Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Eglitis
13. Apr 2014, 11:52 #8561

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99


13 Apr 2014, 02:07:56 Asch rakstīja:

05 Apr 2014, 18:21:22 ilmars1 rakstīja:

05 Apr 2014, 16:23:13 Sormis rakstīja:
Cik reāli ir noņemt hromline/shadowline nesafisot klipšus, stiprinājumus.?

reāli, ja pirms ņemšanas kārtīgi izmazgā to nišu ar ziepjūdeni, klipšus vilkt ārā arī pa slapjo

nav jegas, tie klipsi maks aparis kapeikas, labak salikt tos jaunus un miers. iznemt normali vinus normali nevar, jo parasti kads no vecuma ir reali kokains palicis


Un kur jamos var iegūt? pašam šadolains turās uz punķiem
Offline
estorial
13. Apr 2014, 15:56 #8562

Kopš: 03. Feb 2014

Ziņojumi: 79

Braucu ar: e30 & e34


13 Apr 2014, 11:11:38 Rock_Solid rakstīja:

13 Apr 2014, 08:16:51 estorial rakstīja:
Tiešām svarīgi..

Kā var noregulēt 6 pogu OBC pulksteni un datumu?


Jatur ilgi HR vai DAT un pēc tam var noregulēt. Ja tu uzliki to OBC analoga pulksteņa vietā, nekas nesanāks, vajag vēl vienu "+" vadu savilkt lai varētu saregulēt.

Jā, ieliku pulksteņa vietā, pie kā tas pluss jāpievelk?
Offline
Eglitis
13. Apr 2014, 16:45 #8563

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99

te visu var atrast http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/OBC.htm

ja interesē r lieks pilnā obc štekeris un bloks kas nāk zem pak. benķa, sīkāk pm

[ Šo ziņu laboja Eglitis, 13 Apr 2014, 16:46:25 ]

Offline
Nello
14. Apr 2014, 22:31 #8564

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


13 Apr 2014, 01:32:28 Rock_Solid rakstīja:

13 Apr 2014, 00:53:05 Dimon32 rakstīja:

12 Apr 2014, 22:55:25 Nello rakstīja:
TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links

var, tikai diametrs tiem tāds pats, tikai ventilācija labāka. so, jēga tikai tāda, ka pārkarst ne tik ātri. nez vai uz tds'a varēs uzlabojumus izjust

ja jau likt, tad arī ventilācijas kanālus no 540 un 540 bamperi vai m-bamperi vajadzētu klāt. bez tā visa jēga maza būs


Ja kas tad M bamperim nav ventilācijas kanālu

Maza vai bik lielāka jēga,bet gribās kko kas bik labāk sabremzē.. 540tajam suportu virzuļiem diametrs tādspats kā 525ajam? No e38 3.0d bez pārbūves laikam nederēja?
Offline
Rock_Solid
14. Apr 2014, 23:30 #8565

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


14 Apr 2014, 22:31:39 Nello rakstīja:

13 Apr 2014, 01:32:28 Rock_Solid rakstīja:

13 Apr 2014, 00:53:05 Dimon32 rakstīja:

12 Apr 2014, 22:55:25 Nello rakstīja:
TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links

var, tikai diametrs tiem tāds pats, tikai ventilācija labāka. so, jēga tikai tāda, ka pārkarst ne tik ātri. nez vai uz tds'a varēs uzlabojumus izjust

ja jau likt, tad arī ventilācijas kanālus no 540 un 540 bamperi vai m-bamperi vajadzētu klāt. bez tā visa jēga maza būs


Ja kas tad M bamperim nav ventilācijas kanālu

Maza vai bik lielāka jēga,bet gribās kko kas bik labāk sabremzē.. 540tajam suportu virzuļiem diametrs tādspats kā 525ajam? No e38 3.0d bez pārbūves laikam nederēja?


Diametrs tads pats, tikai lielāka ventilācija. Lielāki ir no 850i. Brembo no e38 var uzlikt parbūvejot stupicu, bet tad uz tehnisko nāksies mainīt stoikas.

Labāk uzlikt uz stock bremzēm labus klučus un diskus + dubulto vakuumņiku un vēl var armētas šļaukas uzlikt, būs daudz labāk. Tikko sev uzliku Ferodo DS Performance klučus, HEL šļaukas un vakuumņiku, starpība tiešam ir, piektdien notestēšu uz parkaršanu uz trases.

[ Šo ziņu laboja Rock_Solid, 14 Apr 2014, 23:33:32 ]

Offline
Nello
15. Apr 2014, 00:29 #8566

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


14 Apr 2014, 23:30:49 Rock_Solid rakstīja:

14 Apr 2014, 22:31:39 Nello rakstīja:

13 Apr 2014, 01:32:28 Rock_Solid rakstīja:

13 Apr 2014, 00:53:05 Dimon32 rakstīja:

12 Apr 2014, 22:55:25 Nello rakstīja:
TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links

var, tikai diametrs tiem tāds pats, tikai ventilācija labāka. so, jēga tikai tāda, ka pārkarst ne tik ātri. nez vai uz tds'a varēs uzlabojumus izjust

ja jau likt, tad arī ventilācijas kanālus no 540 un 540 bamperi vai m-bamperi vajadzētu klāt. bez tā visa jēga maza būs


Ja kas tad M bamperim nav ventilācijas kanālu

Maza vai bik lielāka jēga,bet gribās kko kas bik labāk sabremzē.. 540tajam suportu virzuļiem diametrs tādspats kā 525ajam? No e38 3.0d bez pārbūves laikam nederēja?


Diametrs tads pats, tikai lielāka ventilācija. Lielāki ir no 850i. Brembo no e38 var uzlikt parbūvejot stupicu, bet tad uz tehnisko nāksies mainīt stoikas.

Labāk uzlikt uz stock bremzēm labus klučus un diskus + dubulto vakuumņiku un vēl var armētas šļaukas uzlikt, būs daudz labāk. Tikko sev uzliku Ferodo DS Performance klučus, HEL šļaukas un vakuumņiku, starpība tiešam ir, piektdien notestēšu uz parkaršanu uz trases.

Armētās šļaukas cik dzirdēts uz TA neiet cauri... Dubūltais vakumņiks no e34 V dzinēja?
Offline
Turbomen
15. Apr 2014, 08:09 #8567

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..

Kapec odometra raditajs apstajas pie 299960 un talak neskaita?, sita ir vairakiem instrumentu paneliem.
Offline
Kashelz
15. Apr 2014, 08:50 #8568

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Maini paneli, panelim beidzās vieta kur skaitīt vai arī jāpārkruķī spido, lai ir atkal vieta kur turpināt skaitīt. Digitālais panelis līdz 90 gadam ieskaitot kkur tādi nāca, 90 gada vēlākos mēnešos nāca tādi kas iet jau pāri 300 000... man rāda 311k un nekas nav apstājies. Pilnais panelis ar CC ar īsto nobraukumu, nav gan pāris gadus tagad īsti kustināts
Offline
PiRX
15. Apr 2014, 09:37 #8569

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

89. gada 535i rādīja pāri 300K, tā kā par gadiem varbūt ir bišķi savādāk.
Offline
Kashelz
15. Apr 2014, 09:47 #8570

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Tad noprecizēšu, liekas ka neskaitija vairāk par 300k spido līdz 89. gada 2 mēnesim. Info no http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Elect...l/Capacitors.htm
Offline
miicha
15. Apr 2014, 10:19 #8571

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 321

Braucu ar: čipot kūtiņu


15 Apr 2014, 08:09:07 Turbomen rakstīja:
Kapec odometra raditajs apstajas pie 299960 un talak neskaita?, sita ir vairakiem instrumentu paneliem.


Un es domāju, ka manam 535-am viņš ir sa.isies, izrādās, ka tā ir arī citiem, es vienkārši uzliku no 89.g. spidiku, bet līdz šitiem ciperiem vēl neesmu ticis.
Offline
estorial
15. Apr 2014, 10:40 #8572

Kopš: 03. Feb 2014

Ziņojumi: 79

Braucu ar: e30 & e34

No kura e34 var piemeklēt savam bloķi?
Offline
Dimon32
15. Apr 2014, 10:42 #8573

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


14 Apr 2014, 22:31:39 Nello rakstīja:
Maza vai bik lielāka jēga,bet gribās kko kas bik labāk sabremzē.. 540tajam suportu virzuļiem diametrs tādspats kā 525ajam? No e38 3.0d bez pārbūves laikam nederēja?

Ja tev ir Touring, tad gan priekšā, gan aizmugurē suportu virzuļiem būs tāds pats diametrs. Ja ir Touring, tad dubultajam vakuumņikam arī jau ir jābūt no rūpnīcas. Ja ir sedans, tad tur laikam pa gadiem atšķirās - ir iespējams, ka aizmugurējiem suportiem būs 1 vai 2 mm lielāks virzuļa diametrs, iespējams būs tāds pats precīzāk šo pačeko ETK Karoč 540i suporti atšķiras tikai ar labāku ventilāciju - ilgi bremzējot, diski mazāk pārkarst un turpina bremzēt, nevis pazūd bremzes. "bik labāk sabremzē" tikai vien ar tiem suportiem nepaliks.

Ja gribi lai būtu labāk - uzliec labus diskus un klučus uz stock suportiem. Vai arī meklē no 850 vai M5 suportus un uz tiem uzliec labus diskus un klučus (šādam upgreidam gan cena būs 500€+, jo labi diski un kluči maksā kosmosu). No tāda upgreida točna jūtama jēga būs
Offline
Dimon32
15. Apr 2014, 10:43 #8574

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


15 Apr 2014, 10:40:13 estorial rakstīja:
No kura e34 var piemeklēt savam bloķi?

varēji jau pierakstīt kāds motors ir principā no šāda motora kā tev arī meklē bloķi
Offline
estorial
15. Apr 2014, 10:46 #8575

Kopš: 03. Feb 2014

Ziņojumi: 79

Braucu ar: e30 & e34


15 Apr 2014, 10:43:11 Dimon32 rakstīja:

15 Apr 2014, 10:40:13 estorial rakstīja:
No kura e34 var piemeklēt savam bloķi?

varēji jau pierakstīt kāds motors ir principā no šāda motora kā tev arī meklē bloķi

m50b20
Offline
Dimon32
15. Apr 2014, 10:50 #8576

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


15 Apr 2014, 10:46:53 estorial rakstīja:
m50b20

ar šādu motoru var arī ar vienriteni braukt
turklāt šads reduktors ar bloķi, nomainot vāku, der E30 - secinājumus izdari pats
Offline
Eazzy
18. Apr 2014, 22:43 #8577

Kopš: 21. Dec 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 263

Braucu ar: 525 TDS

Vai var pielikt e34 priekšējo disku aizsargu, bet stupicas noņemšānas? normāla veidā, nemetinot? jeb tomēr jāmetina ir klāt vai jāmeklē jauns?

vispār uz kāda pamata viņš tur turas?

Besī ārā,ka grab.

A ja vispār noņemt, ko tas dod vai nedod?

[ Šo ziņu laboja Eazzy, 18 Apr 2014, 22:44:32 ]

Offline
Nello
18. Apr 2014, 23:09 #8578

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


18 Apr 2014, 22:43:56 Eazzy rakstīja:
Vai var pielikt e34 priekšējo disku aizsargu, bet stupicas noņemšānas? normāla veidā, nemetinot? jeb tomēr jāmetina ir klāt vai jāmeklē jauns?

vispār uz kāda pamata viņš tur turas?

Besī ārā,ka grab.

A ja vispār noņemt, ko tas dod vai nedod?

Vispār noņemot TA tev neredzēt...
Offline
aNg
19. Apr 2014, 00:04 #8579

Kopš: 18. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: e34 diesel power

sveiki visiem varbut kads zin kur var nopirkt labas sedinatas atsperes e34 sedanam un durvju moldingus labus lietotas vaj jaunas?
Offline
Eazzy
19. Apr 2014, 08:46 #8580

Kopš: 21. Dec 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 263

Braucu ar: 525 TDS


18 Apr 2014, 23:09:09 Nello rakstīja:

18 Apr 2014, 22:43:56 Eazzy rakstīja:
Vai var pielikt e34 priekšējo disku aizsargu, bet stupicas noņemšānas? normāla veidā, nemetinot? jeb tomēr jāmetina ir klāt vai jāmeklē jauns?

vispār uz kāda pamata viņš tur turas?

Besī ārā,ka grab.

A ja vispār noņemt, ko tas dod vai nedod?

Vispār noņemot TA tev neredzēt...


Ok. Kā pielikt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo