Online
Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| visi nav atpalikuši, taycan ir vnk bomba | Offline | | |
XK220 | | Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Protams, ka Taycan ir bomba, tikai rinda garāka nekā nekā pēc speķa padomjlaikos un cipars arī tāds, kā divu gadu alga | Offline | | |
1986 | | Kopš: 25. Jan 2015
Ziņojumi: 305
Braucu ar: 3 dāmām un ar V8
|
24 May 2020, 19:23:31 @Nixx rakstīja:
24 May 2020, 14:57:00 @s13 rakstīja:
Pec testiņa pastāsti ta smalkāk ko domā par 3
Es jau nau nekāds Rains'
Vienā vārdā - forša mašīna.
Es nau friziers, lai spriestu tur par dizaina valod 'n'shit. Bet nu man ir fīlings, ka tāda moderna mašīna. Pilns ar visādām fīčām, kas noderīgas, kas - vnk pasmaidīt, tas cits jautājums
T3 lamā par salona troksni, vēja turbulenci. HVZ, ar instrumentiem nemērīju, bet pat ātrumos, pie kuriem pie mums bez diskusijām ņem nost tiesības, neko TĀDU nesajutu. Un to ātrumu gan uzņem vnk Iet labāk nekā mentu Škodas
Un no indžinier viedokļa - vnk axujenna.
Ja ņem vērā, ka powertraina solūšens lielā mērā ir no mod S, kas uz ielām ir jau no y '12, tad jāatzīst, ka visi citi mašīnu fabrikanti ir ārprātā atpalikuši. Gan ar mašīnām gan ar uzlādes stacijām
Piemēram - nu, pamēģini - aizej uz Dominiksu, nopērc kaut ko EV
OK, oooo ir etrons - ok, mby ar mazliet labāku salonu, kā teslām, bet ble, 2 X (!) dārgāks ! Vai arī nopērc id3
bmw -> Nav pat ko komentēt.
Nu bāc, nixx, domā tu sakarīgi, bet raksti savus postus jau nu pa traku žargoniski.
Nav tu jau nekāds junga, rakst tak jau kā pieaudz onkuls vienreiz...
Tīri latviski te visi saprot [ Šo ziņu laboja 1986, 24 May 2020, 23:15:03 ] | Offline | | |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
24 May 2020, 23:13:55 @1986 rakstīja:
24 May 2020, 19:23:31 @Nixx rakstīja:
24 May 2020, 14:57:00 @s13 rakstīja:
Pec testiņa pastāsti ta smalkāk ko domā par 3
Es jau nau nekāds Rains'
Vienā vārdā - forša mašīna.
Es nau friziers, lai spriestu tur par dizaina valod 'n'shit. Bet nu man ir fīlings, ka tāda moderna mašīna. Pilns ar visādām fīčām, kas noderīgas, kas - vnk pasmaidīt, tas cits jautājums
T3 lamā par salona troksni, vēja turbulenci. HVZ, ar instrumentiem nemērīju, bet pat ātrumos, pie kuriem pie mums bez diskusijām ņem nost tiesības, neko TĀDU nesajutu. Un to ātrumu gan uzņem vnk Iet labāk nekā mentu Škodas
Un no indžinier viedokļa - vnk axujenna.
Ja ņem vērā, ka powertraina solūšens lielā mērā ir no mod S, kas uz ielām ir jau no y '12, tad jāatzīst, ka visi citi mašīnu fabrikanti ir ārprātā atpalikuši. Gan ar mašīnām gan ar uzlādes stacijām
Piemēram - nu, pamēģini - aizej uz Dominiksu, nopērc kaut ko EV
OK, oooo ir etrons - ok, mby ar mazliet labāku salonu, kā teslām, bet ble, 2 X (!) dārgāks ! Vai arī nopērc id3
bmw -> Nav pat ko komentēt.
Nu bāc, nixx, domā tu sakarīgi, bet raksti savus postus jau nu pa traku žargoniski.
Nav tu jau nekāds junga, rakst tak jau kā pieaudz onkuls vienreiz...
Tīri latviski te visi saprot
OK boomer! | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Tik līdz piedāvās teiksim tas pats VW e-golfu vai e-up operatīvajā, tas jau varētu kļūt interesanti. Bet arī līdz brīdim, ja mēneša maksājums nebūs teiksim 400eur...
Skaidrs, ka vw tik un tā nepaliks zaudētājos.
Bet pirkt to pašu e-golfu par pilnu cenu. Tiešām labi ir jāpelna, jo pa lielam tas auto starpību neatpelnīs pret dīzeļa golfu. Ok citi saka, kur problēma, ka baterija degradējas par teiksim 20% 2vos gados. Bet kur tu liksies ar kapicitāti ap 60% pēc 5gadiem?
Otreizējais tirgus tiem auto ir neiespējams, vismaz pagaidām. To auto vnk nevar pārdot...[ Šo ziņu laboja smilee45, 24 May 2020, 23:42:15 ] | Offline | | |
1986 | | Kopš: 25. Jan 2015
Ziņojumi: 305
Braucu ar: 3 dāmām un ar V8
|
24 May 2020, 23:24:29 @hronists rakstīja:
24 May 2020, 23:13:55 @1986 rakstīja:
24 May 2020, 19:23:31 @Nixx rakstīja:
24 May 2020, 14:57:00 @s13 rakstīja:
Pec testiņa pastāsti ta smalkāk ko domā par 3
Es jau nau nekāds Rains'
Vienā vārdā - forša mašīna.
Es nau friziers, lai spriestu tur par dizaina valod 'n'shit. Bet nu man ir fīlings, ka tāda moderna mašīna. Pilns ar visādām fīčām, kas noderīgas, kas - vnk pasmaidīt, tas cits jautājums
T3 lamā par salona troksni, vēja turbulenci. HVZ, ar instrumentiem nemērīju, bet pat ātrumos, pie kuriem pie mums bez diskusijām ņem nost tiesības, neko TĀDU nesajutu. Un to ātrumu gan uzņem vnk Iet labāk nekā mentu Škodas
Un no indžinier viedokļa - vnk axujenna.
Ja ņem vērā, ka powertraina solūšens lielā mērā ir no mod S, kas uz ielām ir jau no y '12, tad jāatzīst, ka visi citi mašīnu fabrikanti ir ārprātā atpalikuši. Gan ar mašīnām gan ar uzlādes stacijām
Piemēram - nu, pamēģini - aizej uz Dominiksu, nopērc kaut ko EV
OK, oooo ir etrons - ok, mby ar mazliet labāku salonu, kā teslām, bet ble, 2 X (!) dārgāks ! Vai arī nopērc id3
bmw -> Nav pat ko komentēt.
Nu bāc, nixx, domā tu sakarīgi, bet raksti savus postus jau nu pa traku žargoniski.
Nav tu jau nekāds junga, rakst tak jau kā pieaudz onkuls vienreiz...
Tīri latviski te visi saprot
OK boomer!
Aizej vēl tiktokā sev laiku pakavē.
| Offline | | |
AV | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
24 May 2020, 23:41:42 @smilee45 rakstīja:
Otreizējais tirgus tiem auto ir neiespējams, vismaz pagaidām. To auto vnk nevar pārdot...
Uz kā balstits sads divains apgalvojums? | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
24 May 2020, 23:41:42 @smilee45 rakstīja:
Tik līdz piedāvās teiksim tas pats VW e-golfu vai e-up operatīvajā, tas jau varētu kļūt interesanti. Bet arī līdz brīdim, ja mēneša maksājums nebūs teiksim 400eur...
Skaidrs, ka vw tik un tā nepaliks zaudētājos.
Bet pirkt to pašu e-golfu par pilnu cenu. Tiešām labi ir jāpelna, jo pa lielam tas auto starpību neatpelnīs pret dīzeļa golfu. Ok citi saka, kur problēma, ka baterija degradējas par teiksim 20% 2vos gados. Bet kur tu liksies ar kapicitāti ap 60% pēc 5gadiem?
Otreizējais tirgus tiem auto ir neiespējams, vismaz pagaidām. To auto vnk nevar pārdot...
Tāds diezgan neinformēts viedoklis.
Latvijā tīri uz degvielas izmaksām to cenu pamatot nevar, bet ja ņem vērā vēl sabiedriskā transporta joslas, bezmaksas stāvvietas centrā, un faktu, ka vari uzlādēt mājās (nekad speciāli nebraucot uz benzīntanku), tad matemātika ir citādāka
Par baterijām gan Tu iebrauci auzā - lielākā daļa ražotāju dod 8 gadu kapacitātes garantiju baterijai (vismaz 70-75% kapacitāte pirmajos 8 gados).
Kā jau te cits teica, arī operatīvo var dabūt, atpirkuma vērtības (%) principā ir līdzīgas parastajiem auto. | Offline | | |
|
1986 | | Kopš: 25. Jan 2015
Ziņojumi: 305
Braucu ar: 3 dāmām un ar V8
|
25 May 2020, 08:58:10 @Nixx rakstīja:
pietupos un ... padrišu.
Šis Tev kā rūdītam baikerim īpaši labi sanāk, šaubu nav | Offline | | |
upgrayedd | | Kopš: 10. Jan 2018
Ziņojumi: 188
Braucu ar:
| Uz ātro skatoties, E-Golfs sākot no gandrīz 33k, jaunais, parastais, golfs sākot no gandrīz 20k. Ok, piemet kaut kādus 5k ar aprīkojumu, lai līdzīgāks E-Golfam, starpība tāpat 8k. Cik daudz ir jābrauc uz Jūrmalu, jāliek RS vai Liepājas stāvvietās + gada nodokļu atvieglojumi + servisa ietaupījumi, lai tos 8k varētu dabūt atpakaļ? Pie tam, ja brauksi ilgi, tad cik daudzi gribēs pirkt >8 gadus vecu elektroauto, kuram baterijas garantija ir cauri un ir 70-80% ietilpība? [ Šo ziņu laboja upgrayedd, 25 May 2020, 09:42:42 ] | Offline | | |
HaL | | Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| No manis izbrauktajiem EV (kas īstenībā ir gandrīz visi), visvairāk nepatika tieši Golfs, pat Nissan Leaf braukšanas sajūtās bija daudz foršāks. Golfs reāli brauc tāpat kā elektriskie Hyundai, nekādu gudro bloķu, balstiekārtas vadības utt nav, prasts auto.
Izbrauciet ar elektrisko Mini, tas ir vnk ahujenais auto.
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
| Offline | | |
1986 | | Kopš: 25. Jan 2015
Ziņojumi: 305
Braucu ar: 3 dāmām un ar V8
|
25 May 2020, 09:40:59 @upgrayedd rakstīja:
Uz ātro skatoties, E-Golfs sākot no gandrīz 33k, jaunais, parastais, golfs sākot no gandrīz 20k. Ok, piemet kaut kādus 5k ar aprīkojumu, lai līdzīgāks E-Golfam, starpība tāpat 8k. Cik daudz ir jābrauc uz Jūrmalu, jāliek RS vai Liepājas stāvvietās + gada nodokļu atvieglojumi + servisa ietaupījumi, lai tos 8k varētu dabūt atpakaļ? Pie tam, ja brauksi ilgi, tad cik daudzi gribēs pirkt >8 gadus vecu elektroauto, kuram baterijas garantija ir cauri un ir 70-80% ietilpība?
Jebkurš elektroauto pēc būtības nav būvēts, lai būtu lēts. Ok, pēdējā laikā sāk parādīties ražotāju koncepti arī lētiem variantiem un tie noteikti būs, bet vēl ne tagad.
Ja tikai matemātiski rēķina un ieguldītā atsišanas momentu tikai pēc plikas vērtības, tad vēl vairākus gadus par to var aizmirst.
Elektroauto būtība ir arī citā momentā, ne tikai lētāka uzpilde un iebraukšana Jūrmalā bez maksas.
Personīgi man tas uzrunā papildus visiem labumiem, galvenokārt, kā ikdienas pilsētas/piepilsētas pārvietošanās aparāts, bez naftas smakām, benzīntankiem, servisiem un apkopēm klasiskā izpratnē. Un par to arī ir jāpiemaksā.
[ Šo ziņu laboja 1986, 25 May 2020, 10:05:06 ] | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
25 May 2020, 09:40:59 @upgrayedd rakstīja:
Uz ātro skatoties, E-Golfs sākot no gandrīz 33k, jaunais, parastais, golfs sākot no gandrīz 20k. Ok, piemet kaut kādus 5k ar aprīkojumu, lai līdzīgāks E-Golfam, starpība tāpat 8k. Cik daudz ir jābrauc uz Jūrmalu, jāliek RS vai Liepājas stāvvietās + gada nodokļu atvieglojumi + servisa ietaupījumi, lai tos 8k varētu dabūt atpakaļ? Pie tam, ja brauksi ilgi, tad cik daudzi gribēs pirkt >8 gadus vecu elektroauto, kuram baterijas garantija ir cauri un ir 70-80% ietilpība?
Par izmaksām - tur salasās gan uz gada nodokli, stāvvietām (Rīgā centrā stāvvietas maksā >100e/men), un degvielas izmaksām; klāt nāk ērtība lādēt mājās un braukt pa sabiedriskā joslām. Plus skaiti daudz lētākas apkopes - nav nekādi filtri, eļļas, un bremzes iet daudz ilgāk (Inchcape teica, ka BMW ir redzējuši i3 uz oriģinālajiem diskiem/klučiem virs 200k km).
Par to, ka nevienam nevajadzēs tos lietotos elektroauto - kāpēc lai kāds pirktu 8 gadus vecu dīzeli/benzīnu, kam jau 5 gadus nav garantija? [ Šo ziņu laboja shirminieks, 25 May 2020, 10:15:15 ] | Offline | | |
bepino | | Kopš: 01. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2204
Braucu ar: Radziņu
| Kaut kad nesen biju piemetis, ka, ja es pārkāptu no dīzeļ touarega uz e golfu vai i3, tad gada griezumā ekonomija sanāktu 7k eur uz 30k nobraukumu | Offline | | |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| k-kādi pajoļi!
tikai TDI, tikai hardcore!!!
| Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: Alfu
|
25 May 2020, 10:09:46 @shirminieks rakstīja:
25 May 2020, 09:40:59 @upgrayedd rakstīja:
Uz ātro skatoties, E-Golfs sākot no gandrīz 33k, jaunais, parastais, golfs sākot no gandrīz 20k. Ok, piemet kaut kādus 5k ar aprīkojumu, lai līdzīgāks E-Golfam, starpība tāpat 8k. Cik daudz ir jābrauc uz Jūrmalu, jāliek RS vai Liepājas stāvvietās + gada nodokļu atvieglojumi + servisa ietaupījumi, lai tos 8k varētu dabūt atpakaļ? Pie tam, ja brauksi ilgi, tad cik daudzi gribēs pirkt >8 gadus vecu elektroauto, kuram baterijas garantija ir cauri un ir 70-80% ietilpība?
Par izmaksām - tur salasās gan uz gada nodokli, stāvvietām (Rīgā centrā stāvvietas maksā >100e/men), un degvielas izmaksām; klāt nāk ērtība lādēt mājās un braukt pa sabiedriskā joslām. Plus skaiti daudz lētākas apkopes - nav nekādi filtri, eļļas, un bremzes iet daudz ilgāk (Inchcape teica, ka BMW ir redzējuši i3 uz oriģinālajiem diskiem/klučiem virs 200k km).
Par to, ka nevienam nevajadzēs tos lietotos elektroauto - kāpēc lai kāds pirktu 8 gadus vecu dīzeli/benzīnu, kam jau 5 gadus nav garantija?
replacement bateriju bizness jau arī nestāv uz vietas.
ja ietilpības/lādēšanas/svara problēmas tik atrisinātas un baču cena nokritīs, tad iekšedzes dzinēji ir RIP pilnīgi un galīgi.
jautājums vienīgi par ražotāju monopolu un nodokļiem pēc tam. piemēram, Teslai šobrīd nekāds DIY nesanāk. līdz pat šrotam būs jāremontē pie dīlera. | Offline | | |
|
XK220 | | Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Par izmaksām - jau gadu braucu ar Līfu, man ir 13 gada max komplektācijā, 360 kamera, āda, saules panelis, etc. Pa gadu esmu nobraucis 15k. Uz šiem 15 k pret veco dīzei esmu ietaupījis ap 2-2.5k. TO ciparu veido degvielas izmaksas, neesošais ekspluatācijas nodoklis, nav bijis neviens remonts, kas dīzelim bez obligātām eļļas/filtru maiņām praktiski ir katru gadu pāris simti.
Iegādes cena ar sertifikācijām un visu pārējo bija ap 15. Taču realitātē paskatoties ekvivalentu Golf7 ar automātu, ādu, līdzīhgā komplektācijā zem 10 atrast nevarēja. Tā, ka starpība ir 5k. Ja nebrauc katru dienu uz varšavu, tad tāds elektroauto atmaksājas 2-3 gados manā lietošanā.
Citiem, protams, matemātika var atšķirties. | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
25 May 2020, 11:14:05 @XK220 rakstīja:
Pa gadu esmu nobraucis 15k. Uz šiem 15 k pret veco dīzei esmu ietaupījis ap 2-2.5k. TO ciparu veido degvielas izmaksas, neesošais ekspluatācijas nodoklis, nav bijis neviens remonts, kas dīzelim bez obligātām eļļas/filtru maiņām praktiski ir katru gadu pāris simti.
degviela ~1500
ekspl.nod 200
remonts ~400
Filtri utt 150
Sanāk leafā hadene nebojājas?
Un lāde tu viņu minot lisopēdu
| Offline | | |
XK220 | | Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Līfā hadene pa gadu kā jauna braucot katru dienu pa granti.
Vecajam auto katru gadu tika pārlasīta. | Offline | | |
Damn | | Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10803
Braucu ar:
|
25 May 2020, 10:32:12 @Nixx rakstīja:
Tas klasiskā dīzeļa pirmais dūms pēc piešķilšanas ir
Saremontē dīzeli vai nopērc jaunu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|