Online
Pašreiz BMWPower skatās 261 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
32cm | | Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 2242
Braucu ar: EK
| Berlingo Electro kravas furgons:
1) 14A - 220V sadzīves uzlādes kabelis 5 m (pilna uzlāde 8,5h)
2) elektroenerģijas patēriņš 177Wh/km,autonomija ar pilnu akumulatora uzlādi 170 km
Papildus var iegādāties:
1) 380V (95A) trīsfāzu industriālā uzlāde (30min līdz 80% līmenim akumulatorā)
[ Šo ziņu laboja 32cm, 20 Feb 2015, 16:25:33 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
20 Feb 2015, 16:24:28 32cm rakstīja:
Berlingo Electro kravas furgons:
1) 14A - 220V sadzīves uzlādes kabelis 5 m (pilna uzlāde 8,5h)
2) elektroenerģijas patēriņš 177Wh/km,autonomija ar pilnu akumulatora uzlādi 170 km
Papildus var iegādāties:
1) 380V (95A) trīsfāzu industriālā uzlāde (30min līdz 80% līmenim akumulatorā)
http://electriccarsreport.com/wp-content/upload...ric-Berlingo.jpg
man 1) un 2) īsti neiet kopā, pietrūkst kādi 15% enerģijas, lai nobrauktu tos 170km, to kompensē rekuperācija? ja tāda vispār šim ir
un, ja tie 14A/220V ir domāti reālais patēriņš no tīkla to 8,5h laikā, tad pietrūks ne tikai 15%, bet kaut kur jau ap 25%, jo lādēšana nebūs ideāla, kādi 10% aizies zudumā
[ Šo ziņu laboja JZ, 20 Feb 2015, 16:41:36 ] | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| 14 x 230 x 8,5 / 1000 X 0,16 / 1,77 = 2,5 eiriki kilometrs. vai [ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 20 Feb 2015, 17:00:32 ] | Offline | | |
walder | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
| LV čalis, kas iepirka i3, bija sarēķinājis, ka viņam tas auto PILNĪBĀ atmaksāsies 5 gados. Tad iestāsies tas laimīgais brīdis, kas pielīdzināms līzinga termiņa beigām aka haļava
P.S Kas vēl nepamanīja, tad tagad ALFAS daudzstāvu stajankas pirmajā stāvā (tuvu ieejas durvīm) ir parādījusies eletroizlādes iespēja. Ja nemaldos, tad tur kāds 2-3x auto varēja lādēt vienlaicīgi.[ Šo ziņu laboja walder, 20 Feb 2015, 17:33:00 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
20 Feb 2015, 17:00:10 Tikai_lasu rakstīja:
14 x 230 x 8,5 / 1000 X 0,16 / 1,77 = 2,5 eiriki kilometrs. vai
ne ne , bet
nevis /1,77, bet /1,7 un tas būs uz 100km | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| lv apskats | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
| | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Šodien pirmo reizi noticēju elektromobiļiem Latvijā. No sākuma aizbraucu uz t/c "Mols", bet tur ar bankas karti maksāt nevar, jāizņem kaut kur ellē ratā kaut kāda speciālā magnētiskā. Protams, sestdien info tālruni neviens tur neceļ...
Kārtējo reizi braucot ar elektromobili, nospļāvos, ka Latvānijā tā vēl ir tāla nākotne, devos uz CSDD štepseli... A tur, bļe, rinda Es ah*jā!
Kamēr tur 3 stāvējām / lādējāmies, tikmēr vēl 2 piebrauca, bet negribēja gaidīt rindā. Elektromobiļu ir daudz un tie visi tusē pie Latvijā vienīgā bezmaksas ātrā uzlādes puļķa
| Offline | | |
|
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Kad SIA "ALBE-A", kurai pieder kaut kādas viesnīcas Jūrmalā, pirka BMW i3, tad teica, ka sākotnēji tie būs pieejami nomā viesnīcu klientiem. Bet kopā ar SIA "Eko Auto Rent" veidošot elektromobiļu nomu jebkuram interesentam. Pagaidām gan neatrodu, ka kas tāds būtu palaists. | Offline | | |
add | | Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
| sixt esot iepircis itkā 5 gab. esot arī i3 | Offline | | |
JG1990 | | Kopš: 27. Feb 2011
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
|
27 Feb 2015, 12:48:07 Arsmens rakstīja:
lv apskats
Ar šo konkrēto arī nomaucu dienu, bet nevis pilsētā, bet garos gabalus(attiecīgajā dienā maršruts Iecava, Jelgava, Rīga), secinājums bija tāds ka ja ir 4omi katrā pilsētā pie kā piebraukt un uz kādu laiku kabeli piespraust ir OK, pretējā gadījumā diezgan čābīgi. | Offline | | |
HUBLOC | | Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4686
Braucu ar: Q7
| es te tikko ta padomaju, kapec elektroauto braucot neuzladejas no ritenu griezsanas? lidzigi ka minoties ar velosipedu, tas genere elektribu lampinjas? kads specuks nevar paskaidrot, sorry par garumzimem - telefons | Offline | | |
oswald | | Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| Bet ğenğera darbināšanai vajag enerğiju...jēgas nav...plus vēl zudumi pārveidotājos....tad jau drīzāk ala kers sistēma... | Offline | | |
highlander | | Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1974
Braucu ar: diviem pedāļiem
| mūžīgā dzinēja jautājums atrisināts | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Bremzējot lādējas.
Ieviest lādēšanu gaitā pagaidām nav ekonomiski izdevīgi. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| Futūriskas domas ir bijušas cilvēcei ceļa segumā būvēt kabeļus un auto varētu darboties no to elektromagnētiskā lauka | Offline | | |
|
HUBLOC | | Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4686
Braucu ar: Q7
|
06 Feb 2016, 21:53:53 higlander525 rakstīja:
mūžīgā dzinēja jautājums atrisināts
par to arī aizdomājos būtu vajadzīgs tikai pirmais impulss, pārējais jau tehnikas jautājums. Bet nu cik saprotu, ka nevar dēļ ģenerātora lādēšanas un zudumiem pārveidojot strāvu. | Offline | | |
LOLVO | | Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
|
06 Feb 2016, 22:12:59 HiJaCKeR rakstīja:
Futūriskas domas ir bijušas cilvēcei ceļa segumā būvēt kabeļus un auto varētu darboties no to elektromagnētiskā lauka
maksas bānis, pa kuru braucot uzlādē auto
jābrauc ievērojot ātruma režīmu, citādi uzlāde netiek veikta | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
06 Feb 2016, 22:12:59 HiJaCKeR rakstīja:
Futūriskas domas ir bijušas cilvēcei ceļa segumā būvēt kabeļus un auto varētu darboties no to elektromagnētiskā lauka
To sauc par vilcienu | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
06 Feb 2016, 21:47:36 HUBLOC rakstīja:
es te tikko ta padomaju, kapec elektroauto braucot neuzladejas no ritenu griezsanas? lidzigi ka minoties ar velosipedu, tas genere elektribu lampinjas? kads specuks nevar paskaidrot, sorry par garumzimem - telefons
Enerģijas nezūdamības likums ir universāls fizikas likums, kas nosaka to, ka kopējais slēgtā sistēmā esošais enerģijas daudzums laikā nemainās, neatkarīgi no tā, kādi procesi sistēmā norisinās. Tas nozīmē, ka enerģija nezūd un nerodas no jauna, tā tikai pārvēršas no viena enerģijas veida citā vai pāriet no viena ķermeņa uz citu.
Tev ir 10 gadi?
Enerģija nerodas no jauna. Var tikai novērst enerģijas zudumus un prātīgāku un pārdomātāku enerģijas patērēšanu. Kā domā kāpēc elektroauto ir tik šauri riteņi, bremzēšana notiek ar generatora darbināšanu?
Savu arhitekta diplomu nopircis esi vai kā?[ Šo ziņu laboja streetlife, 07 Feb 2016, 00:21:35 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|