Autors | Ziņojums |
Krekers | 11. Nov 2013, 21:55 |
#8261
|
|
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
|
11 Nov 2013, 18:14:38 fubuz rakstīja:
tas ir no pumpējamās piekares aizmugurē.
visdrīzāk viņa ir nomainīta uz parasto.
http://www.youtube.com/watch?v=nwUblJyhPLs
šis varbūt palīdzēs.
Piekare nav nomainīta uz parasto, bet tā pumpējamā ir manāmi nosēdusies. Cik lasīju video aprakstā, tad sanāk, ka visi parasti glušī nost pumpējamo piekari un liek parastās atsperes un amortiņus? Sanāk, ka nav vērts labot tur neko?
11 Nov 2013, 19:44:57 Rock_Solid rakstīja:
Samaini tak valodu uz UK vai US.
Mašīna nav īsti mana. Uz ātro googlēju par valodas maiņu kompim, bet ja pareizi sapratu, tad vajag pilno kompi, lai nomainītu valodu. Tam bumeram ir plikais kompis.
Pie reizes, runājot par kompjiem - vai pliko var samainīt plug&play variantā pret pilno kompi? |
Offline | |
|
Rock_Solid | 11. Nov 2013, 22:04 |
#8262
|
|
Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
11 Nov 2013, 21:55:44 Krekers rakstīja:
11 Nov 2013, 18:14:38 fubuz rakstīja:
tas ir no pumpējamās piekares aizmugurē.
visdrīzāk viņa ir nomainīta uz parasto.
http://www.youtube.com/watch?v=nwUblJyhPLs
šis varbūt palīdzēs.
Piekare nav nomainīta uz parasto, bet tā pumpējamā ir manāmi nosēdusies. Cik lasīju video aprakstā, tad sanāk, ka visi parasti glušī nost pumpējamo piekari un liek parastās atsperes un amortiņus? Sanāk, ka nav vērts labot tur neko?
11 Nov 2013, 19:44:57 Rock_Solid rakstīja:
Samaini tak valodu uz UK vai US.
Mašīna nav īsti mana. Uz ātro googlēju par valodas maiņu kompim, bet ja pareizi sapratu, tad vajag pilno kompi, lai nomainītu valodu. Tam bumeram ir plikais kompis.
Pie reizes, runājot par kompjiem - vai pliko var samainīt plug&play variantā pret pilno kompi?
Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi) |
Offline | |
|
Krekers | 11. Nov 2013, 22:13 |
#8263
|
|
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
|
Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi)
Ok, paldies par info.
Tagad vēl kāds varētu izstāstīt, ko darīt ar to sagurušo piekari
Skaidrs, ka pirms kaut ko dara, jānoskaidro vispirms kāds īsti tur ir defekts. Bet nu kāds scenārijs visbiežāk sanāk šādos gadījumos?
Tad visi praktizē vadiņu noglušīšanu un pāriet uz parasto sistēmu?[ Šo ziņu laboja Krekers, 11 Nov 2013, 22:13:56 ] |
Offline | |
|
Rock_Solid | 11. Nov 2013, 22:24 |
#8264
|
|
Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
11 Nov 2013, 22:13:24 Krekers rakstīja:
Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi)
Ok, paldies par info.
Tagad vēl kāds varētu izstāstīt, ko darīt ar to sagurušo piekari
Skaidrs, ka pirms kaut ko dara, jānoskaidro vispirms kāds īsti tur ir defekts. Bet nu kāds scenārijs visbiežāk sanāk šādos gadījumos?
Tad visi praktizē vadiņu noglušīšanu un pāriet uz parasto sistēmu?
Visticamāk amortizators izbeidzies un tek, jauni maksa kosmosu, lietotus labus nedabūt, tāpēc visi liek parastas atsperes un amīšus. |
Offline | |
|
Nello | 11. Nov 2013, 22:30 |
#8265
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
11 Nov 2013, 22:24:23 Rock_Solid rakstīja:
11 Nov 2013, 22:13:24 Krekers rakstīja:
Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi)
Ok, paldies par info.
Tagad vēl kāds varētu izstāstīt, ko darīt ar to sagurušo piekari
Skaidrs, ka pirms kaut ko dara, jānoskaidro vispirms kāds īsti tur ir defekts. Bet nu kāds scenārijs visbiežāk sanāk šādos gadījumos?
Tad visi praktizē vadiņu noglušīšanu un pāriet uz parasto sistēmu?
Visticamāk amortizators izbeidzies un tek, jauni maksa kosmosu, lietotus labus nedabūt, tāpēc visi liek parastas atsperes un amīšus.
TDSam drosviem ssito mahinaaciju navajag? Inforindas ta nav! |
Offline | |
|
Rock_Solid | 11. Nov 2013, 23:09 |
#8266
|
|
Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
11 Nov 2013, 22:30:00 Nello rakstīja:
11 Nov 2013, 22:24:23 Rock_Solid rakstīja:
11 Nov 2013, 22:13:24 Krekers rakstīja:
Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi)
Ok, paldies par info.
Tagad vēl kāds varētu izstāstīt, ko darīt ar to sagurušo piekari
Skaidrs, ka pirms kaut ko dara, jānoskaidro vispirms kāds īsti tur ir defekts. Bet nu kāds scenārijs visbiežāk sanāk šādos gadījumos?
Tad visi praktizē vadiņu noglušīšanu un pāriet uz parasto sistēmu?
Visticamāk amortizators izbeidzies un tek, jauni maksa kosmosu, lietotus labus nedabūt, tāpēc visi liek parastas atsperes un amīšus.
TDSam drosviem ssito mahinaaciju navajag? Inforindas ta nav!
Nu tak TDSam arī nav kur izmest šo Suspension Innactiv paziņojumu. |
Offline | |
|
Lafter | 11. Nov 2013, 23:21 |
#8267
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
23 Oct 2013, 22:42:04 aivis21 rakstīja:
23 Oct 2013, 21:41:39 LauvaMiks rakstīja:
23 Oct 2013, 20:12:14 aivis21 rakstīja:
No kadiem bmw var e34 iebazt adas salonu lai der ideali uz skruvem..?
uz tavu jautājumu tik pat dumi jāatbild, ideāls ir no tā kam tas ir ražots, bet ja tu jautā no kā vēl var ielikt tad no E32, aizm vienīgi mazliet spiedīs uz durvīm sāni, bet sēdēt tādā aizm, ir ļjooti ērti.
Nu ir ta ka nav tik viegli dabut to e34 adas salonu tapec intersejos no kadiem vel modelji der..
ebay
var dabūt ļoti perfektus salonus ar lv esošajiem - pipmis ar pirkstu.
Atrodi ko gribi, aizmet pm kādam useri, kas uk dzīvo, aizmet pm kādam userim, kas no uk braukā, aizmet pm kadam userim, pie kā izkrauj un
Personīga pieredze
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
Ervalds | 13. Nov 2013, 16:06 |
#8268
|
|
Kopš: 26. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11509
Braucu ar: sliktu piemēru
| Pērku priekš e34 540 izpūtēja sākumu (bikses).
Ja kādam ir uz jaukšanu padodiet ziņu pāris sīkumi interesē. |
Offline | |
|
|
Say10 | 14. Nov 2013, 23:28 |
#8269
|
|
Kopš: 26. Jan 2009
No: Dobele
Ziņojumi: 506
Braucu ar: E30, E90
| Ir orģinālais zapaskas disks ar visu riepu no e34, izskatas 2x max. izmantota..ja kādam vajg PM, cena būs 6.66lvl |
Offline | |
|
renchix4 | 19. Nov 2013, 11:02 |
#8270
|
|
Kopš: 15. Jan 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 166
Braucu ar: E30 cabrio
| Help, man ir e34 535i ar iekrāmētu 4.0 v8 dzinēju no 740 automāta. Kārba ir manuālā 5ātrumi, bet es nevaru tikt skaidrībā no kā!?
Kas zin kuras kārbas der kopā ar to 4.0 v8 dzinēju?
Varbūt ir atstāta tā pati no 535i varbut no kā cita likta...[ Šo ziņu laboja renchix4, 19 Nov 2013, 11:03:33 ] |
Offline | |
|
Reinno | 19. Nov 2013, 11:08 |
#8271
|
|
Kopš: 04. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 892
Braucu ar: MB
| Ierakati kadu nr no karbas. |
Offline | |
|
renchix4 | 19. Nov 2013, 11:14 |
#8272
|
|
Kopš: 15. Jan 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 166
Braucu ar: E30 cabrio
|
19 Nov 2013, 11:08:20 Reinno rakstīja:
Ierakati kadu nr no karbas.
bļin nav man nr. tad jāceļ auģšā uz pacēlāja. |
Offline | |
|
renchix4 | 20. Nov 2013, 10:52 |
#8273
|
|
Kopš: 15. Jan 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 166
Braucu ar: E30 cabrio
| labaja puse 1053401107
kreisaja puse 012226 atstarpe un 1221899 |
Offline | |
|
citrons99 | 20. Nov 2013, 10:58 |
#8274
|
|
Kopš: 20. Nov 2013
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
|
11 Nov 2013, 22:30:00 Nello rakstīja:
11 Nov 2013, 22:24:23 Rock_Solid rakstīja:
11 Nov 2013, 22:13:24 Krekers rakstīja:
Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi)
Ok, paldies par info.
Tagad vēl kāds varētu izstāstīt, ko darīt ar to sagurušo piekari
Skaidrs, ka pirms kaut ko dara, jānoskaidro vispirms kāds īsti tur ir defekts. Bet nu kāds scenārijs visbiežāk sanāk šādos gadījumos?
Tad visi praktizē vadiņu noglušīšanu un pāriet uz parasto sistēmu?
Visticamāk amortizators izbeidzies un tek, jauni maksa kosmosu, lietotus labus nedabūt, tāpēc visi liek parastas atsperes un amīšus.
TDSam drosviem ssito mahinaaciju navajag? Inforindas ta nav!
http://learnmoneystrategy.com/Citrons99 " target="_blank" class="postlink">Links |
Offline | |
|
Guntarsk | 20. Nov 2013, 11:19 |
#8275
|
|
Kopš: 24. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 59
Braucu ar: biezpienu pa mūli
| Varbūt kādam reiz ir tā gadījies un nobloķējis radio? Man tā izdevās un kā lai tagad restartē radio? Jo visu laiku rādās CODE WAIT. varbūt kādam ir pieredze? Paldies |
Offline | |
|
ZeroXXX | 20. Nov 2013, 12:03 |
#8276
|
|
Kopš: 26. Feb 2009
Ziņojumi: 297
Braucu ar: volvo
|
20 Nov 2013, 11:19:48 Guntarsk rakstīja:
Varbūt kādam reiz ir tā gadījies un nobloķējis radio? Man tā izdevās un kā lai tagad restartē radio? Jo visu laiku rādās CODE WAIT. varbūt kādam ir pieredze? Paldies
kods nobloķējies, atstāj ieslēgtu uz kādu laiku, vēlāk pats atbloķēsies |
Offline | |
|
|
Guntarsk | 21. Nov 2013, 21:16 |
#8277
|
|
Kopš: 24. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 59
Braucu ar: biezpienu pa mūli
|
20 Nov 2013, 12:03:30 ZeroXXX rakstīja:
20 Nov 2013, 11:19:48 Guntarsk rakstīja:
Varbūt kādam reiz ir tā gadījies un nobloķējis radio? Man tā izdevās un kā lai tagad restartē radio? Jo visu laiku rādās CODE WAIT. varbūt kādam ir pieredze? Paldies
kods nobloķējies, atstāj ieslēgtu uz kādu laiku, vēlāk pats atbloķēsies
īsti tā nestrādā! |
Offline | |
|
fubuz | 21. Nov 2013, 21:19 |
#8278
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
| 1h bija jāgaida ja nemaldos. |
Offline | |
|
Guntarsk | 21. Nov 2013, 21:23 |
#8279
|
|
Kopš: 24. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 59
Braucu ar: biezpienu pa mūli
|
21 Nov 2013, 21:19:18 fubuz rakstīja:
1h bija jāgaida ja nemaldos.
To stundu gaida kad atslēga ir pagriezta un radio izslēgts??? un tad nemainot atslēgas pozīciju ieslēdz radio?? Jo pamēģināju šo lietu kad vajadzēja braukt pielaidu ar izslēgtu un tad kā reiz vairāk par stundu nobraucu un tad ieslēdzu bet nekas nemainījās tas pats CODE WAIT |
Offline | |
|
fubuz | 21. Nov 2013, 21:29 |
#8280
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
| tad |
Offline | |
|