Autors | Ziņojums |
Eglitis | 13. Apr 2014, 11:52 |
#8561
|
|
Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
|
13 Apr 2014, 02:07:56 Asch rakstīja:
05 Apr 2014, 18:21:22 ilmars1 rakstīja:
05 Apr 2014, 16:23:13 Sormis rakstīja:
Cik reāli ir noņemt hromline/shadowline nesafisot klipšus, stiprinājumus.?
reāli, ja pirms ņemšanas kārtīgi izmazgā to nišu ar ziepjūdeni, klipšus vilkt ārā arī pa slapjo
nav jegas, tie klipsi maks aparis kapeikas, labak salikt tos jaunus un miers. iznemt normali vinus normali nevar, jo parasti kads no vecuma ir reali kokains palicis
Un kur jamos var iegūt? pašam šadolains turās uz punķiem |
Offline | |
|
estorial | 13. Apr 2014, 15:56 |
#8562
|
|
Kopš: 03. Feb 2014
Ziņojumi: 79
Braucu ar: e30 & e34
|
13 Apr 2014, 11:11:38 Rock_Solid rakstīja:
13 Apr 2014, 08:16:51 estorial rakstīja:
Tiešām svarīgi..
Kā var noregulēt 6 pogu OBC pulksteni un datumu?
Jatur ilgi HR vai DAT un pēc tam var noregulēt. Ja tu uzliki to OBC analoga pulksteņa vietā, nekas nesanāks, vajag vēl vienu "+" vadu savilkt lai varētu saregulēt.
Jā, ieliku pulksteņa vietā, pie kā tas pluss jāpievelk? |
Offline | |
|
Eglitis | 13. Apr 2014, 16:45 |
#8563
|
|
Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
| te visu var atrast http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/OBC.htm
ja interesē r lieks pilnā obc štekeris un bloks kas nāk zem pak. benķa, sīkāk pm[ Šo ziņu laboja Eglitis, 13 Apr 2014, 16:46:25 ] |
Offline | |
|
Nello | 14. Apr 2014, 22:31 |
#8564
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
13 Apr 2014, 01:32:28 Rock_Solid rakstīja:
13 Apr 2014, 00:53:05 Dimon32 rakstīja:
12 Apr 2014, 22:55:25 Nello rakstīja:
TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links
var, tikai diametrs tiem tāds pats, tikai ventilācija labāka. so, jēga tikai tāda, ka pārkarst ne tik ātri. nez vai uz tds'a varēs uzlabojumus izjust
ja jau likt, tad arī ventilācijas kanālus no 540 un 540 bamperi vai m-bamperi vajadzētu klāt. bez tā visa jēga maza būs
Ja kas tad M bamperim nav ventilācijas kanālu
Maza vai bik lielāka jēga,bet gribās kko kas bik labāk sabremzē.. 540tajam suportu virzuļiem diametrs tādspats kā 525ajam? No e38 3.0d bez pārbūves laikam nederēja? |
Offline | |
|
Rock_Solid | 14. Apr 2014, 23:30 |
#8565
|
|
Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
14 Apr 2014, 22:31:39 Nello rakstīja:
13 Apr 2014, 01:32:28 Rock_Solid rakstīja:
13 Apr 2014, 00:53:05 Dimon32 rakstīja:
12 Apr 2014, 22:55:25 Nello rakstīja:
TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links
var, tikai diametrs tiem tāds pats, tikai ventilācija labāka. so, jēga tikai tāda, ka pārkarst ne tik ātri. nez vai uz tds'a varēs uzlabojumus izjust
ja jau likt, tad arī ventilācijas kanālus no 540 un 540 bamperi vai m-bamperi vajadzētu klāt. bez tā visa jēga maza būs
Ja kas tad M bamperim nav ventilācijas kanālu
Maza vai bik lielāka jēga,bet gribās kko kas bik labāk sabremzē.. 540tajam suportu virzuļiem diametrs tādspats kā 525ajam? No e38 3.0d bez pārbūves laikam nederēja?
Diametrs tads pats, tikai lielāka ventilācija. Lielāki ir no 850i. Brembo no e38 var uzlikt parbūvejot stupicu, bet tad uz tehnisko nāksies mainīt stoikas.
Labāk uzlikt uz stock bremzēm labus klučus un diskus + dubulto vakuumņiku un vēl var armētas šļaukas uzlikt, būs daudz labāk. Tikko sev uzliku Ferodo DS Performance klučus, HEL šļaukas un vakuumņiku, starpība tiešam ir, piektdien notestēšu uz parkaršanu uz trases. [ Šo ziņu laboja Rock_Solid, 14 Apr 2014, 23:33:32 ] |
Offline | |
|
Nello | 15. Apr 2014, 00:29 |
#8566
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
14 Apr 2014, 23:30:49 Rock_Solid rakstīja:
14 Apr 2014, 22:31:39 Nello rakstīja:
13 Apr 2014, 01:32:28 Rock_Solid rakstīja:
13 Apr 2014, 00:53:05 Dimon32 rakstīja:
12 Apr 2014, 22:55:25 Nello rakstīja:
TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links
var, tikai diametrs tiem tāds pats, tikai ventilācija labāka. so, jēga tikai tāda, ka pārkarst ne tik ātri. nez vai uz tds'a varēs uzlabojumus izjust
ja jau likt, tad arī ventilācijas kanālus no 540 un 540 bamperi vai m-bamperi vajadzētu klāt. bez tā visa jēga maza būs
Ja kas tad M bamperim nav ventilācijas kanālu
Maza vai bik lielāka jēga,bet gribās kko kas bik labāk sabremzē.. 540tajam suportu virzuļiem diametrs tādspats kā 525ajam? No e38 3.0d bez pārbūves laikam nederēja?
Diametrs tads pats, tikai lielāka ventilācija. Lielāki ir no 850i. Brembo no e38 var uzlikt parbūvejot stupicu, bet tad uz tehnisko nāksies mainīt stoikas.
Labāk uzlikt uz stock bremzēm labus klučus un diskus + dubulto vakuumņiku un vēl var armētas šļaukas uzlikt, būs daudz labāk. Tikko sev uzliku Ferodo DS Performance klučus, HEL šļaukas un vakuumņiku, starpība tiešam ir, piektdien notestēšu uz parkaršanu uz trases.
Armētās šļaukas cik dzirdēts uz TA neiet cauri... Dubūltais vakumņiks no e34 V dzinēja? |
Offline | |
|
Turbomen | 15. Apr 2014, 08:09 |
#8567
|
|
Kopš: 15. Sep 2009
Ziņojumi: 1063
Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..
| Kapec odometra raditajs apstajas pie 299960 un talak neskaita?, sita ir vairakiem instrumentu paneliem. |
Offline | |
|
Kashelz | 15. Apr 2014, 08:50 |
#8568
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Maini paneli, panelim beidzās vieta kur skaitīt vai arī jāpārkruķī spido, lai ir atkal vieta kur turpināt skaitīt. Digitālais panelis līdz 90 gadam ieskaitot kkur tādi nāca, 90 gada vēlākos mēnešos nāca tādi kas iet jau pāri 300 000... man rāda 311k un nekas nav apstājies. Pilnais panelis ar CC ar īsto nobraukumu, nav gan pāris gadus tagad īsti kustināts |
Offline | |
|
|
PiRX | 15. Apr 2014, 09:37 |
#8569
|
|
Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| 89. gada 535i rādīja pāri 300K, tā kā par gadiem varbūt ir bišķi savādāk. |
Offline | |
|
Kashelz | 15. Apr 2014, 09:47 |
#8570
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Tad noprecizēšu, liekas ka neskaitija vairāk par 300k spido līdz 89. gada 2 mēnesim. Info no http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Elect...l/Capacitors.htm |
Offline | |
|
miicha | 15. Apr 2014, 10:19 |
#8571
|
|
Kopš: 20. Sep 2006
Ziņojumi: 321
Braucu ar: čipot kūtiņu
|
15 Apr 2014, 08:09:07 Turbomen rakstīja:
Kapec odometra raditajs apstajas pie 299960 un talak neskaita?, sita ir vairakiem instrumentu paneliem.
Un es domāju, ka manam 535-am viņš ir sa.isies, izrādās, ka tā ir arī citiem, es vienkārši uzliku no 89.g. spidiku, bet līdz šitiem ciperiem vēl neesmu ticis. |
Offline | |
|
estorial | 15. Apr 2014, 10:40 |
#8572
|
|
Kopš: 03. Feb 2014
Ziņojumi: 79
Braucu ar: e30 & e34
| No kura e34 var piemeklēt savam bloķi? |
Offline | |
|
Dimon32 | 15. Apr 2014, 10:42 |
#8573
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
14 Apr 2014, 22:31:39 Nello rakstīja:
Maza vai bik lielāka jēga,bet gribās kko kas bik labāk sabremzē.. 540tajam suportu virzuļiem diametrs tādspats kā 525ajam? No e38 3.0d bez pārbūves laikam nederēja?
Ja tev ir Touring, tad gan priekšā, gan aizmugurē suportu virzuļiem būs tāds pats diametrs. Ja ir Touring, tad dubultajam vakuumņikam arī jau ir jābūt no rūpnīcas. Ja ir sedans, tad tur laikam pa gadiem atšķirās - ir iespējams, ka aizmugurējiem suportiem būs 1 vai 2 mm lielāks virzuļa diametrs, iespējams būs tāds pats precīzāk šo pačeko ETK Karoč 540i suporti atšķiras tikai ar labāku ventilāciju - ilgi bremzējot, diski mazāk pārkarst un turpina bremzēt, nevis pazūd bremzes. "bik labāk sabremzē" tikai vien ar tiem suportiem nepaliks.
Ja gribi lai būtu labāk - uzliec labus diskus un klučus uz stock suportiem. Vai arī meklē no 850 vai M5 suportus un uz tiem uzliec labus diskus un klučus (šādam upgreidam gan cena būs 500€+, jo labi diski un kluči maksā kosmosu). No tāda upgreida točna jūtama jēga būs |
Offline | |
|
Dimon32 | 15. Apr 2014, 10:43 |
#8574
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
15 Apr 2014, 10:40:13 estorial rakstīja:
No kura e34 var piemeklēt savam bloķi?
varēji jau pierakstīt kāds motors ir principā no šāda motora kā tev arī meklē bloķi |
Offline | |
|
estorial | 15. Apr 2014, 10:46 |
#8575
|
|
Kopš: 03. Feb 2014
Ziņojumi: 79
Braucu ar: e30 & e34
|
15 Apr 2014, 10:43:11 Dimon32 rakstīja:
15 Apr 2014, 10:40:13 estorial rakstīja:
No kura e34 var piemeklēt savam bloķi?
varēji jau pierakstīt kāds motors ir principā no šāda motora kā tev arī meklē bloķi
m50b20 |
Offline | |
|
Dimon32 | 15. Apr 2014, 10:50 |
#8576
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
15 Apr 2014, 10:46:53 estorial rakstīja:
m50b20
ar šādu motoru var arī ar vienriteni braukt
turklāt šads reduktors ar bloķi, nomainot vāku, der E30 - secinājumus izdari pats |
Offline | |
|
|
Eazzy | 18. Apr 2014, 22:43 |
#8577
|
|
Kopš: 21. Dec 2013
No: Lielvārde
Ziņojumi: 263
Braucu ar: 525 TDS
| Vai var pielikt e34 priekšējo disku aizsargu, bet stupicas noņemšānas? normāla veidā, nemetinot? jeb tomēr jāmetina ir klāt vai jāmeklē jauns?
vispār uz kāda pamata viņš tur turas?
Besī ārā,ka grab.
A ja vispār noņemt, ko tas dod vai nedod? [ Šo ziņu laboja Eazzy, 18 Apr 2014, 22:44:32 ] |
Offline | |
|
Nello | 18. Apr 2014, 23:09 |
#8578
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
18 Apr 2014, 22:43:56 Eazzy rakstīja:
Vai var pielikt e34 priekšējo disku aizsargu, bet stupicas noņemšānas? normāla veidā, nemetinot? jeb tomēr jāmetina ir klāt vai jāmeklē jauns?
vispār uz kāda pamata viņš tur turas?
Besī ārā,ka grab.
A ja vispār noņemt, ko tas dod vai nedod?
Vispār noņemot TA tev neredzēt... |
Offline | |
|
aNg | 19. Apr 2014, 00:04 |
#8579
|
|
Kopš: 18. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: e34 diesel power
| sveiki visiem varbut kads zin kur var nopirkt labas sedinatas atsperes e34 sedanam un durvju moldingus labus lietotas vaj jaunas? |
Offline | |
|
Eazzy | 19. Apr 2014, 08:46 |
#8580
|
|
Kopš: 21. Dec 2013
No: Lielvārde
Ziņojumi: 263
Braucu ar: 525 TDS
|
18 Apr 2014, 23:09:09 Nello rakstīja:
18 Apr 2014, 22:43:56 Eazzy rakstīja:
Vai var pielikt e34 priekšējo disku aizsargu, bet stupicas noņemšānas? normāla veidā, nemetinot? jeb tomēr jāmetina ir klāt vai jāmeklē jauns?
vispār uz kāda pamata viņš tur turas?
Besī ārā,ka grab.
A ja vispār noņemt, ko tas dod vai nedod?
Vispār noņemot TA tev neredzēt...
Ok. Kā pielikt? |
Offline | |
|