Autors | Ziņojums |
Eglitis | 08. Oct 2014, 13:57 |
#8961
|
|
Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
|
07 Oct 2014, 17:30:07 VD177 rakstīja:
07 Oct 2014, 14:54:05 Eglitis rakstīja:
06 Oct 2014, 22:31:41 VD177 rakstīja:
Kas e34 var būt par vainu, ka centrālā atslēga vairs nestrādā?
Ne no bagažnieka, ne no šofera durvīm.
Kas mēdz nomirt pirmais?
motortelpas drošinātāju kastē pirmais drošinātājs dzīvs?
Drošinātāji pēc skata veseli. Pamēģināšu paraustīt.
Tagad aktuāla cita tēma:
E34 ar m50b20 automātu, virsū cik saprotu jābūt ZF 4HP-22 type a kārbai. Tā kārba ir nomirusi, strādā tikai R! (neesmu kārbu vēl nocēlis)
Lieta sekojoša, no šrota paņēmu ZF 5HP-18 kārbu no e36 m50. Tādas kārbas ir nākušas uz sekojošiem modeļiem:
1992–1993 BMW E32 — 730i M60B30
1992–1995 BMW E34 — 530i M60B30
1994–1996 BMW E38 — 730I M60B30
1993–1995 BMW E36 — 320i/325i M50B20 / M50B25
1993–1996 BMW E36 — M3 S50usB30
1997–1999 BMW E36 — M3 3.2 S50usB32
1995–1999 BMW E36 — 323I/328I M52B25 / M52B28
1995–1999 BMW E39 — 528i M52B28
1995–1999 BMW E39 — 525tds
Domāju, ka ar 5ātrumu kārbu pa šoseju vajadzetu būt ekonomiskāk.
Tur viss būs plug&play, mufta derēs, kārbas ecu paliek tas pats un torque converters arī paliek?
Vai arī tomēr kaut kas nederēs, kā piemēram mufta, dēļ kuras būs vajadzīgs cits kardāns vai arī ecu būs vajadzīgs no 5hp18 kārbas?
kapēc vnk manuāli neuzlikt?
bet par tēmu- ja kārba ir no e36, viņa vispār pēc izmēriem ir tāda pati kā 34tajam? jo cik zinu m60 variantā, pirms gadiem 4iem 5hp18 bija kosmoss un cena arī afigetj priekš veca tomāta[ Šo ziņu laboja Eglitis, 08 Oct 2014, 14:01:35 ] |
Offline | |
|
VD177 | 08. Oct 2014, 15:34 |
#8962
|
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
| Manuāli negribu likt, jo šobrīd nav vēlme tajā auto ielikt tik daudz naudu. Detaļās savi 200eur savāktos...
e34 5hp18 un e36 5hp18 jābūt vienādām, līdzīgi kā ar manuālajām getrag kārbām. Vismaz man tā šķiet.
Iekš e34 5hp18 kārba ir nākusi tikai uz m60b30, bet iekš e36 arī uz m50b20/m50b25.
Bet skatoties bmwfans.info kodus e34 m50b20 un e34 m60b30, atšķiras kardānu garumi. Tik nezinu, vai kārbas garums atšķiras, vai arī m60b30 ir lielais reduktors un viņš sanāk garāks...
Bet nu labi, ko tur daudz gudrot, rīt jāceļ sava kārba nost un jāsalīdzina ar 5hp18 visi izmēri.
4gadi atpakaļ laikam bija savas cenas, tagad 5hp18 cena 40eur [ Šo ziņu laboja VD177, 08 Oct 2014, 15:36:24 ] |
Offline | |
|
VD177 | 08. Oct 2014, 15:41 |
#8963
|
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
|
07 Oct 2014, 14:54:05 Eglitis rakstīja:
06 Oct 2014, 22:31:41 VD177 rakstīja:
Kas e34 var būt par vainu, ka centrālā atslēga vairs nestrādā?
Ne no bagažnieka, ne no šofera durvīm.
Kas mēdz nomirt pirmais?
motortelpas drošinātāju kastē pirmais drošinātājs dzīvs?
Paturpinot šo pašu tēmu.
Jā, drošinātājs dzīvs.
Kas vēl var būt? |
Offline | |
|
Eglitis | 08. Oct 2014, 17:44 |
#8964
|
|
Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
|
08 Oct 2014, 15:34:59 VD177 rakstīja:
e34 5hp18 un e36 5hp18 jābūt vienādām, līdzīgi kā ar manuālajām getrag kārbām. Vismaz man tā šķiet.
Iekš e34 5hp18 kārba ir nākusi tikai uz m60b30, bet iekš e36 arī uz m50b20/m50b25.
Bet skatoties bmwfans.info kodus e34 m50b20 un e34 m60b30, atšķiras kardānu garumi. Tik nezinu, vai kārbas garums atšķiras, vai arī m60b30 ir lielais reduktors un viņš sanāk garāks...
m60 ir typ188, skaitās vidējā korpusā tautā sauktais
par centralku, zem pak benķa visi drošinātāji dzīvi? |
Offline | |
|
VD177 | 08. Oct 2014, 19:18 |
#8965
|
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
|
08 Oct 2014, 17:44:16 Eglitis rakstīja:
08 Oct 2014, 15:34:59 VD177 rakstīja:
e34 5hp18 un e36 5hp18 jābūt vienādām, līdzīgi kā ar manuālajām getrag kārbām. Vismaz man tā šķiet.
Iekš e34 5hp18 kārba ir nākusi tikai uz m60b30, bet iekš e36 arī uz m50b20/m50b25.
Bet skatoties bmwfans.info kodus e34 m50b20 un e34 m60b30, atšķiras kardānu garumi. Tik nezinu, vai kārbas garums atšķiras, vai arī m60b30 ir lielais reduktors un viņš sanāk garāks...
m60 ir typ188, skaitās vidējā korpusā tautā sauktais
par centralku, zem pak benķa visi drošinātāji dzīvi?
Nu tad gan jau kārbām korpusu garumi atšķirās, ja jau kardāni nāk dažādu garumu.
Yess, centralka aizgāja, nez kapēc, bet zem aizmugurējā benķa trūka attiecīgie drošinātāji.
Tad jau varbūt tu zini arī atbildi uz šo: Ieliku zem benķa visus drošinātājus un maģī sāka mirgot sarkana tipa signalizācijas lampiņa. Tagad arī izslēdzot aizdedzi, nav pa jaunam kods jāvada. Paliek maģim atmiņā.
Bet kapēc kādas max 10sec paskan radio un viss, sāk pīkstēt kkas un radio vairs neskan?
Pārslēdzot stacijas 2sec paskan un atkal pīkst.
Radio šitāds:
[ Šo ziņu laboja VD177, 08 Oct 2014, 19:30:08 ] |
Offline | |
|
Rock_Solid | 08. Oct 2014, 20:08 |
#8966
|
|
Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
| M60 pats par sevi ir īsaks par sešcilindru dzinēju, tāpēc arī kardāns garāks.
P.S. Ja kas tad V8 kārba neiet iz R6 |
Offline | |
|
VD177 | 08. Oct 2014, 20:24 |
#8967
|
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
|
08 Oct 2014, 20:08:27 Rock_Solid rakstīja:
M60 pats par sevi ir īsaks par sešcilindru dzinēju, tāpēc arī kardāns garāks.
P.S. Ja kas tad V8 kārba neiet iz R6
Neiet vai neder?
Uz m60b30 nāk ZF 5hp18, un uz e36 m50b20/b25 arī nāk ZF 5hp18 kārba.
Teorētiski tad jau visam vajadzētu iet ar 5hp18 un 5hp18 control unitu, tik nez kā ar kārbas stiprinājumu pie virsbūves. Pēc bmwfans.info bildītēm un kodiem m60 kārbas stiprinājums ir savādāks.
Protams vēl jau var būt, ka 5hp18 kompi nemaz nevar pieslēgt pie 4hp22 provodkas
Tīri intereses pēc paskatīšos der vai neder un kas der un kas neder, jo internetā nekādu info par to nevaru atrast. Ja nederēs vai būs kkas papildus jāmaina, tad jāpērk vien tā pati 4hp22 kārba kā oriģināli.[ Šo ziņu laboja VD177, 08 Oct 2014, 20:29:14 ] |
Offline | |
|
Rock_Solid | 08. Oct 2014, 21:26 |
#8968
|
|
Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
08 Oct 2014, 20:24:03 VD177 rakstīja:
08 Oct 2014, 20:08:27 Rock_Solid rakstīja:
M60 pats par sevi ir īsaks par sešcilindru dzinēju, tāpēc arī kardāns garāks.
P.S. Ja kas tad V8 kārba neiet iz R6
Neiet vai neder?
Uz m60b30 nāk ZF 5hp18, un uz e36 m50b20/b25 arī nāk ZF 5hp18 kārba.
Teorētiski tad jau visam vajadzētu iet ar 5hp18 un 5hp18 control unitu, tik nez kā ar kārbas stiprinājumu pie virsbūves. Pēc bmwfans.info bildītēm un kodiem m60 kārbas stiprinājums ir savādāks.
Protams vēl jau var būt, ka 5hp18 kompi nemaz nevar pieslēgt pie 4hp22 provodkas
Tīri intereses pēc paskatīšos der vai neder un kas der un kas neder, jo internetā nekādu info par to nevaru atrast. Ja nederēs vai būs kkas papildus jāmaina, tad jāpērk vien tā pati 4hp22 kārba kā oriģināli.
No M60 nederēs kārba, jo ir cits korpuss, no e36 derēs jo kārbu korpusi ir vienādi ka e34.
M60 kārba - http://www.amazon.com/transmission-5HP-18-BMW-5...ic/dp/B00MWH8OZM
M50 kārba - http://www.schmiedmann.com/en/product/5390-used...uct=B24001219721
M60 kārbas tāpēc arī ir dārgas, jo to ir maz. |
Offline | |
|
|
Driver | 08. Oct 2014, 22:03 |
#8969
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Nu 4hp22 vieta likt 5hp18 nebus vienkarshi, jo motors karbu nesapratis un pravodka/elektroshema abam karbam ir atskiriga.
4hp22 ir pilnigi analogo signalu karba
5hp18 komunice pa CAN digitali.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
VD177 | 08. Oct 2014, 23:08 |
#8970
|
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
|
08 Oct 2014, 22:03:07 Driver rakstīja:
Nu 4hp22 vieta likt 5hp18 nebus vienkarshi, jo motors karbu nesapratis un pravodka/elektroshema abam karbam ir atskiriga.
4hp22 ir pilnigi analogo signalu karba
5hp18 komunice pa CAN digitali.
Skaidrs, tad sanāk pilnībā atšķirīgas kārbas. Tad jau laikam varu nemaz nemēģināt likt virsū... :/
Man der vienīgi plug&play variants, jo papildus naudu priekš tā ieguldīt negribu. |
Offline | |
|
Driver | 09. Oct 2014, 00:32 |
#8971
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
08 Oct 2014, 23:08:27 VD177 rakstīja:
08 Oct 2014, 22:03:07 Driver rakstīja:
Nu 4hp22 vieta likt 5hp18 nebus vienkarshi, jo motors karbu nesapratis un pravodka/elektroshema abam karbam ir atskiriga.
4hp22 ir pilnigi analogo signalu karba
5hp18 komunice pa CAN digitali.
Skaidrs, tad sanāk pilnībā atšķirīgas kārbas. Tad jau laikam varu nemaz nemēģināt likt virsū... :/
Man der vienīgi plug&play variants, jo papildus naudu priekš tā ieguldīt negribu.
Bet ja taistu sev, tad liktu 5hp18 (ja motors 6cyl) un virsu vadibu no m52.
Tobish uz e34 525i uzliktu visu no e36/e39 323/523
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
VD177 | 09. Oct 2014, 01:29 |
#8972
|
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
|
09 Oct 2014, 00:32:47 Driver rakstīja:
08 Oct 2014, 23:08:27 VD177 rakstīja:
08 Oct 2014, 22:03:07 Driver rakstīja:
Nu 4hp22 vieta likt 5hp18 nebus vienkarshi, jo motors karbu nesapratis un pravodka/elektroshema abam karbam ir atskiriga.
4hp22 ir pilnigi analogo signalu karba
5hp18 komunice pa CAN digitali.
Skaidrs, tad sanāk pilnībā atšķirīgas kārbas. Tad jau laikam varu nemaz nemēģināt likt virsū... :/
Man der vienīgi plug&play variants, jo papildus naudu priekš tā ieguldīt negribu.
Bet ja taistu sev, tad liktu 5hp18 (ja motors 6cyl) un virsu vadibu no m52.
Tobish uz e34 525i uzliktu visu no e36/e39 323/523
Kāds pamatojums? Kādi būtu plusi 5hp18 kārbai ?
Un kapēc tieši no 323/523?
Tad sanāk vadību no šiem? (abiem nākušas 5hp1
1995–1999 BMW E36 — 323I/328I M52B25 / M52B28
1995–1999 BMW E39 — 528i M52B28
Wikipedia nerāda, ka tāda karba ir nākusi uz e39 523.
Pastāsti savu domu gājienu, varbūt tuvā nākotnē iedziļināšos tajā un izdomāšu ko tādu uztaisīt, ja tam ir pietiekami plusi.[ Šo ziņu laboja VD177, 09 Oct 2014, 01:31:00 ] |
Offline | |
|
fruktoza | 10. Oct 2014, 15:03 |
#8973
|
|
Kopš: 27. Apr 2009
No: Olaine
Ziņojumi: 132
Braucu ar: e34 touring
| sveiki, no kada e36 vajag slotas sviru lai nomainitu vaditajas pusses slotas sviru e34, lai uzliktu normalas slotas? |
Offline | |
|
Nello | 10. Oct 2014, 15:24 |
#8974
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
10 Oct 2014, 15:03:32 fruktoza rakstīja:
sveiki, no kada e36 vajag slotas sviru lai nomainitu vaditajas pusses slotas sviru e34, lai uzliktu normalas slotas?
Nav ne vainas oem slotas kātam un Bosch slotām...
Ar bij doma mainīt,nesanāca...pārgribēju! |
Offline | |
|
VD177 | 10. Oct 2014, 19:15 |
#8975
|
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
| Ahh, nezin kapēc, bet googlē salasijos, ka gandrīz visiem e34 m50b20 nāk ZF 4HP22 automāta kārbas un biju pārliecināts, ka man arī tāda ir.
Šodien nocēlu kārbu un izrādās virsū ir GM automāta kārba.
Kā tur ir, jāmeklē tieši tāda pati kārba pa šrotiem, vai arī ar ZF 4HP22 viņas ir savstarpēji maināmas?
|
Offline | |
|
Wilde | 10. Oct 2014, 19:35 |
#8976
|
|
Kopš: 22. Dec 2009
Ziņojumi: 1465
Braucu ar: top Zustand W220
| Tā bij tā GM un BMW apmaiņa? GM automāts pret TDS'u? |
Offline | |
|
|
VD177 | 10. Oct 2014, 19:52 |
#8977
|
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
|
10 Oct 2014, 19:35:57 Wilde rakstīja:
Tā bij tā GM un BMW apmaiņa? GM automāts pret TDS'u?
Nesapratu? |
Offline | |
|
marcis | 10. Oct 2014, 22:15 |
#8978
|
|
Kopš: 18. May 2007
Ziņojumi: 152
Braucu ar:
| Nopirkšu bloķi e34 vidējā korpusa, kā arī interesē kaut kāds sēdināto atsperu, amortizātoru komplekts.
PM |
Offline | |
|
VD177 | 11. Oct 2014, 18:52 |
#8979
|
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
|
10 Oct 2014, 19:15:48 VD177 rakstīja:
Ahh, nezin kapēc, bet googlē salasijos, ka gandrīz visiem e34 m50b20 nāk ZF 4HP22 automāta kārbas un biju pārliecināts, ka man arī tāda ir.
Šodien nocēlu kārbu un izrādās virsū ir GM automāta kārba.
Kā tur ir, jāmeklē tieši tāda pati kārba pa šrotiem, vai arī ar ZF 4HP22 viņas ir savstarpēji maināmas?
Tiešām neviens nav saskāries ar e34 automātiem? |
Offline | |
|
phaeton | 12. Oct 2014, 16:29 |
#8980
|
|
Kopš: 23. Oct 2013
Ziņojumi: 51
Braucu ar: e34 2.5
| Kas varētu būt par vainu 2.5tds, šodien braukāju viss bija OK, mašīna pastāvēja kādas 3h un pēc tam nevarēju pielaist, griežot atslēgu nekādas reakcijas, starteris arī negrieza vispār. Ar vilkšanu ar nekas nesanāca? |
Offline | |
|