Online
Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
anarchy | | Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
kas ar siem motoriem labs slikts dzirdeets. nava diizelis...Links[ Šo ziņu laboja anarchy, 26 Sep 2015, 16:18:15 ] | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Pēdējā mēneša laikā B6 ir x3 bijis servisā
Es reāli sāku vilties Pastāstos | Offline | | |
AAE | | Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| Ar kādām kaitēm? Sprauslas - kārba - bremzes? | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
06 Oct 2015, 14:12:12 AAE rakstīja:
Ar kādām kaitēm? Sprauslas - kārba - bremzes?
1) Kolektora blīve, salonā nāca izplūdes gāzes
2) Nedēļu vēlāk novērpās eļļas sūknim seškantis, eļļas bads, viss ir slikti
3) Piektdien pazuda jauda un turbo ļurbo pārstāja taisīt pšš pšš
1) remonts pie BR ar visu blīvi 50 eur
2) seškantis 4.20, remonts 300 eur (eļļas + aķis)
3) pārberzušies vadi, sitās pret korpusu. Izolene un drošinātāji 5 eur + diagnotiska un remonts = 60 eur
VAG jept
p.s
check engine ir elektroniskā drosele beigta, bet dzīvot netraucē [ Šo ziņu laboja viesulis, 06 Oct 2015, 15:28:03 ] | Offline | | |
Machida | | Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
| A tev rāda ar sarkaniem burtiem izslēgt motoru, jo nav eļļas spiediena un tu vēl uzgāzē līdz 2500 apgr. un velc ārā telefonu no kabatas, lai nofotografētu? [ Šo ziņu laboja Machida, 06 Oct 2015, 15:50:28 ] | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Es noslāpēju, piestartēju- kļūdas nav. Uzgāzēju- parādijās. Izlec pēc 2000 rpm, zem klusums un ja samazināts spiediens tad neziņo neko. Tikai tad, ja spiediens ir zem kritiskā līmeņa. Šim bija apļa 0!
Labi pastrādāts VW
Nobildēju un aizsūtīju kolēģim, kas brauca pirms tam ar mašīnu vai tāda kļūda ir bijusi.
Atbildēja, ka nav bijusi un tālāk jau darbiņš bija evakuātoram
Džeki vēl servisā, kad atveda mašīnu esot sildījuši līdz darba temperatūrai un dzenājuši pa pagalmu [ Šo ziņu laboja viesulis, 06 Oct 2015, 16:18:26 ] | Offline | | |
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1508
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| 312tkst, ap 10 gadu vecs VW, kurš tiek izmantots darba vajadzībām? Ko citu var gaidīt? [ Šo ziņu laboja jurrus, 06 Oct 2015, 16:27:44 ] | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Es dalos pieredzē, cerībā tikt pie jauna vāģa.
2009. gads, kad principā CR nevajadzēja nojāties eļļas sūknim. Netā rakstīts, kad ir atsevišķi gadījumi, kad tas notiek ar B6 vēlajiem gadiem.
Elektriķis teica, ja ir nauda, tad jāpērk B7, bet es domāju, ka jāpērk Mondeo un miers | Offline | | |
|
GTFO | | Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 526
Braucu ar: Audi
| Pirmajā bildē powera standartiem nepieņemams degvielas līmeņa rādījums | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
06 Oct 2015, 16:37:16 viesulis rakstīja:
Es dalos pieredzē, cerībā tikt pie jauna vāģa.
2009. gads, kad principā CR nevajadzēja nojāties eļļas sūknim. Netā rakstīts, kad ir atsevišķi gadījumi, kad tas notiek ar B6 vēlajiem gadiem.
Elektriķis teica, ja ir nauda, tad jāpērk B7, bet es domāju, ka jāpērk Mondeo un miers
nu ar ceribu tikt pie jauna vāģa es jau nu nebutu stajies mierā ar to kannu panelī,butu braucis kamer tiek pie jauna auto | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Gan jau ka ieprieksheejais brauceejs bija taads nu kautkaads, taads kaa tu, kursh kaava ar ceriibu dabuut jaunu auto | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Pasūds ir un paliek pasūds. Ar tām lamatām var braukt tikai garantijas laikā. Pēcāk tur ir remontizmaksas premium segmenta līmenī, bet brauc ta ar sūda golfu | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Pie Pastēši vispār ir kaut kādi nelaimes putni. Tautas auto skaitās Un vēl 2.0 TDI. Un vēl varētu būt DSG. | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
07 Oct 2015, 21:31:17 karlsonss rakstīja:
Gan jau ka ieprieksheejais brauceejs bija taads nu kautkaads, taads kaa tu, kursh kaava ar ceriibu dabuut jaunu auto
kur tu redzi apzinātu auto maitāšanu?[ Šo ziņu laboja viesulis, 07 Oct 2015, 21:44:53 ] | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Man sajuka al uldenu , piedod, nebano mani | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
07 Oct 2015, 21:41:43 shibernieks rakstīja:
Pasūds ir un paliek pasūds. Ar tām lamatām var braukt tikai garantijas laikā. Pēcāk tur ir remontizmaksas premium segmenta līmenī, bet brauc ta ar sūda golfu
divi remonti bija niecīgi, bet par eļļas sūkni gan ir cemme.
Tie ir nieki salīdzinot ar Moller apetīti, kolēģim izdega B7 xenona spuldze- salidzini.lv 50-75 eur, apē bez atlaides osrams 100eur, moller 218 eur | Offline | | |
|
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: das auto
| tā no malas skatoties, nākas secināt, ka pēdējie VAG ražojumi tiešām neizceļas ar uzticību un jāj smadzenes saviem īpašniekiem nepieklājīgi bieži
daudzi vel droši vien dzīvo no eiforijas ko sniedza savulaik vecie 1.9tdi ar 5 litru patēriņu un mūžīgo resursu | Offline | | |
Saabpower | | Kopš: 14. Sep 2008
Ziņojumi: 1805
Braucu ar: Honda Accord
| Šeit gan nebūs moller apetīte pie vainas. Golf 5 arī oficiālie vw servisi prasīja 200eur par spuldzi ar uzstādīšanu. [ Šo ziņu laboja Saabpower, 07 Oct 2015, 22:08:39 ] | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
07 Oct 2015, 22:05:57 b1te rakstīja:
tā no malas skatoties, nākas secināt, ka pēdējie VAG ražojumi tiešām neizceļas ar uzticību un jāj smadzenes saviem īpašniekiem nepieklājīgi bieži
daudzi vel droši vien dzīvo no eiforijas ko sniedza savulaik vecie 1.9tdi ar 5 litru patēriņu un mūžīgo resursu
Esmu nobraucis divus sestos golfus un tagad 43k ar 7, nekaadas probleemas, kaa viesuljam, nav noveerotas. | Offline | | |
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: das auto
|
07 Oct 2015, 22:09:51 karlsonss rakstīja:
07 Oct 2015, 22:05:57 b1te rakstīja:
tā no malas skatoties, nākas secināt, ka pēdējie VAG ražojumi tiešām neizceļas ar uzticību un jāj smadzenes saviem īpašniekiem nepieklājīgi bieži
daudzi vel droši vien dzīvo no eiforijas ko sniedza savulaik vecie 1.9tdi ar 5 litru patēriņu un mūžīgo resursu
Esmu nobraucis divus sestos golfus un tagad 43k ar 7, nekaadas probleemas, kaa viesuljam, nav noveerotas.
tu tak sākumā pats čīkstēji, ka ar 7 jau pāris reizes biji mollerā ar kaut kādiem sīkiem kāšiem.
nu un b6 jau ar 320t.km un gan jau 10 gadu stāžu, gan jau tas golfs nebūs stipri labāks pie tādiem cipariem | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|