Online
Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi
Autors | Ziņojums |
Volvo60 | | Kopš: 27. May 2019
Ziņojumi: 502
Braucu ar:
|
14 Jan 2020, 15:29:27 @kuupinaatajs rakstīja:
Negribu lasīt tos palagus, galīgi neinteresē.
Kāds rezumē? Kāsitis sarāva zarā vai edzulis tomēr jāliek ķurķī?
Uzrakstiet īsi kas ir kas.
Kaspich paliek pie sava, edzuls vel nav iesūtijis screen lai pierādītu. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
14 Jan 2020, 15:21:13 @edzulis rakstīja:
Lv Ari ejot mazumaa amputacija, bet paradas tirishana ar garantiju. Sikak nezinu
Tīrīšanas stends nav nekas jauns, bet vairāk paredzēts komerctransportam. Par garantiju jautājums diskutabls, jo ko darīt, ja filtrā plaisas? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4368
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
14 Jan 2020, 15:21:13 @edzulis rakstīja:
Lv Ari ejot mazumaa amputacija, bet paradas tirishana ar garantiju. Sikak nezinu
Yeah, right!
Un kā tā garantija izpaužas?!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Šai topikā pamanīju ka ZF kārbām jāmaina eļļa?! Tā ir? Kādēļ nedz Inchcape, nedz Wess neko par to nesaka???
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Dēļ visas šīs tupās diršanas bail likt savu ato sludinājumu te Powerī...
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
jancuksz | | Kopš: 09. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1687
Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu
|
14 Jan 2020, 23:31:50 @Regisss rakstīja:
Šai topikā pamanīju ka ZF kārbām jāmaina eļļa?! Tā ir? Kādēļ nedz Inchcape, nedz Wess neko par to nesaka???
viņām ir jāmaina eļļa, un tas pat ir rakstīts ražotāja mājaslapā | Offline | | |
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Kur var dabūt info par to, tieši kad konkrētam auto būtu jāmaina kārbas eļļa? Ko dīleri klusē?
Passatam uz 60k bija jāmaina eļļa dsg kārbai.[ Šo ziņu laboja Regisss, 14 Jan 2020, 23:39:07 ]
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Nu sludinājumu toč vari vairāk nelikt
| Offline | | |
|
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
14 Jan 2020, 15:21:13 @edzulis rakstīja:
Lv Ari ejot mazumaa amputacija, bet paradas tirishana ar garantiju. Sikak nezinu
tīrīšana ar garantiju ir lohatrons, jo izmazgajot dpf kurā ir cēlmetāli (pārsvarā visi dpf kuri nestrādā ar adpbue un citiem kataliktiskajiem šķidrumiem) tie cēlmetāli tiek arī izskaloti, dpf kaut arī garantēti vairs nerada pretspiedienu, tas tomēr vair nepildīs savu funkciju kā nākas un aizdirsīsies ātrāk. | Offline | | |
Jujubokar | | Kopš: 21. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 416
Braucu ar: pliku dibenu pa slapju zāli
| Tā mazgāšana actually palīdzot, vismaz skatoties pēc ārzemju VAG forumos runātā. Pretty sure, ka pareizajā temperatūrā, ar pareizo spiedienu un ķīmiju nekādus cēlmetālus ārā neizskalos.
Vieglāk gan vienmēr ir bijis un būs iedot DPF-off smērmiķelim viņu izgriezt, izprogrammēt un aizmirst.[ Šo ziņu laboja Jujubokar, 15 Jan 2020, 01:19:17 ] | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9336
Braucu ar: Alfu
| Smagajai tehnikai dpf regulāri mazgā. Efektivitāte viņiem saglabājas? | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
15 Jan 2020, 01:18:16 @Jujubokar rakstīja:
Tā mazgāšana actually palīdzot, vismaz skatoties pēc ārzemju VAG forumos runātā. Pretty sure, ka pareizajā temperatūrā, ar pareizo spiedienu un ķīmiju nekādus cēlmetālus ārā neizskalos.
Vieglāk gan vienmēr ir bijis un būs iedot DPF-off smērmiķelim viņu izgriezt, izprogrammēt un aizmirst.
vienkārši, kāpēc tad dpf aftermarket ražotāji neiepērk vecos dpf ar korpusiem kā core ? Uzdevu šo jautājumu, atbilde bija vienkārša, viņš savu ir nokalpojis, tur vairs nav ko mainīt, tāpat arī ar mazgātajiem.
Atkartosos, ir sistēmas kzur to paredz ražotājs, izkarsēšanu un mazgāšanu, bet tas ir tam sistēmām kurās nav cēlmetālu.
P.s VAG forumu ņemt vērā ir kā no bomža klausīties padomus par politiku un ekonomiku.[ Šo ziņu laboja AF, 15 Jan 2020, 08:13:38 ] | Offline | | |
desadesa | | Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
14 Jan 2020, 23:38:33 @Regisss rakstīja:
Kur var dabūt info par to, tieši kad konkrētam auto būtu jāmaina kārbas eļļa? Ko dīleri klusē?
Passatam uz 60k bija jāmaina eļļa dsg kārbai.
info nav. eļļu nevajag mainīt. labāk pie ražotāja jaunu kārbu pie 200 nopirkt | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Jan 2020, 00:04:58 @AF rakstīja:
14 Jan 2020, 15:21:13 @edzulis rakstīja:
Lv Ari ejot mazumaa amputacija, bet paradas tirishana ar garantiju. Sikak nezinu
tīrīšana ar garantiju ir lohatrons, jo izmazgajot dpf kurā ir cēlmetāli (pārsvarā visi dpf kuri nestrādā ar adpbue un citiem kataliktiskajiem šķidrumiem) tie cēlmetāli tiek arī izskaloti, dpf kaut arī garantēti vairs nerada pretspiedienu, tas tomēr vair nepildīs savu funkciju kā nākas un aizdirsīsies ātrāk.
DPF cēlmetāli? (tak nejauc ar CAT) kas tur izskalojas? kaut kā nebiju dzirdējis, ka tā vienkārši metālu varētu no kaut kurienes izskalot... [ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Jan 2020, 09:32:30 ] | Offline | | |
streetking | | Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| 150000k nobraukums un 300 sekmigas regeneracijas, katra 12 min gara ar 800 grādu t.
Un skalošana aizskalos cēlmetālus? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Jan 2020, 09:35:30 @streetking rakstīja:
150000k nobraukums un 300 sekmigas regeneracijas, katra 12 min gara ar 800 grādu t.
Un skalošana aizskalos cēlmetālus?
par kādu auto runājam? uz BMW 800 grādi tākā drusku par daudz... | Offline | | |
|
streetking | | Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
15 Jan 2020, 09:45:53 @sys9291 rakstīja:
par kādu auto runājam? uz BMW 800 grādi tākā drusku par daudz...
Japānis | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4368
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
15 Jan 2020, 09:45:53 @sys9291 rakstīja:
15 Jan 2020, 09:35:30 @streetking rakstīja:
150000k nobraukums un 300 sekmigas regeneracijas, katra 12 min gara ar 800 grādu t.
Un skalošana aizskalos cēlmetālus?
par kādu auto runājam? uz BMW 800 grādi tākā drusku par daudz...
Vispār esmu redzējis 800 grādus BMW pamocot un vienkārši velkot tādā trases režīmā. Vienam Audi biturbo pat pa ielu pāris reizes atvelkot bija 880C. Tas gan ar pašvaku DPF.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4368
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tikai jārēķinās ar to, ka pie tādas temperatūras VNT lāpstas un pati turbīna ilgi nedzīvos.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1846
Braucu ar: E91
|
15 Jan 2020, 08:11:26 @AF rakstīja:
15 Jan 2020, 01:18:16 @Jujubokar rakstīja:
Tā mazgāšana actually palīdzot, vismaz skatoties pēc ārzemju VAG forumos runātā. Pretty sure, ka pareizajā temperatūrā, ar pareizo spiedienu un ķīmiju nekādus cēlmetālus ārā neizskalos.
Vieglāk gan vienmēr ir bijis un būs iedot DPF-off smērmiķelim viņu izgriezt, izprogrammēt un aizmirst.
vienkārši, kāpēc tad dpf aftermarket ražotāji neiepērk vecos dpf ar korpusiem kā core ? Uzdevu šo jautājumu, atbilde bija vienkārša, viņš savu ir nokalpojis, tur vairs nav ko mainīt, tāpat arī ar mazgātajiem.
Atkartosos, ir sistēmas kzur to paredz ražotājs, izkarsēšanu un mazgāšanu, bet tas ir tam sistēmām kurās nav cēlmetālu.
P.s VAG forumu ņemt vērā ir kā no bomža klausīties padomus par politiku un ekonomiku.
Skolā ķīmijas stundas bastoji? Jeb uzskati, ka tos cēlmetālus ar līmi porās pielīmē? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|