Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Krekers
11. Nov 2013, 21:55 #8261

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61


11 Nov 2013, 18:14:38 fubuz rakstīja:
tas ir no pumpējamās piekares aizmugurē.
visdrīzāk viņa ir nomainīta uz parasto.
http://www.youtube.com/watch?v=nwUblJyhPLs
šis varbūt palīdzēs.


Piekare nav nomainīta uz parasto, bet tā pumpējamā ir manāmi nosēdusies. Cik lasīju video aprakstā, tad sanāk, ka visi parasti glušī nost pumpējamo piekari un liek parastās atsperes un amortiņus? Sanāk, ka nav vērts labot tur neko?



11 Nov 2013, 19:44:57 Rock_Solid rakstīja:
Samaini tak valodu uz UK vai US.


Mašīna nav īsti mana. Uz ātro googlēju par valodas maiņu kompim, bet ja pareizi sapratu, tad vajag pilno kompi, lai nomainītu valodu. Tam bumeram ir plikais kompis.

Pie reizes, runājot par kompjiem - vai pliko var samainīt plug&play variantā pret pilno kompi?
Offline
Rock_Solid
11. Nov 2013, 22:04 #8262

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


11 Nov 2013, 21:55:44 Krekers rakstīja:

11 Nov 2013, 18:14:38 fubuz rakstīja:
tas ir no pumpējamās piekares aizmugurē.
visdrīzāk viņa ir nomainīta uz parasto.
http://www.youtube.com/watch?v=nwUblJyhPLs
šis varbūt palīdzēs.


Piekare nav nomainīta uz parasto, bet tā pumpējamā ir manāmi nosēdusies. Cik lasīju video aprakstā, tad sanāk, ka visi parasti glušī nost pumpējamo piekari un liek parastās atsperes un amortiņus? Sanāk, ka nav vērts labot tur neko?



11 Nov 2013, 19:44:57 Rock_Solid rakstīja:
Samaini tak valodu uz UK vai US.


Mašīna nav īsti mana. Uz ātro googlēju par valodas maiņu kompim, bet ja pareizi sapratu, tad vajag pilno kompi, lai nomainītu valodu. Tam bumeram ir plikais kompis.

Pie reizes, runājot par kompjiem - vai pliko var samainīt plug&play variantā pret pilno kompi?


Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi)
Offline
Krekers
11. Nov 2013, 22:13 #8263

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61




Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi)



Ok, paldies par info.

Tagad vēl kāds varētu izstāstīt, ko darīt ar to sagurušo piekari
Skaidrs, ka pirms kaut ko dara, jānoskaidro vispirms kāds īsti tur ir defekts. Bet nu kāds scenārijs visbiežāk sanāk šādos gadījumos?
Tad visi praktizē vadiņu noglušīšanu un pāriet uz parasto sistēmu?

[ Šo ziņu laboja Krekers, 11 Nov 2013, 22:13:56 ]

Offline
Rock_Solid
11. Nov 2013, 22:24 #8264

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


11 Nov 2013, 22:13:24 Krekers rakstīja:



Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi)



Ok, paldies par info.

Tagad vēl kāds varētu izstāstīt, ko darīt ar to sagurušo piekari
Skaidrs, ka pirms kaut ko dara, jānoskaidro vispirms kāds īsti tur ir defekts. Bet nu kāds scenārijs visbiežāk sanāk šādos gadījumos?
Tad visi praktizē vadiņu noglušīšanu un pāriet uz parasto sistēmu?


Visticamāk amortizators izbeidzies un tek, jauni maksa kosmosu, lietotus labus nedabūt, tāpēc visi liek parastas atsperes un amīšus.
Offline
Nello
11. Nov 2013, 22:30 #8265

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


11 Nov 2013, 22:24:23 Rock_Solid rakstīja:

11 Nov 2013, 22:13:24 Krekers rakstīja:



Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi)



Ok, paldies par info.

Tagad vēl kāds varētu izstāstīt, ko darīt ar to sagurušo piekari
Skaidrs, ka pirms kaut ko dara, jānoskaidro vispirms kāds īsti tur ir defekts. Bet nu kāds scenārijs visbiežāk sanāk šādos gadījumos?
Tad visi praktizē vadiņu noglušīšanu un pāriet uz parasto sistēmu?


Visticamāk amortizators izbeidzies un tek, jauni maksa kosmosu, lietotus labus nedabūt, tāpēc visi liek parastas atsperes un amīšus.

TDSam drosviem ssito mahinaaciju navajag? Inforindas ta nav!
Offline
Rock_Solid
11. Nov 2013, 23:09 #8266

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


11 Nov 2013, 22:30:00 Nello rakstīja:

11 Nov 2013, 22:24:23 Rock_Solid rakstīja:

11 Nov 2013, 22:13:24 Krekers rakstīja:



Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi)



Ok, paldies par info.

Tagad vēl kāds varētu izstāstīt, ko darīt ar to sagurušo piekari
Skaidrs, ka pirms kaut ko dara, jānoskaidro vispirms kāds īsti tur ir defekts. Bet nu kāds scenārijs visbiežāk sanāk šādos gadījumos?
Tad visi praktizē vadiņu noglušīšanu un pāriet uz parasto sistēmu?


Visticamāk amortizators izbeidzies un tek, jauni maksa kosmosu, lietotus labus nedabūt, tāpēc visi liek parastas atsperes un amīšus.

TDSam drosviem ssito mahinaaciju navajag? Inforindas ta nav!


Nu tak TDSam arī nav kur izmest šo Suspension Innactiv paziņojumu.
Offline
Lafter
11. Nov 2013, 23:21 #8267

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


23 Oct 2013, 22:42:04 aivis21 rakstīja:

23 Oct 2013, 21:41:39 LauvaMiks rakstīja:

23 Oct 2013, 20:12:14 aivis21 rakstīja:
No kadiem bmw var e34 iebazt adas salonu lai der ideali uz skruvem..?


uz tavu jautājumu tik pat dumi jāatbild, ideāls ir no tā kam tas ir ražots, bet ja tu jautā no kā vēl var ielikt tad no E32, aizm vienīgi mazliet spiedīs uz durvīm sāni, bet sēdēt tādā aizm, ir ļjooti ērti.

Nu ir ta ka nav tik viegli dabut to e34 adas salonu tapec intersejos no kadiem vel modelji der..

ebay
var dabūt ļoti perfektus salonus ar lv esošajiem - pipmis ar pirkstu.
Atrodi ko gribi, aizmet pm kādam useri, kas uk dzīvo, aizmet pm kādam userim, kas no uk braukā, aizmet pm kadam userim, pie kā izkrauj un
Personīga pieredze


-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Ervalds
13. Nov 2013, 16:06 #8268

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11509

Braucu ar: sliktu piemēru

Pērku priekš e34 540 izpūtēja sākumu (bikses).

Ja kādam ir uz jaukšanu padodiet ziņu pāris sīkumi interesē.
Offline
Say10
14. Nov 2013, 23:28 #8269

Kopš: 26. Jan 2009

No: Dobele

Ziņojumi: 506

Braucu ar: E30, E90

Ir orģinālais zapaskas disks ar visu riepu no e34, izskatas 2x max. izmantota..ja kādam vajg PM, cena būs 6.66lvl
Offline
renchix4
19. Nov 2013, 11:02 #8270

Kopš: 15. Jan 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 166

Braucu ar: E30 cabrio

Help, man ir e34 535i ar iekrāmētu 4.0 v8 dzinēju no 740 automāta. Kārba ir manuālā 5ātrumi, bet es nevaru tikt skaidrībā no kā!?
Kas zin kuras kārbas der kopā ar to 4.0 v8 dzinēju?
Varbūt ir atstāta tā pati no 535i varbut no kā cita likta...

[ Šo ziņu laboja renchix4, 19 Nov 2013, 11:03:33 ]

Offline
Reinno
19. Nov 2013, 11:08 #8271

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Ierakati kadu nr no karbas.
Offline
renchix4
19. Nov 2013, 11:14 #8272

Kopš: 15. Jan 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 166

Braucu ar: E30 cabrio


19 Nov 2013, 11:08:20 Reinno rakstīja:
Ierakati kadu nr no karbas.

bļin nav man nr. tad jāceļ auģšā uz pacēlāja.
Offline
renchix4
20. Nov 2013, 10:52 #8273

Kopš: 15. Jan 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 166

Braucu ar: E30 cabrio

labaja puse 1053401107
kreisaja puse 012226 atstarpe un 1221899
Offline
citrons99
20. Nov 2013, 10:58 #8274

Kopš: 20. Nov 2013

Ziņojumi: 1

Braucu ar:


11 Nov 2013, 22:30:00 Nello rakstīja:

11 Nov 2013, 22:24:23 Rock_Solid rakstīja:

11 Nov 2013, 22:13:24 Krekers rakstīja:



Nevajag pilno kompi, atslēgu pirmajā pozicijā (strāda radio, bet aizdedze izslegta) un turi nospiestu CheckControl pogu (laba poga uz mērinstrumentu paneļa). Par OBC Plug&Play sanāks ja jau izvilkti vadi (noņemot veco štekerī ir jābūt 20+ vadi)



Ok, paldies par info.

Tagad vēl kāds varētu izstāstīt, ko darīt ar to sagurušo piekari
Skaidrs, ka pirms kaut ko dara, jānoskaidro vispirms kāds īsti tur ir defekts. Bet nu kāds scenārijs visbiežāk sanāk šādos gadījumos?
Tad visi praktizē vadiņu noglušīšanu un pāriet uz parasto sistēmu?


Visticamāk amortizators izbeidzies un tek, jauni maksa kosmosu, lietotus labus nedabūt, tāpēc visi liek parastas atsperes un amīšus.

TDSam drosviem ssito mahinaaciju navajag? Inforindas ta nav!
http://learnmoneystrategy.com/Citrons99 " target="_blank" class="postlink">Links
Offline
Guntarsk
20. Nov 2013, 11:19 #8275

Kopš: 24. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: biezpienu pa mūli

Varbūt kādam reiz ir tā gadījies un nobloķējis radio? Man tā izdevās un kā lai tagad restartē radio? Jo visu laiku rādās CODE WAIT. varbūt kādam ir pieredze? Paldies
Offline
ZeroXXX
20. Nov 2013, 12:03 #8276

Kopš: 26. Feb 2009

Ziņojumi: 297

Braucu ar: volvo


20 Nov 2013, 11:19:48 Guntarsk rakstīja:
Varbūt kādam reiz ir tā gadījies un nobloķējis radio? Man tā izdevās un kā lai tagad restartē radio? Jo visu laiku rādās CODE WAIT. varbūt kādam ir pieredze? Paldies

kods nobloķējies, atstāj ieslēgtu uz kādu laiku, vēlāk pats atbloķēsies
Offline
Guntarsk
21. Nov 2013, 21:16 #8277

Kopš: 24. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: biezpienu pa mūli


20 Nov 2013, 12:03:30 ZeroXXX rakstīja:

20 Nov 2013, 11:19:48 Guntarsk rakstīja:
Varbūt kādam reiz ir tā gadījies un nobloķējis radio? Man tā izdevās un kā lai tagad restartē radio? Jo visu laiku rādās CODE WAIT. varbūt kādam ir pieredze? Paldies

kods nobloķējies, atstāj ieslēgtu uz kādu laiku, vēlāk pats atbloķēsies


īsti tā nestrādā!
Offline
fubuz
21. Nov 2013, 21:19 #8278

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic

1h bija jāgaida ja nemaldos.
Offline
Guntarsk
21. Nov 2013, 21:23 #8279

Kopš: 24. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: biezpienu pa mūli


21 Nov 2013, 21:19:18 fubuz rakstīja:
1h bija jāgaida ja nemaldos.


To stundu gaida kad atslēga ir pagriezta un radio izslēgts??? un tad nemainot atslēgas pozīciju ieslēdz radio?? Jo pamēģināju šo lietu kad vajadzēja braukt pielaidu ar izslēgtu un tad kā reiz vairāk par stundu nobraucu un tad ieslēdzu bet nekas nemainījās tas pats CODE WAIT
Offline
fubuz
21. Nov 2013, 21:29 #8280

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic

tad
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo