Online
Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E34
Autors | Ziņojums |
LauvaMiks | 19. Jan 2014, 20:42 |
#8361
|
| Kopš: 09. May 2009
No: Limbaži
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E46
| Kāds ir krāmējies gar salona siltumu, ir tā ka uzlieku uz 4 ātrumu vents griezhas kā dulls, bet tas gaiss neieplust salonā tādā tempā kā tas rūc, prieksha vāks ventam ir viss tur kā vajag, kpc tas gaiss neplūst, ? kkur kkas ir nost vai aizsprostojies?
esmu pamanijis ka ari E34 ir gaisa filtrs dziljak aiz ventilatora ka to vsp var nomainit, vai iznjemt lauka ? jo vinjsh tak tur entos gadus jau pūst.
visada infa ljoti noderēs, jāsāk domāt ar ko lai sāku,
paneli raut nost liekas traka ideja. | Offline | | |
Rock_Solid | 19. Jan 2014, 20:44 |
#8362
|
| Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
19 Jan 2014, 20:42:33 LauvaMiks rakstīja:
Kāds ir krāmējies gar salona siltumu, ir tā ka uzlieku uz 4 ātrumu vents griezhas kā dulls, bet tas gaiss neieplust salonā tādā tempā kā tas rūc, prieksha vāks ventam ir viss tur kā vajag, kpc tas gaiss neplūst, ? kkur kkas ir nost vai aizsprostojies?
esmu pamanijis ka ari E34 ir gaisa filtrs dziljak aiz ventilatora ka to vsp var nomainit, vai iznjemt lauka ? jo vinjsh tak tur entos gadus jau pūst.
visada infa ljoti noderēs, jāsāk domāt ar ko lai sāku,
paneli raut nost liekas traka ideja.
http://www.bmw4life.com/microFilter.htm | Offline | | |
Guntarsk | 24. Jan 2014, 15:51 |
#8363
|
| Kopš: 24. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 59
Braucu ar: biezpienu pa mūli
| Help! Kas varētu būt pie vainas, ja man pečkai pēkšņi no 4 ātrumiem strādā tikai ātrākais? man te teica iespējams ka pretestības esot nosvilušas tagad mēģinu rezerves detaļu sameklēt! Vai tā varētu būt detaļa nr.5 kas pie vainas?
Sledzis | Offline | | |
ilmarsz | 24. Jan 2014, 16:40 |
#8364
|
| Kopš: 17. Oct 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 133
Braucu ar: e34 525i & Volvo 850
| http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Electrical/Sword.htm
Tas "sword" atrodas pasažiera pusē pie kājām. Lai tiktu klāt jānoņem bardačoks.
24 Jan 2014, 15:51:01 Guntarsk rakstīja:
Help! Kas varētu būt pie vainas, ja man pečkai pēkšņi no 4 ātrumiem strādā tikai ātrākais? man te teica iespējams ka pretestības esot nosvilušas tagad mēģinu rezerves detaļu sameklēt! Vai tā varētu būt detaļa nr.5 kas pie vainas?
Sledzis
[ Šo ziņu laboja ilmarsz, 24 Jan 2014, 16:45:25 ] | Offline | | |
Digital | 24. Jan 2014, 16:46 |
#8365
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
16 Jan 2014, 10:51:11 exciter rakstīja:
Ja kādam ir krājumā lieks šāds smidzināmais pasākums, labprāt iegādātu.
Man ir pilnigi jauns bachoks, kuru kljudas pec pasutiju un tds nedereja
Veel jau ir kkadi suknji un kkadi krami | Offline | | |
Dimon32 | 25. Jan 2014, 20:54 |
#8366
|
| Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
| Ir lukturu apmazgātāju bačoks ar nr 61678359046 (61678359047), bet vajag ar šādu - 61671391590 vai 61678351262. Mož kāds grib samainīt Nu vai arī nopirkšu vajadzīgo un pārdošu to, kas man ir [ Šo ziņu laboja Dimon32, 25 Jan 2014, 21:01:12 ] | Offline | | |
krivits | 28. Jan 2014, 13:35 |
#8367
|
| Kopš: 19. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 111
Braucu ar: kūti
| Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka? | Offline | | |
kaadzis | 28. Jan 2014, 14:03 |
#8368
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?
pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva. | Offline | | |
|
krivits | 28. Jan 2014, 15:01 |
#8369
|
| Kopš: 19. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 111
Braucu ar: kūti
|
28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:
28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?
pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.
skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs. | Offline | | |
Eazzy | 28. Jan 2014, 15:03 |
#8370
|
| Kopš: 21. Dec 2013
No: Lielvārde
Ziņojumi: 263
Braucu ar: 525 TDS
|
28 Jan 2014, 15:01:56 krivits rakstīja:
28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:
28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?
pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.
skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs.
kaut kur biju dzirdējis, ka korķi līdz galam velk, tikai nezinu kapēc - lai spiediens nebūtu tik liels sistēmā? labojat ja kļūdos! | Offline | | |
krivits | 28. Jan 2014, 15:06 |
#8371
|
| Kopš: 19. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 111
Braucu ar: kūti
|
28 Jan 2014, 15:03:31 Eazzy rakstīja:
28 Jan 2014, 15:01:56 krivits rakstīja:
28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:
28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?
pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.
skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs.
kaut kur biju dzirdējis, ka korķi līdz galam velk, tikai nezinu kapēc - lai spiediens nebūtu tik liels sistēmā? labojat ja kļūdos!
par šito es ar nezinu, viens man teica lai nevelku lidz galam-(tecēja tosols),tagad pievilku un tad jau redzes.
Jo korķis ir tas kas notur to spiedienu. | Offline | | |
Eazzy | 28. Jan 2014, 15:09 |
#8372
|
| Kopš: 21. Dec 2013
No: Lielvārde
Ziņojumi: 263
Braucu ar: 525 TDS
|
28 Jan 2014, 15:06:50 krivits rakstīja:
28 Jan 2014, 15:03:31 Eazzy rakstīja:
28 Jan 2014, 15:01:56 krivits rakstīja:
28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:
28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?
pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.
skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs.
kaut kur biju dzirdējis, ka korķi līdz galam velk, tikai nezinu kapēc - lai spiediens nebūtu tik liels sistēmā? labojat ja kļūdos!
par šito es ar nezinu, viens man teica lai nevelku lidz galam-(tecēja tosols),tagad pievilku un tad jau redzes.
Jo korķis ir tas kas notur to spiedienu.
Mēģināts nav zaudēts. katrā ziņa personīgi pašam nav līdz galam aizskrūvēt un viss ir bumbās. | Offline | | |
Nello | 28. Jan 2014, 15:16 |
#8373
|
| Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
28 Jan 2014, 15:09:18 Eazzy rakstīja:
28 Jan 2014, 15:06:50 krivits rakstīja:
28 Jan 2014, 15:03:31 Eazzy rakstīja:
28 Jan 2014, 15:01:56 krivits rakstīja:
28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:
28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?
pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.
skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs.
kaut kur biju dzirdējis, ka korķi līdz galam velk, tikai nezinu kapēc - lai spiediens nebūtu tik liels sistēmā? labojat ja kļūdos!
par šito es ar nezinu, viens man teica lai nevelku lidz galam-(tecēja tosols),tagad pievilku un tad jau redzes.
Jo korķis ir tas kas notur to spiedienu.
Mēģināts nav zaudēts. katrā ziņa personīgi pašam nav līdz galam aizskrūvēt un viss ir bumbās.
Man arī nav aizskrūvēts līdz galam... Ar aizskrūvētu atliek bik pakurināt vienriteni kā tosols pa zem un temp. kosmosā! Ar neaizvērtu pakurināt var ilgāk | Offline | | |
miicha | 28. Jan 2014, 15:29 |
#8374
|
| Kopš: 20. Sep 2006
Ziņojumi: 321
Braucu ar: čipot kūtiņu
| ko E34 spečuki varētu ieteikt vai paši ir jau izdarījuši, lai priekšējie rati grieztos vairāk kā stock variantā?
Proti, reizēm gribās paslīdēt dziļā sānslīdē, bet priekša nenotur un aimugure to apsteidz. | Offline | | |
Bamperis | 28. Jan 2014, 15:39 |
#8375
|
| Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4797
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
|
28 Jan 2014, 15:16:36 Nello rakstīja:
28 Jan 2014, 15:09:18 Eazzy rakstīja:
28 Jan 2014, 15:06:50 krivits rakstīja:
28 Jan 2014, 15:03:31 Eazzy rakstīja:
28 Jan 2014, 15:01:56 krivits rakstīja:
28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:
28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?
pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.
skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs.
kaut kur biju dzirdējis, ka korķi līdz galam velk, tikai nezinu kapēc - lai spiediens nebūtu tik liels sistēmā? labojat ja kļūdos!
par šito es ar nezinu, viens man teica lai nevelku lidz galam-(tecēja tosols),tagad pievilku un tad jau redzes.
Jo korķis ir tas kas notur to spiedienu.
Mēģināts nav zaudēts. katrā ziņa personīgi pašam nav līdz galam aizskrūvēt un viss ir bumbās.
Man arī nav aizskrūvēts līdz galam... Ar aizskrūvētu atliek bik pakurināt vienriteni kā tosols pa zem un temp. kosmosā! Ar neaizvērtu pakurināt var ilgāk
Noamini korkji un nekas nebuus pa zem`arii ar aizskruvetu lidz galam,ja muftei viss ir kaa nakas | Offline | | |
ilmarsz | 29. Jan 2014, 13:30 |
#8376
|
| Kopš: 17. Oct 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 133
Braucu ar: e34 525i & Volvo 850
| Sekojošs jautājums par e34 1990 M50B25 NV ģeneratoru: Šobrīd virsū ir Bosch N1 40/115A (0 120 468 071 072). Skatoties pēc realOEM e34-tajam tāds 115A nemaz nefigurē. Ne mazāk interesanti šķiet arī tas, ka ģeneratora dzesēšanas ventilators, skriemelis un uzgrieznis ir ar pāris punktiem piemetināti pie rotora ass. Vārdu sakot, man ir aizdomas, ka tas nav tas pats ģeneratora variants, ar ko dotais auto ir noripojis no konveijera. Tātad, jautājums: kā zināt, cik jaudīgs un kāds ģenerators nācis no rūpnīcas? | Offline | | |
|
Dimon32 | 29. Jan 2014, 17:56 |
#8377
|
| Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
29 Jan 2014, 13:30:35 ilmarsz rakstīja:
Sekojošs jautājums par e34 1990 M50B25 NV ģeneratoru: Šobrīd virsū ir Bosch N1 40/115A (0 120 468 071 072). Skatoties pēc realOEM e34-tajam tāds 115A nemaz nefigurē. Ne mazāk interesanti šķiet arī tas, ka ģeneratora dzesēšanas ventilators, skriemelis un uzgrieznis ir ar pāris punktiem piemetināti pie rotora ass. Vārdu sakot, man ir aizdomas, ka tas nav tas pats ģeneratora variants, ar ko dotais auto ir noripojis no konveijera. Tātad, jautājums: kā zināt, cik jaudīgs un kāds ģenerators nācis no rūpnīcas?
ja auto ir ar manuālo kārbu, tad 80A laikam M50 bija, ja ar automātu, tad 140A Varu piedāvāt pa lēto 80A ģeneratoru uz M50 - man šāds stāv nevajadzīgs pilnībā strādājošs | Offline | | |
Turbomen | 29. Jan 2014, 21:24 |
#8378
|
| Kopš: 15. Sep 2009
Ziņojumi: 1063
Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..
|
28 Jan 2014, 15:29:39 miicha rakstīja:
ko E34 spečuki varētu ieteikt vai paši ir jau izdarījuši, lai priekšējie rati grieztos vairāk kā stock variantā?
Proti, reizēm gribās paslīdēt dziļā sānslīdē, bet priekša nenotur un aimugure to apsteidz.
Nogriez lockstopus, kad palidisi apaksa ar sagriestu sturi lidz galam sapratisi kuri tie ir, vairak neko tadu izdarit nevar , lai nav kkas japarbuve. | Offline | | |
ilmarsz | 29. Jan 2014, 22:41 |
#8379
|
| Kopš: 17. Oct 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 133
Braucu ar: e34 525i & Volvo 850
|
29 Jan 2014, 17:56:03 Dimon32 rakstīja:
29 Jan 2014, 13:30:35 ilmarsz rakstīja:
Sekojošs jautājums par e34 1990 M50B25 NV ģeneratoru: Šobrīd virsū ir Bosch N1 40/115A (0 120 468 071 072). Skatoties pēc realOEM e34-tajam tāds 115A nemaz nefigurē. Ne mazāk interesanti šķiet arī tas, ka ģeneratora dzesēšanas ventilators, skriemelis un uzgrieznis ir ar pāris punktiem piemetināti pie rotora ass. Vārdu sakot, man ir aizdomas, ka tas nav tas pats ģeneratora variants, ar ko dotais auto ir noripojis no konveijera. Tātad, jautājums: kā zināt, cik jaudīgs un kāds ģenerators nācis no rūpnīcas?
ja auto ir ar manuālo kārbu, tad 80A laikam M50 bija, ja ar automātu, tad 140A Varu piedāvāt pa lēto 80A ģeneratoru uz M50 - man šāds stāv nevajadzīgs pilnībā strādājošs
Un kur loģika, ka tomātam jaudīgāks ģenerators? Auto savā laikā ir swapots no automāta uz manuāli. Es cik pamācījos internetu par šo tēmu, visur gudri saka, ja maini, tad pret tādas pašas jaudas, kāds nāca OEM. | Offline | | |
Dimon32 | 29. Jan 2014, 23:19 |
#8380
|
| Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
29 Jan 2014, 22:41:16 ilmarsz rakstīja:
Un kur loģika, ka tomātam jaudīgāks ģenerators? Auto savā laikā ir swapots no automāta uz manuāli. Es cik pamācījos internetu par šo tēmu, visur gudri saka, ja maini, tad pret tādas pašas jaudas, kāds nāca OEM.
visticamāk, ka slodze uz ģeneratoru un akumulatoru mašīnām ar automātisko kārbu ir lielāka [ Šo ziņu laboja Dimon32, 29 Jan 2014, 23:19:42 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|