Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Ceļu satiksmes negadījums, velosipēdists

AutorsZiņojums
ramtairidi
20. Oct 2017, 10:45 #81

Kopš: 27. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2685

Braucu ar: pilnu pulksteni

Izklausās pēc labas ballītes. Bet nu abi lohi - viens zīmes ignorē, otrs horizontālos apzīmējumus. Mentus saukt, kurš vispār izdomāja šajā gadījumā? Garlaicīgi jums bija? LLP
Offline
korumpante
20. Oct 2017, 11:01 #82

Kopš: 29. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 621

Braucu ar:


20 Oct 2017, 09:49:07 @neesmudzeinafonda rakstīja:

20 Oct 2017, 09:42:31 @bum_bumz rakstīja:

20 Oct 2017, 08:34:16 @ddd rakstīja:
Notika negadījums starp autovadītāju un velosipēdistu. Velosipēdists brauca pa veloceliņu kas atrodas uz trotuāra un šķērsoja brauktuvi kurā nogriezās automašīna kura pārkāpa noteikumus, jo bija zīme kas aizliedza nogriezties šajā virzienā.Policijā viss tika saformēts kā abpusēja vaina, jo veloceliņam bultas bija norādītas pretējā virzienā.

Kur te velo vaina? Pirmoreiz dzirdu par vienvirziena veloceliņiem

Pievienojos šim viedoklim - kāds, kuram ir jaunākā CSN grāmata vai nesen beidzis kursus varētu ieklepot vai veloceliņa virziena zīmēm ir tikai indikatīvs* vai juridiski saistošs(?) raksturs.

*indikatīvs - informatīvs


Ir, ir juridiski saistošs. Zīme un horizontālie apzīmējumi norāda velosipēdu vadītājiem par vienvirziena vai divvirzienu satiksmes organizāciju uz velosipēdu ceļa. Es gan pēc savas saprašanas teiktu, ka te 50:50 ir pārspīlēts. Nogriežoties autovadītājam jādod ceļš gājējiem un velosipēdistu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi, kurā viņš nogriežas. Tikpat labi, velosipēdists varēja visu ceļu braukt pa ietvi un šķērsot brauktuvi ne pa veloceliņa un brauktuves krustošanās vietu. Diez vai policija piefiksēja precīzu sadursmes vietu.

[ Šo ziņu laboja korumpante, 20 Oct 2017, 11:02:46 ]

Offline
throwaway
20. Oct 2017, 11:06 #83

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 627

Braucu ar:

Jebkurā gadījumā abi pārkāpa noteikumus un abiem LLP. Bet nu BTA labi mēģina izkāst piķi un paķert uz muļķi
Offline
kexxx
20. Oct 2017, 11:32 #84

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12441

Braucu ar:

Sen laiks iesaistīt bez tabu- dabūjot publicitāti, apdrošinātāji uzreiz paliek iejūtīgāki
P.s. 900 eur- tas ciskudrillis no kkāda betona bija? Tur tak visu purnu jānones tādai tāmei
Offline
Piekuuns07
20. Oct 2017, 11:38 #85

Kopš: 07. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 376

Braucu ar: E93, F10


20 Oct 2017, 11:01:45 @korumpante rakstīja:

20 Oct 2017, 09:49:07 @neesmudzeinafonda rakstīja:

20 Oct 2017, 09:42:31 @bum_bumz rakstīja:

20 Oct 2017, 08:34:16 @ddd rakstīja:
Notika negadījums starp autovadītāju un velosipēdistu. Velosipēdists brauca pa veloceliņu kas atrodas uz trotuāra un šķērsoja brauktuvi kurā nogriezās automašīna kura pārkāpa noteikumus, jo bija zīme kas aizliedza nogriezties šajā virzienā.Policijā viss tika saformēts kā abpusēja vaina, jo veloceliņam bultas bija norādītas pretējā virzienā.

Kur te velo vaina? Pirmoreiz dzirdu par vienvirziena veloceliņiem

Pievienojos šim viedoklim - kāds, kuram ir jaunākā CSN grāmata vai nesen beidzis kursus varētu ieklepot vai veloceliņa virziena zīmēm ir tikai indikatīvs* vai juridiski saistošs(?) raksturs.

*indikatīvs - informatīvs


Ir, ir juridiski saistošs. Zīme un horizontālie apzīmējumi norāda velosipēdu vadītājiem par vienvirziena vai divvirzienu satiksmes organizāciju uz velosipēdu ceļa. Es gan pēc savas saprašanas teiktu, ka te 50:50 ir pārspīlēts. Nogriežoties autovadītājam jādod ceļš gājējiem un velosipēdistu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi, kurā viņš nogriežas. Tikpat labi, velosipēdists varēja visu ceļu braukt pa ietvi un šķērsot brauktuvi ne pa veloceliņa un brauktuves krustošanās vietu. Diez vai policija piefiksēja precīzu sadursmes vietu.

Velosipēdistam, nobraucot no veloceliņa, nekad nebūs priekšroka. Uz tu arī cilvēks ir iekritis un pareizi ir, lai mācās noteikumus, nevis hujārī virsū mašīnām.
Offline
kexxx
20. Oct 2017, 11:54 #86

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12441

Braucu ar:

Mašīnām noteikumi nav jāievēro?
Offline
toolis
20. Oct 2017, 12:33 #87

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1796

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


20 Oct 2017, 11:32:34 @kexxx rakstīja:
Sen laiks iesaistīt bez tabu- dabūjot publicitāti, apdrošinātāji uzreiz paliek iejūtīgāki
P.s. 900 eur- tas ciskudrillis no kkāda betona bija? Tur tak visu purnu jānones tādai tāmei


pietiek izsist labāka autiņa ksenona lukturi un jau esi ieberzies uz štuku
Offline
Piekuuns07
20. Oct 2017, 12:56 #88

Kopš: 07. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 376

Braucu ar: E93, F10


20 Oct 2017, 11:54:41 @kexxx rakstīja:
Mašīnām noteikumi nav jāievēro?

Tā gluži nav. Bet relatīvi, ja paskatās, cik autovadītāji pārkāpj un cik velosipēdisti, tad atbilde ir skaidra, kuri ir tie krāni.
Arī ja autovadītājs pārkāpa un griezās, kur nevar - tas nedod priekšroku braukt viņam virsū. Jo ceļš ir jādod kaut vai kaķim iekš spēļu auto.

[ Šo ziņu laboja Piekuuns07, 20 Oct 2017, 12:59:41 ]

Offline
zulus
20. Oct 2017, 12:59 #89

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3329

Braucu ar:

Viens ir, ka jādod ceļš, otrs - uz cik tas velodrasts ir maucis; Viņam tāpat ir jāsamazina ātrums un jāpaŗliecinās par drošību nevis pilnā šusē jāmauc pāri neskatoties;
Offline
berny757
20. Oct 2017, 13:32 #90

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


20 Oct 2017, 10:22:53 @Laoshi rakstīja:
Velosipēdam radītie bojājumi piefiksēti? Fellists arī var vērsties pie auto apdrošinātāja ar prasību segt 50% no viņa velo radītajiem bojājumiem un asfalta slimības radītās sekas un darba nespēju. Protams, velosipēds viņam ir profesionāls Concorde, nevis Aists. Vislabāk ir saņemt policijas atzinumu un ar kādas velodarbnīcas tami aiziet uzrakstīt iesniegumu auto apdrošinātājam. Liela iespēja, ka būs jāmaksā maz vai nekas abiem.

Pagaidām apdrošinātājs ķer uz muļķi

Šo gan negribētu atbalstīt... JA lisapēda minējs nav iegādājies apdošināšanu, kādēļ viņam kaut kas būtu jāizmaksā? Ja braucot ar auto, bez octa's, tev kāds ieliks pakaļā pie sarkanā, nesaņemsi ne kapeiku, tad kāpēc lai tam hipsteram kaut ko maksātu.
Vispār vajadzētu likumu ka pilsētā lai mītu velo vajag kādu octa apdrošināšanu un obligātu velo apliecību. Pietiek jau ar to ka kamēr auto īpašnieki maksā eksplutācijas nodokli un kratās pa bedrainiem ceļiem, kuru pat tiek ierobežoti, jo tiek ibūvēti visādi veloceliņi.
Offline
kexxx
20. Oct 2017, 13:37 #91

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12441

Braucu ar:

Pārkāpj abi, bet vainīgs noteikti velo powers as usual
Offline
toolis
20. Oct 2017, 13:37 #92

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1796

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


20 Oct 2017, 13:32:41 @berny757 rakstīja:

20 Oct 2017, 10:22:53 @Laoshi rakstīja:
Velosipēdam radītie bojājumi piefiksēti? Fellists arī var vērsties pie auto apdrošinātāja ar prasību segt 50% no viņa velo radītajiem bojājumiem un asfalta slimības radītās sekas un darba nespēju. Protams, velosipēds viņam ir profesionāls Concorde, nevis Aists. Vislabāk ir saņemt policijas atzinumu un ar kādas velodarbnīcas tami aiziet uzrakstīt iesniegumu auto apdrošinātājam. Liela iespēja, ka būs jāmaksā maz vai nekas abiem.

Pagaidām apdrošinātājs ķer uz muļķi

Šo gan negribētu atbalstīt... JA lisapēda minējs nav iegādājies apdošināšanu, kādēļ viņam kaut kas būtu jāizmaksā? Ja braucot ar auto, bez octa's, tev kāds ieliks pakaļā pie sarkanā, nesaņemsi ne kapeiku, tad kāpēc lai tam hipsteram kaut ko maksātu.
Vispār vajadzētu likumu ka pilsētā lai mītu velo vajag kādu octa apdrošināšanu un obligātu velo apliecību. Pietiek jau ar to ka kamēr auto īpašnieki maksā eksplutācijas nodokli un kratās pa bedrainiem ceļiem, kuru pat tiek ierobežoti, jo tiek ibūvēti visādi veloceliņi.


reti stulbs viedoklis.
Offline
Arsmens
20. Oct 2017, 13:41 #93

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


20 Oct 2017, 13:37:53 @toolis rakstīja:

20 Oct 2017, 13:32:41 @berny757 rakstīja:

20 Oct 2017, 10:22:53 @Laoshi rakstīja:
Velosipēdam radītie bojājumi piefiksēti? Fellists arī var vērsties pie auto apdrošinātāja ar prasību segt 50% no viņa velo radītajiem bojājumiem un asfalta slimības radītās sekas un darba nespēju. Protams, velosipēds viņam ir profesionāls Concorde, nevis Aists. Vislabāk ir saņemt policijas atzinumu un ar kādas velodarbnīcas tami aiziet uzrakstīt iesniegumu auto apdrošinātājam. Liela iespēja, ka būs jāmaksā maz vai nekas abiem.

Pagaidām apdrošinātājs ķer uz muļķi

Šo gan negribētu atbalstīt... JA lisapēda minējs nav iegādājies apdošināšanu, kādēļ viņam kaut kas būtu jāizmaksā? Ja braucot ar auto, bez octa's, tev kāds ieliks pakaļā pie sarkanā, nesaņemsi ne kapeiku, tad kāpēc lai tam hipsteram kaut ko maksātu.
Vispār vajadzētu likumu ka pilsētā lai mītu velo vajag kādu octa apdrošināšanu un obligātu velo apliecību. Pietiek jau ar to ka kamēr auto īpašnieki maksā eksplutācijas nodokli un kratās pa bedrainiem ceļiem, kuru pat tiek ierobežoti, jo tiek ibūvēti visādi veloceliņi.


reti stulbs viedoklis.

Atbalstu Toola viedokli.
Ja viens pa ielu nes trubu uz pleca un neuzmanīgi griežoties izsit tev aci, ko tur daudz... octa tev nav. Nav ko te staigāt kad trubu kāds nes (TM)
Offline
berny757
20. Oct 2017, 13:45 #94

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Protams, neko daudz nevar. Bet tas mazums, ko var sasipt arī maksā. Ja lisapēdist uzgāžas kādam g11, izsotot priekšējo lukturi un saskrāpējot spārnu, bamperu un haubi. Uz cik tāda remontā tāme finālā nostāsis?
Ja es iemaktu veikala sienā, bez octa, neviens apdrošinātājs veikalniekam zaudējumus neatmaksātu, bet par visu maksātu es.
Tāpat ja naktī viņam tas veikals nodegs, bet apdrošināšana nebūs bijusi, varēs sūkāt ogles.
Offline
berny757
20. Oct 2017, 13:47 #95

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


20 Oct 2017, 13:41:58 @Arsmens rakstīja:

20 Oct 2017, 13:37:53 @toolis rakstīja:

20 Oct 2017, 13:32:41 @berny757 rakstīja:

20 Oct 2017, 10:22:53 @Laoshi rakstīja:
Velosipēdam radītie bojājumi piefiksēti? Fellists arī var vērsties pie auto apdrošinātāja ar prasību segt 50% no viņa velo radītajiem bojājumiem un asfalta slimības radītās sekas un darba nespēju. Protams, velosipēds viņam ir profesionāls Concorde, nevis Aists. Vislabāk ir saņemt policijas atzinumu un ar kādas velodarbnīcas tami aiziet uzrakstīt iesniegumu auto apdrošinātājam. Liela iespēja, ka būs jāmaksā maz vai nekas abiem.

Pagaidām apdrošinātājs ķer uz muļķi

Šo gan negribētu atbalstīt... JA lisapēda minējs nav iegādājies apdošināšanu, kādēļ viņam kaut kas būtu jāizmaksā? Ja braucot ar auto, bez octa's, tev kāds ieliks pakaļā pie sarkanā, nesaņemsi ne kapeiku, tad kāpēc lai tam hipsteram kaut ko maksātu.
Vispār vajadzētu likumu ka pilsētā lai mītu velo vajag kādu octa apdrošināšanu un obligātu velo apliecību. Pietiek jau ar to ka kamēr auto īpašnieki maksā eksplutācijas nodokli un kratās pa bedrainiem ceļiem, kuru pat tiek ierobežoti, jo tiek ibūvēti visādi veloceliņi.


reti stulbs viedoklis.

Atbalstu Toola viedokli.
Ja viens pa ielu nes trubu uz pleca un neuzmanīgi griežoties izsit tev aci, ko tur daudz... octa tev nav. Nav ko te staigāt kad trubu kāds nes (TM)

nu bet ja dzērājs šura, to trubu kādā pagrabā nospēris un stiepjot viņu uz lūžņiem iemauc kādam garām gājējam pa aci, gribi teikt ka uzrodas kāds kurš cietušajam segs ārstniecības izdevumus?
Offline
berny757
20. Oct 2017, 13:54 #96

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

nerunāju par gadījumiem kad nones kādu gājēju vai māmiņu ar bērna ratiņiem. tas ir pavisam kas cits.
Bet ja Tev auto smuki noparkots ielas malā, bet velosipēdists nolauž spoguli un noskrāpē sānu, kādēļ tavam apdrošinātājam būtu jāsedz velosipēdista noliektā diska remonta izdevumi?
Offline
Araajz
20. Oct 2017, 14:02 #97

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28340

Braucu ar: E39


20 Oct 2017, 13:54:31 @berny757 rakstīja:
nerunāju par gadījumiem kad nones kādu gājēju vai māmiņu ar bērna ratiņiem. tas ir pavisam kas cits.
Bet ja Tev auto smuki noparkots ielas malā, bet velosipēdists nolauž spoguli un noskrāpē sānu, kādēļ tavam apdrošinātājam būtu jāsedz velosipēdista noliektā diska remonta izdevumi?

Šajā gadījumā neko nesegs
Offline
Araajz
20. Oct 2017, 14:04 #98

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28340

Braucu ar: E39

Bet vispār konkrētā gadījumā civiltiesiskā apdrošināšana tak arī strādā, ne?
Offline
toolis
20. Oct 2017, 14:05 #99

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1796

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr

tas laikam vienīgais, kas šajā gadījumā strādā
Offline
RG
20. Oct 2017, 14:06 #100

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:


20 Jun 2017, 21:51:02 @alnisg rakstīja:
Par sliktu runā arī šitais punktiņš, kas nosaka, ka tam veļļukam pietiekošu vietu labajā pusē nemaz nedrīkstēja atstāt:
70. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz bezsliežu transportlīdzekļiem paredzētās brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, ja jānogriežas, lai iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku (409. ceļa zīme). Mopēdu vadītājiem nogriešanās pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā ārpus apdzīvotām vietām atļauta arī no brauktuves labās malas, dodot ceļu tajā pašā un pretējā virzienā braucošajiem transportlīdzekļiem.

Pilnīgi piekrītu. Retais prot ieņemt pareizu pozīciju pagriezienam. Ja būtu pareizi nostājies, tad velo nemaz sānā nevarētu iebraukt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo