Online
Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| 1.4 ķīseļ tojota pa pilsētu 6 litri uz 100 ēd, a jūs te uz gaisa braukt gribiet | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13492
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Labi ka man nav par ko uztraukties | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6802
Braucu ar: E34
| Mērīts tiek uzreiz pie benzīntanka. Iesit čeku aipadā, uzņem km rādītāju, izrēķina vidējo. Pārējais ir sevis mānīšana. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6802
Braucu ar: E34
|
12 Dec 2015, 18:32:40 uldens1 rakstīja:
Kraftstoffverbr. komb.:
ca. 8,0 l/100 km
Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 11,0 l/100 km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 7,0 l/100 km
Un tie tam 3.0 ir rupnicas dati,kuri ir pamatigi pievilkti aiz ausim.Reali ir vairāk
Personīgi, es par šo rakstu:
Verbrauch - Innerorts 8.9 l/100 km.
Verbrauch - Außerorts 5.4 l/100 km.
Verbrauch - Kombiniert 6.7 l/100 km.
reāli 7.8.
| Offline | | |
shuttle | | Kopš: 28. Feb 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 309
Braucu ar:
|
12 Dec 2015, 19:54:49 bum_bumz rakstīja:
12 Dec 2015, 18:32:40 uldens1 rakstīja:
Kraftstoffverbr. komb.:
ca. 8,0 l/100 km
Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 11,0 l/100 km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 7,0 l/100 km
Un tie tam 3.0 ir rupnicas dati,kuri ir pamatigi pievilkti aiz ausim.Reali ir vairāk
Personīgi, es par šo rakstu:
Verbrauch - Innerorts 8.9 l/100 km.
Verbrauch - Außerorts 5.4 l/100 km.
Verbrauch - Kombiniert 6.7 l/100 km.
reāli 7.8.
Steroidgalvām uc anusiem, skaidrā latviešu valodā, http://www.whatcar.lv/auto-testi/audi/a5-sportb...skie-dati/28146/
Protams, ka neatbilst, ir lielāki patēriņi, kā jau teicu man vidējais 6,2l un apdetots nav kādus 7t.km. Bet tas tā man poh... | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
12 Dec 2015, 19:40:29 Mixxx2005 rakstīja:
Kur ir tā pilsēta kurā visi ražotaji mēra vidējo patēriņu pilsētā?
Tā starp citu - cik no šejienes mazo patēriņu īpašniekiem saprot ,kā ražotāji nosaka vidējo patēriņu pilsētā? Tam mērījumam īsti sakara ar reālu braukšanu pilsēta nav nekāda.
Ja ražotajs norāda pilsētā 6l ,tad ja nav čiperis kaut ko darījis, patēriņš būs virs punkts.
To nosaka pēc speciālas ES regulas. Faktiski tas viss notiek laboratorijas apstākļos un mērķis ir dabūt izejas datus, lai piemērotu citas ES regulas par ražotājiem noteiktajiem izmešu apmēriem. Šos datus var arī izmantot ,kā atsauces avotu dažādu auto patēriņa salīdzināšanai, paturot prātā, ka visdrīzāk reālajā dzīvē būs lielāks patēriņš abiem salīdzinātajiem auto. Tiem, kas negrib izmantot google, īss apkopojums par testu:
The current test for conventional internal combustion engine vehicles has two parts. These are an urban and an extra-urban cycle. The test cycle is the same as that used to determine the official exhaust air quality pollutant emission classification for the model of vehicle in question. Gan jau var atrast arī citās valodās.
The cars tested have to be ‘run-in’ so they must have been driven for at least 1,800 miles (3,000 kilometres) before testing.
Urban cycle
The urban test cycle is carried out in a laboratory at an ambient temperature of 20°C to 30°C on a rolling road from a cold start where the engine has not run for several hours. The cycle consists of a series of accelerations, steady speeds, decelerations and idling. The maximum speed is 31 mph (50 km/h). The average speed 12 mph (19 km/h) and the distance covered is 2.5 miles (4 km). The cycle is shown as Part One in the diagram below.
Extra-urban cycle
The extra-urban cycle is a cycle that is intended to represent the use of the vehicle on roads that are external to the urban environment. The cycle is conducted immediately following the urban cycle and consists of roughly half steady-speed driving with the remainder being accelerations, decelerations, and some idling. The maximum speed is 75 mph (120 km/h). The average speed is 39 mph (63 km/h) and the distance covered is 4.3 miles (7 km). The cycle is shown as Part Two in the diagram below.
Combined Fuel Consumption Figure
The combined figure presented is for the urban and the extra-urban cycle together. It is therefore an average of the two parts of the test, weighted by the distances covered in each part. | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
12 Dec 2015, 14:28:21 shuttle rakstīja:
Visi baigie kurinātāji, man 3,0tdi, vidējais 6,2l ar quattro, spiežu maigi, bet vienalga sanāk ātrāk kā pārējiem, droši ja būtu vairāk pilsēta, tad būtu vairāk, bet tad auto butu izvelēts cits. Renault megane pedējā paaudze 1,5cdi ēd tik pat cik 3tdi.
Ja ar to 3.0 brauc nevis kapeiku, tad reālais patēriņš ir ~10 l. Ja ir mazāk, tad īpašnieks braukt nejēdz. | Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
|
12 Dec 2015, 20:18:53 smudo rakstīja:
12 Dec 2015, 19:40:29 Mixxx2005 rakstīja:
Kur ir tā pilsēta kurā visi ražotaji mēra vidējo patēriņu pilsētā?
Tā starp citu - cik no šejienes mazo patēriņu īpašniekiem saprot ,kā ražotāji nosaka vidējo patēriņu pilsētā? Tam mērījumam īsti sakara ar reālu braukšanu pilsēta nav nekāda.
Ja ražotajs norāda pilsētā 6l ,tad ja nav čiperis kaut ko darījis, patēriņš būs virs punkts.
To nosaka pēc speciālas ES regulas. Faktiski tas viss notiek laboratorijas apstākļos un mērķis ir dabūt izejas datus, lai piemērotu citas ES regulas par ražotājiem noteiktajiem izmešu apmēriem. Šos datus var arī izmantot ,kā atsauces avotu dažādu auto patēriņa salīdzināšanai, paturot prātā, ka visdrīzāk reālajā dzīvē būs lielāks patēriņš abiem salīdzinātajiem auto. Tiem, kas negrib izmantot google, īss apkopojums par testu:
The current test for conventional internal combustion engine vehicles has two parts. These are an urban and an extra-urban cycle. The test cycle is the same as that used to determine the official exhaust air quality pollutant emission classification for the model of vehicle in question. Gan jau var atrast arī citās valodās.
The cars tested have to be ‘run-in’ so they must have been driven for at least 1,800 miles (3,000 kilometres) before testing.
Urban cycle
The urban test cycle is carried out in a laboratory at an ambient temperature of 20°C to 30°C on a rolling road from a cold start where the engine has not run for several hours. The cycle consists of a series of accelerations, steady speeds, decelerations and idling. The maximum speed is 31 mph (50 km/h). The average speed 12 mph (19 km/h) and the distance covered is 2.5 miles (4 km). The cycle is shown as Part One in the diagram below.
Extra-urban cycle
The extra-urban cycle is a cycle that is intended to represent the use of the vehicle on roads that are external to the urban environment. The cycle is conducted immediately following the urban cycle and consists of roughly half steady-speed driving with the remainder being accelerations, decelerations, and some idling. The maximum speed is 75 mph (120 km/h). The average speed is 39 mph (63 km/h) and the distance covered is 4.3 miles (7 km). The cycle is shown as Part Two in the diagram below.
Combined Fuel Consumption Figure
The combined figure presented is for the urban and the extra-urban cycle together. It is therefore an average of the two parts of the test, weighted by the distances covered in each part.
Kaut kas tur nebūs ritīgi. Kāda jēga no bremzēšanas un paātrināšanās ,ja mašīna uz stenda? | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kāda jēga? Kā tad Tu noteiksi to vidējo patēriņu braucot tikai taisni?
Protams, ka tur ir vajadzīga bremzēšana un paātrināšanās, kas arī noēd vislielāko degvielas daudzumu. Vai par ko tas izbrīns, jautājums?
Viss tajā tekstā aprakstītais ir pilnīgi pareizs.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
12 Dec 2015, 20:17:43 shuttle rakstīja:
12 Dec 2015, 19:54:49 bum_bumz rakstīja:
12 Dec 2015, 18:32:40 uldens1 rakstīja:
Kraftstoffverbr. komb.:
ca. 8,0 l/100 km
Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 11,0 l/100 km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 7,0 l/100 km
Un tie tam 3.0 ir rupnicas dati,kuri ir pamatigi pievilkti aiz ausim.Reali ir vairāk
Personīgi, es par šo rakstu:
Verbrauch - Innerorts 8.9 l/100 km.
Verbrauch - Außerorts 5.4 l/100 km.
Verbrauch - Kombiniert 6.7 l/100 km.
reāli 7.8.
Steroidgalvām uc anusiem, skaidrā latviešu valodā, http://www.whatcar.lv/auto-testi/audi/a5-sportb...skie-dati/28146/
Protams, ka neatbilst, ir lielāki patēriņi, kā jau teicu man vidējais 6,2l un apdetots nav kādus 7t.km. Bet tas tā man poh...
Nezinu no kurienes tie whatcar dati izrauti, bet nu tas jau nu noteikti nav avots kam uzticēties.
Kaut vai šeit: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4517
Videjais par litru vairāk kā tev.
Bet nu ja tev labāk paliek, ka domā tā. Tad turpini sevi muļķot.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7152
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
08 Dec 2015, 09:37:26 MMMax rakstīja:
Vai CR - CBBB dzinējam - 2.0 TDI (170zs), 2008 gada beigas, vajag mainīt eļļas seškanti? Tagad tieši ir jāmaina siksnas, vai viņu labāk ir nomainīt?
Cik palasīju šeit par to eļļas seškanti, ja viņu nenomaina tad ir padārgi, bet cik sapratu tas ir vecajiem dzinējiem, ne CR.
Viņas var pārtaisīt lai vairs nebūtu jāmaina
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
shuttle | | Kopš: 28. Feb 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 309
Braucu ar:
|
12 Dec 2015, 22:44:31 Kaross rakstīja:
12 Dec 2015, 20:17:43 shuttle rakstīja:
12 Dec 2015, 19:54:49 bum_bumz rakstīja:
12 Dec 2015, 18:32:40 uldens1 rakstīja:
Kraftstoffverbr. komb.:
ca. 8,0 l/100 km
Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 11,0 l/100 km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 7,0 l/100 km
Un tie tam 3.0 ir rupnicas dati,kuri ir pamatigi pievilkti aiz ausim.Reali ir vairāk
Personīgi, es par šo rakstu:
Verbrauch - Innerorts 8.9 l/100 km.
Verbrauch - Außerorts 5.4 l/100 km.
Verbrauch - Kombiniert 6.7 l/100 km.
reāli 7.8.
Steroidgalvām uc anusiem, skaidrā latviešu valodā, http://www.whatcar.lv/auto-testi/audi/a5-sportb...skie-dati/28146/
Protams, ka neatbilst, ir lielāki patēriņi, kā jau teicu man vidējais 6,2l un apdetots nav kādus 7t.km. Bet tas tā man poh...
Nezinu no kurienes tie whatcar dati izrauti, bet nu tas jau nu noteikti nav avots kam uzticēties.
Kaut vai šeit: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4517
Videjais par litru vairāk kā tev.
Bet nu ja tev labāk paliek, ka domā tā. Tad turpini sevi muļķot.
Velviens ... starp devito un divpatsmito gadu ir tehniskas atšķirības, programma, karba, startstop uc sīkumi un jā, divsajugu automats terē mazāk, kā manuanālis. speciālisti bļ.... galvenais ir virināties
Esi lietojis a5? Ja nē, tad uz ko ir balstīti tavi izteikumi? Uz gugli? Te ar tādiem speciālistiem ir pilns...
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ko Tu neteiksi, asprāti. Es ar tādiem auto strādāju ikdienā. Gan jau būšu pamanījis tehniskās atšķirības un ātrumkārbu tipus. S-tronic arī no iekšpuses zinu kā izskatās.
Un vispār šis topiks ir par 2.0TDI, nevis 3.0TDI super/duper patēriņu.
Mans iemestais links ir tieši par 2010.-2011.gadu.[ Šo ziņu laboja Kaross, 13 Dec 2015, 00:08:10 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Kaross, necepies, shuttle ir vatenis-fantasts. Viņam vēl putlers piemaksā par braukāšanu, tāpēc lēti sanāk. | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
13 Dec 2015, 00:14:02 Laoshi rakstīja:
Kaross, necepies, shuttle ir vatenis-fantasts. Viņam vēl putlers piemaksā par braukāšanu, tāpēc lēti sanāk.
Vatenis-Fantasts t.i. tautas valodaa zelejgalva? | Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
|
12 Dec 2015, 22:40:09 Kaross rakstīja:
Kāda jēga? Kā tad Tu noteiksi to vidējo patēriņu braucot tikai taisni?
Protams, ka tur ir vajadzīga bremzēšana un paātrināšanās, kas arī noēd vislielāko degvielas daudzumu. Vai par ko tas izbrīns, jautājums?
Viss tajā tekstā aprakstītais ir pilnīgi pareizs.
izbrīns par to, ka gazikam tos pašus ruļļus no nulles iegriest ir tik pat viegli cik VW UP!. Reālā dzīvē gaziks no nulles būs grūtāk iekustināms. | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tu te kaut ko nedaudz jauc. Plikus ruļļus, protams, būs viegli iegriest, bet tāpēc rullim galā nāk slodze jeb elektromagnētiska bremze, kas slogo dzinēju. Pareizi aprēķinot var panākt 1:1 ceļa efektu. Kaut vai to, ka imitē kalnā braukšanu.
Katram jaudas stendam ruļļiem galā nāk šāda tipa "bremze".
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| sitaadusuudu visi var ielikt | Offline | | |
shuttle | | Kopš: 28. Feb 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 309
Braucu ar:
|
13 Dec 2015, 00:06:25 Kaross rakstīja:
Ko Tu neteiksi, asprāti. Es ar tādiem auto strādāju ikdienā. Gan jau būšu pamanījis tehniskās atšķirības un ātrumkārbu tipus. S-tronic arī no iekšpuses zinu kā izskatās.
Un vispār šis topiks ir par 2.0TDI, nevis 3.0TDI super/duper patēriņu.
Mans iemestais links ir tieši par 2010.-2011.gadu.
uzbraukt, nobraukt no rampas un skruvēt tādus nav tas pats, kas lietot/braukt ikdienā. | Offline | | |
shuttle | | Kopš: 28. Feb 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 309
Braucu ar:
|
13 Dec 2015, 01:21:32 7788 rakstīja:
13 Dec 2015, 00:14:02 Laoshi rakstīja:
Kaross, necepies, shuttle ir vatenis-fantasts. Viņam vēl putlers piemaksā par braukāšanu, tāpēc lēti sanāk.
Vatenis-Fantasts t.i. tautas valodaa zelejgalva?
kompānija te ir sekojoša: galvenais čipotājs, kurš nu nekādi bez lodētāja nevar dzīvot un pajoliņš ar nočipotu tolmetu, kurš uztur abus iepriekšminētos. [ Šo ziņu laboja shuttle, 13 Dec 2015, 21:38:22 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|