Online

Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Dimon32
01. Apr 2014, 22:58 #8541

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


01 Apr 2014, 19:51:12 ljexa123 rakstīja:
Sveiki intrese vai ir iespejams dabut tadu pareju ka slice ieksh slices? Gribu uzlikt facelift sturi uz prefacelift.

vnk stūres kalonkas augšējo daļu nomaini uz facelift variantu
Offline
ljexa123
01. Apr 2014, 23:07 #8542

Kopš: 27. Dec 2013

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 64

Braucu ar: e34


01 Apr 2014, 22:58:42 Dimon32 rakstīja:

01 Apr 2014, 19:51:12 ljexa123 rakstīja:
Sveiki intrese vai ir iespejams dabut tadu pareju ka slice ieksh slices? Gribu uzlikt facelift sturi uz prefacelift.

vnk stūres kalonkas augšējo daļu nomaini uz facelift variantu


Paldies
Offline
-SAIMNIEKS-
03. Apr 2014, 21:35 #8543

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 383

Braucu ar: sanesi +/- 5m

Kā tur bija, ar tiem pečkas vārstiem? Pūš tikai karsto gaisu... Viņus vajadzēja vnk izjaukt un iztīrīt vai jāmeklē citi?
Offline
Dimon32
03. Apr 2014, 22:03 #8544

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


03 Apr 2014, 21:35:27 -SAIMNIEKS- rakstīja:
Kā tur bija, ar tiem pečkas vārstiem? Pūš tikai karsto gaisu... Viņus vajadzēja vnk izjaukt un iztīrīt vai jāmeklē citi?

esi pārliecināts, ka tieši tajos ir vaina? kā izpaužas problēma?

Izjaukt jau var tos, tikai tur nav daudz ko varētu iztīrīt - vajadzēs smalku smilšpapīru, 6 jaunus gredzenus un hermetiķi tas pie nosacījuma, ka tinumi ir veseli
Offline
Kashelz
03. Apr 2014, 22:26 #8545

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Tinumi gan jau ir veseli, bet problēma vados, tie medz nolust pie savienojuma kur aiziet uz tinuma. Parlodē un aiziet. Elementāri ir piemest +12v spraudnī un tad jau redz stradā šie vai nē, iztīrīt par skādi nenāks.
Offline
BMWES
05. Apr 2014, 11:40 #8546

Kopš: 24. Sep 2009

No: Staicele

Ziņojumi: 178

Braucu ar: e36 1.8 tds 98.g

Cik pavisam šasijas nr nāk e34 un vai tos kvalitatīvi var pārmest no viena uz otru?
Offline
TD91
05. Apr 2014, 11:42 #8547

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB


05 Apr 2014, 11:40:11 BMWES rakstīja:
Cik pavisam šasijas nr nāk e34 un vai tos kvalitatīvi var pārmest no viena uz otru?

Cik nāk nr nezinu ! Bet pārmest var kvalitatīvi !
Offline
Sormis
05. Apr 2014, 16:23 #8548

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1645

Braucu ar: Ziemas sitamo.

Cik reāli ir noņemt hromline/shadowline nesafisot klipšus, stiprinājumus.?
Offline
ilmars1
05. Apr 2014, 18:21 #8549

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 245

Braucu ar: e53, e46, DL1000


05 Apr 2014, 16:23:13 Sormis rakstīja:
Cik reāli ir noņemt hromline/shadowline nesafisot klipšus, stiprinājumus.?

reāli, ja pirms ņemšanas kārtīgi izmazgā to nišu ar ziepjūdeni, klipšus vilkt ārā arī pa slapjo
Offline
LauvaMiks
12. Apr 2014, 01:14 #8550

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E46

Kā touring nāk nost aizmugurējie beņķi atzveltnes nost?
pētīju gudrāks nepaliku.
Offline
Nello
12. Apr 2014, 09:02 #8551

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


12 Apr 2014, 01:14:12 LauvaMiks rakstīja:
Kā touring nāk nost aizmugurējie beņķi atzveltnes nost?
pētīju gudrāks nepaliku.

Precīzi neatceros,bet starp atzveltnēm ar skrūvgriezi,paplatu mīnusu vajadzēja atspiest vienu dzelzi...
Offline
Dimon32
12. Apr 2014, 11:45 #8552

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


12 Apr 2014, 01:14:12 LauvaMiks rakstīja:
Kā touring nāk nost aizmugurējie beņķi atzveltnes nost?
pētīju gudrāks nepaliku.

sānu daļu (tur kur jostas) augšējo daļu (augšējo plastmasu var neņemt nost, bet to viegli salauzt, ja beņķi nekad nebija ņemti nost) vajag "izraut" no stiprinājuma, tad pavilkt uz augšu. Tad lejā aiz tām daļām katrā pusē būs lielas skrūves (pie nolaižamo daļu "eņģēm". ja pareizi atceros, tad tās izskrūvējot atzveltnes nolaižamas daļas varēja noņemt piepalīdzot ar skrūvgriezni - tos stiprinājumus pabīdot uz sānu

ak jā, aizmirsu - starp nolaižamām daļām ir melna plastamsa, kuru vajag noņemt (to arī ir viegli salauzt ) tad aiz tās seko darbības, kuras aprakstīja Nello

[ Šo ziņu laboja Dimon32, 12 Apr 2014, 11:49:52 ]

Offline
valdisd2
12. Apr 2014, 12:50 #8553

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 243

Braucu ar:

Kādam nevajag touringa bagažnieka štorku?

Vēlējos uzjautāt, vai ja man ir m60b30 iekš e34 ar manuālo, varu iesvapot b40 vai b44, respektīvi, vai tā pati kārba no b30 der uz b40/b44?
Offline
estorial
12. Apr 2014, 20:33 #8554

Kopš: 03. Feb 2014

Ziņojumi: 79

Braucu ar: e30 & e34

Kā var noregulēt 6 pogu OBC pulksteni un datumu?
Offline
Nello
12. Apr 2014, 22:55 #8555

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links

[ Šo ziņu laboja Nello, 12 Apr 2014, 23:00:08 ]

Offline
Dimon32
13. Apr 2014, 00:53 #8556

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


12 Apr 2014, 22:55:25 Nello rakstīja:
TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links

var, tikai diametrs tiem tāds pats, tikai ventilācija labāka. so, jēga tikai tāda, ka pārkarst ne tik ātri. nez vai uz tds'a varēs uzlabojumus izjust

ja jau likt, tad arī ventilācijas kanālus no 540 un 540 bamperi vai m-bamperi vajadzētu klāt. bez tā visa jēga maza būs
Offline
Rock_Solid
13. Apr 2014, 01:32 #8557

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


13 Apr 2014, 00:53:05 Dimon32 rakstīja:

12 Apr 2014, 22:55:25 Nello rakstīja:
TDSam var samainīt suportus ar visiem diskiem no e34 540? Meklet kosmiski retos e32 suportus nav gribēšanas.. No šitās lapas nesaprot.. Links

var, tikai diametrs tiem tāds pats, tikai ventilācija labāka. so, jēga tikai tāda, ka pārkarst ne tik ātri. nez vai uz tds'a varēs uzlabojumus izjust

ja jau likt, tad arī ventilācijas kanālus no 540 un 540 bamperi vai m-bamperi vajadzētu klāt. bez tā visa jēga maza būs


Ja kas tad M bamperim nav ventilācijas kanālu
Offline
Asch
13. Apr 2014, 02:07 #8558

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4297

Braucu ar:


05 Apr 2014, 18:21:22 ilmars1 rakstīja:

05 Apr 2014, 16:23:13 Sormis rakstīja:
Cik reāli ir noņemt hromline/shadowline nesafisot klipšus, stiprinājumus.?

reāli, ja pirms ņemšanas kārtīgi izmazgā to nišu ar ziepjūdeni, klipšus vilkt ārā arī pa slapjo

nav jegas, tie klipsi maks aparis kapeikas, labak salikt tos jaunus un miers. iznemt normali vinus normali nevar, jo parasti kads no vecuma ir reali kokains palicis
Offline
estorial
13. Apr 2014, 08:16 #8559

Kopš: 03. Feb 2014

Ziņojumi: 79

Braucu ar: e30 & e34

Tiešām svarīgi..

Kā var noregulēt 6 pogu OBC pulksteni un datumu?
Offline
Rock_Solid
13. Apr 2014, 11:11 #8560

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


13 Apr 2014, 08:16:51 estorial rakstīja:
Tiešām svarīgi..

Kā var noregulēt 6 pogu OBC pulksteni un datumu?


Jatur ilgi HR vai DAT un pēc tam var noregulēt. Ja tu uzliki to OBC analoga pulksteņa vietā, nekas nesanāks, vajag vēl vienu "+" vadu savilkt lai varētu saregulēt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo