Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Vēlreiz par krutu eļļu vecos motoros

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
16. Dec 2004, 08:24 #81

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i

Kā ir ar to eļļu Castrol 10W-60? Nav viņa pa biezu ielas auto eksploatācijā? Cik labi tā eļļo aukstās (ziemā) temperatūrās, jo auksts dzinējs tiek ekspluatēts bieži? Kā saka visu laiku jau neatvilksi ar auto, vai ši eļļa normālos eksploatācijas apstākļos (normālās darba temperatūrās) nav sliktāka par kaut kādām tur 5W-40?[ This message was edited by: Hi-Jacker on 2004-12-16 08:26 ]
Offline
Bron
09. Feb 2005, 12:58 #82

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

BTW mosh kaads labi angliski raxtoshs vareetu apkopot visus neskaidros jautaajumus un ar edzulja starpnieciibu aizsuutiit uz BMW AG.

Jaadomaa ka jamie muus nepasuutiis ja jautaajumu nebuus paaraak daudz un buus skaidri uzraxtiiti...
Offline
GirtzB
09. Feb 2005, 13:05 #83

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Lej 5w50 un nesatraucies
10W60 mūžā nav vajadzīga ne ///M mototriem.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Artis_D
09. Feb 2005, 13:13 #84

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW

Vēlreiz par krutu eļļu vecos motoros - na%uj tada nav vajadzīga. laicīgi vajag mainīt un viss
Offline
Bron
09. Feb 2005, 13:28 #85

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

BTW jau leju

Just sexuaala interese. Mosh arii jamie kaadu praatiigu jaunu domu uzraxtiis
Offline
Mar4ello
09. Feb 2005, 16:39 #86

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5700

Braucu ar: ar Braucu

Es braucu ar veco labo e30 Un leju Full Sinteetiku no Mobil nehuja man nekas neputojas Vienk. man taa ellja iznaak nahalavu.... Kaa jau Wickeds teica nekaadas raznicas nau .. Sinteetika vai Mineraalene...nekas tur klusaaks nau.. !Bet rij to elju gan..
Offline
Tune-L
09. Feb 2005, 18:22 #87

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20387

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

ljoti daudz nepareizu apgalvojumu pedejos postos ......

Iesaku velreiz paarlasiit kaadus info par elljaam un to atshkjiriibaam !
Un tad jau katram paliek izveeles tiesiibas Atkariibaa no maka biezuma un patiesaam ruupeem par auto


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
andis525
10. Feb 2005, 10:19 #88

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

sinteetika vienkarsi struji zaudee savu kvalitaati taapeec neiesaku nevienam baraukt 15.000 km ar sinteetiku labaak pie desmit maniit es personiigi leju mineraalo un kaa man tuvojas 10.000 km mainu bet parii nelaizu nu nav ietyeicams
Offline
Bron
10. Feb 2005, 13:16 #89

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-02-09 18:22, Tune-L rakstīja:
ljoti daudz nepareizu apgalvojumu pedejos postos ......

Iesaku velreiz paarlasiit kaadus info par elljaam un to atshkjiriibaam !
Un tad jau katram paliek izveeles tiesiibas Atkariibaa no maka biezuma un patiesaam ruupeem par auto



Nu ja jau esi tik gudrs tad mosh uzraxti ko tu iesaki liet. Veel laaak buutu ja uztaisiitu SUMMARY no vairaakiem avotiem un beigaas veel piekjibinaatu secinaajumus
Offline
Tune-L
10. Feb 2005, 15:27 #90

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20387

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Mobil 1 0W40

Ar citaam neexperimenteeju !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Mizx
10. Feb 2005, 16:49 #91

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6272

Braucu ar:

Personīgā pieredze -- motoram pēdējos 27 gadus lieta tikai labākā tirgū pieejamā motoreļļa. Rezultāts -- nekādu blakusefektu, strādā bez kādiem remontiem kā tikko no rūpnīcas, tāpēc pie tādas arī pieturēšos. Jā, motors parasti darbojas ar augstiem apgriezieniem, rūpnīca jau paredzējusi 100 km/h = 3000 apgr./min, attiecīgi mainot ātrumu arī 5000 ir normāls darba režīms, tā kā eļļai tur ir ko darīt. Bet tas tikai mans viedoklis.
Offline
urka
10. Feb 2005, 16:51 #92

Kopš: 22. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 807

Braucu ar: Wife's car

Kamazene
Offline
Bron
10. Feb 2005, 16:59 #93

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-02-10 16:51, urka rakstīja:
Kamazene


Ar to domaata KAMAZ otrabotka?

Tad jau labaaka ir Belorusniece
Offline
Bron
28. Feb 2005, 15:28 #94

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Kaads PERMALAT viedoklis par topika teemu?
Offline
Blackadder
28. Feb 2005, 17:47 #95

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2004-12-16 08:24, Hi-Jacker rakstīja:
Kā ir ar to eļļu Castrol 10W-60? Nav viņa pa biezu ielas auto eksploatācijā? Cik labi tā eļļo aukstās (ziemā) temperatūrās, jo auksts dzinējs tiek ekspluatēts bieži? Kā saka visu laiku jau neatvilksi ar auto, vai ši eļļa normālos eksploatācijas apstākļos (normālās darba temperatūrās) nav sliktāka par kaut kādām tur 5W-40?

<font size=1>[ This message was edited by: Hi-Jacker on 2004-12-16 08:26 ]</font>


Noteikti nav par biezu. Pilnīgi pietiek, nu takš "Read The F&cking Manual", tur ir skaidri un gaiši pateikts, kādas eļļas tavam auto ir piemērotas.

Savukārt pārspriedumi par to, kas ir labāka - Mobil, Castrol vai BP - tas lai paliek garīgi atpalikušajiem, saprātīgi domājošam cilvēkam tur nav ko muti dzesēt - lej ko vien gribi, domājams, rezultāts domājams, neatšķirsies, ja runa ir par pasaules līmeņa eļļu ražotāju eļļām, un nevajag tēlot gudrīšus lietās, no kurām maza sajēga.
Offline
HiJaCKeR
28. Feb 2005, 18:28 #96

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i

Ielēju Liqui Moly 5W-40 ..., ņēmu kanniņā no izplatītāja ...
Offline
Permalat
28. Feb 2005, 19:34 #97

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-02-28 15:28, Bron rakstīja:
Kaads PERMALAT viedoklis par topika teemu?

Permalat īsais viedoklis. Tuvākaja laikā (acīmredzot) būs garāks. Arī par piepīpēšanas, u.c. ’sīkumiem’.
Eļļa jāmaina savlaicīgi! Kā pussintētika, tā sintētika savas īpašības zaudē, ja tajās ir par daudz benzīna sadegšanas izstrādes produktu, kondensāta, utt. Vecajiem modeļiem ik pēc 10000km, jaunākajiem - saskaņā ar indikatoru rādījumiem (līdz 25000km)
Cipari, piem. 10W40 norāda temperatūras indeksus/diapazonus, kuros saglabājas noteiktie eļļas parametri. Pirmais cipars attiecas uz zemjām T (jo mazāks, jo zemāka), otrs uz maksimālajām T (jo lielāks, jo augstāka). Formulas pievienošu vēlāk.
Minerālleļļu neieteiktu liet arī vecos motoros. Pie zemām T palielināts viskozitātes koeficients, zūd plūstamība, pie augstām - zūd nepieciešamās īpašības, samazināta noturība pret ārēju ietekmi.
Vecos motoros var liet pussintētiku. Aizrauties ar 0W60 nav īsti jēgas, jo šī ir šķidra eļļa (prasti runājot), pieaugs tās patēriņš caur vārstu blīvslēgiem un visur citur, kur vien būs iespējams.
Jaunākos motoros Permalat piedāvā liet TIKAI sintētiku. BMW oficiāli iesaka Castrol. Tiešām augstvērtīgs produkts. Ikdienas braukšanai atšķirība nebūs arī ar BP vai Liqui Moly. Pēdējie piedāvā dažādas labas, profesionālas piedevas dzinējiem, u.c.
Eļļa nedrīkst putoties, pat sajaucot to ar cita ražotāja vai tipa eļļu. Jā, galaprodukta īpašības VAR pasliktināties, bet putas/plēves būt NEDRĪKST. Tās norāda uz dzese šķidruma klātbūtni eļļā. Mazi burbulīši vai plēvjveida aplikums uz vāciņa mitrā/auksā laikā var būt, tas ir normāli.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416
mob. 9482131
[ This message was edited by: Permalat on 2005-02-28 19:37 ]
Offline
Bron
28. Feb 2005, 19:44 #98

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-02-28 19:34, Permalat rakstīja:
Permalat īsais viedoklis. Tuvākaja laikā (acīmredzot) būs garāks. Arī par piepīpēšanas, u.c. ’sīkumiem’.
Eļļa jāmaina savlaicīgi! Kā pussintētika, tā sintētika savas īpašības zaudē...


Nu a ja mazliet precizeejam: M20 dzineejs, izpluude no izpuuteeja - ideaali, elljas pateerinjsh tuvu nullei. Kaadas viskozitaates elljas Permalat ieteiktu?

(BTW shobriid ieksh E30 - Mobil 5w50; ieksh E34 kaut kaada Esso sinteetika, paaidaam plaanojas uz apriili paariet uz to pashu Mobil 5w50 SUPER RALLY FORMULA)
Offline
Permalat
28. Feb 2005, 20:04 #99

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-02-28 19:44, Bron rakstīja:

2005-02-28 19:34, Permalat rakstīja:
Permalat īsais viedoklis. Tuvākaja laikā (acīmredzot) būs garāks. Arī par piepīpēšanas, u.c. ’sīkumiem’.
Eļļa jāmaina savlaicīgi! Kā pussintētika, tā sintētika savas īpašības zaudē...


Nu a ja mazliet precizeejam: M20 dzineejs, izpluude no izpuuteeja - ideaali, elljas pateerinjsh tuvu nullei. Kaadas viskozitaates elljas Permalat ieteiktu?

(BTW shobriid ieksh E30 - Mobil 5w50; ieksh E34 kaut kaada Esso sinteetika, paaidaam plaanojas uz apriili paariet uz to pashu Mobil 5w50 SUPER RALLY FORMULA)


Uzskatu, ka visas vadošo ražotāju eļļas (konkrētās klses/cenu grupas) ir tuvu pēc parametriem viena otrai.
Cita būtiska lieta: eļļas sūknis, eļļas filtrs, kartera ventilācija, temperatūras režīms. Lūk, šīs ir ļoti nozīmīgas nianses, par kurām parasti skaļi nerunā. Par to rakstiņā (tuvākajā nākotnē).
Ja M20 eļļas patēriņš tuvu 0llei, iesaku priekšlaicīgi nepriecāties, jo
var būt, ka kartera ventilācija ir aizsērējusi/pussērējusi, tādēļ eļļas tvaiki nenonāk ieplūdes kolektorā sadedzināšanai;
virzuļgrupas gredzeni laiž garām (kaut nedaudz) gan nesadegušu benzīnu (saspiešanas takts beigās), gan pussadegušu. Tā rezultātā eļļa atšķaidās ar benzīnu;
tek sprauslas. Arī tad benzīns nonāk eļļā un sajaucas ar to.
Tas tāds pesimistiskais skats, bet M20 bez eļļas patēriņa - ļoti optimistiska vīzija
P.S. Ja eļļas patēriņs nav patiešām dramatisks, tas uz izplūdes gāzēm iespaidu neatstāj. Nu, piemēram, HC pieļaujamā robeža M20 ir ap 800 vienībām, bet, lai to dabūtu dēļ eļļas patēriņa, tam(patēriņam) jābūt ap 1L/300km...
Offline
Bron
28. Feb 2005, 20:25 #100

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Ok, pateerinjsh etak no shchupa augsheejaas atziimes liidz zemaakajai cikla laikaa (aprox 9 000 km)

Bet vispaar nedaudz sabaidiijaat
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo