Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi

AutorsZiņojums
edzulis
13. Jan 2020, 21:53 #1

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Jāsaka, ka pēdējā laikā ir sanācis maz sekot līdzi notiekošajam, bet ar visu to pamanīju, ka visiem zināmajam personāžam Kasparam ala Kaspich ala DM-101 ļoti patīk izcelties ar savām pārzināšanām saistībā ar auto elektroniku, motoriem, nobraukumiem, biznesu utt. Tāpat viņam regulāri patīk savos tekstos noniecināt poweristus ar piebildēm "kā jūs te poweristi", "liela daļa poweristu" utt. Kas visi brauc ar lietotām riepām, nojātiem dīzeļiem, griež un mazgā DPF, indē sabiedrību, nerūpējas par auto, tin km, liek km bremzētājus, ir bomži utt. Pievēru acis, lai jau ņemas, kā nekā daudzi ir teikuši, ka viņš mēdz rakstīt noderīgas lietas, kas ir labi, bet tāpat viņam patīk izvērst offtopiku tiklīdz pamana tekstu par 200+k dīzeļiem vai piebildēm "orģināls, pierādāms nobraukums". Es ceru, ka turpmāk kaspich savus sapņus un pieņēmumus par svešiem auto, viņu stāvokli un nobraukumu varēs uzreiz postēt to ar norādi uz objektu, lai nav regulāri jāizvērš diskusijas par vienu un to pašu vairāku lapu garumā tam neatbilstošās tēmās.

Nu labi, offtopics te vienmēr ir bijis un, atzīšu, tā ir problēma par kuru vajadzēs padomāt kā to risināt, bet šoreiz būs runa par konkrētu gadījumu par konkrētu auto ar kaspicha izvērsto offtopiku un apvainošanu un izdomātiem faktiem. Mani jau mēģināja pārliecināt, lai neņemu galvā, troļļoju pretī un aizmirstu, banoju, bet kaut kā šoreiz viņam izdevās mani izvest un nolēmu šo stulbumu pabeigt ar diagnostiku un kokrētiem cipariem, kas diezgan pamatīgi apgāž kaspicha postulēto, ka viss ir slikti un savādāk nevar būt.

Vakar jau diezgan pavēlā nakts stundā ieliku pirkt/pārdot auto topikā, ka pārdodu ģimenē esošo F31 320d xdrive. Liku jau otro reizi. Pirmajā reizē neviens neiedomājās sākt troļļot par nobraukumu vai DPF. Bet šoreiz bija savādāk. Neskatoties uz vēlo stundu, klāt bija visu zinošais pasaules DPF un nobraukumu ambasadors kaspich un jau uzreiz "uzbrauca".

un ko saka CBS sadaljaa Particulate filter? tikko „nomainiits”?




Notēloju, ka nesaprotu par ko viņš runā, lai arī skaidrs, ka mēģina piešūt DPF restartu nemainot pašu DPF vai ko tamlīdzīgu. Nezinu, kas viņam sāp. Palūdzu netroļļot, ka šis nav tas gadījums un lai liek mieru normāliem auto. Konkrētais auto ir 2014. Gada F31 320d xdrive ar 184zs. Pirku Vācijā pirms apmēram diviem gadiem ar 177k, kur visas apkopes līdz pēdējam bija veiktas pie dīlera un kopumā bija/ir ļoti labs auto, kur neviens vasja (kā viņus sauc kaspich) nav pirkstu piedūris. Šos divus gadus auto ir lieliski kalpojis, laikā turpinājis veikt apkopes un vispār nekādu sūdzību, paziņojumu par beigtu DPF vai kas tāds, bet kaspich protams zin labāk un turpina troļļot un sākt uzburt ainiņas.


13 Jan 2020, 02:26:41 @DM-101 rakstīja:
palabojiet mani, ja kljuudos.

Razhotaajs paredz DPF maksimaalo muzha ilgumu 200.000km, kas tiek regjistreets CBS.
Attieciigi, ir iespeejami sekojoshi scenaariji:
a) DPF seksmiigi kalpo (notiek regjeneraacijas, peec taam pretspiediens ir normaals) visu terminju, iisu briidi pirms 200.000 NBT paraadaas pazinjojumi, ka DPF ir jaamaina. Vaacietis brauc pie diilera, tas maina DPF, nomainju regjistree CBS; skaitiitaajs iestaajaas no jauna;
b) kaut kaadu iemeslu deelj regjeneraacijas nenotiek UN ja notiek, taas ir nesekmiigas (peec taam pretspiediens ir palielinaats) - DPF ir priekslaiciigi bojaats. Taadaa gadiiijumaa NBT paraadaas atbilstosh pazinjojums nekaveejoshi, neatkarigi no nobraukuma. Ko dara vaacietis? Brauc pie diilera, tas maina DPF, regjistree nomainju.

Kaa notika shoreiz? Vaacietis nobrauc 170.000+km. Iebraucot pie diilera, tas saka - veciit, tev peec CBS datiem DPF 11% palikushi. Tuvaako 20.000km laikaa investiicija 2K, citaadi TI neredzeesi!

Ko dara vaacitis? Paardod auto eksportam.

Ko dara Seidara kungs, kad paraadaas pazinjojums par DPF lifetime beigaam? Brauc pie Vasjas, regjistree nomainju, kaut taa netika veikta.

Vai shis vecais DPF aiztur mikrodaljas? Nu, ja razhotajs uzskata, ka neatkariigi no pretspiediena, taa liftime ir beidzies - aciimredzot: nee.
Vai Siedara kungs savaa zinjaa nekraapjas? Manupraat, kraapjas.
Bet tas jau neliedz shim cieniijamajam pisonim uzvesties nekauniigi un bravuuriigi.



Kā redzams, kaspich diezgan kategorisks, ka viņam ir taisnība un te arī parādās jau pieminētais moments par to, ka visi powerā bomži, muļķi, mahinatori un viņš līdz tādam līmenim nenolaidīšoties.


13 Jan 2020, 11:15:05 @DM-101 rakstīja:
pag, ja tu, edgars un veel leila dalja shejiens cieniijamaas komuunas esiet bomzhi un nevariet savas miskastes turet kaartiibaa, melojiet, uzvesties neprotiet - man ko tagad, ponjatj i prostij? aa, nee, ar to par maz. cieniit juus vajagot. respekteet. pa plecu uzsist.
nee, es jums dirsaa neliidiishu. jums skjiet normaali riikoties taa, kaa „sanaak”, man tas neskjiet normaali.
es netaisos nolaisties liidz juusu limenim. tur juusu jau ir gana daudz.



13 Jan 2020, 11:40:34 @DM-101 rakstīja:
nu, to, ka tu satiirisi aktu, ka kaads melnais krievs vai zilais igaunis pieregjistreeja jaunu DPF - nu, jaa, mani tas nepaarsteidz. nemaz. taads ir tavs liimenis, taads ir tavu pakljlaizhu liimenis.
ar ko tas atskjiras no DPF aaraa raushanas? iipashi ne ar ko.
jaa, sievas auto, attieciigi - tu nji prichom. piedod, tu tikai objavu razmestil.
vieniigais, ko tu vari - palaist mutiiti. un es pat neprasiishu - vai tu to dari skaidraa, vai kaa parasti, esi piedzeeries. man tas pat nav interesanti.



13 Jan 2020, 12:01:25 @DM-101 rakstīja:
klau, ja tavam auto nav mainiits DPF un nav korigjeets [nepatiesi regjistreeta DPF nomainja] NBT IR JAABUUT kljudai par DPF.
ja taas nav [pprotams, ka nav], kaads ir regjistreejis DPF nomainju, kaut taa nav veikta. tieshi tiks vienkaarshi.
peec CBS datiem var redzeet, kad taa „nomainja” ir regjistreeta.
ja tu apgalvo, ka tava ownership laikaa tas nav dariits - nav tachu jaauztraucaas, ne? sarunaajam randu, konstateesi, ka suka vaacietis ir pieregjistreejis un paspiezham viens otram roku
bet nee, shis tev neder. pareizi?


Kā redzat, kaspich sēž pie kristāla bumbas un jau visu zin, auto diagnostiku viņš jau ir attālināti veicis, es esot nekaunīgs utt. Situācija sāk "nakaļjatsa".

Es labi zinu, ko esmu pircis. Ka neko neesmu krāpies ar DPF, ka nekādas kļūdas nav lekušas, tai pat laikā DPF nav mainīts ne Vācijā, ne te. Nu jau pašam paliek interesanti, jo kaspich cieti apgalvo, ka pie 195-200k obligāti esot jālec paziņojumam, ka DPF beigts, brauc uz servisu, ja nē, iesi cietumā. Auto šobrīd jau 219k km, bet nekādu paziņojumu nav bijis un vispār 2 gadu laikā nekādu paziņojumu nav bijis. Necitēšu visu to penteri, kas tur bija vairāku lapu garumā, varat iet palasīt ( http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=24755&start=27900 ), bet kaspich turpināja nedzirdēt, ko es saku un turpināja uzburt visdažādākos scenārijus. Ka noteikti Vācijā vai LV (manā personā) kāds ir veicis ar šito auto manipulācijas, DPF 100% ir beigts un tas indē tavus bērnus un bez maz bāz izpūtēju pa taisno bērniem mutē (viņa vārdi), jo neesot starpības, tas auto ir toksisks. Šis nav mans lauciņš un netaisos ar kaspichu sacensties, tomēr viņam izdevās mani nokaitināt un šis bija tas gadījums, kuru varēja novest līdz galam un noskaidrot, kā tad īsti ir. Bažas, protams, bija jo nebiju DPF resursu skatījies un nebija ideju, kas parādīsies diagnostikā. Kamēr ogles vēl karstas nolēmu aizbraukt uz servisu un paskatīties, kas lācītim vēderā.
Kā var redzēt uzņemtajos diagnostikas attēlos, DPF ir, DPF darbojas, reģenerācijas notiek (pēdējā pirms nepilām 8 stundām), resurss vēl 38k km vismaz. Uzreiz ir skaidrs, ka nekas muhļīts nav, jo tad cipari būtu pavisam citi un neatbilstoši nobraukumam. Zinošāki cilvēki var nokomentēt plašāk. Tāpat kā otrajā bildē redzamos testa rezultātus tukšgaitā un pie 2000rpm. Ir paaugstināti, jo nav jauns auto, bet viss normās un nav tā kā kaspich sludina, ka tur ir kapi un obligāti jāmaina.





Noslēgumā jāsaka, ka esmu Kasparā vīlies, jo domāju, ka viņš tiešām ir mega specs... Izrādās DPF mūža ilgums (vimaz konkrētajam modelim, par citiem nezinu) nav konstants konkrēti pie 195-200k, bet mainīgs, pie tam, cik noprotu, var aizvilkt pat līdz 300k auto ar mazākiem motoriem un normālu braukšanas stilu. Vēlreiz atkārtoju, konkrētais auto ir 100% original, redzējis tikai regulāras apkopes mainītas nolietotās detaļas. Nekādi vasjas vai kā savādāk.

Pieļauju, ka kaspich nepadosies un aizies jaunā interneta diagnostikas līmenī vai arī teiks, ka tas ir fotošops un, ka šodienas avīze nav fonā, nepareiza diagnostika, vecs softs vai kā savādāk.

Palūgšu Kasparu turpmāk savas žults izgāšanai izmantot šo topiku ar atsauci uz konkrētu postu, jo apnicis tas regulārais offtopiks, kur tu centies pierādīt, ka tikai Vācijā visi visu dara pēc fen shui, bet LV muhļī, kruķī un vienīgais tu esi savam e60 uzlicis jaunus oem katiņus, lai arī neesot vajadzējis.

Tagad noteikti būs teksti, ka visi te ir edzula dirslaižas. Davai bez šitā un atzīsti, ka šoreiz kļūdijies.

p.s Esi vecis un gaidam tagad izdrukas no jaudas stenda, kur nepārprotami var redzēt, ka tavam E60 ir 300zs. Tāds ir vairākkārtīgi poweristu izteikts aicinājums tev

p.s2 Kokrēto auto var nopirkt par 12.9k eur. Ir ziemas/vasaras riepas, tikko izieta jauna skate (vienmēr pa 0). Pārdodam sakarā ar lielāka auto iegādi.

Paldies par uzmanību!

[ Šo ziņu laboja edzulis, 13 Jan 2020, 22:00:09 ]

Offline
alxz
13. Jan 2020, 22:03 #2

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

Tieši pa pīzdu.
Kaspich, ieveries atvilktnē un dzēsies ārā.

P.s. 300 zirgi tai nopistajai lamatai dzīvē nav bijuši un nebūs.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
edzulis
13. Jan 2020, 22:04 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Feiki piereģistrēts un atlikuši 38k km?
Offline
Bimmer
13. Jan 2020, 22:09 #4

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Kaspar, bez uzbrauciena, bet kā tad var palikt vēl 38k km, ja, pieņemsim, pirms 200k, nu, piem., jau baigi lacīgi - pie, teiksim, 170k "feiki resetoja", tad kā tagad, pie 219k km, var rādīt "atlicis 38k"? Tad būtu jārāda 100k+ atlicis, nē?
Offline
apollo
13. Jan 2020, 22:09 #5

Kopš: 12. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 670

Braucu ar: Q


13 Jan 2020, 22:01:24 @DM-101 rakstīja:
Pag. Seidara kungs un diagnostikas sprciaalisti vispaat nav sapratushi teemu.
Kur screen ar cbs datiem?
Kur tie ir?
Kur apstiprinaajums, ka dpf nav feiki pieregjistreets?
Es taadu screenu neredzu.

Sekmiigaam regjeneraacijaam nav nekaads sakars ar mikrodalju aiztureeshanu.

Vai nu Edgars apzinaati teelo pilniigu nesaprashanu, vai arii vinju chakaree pilniigi nejeedzoshi alja diagnostikji.

Es neatkaapjos no ieprieksh rakstiitaa.


Moš Tev vajag kādu riepu apčamdīt, tad vairs nebūs argumenti...
Offline
AF
13. Jan 2020, 22:11 #6

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Es nesaprotu kāpēc tāds kaspičs kādu var aizskart, personīgi jau sen sapratu, ka viņam ir to viņa zināšanu cik ir un uz tā niecīga pamata viņš spriedelē par lietām kurām sajegas ir maz vai arī ja ir, tad totāli nepareizas, jo īpaši par chiptūningu. Bet reāli zinu daudzus šādus dirsējus kuri paši tic savai diršanai un nemaz kritiski neizskata iespēju ka kļūdās, attiecīgi strīdēties ar tādu ir totāli bezjēdzīgi. Kaspič, tevi varu uzaicināt uz kantori un parādīt kā tās lietas tiek darītas.... Ai nē, aizmirsti, ej nahuj vnk

[ Šo ziņu laboja AF, 13 Jan 2020, 22:12:31 ]

Offline
grunchs
13. Jan 2020, 22:13 #7

Kopš: 30. Sep 2014

No: Kuldīga

Ziņojumi: 610

Braucu ar: e21

Ejtunost... cilvēkiem reāli darīt nav ko. Viens dirš, otrs attaisnojas. Tas tak viss ir sūds un dzīves sīkums. Ir tas DPFs vai nav, kuru tas rausta? Un kāpēc?
Offline
Jujubokar
13. Jan 2020, 22:18 #8

Kopš: 21. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 416

Braucu ar: pliku dibenu pa slapju zāli

Mož tie 200k ir jūdzēs.
Offline
HiJaCKeR
13. Jan 2020, 22:19 #9

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4653

Braucu ar: BMW E90 330i


13 Jan 2020, 22:13:03 @grunchs rakstīja:
Ejtunost... cilvēkiem reāli darīt nav ko. Viens dirš, otrs attaisnojas. Tas tak viss ir sūds un dzīves sīkums. Ir tas DPFs vai nav, kuru tas rausta? Un kāpēc?

nē nu, ja es dzīvotu kaut kur laukos, tas mani arī laikam maz uztrauktu, bet šis topiks laikam jau ir domāts pārdot auto
Offline
alxz
13. Jan 2020, 22:19 #10

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


13 Jan 2020, 22:15:20 @cufiks rakstīja:

13 Jan 2020, 22:10:40 @cufiks rakstīja:

13 Jan 2020, 22:04:37 @cufiks rakstīja:
Kur foto ar ZF ātrumkārbu tavam ļerstakam? Kur foto ar M57 indirect injection!?










Un izdruku ar 300hp

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
grunchs
13. Jan 2020, 22:19 #11

Kopš: 30. Sep 2014

No: Kuldīga

Ziņojumi: 610

Braucu ar: e21


13 Jan 2020, 22:15:39 @DM-101 rakstīja:

13 Jan 2020, 22:13:03 @grunchs rakstīja:
Ejtunost... cilvēkiem reāli darīt nav ko. Viens dirš, otrs attaisnojas. Tas tak viss ir sūds un dzīves sīkums. Ir tas DPFs vai nav, kuru tas rausta? Un kāpēc?


Runa nav tikai par sho auto. Teema ir par visiem f seerijas un lielaako dalju e seerijas dirselju.



Nu bet tad nepērc to auto. Brauc ar benzīnu. Man riebjas smirdīgie dīzeļi. Neviens auto nav bijis dīzelis (OK, darba buss, bet par to man ir po).
Tu esi kaut kāds interneta džedajs. Gan jau, ka taisnību runā, bet kāda tam ir jēga?
Offline
edzulis
13. Jan 2020, 22:20 #12

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


13 Jan 2020, 22:13:03 @grunchs rakstīja:
Ejtunost... cilvēkiem reāli darīt nav ko. Viens dirš, otrs attaisnojas. Tas tak viss ir sūds un dzīves sīkums. Ir tas DPFs vai nav, kuru tas rausta? Un kāpēc?


Mani neraustīja līdz brīdim, kamēr kaspich nesāka apvainot un melot. Mani tādas lietas arī tik padziļināti neinteresē un uzticos konkrētiem servisiem. Par hobij auto savādāk, tur gan vairāk interesē tehniskas lietas. Ikdienas lamata ir ikdiens lamata, kurai vienkārši jāseko līdzi un jāapkopj. Pie tam to auto ikdienā lieto sieviete, kurai tas auto ir paredzēts braukšanai, nevis lai urķētos pa kompjiem un dzīvotu iekš viņa. Get a life, Kaspar!
Offline
CAPSLOCK
13. Jan 2020, 22:21 #13

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 878

Braucu ar:

Kā tad tur ir ar tiem screeniem?
Offline
Staris
13. Jan 2020, 22:23 #14

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

edzulis iemet to viņa prasīto screenu, lai tas pieliek punktu šim visam.
Offline
depo
13. Jan 2020, 22:27 #15

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Šim sarakstam drīz pievienosies Edžuļa DPF

Edžuļa DPF beidzās jau pie 200k km, bet reāli vēl 38k km palicis.

virtuālie 300hp, reālie 270

virtuālā kārba no 530, reālā no 525

virtuālais salona filtrs pa 100, reālais pa 27 Eiro

Virtuālie 100k kontā

Kaspič, tu cilvēku acīs ar katru dienu kļūsti arvien cienījamāks

[ Šo ziņu laboja depo, 13 Jan 2020, 22:28:22 ]

Offline
DjCrack
13. Jan 2020, 22:28 #16

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Kaspicham ir reali psihologiskas problemas, kompleksi, uzmanibas deficits, atzinibas trukums, uc traucejumi..

Labak sametaties neirologam, nevis jaudas stendam.
Offline
kuupinaatajs
13. Jan 2020, 22:28 #17

Kopš: 03. Jan 2020

Ziņojumi: 246

Braucu ar:


13 Jan 2020, 22:14:33 @DM-101 rakstīja:
Kaapeec joprojaam tiek sleepts cbs menu? Vieniigais menu, kuraa redzams, vai ir pieregjistreets dpf?


Noteikti viens grib pārdot bembi un viņam visticamāk ir pphuj. Es pazīstu gana ilgi Bimmeru, visticamāk šo penteri sacerēja Bimīts. prozīt Bimīt.

Katrā ziņā haips būs 100 procenti un Kāsītim nāksies pierādīt klātienē savu taisnību uz plazas jumta, lai nepapostu pačotu. Pagaidām viņam ir sliktas kārtis.
Offline
edzulis
13. Jan 2020, 22:31 #18

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Es neko neslēpju. Būs laiks, uztaisīšu, ko prasi, bet tāpat ir skaidrs, ka ķeries pie pēdējā salmiņa un te viss ir skaidrs. Tikmēr brauc uz stendu.
Offline
Bimmer
13. Jan 2020, 22:36 #19

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


13 Jan 2020, 22:28:56 @kuupinaatajs rakstīja:
(..) visticamāk šo penteri sacerēja Bimīts. prozīt Bimīt. (..)

Šo nerakstīju gan, bet tāpat prozīt!
Offline
Montana
13. Jan 2020, 22:37 #20

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


13 Jan 2020, 22:11:14 @AF rakstīja:
Es nesaprotu kāpēc tāds kaspičs kādu var aizskart, personīgi jau sen sapratu, ka viņam ir to viņa zināšanu cik ir un uz tā niecīga pamata viņš spriedelē par lietām kurām sajegas ir maz vai arī ja ir, tad totāli nepareizas, jo īpaši par chiptūningu. Bet reāli zinu daudzus šādus dirsējus kuri paši tic savai diršanai un nemaz kritiski neizskata iespēju ka kļūdās, attiecīgi strīdēties ar tādu ir totāli bezjēdzīgi. Kaspič, tevi varu uzaicināt uz kantori un parādīt kā tās lietas tiek darītas.... Ai nē, aizmirsti, ej nahuj vnk
Tu pats tikko sevi nodirsi Sit sev pieci ! Laimīgu jauno gadu !
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo