Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
R86
07. Feb 2014, 21:14 #8421

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 476

Braucu ar: e30, e34

Ir kāds mēģinājis aizmugures logiem likt pacēlāja mehānismu, motorinu no priekšas? Der, neder?
Nemēģinu iepist kapeiku, vienkārši plauktā daudz tādi mētājas
Offline
inferno-ex
07. Feb 2014, 21:45 #8422

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Varu nopārdot pakaļējos
Offline
Eglitis
07. Feb 2014, 23:54 #8423

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99


07 Feb 2014, 19:58:27 briedisvilks rakstīja:

07 Feb 2014, 10:35:30 Dimon32 rakstīja:

07 Feb 2014, 09:57:46 briedisvilks rakstīja:
a) Nodot šrotā. Žēl, jo viss pārējais bez kārbas bija ideālā stāvoklī.
b) Pārdot, tikai nezinu, kurš tādu pirks
c) Noņemt pašreizējo kārbu un uzlikt tādu pašu vietā. Apšaubāms gan stāvoklis, jo diez vai kaut kur mētājas sakarīga kārba.
d) Uzstādīt manuālo kārbu. Te gan jautājums ir - kādu?
e) Nopirkt M5 un piekāst visus

Tie nav idiotiski jautājumi. Katrs, manuprāt, kaut kad ir nonācis dilemmas priekšā. Kam tad domāt vispār šitāds forums?


a) ja žēl, tad nenodod
b) vari pārdot, nosauc cenu un parādi, kas lācītim vēderā
c) var riskēt, bet pats to tomātu negribi taču
d) kā kādu? no tds laikam... protams ka no 525i m50 viss swapa komplekts ar darbu 200-300eur maksās (tur daudz kas jāmaina, lai viss būtu pa smuko, arī reduktors ir jāmaina utt.)
e) ja nav 300eur kārbai, tad par kādu M5 runa?


d) M50 vai varbūt kaut ko var saķīmiķot no E39 540i 6pakāju kārbas
e) nejau par naudu iet runa...


sauc cenu tai 6pakāpju kārbai, pretī došu 5 robnieci un bišku eur

paņem 3 alus kastes, paņem 2 normālus purnus kas māk turēt skrūvgreizi rokā un nomaini uz manuāli, dienas jautājums pieļauju
Offline
ilmarsz
10. Feb 2014, 09:31 #8424

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850

Jautājums par E34 sport (vai kā nu viņi tur pareizi saucas) sēdekļiem. Vai šāda tipa sēdekļiem karkass atšķiras starp parastajiem, elektriskajiem vai elektro - atmiņas sēdekļiem? Bilde, lai saprastu, par ko ir runa:
Offline
Dimon32
10. Feb 2014, 10:37 #8425

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


10 Feb 2014, 09:31:37 ilmarsz rakstīja:
Jautājums par E34 sport (vai kā nu viņi tur pareizi saucas) sēdekļiem. Vai šāda tipa sēdekļiem karkass atšķiras starp parastajiem, elektriskajiem vai elektro - atmiņas sēdekļiem?

jā, atšķiras
Offline
LA
10. Feb 2014, 10:46 #8426

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


08 Feb 2014, 00:02:23 Sancix rakstīja:

06 Feb 2014, 23:04:35 briedisvilks rakstīja:

06 Feb 2014, 22:49:13 Driver rakstīja:

06 Feb 2014, 22:29:23 briedisvilks rakstīja:
Nu tā.... Esmu dilemmas priekšā. Varbūt kādam ir stipri argumentēts objektīvs viedoklis par problēmas risinājumu.

Respektīvi nobira automātiskā ātrumkārba no E34 525i M50 1993. Esmu izvēles priekšā:
a) Nodot šrotā. Žēl, jo viss pārējais bez kārbas bija ideālā stāvoklī.
b) Pārdot, tikai nezinu, kurš tādu pirks
c) Noņemt pašreizējo kārbu un uzlikt tādu pašu vietā. Apšaubāms gan stāvoklis, jo diez vai kaut kur mētājas sakarīga kārba.
d) Uzstādīt manuālo kārbu. Te gan jautājums ir - kādu?
e) Nopirkt M5 un piekāst visus

Pardot kadam swaperim motoru, nopirkt vieta citu, piemeram m52, kopa ar karbu un ielikt ieksha.

Bet vispar tie tomati ir relativi nenokaujami un nemaksa kosmosu lietoti. Ja skruve pats, tad ir jega norisket - nevis vienu 5d pakost, bet nopirkt gangjeni un paskruvet


Nu redz, es viņu nokāvu..... + braukšanas prieks un degvielas ekonomija ir stipri apšaubāmā statusā.

Ja m50 ir tāds pats tomāts kā m52b20 e36 tad pa garšīgu alus kasti atdošu Tev to tomātu, uzliksi un varēsi priecāties.


imho, nav.

p.s. es savu m52b20 pārdevu par 60ls, kur ir mani 5ls?
Offline
ilmarsz
10. Feb 2014, 11:28 #8427

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850


10 Feb 2014, 10:37:17 Dimon32 rakstīja:

10 Feb 2014, 09:31:37 ilmarsz rakstīja:
Jautājums par E34 sport (vai kā nu viņi tur pareizi saucas) sēdekļiem. Vai šāda tipa sēdekļiem karkass atšķiras starp parastajiem, elektriskajiem vai elektro - atmiņas sēdekļiem?

jā, atšķiras

Visiem 3 variantiem tas karkass ir savādāks? Jautājuma būtība vienkārša: ir E34 elektro-memory sēdekļi ar izļurkātu karkasu. Tapēc interesēja variants, piemēram, no sport elektriskajiem (bez atmiņas) sēdekļiem karkasu samainīt.
Offline
Dimon32
10. Feb 2014, 13:43 #8428

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


Visiem 3 variantiem tas karkass ir savādāks? Jautājuma būtība vienkārša: ir E34 elektro-memory sēdekļi ar izļurkātu karkasu. Tapēc interesēja variants, piemēram, no sport elektriskajiem (bez atmiņas) sēdekļiem karkasu samainīt.

el. ar atmiņu un el. bez atmiņas karakasi vienādi... bet kas tur izļurkāts ir?

btw, arī labprāt iegādātos:
- el. sportsitzes, vēlams ar atmiņu ādu/audumu nevajag - var tikai pašus karkasus
- el. regulējamo stūri
- iegādātos arī izplūdes zirnekli priekš E34 525i M50
- m-pakas bamperus (var ar defektiem, plaisām, bet lai visi gabali būtu)

varu iemainīt kaut ko no tā pret oriģinālo E34 540 Webasto dzinēja priekšsildītāja komplektu ar manu/jūsu piemaksu (principā der jebkuram benzīna E34 bez kondiškas vai jebkuram E32/E34 V8 )

[ Šo ziņu laboja Dimon32, 10 Feb 2014, 13:48:46 ]

Offline
ilmarsz
10. Feb 2014, 13:53 #8429

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850


10 Feb 2014, 13:43:40 Dimon32 rakstīja:

Visiem 3 variantiem tas karkass ir savādāks? Jautājuma būtība vienkārša: ir E34 elektro-memory sēdekļi ar izļurkātu karkasu. Tapēc interesēja variants, piemēram, no sport elektriskajiem (bez atmiņas) sēdekļiem karkasu samainīt.

el. ar atmiņu un el. bez atmiņas karakasi vienādi... bet kas tur izļurkāts ir?


Tur pirms manis kaut kāds gudrinieks bija sametinājis to karkasu vairākās vietās. Nācās fleksēt tās metinājuma vietas, bet īsti gerai vairs nebija ar to sēdekli...
Offline
Apeksis
10. Feb 2014, 15:52 #8430

Kopš: 10. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: smaidu

525tds automāts, kā var parbaudīt eļļas līmeni kārbā, ir kaut kur ščups vai ari tikai skrūvējot skrūvi vaļā kārbas karterim. Ja jāskrūvē skrūve, tad pēc kā pateikt, vai eļļa ir pietiekoši?
Offline
mar4a
10. Feb 2014, 17:03 #8431

Kopš: 21. Jul 2013

No: Ogre

Ziņojumi: 153

Braucu ar: 1.9 syncro


10 Feb 2014, 15:52:52 Apeksis rakstīja:
525tds automāts, kā var parbaudīt eļļas līmeni kārbā, ir kaut kur ščups vai ari tikai skrūvējot skrūvi vaļā kārbas karterim. Ja jāskrūvē skrūve, tad pēc kā pateikt, vai eļļa ir pietiekoši?

skruvejot vala skruvi ja tek ara tad limenis ir!
Offline
Apeksis
10. Feb 2014, 17:13 #8432

Kopš: 10. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: smaidu


10 Feb 2014, 17:03:01 mar4a rakstīja:

10 Feb 2014, 15:52:52 Apeksis rakstīja:
525tds automāts, kā var parbaudīt eļļas līmeni kārbā, ir kaut kur ščups vai ari tikai skrūvējot skrūvi vaļā kārbas karterim. Ja jāskrūvē skrūve, tad pēc kā pateikt, vai eļļa ir pietiekoši?

skruvejot vala skruvi ja tek ara tad limenis ir!


Un ja nepieciešama uzpilde,tad par to pašu skrūvi arī uzpilda?
Offline
krivits
14. Feb 2014, 12:09 #8433

Kopš: 19. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 111

Braucu ar: kūti

interesē vai kādam no e34 ir glāžu turētājs,starp taburetēm, kur zem ventilācijas lūkas tas melnais kvadrāts??? vai 34 nenāca tādi?

Offline
wanksta
14. Feb 2014, 12:12 #8434

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7370

Braucu ar: muti

Man liekas, ka vienīgais, kas tur nāca, ir piepīpētājs
Offline
Nello
14. Feb 2014, 12:35 #8435

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


14 Feb 2014, 12:12:52 wanksta rakstīja:
Man liekas, ka vienīgais, kas tur nāca, ir piepīpētājs

Un tas pats piepīpētājs nāca reti uz kuru e34,viņš bij izvēlīgs!
Online
briedisvilks
14. Feb 2014, 18:51 #8436

Kopš: 02. Sep 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E34 525i 1993 BBS RC090 Style 5 17"| ІЖ56 1961

Kurš var mani apgaismot par reduktoriem?
Tā kā tiek taisīts SWAP no E34 M50 automāta uz manuāli, tad 4.10 pašlaik esošais reduktors liekas mazliet par šerpu.
Izskatot visu internetu, tieša reduktora maiņa bez nekādiem uzlabojumiem vai ko citu ir iespējama ar:
535 3.91 (A)
525 3.23 (M) M50
525 3.73 (M) M20
525 3.75 (M) M20
Te nu sākas dilemma. Parastajam M50 manuāli nāca 3.23 attiecība, bet ieteicamā ir 3.46, kas ir no 535i manuāla. Bet kā redzams augstāk, tad īsti bez modifikācijām nav saderīga. Tā pat laikam ir ar E36 3.45 reduktoru.

Nu tad rodas jautājums, vai un kā ir iespējams kaut ko saķīmiķot no E36 3.45, mainīt iekšas un kas tur vēl?
Un kā ir ar E34 535i manuāla 3.46 LSD ķimiķošanu? Baigi steidzami vajadzētu atbildi.
Offline
Guntarsk
14. Feb 2014, 20:05 #8437

Kopš: 24. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: biezpienu pa mūli


24 Jan 2014, 16:40:27 ilmarsz rakstīja:
http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Electrical/Sword.htm

Tas "sword" atrodas pasažiera pusē pie kājām. Lai tiktu klāt jānoņem bardačoks.


Vēl joprojām netieku galā ar pečku, jo nomainīju drošinātāju, kas varēja arī būt par iemeslu kāpēc nestrādā 1, 2, 3 ātrums, bet strādā 4. Bet tā arī nekas neizmainījas. Tad domāju par to sword, bet cik man te visi saka ka tas esot tikai tiem kam ir klimatkontrole, bet ja man tādas nav? kas tad vēl varētu būt par vainu?
Offline
Dimon32
14. Feb 2014, 20:12 #8438

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


14 Feb 2014, 20:05:12 Guntarsk rakstīja:
[quote
24 Jan 2014, 16:40:27 ilmarsz rakstīja:
http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Electrical/Sword.htm

Tas "sword" atrodas pasažiera pusē pie kājām. Lai tiktu klāt jānoņem bardačoks.


Vēl joprojām netieku galā ar pečku, jo nomainīju drošinātāju, kas varēja arī būt par iemeslu kāpēc nestrādā 1, 2, 3 ātrums, bet strādā 4. Bet tā arī nekas neizmainījas. Tad domāju par to sword, bet cik man te visi saka ka tas esot tikai tiem kam ir klimatkontrole, bet ja man tādas nav? kas tad vēl varētu būt par vainu?

parastā pečkā arī ir pretestību bloks, kas mēdz noklāties

[ Šo ziņu laboja Dimon32, 14 Feb 2014, 20:13:00 ]

Offline
Kashelz
14. Feb 2014, 20:46 #8439

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


14 Feb 2014, 18:51:36 briedisvilks rakstīja:
Kurš var mani apgaismot par reduktoriem?
Tā kā tiek taisīts SWAP no E34 M50 automāta uz manuāli, tad 4.10 pašlaik esošais reduktors liekas mazliet par šerpu.
Izskatot visu internetu, tieša reduktora maiņa bez nekādiem uzlabojumiem vai ko citu ir iespējama ar:
535 3.91 (A)
525 3.23 (M) M50
525 3.73 (M) M20
525 3.75 (M) M20
Te nu sākas dilemma. Parastajam M50 manuāli nāca 3.23 attiecība, bet ieteicamā ir 3.46, kas ir no 535i manuāla. Bet kā redzams augstāk, tad īsti bez modifikācijām nav saderīga. Tā pat laikam ir ar E36 3.45 reduktoru.

Nu tad rodas jautājums, vai un kā ir iespējams kaut ko saķīmiķot no E36 3.45, mainīt iekšas un kas tur vēl?
Un kā ir ar E34 535i manuāla 3.46 LSD ķimiķošanu? Baigi steidzami vajadzētu atbildi.

Liec visu aizmugurējo tiltu no E34 535i un miers mājās, pusasis ar ja nemaldos jāmaina. Būs arī lielais reduktors, ar rezervi izturibas ziņā. Pašam ir uz M50, tikai attiecība gan vēl pārtaisīta reduktorā, 3.15 lsd šaibinieks. Kaut ka patīk labāk nekē 3.46.
Offline
briedisvilks
15. Feb 2014, 13:37 #8440

Kopš: 02. Sep 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E34 525i 1993 BBS RC090 Style 5 17"| ІЖ56 1961


14 Feb 2014, 20:46:55 Kashelz rakstīja:

14 Feb 2014, 18:51:36 briedisvilks rakstīja:
Kurš var mani apgaismot par reduktoriem?
Tā kā tiek taisīts SWAP no E34 M50 automāta uz manuāli, tad 4.10 pašlaik esošais reduktors liekas mazliet par šerpu.
Izskatot visu internetu, tieša reduktora maiņa bez nekādiem uzlabojumiem vai ko citu ir iespējama ar:
535 3.91 (A)
525 3.23 (M) M50
525 3.73 (M) M20
525 3.75 (M) M20
Te nu sākas dilemma. Parastajam M50 manuāli nāca 3.23 attiecība, bet ieteicamā ir 3.46, kas ir no 535i manuāla. Bet kā redzams augstāk, tad īsti bez modifikācijām nav saderīga. Tā pat laikam ir ar E36 3.45 reduktoru.

Nu tad rodas jautājums, vai un kā ir iespējams kaut ko saķīmiķot no E36 3.45, mainīt iekšas un kas tur vēl?
Un kā ir ar E34 535i manuāla 3.46 LSD ķimiķošanu? Baigi steidzami vajadzētu atbildi.

Liec visu aizmugurējo tiltu no E34 535i un miers mājās, pusasis ar ja nemaldos jāmaina. Būs arī lielais reduktors, ar rezervi izturibas ziņā. Pašam ir uz M50, tikai attiecība gan vēl pārtaisīta reduktorā, 3.15 lsd šaibinieks. Kaut ka patīk labāk nekē 3.46.

Izklausās pēc baigā gemoroja. Vai tad lielais reduktors nenāca tikai M5 un 540i? Bet 3.15 tak mazāks vēl par standartā esošo 3.23.....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo