Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
matrixxxx
05. Jun 2015, 12:17 #9461

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Boken, peec zekjeem vai peleejuma smird ?
Ja taa, tad seene ventilaacijaa.
Offline
mats
05. Jun 2015, 12:34 #9462

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli

no vārsta vāka pil eļla uz izplūdi un tapēc smird.Izčeko visu kārtīgi.
Offline
Agriits520
05. Jun 2015, 12:43 #9463

Kopš: 07. Apr 2011

Ziņojumi: 690

Braucu ar: BMW E34 E30

Pārdodu E34

MOMO sporta stūre ar pāreju! 70E
3.25 bloķējošais reduktors 200E
M5 bagāžnieka spoileris orģ. 60E
BREMBO dubultventilējamie bremžu diski priekš. 50E 2gb.
Offline
exciter
05. Jun 2015, 13:20 #9464

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3714

Braucu ar:


05 Jun 2015, 12:33:51 riddler rakstīja:

03 Jun 2015, 09:56:44 exciter rakstīja:
LV kāds piedāvā gatavus coiloverus uz e34, lai nav nekas jāpārbūvē. Vai varbūt kāds ir sūtījis no ārzemēm un pārbaudījis kvalitāti?


lai nebuutu nekas jaapaarbuuvee tad ebay un tikai KW bet tas ir ap 1000eur

ljoti kvalitatiivi utt, un nekas nav jaapaartaisa vai jaametina, bet nu attieciigi piķo

vel var likt bcracing tie arii ir labi, bet tiem gan ir jaametina statnes, vareetu buut nedaudz leetaaki.

viss cits ir padirsta nauda un leeti meesli ja tik daudz negribi teereet tad uzliec komplektu ar amjiem un seedinaatajam atspereem un buus ok 200~300eur

Atsperes 60/40 un amjus jau uzliku jaunu komplektu, bet džips tāpat. Tapēc negribās vēlreiz kaut ko vidēju vai nepārbaudītu likt, bet uzreiz normālu, lai var aizmirst. Karoč jākrāj nauda
Offline
haizenberg
06. Jun 2015, 20:17 #9465

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65

Bildes ar 60/40 studija,un jautajums pie reizes,ka atskiras standarta,msport un m5 piekares,respektivi atspers,kadi sedinajumi.....?
Offline
MazaisNapoleons
06. Jun 2015, 22:53 #9466

Kopš: 14. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: m50b25

Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts. Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.
Offline
MazaisNapoleons
06. Jun 2015, 23:08 #9467

Kopš: 14. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: m50b25


06 Jun 2015, 22:56:21 riddler rakstīja:
paarbaudi degvielas suukni un filtru pie reizes nomaini.

filtru esmu mainījis pirms pus gada. Varbūt zini kadam spiedienam jābūt?
Offline
Rock_Solid
06. Jun 2015, 23:20 #9468

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts. Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.


Nav tur nekāds devējs, tur ir termostats drosseļvārsta apsildei
Offline
MazaisNapoleons
06. Jun 2015, 23:32 #9469

Kopš: 14. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: m50b25


06 Jun 2015, 23:20:47 Rock_Solid rakstīja:

06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts. Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.


Nav tur nekāds devējs, tur ir termostats drosseļvārsta apsildei

Varētu tā būt. Es pats īsti nezinu. Kautko internetā sagrabināju, vel ar savām super tulkošanas prasmēm
Offline
qwerti
06. Jun 2015, 23:59 #9470

Kopš: 28. Jul 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 203

Braucu ar: e46


05 Jun 2015, 12:11:12 bokens rakstīja:
Vajag padomu par e34 touringu, m50b25tu. Problēma - dīvaina smaka kas nāk no ventilācijas (nav ar kondišku saistīta). Motors mazgāts n reizes. Arī nupat. Ar to smaku pievelkas viss salons. Varbūt kāds saskāries ar ko līdzīgu? Kāda veca plastmasa vai kas cits? Pečkas sistēmā kaut kas? Kaut kur eļļa nonāk, sadeg un tad caur ventilāciju? Tosols kaut kur sūcas neredzamā vietā un izgaro? Autiņš sirdij tuvs par maiņu negribu domāt, bet sanāk sīkos indēt tāpēc ar otru BMW piespiež braukt....

Salona filtru mainīji?
Offline
Rock_Solid
06. Jun 2015, 23:59 #9471

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


06 Jun 2015, 23:32:35 MazaisNapoleons rakstīja:

06 Jun 2015, 23:20:47 Rock_Solid rakstīja:

06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts. Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.


Nav tur nekāds devējs, tur ir termostats drosseļvārsta apsildei

Varētu tā būt. Es pats īsti nezinu. Kautko internetā sagrabināju, vel ar savām super tulkošanas prasmēm


Tā ir Ja atslēdz gaisa masas mēritāju kaut kas mainās? Gaisa filtrs tīrs?
Offline
MazaisNapoleons
07. Jun 2015, 00:02 #9472

Kopš: 14. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: m50b25


06 Jun 2015, 23:59:56 Rock_Solid rakstīja:

06 Jun 2015, 23:32:35 MazaisNapoleons rakstīja:

06 Jun 2015, 23:20:47 Rock_Solid rakstīja:

06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts. Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.


Nav tur nekāds devējs, tur ir termostats drosseļvārsta apsildei

Varētu tā būt. Es pats īsti nezinu. Kautko internetā sagrabināju, vel ar savām super tulkošanas prasmēm


Tā ir Ja atslēdz gaisa masas mēritāju kaut kas mainās? Gaisa filtrs tīrs?

Gaisinieku vakar nomainīju. Nu jau aizvakar sanāk atsledzot gaisa masas mērītāju nenoraus kļūdu kautkadu kuru vajadzēs pēctam pie pc dzēst?
Offline
gacho69
07. Jun 2015, 10:28 #9473

Kopš: 31. Jul 2014

Ziņojumi: 100

Braucu ar: pliku dirsu pa saalu asfaltu...

LABDIEN, BMW CIENIITAAJI! BMW 520I BENDZA BEZ GAAZES VANOSS 94 GADS! NEKKO DAUDZ NO MASIINU SMALKUMIEM NESAPROTU TAPEEC LUUDZU PALIIDZIIBU JUMS- EXPERTIEM! NEZ KAS PAR VAINU NOBRAUCU VAKAR 30 KM UN NEVAR PIELAIST MOTORA TEMP NORM PUS ZDACIKA STAV RISTAS, RAUSTAAS,UTT ATDZISA AIZGAAJA BRAUCU MAAJAAS PIE MAAJAAM ATKAL TAS PATS! NU JAU 2 MENESI KA NOPIRKU UN VISLAIK BIJA VAINA KA STARTEEJOT JAZAGE 5 SEK UN TAD TAA BURBULODAMS PIELECA KAD PIELEC TAD ABAROTI STAAV SKAISTI NEKAS NERIISTAAS UZDOD PINU PULKSTENI MURRA KAA KAKEENS TAGAD KAA SAAKAAS KARSTAIS LAIKS TA VISPAAR NEGRIB IET AUKSTS LEC KA KARSTS TA ZAGE PUSSTUNDU! TAD KAR KARSTS PIELEC TAD SAJUTA KAD AIZDEDZE NAV ISTI RIKTIIGA RAUSTAS SLAPST NOST LEKA ABAROTI NO 400-1000 ITKAA STROKI VISI NESTRAADAATU BRIIZAM TA RAUSTOTIES PARAADAAS SKANA UZ KADU BRIDI TADA METAALISKA KA MOTORS BEZ EELLAS BUUTU NEVAR SAPRAST KAS VAREETU BUUT??? TAKAA VAARSTI KLANI KAUTKAS NOGRAB??? SPOES? SVECES? AIZDEDZE?DEGVIEAS SPIEDIENS? FITRS? ITKA MENESI ATPAKA BIJU DIAGNOSTIKA NEZ KAS TAS PAR EXPERTU CIK LABS BET 3 KLUDAS BIJA 2 POHUJ UN TRESA KA NEIET STROKIS SAMAINIIJU SPOLES VIETAAM AIZGAAJA KADA VISPAR VINJAM AIZDEDZE ELEKTRONISKAA?? ELEKTRONISKO REGUEE KOMPIS JA?? TAA NAV SERVISAA PASAM JAREGUEE KAA VECAJAAM MASIINAAM??? KAR PIELEC KARSTS TAD LIEKAS KA VINJS KA STRAADAA TRIIS STROKI UN PA BRIIZAM VEEL PA KADAM PIESEDZAS ATSLEEDZAS NU KAROCI BURBULO
LUUUUUUUUUDZU LLLLUUUUUUUDZU PALIIIIDZIET LOTI GAIDU IETEIKUMUS
Offline
MazaisNapoleons
07. Jun 2015, 12:21 #9474

Kopš: 14. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: m50b25


06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts. Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.

UPDATE šodien pie āras gaisa temperatūras +21C gan auksts, gan pie darba temperatūras cēla apgriezienus kā vajag. Bez aizturēm utt. Nekādu problēmu nebija. Nevarētu būt tā ka ilgāk pabraukājot sūknis sasilst un sagurst? Vai es atkal kautko murgoju tagad pārbaudīšu ieplūdes sistēmu vai nav kādi acimredzami bojājumi, iztīrīšu droseli. Pārbaudīšu vēl sveces
Offline
MazaisNapoleons
07. Jun 2015, 15:15 #9475

Kopš: 14. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: m50b25


07 Jun 2015, 12:21:21 MazaisNapoleons rakstīja:

06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts. Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.

UPDATE šodien pie āras gaisa temperatūras +21C gan auksts, gan pie darba temperatūras cēla apgriezienus kā vajag. Bez aizturēm utt. Nekādu problēmu nebija. Nevarētu būt tā ka ilgāk pabraukājot sūknis sasilst un sagurst? Vai es atkal kautko murgoju tagad pārbaudīšu ieplūdes sistēmu vai nav kādi acimredzami bojājumi, iztīrīšu droseli. Pārbaudīšu vēl sveces

Sveces bija gaiši gaiši brūnas, visas vienāda toņa. Gaisa padeves sistēmā ari nesaskatīju neko būtisku. Iztīrīju visus putekļus no kastes, gofras utt. Uz spolēm sapūtu kautkādu hui@u, kautko.lidzīgu ko uz svečvadiem un sadalītājiem zieķē. Testēju, bet tā arī vel kaite neparādījas. Takā nezinu
Offline
MazaisNapoleons
07. Jun 2015, 20:16 #9476

Kopš: 14. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: m50b25


07 Jun 2015, 15:15:52 MazaisNapoleons rakstīja:

07 Jun 2015, 12:21:21 MazaisNapoleons rakstīja:

06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts. Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.

UPDATE šodien pie āras gaisa temperatūras +21C gan auksts, gan pie darba temperatūras cēla apgriezienus kā vajag. Bez aizturēm utt. Nekādu problēmu nebija. Nevarētu būt tā ka ilgāk pabraukājot sūknis sasilst un sagurst? Vai es atkal kautko murgoju tagad pārbaudīšu ieplūdes sistēmu vai nav kādi acimredzami bojājumi, iztīrīšu droseli. Pārbaudīšu vēl sveces

Sveces bija gaiši gaiši brūnas, visas vienāda toņa. Gaisa padeves sistēmā ari nesaskatīju neko būtisku. Iztīrīju visus putekļus no kastes, gofras utt. Uz spolēm sapūtu kautkādu hui@u, kautko.lidzīgu ko uz svečvadiem un sadalītājiem zieķē. Testēju, bet tā arī vel kaite neparādījas. Takā nezinu

Nomainīju spoles un nekā. Sūkni- nekā. Kloķenes deveju tagad iefīrēju un wuala! Itkā iet, patestēšu vel pāris dienas. Redzēs kā būs
Offline
The_Fireman
07. Jun 2015, 20:55 #9477

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


05 Jun 2015, 12:33:51 riddler rakstīja:

03 Jun 2015, 09:56:44 exciter rakstīja:
LV kāds piedāvā gatavus coiloverus uz e34, lai nav nekas jāpārbūvē. Vai varbūt kāds ir sūtījis no ārzemēm un pārbaudījis kvalitāti?


lai nebuutu nekas jaapaarbuuvee tad ebay un tikai KW bet tas ir ap 1000eur

ljoti kvalitatiivi utt, un nekas nav jaapaartaisa vai jaametina, bet nu attieciigi piķo

vel var likt bcracing tie arii ir labi, bet tiem gan ir jaametina statnes, vareetu buut nedaudz leetaaki.

viss cits ir padirsta nauda un leeti meesli ja tik daudz negribi teereet tad uzliec komplektu ar amjiem un seedinaatajam atspereem un buus ok 200~300eur

Interese sads pats jautajums. Vajadzetu prieksu sasedinat par kadi 6cm. Tiesam vienigais variants ir isas aatsperes(cik tas vispar ir labi) jeb koilas par milionu?
Offline
Nello
07. Jun 2015, 21:24 #9478

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


07 Jun 2015, 20:55:34 The_Fireman rakstīja:

05 Jun 2015, 12:33:51 riddler rakstīja:

03 Jun 2015, 09:56:44 exciter rakstīja:
LV kāds piedāvā gatavus coiloverus uz e34, lai nav nekas jāpārbūvē. Vai varbūt kāds ir sūtījis no ārzemēm un pārbaudījis kvalitāti?


lai nebuutu nekas jaapaarbuuvee tad ebay un tikai KW bet tas ir ap 1000eur

ljoti kvalitatiivi utt, un nekas nav jaapaartaisa vai jaametina, bet nu attieciigi piķo

vel var likt bcracing tie arii ir labi, bet tiem gan ir jaametina statnes, vareetu buut nedaudz leetaaki.

viss cits ir padirsta nauda un leeti meesli ja tik daudz negribi teereet tad uzliec komplektu ar amjiem un seedinaatajam atspereem un buus ok 200~300eur

Interese sads pats jautajums. Vajadzetu prieksu sasedinat par kadi 6cm. Tiesam vienigais variants ir isas aatsperes(cik tas vispar ir labi) jeb koilas par milionu?

60/40 atsperes + amji un ikdienai ir ok...
Offline
Agriits520
07. Jun 2015, 22:13 #9479

Kopš: 07. Apr 2011

Ziņojumi: 690

Braucu ar: BMW E34 E30

Pārdodu E34

MOMO sporta stūre ar pāreju! 70E
3.25 bloķējošais reduktors 200E
M5 bagāžnieka spoileris orģ. 60E
BREMBO dubultventilējamie bremžu diski priekš. 50E 2gb.
Offline
The_Fireman
07. Jun 2015, 22:31 #9480

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


07 Jun 2015, 21:24:04 Nello rakstīja:

07 Jun 2015, 20:55:34 The_Fireman rakstīja:

05 Jun 2015, 12:33:51 riddler rakstīja:

03 Jun 2015, 09:56:44 exciter rakstīja:
LV kāds piedāvā gatavus coiloverus uz e34, lai nav nekas jāpārbūvē. Vai varbūt kāds ir sūtījis no ārzemēm un pārbaudījis kvalitāti?


lai nebuutu nekas jaapaarbuuvee tad ebay un tikai KW bet tas ir ap 1000eur

ljoti kvalitatiivi utt, un nekas nav jaapaartaisa vai jaametina, bet nu attieciigi piķo

vel var likt bcracing tie arii ir labi, bet tiem gan ir jaametina statnes, vareetu buut nedaudz leetaaki.

viss cits ir padirsta nauda un leeti meesli ja tik daudz negribi teereet tad uzliec komplektu ar amjiem un seedinaatajam atspereem un buus ok 200~300eur

Interese sads pats jautajums. Vajadzetu prieksu sasedinat par kadi 6cm. Tiesam vienigais variants ir isas aatsperes(cik tas vispar ir labi) jeb koilas par milionu?

60/40 atsperes + amji un ikdienai ir ok...

Amji der parastie, nav ta ka vini nobeidzas 3x atrak? Kadas tad sedinatas atsperes nemt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo