Online

Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
zie4a318
03. Feb 2014, 22:12 #8401

Kopš: 20. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 198

Braucu ar: v12 un dazreiz ar 51


31 Jan 2014, 00:17:10 zie4a318 rakstīja:

31 Jan 2014, 00:14:15 zie4a318 rakstīja:

31 Jan 2014, 00:05:26 zie4a318 rakstīja:
sveiki vrb kadam ir no 525 td/s motora plasmasas vaks kas itka nosedz farsunkas.ķip dekorativa fi4a.??
http://images04.olx.pt/ui/26/36/21/Fotos-de-Mot..._440413521_1.jpg

Offline
krivits
04. Feb 2014, 07:46 #8402

Kopš: 19. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 111

Braucu ar: kūti

vajag e34 95 gada automāta dīzeļa spidometrā ievietojamo kastiti kur rada kura atruma ir ielikts un kada režīma brauc-s,e,w.




Protams ar strādājošiem pikseļiem! nestrādājošs pašam ir
Offline
Nello
05. Feb 2014, 13:15 #8403

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

ZF kārbai blīvslegus galos var nomainīt neizjaucot pašu kārbu? Kardāna gals sulo un izskatās ka starp motoru un kārbu arī...
Offline
Turbomen
05. Feb 2014, 15:00 #8404

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..


02 Feb 2014, 20:19:02 Nello rakstīja:

02 Feb 2014, 19:39:17 Turbomen rakstīja:
Sitos nevar normali nolaist leja, domaju lielaka jega uzlikt labus amjus ar sedinatajam atsperem nevis izmest naudu uz shadiem, es kkad nesen lidzigus iemetu luznu kaudze.

Kaadaa zinnaa nevar normaali nolaist lejaa? Man vairak par 45-50mm vairaak nevajag...


Tad jau labak sedinatas atsperes.
Offline
briedisvilks
06. Feb 2014, 22:29 #8405

Kopš: 02. Sep 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E34 525i 1993 BBS RC090 Style 5 17"| ІЖ56 1961

Nu tā.... Esmu dilemmas priekšā. Varbūt kādam ir stipri argumentēts objektīvs viedoklis par problēmas risinājumu.

Respektīvi nobira automātiskā ātrumkārba no E34 525i M50 1993. Esmu izvēles priekšā:
a) Nodot šrotā. Žēl, jo viss pārējais bez kārbas bija ideālā stāvoklī.
b) Pārdot, tikai nezinu, kurš tādu pirks
c) Noņemt pašreizējo kārbu un uzlikt tādu pašu vietā. Apšaubāms gan stāvoklis, jo diez vai kaut kur mētājas sakarīga kārba.
d) Uzstādīt manuālo kārbu. Te gan jautājums ir - kādu?
e) Nopirkt M5 un piekāst visus
Offline
Papakarlo
06. Feb 2014, 22:30 #8406

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

e)
f) nopirkt 540'to

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 06 Feb 2014, 22:31:42 ]

Offline
Driver
06. Feb 2014, 22:49 #8407

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Feb 2014, 22:29:23 briedisvilks rakstīja:
Nu tā.... Esmu dilemmas priekšā. Varbūt kādam ir stipri argumentēts objektīvs viedoklis par problēmas risinājumu.

Respektīvi nobira automātiskā ātrumkārba no E34 525i M50 1993. Esmu izvēles priekšā:
a) Nodot šrotā. Žēl, jo viss pārējais bez kārbas bija ideālā stāvoklī.
b) Pārdot, tikai nezinu, kurš tādu pirks
c) Noņemt pašreizējo kārbu un uzlikt tādu pašu vietā. Apšaubāms gan stāvoklis, jo diez vai kaut kur mētājas sakarīga kārba.
d) Uzstādīt manuālo kārbu. Te gan jautājums ir - kādu?
e) Nopirkt M5 un piekāst visus

Pardot kadam swaperim motoru, nopirkt vieta citu, piemeram m52, kopa ar karbu un ielikt ieksha.

Bet vispar tie tomati ir relativi nenokaujami un nemaksa kosmosu lietoti. Ja skruve pats, tad ir jega norisket - nevis vienu 5d pakost, bet nopirkt gangjeni un paskruvet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
inferno-ex
06. Feb 2014, 22:59 #8408

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Varu nopārdot M50 manuālo kārbu
Offline
briedisvilks
06. Feb 2014, 23:04 #8409

Kopš: 02. Sep 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E34 525i 1993 BBS RC090 Style 5 17"| ІЖ56 1961


06 Feb 2014, 22:49:13 Driver rakstīja:

06 Feb 2014, 22:29:23 briedisvilks rakstīja:
Nu tā.... Esmu dilemmas priekšā. Varbūt kādam ir stipri argumentēts objektīvs viedoklis par problēmas risinājumu.

Respektīvi nobira automātiskā ātrumkārba no E34 525i M50 1993. Esmu izvēles priekšā:
a) Nodot šrotā. Žēl, jo viss pārējais bez kārbas bija ideālā stāvoklī.
b) Pārdot, tikai nezinu, kurš tādu pirks
c) Noņemt pašreizējo kārbu un uzlikt tādu pašu vietā. Apšaubāms gan stāvoklis, jo diez vai kaut kur mētājas sakarīga kārba.
d) Uzstādīt manuālo kārbu. Te gan jautājums ir - kādu?
e) Nopirkt M5 un piekāst visus

Pardot kadam swaperim motoru, nopirkt vieta citu, piemeram m52, kopa ar karbu un ielikt ieksha.

Bet vispar tie tomati ir relativi nenokaujami un nemaksa kosmosu lietoti. Ja skruve pats, tad ir jega norisket - nevis vienu 5d pakost, bet nopirkt gangjeni un paskruvet


Nu redz, es viņu nokāvu..... + braukšanas prieks un degvielas ekonomija ir stipri apšaubāmā statusā.
Offline
estorial
07. Feb 2014, 07:47 #8410

Kopš: 03. Feb 2014

Ziņojumi: 79

Braucu ar: e30 & e34

Vai 520 sedans atšķiras no 525 priekš detaļām?
Offline
Papakarlo
07. Feb 2014, 08:01 #8411

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


07 Feb 2014, 07:47:12 estorial rakstīja:
Vai 520 sedans atšķiras no 525 priekš detaļām?
525 vis ir daudz dārgāks
Offline
Turbomen
07. Feb 2014, 08:21 #8412

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..


06 Feb 2014, 22:29:23 briedisvilks rakstīja:
Nu tā.... Esmu dilemmas priekšā. Varbūt kādam ir stipri argumentēts objektīvs viedoklis par problēmas risinājumu.

Respektīvi nobira automātiskā ātrumkārba no E34 525i M50 1993. Esmu izvēles priekšā:
a) Nodot šrotā. Žēl, jo viss pārējais bez kārbas bija ideālā stāvoklī.
b) Pārdot, tikai nezinu, kurš tādu pirks
c) Noņemt pašreizējo kārbu un uzlikt tādu pašu vietā. Apšaubāms gan stāvoklis, jo diez vai kaut kur mētājas sakarīga kārba.
d) Uzstādīt manuālo kārbu. Te gan jautājums ir - kādu?
e) Nopirkt M5 un piekāst visus


ja pats e34 ir labs, uzstaisi svapu uz manualo un turpini braukat, ja pats negribi mainit varu nomainit, tik maina ar visam detalam bus 200+ eur.
Offline
se7en
07. Feb 2014, 09:14 #8413

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


07 Feb 2014, 08:21:58 Turbomen rakstīja:

06 Feb 2014, 22:29:23 briedisvilks rakstīja:
Nu tā.... Esmu dilemmas priekšā. Varbūt kādam ir stipri argumentēts objektīvs viedoklis par problēmas risinājumu.

Respektīvi nobira automātiskā ātrumkārba no E34 525i M50 1993. Esmu izvēles priekšā:
a) Nodot šrotā. Žēl, jo viss pārējais bez kārbas bija ideālā stāvoklī.
b) Pārdot, tikai nezinu, kurš tādu pirks
c) Noņemt pašreizējo kārbu un uzlikt tādu pašu vietā. Apšaubāms gan stāvoklis, jo diez vai kaut kur mētājas sakarīga kārba.
d) Uzstādīt manuālo kārbu. Te gan jautājums ir - kādu?
e) Nopirkt M5 un piekāst visus


ja pats e34 ir labs, uzstaisi svapu uz manualo un turpini braukat, ja pats negribi mainit varu nomainit, tik maina ar visam detalam bus 200+ eur.

Ja tev ir tik idiotiski jautajumi par karbu, tad par kādu M5 tu sapņo?

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
briedisvilks
07. Feb 2014, 09:57 #8414

Kopš: 02. Sep 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E34 525i 1993 BBS RC090 Style 5 17"| ІЖ56 1961


07 Feb 2014, 09:14:40 se7en rakstīja:

07 Feb 2014, 08:21:58 Turbomen rakstīja:

06 Feb 2014, 22:29:23 briedisvilks rakstīja:
Nu tā.... Esmu dilemmas priekšā. Varbūt kādam ir stipri argumentēts objektīvs viedoklis par problēmas risinājumu.

Respektīvi nobira automātiskā ātrumkārba no E34 525i M50 1993. Esmu izvēles priekšā:
a) Nodot šrotā. Žēl, jo viss pārējais bez kārbas bija ideālā stāvoklī.
b) Pārdot, tikai nezinu, kurš tādu pirks
c) Noņemt pašreizējo kārbu un uzlikt tādu pašu vietā. Apšaubāms gan stāvoklis, jo diez vai kaut kur mētājas sakarīga kārba.
d) Uzstādīt manuālo kārbu. Te gan jautājums ir - kādu?
e) Nopirkt M5 un piekāst visus


ja pats e34 ir labs, uzstaisi svapu uz manualo un turpini braukat, ja pats negribi mainit varu nomainit, tik maina ar visam detalam bus 200+ eur.

Ja tev ir tik idiotiski jautajumi par karbu, tad par kādu M5 tu sapņo?


Tie nav idiotiski jautājumi. Katrs, manuprāt, kaut kad ir nonācis dilemmas priekšā. Kam tad domāt vispār šitāds forums?
Offline
Dimon32
07. Feb 2014, 10:35 #8415

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


07 Feb 2014, 09:57:46 briedisvilks rakstīja:
a) Nodot šrotā. Žēl, jo viss pārējais bez kārbas bija ideālā stāvoklī.
b) Pārdot, tikai nezinu, kurš tādu pirks
c) Noņemt pašreizējo kārbu un uzlikt tādu pašu vietā. Apšaubāms gan stāvoklis, jo diez vai kaut kur mētājas sakarīga kārba.
d) Uzstādīt manuālo kārbu. Te gan jautājums ir - kādu?
e) Nopirkt M5 un piekāst visus

Tie nav idiotiski jautājumi. Katrs, manuprāt, kaut kad ir nonācis dilemmas priekšā. Kam tad domāt vispār šitāds forums?


a) ja žēl, tad nenodod
b) vari pārdot, nosauc cenu un parādi, kas lācītim vēderā
c) var riskēt, bet pats to tomātu negribi taču
d) kā kādu? no tds laikam... protams ka no 525i m50 viss swapa komplekts ar darbu 200-300eur maksās (tur daudz kas jāmaina, lai viss būtu pa smuko, arī reduktors ir jāmaina utt.)
e) ja nav 300eur kārbai, tad par kādu M5 runa?

[ Šo ziņu laboja Dimon32, 07 Feb 2014, 10:37:11 ]

Offline
briedisvilks
07. Feb 2014, 19:58 #8416

Kopš: 02. Sep 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E34 525i 1993 BBS RC090 Style 5 17"| ІЖ56 1961


07 Feb 2014, 10:35:30 Dimon32 rakstīja:

07 Feb 2014, 09:57:46 briedisvilks rakstīja:
a) Nodot šrotā. Žēl, jo viss pārējais bez kārbas bija ideālā stāvoklī.
b) Pārdot, tikai nezinu, kurš tādu pirks
c) Noņemt pašreizējo kārbu un uzlikt tādu pašu vietā. Apšaubāms gan stāvoklis, jo diez vai kaut kur mētājas sakarīga kārba.
d) Uzstādīt manuālo kārbu. Te gan jautājums ir - kādu?
e) Nopirkt M5 un piekāst visus

Tie nav idiotiski jautājumi. Katrs, manuprāt, kaut kad ir nonācis dilemmas priekšā. Kam tad domāt vispār šitāds forums?


a) ja žēl, tad nenodod
b) vari pārdot, nosauc cenu un parādi, kas lācītim vēderā
c) var riskēt, bet pats to tomātu negribi taču
d) kā kādu? no tds laikam... protams ka no 525i m50 viss swapa komplekts ar darbu 200-300eur maksās (tur daudz kas jāmaina, lai viss būtu pa smuko, arī reduktors ir jāmaina utt.)
e) ja nav 300eur kārbai, tad par kādu M5 runa?


d) M50 vai varbūt kaut ko var saķīmiķot no E39 540i 6pakāju kārbas
e) nejau par naudu iet runa...
Offline
wanksta
07. Feb 2014, 20:13 #8417

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7370

Braucu ar: muti

540 kārba maksā tikpat cik e34 ar beigtu automātu
Offline
inferno-ex
07. Feb 2014, 20:14 #8418

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Pa 300 eiro savākšu to Tavu E34 ar visu nobirušo tomātu
Offline
Jurchixx
07. Feb 2014, 20:25 #8419

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Variants f) beigt te gausties un sakt kaut ko darit lietas laba
Offline
briedisvilks
07. Feb 2014, 20:28 #8420

Kopš: 02. Sep 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E34 525i 1993 BBS RC090 Style 5 17"| ІЖ56 1961


07 Feb 2014, 20:25:41 Jurchixx rakstīja:
Variants f) beigt te gausties un sakt kaut ko darit lietas laba

Nu jopcik. Jebkurš jautājums ir idiotisms, jekuras tēmas pacelšana un padoma palūgšana ir gaušanās. Kādā sabiedrībā mēs dzīvojam?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo