Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
MatissC
17. Mar 2009, 20:35 #901

Kopš: 04. Jul 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1304

Braucu ar:

mjaa taa fotosesija nu galigi nav peljama lieta
Offline
ganters
17. Mar 2009, 20:44 #902

Kopš: 30. Oct 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 486

Braucu ar: bmw


17 Mar 2009, 20:31:48 riddler rakstīja:
kaads zin no kaadiem e34 veel der reduktori uz 524tdA

manam laikam ir 2,93 un pilseetai bish pa gurdenu, ja kaads piedaavaa kaadu 3,64 bezblokji labpraat savaaktu

vai pat vel iisaaku

Nu pēc tabulas tavam jābūt 3,46! 2,93 ir 540tajiem!Links

[ Šo ziņu laboja ganters, 17 Mar 2009, 20:45:48 ]

Offline
martinsg
17. Mar 2009, 20:53 #903

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku

Kur var apskatīties kādas reduktoru attiecības kādiem E34 nāk?
Man, laikam, uz 520i ir 3.64, bet gribu īsāku. Nezinu, no kura gala sākt meklēt
Offline
ganters
17. Mar 2009, 20:55 #904

Kopš: 30. Oct 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 486

Braucu ar: bmw


17 Mar 2009, 20:53:44 martinsg rakstīja:
Kur var apskatīties kādas reduktoru attiecības kādiem E34 nāk?
Man, laikam, uz 520i ir 3.64, bet gribu īsāku. Nezinu, no kura gala sākt meklēt

Te
Offline
discoboy
17. Mar 2009, 21:16 #905

Kopš: 23. Sep 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 571

Braucu ar: E39


17 Mar 2009, 20:55:32 ganters rakstīja:

17 Mar 2009, 20:53:44 martinsg rakstīja:
Kur var apskatīties kādas reduktoru attiecības kādiem E34 nāk?
Man, laikam, uz 520i ir 3.64, bet gribu īsāku. Nezinu, no kura gala sākt meklēt

Te


Kā bija ar tiem reduktoriem?
Jo lielāks attiecības cipars, jo īsāki robi?
Offline
plakanais
17. Mar 2009, 21:46 #906

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


17 Mar 2009, 21:16:56 discoboy rakstīja:

17 Mar 2009, 20:55:32 ganters rakstīja:

17 Mar 2009, 20:53:44 martinsg rakstīja:
Kur var apskatīties kādas reduktoru attiecības kādiem E34 nāk?
Man, laikam, uz 520i ir 3.64, bet gribu īsāku. Nezinu, no kura gala sākt meklēt

Te


Kā bija ar tiem reduktoriem?
Jo lielāks attiecības cipars, jo īsāki robi?


Jaa, tikai tajaa tabulaa nav ierakstiits tas, ka arii E34 ir 2 veidu reduktori - lielais un mazais
Offline
discoboy
17. Mar 2009, 21:47 #907

Kopš: 23. Sep 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 571

Braucu ar: E39

skaidrs, paldies.
Offline
artc
17. Mar 2009, 21:52 #908

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: muti

Man ar viens jautājums, ja gribu savam 2litrīgajam blokaiti, viņš der no 535, 525 ?
Offline
plakanais
17. Mar 2009, 21:58 #909

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


17 Mar 2009, 21:52:36 artc rakstīja:
Man ar viens jautājums, ja gribu savam 2litrīgajam blokaiti, viņš der no 535, 525 ?


M30 530, M30 535, M60 540, S38 3,6/3,8 neder by default, jo tie naak lielajos korpusos. Cits kardaans, cits tilts, citas pusasis


No paareejiem derees, jaameklee tik ar iisto attieciibu.

Man savulaik uz 520i staaveeja 4.10 ar blokji, V/Max 196, tachu visi 525tie atpuutaas un arii E39 528
Offline
martinsg
17. Mar 2009, 22:00 #910

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


17 Mar 2009, 20:55:32 ganters rakstīja:

17 Mar 2009, 20:53:44 martinsg rakstīja:
Kur var apskatīties kādas reduktoru attiecības kādiem E34 nāk?
Man, laikam, uz 520i ir 3.64, bet gribu īsāku. Nezinu, no kura gala sākt meklēt

Te


paldies.
Offline
hype
17. Mar 2009, 22:00 #911

Kopš: 03. Mar 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 689

Braucu ar: e46 330i

parastajie reduktori no 525 i 1989g,524 automata 1989g.
Offline
martinsg
17. Mar 2009, 22:04 #912

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku

Skatos, 4.10 reduktors ir M50 525i automātam.
Vai šo automāta reduktoru varu uzlikt neko nepārtaisot? Kā automātkārbu reduktoriem ir ar bloķi? Oriģināli tādi nāk vai pašam jākomplektē?

Bute, kā ir ar patēriņu, uzliekot tādu reduktoru?

[ Šo ziņu laboja martinsg, 17 Mar 2009, 22:07:03 ]

Offline
Rubliss
17. Mar 2009, 22:09 #913

Kopš: 16. Dec 2007

Ziņojumi: 148

Braucu ar:

E34 diski der e36? Speci?
Offline
Bzhiks
17. Mar 2009, 22:19 #914

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 271

Braucu ar: X5 4.8is


17 Mar 2009, 22:09:55 Rubliss rakstīja:
E34 diski der e36? Speci?

Ja der
Offline
plakanais
17. Mar 2009, 22:20 #915

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


17 Mar 2009, 22:04:57 martinsg rakstīja:
Skatos, 4.10 reduktors ir M50 525i automātam.
Vai šo automāta reduktoru varu uzlikt neko nepārtaisot? Kā automātkārbu reduktoriem ir ar bloķi? Oriģināli tādi nāk vai pašam jākomplektē?

Bute, kā ir ar patēriņu, uzliekot tādu reduktoru?


Gan naak, gan nenaak, var arii sakomplekteet. Pateerinjsh +2L/100km
Offline
plakanais
17. Mar 2009, 22:20 #916

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


17 Mar 2009, 22:19:55 Bzhiks rakstīja:

17 Mar 2009, 22:09:55 Rubliss rakstīja:
E34 diski der e36? Speci?

Ja der


nepis praatu, neder!
Offline
slick
17. Mar 2009, 22:44 #917

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1574

Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q


17 Mar 2009, 21:58:15 Bute rakstīja:

17 Mar 2009, 21:52:36 artc rakstīja:
Man ar viens jautājums, ja gribu savam 2litrīgajam blokaiti, viņš der no 535, 525 ?


M30 530, M30 535, M60 540, S38 3,6/3,8 neder by default, jo tie naak lielajos korpusos. Cits kardaans, cits tilts, citas pusasis


No paareejiem derees, jaameklee tik ar iisto attieciibu.

Man savulaik uz 520i staaveeja 4.10 ar blokji, V/Max 196, tachu visi 525tie atpuutaas un arii E39 528

nu tie lielie korpusi arii atshkjiras savaa starpaa :P no 535 piemeeram uz 540 neuzbaaziisi, kaut abi lielie korpusi
Offline
plakanais
17. Mar 2009, 22:46 #918

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


17 Mar 2009, 22:44:19 slick rakstīja:

17 Mar 2009, 21:58:15 Bute rakstīja:

17 Mar 2009, 21:52:36 artc rakstīja:
Man ar viens jautājums, ja gribu savam 2litrīgajam blokaiti, viņš der no 535, 525 ?


M30 530, M30 535, M60 540, S38 3,6/3,8 neder by default, jo tie naak lielajos korpusos. Cits kardaans, cits tilts, citas pusasis


No paareejiem derees, jaameklee tik ar iisto attieciibu.

Man savulaik uz 520i staaveeja 4.10 ar blokji, V/Max 196, tachu visi 525tie atpuutaas un arii E39 528

nu tie lielie korpusi arii atshkjiras savaa starpaa :P no 535 piemeeram uz 540 neuzbaaziisi, kaut abi lielie korpusi


uzbaaziis gan, vajag tikai reduktoram flanchus un kardaana granaatu samainiit. Shlicees der. Mazais/lielais shlicees neder. Pasham bija M5 tilts uz 520i sakombineets ar ''videejo'' reduktoru un lielajiem flanchiem no kaut kaada E28 535
Offline
Ragnos
17. Mar 2009, 22:47 #919

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 483

Braucu ar: LC120, C1 mocikletu un C4

Varbūt jau šeit izgājusi lieta, bet jautājums par 535 un 540 ēstgribu? Ko varat teikt no pieredzes? Un vai ir vērts pāriet no 525 uz kādu no šiem?
Offline
plakanais
17. Mar 2009, 22:48 #920

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


17 Mar 2009, 22:47:16 adolfs rakstīja:
bute: cik mm m5 e34 ir klokjenes klanja kaklinjsh un kaads pieljaujamais dilums


60, laikam, bija, jaaskataas..

Shaales ir 0 un 2 remontizmeeri
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo