Online
Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E34
Autors | Ziņojums |
edzxo | 15. Feb 2014, 14:38 |
#8441
|
| Kopš: 22. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: e30
| Kā ir? e34 sedanam ar touringu ir vienādas pakaļējās lampas? [ Šo ziņu laboja edzxo, 15 Feb 2014, 14:39:03 ] | Offline | | |
wanksta | 15. Feb 2014, 14:40 |
#8442
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7370
Braucu ar: muti
| nav | Offline | | |
Ghoust | 15. Feb 2014, 20:07 |
#8443
|
| Kopš: 30. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar:
| E34 touringam jaunas sedinātās atsperes kur varētu iegādāties, kā tās atsperes iedalās?
| Offline | | |
Hazard | 15. Feb 2014, 20:13 |
#8444
|
| Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
|
14 Feb 2014, 20:46:55 Kashelz rakstīja:
14 Feb 2014, 18:51:36 briedisvilks rakstīja:
Kurš var mani apgaismot par reduktoriem?
Tā kā tiek taisīts SWAP no E34 M50 automāta uz manuāli, tad 4.10 pašlaik esošais reduktors liekas mazliet par šerpu.
Izskatot visu internetu, tieša reduktora maiņa bez nekādiem uzlabojumiem vai ko citu ir iespējama ar:
535 3.91 (A)
525 3.23 (M) M50
525 3.73 (M) M20
525 3.75 (M) M20
Te nu sākas dilemma. Parastajam M50 manuāli nāca 3.23 attiecība, bet ieteicamā ir 3.46, kas ir no 535i manuāla. Bet kā redzams augstāk, tad īsti bez modifikācijām nav saderīga. Tā pat laikam ir ar E36 3.45 reduktoru.
Nu tad rodas jautājums, vai un kā ir iespējams kaut ko saķīmiķot no E36 3.45, mainīt iekšas un kas tur vēl?
Un kā ir ar E34 535i manuāla 3.46 LSD ķimiķošanu? Baigi steidzami vajadzētu atbildi.
Liec visu aizmugurējo tiltu no E34 535i un miers mājās, pusasis ar ja nemaldos jāmaina. Būs arī lielais reduktors, ar rezervi izturibas ziņā. Pašam ir uz M50, tikai attiecība gan vēl pārtaisīta reduktorā, 3.15 lsd šaibinieks. Kaut ka patīk labāk nekē 3.46.
Tak m50b25 tāds pats tilts kā 535i un abi ar lieliem reduktoriem. 0_o | Offline | | |
Hazard | 15. Feb 2014, 20:15 |
#8445
|
| Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
|
15 Feb 2014, 20:07:13 Ghoust rakstīja:
E34 touringam jaunas sedinātās atsperes kur varētu iegādāties, kā tās atsperes iedalās?
Ja doma mainīt tik prieksējas tad tik pec motoriem. m30/m50 un m40(it kāds kdos bij tam 1. | Offline | | |
Ghoust | 15. Feb 2014, 21:04 |
#8446
|
| Kopš: 30. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar:
|
15 Feb 2014, 20:15:08 Hazard rakstīja:
15 Feb 2014, 20:07:13 Ghoust rakstīja:
E34 touringam jaunas sedinātās atsperes kur varētu iegādāties, kā tās atsperes iedalās?
Ja doma mainīt tik prieksējas tad tik pec motoriem. m30/m50 un m40(it kāds kdos bij tam 1.
Nu itkā visas, da huj zin
Pacēla dirsu augšā uzliekot kkādas virpotas šeibas ,tagad vismaz fāras nespīd debesīs, skatē baigi pētija prasija vai kkas darīts, protams viss tika noraidīts un skate izieta.
bet prasās zemāk kkas... | Offline | | |
Rock_Solid | 15. Feb 2014, 21:33 |
#8447
|
| Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
15 Feb 2014, 20:13:25 Hazard rakstīja:
14 Feb 2014, 20:46:55 Kashelz rakstīja:
14 Feb 2014, 18:51:36 briedisvilks rakstīja:
Kurš var mani apgaismot par reduktoriem?
Tā kā tiek taisīts SWAP no E34 M50 automāta uz manuāli, tad 4.10 pašlaik esošais reduktors liekas mazliet par šerpu.
Izskatot visu internetu, tieša reduktora maiņa bez nekādiem uzlabojumiem vai ko citu ir iespējama ar:
535 3.91 (A)
525 3.23 (M) M50
525 3.73 (M) M20
525 3.75 (M) M20
Te nu sākas dilemma. Parastajam M50 manuāli nāca 3.23 attiecība, bet ieteicamā ir 3.46, kas ir no 535i manuāla. Bet kā redzams augstāk, tad īsti bez modifikācijām nav saderīga. Tā pat laikam ir ar E36 3.45 reduktoru.
Nu tad rodas jautājums, vai un kā ir iespējams kaut ko saķīmiķot no E36 3.45, mainīt iekšas un kas tur vēl?
Un kā ir ar E34 535i manuāla 3.46 LSD ķimiķošanu? Baigi steidzami vajadzētu atbildi.
Liec visu aizmugurējo tiltu no E34 535i un miers mājās, pusasis ar ja nemaldos jāmaina. Būs arī lielais reduktors, ar rezervi izturibas ziņā. Pašam ir uz M50, tikai attiecība gan vēl pārtaisīta reduktorā, 3.15 lsd šaibinieks. Kaut ka patīk labāk nekē 3.46.
Tak m50b25 tāds pats tilts kā 535i un abi ar lieliem reduktoriem. 0_o
Nu nav tads pats. 518 - 520 + dīzeļi iet pats mazākais reduktors, 525 - vidējais 188 elements, 535, V8 un M iet lielais 210 elements. Attiecības nav atkarīgas no reduktora izmēra. | Offline | | |
Hazard | 15. Feb 2014, 21:55 |
#8448
|
| Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
|
15 Feb 2014, 21:33:46 Rock_Solid rakstīja:
15 Feb 2014, 20:13:25 Hazard rakstīja:
14 Feb 2014, 20:46:55 Kashelz rakstīja:
14 Feb 2014, 18:51:36 briedisvilks rakstīja:
Kurš var mani apgaismot par reduktoriem?
Tā kā tiek taisīts SWAP no E34 M50 automāta uz manuāli, tad 4.10 pašlaik esošais reduktors liekas mazliet par šerpu.
Izskatot visu internetu, tieša reduktora maiņa bez nekādiem uzlabojumiem vai ko citu ir iespējama ar:
535 3.91 (A)
525 3.23 (M) M50
525 3.73 (M) M20
525 3.75 (M) M20
Te nu sākas dilemma. Parastajam M50 manuāli nāca 3.23 attiecība, bet ieteicamā ir 3.46, kas ir no 535i manuāla. Bet kā redzams augstāk, tad īsti bez modifikācijām nav saderīga. Tā pat laikam ir ar E36 3.45 reduktoru.
Nu tad rodas jautājums, vai un kā ir iespējams kaut ko saķīmiķot no E36 3.45, mainīt iekšas un kas tur vēl?
Un kā ir ar E34 535i manuāla 3.46 LSD ķimiķošanu? Baigi steidzami vajadzētu atbildi.
Liec visu aizmugurējo tiltu no E34 535i un miers mājās, pusasis ar ja nemaldos jāmaina. Būs arī lielais reduktors, ar rezervi izturibas ziņā. Pašam ir uz M50, tikai attiecība gan vēl pārtaisīta reduktorā, 3.15 lsd šaibinieks. Kaut ka patīk labāk nekē 3.46.
Tak m50b25 tāds pats tilts kā 535i un abi ar lieliem reduktoriem. 0_o
Nu nav tads pats. 518 - 520 + dīzeļi iet pats mazākais reduktors, 525 - vidējais 188 elements, 535, V8 un M iet lielais 210 elements. Attiecības nav atkarīgas no reduktora izmēra.
Skaidrs. Man vnk uz 525i naca M piekere no paša sākuma tāpe ar nav bijis nekadas atškiribas no 535i | Offline | | |
|
Hazard | 15. Feb 2014, 21:56 |
#8449
|
| Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
| jautajums e34 restailam der spoguļu stikliņi no e36? Manejie saplaisaja un viens vel nesilda =/ | Offline | | |
Rock_Solid | 16. Feb 2014, 00:40 |
#8450
|
| Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
15 Feb 2014, 21:55:45 Hazard rakstīja:
15 Feb 2014, 21:33:46 Rock_Solid rakstīja:
15 Feb 2014, 20:13:25 Hazard rakstīja:
14 Feb 2014, 20:46:55 Kashelz rakstīja:
14 Feb 2014, 18:51:36 briedisvilks rakstīja:
Kurš var mani apgaismot par reduktoriem?
Tā kā tiek taisīts SWAP no E34 M50 automāta uz manuāli, tad 4.10 pašlaik esošais reduktors liekas mazliet par šerpu.
Izskatot visu internetu, tieša reduktora maiņa bez nekādiem uzlabojumiem vai ko citu ir iespējama ar:
535 3.91 (A)
525 3.23 (M) M50
525 3.73 (M) M20
525 3.75 (M) M20
Te nu sākas dilemma. Parastajam M50 manuāli nāca 3.23 attiecība, bet ieteicamā ir 3.46, kas ir no 535i manuāla. Bet kā redzams augstāk, tad īsti bez modifikācijām nav saderīga. Tā pat laikam ir ar E36 3.45 reduktoru.
Nu tad rodas jautājums, vai un kā ir iespējams kaut ko saķīmiķot no E36 3.45, mainīt iekšas un kas tur vēl?
Un kā ir ar E34 535i manuāla 3.46 LSD ķimiķošanu? Baigi steidzami vajadzētu atbildi.
Liec visu aizmugurējo tiltu no E34 535i un miers mājās, pusasis ar ja nemaldos jāmaina. Būs arī lielais reduktors, ar rezervi izturibas ziņā. Pašam ir uz M50, tikai attiecība gan vēl pārtaisīta reduktorā, 3.15 lsd šaibinieks. Kaut ka patīk labāk nekē 3.46.
Tak m50b25 tāds pats tilts kā 535i un abi ar lieliem reduktoriem. 0_o
Nu nav tads pats. 518 - 520 + dīzeļi iet pats mazākais reduktors, 525 - vidējais 188 elements, 535, V8 un M iet lielais 210 elements. Attiecības nav atkarīgas no reduktora izmēra.
Skaidrs. Man vnk uz 525i naca M piekere no paša sākuma tāpe ar nav bijis nekadas atškiribas no 535i
Reduktors tev mazāks ir, pusasis arī, tākā atsķirība ir, un M piekare ir amīši, atsperes un stabilizators.
P.S. Stikliņi der, arī no e46 der, bet ir čakars ar apsildes vadiem, vajag nedaudz modificēt. [ Šo ziņu laboja Rock_Solid, 16 Feb 2014, 00:41:56 ] | Offline | | |
estorial | 16. Feb 2014, 12:09 |
#8451
|
| Kopš: 03. Feb 2014
Ziņojumi: 79
Braucu ar: e30 & e34
| Sekojoša problēma, e34 m50b20 zem eļļas korķa baltas nogulsnes, auto tiek lietots maz, nav paspējis uzsilt un tur ir radies kondensāts? Vai arī ir bijis pārkarsis, kura rezultātā ir izpūsta galvas blīve? Negribu neko jaukt nezinot. | Offline | | |
inferno-ex | 16. Feb 2014, 12:15 |
#8452
|
| Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
16 Feb 2014, 12:09:25 estorial rakstīja:
Sekojoša problēma, e34 m50b20 zem eļļas korķa baltas nogulsnes, auto tiek lietots maz, nav paspējis uzsilt un tur ir radies kondensāts? Vai arī ir bijis pārkarsis, kura rezultātā ir izpūsta galvas blīve? Negribu neko jaukt nezinot.
Visticamāk, ka pirmais variants. Aukstajos mēnešos tā ir, ja maz brauc un auto nepaspēj uzsilt. | Offline | | |
briedisvilks | 17. Feb 2014, 13:08 |
#8453
|
| Kopš: 02. Sep 2012
Ziņojumi: 79
Braucu ar: E34 525i 1993 BBS RC090 Style 5 17"| ІЖ56 1961
| Patiesības mirklis, ja nu kādam noder.
E34 differential ratios
S = Switch
A = Automatic
T = Touring
TA = Touring Automatic
X = only this differential was used, no matter what year or which gear [ Šo ziņu laboja briedisvilks, 17 Feb 2014, 13:09:27 ] | Offline | | |
skolnieks | 17. Feb 2014, 22:21 |
#8454
|
| Kopš: 29. Sep 2013
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Varbūt kādam tā ir bijis.
Situācija sekojoša- E34 2.5 TDS 1995.gads
Degvielas bākas sūknis vispār nestrādā, drošinātāji veseli. Mērīju ar multimetru uz štekeri pie bākas sūkņa vispār nav strāvas
Vados zaļais vai varbūt kāds relejs?[ Šo ziņu laboja skolnieks, 17 Feb 2014, 22:22:48 ] | Offline | | |
Eglitis | 17. Feb 2014, 23:06 |
#8455
|
| Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
| pašam tds nav, bet iesaku izčekot drošinātājus, man pirmoreiz izblieza kā ieķīmiķoju 39tā sūkni ja pareizi atceros, tad 15ais [ Šo ziņu laboja Eglitis, 17 Feb 2014, 23:07:06 ] | Offline | | |
Nello | 17. Feb 2014, 23:07 |
#8456
|
| Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
17 Feb 2014, 22:21:59 skolnieks rakstīja:
Varbūt kādam tā ir bijis.
Situācija sekojoša- E34 2.5 TDS 1995.gads
Degvielas bākas sūknis vispār nestrādā, drošinātāji veseli. Mērīju ar multimetru uz štekeri pie bākas sūkņa vispār nav strāvas
Vados zaļais vai varbūt kāds relejs?
Apsties relejus motortelpaa,blakusseedeetaajpusee kur ABS un dzineeja kompis staav,melnaa kastee! | Offline | | |
|
Rock_Solid | 17. Feb 2014, 23:24 |
#8457
|
| Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
17 Feb 2014, 23:07:32 Nello rakstīja:
17 Feb 2014, 22:21:59 skolnieks rakstīja:
Varbūt kādam tā ir bijis.
Situācija sekojoša- E34 2.5 TDS 1995.gads
Degvielas bākas sūknis vispār nestrādā, drošinātāji veseli. Mērīju ar multimetru uz štekeri pie bākas sūkņa vispār nav strāvas
Vados zaļais vai varbūt kāds relejs?
Apsties relejus motortelpaa,blakusseedeetaajpusee kur ABS un dzineeja kompis staav,melnaa kastee!
+1 bija ka izbeidies tieši sūkņa relejs. Pārliku to, kurš blakus bija, un tā arī tiku līd servisam | Offline | | |
skolnieks | 17. Feb 2014, 23:30 |
#8458
|
| Kopš: 29. Sep 2013
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
|
17 Feb 2014, 23:06:35 Eglitis rakstīja:
pašam tds nav, bet iesaku izčekot drošinātājus, man pirmoreiz izblieza kā ieķīmiķoju 39tā sūkni ja pareizi atceros, tad 15ais
Drošinātāju jau pārbaudīju, 23šais atbild par bākas sūkni,ar to viss kārtībā[ Šo ziņu laboja skolnieks, 17 Feb 2014, 23:30:21 ] | Offline | | |
Kashelz | 17. Feb 2014, 23:30 |
#8459
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Releja kontaktus saliek pa taisno ar vadu pēc shēmas, kas uz ta uzzimēta un brauc kur vajag. Vai ieliek citu releju, jo tie ir standarta releji. Citu releju ņemt arā gan nevajag | Offline | | |
skolnieks | 17. Feb 2014, 23:31 |
#8460
|
| Kopš: 29. Sep 2013
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
|
17 Feb 2014, 23:07:32 Nello rakstīja:
17 Feb 2014, 22:21:59 skolnieks rakstīja:
Varbūt kādam tā ir bijis.
Situācija sekojoša- E34 2.5 TDS 1995.gads
Degvielas bākas sūknis vispār nestrādā, drošinātāji veseli. Mērīju ar multimetru uz štekeri pie bākas sūkņa vispār nav strāvas
Vados zaļais vai varbūt kāds relejs?
Apsties relejus motortelpaa,blakusseedeetaajpusee kur ABS un dzineeja kompis staav,melnaa kastee!
OK apskatīšos releju | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|