Online

Pašreiz BMWPower skatās 249 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: BMW gudrinieki palīdziet!

AutorsZiņojums
CP17
31. Jan 2010, 15:21 #81

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


31 Jan 2010, 12:55:35 ATB rakstīja:
Nu cik sapratu, ka Tu tagad vārties pa zemi, tad jau taisnība šoreiz man nav

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/bhmlk.html

Ko tauta saka par šo? Vispār vizuāli patīkams, bet aizdomīgi ilgi jau stāv iekš ss.lv? Un cena arī jau nolaista līdz 1,700.

bija kkur bildes, kur viņš ir ielūzis ezerā

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Online
schillers
31. Jan 2010, 15:33 #82

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


31 Jan 2010, 13:30:20 riddler rakstīja:

31 Jan 2010, 13:04:46 zzips rakstīja:
Ar to individual ir smiekliigi, jo ja ir smiekliiiga salona krasa ar to pietiek lai nosauktu par individual


nope, ir speciaala bljitka uz stakaniem blakus shasijai kas paraada ka tas ir individual
salona kraasa veel neko nenoziimee


šāda:

[ Šo ziņu laboja schillers, 31 Jan 2010, 15:34:38 ]

Offline
andrejs56
31. Jan 2010, 15:35 #83

Kopš: 30. Jan 2010

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Vanos nozīmē ka sasniedzot noteiktus apgriezienus mainās aizdedzes leņķis un līdz ar to velk labāk.Esi drošs un mauc tikai!!!!
Offline
Mikuzz
31. Jan 2010, 15:36 #84

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


31 Jan 2010, 12:58:18 zzips rakstīja:
535 ar m30 ir vec luznis, nepirktu, paterinsh vie ir ko verts


Es ar savu nekādi netiku zem 16-17
Offline
egonspleeve
31. Jan 2010, 15:48 #85

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


31 Jan 2010, 15:36:37 Mikuzz rakstīja:

31 Jan 2010, 12:58:18 zzips rakstīja:
535 ar m30 ir vec luznis, nepirktu, paterinsh vie ir ko verts


Es ar savu nekādi netiku zem 16-17


un ko tad tu gribeji, normals paterins. e34 2.5 motors bez aanusiem ar 24 pirstiem jau zem 12 litriem ipashi neko mazak netereee. vienkarshi tie motori ir veci suudi. e46 2.5 ar 2 aanusiem gan ir labais, var ieklauties videji 10 litros.
Offline
SCHNITZEL
31. Jan 2010, 15:59 #86

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas


31 Jan 2010, 12:55:35 ATB rakstīja:
Nu cik sapratu, ka Tu tagad vārties pa zemi, tad jau taisnība šoreiz man nav

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/bhmlk.html

Ko tauta saka par šo? Vispār vizuāli patīkams, bet aizdomīgi ilgi jau stāv iekš ss.lv? Un cena arī jau nolaista līdz 1,700.


Pieder vienam tepat no blakus deviņstāvenes. Krievu valodu saproti? Varu iedot linku uz bavariancar member ride topiku, kur tas čalis raksta ko viņš tai mašīnai remontē/upgreido (nekas tās cenas vērts, vismaz es tā domāju)

-----------------
Offline
ATB
31. Jan 2010, 16:13 #87

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


31 Jan 2010, 15:59:24 SCHNITZEL rakstīja:

31 Jan 2010, 12:55:35 ATB rakstīja:
Nu cik sapratu, ka Tu tagad vārties pa zemi, tad jau taisnība šoreiz man nav

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/bhmlk.html

Ko tauta saka par šo? Vispār vizuāli patīkams, bet aizdomīgi ilgi jau stāv iekš ss.lv? Un cena arī jau nolaista līdz 1,700.


Pieder vienam tepat no blakus deviņstāvenes. Krievu valodu saproti? Varu iedot linku uz bavariancar member ride topiku, kur tas čalis raksta ko viņš tai mašīnai remontē/upgreido (nekas tās cenas vērts, vismaz es tā domāju)


Ar krievu val. problēmas nav, tāpēc vari iedot.
Offline
Belluuns
31. Jan 2010, 16:18 #88

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro


31 Jan 2010, 15:36:37 Mikuzz rakstīja:

31 Jan 2010, 12:58:18 zzips rakstīja:
535 ar m30 ir vec luznis, nepirktu, paterinsh vie ir ko verts


Es ar savu nekādi netiku zem 16-17

tad shitais raksts ir hujnja??

The Test
We pitted an E23 1983 735i against its equivalent, the E65 2002 735i. We compared on two grounds, fuel efficiency in the country, namely highway-like continuous driving (at a constant speed) and fuel economy in the city (constantly stopping and starting, turning, accelerating and decelerating).

The Results
On the first graph, we measured fuel consumption in conditions of continuous driving much like those encountered while assailing rural-type distances. The older 735i (E23) drank 8.5 litres for every 100km, while the newer 2002 edition 735i consumed just less, burning up 8.2 litres for every 100km.


In the city, the E23 won a decisive victory, while lugging around no doubt a heavier body with an older engine, it still pulled up on top for efficiency. The 20-year-old 735i required 14 litres for 100km of urban driving, while it's E65 counterpart drank a litre more, at 15 for the century kilometre mark.

The Conclusion
It would not be prudent to claim the older vehicle more fuel efficient than the latest BMW 735i. The E65 while outfitted with no doubt a lighter, more weight efficient body is also the recipient of a larger engine with higher fuel requirements than that of the 1983 735i. The 2002 E65 735i's V8 engine- obviously with eight cylinders is a heavier, more fuel consuming beast than the M30 in-line six which propels the E23 challenger.
Offline
SCHNITZEL
31. Jan 2010, 16:51 #89

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas


Ar krievu val. problēmas nav, tāpēc vari iedot.


šeit

Tā bilde ar it kā šo pašu E34, kas ielūzis ledū, kas vēl nesen klejoja pa miljons.com - tas ir viņa bijušais e34 un tā bilde ir no pagājušās ziemas. To viņš maiņas ceļā samainija pret šito 535i un atstāja savu veco numuru.

Jebkurā gadījumā tai mašīnai (ko tagad tirgo) nekas īpaši pa šo gadu nav darīts. Pirmo pus gadu viņš līmēja uzlīmes un pūta laku uz lampām, bet brauca bez atpakaļgaitas (defektaina kārba) tagad laikam to kārbu beidzot ir nomainijis, uzlicis v8 bamperi un kaut kur ticis pie ac schnitzer diskiem. Nu es nezinu... spried pats par cenu, stāvokli utt. es par to naudu mēģinātu runāt ar riddleru un dabūt viņa 524td///M5

-----------------
Offline
Mikuzz
31. Jan 2010, 17:19 #90

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


31 Jan 2010, 15:48:45 egonspleeve rakstīja:


un ko tad tu gribeji, normals paterins. e34 2.5 motors bez aanusiem ar 24 pirstiem jau zem 12 litriem ipashi neko mazak netereee. vienkarshi tie motori ir veci suudi. e46 2.5 ar 2 aanusiem gan ir labais, var ieklauties videji 10 litros.


Gribēju piecus

Es jau neko sliktu nesaku, nebiju baigi pārsteigtais par to
Offline
Mikuzz
31. Jan 2010, 17:21 #91

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


31 Jan 2010, 16:18:35 Belluuns rakstīja:

tad shitais raksts ir hujnja??

The Test
We pitted an E23 1983 735i against its equivalent, the E65 2002 735i. We compared on two grounds, fuel efficiency in the country, namely highway-like continuous driving (at a constant speed) and fuel economy in the city (constantly stopping and starting, turning, accelerating and decelerating).

The Results
On the first graph, we measured fuel consumption in conditions of continuous driving much like those encountered while assailing rural-type distances. The older 735i (E23) drank 8.5 litres for every 100km, while the newer 2002 edition 735i consumed just less, burning up 8.2 litres for every 100km.


In the city, the E23 won a decisive victory, while lugging around no doubt a heavier body with an older engine, it still pulled up on top for efficiency. The 20-year-old 735i required 14 litres for 100km of urban driving, while it's E65 counterpart drank a litre more, at 15 for the century kilometre mark.

The Conclusion
It would not be prudent to claim the older vehicle more fuel efficient than the latest BMW 735i. The E65 while outfitted with no doubt a lighter, more weight efficient body is also the recipient of a larger engine with higher fuel requirements than that of the 1983 735i. The 2002 E65 735i's V8 engine- obviously with eight cylinders is a heavier, more fuel consuming beast than the M30 in-line six which propels the E23 challenger.


No urienes viņš ir?

Es saku ko pats esmu pieredzējis, bija man M535, ēda tā, neko darīt
M20 ēd ap 14, pieļauju, ka pēc tādiem rakstiem vajadzētu zem 10 ņammāt
Offline
Siipols
31. Jan 2010, 18:49 #92

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


31 Jan 2010, 01:00:27 raivis88 rakstīja:
nokaulēt kādus 100 - 200 Ls un būs ok
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/mglno.html
pēc bildēm izskatās sterils, komplektācijā arī kaut kas ietilpst.
šobrīd ssā gan neko citu uz ātru roku neatradu, kas neizskatās nojāts.

varbūt vienīgi šis.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/ccxec.html
bet pēc apraksta man šķiet, ka varētu arī nebūt labi. un tas ķekavas bamperis
katrā ziņā jābrauc skatīties. R17, baltos pagriezienus ielikt un nosēdināt nav grūti galvenais, lai mašīna laba

Jā bļe skolnieku sapņi slapjie,ka tik uz sūda uzlikt r17 ,sasēdināt,un pec tam raudāt ka karteri sitas,un peld pa ceļu

[ Šo ziņu laboja Siipols, 31 Jan 2010, 18:49:48 ]



-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
RaL
31. Jan 2010, 18:52 #93

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

citu iemeslu, lai pirktu e36, nevaru iedomāties
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo