Autors | Ziņojums |
Bogdaans | 10. Jan 2014, 10:06 |
#8341
|
|
Kopš: 11. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 108
Braucu ar: M57B30 un 328i
| Cik grūti un kas būtu vajadzīgs lai pārbūvētu E34 M50B25 automātu uz parasto kārbu un kādas būtu aptuvenās izmaksas? |
Offline | |
|
Emzis | 10. Jan 2014, 13:36 |
#8342
|
|
Kopš: 29. Dec 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 4
Braucu ar: montreal blue
| Kāds zina vai 3.0 bendzinam der 2.5 kārba? 3.0 bijis automāts, iecerēs nomainīt uz manuālo, bet kāda kārba jāmeklē, ir pieejama no 2.5, derēs? |
Offline | |
|
Sormis | 10. Jan 2014, 13:54 |
#8343
|
|
Kopš: 20. Jun 2011
No: Alūksne
Ziņojumi: 1645
Braucu ar: Ziemas sitamo.
|
10 Jan 2014, 13:36:31 Emzis rakstīja:
Kāds zina vai 3.0 bendzinam der 2.5 kārba? 3.0 bijis automāts, iecerēs nomainīt uz manuālo, bet kāda kārba jāmeklē, ir pieejama no 2.5, derēs?
Priekš V8 no 2.5 nederēs, par rindenieku nezinu. |
Offline | |
|
plakanais | 10. Jan 2014, 14:07 |
#8344
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Meklēju E34 labās puses spoguļa korpusu - jaunā tipa kā E36, pirms FL nepiedāvāt |
Offline | |
|
krivits | 15. Jan 2014, 13:02 |
#8345
|
|
Kopš: 19. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 111
Braucu ar: kūti
| Iedodiet kāds kontaktu kadam meistaram kas remontē degvielas sūkņus(par naudu)?
BMW 525 tds 95gada.
Auksts lec, silts negrib lekt-klasiskā slimība.[ Šo ziņu laboja krivits, 15 Jan 2014, 13:03:19 ] |
Offline | |
|
GS5000 | 15. Jan 2014, 13:49 |
#8346
|
|
Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 840
Braucu ar: under construction
|
10 Jan 2014, 10:06:01 Bogdaans rakstīja:
Cik grūti un kas būtu vajadzīgs lai pārbūvētu E34 M50B25 automātu uz parasto kārbu un kādas būtu aptuvenās izmaksas?
Kārba, kārbas kronštens kulise, sajūga komplekts, spararats, kardāns, sajūga cilindrs, pedāļu kaste, sajūga cilindrs pie pedāļa, sajūga škidruma tvertne un citi sīkumi
Protams + darbs
Izmaksas ~300-400+ Ls viss atkarīgs no pieejas |
Offline | |
|
marihuans | 15. Jan 2014, 13:53 |
#8347
|
|
Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| nesen vienam e34 2.5 pārbūvējām un ar darbu sanāca ~270ls
----------------- T: 203-65-203
|
Offline | |
|
Eglitis | 15. Jan 2014, 14:03 |
#8348
|
|
Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
| powermeklētājs un gogle neko īsti neatrod, varbūt ir kāda pamācība kā no 6pogu obc pārinstalēties uz obc IV ? |
Offline | |
|
|
PiRX | 15. Jan 2014, 14:10 |
#8349
|
|
Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| OBC pamācība |
Offline | |
|
Eglitis | 15. Jan 2014, 15:43 |
#8350
|
|
Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
|
15 Jan 2014, 14:10:56 PiRX rakstīja:
OBC pamācība
man ir mazais obc, bet ir jau pilnais stekers, iespraužot pilno obc par neiedegās nekas, kas var būt pa problēmu ? |
Offline | |
|
PiRX | 15. Jan 2014, 15:48 |
#8351
|
|
Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| Tu lasi arī kas tur ir rakstīts?
Man pirmais rezultāts gūgles meklēšanai ir šis no BMW E34 Website.
Tur pie procedūras ir rakstīts
If the OBC doesn't come up the next step is to figure out why. The list of connections is given in the table below so start by checking that there is +12v at pins 6, 8, 9 & 17. The most likely culprit is pin 17 as there will be no power to this if your car doesn't have the auxiliary horn relay installed and without power at pin 17 the OBC will play completely dead. If there is no power at pin 17 an easy solution is to cut the red-grey-yellow wire that goes to pin 17, cut it as far from the connector as possible to make life easier, and join this to the red-yellow (red with a yellow stripe, there's also a yellow wire with a red stripe!) wire that provides power to pin 9. You could join these via a 5 or 10 amp fuse if you prefer and it may be no harm to tape off the end of the red-grey-yellow wire coming from the car so it can't cause any problems.
Tiešām viss ar karotīti mutē jāieliek?
P.S. Jūtu, ka nākošais jautājums būs "A ko darīt, ja uz displeja rāda PPPP". |
Offline | |
|
PiRX | 15. Jan 2014, 16:08 |
#8352
|
|
Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| Cik saprotu PPPP nozīmē, ka OBC ir norāvis kādu kļūdu.
Par Tavu gadījumu nezinu, bet iepriekšējā pilsoņa gadījumā minu kafijas biezumos, ka būs problēma ar "coding plug" (ne)eksistenci. |
Offline | |
|
Eglitis | 15. Jan 2014, 16:15 |
#8353
|
|
Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
| labi, saprotu ka te uzdot jautājumus nedrīkst, tie kas zinās, tie leks 9 dirsu augstumā un bārstīsies ar krītiņiem
ja pagaidām nav tā bloka zem pakaļējā benķa, tad ir vispār tolks tos vadiņus graizīt un ņemties? |
Offline | |
|
Dimon32 | 15. Jan 2014, 16:33 |
#8354
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
| Par kārbas maiņu - automātam un manuālim reduktori taču arī atšķiras - ja visu taisa lai būtu čotka, tad tas arī jāmaina.
Par OBC - ja rāda PPPP, tad problēma ir coding plug'ā - nevar nolasīt datus (ar high paneli tas atrodas panelī, ar low - pašā OBC). Ja vispār neslēdzas iekšā, bet aizmugurē pienāk štekeris ar daudz vadiem, tad visticamāk nav t.s. "horn relay" zem aizmugurējā beņķa Ja kādam šo vajag, tad varu pārdot par 5€ |
Offline | |
|
krivits | 15. Jan 2014, 21:46 |
#8355
|
|
Kopš: 19. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 111
Braucu ar: kūti
| kas būs ar OBC ja viņš strādā bet nedeg apgaismojums? |
Offline | |
|
PiRX | 16. Jan 2014, 08:34 |
#8356
|
|
Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| Lampiņas beigtas. Izvelc ārā OBC un no sāna var tās izņemt un nomainīt.
Bildītes |
Offline | |
|
|
krivits | 16. Jan 2014, 09:16 |
#8357
|
|
Kopš: 19. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 111
Braucu ar: kūti
|
16 Jan 2014, 08:34:02 PiRX rakstīja:
Lampiņas beigtas. Izvelc ārā OBC un no sāna var tās izņemt un nomainīt.
Bildītes
Paldies par info. |
Offline | |
|
exciter | 16. Jan 2014, 10:51 |
#8358
|
|
Kopš: 18. Jan 2006
Ziņojumi: 3713
Braucu ar:
| Ja kādam ir krājumā lieks šāds smidzināmais pasākums, labprāt iegādātu.
[ Šo ziņu laboja exciter, 16 Jan 2014, 10:51:37 ] |
Offline | |
|
skolnieks | 18. Jan 2014, 15:58 |
#8359
|
|
Kopš: 29. Sep 2013
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Jautājums speciālistiem - tosola vietā tika ieliets ūdens un tosola maisījums. Tagad uznāca aukstums, visas trubas pilnas ar tādiem kā vižņiem. Ko darīt-atkausēt dzinēju turot auto siltā garāžā vai var mēģināt darbināt? 2.5 TD [ Šo ziņu laboja skolnieks, 18 Jan 2014, 15:59:00 ] |
Offline | |
|
Ositis27 | 18. Jan 2014, 16:02 |
#8360
|
|
Kopš: 13. Feb 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 412
Braucu ar: BMW E38 730i, Kawasaki GPZ600r
|
18 Jan 2014, 15:58:21 skolnieks rakstīja:
Jautājums speciālistiem - tosola vietā tika ieliets ūdens un tosola maisījums. Tagad uznāca aukstums, visas trubas pilnas ar tādiem kā vižņiem. Ko darīt-atkausēt dzinēju turot auto siltā garāžā vai var mēģināt darbināt? 2.5 TD
Labak jau siltuma atkauset. |
Offline | |
|