Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Teslam ir sliktas kvalitātes virbūves krāsojums. Divi pazistami apskadeja... viens 4 menesus gaidija. Otrs 6. Kamer dabus detalas un saremontēs. Un tas teslu ,,paradīzē,,
Kur ir labi attīstîts servisu tīkls. Pat nestados priekšā, ko lai ar to lamatu Latvijā iesāk
Fast charge gļuki mūžīgie. Problemas ar ventilatoru, problemas ar apsildi. Montāžas brāķi vispār ir atsevišķs stāsts...
Nav tā, ka vaigais sūds. Bet nu nav ari bezproblēmu auto, kā sludina. Bet lielaka dirsā ir ar krāsojumu...[ Šo ziņu laboja Lafter, 15 Jun 2020, 15:21:48 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Padalīšos ar info par Vācijas EV tirgu. Vācijā EV tirgus daļa pagaidām ir pāris procenti (pāris pēdējos rekorda mēnešos tika reģistrēti 10k EV mēnesī), bet ja skatās dinamiku, tad EV piegāžu apjoms šogad vs 2019. gads nav samazinājies, pretstatā ICE auto piegādēm, kas dēļ COVID ir ļoti cietušas. Sagaidāms, ka līdz ko VW piegādās 40k First Edition ID3 (kas jāpaveic šogad, lai nestātos spēkā ES CO2 apjoma sankcijas), no kā liela daļa būs tieši Vācijā, EV tirgus daļa uz gada beigām varētu tuvoties pat 10% (pēdējo mēnešu - nevis gada griezumā).
Vācija tagad ļoti tiecās uz EV daļas pieaugumu ar ieviesto valsts atbalstu - piemēram, e-Golf bāze ar atbalstu sākas no 21k EUR (tur gan iztirgos tikai pēdējos atlikumus) un ID3 First Edition cena tiek prognozēta nepilni 30k EUR. Tāpat 2,5 miljardi tiks ieguldīti EV infrastruktūrā un EV tiek atbrīvoti līdz 2030. gadam no ikgadējā auto nodokļa. Tajā pašā laikā jāņem vērā, ka vidējā elektrības cena Vācijas mājsamniecībām ir 0,3 EUR par kWh un ātrās uzlādes stacijās cenas svārstās no 0,4 EUR līdz 0,8 EUR par kWh - tātad EV izvēle nav ne vienmēr ir racionāli (finansiāli) pamatota.
Ja lielākais ES auto ražotājtirgus fokusēsies uz EV, Latvijai (un pārējām ES valstīm) tas nozīmē to, ka mainstream ražotāji ICE tehnoloģijās ieguldīs arvien mazākas investīcijas, īpaši, kad EV tirgus daļa pēc pāris gadi sasniegs nopietnu procentu, bet noteikti būs brendi, kas vēl ilgi ražos un tirgos arī ICE auto - BMW varētu būt viens no tiem. | Offline | | |
by_magnus | | Kopš: 17. Aug 2008
Ziņojumi: 1878
Braucu ar: melno
| Čomam te ir dažādā stāvoklī kādas četras/piecas tās teslas. visi modeļi. Jā, par to, kā viņa ir likta kopā ir pipec konkrēts. Detaļas ir labas kvaitātes, bet nu montāža. Trūkstošas skrūves, nemaz nerunājot ka puse no viņam atstātas vaļā nepievilktas. Nu tas tāds viens mīnuss, bet katram dzelzim jau būs tādi | Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
|
15 Jun 2020, 14:38:08 @smudo rakstīja:
bet ja tomēr rodas problēmas, tad pašam tās būs jārisina.
Pilniigas mulkjiibas. Dabuu to auto aaraa no gay market zemes uz core market un viss notiek. Baltijaa, protams, neviens Tev nepaliidzees.
Un tad Vaacu staasts ir diezgan vienpuseejs, maigi izsakoties. | Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
| Ko Tu nopirki N? | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Šodien publicētas oficiālās Vācijas tirgus cenas VW ID.3. Kā jau prognozēts, tad bāzes cena ir nedaudz zem 40k EUR (39950), lai gūtu max benefitu no Vācijas jaunajiem EV atbalsta mehānismiem. Līdz ar to pircējam Vācijā tas auto izmaksās 29704 EUR. Šis ir modelis ar 420 WLTP range. Vēlāk būs arī lētāka versija. | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
16 Jun 2020, 14:04:38 @Nixx rakstīja:
15 Jun 2020, 15:20:49 @Lafter rakstīja:
Teslam ir sliktas kvalitātes virbūves krāsojums. Divi pazistami apskadeja... viens 4 menesus gaidija. Otrs 6. Kamer dabus detalas un saremontēs. Un tas teslu ,,paradīzē,,
Kur ir labi attīstîts servisu tīkls. Pat nestados priekšā, ko lai ar to lamatu Latvijā iesāk
Fast charge gļuki mūžīgie. Problemas ar ventilatoru, problemas ar apsildi. Montāžas brāķi vispār ir atsevišķs stāsts...
Nav tā, ka vaigais sūds. Bet nu nav ari bezproblēmu auto, kā sludina. Bet lielaka dirsā ir ar krāsojumu...
Par krāsojumu laikam taisnība, esot avareage amerikāņa / japāņa līmenī. Es savai mašīnai neko TĀDU neredzu. Iebraukšu pie Jānīša Speedolā, lai paskatās, ko var izdarīt
Par pārējo zinkā, grūti teikt
Vej mūsu gudrīši lamā bm-autu, ka tur galīgie āži, bez instrumentiem un poņas. Attiecīgi paceļas jautājums - naher vispār tāds dīleris vajadzīgs ?
Jāsamotivē Sproģis, pietiek viņam spazmot gar veciem tds-iem, lai mācās elektrību
Uzskaitīju nevis internetā lasīto. Bet atsauksmes no auto ipasniekiem. Man Teslu klientam vai pazistamam redzēt ir tas pats, kas jums Latvijā .. nezinu.. 5 bmw
Protams parunajam utt. Nu pa vairakiem gadiem, kosnpekts tāds.
Kādu uzrakstiju. Bet fast charge pisisies 100%
Visi!! Par sito teica. Tagad gan uz jaguariem pāriet elektriskajiem daudzi. Tur pagaidam viss ok izklausās.
Es pat miami ieklidu pirms 5 gadiem, kad prezenteja to S type85 laikam. Sanaca parunat ar kūrētāju prezentacijas. Par cik no norges, tad sis pateica, ka norge lielu lomu teslas esamībā spēlē. Jo lielākais tirgus eiropa. Tad es saku, a krasojat nah tik sudigi. Kip viss jauns. Jaapgust pieredze. Ta mlac auto kraso jau 100 gadus. kada vel pieredze jāapgūst
P.s
Kkur bildem jabut. Ka izskatas auto sakot ar rāmi, tad appaudzē ar visu parejo. Jasamekle.
Tur 1x i8 daba ieraudziju. Pec tam ari uz cela. Taja laika šķita kosmoss pilnigs [ Šo ziņu laboja Lafter, 16 Jun 2020, 23:05:03 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
joberis | | Kopš: 01. Feb 2019
No: Jūrmala
Ziņojumi: 92
Braucu ar: X5 | X4
| Ieksa. Iedeva. Pasedet? | Offline | | |
|
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
16 Jun 2020, 23:05:03 @joberis rakstīja:
Ieksa. Iedeva. Pasedet?
jā. Iedeva
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
viagris | | Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4699
Braucu ar:
|
16 Jun 2020, 22:56:02 @Lafter rakstīja:
16 Jun 2020, 14:04:38 @Nixx rakstīja:
15 Jun 2020, 15:20:49 @Lafter rakstīja:
Teslam ir sliktas kvalitātes virbūves krāsojums. Divi pazistami apskadeja... viens 4 menesus gaidija. Otrs 6. Kamer dabus detalas un saremontēs. Un tas teslu ,,paradīzē,,
Kur ir labi attīstîts servisu tīkls. Pat nestados priekšā, ko lai ar to lamatu Latvijā iesāk
Fast charge gļuki mūžīgie. Problemas ar ventilatoru, problemas ar apsildi. Montāžas brāķi vispār ir atsevišķs stāsts...
Nav tā, ka vaigais sūds. Bet nu nav ari bezproblēmu auto, kā sludina. Bet lielaka dirsā ir ar krāsojumu...
Par krāsojumu laikam taisnība, esot avareage amerikāņa / japāņa līmenī. Es savai mašīnai neko TĀDU neredzu. Iebraukšu pie Jānīša Speedolā, lai paskatās, ko var izdarīt
Par pārējo zinkā, grūti teikt
Vej mūsu gudrīši lamā bm-autu, ka tur galīgie āži, bez instrumentiem un poņas. Attiecīgi paceļas jautājums - naher vispār tāds dīleris vajadzīgs ?
Jāsamotivē Sproģis, pietiek viņam spazmot gar veciem tds-iem, lai mācās elektrību
Tad es saku, a krasojat nah tik sudigi. Kip viss jauns. Jaapgust pieredze. Ta mlac auto kraso jau 100 gadus. kada vel pieredze jāapgūst
Nu, Latvijā, piemēram, asfaltu mācās liet jau 30 gadus un vēl nav iemācījušies
Interesanti, cik pēc 5 gadiem tas ID maksās pēc visiem tiem pabalstiem - tas tiešām izskatās labs, vismaz vācu kvalitāte par dosjas cenu
Par teslu paskatoties tos apskatus, kur kasjakus apskata model Y vnk | Offline | | |
XK220 | | Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
16 Jun 2020, 23:05:30 @Lafter rakstīja:
16 Jun 2020, 23:05:03 @joberis rakstīja:
Ieksa. Iedeva. Pasedet?
jā. Iedeva
Iedot ta iedeva, a pasēdēji? | Offline | | |
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Skaidrs! Tas tā kā būtu izlemts,- Tesla ir sūds, skrūves birst pa visiem galiem un krāsojums lobās kā vecmeistaru gleznās. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| ja powers ieviestu auto veerteeshanas skalu tipa PowerScore™ ® © (piemeeram kaa DougScore) tad taa buutu pati pareizaakaa un objektiivaakaa score pasaulee [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Jun 2020, 02:23:48 ] | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
17 Jun 2020, 00:03:11 @shmurger rakstīja:
Skaidrs! Tas tā kā būtu izlemts,- Tesla ir sūds, skrūves birst pa visiem galiem un krāsojums lobās kā vecmeistaru gleznās.
Par krasojumu apmeram. Bet nav nekads suds. Ahujenaka tacka. Bet nav /bezproblemu/ , kā sludina maska kungs.
Visi elektro ir
Ble pat indiešu
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| es jau plānoju iegūt vācijas pavalstniecību. kāds zina kā tur apčakarēt sistēmu? | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
17 Jun 2020, 09:47:24 @Nixx rakstīja:
Paliekot malā Angelīnas tantes benefitus, viss sastājās +/- līdzīgi un saprotami.
Model 3 bāzīte = 44k €. Tas ir ar 409 km pēc wltp
vw mēģina mazliet zemāk sākt
Teslai pa lielam nav opciju. Ir tikai: krāsa - 1k, diski - 2k, farkops - 1k, autopilots - 6k
zinot vw, gan jau būs jāpiemaksā par viskautko
Karoč, drīz vien mums mašīnas izvēle būs "cena / wltp km".
Tu pats kaut kad rakstiji, ka pāriešot uz EV, kad būšot 500 km wltp mašīna zem 50k €
Mans M-3 tam jau atbilst
Jā, tā es teicu. Pašreiz manam ikdienas auto palika 3 gadi un 36k km - vēl 2 gadi garantija. Jāpabrauc kā minimums līdz garantijas beigām, jo tagad nav labākais brīdis pārdot un mainīt un EV vietā tāpat nedabūs uz sitiena, jo lieli gaidīšanas laiki. Man pitam ir 3 bērni, tādēļ e-Golfs utml būs pa mazu. Kamēr Tesla LV nebūs dīleris, es to auto neapsvēršu - man priekš ņemšanās un auto jautājumu risināšanas ir 30+ vecs hobijauto, kas regulāri redz trasi - negribētos ikdienas auto, kas jādzen uz Poliju vai Zviedriju, lai veiktu vienkāršu apkopi vai garantijas remontu
Jāpagaida, kad VAG izlabos pirmās kļūdas saviem EV un izlaidīs faceliftus - tad arī varēs pārsēsties uz EV un for fun turpināt nemties ar hobijauto.
P.S. Lai Tev labi tā Tesla ripo! | Offline | | |
|
zebra | | Kopš: 13. Aug 2009
Ziņojumi: 1995
Braucu ar: tavu mammu
|
17 Jun 2020, 10:23:34 @Nixx rakstīja:
Nezinu, vai pilsonības maiņa būs risinājums, bet par mums mazliet žēl. LV neko nav izdarījusi transporta co samazināšanai. Pēc laika klaigās, ka Eu dod iekšās, jo nav sasniegti mērķi.
Stacijas sacēla pa EU naudu, bet tarifu salika tādu, lai to pasākumu nogalinātu saknē. Ne velti laukos tie kabeļi ar zirnekļu tīkliem apauguši
+ vēl sāk parādīties jaudīgākas mašīnas un nāk gaismā, ka pat to apsolīto jaudu tās stacijas nemaz nedod.
LV 100 pamuļķi taču pacels gada nodoklīti atkal, neko citu jau nemāk. | Offline | | |
megakakis | | Kopš: 07. Jun 2012
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
| Labdien,
Skatos elektro auto virzienā. Budžets 25-30 tk eur.
Nissan Leaf, VW Golf, BMW i3, iespējams vēl kāds modelis. Nobraukums vēlamais ar vienu uzlādi ~ 200 km, arī ziemā. Vai šajā budžetā kaut kas sanāk un uz kuru modeli ieteiksiet skatīties. Vēlams info no reāliem lietotājiem. | Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| izskatās ka jādibina uzņēmums LT, tur 5k atmet ja iedod vecu srotu pretī EV atbalstam | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
17 Jun 2020, 18:15:34 @Nixx rakstīja:
17 Jun 2020, 14:47:41 @zebra rakstīja:
17 Jun 2020, 10:23:34 @Nixx rakstīja:
Nezinu, vai pilsonības maiņa būs risinājums, bet par mums mazliet žēl. LV neko nav izdarījusi transporta co samazināšanai. Pēc laika klaigās, ka Eu dod iekšās, jo nav sasniegti mērķi.
Stacijas sacēla pa EU naudu, bet tarifu salika tādu, lai to pasākumu nogalinātu saknē. Ne velti laukos tie kabeļi ar zirnekļu tīkliem apauguši
+ vēl sāk parādīties jaudīgākas mašīnas un nāk gaismā, ka pat to apsolīto jaudu tās stacijas nemaz nedod.
LV 100 pamuļķi taču pacels gada nodoklīti atkal, neko citu jau nemāk.
Nu nezinu gan. Tur būs interesanti. Elektrību tā vienkārši kā degvielu aplikt ar akcīzi nevar, jo nevar nodalīt to špani, kas aiziet lampiņā no tās, kas aiziet mašīnā. Tas tev nav kurināmais / lauķu soļķis vai tas, ko no pistoles ielej ...
Uzlādes stacijas pie pašreizējā mašīnu skaita @ LV ir pilnīgs Un mums tās teorētiski nobraucamās distances jau arī ir tādas, ka ar norm EV to ātro uzlādi nemaz TIK ļoti nevajag.
EU ir savādāk - iedzīvotāju blīvums lielāks, viņiem mājsaimniecībām ir daudz knapāki pieslēgumi, attiecīgi ātrā publiskā uzlāde viņiem ir ļoti svarīga. Un tos lādētājus tad var jau aplikt ar nodoklīšiem
Nu Tev tad vajag busu, lai visi reize kur tiktu
Vaciesi jau tagad fast charge stacijas maksa videji 40-80 centi par kWh - ja tur vel uzliks 20 centu nodokli, tad tajas stacijas neviens vairs labpratigi neladesies domaju, ka nonaks pie ta, ka pec 10 gadi bus fiksets ikgadejais EV nodoklis, iespejams, piesaistits nobraukumam. Janem vera, ka Vacija lidz 2030. Gadam pienema likumu EV atbrivot no auto nodokla, bet tas nodoklis salidzinot ar AN ienemumiem ir kapeikas. Cits variants ir vinjetes visiem vieglajiem auto par izbrauksanu uz sosejas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|