Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
edzxo
15. Feb 2014, 14:38 #8441

Kopš: 22. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: e30

Kā ir? e34 sedanam ar touringu ir vienādas pakaļējās lampas?

[ Šo ziņu laboja edzxo, 15 Feb 2014, 14:39:03 ]

Offline
wanksta
15. Feb 2014, 14:40 #8442

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7370

Braucu ar: muti

nav
Offline
Ghoust
15. Feb 2014, 20:07 #8443

Kopš: 30. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

E34 touringam jaunas sedinātās atsperes kur varētu iegādāties, kā tās atsperes iedalās?
Offline
Hazard
15. Feb 2014, 20:13 #8444

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


14 Feb 2014, 20:46:55 Kashelz rakstīja:

14 Feb 2014, 18:51:36 briedisvilks rakstīja:
Kurš var mani apgaismot par reduktoriem?
Tā kā tiek taisīts SWAP no E34 M50 automāta uz manuāli, tad 4.10 pašlaik esošais reduktors liekas mazliet par šerpu.
Izskatot visu internetu, tieša reduktora maiņa bez nekādiem uzlabojumiem vai ko citu ir iespējama ar:
535 3.91 (A)
525 3.23 (M) M50
525 3.73 (M) M20
525 3.75 (M) M20
Te nu sākas dilemma. Parastajam M50 manuāli nāca 3.23 attiecība, bet ieteicamā ir 3.46, kas ir no 535i manuāla. Bet kā redzams augstāk, tad īsti bez modifikācijām nav saderīga. Tā pat laikam ir ar E36 3.45 reduktoru.

Nu tad rodas jautājums, vai un kā ir iespējams kaut ko saķīmiķot no E36 3.45, mainīt iekšas un kas tur vēl?
Un kā ir ar E34 535i manuāla 3.46 LSD ķimiķošanu? Baigi steidzami vajadzētu atbildi.

Liec visu aizmugurējo tiltu no E34 535i un miers mājās, pusasis ar ja nemaldos jāmaina. Būs arī lielais reduktors, ar rezervi izturibas ziņā. Pašam ir uz M50, tikai attiecība gan vēl pārtaisīta reduktorā, 3.15 lsd šaibinieks. Kaut ka patīk labāk nekē 3.46.


Tak m50b25 tāds pats tilts kā 535i un abi ar lieliem reduktoriem. 0_o
Offline
Hazard
15. Feb 2014, 20:15 #8445

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


15 Feb 2014, 20:07:13 Ghoust rakstīja:
E34 touringam jaunas sedinātās atsperes kur varētu iegādāties, kā tās atsperes iedalās?



Ja doma mainīt tik prieksējas tad tik pec motoriem. m30/m50 un m40(it kāds kdos bij tam 1.
Offline
Ghoust
15. Feb 2014, 21:04 #8446

Kopš: 30. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar:


15 Feb 2014, 20:15:08 Hazard rakstīja:

15 Feb 2014, 20:07:13 Ghoust rakstīja:
E34 touringam jaunas sedinātās atsperes kur varētu iegādāties, kā tās atsperes iedalās?



Ja doma mainīt tik prieksējas tad tik pec motoriem. m30/m50 un m40(it kāds kdos bij tam 1.

Nu itkā visas, da huj zin
Pacēla dirsu augšā uzliekot kkādas virpotas šeibas ,tagad vismaz fāras nespīd debesīs, skatē baigi pētija prasija vai kkas darīts, protams viss tika noraidīts un skate izieta.
bet prasās zemāk kkas...
Offline
Rock_Solid
15. Feb 2014, 21:33 #8447

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


15 Feb 2014, 20:13:25 Hazard rakstīja:

14 Feb 2014, 20:46:55 Kashelz rakstīja:

14 Feb 2014, 18:51:36 briedisvilks rakstīja:
Kurš var mani apgaismot par reduktoriem?
Tā kā tiek taisīts SWAP no E34 M50 automāta uz manuāli, tad 4.10 pašlaik esošais reduktors liekas mazliet par šerpu.
Izskatot visu internetu, tieša reduktora maiņa bez nekādiem uzlabojumiem vai ko citu ir iespējama ar:
535 3.91 (A)
525 3.23 (M) M50
525 3.73 (M) M20
525 3.75 (M) M20
Te nu sākas dilemma. Parastajam M50 manuāli nāca 3.23 attiecība, bet ieteicamā ir 3.46, kas ir no 535i manuāla. Bet kā redzams augstāk, tad īsti bez modifikācijām nav saderīga. Tā pat laikam ir ar E36 3.45 reduktoru.

Nu tad rodas jautājums, vai un kā ir iespējams kaut ko saķīmiķot no E36 3.45, mainīt iekšas un kas tur vēl?
Un kā ir ar E34 535i manuāla 3.46 LSD ķimiķošanu? Baigi steidzami vajadzētu atbildi.

Liec visu aizmugurējo tiltu no E34 535i un miers mājās, pusasis ar ja nemaldos jāmaina. Būs arī lielais reduktors, ar rezervi izturibas ziņā. Pašam ir uz M50, tikai attiecība gan vēl pārtaisīta reduktorā, 3.15 lsd šaibinieks. Kaut ka patīk labāk nekē 3.46.


Tak m50b25 tāds pats tilts kā 535i un abi ar lieliem reduktoriem. 0_o


Nu nav tads pats. 518 - 520 + dīzeļi iet pats mazākais reduktors, 525 - vidējais 188 elements, 535, V8 un M iet lielais 210 elements. Attiecības nav atkarīgas no reduktora izmēra.
Offline
Hazard
15. Feb 2014, 21:55 #8448

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


15 Feb 2014, 21:33:46 Rock_Solid rakstīja:

15 Feb 2014, 20:13:25 Hazard rakstīja:

14 Feb 2014, 20:46:55 Kashelz rakstīja:

14 Feb 2014, 18:51:36 briedisvilks rakstīja:
Kurš var mani apgaismot par reduktoriem?
Tā kā tiek taisīts SWAP no E34 M50 automāta uz manuāli, tad 4.10 pašlaik esošais reduktors liekas mazliet par šerpu.
Izskatot visu internetu, tieša reduktora maiņa bez nekādiem uzlabojumiem vai ko citu ir iespējama ar:
535 3.91 (A)
525 3.23 (M) M50
525 3.73 (M) M20
525 3.75 (M) M20
Te nu sākas dilemma. Parastajam M50 manuāli nāca 3.23 attiecība, bet ieteicamā ir 3.46, kas ir no 535i manuāla. Bet kā redzams augstāk, tad īsti bez modifikācijām nav saderīga. Tā pat laikam ir ar E36 3.45 reduktoru.

Nu tad rodas jautājums, vai un kā ir iespējams kaut ko saķīmiķot no E36 3.45, mainīt iekšas un kas tur vēl?
Un kā ir ar E34 535i manuāla 3.46 LSD ķimiķošanu? Baigi steidzami vajadzētu atbildi.

Liec visu aizmugurējo tiltu no E34 535i un miers mājās, pusasis ar ja nemaldos jāmaina. Būs arī lielais reduktors, ar rezervi izturibas ziņā. Pašam ir uz M50, tikai attiecība gan vēl pārtaisīta reduktorā, 3.15 lsd šaibinieks. Kaut ka patīk labāk nekē 3.46.


Tak m50b25 tāds pats tilts kā 535i un abi ar lieliem reduktoriem. 0_o


Nu nav tads pats. 518 - 520 + dīzeļi iet pats mazākais reduktors, 525 - vidējais 188 elements, 535, V8 un M iet lielais 210 elements. Attiecības nav atkarīgas no reduktora izmēra.


Skaidrs. Man vnk uz 525i naca M piekere no paša sākuma tāpe ar nav bijis nekadas atškiribas no 535i
Offline
Hazard
15. Feb 2014, 21:56 #8449

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28

jautajums e34 restailam der spoguļu stikliņi no e36? Manejie saplaisaja un viens vel nesilda =/
Offline
Rock_Solid
16. Feb 2014, 00:40 #8450

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


15 Feb 2014, 21:55:45 Hazard rakstīja:

15 Feb 2014, 21:33:46 Rock_Solid rakstīja:

15 Feb 2014, 20:13:25 Hazard rakstīja:

14 Feb 2014, 20:46:55 Kashelz rakstīja:

14 Feb 2014, 18:51:36 briedisvilks rakstīja:
Kurš var mani apgaismot par reduktoriem?
Tā kā tiek taisīts SWAP no E34 M50 automāta uz manuāli, tad 4.10 pašlaik esošais reduktors liekas mazliet par šerpu.
Izskatot visu internetu, tieša reduktora maiņa bez nekādiem uzlabojumiem vai ko citu ir iespējama ar:
535 3.91 (A)
525 3.23 (M) M50
525 3.73 (M) M20
525 3.75 (M) M20
Te nu sākas dilemma. Parastajam M50 manuāli nāca 3.23 attiecība, bet ieteicamā ir 3.46, kas ir no 535i manuāla. Bet kā redzams augstāk, tad īsti bez modifikācijām nav saderīga. Tā pat laikam ir ar E36 3.45 reduktoru.

Nu tad rodas jautājums, vai un kā ir iespējams kaut ko saķīmiķot no E36 3.45, mainīt iekšas un kas tur vēl?
Un kā ir ar E34 535i manuāla 3.46 LSD ķimiķošanu? Baigi steidzami vajadzētu atbildi.

Liec visu aizmugurējo tiltu no E34 535i un miers mājās, pusasis ar ja nemaldos jāmaina. Būs arī lielais reduktors, ar rezervi izturibas ziņā. Pašam ir uz M50, tikai attiecība gan vēl pārtaisīta reduktorā, 3.15 lsd šaibinieks. Kaut ka patīk labāk nekē 3.46.


Tak m50b25 tāds pats tilts kā 535i un abi ar lieliem reduktoriem. 0_o


Nu nav tads pats. 518 - 520 + dīzeļi iet pats mazākais reduktors, 525 - vidējais 188 elements, 535, V8 un M iet lielais 210 elements. Attiecības nav atkarīgas no reduktora izmēra.


Skaidrs. Man vnk uz 525i naca M piekere no paša sākuma tāpe ar nav bijis nekadas atškiribas no 535i


Reduktors tev mazāks ir, pusasis arī, tākā atsķirība ir, un M piekare ir amīši, atsperes un stabilizators.

P.S. Stikliņi der, arī no e46 der, bet ir čakars ar apsildes vadiem, vajag nedaudz modificēt.

[ Šo ziņu laboja Rock_Solid, 16 Feb 2014, 00:41:56 ]

Offline
estorial
16. Feb 2014, 12:09 #8451

Kopš: 03. Feb 2014

Ziņojumi: 79

Braucu ar: e30 & e34

Sekojoša problēma, e34 m50b20 zem eļļas korķa baltas nogulsnes, auto tiek lietots maz, nav paspējis uzsilt un tur ir radies kondensāts? Vai arī ir bijis pārkarsis, kura rezultātā ir izpūsta galvas blīve? Negribu neko jaukt nezinot.
Offline
inferno-ex
16. Feb 2014, 12:15 #8452

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


16 Feb 2014, 12:09:25 estorial rakstīja:
Sekojoša problēma, e34 m50b20 zem eļļas korķa baltas nogulsnes, auto tiek lietots maz, nav paspējis uzsilt un tur ir radies kondensāts? Vai arī ir bijis pārkarsis, kura rezultātā ir izpūsta galvas blīve? Negribu neko jaukt nezinot.


Visticamāk, ka pirmais variants. Aukstajos mēnešos tā ir, ja maz brauc un auto nepaspēj uzsilt.
Offline
briedisvilks
17. Feb 2014, 13:08 #8453

Kopš: 02. Sep 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E34 525i 1993 BBS RC090 Style 5 17"| ІЖ56 1961

Patiesības mirklis, ja nu kādam noder.
E34 differential ratios



S = Switch
A = Automatic
T = Touring
TA = Touring Automatic
X = only this differential was used, no matter what year or which gear

[ Šo ziņu laboja briedisvilks, 17 Feb 2014, 13:09:27 ]

Offline
skolnieks
17. Feb 2014, 22:21 #8454

Kopš: 29. Sep 2013

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Varbūt kādam tā ir bijis.
Situācija sekojoša- E34 2.5 TDS 1995.gads
Degvielas bākas sūknis vispār nestrādā, drošinātāji veseli. Mērīju ar multimetru uz štekeri pie bākas sūkņa vispār nav strāvas
Vados zaļais vai varbūt kāds relejs?

[ Šo ziņu laboja skolnieks, 17 Feb 2014, 22:22:48 ]

Offline
Eglitis
17. Feb 2014, 23:06 #8455

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99

pašam tds nav, bet iesaku izčekot drošinātājus, man pirmoreiz izblieza kā ieķīmiķoju 39tā sūkni ja pareizi atceros, tad 15ais

[ Šo ziņu laboja Eglitis, 17 Feb 2014, 23:07:06 ]

Offline
Nello
17. Feb 2014, 23:07 #8456

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


17 Feb 2014, 22:21:59 skolnieks rakstīja:
Varbūt kādam tā ir bijis.
Situācija sekojoša- E34 2.5 TDS 1995.gads
Degvielas bākas sūknis vispār nestrādā, drošinātāji veseli. Mērīju ar multimetru uz štekeri pie bākas sūkņa vispār nav strāvas
Vados zaļais vai varbūt kāds relejs?

Apsties relejus motortelpaa,blakusseedeetaajpusee kur ABS un dzineeja kompis staav,melnaa kastee!
Offline
Rock_Solid
17. Feb 2014, 23:24 #8457

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


17 Feb 2014, 23:07:32 Nello rakstīja:

17 Feb 2014, 22:21:59 skolnieks rakstīja:
Varbūt kādam tā ir bijis.
Situācija sekojoša- E34 2.5 TDS 1995.gads
Degvielas bākas sūknis vispār nestrādā, drošinātāji veseli. Mērīju ar multimetru uz štekeri pie bākas sūkņa vispār nav strāvas
Vados zaļais vai varbūt kāds relejs?

Apsties relejus motortelpaa,blakusseedeetaajpusee kur ABS un dzineeja kompis staav,melnaa kastee!


+1 bija ka izbeidies tieši sūkņa relejs. Pārliku to, kurš blakus bija, un tā arī tiku līd servisam
Offline
skolnieks
17. Feb 2014, 23:30 #8458

Kopš: 29. Sep 2013

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


17 Feb 2014, 23:06:35 Eglitis rakstīja:
pašam tds nav, bet iesaku izčekot drošinātājus, man pirmoreiz izblieza kā ieķīmiķoju 39tā sūkni ja pareizi atceros, tad 15ais

Drošinātāju jau pārbaudīju, 23šais atbild par bākas sūkni,ar to viss kārtībā

[ Šo ziņu laboja skolnieks, 17 Feb 2014, 23:30:21 ]

Offline
Kashelz
17. Feb 2014, 23:30 #8459

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Releja kontaktus saliek pa taisno ar vadu pēc shēmas, kas uz ta uzzimēta un brauc kur vajag. Vai ieliek citu releju, jo tie ir standarta releji. Citu releju ņemt arā gan nevajag
Offline
skolnieks
17. Feb 2014, 23:31 #8460

Kopš: 29. Sep 2013

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


17 Feb 2014, 23:07:32 Nello rakstīja:

17 Feb 2014, 22:21:59 skolnieks rakstīja:
Varbūt kādam tā ir bijis.
Situācija sekojoša- E34 2.5 TDS 1995.gads
Degvielas bākas sūknis vispār nestrādā, drošinātāji veseli. Mērīju ar multimetru uz štekeri pie bākas sūkņa vispār nav strāvas
Vados zaļais vai varbūt kāds relejs?

Apsties relejus motortelpaa,blakusseedeetaajpusee kur ABS un dzineeja kompis staav,melnaa kastee!

OK apskatīšos releju
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo