veras labi, priekš dīzeļa, vienīgais paskaļš.
Kā ar uzticamību? Kādam ir bijusi pieredze?

Vienam paziņam ir Passats ar šito motoru un DSG. Noskrējiens ap 200k un motors cimperlīgs- panelī visu laiku kaut kādas kļūdas deg, bija arī sūkņsprausla (PD) nobeigusies, bet to atrada lietotu laikam pa 150Ls.
Man pēc 2,8 likās, ka galīgi neiet. Un tas DSG ar tāds patizls.
Ā un skaļš jau nejēgā tas traktors.
Offline
oose
14. Dec 2010, 18:30 #8

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

apmēram uz 100-150k rēķinies ar krietniem ieguldījumiem. Principā kā jebkuram dīzelim, jau pieminētās sprauslas kuras maksā kosmosu, turbīna. Arī elektronika nav nekāda dieva dāvana.
Salīdzinoši smuks, bet neieteiktu. Salona apdarē arī parsvarā izmantota lētā plastmasa kura jau ap 50k sāk grabēt.
Mašīna projektēta uz apmēram 100k (operatīvā līzinga laiks), pēc tam sākas jautrība.
Bet ja patīk un uzrunā, tad pērc vien nost
Offline
Peecis
14. Dec 2010, 18:31 #9

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


14 Dec 2010, 18:25:55 konussib rakstīja:

ja kāda sprausla pipec tad ir kapi...1 sprausla laikam bij ap 600 Ls (nezinu kā tagad) bet tā bija.


600 par sprauslu - nevar būt?!?!?! BMW tak sprauslas maksā 200 gabalā.. Un pasāts tak ir tautas vāģis, ne? 600 nebūs pa 4ām (150 LS gabalā)???

Tādas tās cenas ir, jo tas ir sūkņsprauslu dzinējs. Katra sprausla ir kā sūknis.
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:37 #10

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Njā, biju domājis, a pasāts varētu būt labs/lēts uzturēšanā...
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:42 #11

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


14 Dec 2010, 18:30:01 Peecis rakstīja:

14 Dec 2010, 17:57:31 konussib rakstīja:
Radusies interese par sekojoši dzinēju - kādas atsauksmes? Esmu lasījis, ka veras labi, priekš dīzeļa, vienīgais paskaļš.
Kā ar uzticamību? Kādam ir bijusi pieredze?

Vienam paziņam ir Passats ar šito motoru un DSG. Noskrējiens ap 200k un motors cimperlīgs- panelī visu laiku kaut kādas kļūdas deg, bija arī sūkņsprausla (PD) nobeigusies, bet to atrada lietotu laikam pa 150Ls.
Man pēc 2,8 likās, ka galīgi neiet. Un tas DSG ar tāds patizls.
Ā un skaļš jau nejēgā tas traktors.


Ko domā ar vārdu "Cimperlīgs"? Daudz ieguldījumi? Atsakās startēt? Raustās?
Sprauslu nomainīt nav forši, bet, ja kopumā ieguldījumi nemaz nav tik traki...
Offline
oose
14. Dec 2010, 18:43 #12

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


14 Dec 2010, 18:37:35 konussib rakstīja:
Njā, biju domājis, a pasāts varētu būt labs/lēts uzturēšanā...

B5 ir pēdējais lētais uzturēšanā. b6 tāds viennozīmīgi nav. nez kas būs ar jauno b7...
Offline
Andis
14. Dec 2010, 18:45 #13

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6


14 Dec 2010, 18:19:26 Sancix rakstīja:

14 Dec 2010, 18:16:33 konussib rakstīja:
Varbūt kādam ir personiska pieredze (vēlams pēc 100k+), jo tas pats ir Seat'os, Škodās, rAudi & VW.
Iet viņš labi, ekonomija arī super, tikai gribētos gūt skaidrāku ieskatu uzturēšanā.
Kā vispār viņam ir ar to mīlzīgo apkopi - Zobsiksna & co?

Zobsiksna ir the same price kāda ir b5 passūdam ar 136 zs.... nekas baigi sarežģits nav, vienīgi ja kāda sprausla pipec tad ir kapi...1 sprausla laikam bij ap 600 Ls (nezinu kā tagad) bet tā bija.

Šis iewguldījums ja būs jāveic, tad tas būs uz saviem 200-300k km. http://www.autospares.lv/search.html?g=2&ar...de=A2&term=0

Cenņiki kā redzam sākot no 370 Ls. JA labi grib var arī sameklēt lētāk.

Ir dzirdēti nostāsti par rokeru un sadalenu slimībām(tiešī PD dzinējiem), bet nebūtiski un tikai atsevišķos gadījumos. Ir jāskatās ko pērk.

Vēl protams būtu vērts pieminēt VNT(VGT?) turbīnas esamību jaunākajos(common rail) dzinējos kā arī tie paši DPFi, kas nemaksā lēti(protams ir varianti, ka atjaunot šī filtra darbību). Common rail sākās no 2008 gada. Līdz tam PD dzinēji.


Šeit var paskatīties sīkāk. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen...p_diesel_engines


Iesaku meklēt 170zs PD + quattro kombināciju, tiešām nenožēlosi. Komplektācijas šādām versijām arī nav īpaši plikas.

Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:48 #14

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Protams, 170HP Quattro izklausās labi, bet arī maksā labi.. Skatos 10k - 13k Eur robežās..

Vismaz prieks ka kada uzmundrinoša ziņa..

Bet kopumā taču lētāks uzturēšanā nekā 330d/530d?
Offline
KM
14. Dec 2010, 18:55 #15

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

ja runa iet par A4 B7 ,tad salona nekas negrab. sprauslas jaaa, vinas saak pileet pie 50K km. maksa vinas ap 250Ls gab. labi ka tur 4as ))
Offline
Puce
14. Dec 2010, 18:57 #16

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Man ģimenes auto ar ko beibe pārvietojas ir ar šādu motoru. Ar Pumpe Duse sistēmu. Motora kods BKD. Pēc nostāstiem visuzticamājais no 2L TDI saimes. Auto Seat Toledo. Motors kombinācijā ar DSG kārbu. Nobraukti ~40K km. Respektīvi tāfelē tagad ~140K km. Pagaidām nekādu problēmu ar motoru vai kārbu. Mainam laicīgi eļļu un lejam kvalitatīvu un problēmu nebūs. Pumpe Dūzēm ir speciāla eļļa paredzēta.

DSG ir vienkārši burvīgākais automāts. Slēdzas nemanāmi un zibenīgi. Klasiskie automāti tādi kādi ir e39 vienkārši sūkā. Patēriņš tāds pats kā manuālai piestai.

Ir sācis grabēt dubultmasas sapararats, bet cik saprotu, tad tas jāmaina, tik tad, kad apnīk, ka tas pagrab tukšgaitā.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Andis
14. Dec 2010, 18:59 #17

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6


14 Dec 2010, 18:48:52 konussib rakstīja:
Protams, 170HP Quattro izklausās labi, bet arī maksā labi.. Skatos 10k - 13k Eur robežās..

Vismaz prieks ka kada uzmundrinoša ziņa..

Bet kopumā taču lētāks uzturēšanā nekā 330d/530d?


Man šķiet, ka piekare tur ir pat lētāka nekā visu nodirstajiem B5.
Offline
mareksM
14. Dec 2010, 19:09 #18

Kopš: 27. Nov 2007

Ziņojumi: 328

Braucu ar: SUP XP949 29''


14 Dec 2010, 18:19:26 Sancix rakstīja:

14 Dec 2010, 18:16:33 konussib rakstīja:
Varbūt kādam ir personiska pieredze (vēlams pēc 100k+), jo tas pats ir Seat'os, Škodās, rAudi & VW.
Iet viņš labi, ekonomija arī super, tikai gribētos gūt skaidrāku ieskatu uzturēšanā.
Kā vispār viņam ir ar to mīlzīgo apkopi - Zobsiksna & co?

Zobsiksna ir the same price kāda ir b5 passūdam ar 136 zs.... nekas baigi sarežģits nav, vienīgi ja kāda sprausla pipec tad ir kapi...1 sprausla laikam bij ap 600 Ls (nezinu kā tagad) bet tā bija.


Nu nedaudz gan par traku ar tiem 600 Ls par sprauslu. Man bija RS Octavia ar 170 hp un tai sprausla maksāja 400 Ls gabalā.Tā kā pieļauju, ka 140 hp dzinējam lētāk.Un patversmes ielā bija navarots ka dodot pretī vecās sprauslas, varēja dabūt pa 200Ls gabalā.
Bet tie DPF filtri...ZB man viņu tīrīšana.
Offline
jurrus
14. Dec 2010, 19:12 #19

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1508

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

man ir tāds ar 120K noskrējienu. nezinu par lielāko daļu problēmām, par kurām runā citi. braucu trešo gadu, nopirku bija 75K km. nekādas lampiņas nedeg, vienīgis, kas ir mainīts papildus apkopēm, bukses 1x, droseļvārsts (slikta degviela?) un bremžu uzlikas 1x- nekādu problēmu.
no tehniskā viedokļa- motors skaļš (tikai tas, kurš PD, ne common rail), bet ne tik daudz, lai kaitinātu ikdienā, t.i. pierod. griezes moments labs, sešu ātrumu kārba kā radīta šim dzinējam. praktiski visiem 2.0tdi(PD) ir problēmas ar turbīnu- tā vienkārši sulo- met eļļu radiatorā. man jau vismaz 50K sulo, bet nekas- griež labi (tfu, tfu, tfu). eļļu ēd 1l uz 12K km, kas turbo dzinējam ir ok. patēriņš pilsētā līdz 9l (auksts dzinējs, korķi, sniegs), parasti 8l, ārpus pilsētas 6l virs 100km/h, brauc uz cik ātri vēlies. ESP strādā lieliski, ne par daudz, ne par maz iejaucoties procesā- tas man šķiet svarīgi.
pats autiņš ĻOTI ērts pārbraucienos un mūsu ceļos- noēd nelīdzenumus lieliski! dažreiz pat šķiet, ka speciāli pielāgota ritošā mūsu ceļiem- ne par cietu, ne par mīkstu. sēdekļi ērti tie, kas comfortline izpildījumā, salona ietilpība nolaižot sēdekļus ir apbrīnojama. divi riteņi vai vairāki kaita dēļi ar pūķiem un pat 7 pēdu sērfa dēlis ielien mierīgi.
jautā, ja vēlies, vēl ko zināt.
Offline
jurrus
14. Dec 2010, 19:19 #20

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1508

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


14 Dec 2010, 18:30:54 oose rakstīja:
Salona apdarē arī parsvarā izmantota lētā plastmasa kura jau ap 50k sāk grabēt.

salīdzinoši ar BMW, MB un Audi grab. Salīdzinoši ar tā paša gada japāņiem, ievērojami klusāks! vispār pat kauns teikt, ka grab- man nekas negrab, tādā izpratnē kā es saprotu vārdu grab.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo