Autors | Ziņojums |
Dimon32 | 01. Apr 2014, 22:58 |
#8541
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
01 Apr 2014, 19:51:12 ljexa123 rakstīja:
Sveiki intrese vai ir iespejams dabut tadu pareju ka slice ieksh slices? Gribu uzlikt facelift sturi uz prefacelift.
vnk stūres kalonkas augšējo daļu nomaini uz facelift variantu |
Offline | |
|
ljexa123 | 01. Apr 2014, 23:07 |
#8542
|
|
Kopš: 27. Dec 2013
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 64
Braucu ar: e34
|
01 Apr 2014, 22:58:42 Dimon32 rakstīja:
01 Apr 2014, 19:51:12 ljexa123 rakstīja:
Sveiki intrese vai ir iespejams dabut tadu pareju ka slice ieksh slices? Gribu uzlikt facelift sturi uz prefacelift.
vnk stūres kalonkas augšējo daļu nomaini uz facelift variantu
Paldies |
Offline | |
|
-SAIMNIEKS- | 03. Apr 2014, 21:35 |
#8543
|
|
Kopš: 19. Mar 2011
Ziņojumi: 383
Braucu ar: sanesi +/- 5m
| Kā tur bija, ar tiem pečkas vārstiem? Pūš tikai karsto gaisu... Viņus vajadzēja vnk izjaukt un iztīrīt vai jāmeklē citi? |
Offline | |
|
Dimon32 | 03. Apr 2014, 22:03 |
#8544
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
03 Apr 2014, 21:35:27 -SAIMNIEKS- rakstīja:
Kā tur bija, ar tiem pečkas vārstiem? Pūš tikai karsto gaisu... Viņus vajadzēja vnk izjaukt un iztīrīt vai jāmeklē citi?
esi pārliecināts, ka tieši tajos ir vaina? kā izpaužas problēma?
Izjaukt jau var tos, tikai tur nav daudz ko varētu iztīrīt - vajadzēs smalku smilšpapīru, 6 jaunus gredzenus un hermetiķi tas pie nosacījuma, ka tinumi ir veseli |
Offline | |
|
Kashelz | 03. Apr 2014, 22:26 |
#8545
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Tinumi gan jau ir veseli, bet problēma vados, tie medz nolust pie savienojuma kur aiziet uz tinuma. Parlodē un aiziet. Elementāri ir piemest +12v spraudnī un tad jau redz stradā šie vai nē, iztīrīt par skādi nenāks. |
Offline | |
|
BMWES
| 05. Apr 2014, 11:40 |
#8546
|
|
Kopš: 24. Sep 2009
No: Staicele
Ziņojumi: 178
Braucu ar: e36 1.8 tds 98.g
| Cik pavisam šasijas nr nāk e34 un vai tos kvalitatīvi var pārmest no viena uz otru? |
Offline | |
|
TD91 | 05. Apr 2014, 11:42 |
#8547
|
|
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2715
Braucu ar: MB
|
05 Apr 2014, 11:40:11 BMWES rakstīja:
Cik pavisam šasijas nr nāk e34 un vai tos kvalitatīvi var pārmest no viena uz otru?
Cik nāk nr nezinu ! Bet pārmest var kvalitatīvi ! |
Offline | |
|
Sormis | 05. Apr 2014, 16:23 |
#8548
|
|
Kopš: 20. Jun 2011
No: Alūksne
Ziņojumi: 1645
Braucu ar: Ziemas sitamo.
| Cik reāli ir noņemt hromline/shadowline nesafisot klipšus, stiprinājumus.? |
Offline | |
|
|
ilmars1 | 05. Apr 2014, 18:21 |
#8549
|
|
Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
|
05 Apr 2014, 16:23:13 Sormis rakstīja:
Cik reāli ir noņemt hromline/shadowline nesafisot klipšus, stiprinājumus.?
reāli, ja pirms ņemšanas kārtīgi izmazgā to nišu ar ziepjūdeni, klipšus vilkt ārā arī pa slapjo |
Offline | |
|
LauvaMiks | 12. Apr 2014, 01:14 |
#8550
|
|
Kopš: 09. May 2009
No: Limbaži
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E46
| Kā touring nāk nost aizmugurējie beņķi atzveltnes nost?
pētīju gudrāks nepaliku. |
Offline | |
|
Nello | 12. Apr 2014, 09:02 |
#8551
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
12 Apr 2014, 01:14:12 LauvaMiks rakstīja:
Kā touring nāk nost aizmugurējie beņķi atzveltnes nost?
pētīju gudrāks nepaliku.
Precīzi neatceros,bet starp atzveltnēm ar skrūvgriezi,paplatu mīnusu vajadzēja atspiest vienu dzelzi... |
Offline | |
|
Dimon32 | 12. Apr 2014, 11:45 |
#8552
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
12 Apr 2014, 01:14:12 LauvaMiks rakstīja:
Kā touring nāk nost aizmugurējie beņķi atzveltnes nost?
pētīju gudrāks nepaliku.
sānu daļu (tur kur jostas) augšējo daļu (augšējo plastmasu var neņemt nost, bet to viegli salauzt, ja beņķi nekad nebija ņemti nost) vajag "izraut" no stiprinājuma, tad pavilkt uz augšu. Tad lejā aiz tām daļām katrā pusē būs lielas skrūves (pie nolaižamo daļu "eņģēm". ja pareizi atceros, tad tās izskrūvējot atzveltnes nolaižamas daļas varēja noņemt piepalīdzot ar skrūvgriezni - tos stiprinājumus pabīdot uz sānu
ak jā, aizmirsu - starp nolaižamām daļām ir melna plastamsa, kuru vajag noņemt (to arī ir viegli salauzt ) tad aiz tās seko darbības, kuras aprakstīja Nello [ Šo ziņu laboja Dimon32, 12 Apr 2014, 11:49:52 ] |
Offline | |
|
valdisd2 | 12. Apr 2014, 12:50 |
#8553
|
|
Kopš: 19. Aug 2008
Ziņojumi: 243
Braucu ar:
| Kādam nevajag touringa bagažnieka štorku?
Vēlējos uzjautāt, vai ja man ir m60b30 iekš e34 ar manuālo, varu iesvapot b40 vai b44, respektīvi, vai tā pati kārba no b30 der uz b40/b44? |
Offline | |
|
estorial | 12. Apr 2014, 20:33 |
#8554
|
|
Kopš: 03. Feb 2014
Ziņojumi: 79
Braucu ar: e30 & e34
| Kā var noregulēt 6 pogu OBC pulksteni un datumu? |
Offline | |
|
Nello | 12. Apr 2014, 22:55 |
#8555
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links [ Šo ziņu laboja Nello, 12 Apr 2014, 23:00:08 ] |
Offline | |
|
Dimon32 | 13. Apr 2014, 00:53 |
#8556
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
12 Apr 2014, 22:55:25 Nello rakstīja:
TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links
var, tikai diametrs tiem tāds pats, tikai ventilācija labāka. so, jēga tikai tāda, ka pārkarst ne tik ātri. nez vai uz tds'a varēs uzlabojumus izjust
ja jau likt, tad arī ventilācijas kanālus no 540 un 540 bamperi vai m-bamperi vajadzētu klāt. bez tā visa jēga maza būs |
Offline | |
|
|
Rock_Solid | 13. Apr 2014, 01:32 |
#8557
|
|
Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
13 Apr 2014, 00:53:05 Dimon32 rakstīja:
12 Apr 2014, 22:55:25 Nello rakstīja:
TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links
var, tikai diametrs tiem tāds pats, tikai ventilācija labāka. so, jēga tikai tāda, ka pārkarst ne tik ātri. nez vai uz tds'a varēs uzlabojumus izjust
ja jau likt, tad arī ventilācijas kanālus no 540 un 540 bamperi vai m-bamperi vajadzētu klāt. bez tā visa jēga maza būs
Ja kas tad M bamperim nav ventilācijas kanālu |
Offline | |
|
Asch | 13. Apr 2014, 02:07 |
#8558
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4297
Braucu ar:
|
05 Apr 2014, 18:21:22 ilmars1 rakstīja:
05 Apr 2014, 16:23:13 Sormis rakstīja:
Cik reāli ir noņemt hromline/shadowline nesafisot klipšus, stiprinājumus.?
reāli, ja pirms ņemšanas kārtīgi izmazgā to nišu ar ziepjūdeni, klipšus vilkt ārā arī pa slapjo
nav jegas, tie klipsi maks aparis kapeikas, labak salikt tos jaunus un miers. iznemt normali vinus normali nevar, jo parasti kads no vecuma ir reali kokains palicis |
Offline | |
|
estorial | 13. Apr 2014, 08:16 |
#8559
|
|
Kopš: 03. Feb 2014
Ziņojumi: 79
Braucu ar: e30 & e34
| Tiešām svarīgi..
Kā var noregulēt 6 pogu OBC pulksteni un datumu? |
Offline | |
|
Rock_Solid | 13. Apr 2014, 11:11 |
#8560
|
|
Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
13 Apr 2014, 08:16:51 estorial rakstīja:
Tiešām svarīgi..
Kā var noregulēt 6 pogu OBC pulksteni un datumu?
Jatur ilgi HR vai DAT un pēc tam var noregulēt. Ja tu uzliki to OBC analoga pulksteņa vietā, nekas nesanāks, vajag vēl vienu "+" vadu savilkt lai varētu saregulēt. |
Offline | |
|