Online
Pašreiz BMWPower skatās 159 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
25 May 2020, 09:19:04 @shirminieks rakstīja:
24 May 2020, 23:41:42 @smilee45 rakstīja:
Tik līdz piedāvās teiksim tas pats VW e-golfu vai e-up operatīvajā, tas jau varētu kļūt interesanti. Bet arī līdz brīdim, ja mēneša maksājums nebūs teiksim 400eur...
Skaidrs, ka vw tik un tā nepaliks zaudētājos.
Bet pirkt to pašu e-golfu par pilnu cenu. Tiešām labi ir jāpelna, jo pa lielam tas auto starpību neatpelnīs pret dīzeļa golfu. Ok citi saka, kur problēma, ka baterija degradējas par teiksim 20% 2vos gados. Bet kur tu liksies ar kapicitāti ap 60% pēc 5gadiem?
Otreizējais tirgus tiem auto ir neiespējams, vismaz pagaidām. To auto vnk nevar pārdot...
Tāds diezgan neinformēts viedoklis.
Latvijā tīri uz degvielas izmaksām to cenu pamatot nevar, bet ja ņem vērā vēl sabiedriskā transporta joslas, bezmaksas stāvvietas centrā, un faktu, ka vari uzlādēt mājās (nekad speciāli nebraucot uz benzīntanku), tad matemātika ir citādāka
Par baterijām gan Tu iebrauci auzā - lielākā daļa ražotāju dod 8 gadu kapacitātes garantiju baterijai (vismaz 70-75% kapacitāte pirmajos 8 gados).
Kā jau te cits teica, arī operatīvo var dabūt, atpirkuma vērtības (%) principā ir līdzīgas parastajiem auto.
Parkingi līdz kuram gadam ir bez maksas? DE arī šāda akcija bija un vēl pēdējo gadu ir Pēc tam maksā kā par parastu auto.
Ja tomēŗ minam faktus, pamatojam.
8gadu garantija baterijai ir, ja ar to auto ļoti ļoti maz pārvietojas, tad var izvilkt 8gadus.
Citādi 160k km. Bet tas gan katram inviduāli.
Man sanāk 50k tev teiksim 15k
Citādi, tu taču zini, ka VW zaudētājos nepaliks? BMS ir sakruķīts un viss ir izrēķināts tā, ka pie jaunas baterijas nesanāks tikt - diemžēl.
Nevajag cepties, katram ir savs viedoklis un katram ir tiesības izpaust to.
Tos pašus DE forumus vērts palasīt, kur paši VW darbinieki kādas info saliek Nav viss tik skaisti kā tas no malas izskatas.
Tajos auto viss ir lieliski, līdz baterijai, kas šobrīd ir liela problēma. | Offline | | |
DimanC | | Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 329
Braucu ar: elektrību
|
25 May 2020, 13:16:47 @smilee45 rakstīja:
Parkingi līdz kuram gadam ir bez maksas? DE arī šāda akcija bija un vēl pēdējo gadu ir Pēc tam maksā kā par parastu auto.
Ja tomēŗ minam faktus, pamatojam.
8gadu garantija baterijai ir, ja ar to auto ļoti ļoti maz pārvietojas, tad var izvilkt 8gadus.
Citādi 160k km. Bet tas gan katram inviduāli.
Man sanāk 50k tev teiksim 15k
Citādi, tu taču zini, ka VW zaudētājos nepaliks? BMS ir sakruķīts un viss ir izrēķināts tā, ka pie jaunas baterijas nesanāks tikt - diemžēl.
Nevajag cepties, katram ir savs viedoklis un katram ir tiesības izpaust to.
Tos pašus DE forumus vērts palasīt, kur paši VW darbinieki kādas info saliek Nav viss tik skaisti kā tas no malas izskatas.
Tajos auto viss ir lieliski, līdz baterijai, kas šobrīd ir liela problēma.
pamatojam:
1) parkingi u.c. priekšrocības būs vismaz tik ilgi, kamēr Latvija nebūs izpildījusi visus augstos "klimata uzlabošanas mērķus" transporta nozarē. Pie līdzšinējiem tempiem - vismaz gadus piecus mēs vēl būsim atpalikuši.
2) Ar 50k nobraukumu gadā tev arī iekšdedzes mašīnai neviens nedos 8 gadu garantiju, nevajag neadekvātus salīdzinājumus Ja jābraukā tādi gabali, tad gan ICE gan EV pēc gadiem 4..5 jāgāž iekšā lielas investīcijas - vienā gadījumā katalizatori/izpūtēji/turbīnas/sajūgi/inžektori, otrā vienkārši baterija.
3) "Nav viss tik skaisti kā tas no malas izskatas." - sorry, bet no malas šoreiz esi tu pats. Skaidri redzams, ka EV user'is neesi, taču praktiski jebkurš EV user'is pabraukājis ar ICE, līdz ar to daudz adekvātāk var salīdzināt abu veidu auto. | Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
| Tak viss sen ir izreekjinaats.
Ja to auto X brauc 10 gadus, izmaksas ir stipri vienaadas.
Degvielas ietaupiijumu ir jaataupa baterijas mainjai.
Bremzes 200k noteikti neiet el-auto. Ne saaliitaas valstiis. Ja katru gadu 2x tiira, tad varbuut 100k.
Tesla DIY jomaa ir identiska visiem citiem el-auto vai parastam auto.
Un gan jau veikli cilveeki iemaaciisies brick imbalance salabot ar citu brick un iemaaciit to bms, nav tas nekaads kosmoss. | Offline | | |
toolis | | Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1787
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
25 May 2020, 22:36:53 @_Eddy_ rakstīja:
Tak viss sen ir izreekjinaats.
Ja to auto X brauc 10 gadus, izmaksas ir stipri vienaadas.
Degvielas ietaupiijumu ir jaataupa baterijas mainjai.
Bremzes 200k noteikti neiet el-auto. Ne saaliitaas valstiis. Ja katru gadu 2x tiira, tad varbuut 100k.
Tesla DIY jomaa ir identiska visiem citiem el-auto vai parastam auto.
Un gan jau veikli cilveeki iemaaciisies brick imbalance salabot ar citu brick un iemaaciit to bms, nav tas nekaads kosmoss.
kapēc lai bremzes neietu 200k? pa lielam visiem tak ir reģeneratīvā bremzēšana, attiecīgi bremzē ar motoru un lādē baterijas nevis deldē klučus pie normālas braukšanas, pašas bremzes vajag tik pie beigu daļas apstāties pavisam vai avārijas režīmā pie max stopping power. | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Elektroauto lielākā bēda ir tieši ar bremzēm - vairumam diski sarusē, kad kādreiz jālieto, tad vēl vadīklas sāk ķerties un kopā ar nevienmērīgiem rūsas pleķiem tur diski teju ik pēc 2 gadiem jāmet ārā.
Tas gan kaut kadiem sēņotajiem - powerista auto diski vienmer spidēs un būs sametusies no pārkarsēšanas | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
| Pie tādas problēmas pieraduši kā minumums uzņēmumu autoparku īpašnieki. Braukājot ar tukšiem bulkuvāģiem arī pakaļējās bremzes apkopjamas katru pavasari. VW grupā gan tā kopumā tāda populāra lieta. Tā ka ar bremžu "nelietošanos" Latvijā nevienu nevar nopietni nobiedēt. | Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
| Nevis tas, ko instigaters saka, ( nemelo, bet nav root cause ), bet tas, ka kluchi ieruusee/iekjeras suportos deelj netiirumiem, dubljiem un saals. Un tad vienreiz ir jaabremzee, un kluci piespiezh pie diska. Tad shis atkal iekjiilee un nodilst. Tad atkal un atkal.
Un taa ir visiem el-auto, jo bremzes ikdienaa nelieto. | Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
|
25 May 2020, 23:09:38 @Mizx rakstīja:
Pie tādas problēmas pieraduši kā minumums uzņēmumu autoparku īpašnieki. Braukājot ar tukšiem bulkuvāģiem arī pakaļējās bremzes apkopjamas katru pavasari. VW grupā gan tā kopumā tāda populāra lieta. Tā ka ar bremžu "nelietošanos" Latvijā nevienu nevar nopietni nobiedēt.
Jaa, Teslas gadiijumaa, ar darbu, 4 diski un 8 kluchi ir 3,5k€ | Offline | | |
|
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Verner viss kārtībā ar EV, jau pāris dienas neesi licis neko | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Nu ko maisam gals vaļā. Vācijā valsts dod milzīgas subsīdijas jauna E-auto iegādei. Līdz pat 9k eur
Jāpalasa sīkāk info, bet tas jau kļūst interesantāk.[ Šo ziņu laboja smilee45, 08 Jun 2020, 10:54:47 ] | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
08 Jun 2020, 10:41:31 @smilee45 rakstīja:
Nu ko maisam gals vaļā. Vācijā valsts dod milzīgas subsīdijas jauna E-auto iegādei. Līdz pat 9k eur
Jāpalasa sīkāk info, bet tas jau kļūst interesantāk.
Turpat arī pieminēja, ka lādegerātes nav saliktas | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| https://www.theverge.com/2020/6/5/21281380/germ...cles-environment
Gas stations in Germany will be required to provide charging for electric vehicles as part of the country’s €130 billion coronavirus stimulus package, Reuters reports. In addition, the government is also increasing its subsidy for electric vehicles by €3,000 to €6,000 for cars costing less than €40,000. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
08 Jun 2020, 18:12:18 @DeeCee rakstīja:
https://www.theverge.com/2020/6/5/21281380/germ...cles-environment
Gas stations in Germany will be required to provide charging for electric vehicles as part of the country’s €130 billion coronavirus stimulus package, Reuters reports. In addition, the government is also increasing its subsidy for electric vehicles by €3,000 to €6,000 for cars costing less than €40,000.
Vēl viņi apsver līdz gada beigām samazināt PVN no 19% uz 16% jauniem EV līdz 60k EUR un vēl ir arī ražotāju dotācijas - skatījos vācu YT kanāla video, kur sarēķināja, ka ja šovasar jaunais ID.3 maksās līdz 40k EUR (cenas vēl nav paziņotas), tad ar visām atlaidēm tas pircējam izmaksas 29,5k EUR! | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| pie tādiem cipariem benzīna motori jau var sākt lēnām tīties palagā | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
08 Jun 2020, 18:34:20 @smudo rakstīja:
08 Jun 2020, 18:12:18 @DeeCee rakstīja:
https://www.theverge.com/2020/6/5/21281380/germ...cles-environment
Gas stations in Germany will be required to provide charging for electric vehicles as part of the country’s €130 billion coronavirus stimulus package, Reuters reports. In addition, the government is also increasing its subsidy for electric vehicles by €3,000 to €6,000 for cars costing less than €40,000.
Vēl viņi apsver līdz gada beigām samazināt PVN no 19% uz 16% jauniem EV līdz 60k EUR un vēl ir arī ražotāju dotācijas - skatījos vācu YT kanāla video, kur sarēķināja, ka ja šovasar jaunais ID.3 maksās līdz 40k EUR (cenas vēl nav paziņotas), tad ar visām atlaidēm tas pircējam izmaksas 29,5k EUR!
PVN no Jūlija ir samazināts uz 16%
Te ir milzīgs krahs auto industrijā, citu variantu nav, kā spert radikālus soļus.
[ Šo ziņu laboja smilee45, 08 Jun 2020, 19:15:35 ] | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20950
Braucu ar: Zirgu
| Tesla supplier develops battery that will last for 16 years and a MILLION miles in breakthrough that could transform electric vehicle market | Offline | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
| DE nupat izziņoja H2 programmu daudziem gadiem, ne tikai auto industrijā. Ruslandei fakin laba ziņa
Toties ID3 ir softa problēmas un kas tik vēl ne. | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Es nesaprotu, ko tur VW pisās! Notirgo dzelzi un pēc tam salabo caur interneta update! | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: Alfu
| Tas tev nav Elons ar Tesla. VAG ir oldskūl tradīcijas un kvalitāte , n šit | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Idioti, tieši pirmos 10k auto uzražojuši bez OTA, kamēr nākamajiem jau ir. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|