Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Mikus188
12. Dec 2015, 19:42 #921

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

1.4 ķīseļ tojota pa pilsētu 6 litri uz 100 ēd, a jūs te uz gaisa braukt gribiet
Offline
Fandulis
12. Dec 2015, 19:46 #922

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13262

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Labi ka man nav par ko uztraukties
Offline
bum_bumz
12. Dec 2015, 19:48 #923

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6640

Braucu ar: E34

Mērīts tiek uzreiz pie benzīntanka. Iesit čeku aipadā, uzņem km rādītāju, izrēķina vidējo. Pārējais ir sevis mānīšana.
Offline
bum_bumz
12. Dec 2015, 19:54 #924

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6640

Braucu ar: E34


12 Dec 2015, 18:32:40 uldens1 rakstīja:
Kraftstoffverbr. komb.:
ca. 8,0 l/100 km
Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 11,0 l/100 km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 7,0 l/100 km
Un tie tam 3.0 ir rupnicas dati,kuri ir pamatigi pievilkti aiz ausim.Reali ir vairāk

Personīgi, es par šo rakstu:
Verbrauch - Innerorts 8.9 l/100 km.
Verbrauch - Außerorts 5.4 l/100 km.
Verbrauch - Kombiniert 6.7 l/100 km.
reāli 7.8.
Offline
shuttle
12. Dec 2015, 20:17 #925

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:


12 Dec 2015, 19:54:49 bum_bumz rakstīja:

12 Dec 2015, 18:32:40 uldens1 rakstīja:
Kraftstoffverbr. komb.:
ca. 8,0 l/100 km
Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 11,0 l/100 km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 7,0 l/100 km
Un tie tam 3.0 ir rupnicas dati,kuri ir pamatigi pievilkti aiz ausim.Reali ir vairāk

Personīgi, es par šo rakstu:
Verbrauch - Innerorts 8.9 l/100 km.
Verbrauch - Außerorts 5.4 l/100 km.
Verbrauch - Kombiniert 6.7 l/100 km.
reāli 7.8.


Steroidgalvām uc anusiem, skaidrā latviešu valodā, http://www.whatcar.lv/auto-testi/audi/a5-sportb...skie-dati/28146/
Protams, ka neatbilst, ir lielāki patēriņi, kā jau teicu man vidējais 6,2l un apdetots nav kādus 7t.km. Bet tas tā man poh...
Offline
smudo
12. Dec 2015, 20:18 #926

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3598

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX


12 Dec 2015, 19:40:29 Mixxx2005 rakstīja:
Kur ir tā pilsēta kurā visi ražotaji mēra vidējo patēriņu pilsētā?

Tā starp citu - cik no šejienes mazo patēriņu īpašniekiem saprot ,kā ražotāji nosaka vidējo patēriņu pilsētā? Tam mērījumam īsti sakara ar reālu braukšanu pilsēta nav nekāda.

Ja ražotajs norāda pilsētā 6l ,tad ja nav čiperis kaut ko darījis, patēriņš būs virs punkts.




To nosaka pēc speciālas ES regulas. Faktiski tas viss notiek laboratorijas apstākļos un mērķis ir dabūt izejas datus, lai piemērotu citas ES regulas par ražotājiem noteiktajiem izmešu apmēriem. Šos datus var arī izmantot ,kā atsauces avotu dažādu auto patēriņa salīdzināšanai, paturot prātā, ka visdrīzāk reālajā dzīvē būs lielāks patēriņš abiem salīdzinātajiem auto. Tiem, kas negrib izmantot google, īss apkopojums par testu:

The current test for conventional internal combustion engine vehicles has two parts. These are an urban and an extra-urban cycle. The test cycle is the same as that used to determine the official exhaust air quality pollutant emission classification for the model of vehicle in question. Gan jau var atrast arī citās valodās.

The cars tested have to be ‘run-in’ so they must have been driven for at least 1,800 miles (3,000 kilometres) before testing.

Urban cycle
The urban test cycle is carried out in a laboratory at an ambient temperature of 20°C to 30°C on a rolling road from a cold start where the engine has not run for several hours. The cycle consists of a series of accelerations, steady speeds, decelerations and idling. The maximum speed is 31 mph (50 km/h). The average speed 12 mph (19 km/h) and the distance covered is 2.5 miles (4 km). The cycle is shown as Part One in the diagram below.

Extra-urban cycle
The extra-urban cycle is a cycle that is intended to represent the use of the vehicle on roads that are external to the urban environment. The cycle is conducted immediately following the urban cycle and consists of roughly half steady-speed driving with the remainder being accelerations, decelerations, and some idling. The maximum speed is 75 mph (120 km/h). The average speed is 39 mph (63 km/h) and the distance covered is 4.3 miles (7 km). The cycle is shown as Part Two in the diagram below.

Combined Fuel Consumption Figure
The combined figure presented is for the urban and the extra-urban cycle together. It is therefore an average of the two parts of the test, weighted by the distances covered in each part.
Offline
shibernieks
12. Dec 2015, 21:39 #927

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


12 Dec 2015, 14:28:21 shuttle rakstīja:
Visi baigie kurinātāji, man 3,0tdi, vidējais 6,2l ar quattro, spiežu maigi, bet vienalga sanāk ātrāk kā pārējiem, droši ja būtu vairāk pilsēta, tad būtu vairāk, bet tad auto butu izvelēts cits. Renault megane pedējā paaudze 1,5cdi ēd tik pat cik 3tdi.




Ja ar to 3.0 brauc nevis kapeiku, tad reālais patēriņš ir ~10 l. Ja ir mazāk, tad īpašnieks braukt nejēdz.
Offline
Mixxx2005
12. Dec 2015, 21:45 #928

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


12 Dec 2015, 20:18:53 smudo rakstīja:

12 Dec 2015, 19:40:29 Mixxx2005 rakstīja:
Kur ir tā pilsēta kurā visi ražotaji mēra vidējo patēriņu pilsētā?

Tā starp citu - cik no šejienes mazo patēriņu īpašniekiem saprot ,kā ražotāji nosaka vidējo patēriņu pilsētā? Tam mērījumam īsti sakara ar reālu braukšanu pilsēta nav nekāda.

Ja ražotajs norāda pilsētā 6l ,tad ja nav čiperis kaut ko darījis, patēriņš būs virs punkts.




To nosaka pēc speciālas ES regulas. Faktiski tas viss notiek laboratorijas apstākļos un mērķis ir dabūt izejas datus, lai piemērotu citas ES regulas par ražotājiem noteiktajiem izmešu apmēriem. Šos datus var arī izmantot ,kā atsauces avotu dažādu auto patēriņa salīdzināšanai, paturot prātā, ka visdrīzāk reālajā dzīvē būs lielāks patēriņš abiem salīdzinātajiem auto. Tiem, kas negrib izmantot google, īss apkopojums par testu:

The current test for conventional internal combustion engine vehicles has two parts. These are an urban and an extra-urban cycle. The test cycle is the same as that used to determine the official exhaust air quality pollutant emission classification for the model of vehicle in question. Gan jau var atrast arī citās valodās.

The cars tested have to be ‘run-in’ so they must have been driven for at least 1,800 miles (3,000 kilometres) before testing.

Urban cycle
The urban test cycle is carried out in a laboratory at an ambient temperature of 20°C to 30°C on a rolling road from a cold start where the engine has not run for several hours. The cycle consists of a series of accelerations, steady speeds, decelerations and idling. The maximum speed is 31 mph (50 km/h). The average speed 12 mph (19 km/h) and the distance covered is 2.5 miles (4 km). The cycle is shown as Part One in the diagram below.

Extra-urban cycle
The extra-urban cycle is a cycle that is intended to represent the use of the vehicle on roads that are external to the urban environment. The cycle is conducted immediately following the urban cycle and consists of roughly half steady-speed driving with the remainder being accelerations, decelerations, and some idling. The maximum speed is 75 mph (120 km/h). The average speed is 39 mph (63 km/h) and the distance covered is 4.3 miles (7 km). The cycle is shown as Part Two in the diagram below.

Combined Fuel Consumption Figure
The combined figure presented is for the urban and the extra-urban cycle together. It is therefore an average of the two parts of the test, weighted by the distances covered in each part.


Kaut kas tur nebūs ritīgi. Kāda jēga no bremzēšanas un paātrināšanās ,ja mašīna uz stenda?
Offline
Kaross
12. Dec 2015, 22:40 #929

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kāda jēga? Kā tad Tu noteiksi to vidējo patēriņu braucot tikai taisni?
Protams, ka tur ir vajadzīga bremzēšana un paātrināšanās, kas arī noēd vislielāko degvielas daudzumu. Vai par ko tas izbrīns, jautājums?
Viss tajā tekstā aprakstītais ir pilnīgi pareizs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
12. Dec 2015, 22:44 #930

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Dec 2015, 20:17:43 shuttle rakstīja:

12 Dec 2015, 19:54:49 bum_bumz rakstīja:

12 Dec 2015, 18:32:40 uldens1 rakstīja:
Kraftstoffverbr. komb.:
ca. 8,0 l/100 km
Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 11,0 l/100 km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 7,0 l/100 km
Un tie tam 3.0 ir rupnicas dati,kuri ir pamatigi pievilkti aiz ausim.Reali ir vairāk

Personīgi, es par šo rakstu:
Verbrauch - Innerorts 8.9 l/100 km.
Verbrauch - Außerorts 5.4 l/100 km.
Verbrauch - Kombiniert 6.7 l/100 km.
reāli 7.8.


Steroidgalvām uc anusiem, skaidrā latviešu valodā, http://www.whatcar.lv/auto-testi/audi/a5-sportb...skie-dati/28146/
Protams, ka neatbilst, ir lielāki patēriņi, kā jau teicu man vidējais 6,2l un apdetots nav kādus 7t.km. Bet tas tā man poh...



Nezinu no kurienes tie whatcar dati izrauti, bet nu tas jau nu noteikti nav avots kam uzticēties.

Kaut vai šeit: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4517

Videjais par litru vairāk kā tev.

Bet nu ja tev labāk paliek, ka domā tā. Tad turpini sevi muļķot.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
12. Dec 2015, 23:12 #931

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6906

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


08 Dec 2015, 09:37:26 MMMax rakstīja:
Vai CR - CBBB dzinējam - 2.0 TDI (170zs), 2008 gada beigas, vajag mainīt eļļas seškanti? Tagad tieši ir jāmaina siksnas, vai viņu labāk ir nomainīt?

Cik palasīju šeit par to eļļas seškanti, ja viņu nenomaina tad ir padārgi, bet cik sapratu tas ir vecajiem dzinējiem, ne CR.

Viņas var pārtaisīt lai vairs nebūtu jāmaina

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
shuttle
12. Dec 2015, 23:15 #932

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:


12 Dec 2015, 22:44:31 Kaross rakstīja:

12 Dec 2015, 20:17:43 shuttle rakstīja:

12 Dec 2015, 19:54:49 bum_bumz rakstīja:

12 Dec 2015, 18:32:40 uldens1 rakstīja:
Kraftstoffverbr. komb.:
ca. 8,0 l/100 km
Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 11,0 l/100 km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 7,0 l/100 km
Un tie tam 3.0 ir rupnicas dati,kuri ir pamatigi pievilkti aiz ausim.Reali ir vairāk

Personīgi, es par šo rakstu:
Verbrauch - Innerorts 8.9 l/100 km.
Verbrauch - Außerorts 5.4 l/100 km.
Verbrauch - Kombiniert 6.7 l/100 km.
reāli 7.8.


Steroidgalvām uc anusiem, skaidrā latviešu valodā, http://www.whatcar.lv/auto-testi/audi/a5-sportb...skie-dati/28146/
Protams, ka neatbilst, ir lielāki patēriņi, kā jau teicu man vidējais 6,2l un apdetots nav kādus 7t.km. Bet tas tā man poh...



Nezinu no kurienes tie whatcar dati izrauti, bet nu tas jau nu noteikti nav avots kam uzticēties.

Kaut vai šeit: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4517

Videjais par litru vairāk kā tev.

Bet nu ja tev labāk paliek, ka domā tā. Tad turpini sevi muļķot.

Velviens ... starp devito un divpatsmito gadu ir tehniskas atšķirības, programma, karba, startstop uc sīkumi un jā, divsajugu automats terē mazāk, kā manuanālis. speciālisti bļ.... galvenais ir virināties

Esi lietojis a5? Ja nē, tad uz ko ir balstīti tavi izteikumi? Uz gugli? Te ar tādiem speciālistiem ir pilns...
Offline
Kaross
13. Dec 2015, 00:06 #933

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ko Tu neteiksi, asprāti. Es ar tādiem auto strādāju ikdienā. Gan jau būšu pamanījis tehniskās atšķirības un ātrumkārbu tipus. S-tronic arī no iekšpuses zinu kā izskatās.
Un vispār šis topiks ir par 2.0TDI, nevis 3.0TDI super/duper patēriņu.
Mans iemestais links ir tieši par 2010.-2011.gadu.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 13 Dec 2015, 00:08:10 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Laoshi
13. Dec 2015, 00:14 #934

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Kaross, necepies, shuttle ir vatenis-fantasts. Viņam vēl putlers piemaksā par braukāšanu, tāpēc lēti sanāk.
Offline
7788
13. Dec 2015, 01:21 #935

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


13 Dec 2015, 00:14:02 Laoshi rakstīja:
Kaross, necepies, shuttle ir vatenis-fantasts. Viņam vēl putlers piemaksā par braukāšanu, tāpēc lēti sanāk.

Vatenis-Fantasts t.i. tautas valodaa zelejgalva?
Offline
Mixxx2005
13. Dec 2015, 01:36 #936

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


12 Dec 2015, 22:40:09 Kaross rakstīja:
Kāda jēga? Kā tad Tu noteiksi to vidējo patēriņu braucot tikai taisni?
Protams, ka tur ir vajadzīga bremzēšana un paātrināšanās, kas arī noēd vislielāko degvielas daudzumu. Vai par ko tas izbrīns, jautājums?
Viss tajā tekstā aprakstītais ir pilnīgi pareizs.


izbrīns par to, ka gazikam tos pašus ruļļus no nulles iegriest ir tik pat viegli cik VW UP!. Reālā dzīvē gaziks no nulles būs grūtāk iekustināms.
Offline
Kaross
13. Dec 2015, 01:50 #937

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tu te kaut ko nedaudz jauc. Plikus ruļļus, protams, būs viegli iegriest, bet tāpēc rullim galā nāk slodze jeb elektromagnētiska bremze, kas slogo dzinēju. Pareizi aprēķinot var panākt 1:1 ceļa efektu. Kaut vai to, ka imitē kalnā braukšanu.

Katram jaudas stendam ruļļiem galā nāk šāda tipa "bremze".



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
karlsonss
13. Dec 2015, 02:19 #938

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

sitaadusuudu visi var ielikt
Offline
shuttle
13. Dec 2015, 10:59 #939

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:


13 Dec 2015, 00:06:25 Kaross rakstīja:
Ko Tu neteiksi, asprāti. Es ar tādiem auto strādāju ikdienā. Gan jau būšu pamanījis tehniskās atšķirības un ātrumkārbu tipus. S-tronic arī no iekšpuses zinu kā izskatās.
Un vispār šis topiks ir par 2.0TDI, nevis 3.0TDI super/duper patēriņu.
Mans iemestais links ir tieši par 2010.-2011.gadu.

uzbraukt, nobraukt no rampas un skruvēt tādus nav tas pats, kas lietot/braukt ikdienā.
Offline
shuttle
13. Dec 2015, 11:04 #940

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:


13 Dec 2015, 01:21:32 7788 rakstīja:

13 Dec 2015, 00:14:02 Laoshi rakstīja:
Kaross, necepies, shuttle ir vatenis-fantasts. Viņam vēl putlers piemaksā par braukāšanu, tāpēc lēti sanāk.

Vatenis-Fantasts t.i. tautas valodaa zelejgalva?

kompānija te ir sekojoša: galvenais čipotājs, kurš nu nekādi bez lodētāja nevar dzīvot un pajoliņš ar nočipotu tolmetu, kurš uztur abus iepriekšminētos.

[ Šo ziņu laboja shuttle, 13 Dec 2015, 21:38:22 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo