Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 261 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
32cm
20. Feb 2015, 16:24 #81

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2242

Braucu ar: EK

Berlingo Electro kravas furgons:

1) 14A - 220V sadzīves uzlādes kabelis 5 m (pilna uzlāde 8,5h)
2) elektroenerģijas patēriņš 177Wh/km,autonomija ar pilnu akumulatora uzlādi 170 km

Papildus var iegādāties:

1) 380V (95A) trīsfāzu industriālā uzlāde (30min līdz 80% līmenim akumulatorā)


[ Šo ziņu laboja 32cm, 20 Feb 2015, 16:25:33 ]

Offline
JZ
20. Feb 2015, 16:41 #82

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


20 Feb 2015, 16:24:28 32cm rakstīja:
Berlingo Electro kravas furgons:

1) 14A - 220V sadzīves uzlādes kabelis 5 m (pilna uzlāde 8,5h)
2) elektroenerģijas patēriņš 177Wh/km,autonomija ar pilnu akumulatora uzlādi 170 km

Papildus var iegādāties:

1) 380V (95A) trīsfāzu industriālā uzlāde (30min līdz 80% līmenim akumulatorā)


http://electriccarsreport.com/wp-content/upload...ric-Berlingo.jpg


man 1) un 2) īsti neiet kopā, pietrūkst kādi 15% enerģijas, lai nobrauktu tos 170km, to kompensē rekuperācija? ja tāda vispār šim ir

un, ja tie 14A/220V ir domāti reālais patēriņš no tīkla to 8,5h laikā, tad pietrūks ne tikai 15%, bet kaut kur jau ap 25%, jo lādēšana nebūs ideāla, kādi 10% aizies zudumā

[ Šo ziņu laboja JZ, 20 Feb 2015, 16:41:36 ]

Offline
Tikai_lasu
20. Feb 2015, 17:00 #83

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

14 x 230 x 8,5 / 1000 X 0,16 / 1,77 = 2,5 eiriki kilometrs. vai

[ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 20 Feb 2015, 17:00:32 ]

Offline
walder
20. Feb 2015, 17:08 #84

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

LV čalis, kas iepirka i3, bija sarēķinājis, ka viņam tas auto PILNĪBĀ atmaksāsies 5 gados. Tad iestāsies tas laimīgais brīdis, kas pielīdzināms līzinga termiņa beigām aka haļava
P.S Kas vēl nepamanīja, tad tagad ALFAS daudzstāvu stajankas pirmajā stāvā (tuvu ieejas durvīm) ir parādījusies eletroizlādes iespēja. Ja nemaldos, tad tur kāds 2-3x auto varēja lādēt vienlaicīgi.

[ Šo ziņu laboja walder, 20 Feb 2015, 17:33:00 ]

Offline
JZ
20. Feb 2015, 17:26 #85

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


20 Feb 2015, 17:00:10 Tikai_lasu rakstīja:
14 x 230 x 8,5 / 1000 X 0,16 / 1,77 = 2,5 eiriki kilometrs. vai


ne ne , bet

nevis /1,77, bet /1,7 un tas būs uz 100km
Offline
Arsmens
27. Feb 2015, 12:48 #86

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

lv apskats
Offline
Lala
27. Feb 2015, 15:47 #87

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Offline
Bimmer
28. Mar 2015, 19:47 #88

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Šodien pirmo reizi noticēju elektromobiļiem Latvijā. No sākuma aizbraucu uz t/c "Mols", bet tur ar bankas karti maksāt nevar, jāizņem kaut kur ellē ratā kaut kāda speciālā magnētiskā. Protams, sestdien info tālruni neviens tur neceļ...

Kārtējo reizi braucot ar elektromobili, nospļāvos, ka Latvānijā tā vēl ir tāla nākotne, devos uz CSDD štepseli... A tur, bļe, rinda Es ah*jā!

Kamēr tur 3 stāvējām / lādējāmies, tikmēr vēl 2 piebrauca, bet negribēja gaidīt rindā. Elektromobiļu ir daudz un tie visi tusē pie Latvijā vienīgā bezmaksas ātrā uzlādes puļķa



Offline
Bimmer
28. Mar 2015, 21:19 #89

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Kad SIA "ALBE-A", kurai pieder kaut kādas viesnīcas Jūrmalā, pirka BMW i3, tad teica, ka sākotnēji tie būs pieejami nomā viesnīcu klientiem. Bet kopā ar SIA "Eko Auto Rent" veidošot elektromobiļu nomu jebkuram interesentam. Pagaidām gan neatrodu, ka kas tāds būtu palaists.
Offline
add
28. Mar 2015, 21:27 #90

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

sixt esot iepircis itkā 5 gab. esot arī i3
Offline
JG1990
28. Mar 2015, 21:31 #91

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:


27 Feb 2015, 12:48:07 Arsmens rakstīja:
lv apskats


Ar šo konkrēto arī nomaucu dienu, bet nevis pilsētā, bet garos gabalus(attiecīgajā dienā maršruts Iecava, Jelgava, Rīga), secinājums bija tāds ka ja ir 4omi katrā pilsētā pie kā piebraukt un uz kādu laiku kabeli piespraust ir OK, pretējā gadījumā diezgan čābīgi.
Offline
HUBLOC
06. Feb 2016, 21:47 #92

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7

es te tikko ta padomaju, kapec elektroauto braucot neuzladejas no ritenu griezsanas? lidzigi ka minoties ar velosipedu, tas genere elektribu lampinjas? kads specuks nevar paskaidrot, sorry par garumzimem - telefons
Offline
oswald
06. Feb 2016, 21:53 #93

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: banderomobīli 4x4

Bet ğenğera darbināšanai vajag enerğiju...jēgas nav...plus vēl zudumi pārveidotājos....tad jau drīzāk ala kers sistēma...
Offline
highlander
06. Feb 2016, 21:53 #94

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1974

Braucu ar: diviem pedāļiem

mūžīgā dzinēja jautājums atrisināts
Offline
cipargalva
06. Feb 2016, 21:57 #95

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Bremzējot lādējas.
Ieviest lādēšanu gaitā pagaidām nav ekonomiski izdevīgi.
Offline
HiJaCKeR
06. Feb 2016, 22:12 #96

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Futūriskas domas ir bijušas cilvēcei ceļa segumā būvēt kabeļus un auto varētu darboties no to elektromagnētiskā lauka
Offline
HUBLOC
06. Feb 2016, 22:34 #97

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7


06 Feb 2016, 21:53:53 higlander525 rakstīja:
mūžīgā dzinēja jautājums atrisināts


par to arī aizdomājos būtu vajadzīgs tikai pirmais impulss, pārējais jau tehnikas jautājums. Bet nu cik saprotu, ka nevar dēļ ģenerātora lādēšanas un zudumiem pārveidojot strāvu.
Offline
LOLVO
06. Feb 2016, 23:52 #98

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:


06 Feb 2016, 22:12:59 HiJaCKeR rakstīja:
Futūriskas domas ir bijušas cilvēcei ceļa segumā būvēt kabeļus un auto varētu darboties no to elektromagnētiskā lauka

maksas bānis, pa kuru braucot uzlādē auto
jābrauc ievērojot ātruma režīmu, citādi uzlāde netiek veikta
Offline
Arsmens
06. Feb 2016, 23:54 #99

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


06 Feb 2016, 22:12:59 HiJaCKeR rakstīja:
Futūriskas domas ir bijušas cilvēcei ceļa segumā būvēt kabeļus un auto varētu darboties no to elektromagnētiskā lauka

To sauc par vilcienu
Offline
streetlife
07. Feb 2016, 00:17 #100

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


06 Feb 2016, 21:47:36 HUBLOC rakstīja:
es te tikko ta padomaju, kapec elektroauto braucot neuzladejas no ritenu griezsanas? lidzigi ka minoties ar velosipedu, tas genere elektribu lampinjas? kads specuks nevar paskaidrot, sorry par garumzimem - telefons



Enerģijas nezūdamības likums ir universāls fizikas likums, kas nosaka to, ka kopējais slēgtā sistēmā esošais enerģijas daudzums laikā nemainās, neatkarīgi no tā, kādi procesi sistēmā norisinās. Tas nozīmē, ka enerģija nezūd un nerodas no jauna, tā tikai pārvēršas no viena enerģijas veida citā vai pāriet no viena ķermeņa uz citu.



Tev ir 10 gadi?
Enerģija nerodas no jauna. Var tikai novērst enerģijas zudumus un prātīgāku un pārdomātāku enerģijas patērēšanu. Kā domā kāpēc elektroauto ir tik šauri riteņi, bremzēšana notiek ar generatora darbināšanu?


Savu arhitekta diplomu nopircis esi vai kā?

[ Šo ziņu laboja streetlife, 07 Feb 2016, 00:21:35 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo