Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
anarchy
26. Sep 2015, 16:17 #841

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


kas ar siem motoriem labs slikts dzirdeets. nava diizelis...Links

[ Šo ziņu laboja anarchy, 26 Sep 2015, 16:18:15 ]

Offline
viesulis
06. Oct 2015, 13:45 #842

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Pēdējā mēneša laikā B6 ir x3 bijis servisā

Es reāli sāku vilties Pastāstos
Offline
AAE
06. Oct 2015, 14:12 #843

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2330

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Ar kādām kaitēm? Sprauslas - kārba - bremzes?
Offline
viesulis
06. Oct 2015, 15:26 #844

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


06 Oct 2015, 14:12:12 AAE rakstīja:
Ar kādām kaitēm? Sprauslas - kārba - bremzes?


1) Kolektora blīve, salonā nāca izplūdes gāzes

2) Nedēļu vēlāk novērpās eļļas sūknim seškantis, eļļas bads, viss ir slikti



3) Piektdien pazuda jauda un turbo ļurbo pārstāja taisīt pšš pšš



1) remonts pie BR ar visu blīvi 50 eur

2) seškantis 4.20, remonts 300 eur (eļļas + aķis)

3) pārberzušies vadi, sitās pret korpusu. Izolene un drošinātāji 5 eur + diagnotiska un remonts = 60 eur

VAG jept

p.s

check engine ir elektroniskā drosele beigta, bet dzīvot netraucē

[ Šo ziņu laboja viesulis, 06 Oct 2015, 15:28:03 ]

Offline
Machida
06. Oct 2015, 15:49 #845

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

A tev rāda ar sarkaniem burtiem izslēgt motoru, jo nav eļļas spiediena un tu vēl uzgāzē līdz 2500 apgr. un velc ārā telefonu no kabatas, lai nofotografētu?

[ Šo ziņu laboja Machida, 06 Oct 2015, 15:50:28 ]

Offline
viesulis
06. Oct 2015, 16:15 #846

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Es noslāpēju, piestartēju- kļūdas nav. Uzgāzēju- parādijās. Izlec pēc 2000 rpm, zem klusums un ja samazināts spiediens tad neziņo neko. Tikai tad, ja spiediens ir zem kritiskā līmeņa. Šim bija apļa 0!
Labi pastrādāts VW

Nobildēju un aizsūtīju kolēģim, kas brauca pirms tam ar mašīnu vai tāda kļūda ir bijusi.

Atbildēja, ka nav bijusi un tālāk jau darbiņš bija evakuātoram

Džeki vēl servisā, kad atveda mašīnu esot sildījuši līdz darba temperatūrai un dzenājuši pa pagalmu

[ Šo ziņu laboja viesulis, 06 Oct 2015, 16:18:26 ]

Offline
jurrus
06. Oct 2015, 16:25 #847

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1500

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

312tkst, ap 10 gadu vecs VW, kurš tiek izmantots darba vajadzībām? Ko citu var gaidīt?

[ Šo ziņu laboja jurrus, 06 Oct 2015, 16:27:44 ]

Offline
viesulis
06. Oct 2015, 16:37 #848

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Es dalos pieredzē, cerībā tikt pie jauna vāģa.
2009. gads, kad principā CR nevajadzēja nojāties eļļas sūknim. Netā rakstīts, kad ir atsevišķi gadījumi, kad tas notiek ar B6 vēlajiem gadiem.

Elektriķis teica, ja ir nauda, tad jāpērk B7, bet es domāju, ka jāpērk Mondeo un miers
Offline
GTFO
07. Oct 2015, 20:07 #849

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 526

Braucu ar: Audi

Pirmajā bildē powera standartiem nepieņemams degvielas līmeņa rādījums
Offline
uldens1
07. Oct 2015, 20:39 #850

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16037

Braucu ar:


06 Oct 2015, 16:37:16 viesulis rakstīja:
Es dalos pieredzē, cerībā tikt pie jauna vāģa.
2009. gads, kad principā CR nevajadzēja nojāties eļļas sūknim. Netā rakstīts, kad ir atsevišķi gadījumi, kad tas notiek ar B6 vēlajiem gadiem.

Elektriķis teica, ja ir nauda, tad jāpērk B7, bet es domāju, ka jāpērk Mondeo un miers
nu ar ceribu tikt pie jauna vāģa es jau nu nebutu stajies mierā ar to kannu panelī,butu braucis kamer tiek pie jauna auto
Offline
karlsonss
07. Oct 2015, 21:31 #851

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Gan jau ka ieprieksheejais brauceejs bija taads nu kautkaads, taads kaa tu, kursh kaava ar ceriibu dabuut jaunu auto
Offline
shibernieks
07. Oct 2015, 21:41 #852

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Pasūds ir un paliek pasūds. Ar tām lamatām var braukt tikai garantijas laikā. Pēcāk tur ir remontizmaksas premium segmenta līmenī, bet brauc ta ar sūda golfu
Offline
DrumB
07. Oct 2015, 21:42 #853

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Pie Pastēši vispār ir kaut kādi nelaimes putni. Tautas auto skaitās Un vēl 2.0 TDI. Un vēl varētu būt DSG.
Offline
viesulis
07. Oct 2015, 21:43 #854

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


07 Oct 2015, 21:31:17 karlsonss rakstīja:
Gan jau ka ieprieksheejais brauceejs bija taads nu kautkaads, taads kaa tu, kursh kaava ar ceriibu dabuut jaunu auto
kur tu redzi apzinātu auto maitāšanu?

[ Šo ziņu laboja viesulis, 07 Oct 2015, 21:44:53 ]

Offline
karlsonss
07. Oct 2015, 21:47 #855

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Man sajuka al uldenu , piedod, nebano mani
Offline
viesulis
07. Oct 2015, 21:51 #856

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


07 Oct 2015, 21:41:43 shibernieks rakstīja:
Pasūds ir un paliek pasūds. Ar tām lamatām var braukt tikai garantijas laikā. Pēcāk tur ir remontizmaksas premium segmenta līmenī, bet brauc ta ar sūda golfu


divi remonti bija niecīgi, bet par eļļas sūkni gan ir cemme.

Tie ir nieki salīdzinot ar Moller apetīti, kolēģim izdega B7 xenona spuldze- salidzini.lv 50-75 eur, apē bez atlaides osrams 100eur, moller 218 eur
Offline
b1te
07. Oct 2015, 22:05 #857

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1908

Braucu ar: das auto

tā no malas skatoties, nākas secināt, ka pēdējie VAG ražojumi tiešām neizceļas ar uzticību un jāj smadzenes saviem īpašniekiem nepieklājīgi bieži

daudzi vel droši vien dzīvo no eiforijas ko sniedza savulaik vecie 1.9tdi ar 5 litru patēriņu un mūžīgo resursu
Offline
Saabpower
07. Oct 2015, 22:07 #858

Kopš: 14. Sep 2008

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: Honda Accord

Šeit gan nebūs moller apetīte pie vainas. Golf 5 arī oficiālie vw servisi prasīja 200eur par spuldzi ar uzstādīšanu.

[ Šo ziņu laboja Saabpower, 07 Oct 2015, 22:08:39 ]

Offline
karlsonss
07. Oct 2015, 22:09 #859

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


07 Oct 2015, 22:05:57 b1te rakstīja:
tā no malas skatoties, nākas secināt, ka pēdējie VAG ražojumi tiešām neizceļas ar uzticību un jāj smadzenes saviem īpašniekiem nepieklājīgi bieži

daudzi vel droši vien dzīvo no eiforijas ko sniedza savulaik vecie 1.9tdi ar 5 litru patēriņu un mūžīgo resursu

Esmu nobraucis divus sestos golfus un tagad 43k ar 7, nekaadas probleemas, kaa viesuljam, nav noveerotas.
Offline
b1te
07. Oct 2015, 22:11 #860

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1908

Braucu ar: das auto


07 Oct 2015, 22:09:51 karlsonss rakstīja:

07 Oct 2015, 22:05:57 b1te rakstīja:
tā no malas skatoties, nākas secināt, ka pēdējie VAG ražojumi tiešām neizceļas ar uzticību un jāj smadzenes saviem īpašniekiem nepieklājīgi bieži

daudzi vel droši vien dzīvo no eiforijas ko sniedza savulaik vecie 1.9tdi ar 5 litru patēriņu un mūžīgo resursu

Esmu nobraucis divus sestos golfus un tagad 43k ar 7, nekaadas probleemas, kaa viesuljam, nav noveerotas.


tu tak sākumā pats čīkstēji, ka ar 7 jau pāris reizes biji mollerā ar kaut kādiem sīkiem kāšiem.
nu un b6 jau ar 320t.km un gan jau 10 gadu stāžu, gan jau tas golfs nebūs stipri labāks pie tādiem cipariem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo