Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Vēlreiz par krutu eļļu vecos motoros

AutorsZiņojums
edzulis
23. Sep 2004, 12:53 #1

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Pasen te bija diskusija par to, vai sintētiku vajag liet vecajos M10, M20 motoros. It kā pārliecināja, ka vajag, bet:

Tad nafig man agrāk ne gramu nēēda, tad tagad diezgan smagi apēsts - kautkāds 1L uz 1500km. Castrol sintētika.

KAmēr dodos pēd eļļas, lūdzu apskaidrot
Offline
angiins
23. Sep 2004, 12:56 #2

Kopš: 09. Sep 2004

Ziņojumi: 8865

Braucu ar: ar ko pagadās

tieshi taapeec arii eed ka ieleeji sinteetiku
Offline
gt99
23. Sep 2004, 12:57 #3

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7181

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Sintētika ir šķidrāka

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
bmwaddict
23. Sep 2004, 13:02 #4

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


Nu logjiski vajag tak skatiities kaada grade eljja taa ir ) UN NETICU KA AGRAAK NE GRAMU NEEEDA! Ja taa buutu tad arii ar sinteetiku neeestu..
Vienk taa sinteetika vainu kautkur skaisti iztek, jo nomazgaaja netiirumus no bliiveem, kas sen jau vecas (piemeeram karterta vaaks), vai arii.. nebuusi ieleejis pietiekami
A kaadu eljlju tu leeji pirms tam ko?
Offline
edzulis
23. Sep 2004, 13:05 #5

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2004-09-23 13:02, bmwaddict rakstīja:

Nu logjiski vajag tak skatiities kaada grade eljja taa ir ) UN NETICU KA AGRAAK NE GRAMU NEEEDA! Ja taa buutu tad arii ar sinteetiku neeestu..
Vienk taa sinteetika vainu kautkur skaisti iztek, jo nomazgaaja netiirumus no bliiveem, kas sen jau vecas (piemeeram karterta vaaks), vai arii.. nebuusi ieleejis pietiekami
A kaadu eljlju tu leeji pirms tam ko?



Nestāsti. NEkur uz zemes toč netek ne lāsītes. un pieliec tika tā kā vajag.
Offline
Wicked
23. Sep 2004, 13:09 #6

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Man patika tās diskusijas par eļļām kura labāka utt. tas VISS IR DAIĻDIRŠANA jo ne es ne jūs atšķirību nesajutīsiet un to ka viens ielēja super firmīgo castrol eļļu un auto palika dinamiskāsks ir plika diršana. Ir dzirdēta vēl tāda frāze "ielēju super foršo mobil sintētiku un motors klusāk strādā" B-shit tas ir kā no šķidrākas ēļļa var klusāk strādāt ja nu vienīgi pirms tam eļļa vispār nav bijusi!

Edzuli par tādu lietu esmu dzirdējis un pašam ir gadījies ka no pussintētikas pāriet uz sintētiku sāk eļļu rīt!

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
bmwaddict
23. Sep 2004, 13:11 #7

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Wicked nu ja tev muzons uz pilnu klapi un tu brauc ar dranduljetu hren tu dzirdeei starpiibu
Offline
angiins
23. Sep 2004, 13:15 #8

Kopš: 09. Sep 2004

Ziņojumi: 8865

Braucu ar: ar ko pagadās

nu par motora dinamiku var tikai piekrist ka tas i B-shit, bet par klusumu it kaa jau liekas ka nedaudz klusaaks paliek- nu varbuut to es sev iegalvoju
Offline
Bullis
23. Sep 2004, 13:17 #9

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:


2004-09-23 12:53, edzulis rakstīja:
Pasen te bija diskusija par to, vai sintētiku vajag liet vecajos M10, M20 motoros. It kā pārliecināja, ka vajag, bet:

Tad nafig man agrāk ne gramu nēēda, tad tagad diezgan smagi apēsts - kautkāds 1L uz 1500km. Castrol sintētika.

KAmēr dodos pēd eļļas, lūdzu apskaidrot
Tik vecam auto kā tev ar pussintētiku pietiek ar atliektiem galiem. Liet jau var kaut sintētiku, bet ar tādu viskozitāti, kādu ir paredzējis auto ražotājs
Offline
Wicked
23. Sep 2004, 13:18 #10

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Man jau šķiet ka jo šķidrums ir blīvāks jo troksnis mazāks!



-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
angiins
23. Sep 2004, 13:21 #11

Kopš: 09. Sep 2004

Ziņojumi: 8865

Braucu ar: ar ko pagadās

tas neattiecas uz ellju jo vinjaa jau nemet ieksshaa akmenjus bet shidraaka elja labaak piekljuust vietaam kuras jaaeljo, saukaart spiedienu vieglaak uztureet ar biezaaku elju
Offline
bmwaddict
23. Sep 2004, 13:26 #12

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Nu labi es nezinu kaa ir Edzhulja gadiijumaa vispaar nezinu kaads tad aparaats vinjam ir un kaads motors bet es ne velti teicu ka vajag kaartiigi izsuukt meeslus pirms lej sinteetiku, jo ir gadijies arii taa, ka ielejot sinteetiku un logjiski nomainot eljljas filtru jau peec mirklja tas filtrs ir pilns ar visiem tiem milziigajiem meesliem kas netika iztiiriiti jo synth tos fiksi atmazgaa, un tad arii var rasties spiediena truukus jo filtrs jau aizdirsts, sevishkji ja padilushaaks suuknis tad pie zemiem RPM saak pietruukt..
Offline
Wicked
23. Sep 2004, 13:29 #13

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


2004-09-23 13:21, angiins rakstīja:
tas neattiecas uz ellju jo vinjaa jau nemet ieksshaa akmenjus bet shidraaka elja labaak piekljuust vietaam kuras jaaeljo, saukaart spiedienu vieglaak uztureet ar biezaaku elju
Es savukārt esmu pārliecināts ka vietas kur jātiek eļļai ir izdomātas lai tur tiktu arī minerāleļļa sintētika vienārši ātrāk tur tiek. Sintētikas lielākais pluss ir netikai šķidrums, bet tas ka viņa tur augstākas temperatūras!

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Puuchuks
23. Sep 2004, 13:33 #14

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

sinteetika ir shkjidraaka, taapeec iztek tur, kur mineraalaa vai pussinteetika neizteceetu
savulaik autolistee Ruu aka Juris Knaakjis, paziistams ellju specs un vispaar staigaajosha auto enciklopeedija diezgan daudz par shito bija sarakstiijis, bet man diemzheel nav saglabaats.
toreiz arii bija runa par konkreetu Texaco produktu, tipa ellja "atvilceejiem ar veciem motoriem" , pussintetika, 15W50, ja nemaldos
Offline
ZigS
23. Sep 2004, 13:39 #15

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2004-09-23 12:53, edzulis rakstīja:
Tad nafig man agrāk ne gramu nēēda, tad tagad diezgan smagi apēsts - kautkāds 1L uz 1500km. Castrol sintētika.


A ko tad pac BMW saka attieciibaa uz Tavu auto- cik tad uz 1000km driikst "pazust" elja?
Offline
bmwaddict
23. Sep 2004, 13:43 #16

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Oo jaa Ruu bij specs.. Bija diskusijas ar sho nemeeraa
Jaa vinjs savulaik teica ka ir eljlja vecajiem raceriem kjipa 20w-60 castrol racing synh vai kautkas taads..
Bet nu esmu secinaajis ka ja motors nav galiigs meesls ar 10w-50 ir adekvaati.

Wicked, synth ne tikai labaak saglabaa viskozitaates iipashiibas pie augstaam temperatuuraam bet arii veido daudz noturiigaaku "eljljojosho slaani", ja taa var izteikties, arii pie zemaakiem spiedieniem. Taakaa iipashi pamata baisi stresot Edzhulja gadiijumaa nav vajadziigs. Vieniigi es saku diivaini ka rij eljlju un agraak nerija ne cik. Shkjiet tie ir vaarstu bliivsleegi. Jo ja tie buutu gredzeni tad eestu eljlju arii agraak kaugan varbuut es kljuudos..
Offline
Wicked
23. Sep 2004, 13:50 #17

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Esmu dzirdējis arī ka saļņiki veciem motoriem netur sintētiku HVZ kā tur ir!

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
ZigS
23. Sep 2004, 13:58 #18

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

Manaa gadiijumaa bija taa:

man ir 83g M20B20, braukaaju ar pussinteetiku - nerija praktiski vispaar.
Paargaaju uz sinteetiku (Castrol GTX Magnatec, laikam 5W-40) - saakumaa (nobraucot kaadus 1000km) norija nepilnu 1L, pieleeju - vairs nerija un arii tagad nerij!
Offline
angiins
23. Sep 2004, 14:10 #19

Kopš: 09. Sep 2004

Ziņojumi: 8865

Braucu ar: ar ko pagadās

nu pim man agraak bij e30 320 tam arii pameeginaaju ieliet sinteetiku tad gan saakaas briinumi.... elja saaka nemerina zust, no saakuma protams nevareeju nepamaniit ka sulo gar bliiveem un salnikiem kad tie visi tika nomainiiti un elja turpinaaja zust tad keeros klaat no saakuma vaarstu gumijaam, peec tam gredzeniem utt.
Lai buutu iisaak gatla rz nomainiiju motoru un tur vairs tik vecam iekshaa sinteetiku neleeju
Offline
indulis
23. Sep 2004, 14:19 #20

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 149

Braucu ar:

Daži paši atbildēja uz jautājumu. Ja jau sintētika labāk lien šķirbās, kas ir patiesība, tad arī līdīs vairāk gar nolietotiem gredzeniem, vārstu gumijām, blīvēm utt.
Cik mani apgaismojuši sintētika mazāk zaudē savas labās eļļošanas īpašības pie lielām temperaturām un berzēm (apgriezieniem), ja tā var izteikties.
Ja iegāzīsi pussintētiku golfa kausa autiņam, kas tiek vilkts no vienas vietas viņa paliks pārāk šķidra un vairs nedarīs, kas jādara, bet tikai tecēs prom un motors ātrāk izbeigsies.
Bija džeks, kas darīja otrādā kārtībā - brauca ar sintētiku, kad sāka rīt pārgāja uz pussintētiku un tā līdz visbiezākajai minerālenei.
Tā kā pārejot no pussintētikas uz sintētiku, ēļļs rīšana ir loģiska.[ This message was edited by: indulis on 2004-09-23 14:22 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo