Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Marta_22
06. May 2013, 12:45 #7841

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

5dien hvz kādā veidā, bet salūza aizmugrēja labā atsperē, protams, aizklunkurējot līdz garāžai arī greisajā pusē šamā bišķi saīsinājas. Šodien tiku pie jaunām atsperēm, taču valtsts svētkos piemājas servisos mani sūta uz mazmājiņu - tobiš lai gaidu darba dienu. Jautājums tāds, vai mājas aptsākļos, paceļot to lūžņu čupu uz donkrata kaut kā nevar iemānīt jauno atsperi vietā? Piemēram savelkot ar siknu vai kādām spīlēm savelkot kopā un tad hopsā iešteselējot tajā vietā kur vajag?
Offline
PiRX
06. May 2013, 12:54 #7842

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

E34 pa gadiem atšķiras durvju ručku mehānismi un slēdzeņu mehānismi? Konkrēti interesē 89. un 92. gads.

Edit: ok, pēc realoem izpīpēju, ka atšķiras gan.

[ Šo ziņu laboja PiRX, 06 May 2013, 14:24:04 ]

Offline
Marta_22
06. May 2013, 13:02 #7843

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


06 May 2013, 12:45:00 Marta_22 rakstīja:
5dien hvz kādā veidā, bet salūza aizmugrēja labā atsperē, protams, aizklunkurējot līdz garāžai arī greisajā pusē šamā bišķi saīsinājas. Šodien tiku pie jaunām atsperēm, taču valtsts svētkos piemājas servisos mani sūta uz mazmājiņu - tobiš lai gaidu darba dienu. Jautājums tāds, vai mājas aptsākļos, paceļot to lūžņu čupu uz donkrata kaut kā nevar iemānīt jauno atsperi vietā? Piemēram savelkot ar siknu vai kādām spīlēm savelkot kopā un tad hopsā iešteselējot tajā vietā kur vajag?


Paskatoties youtube video sanāk ka nekas sarežģits nav, uzstutē aizmuguri augša, ar 19mm atslēgu atskrūvē amortiņu nomaina atsperi, aizvelkt ciet amortiņu un valā gatavs Tā tas ir realitātē arī?
Offline
Nello
06. May 2013, 13:17 #7844

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


06 May 2013, 13:02:24 Marta_22 rakstīja:

06 May 2013, 12:45:00 Marta_22 rakstīja:
5dien hvz kādā veidā, bet salūza aizmugrēja labā atsperē, protams, aizklunkurējot līdz garāžai arī greisajā pusē šamā bišķi saīsinājas. Šodien tiku pie jaunām atsperēm, taču valtsts svētkos piemājas servisos mani sūta uz mazmājiņu - tobiš lai gaidu darba dienu. Jautājums tāds, vai mājas aptsākļos, paceļot to lūžņu čupu uz donkrata kaut kā nevar iemānīt jauno atsperi vietā? Piemēram savelkot ar siknu vai kādām spīlēm savelkot kopā un tad hopsā iešteselējot tajā vietā kur vajag?


Paskatoties youtube video sanāk ka nekas sarežģits nav, uzstutē aizmuguri augša, ar 19mm atslēgu atskrūvē amortiņu nomaina atsperi, aizvelkt ciet amortiņu un valā gatavs Tā tas ir realitātē arī?

Nav! Ja tev nav speciaalu atspersavilceeju,tad ir probleema..
Offline
wanksta
06. May 2013, 15:22 #7845

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7366

Braucu ar: muti

Ir arī mainītas atsperes bez savilcēja, protams, jāizštuko kāds cits verķis ar ko viņu savilkt kopā, kaut vai no pāris skrūvēm un kādām metāla plāksnēm vai skrūvspīlēm, nu vienalga.
Bišku pajāties ir ko, bet nav nekas nepaveicams.
Offline
klaipeda
06. May 2013, 16:14 #7846

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: S212


06 May 2013, 13:02:24 Marta_22 rakstīja:

06 May 2013, 12:45:00 Marta_22 rakstīja:
5dien hvz kādā veidā, bet salūza aizmugrēja labā atsperē, protams, aizklunkurējot līdz garāžai arī greisajā pusē šamā bišķi saīsinājas. Šodien tiku pie jaunām atsperēm, taču valtsts svētkos piemājas servisos mani sūta uz mazmājiņu - tobiš lai gaidu darba dienu. Jautājums tāds, vai mājas aptsākļos, paceļot to lūžņu čupu uz donkrata kaut kā nevar iemānīt jauno atsperi vietā? Piemēram savelkot ar siknu vai kādām spīlēm savelkot kopā un tad hopsā iešteselējot tajā vietā kur vajag?


Paskatoties youtube video sanāk ka nekas sarežģits nav, uzstutē aizmuguri augša, ar 19mm atslēgu atskrūvē amortiņu nomaina atsperi, aizvelkt ciet amortiņu un valā gatavs Tā tas ir realitātē arī?


Aizmugurējās neko daudz nevajag savilkt. Lietotas var pat ar savu svaru saspiest lai uzgriezni uzskrūvēt. Mani, tavā vietā vairāk uztrauktu, kā Tu dabūsi amortiņa apakšējo stiprinājumu ārā. Uz pacēlāja parasti grūti dabūt viņu ārā, pat ar kuvaldas un laužņa palīdzību, kur ta vēl uz domkrata...
Iesaku Tev pagaidīt līdz darbadienai... Nopietni...
Offline
Shrota_prieksnieks
06. May 2013, 17:29 #7847

Kopš: 05. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 187

Braucu ar: visu ko pagadās


06 May 2013, 12:45:00 Marta_22 rakstīja:
5dien hvz kādā veidā, bet salūza aizmugrēja labā atsperē, protams, aizklunkurējot līdz garāžai arī greisajā pusē šamā bišķi saīsinājas. Šodien tiku pie jaunām atsperēm, taču valtsts svētkos piemājas servisos mani sūta uz mazmājiņu - tobiš lai gaidu darba dienu. Jautājums tāds, vai mājas aptsākļos, paceļot to lūžņu čupu uz donkrata kaut kā nevar iemānīt jauno atsperi vietā? Piemēram savelkot ar siknu vai kādām spīlēm savelkot kopā un tad hopsā iešteselējot tajā vietā kur vajag?

Problēma var rasties ar amortizatora dabūšanu ārā no tās vietas kur viņš pie tilta turas klāt, jo bukses gals mēdz ieēsties tajā vietā. Tāpēc pa to vietu vajadzētu normāli paklapēt ar āmuru, varbūt atnāk vaļā, savādāk sitot pa amortizatoru var sačakarēt to buksi.
Offline
Marta_22
06. May 2013, 20:03 #7848

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Principā amortiņš iznācā ārā tīri normāli, aizbāzu koka pagali lejā pie amortiņa un šis smuki izleca ārā. Lielāko čakaru sagādāja tas, kā to autiņu uzstutēt augšā. Tur vajag normālu donkratu un kaut ko pārdomātāku kā ķieģeli&koka bluķīšī.Sākumā abās pusēs izņēmu amortiņus un tas tilts baisi zemu nolaidās, tad tik nācās bišķi tās atspres saspiest (savilcējsiksna) un walā iekšā. Sazieķelēju visu ar eļļu saspraudu atpakaļ. Vienīgi īsti nebija skaidrs, kas tā par skrūvi ne ta 19mm ne 17mm kaut kāds 18? Un vēl pamanīju ka šofera pusē priekšējai atsperei nolūzis viens posms. To gan laikam nebūs tik vienkāŗsi dabūt ārā :/
Offline
otomars
06. May 2013, 20:57 #7849

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

18
Offline
Marta_22
06. May 2013, 21:41 #7850

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Es nesaprotu, kāpēc tur nevarēja būt 19mm, man tāda 18mm nemaz nav un parstājā bodē tāds nemaz nav nopērkams. Būs kaut kad jānopērk pa nedeļu un nākamjaā nedēļas nogalē jāpievelk kārtīgāk tie amortizātori, citādi atpederēsies vaļā.
Offline
edzhaans
06. May 2013, 21:52 #7851

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


06 May 2013, 21:41:56 Marta_22 rakstīja:
Es nesaprotu, kāpēc tur nevarēja būt 19mm, man tāda 18mm nemaz nav un parstājā bodē tāds nemaz nav nopērkams. Būs kaut kad jānopērk pa nedeļu un nākamjaā nedēļas nogalē jāpievelk kārtīgāk tie amortizātori, citādi atpederēsies vaļā.

Vāciešiem ir tā, BMW uz daudzām detāļām manam E39 ir 18 un 16 un tā tālāk, un visi "īpašie izmēri". Respektīvi, es biju bezspēcīgs ar krievu atslēgu komplektu
Ieej K-Rautā vai Mājai un Dārzam, man Jelgavā bija muciņas bodē, nopirku pa lēto to izmēru, kuru vajadzēja, un tirkšķeni

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 06 May 2013, 21:52:25 ]

Offline
bmw1989
08. May 2013, 23:42 #7852

Kopš: 21. Apr 2013

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

doma nemt vel vienu e34 ar 2.4td motoru noskrejiens jau 600000km! ko jus domajat tam motoram jau ir gals vai nee?
Offline
TD91
08. May 2013, 23:46 #7853

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB


08 May 2013, 23:42:12 bmw1989 rakstīja:
doma nemt vel vienu e34 ar 2.4td motoru noskrejiens jau 600000km! ko jus domajat tam motoram jau ir gals vai nee?

Diez kā tev kāds pateiks , vai tam motoram ir kaput vai nav ? Pats padomāji pirms uzdevi jaut. ?
Offline
Nello
09. May 2013, 00:09 #7854

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Vajag noskruuveet 2.5 dzineeja kondicioniera kronssteinu,traucee klokkenes sskkiivis,skriemelis lai vareetu dabuut laukaa divas skruuves... Cik saprotu,skriemella centraalo skruuvi arii jaatskruuvee.. Kaa labaak noblokkeet dzineeju,lai var atskruuveet to skruuvi? Ir kaads caurums caur kuru var ar monteni tikt pie spararata?
Offline
LostTouch
09. May 2013, 23:14 #7855

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu

Sveiki! Nesen te rakstīju par US type gabarītiem(tā teikt amerikankam). Tad nu pats esmu uzmeistarojis, varat vērtēt kas un kā!




Šeit arī video!
Offline
Skroderis
09. May 2013, 23:52 #7856

Kopš: 20. Mar 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 14

Braucu ar: Bmw e34 525


09 May 2013, 00:09:44 Nello rakstīja:
Vajag noskruuveet 2.5 dzineeja kondicioniera kronssteinu,traucee klokkenes sskkiivis,skriemelis lai vareetu dabuut laukaa divas skruuves... Cik saprotu,skriemella centraalo skruuvi arii jaatskruuvee.. Kaa labaak noblokkeet dzineeju,lai var atskruuveet to skruuvi? Ir kaads caurums caur kuru var ar monteni tikt pie spararata?


Kad man vajadzēja atskrūvēt, es tiku cauri ar uzasinātu malkas pagali, pareizi nobloķēku šķīvi un hops hops vaļā!
Tik to šķīvi nevelc tā vnk laukā, zobene jāatlaiž sākumā!
Offline
Nello
10. May 2013, 12:32 #7857

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


09 May 2013, 23:52:07 Skroderis rakstīja:

09 May 2013, 00:09:44 Nello rakstīja:
Vajag noskruuveet 2.5 dzineeja kondicioniera kronssteinu,traucee klokkenes sskkiivis,skriemelis lai vareetu dabuut laukaa divas skruuves... Cik saprotu,skriemella centraalo skruuvi arii jaatskruuvee.. Kaa labaak noblokkeet dzineeju,lai var atskruuveet to skruuvi? Ir kaads caurums caur kuru var ar monteni tikt pie spararata?


Kad man vajadzēja atskrūvēt, es tiku cauri ar uzasinātu malkas pagali, pareizi nobloķēku šķīvi un hops hops vaļā!
Tik to šķīvi nevelc tā vnk laukā, zobene jāatlaiž sākumā!

Kas pa zobeni? Domaa celinnsiksnu? Taa sen kaa nost! Ssovakar celssu laukaa to stalli ar tiem 192 pagurussajiem lopiem,tajau redzees,kaa ko!
Offline
Kashelz
10. May 2013, 12:45 #7858

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Labāk ietirgo man to visu kas skaistts ar kondišku uz M50 dzinēja
Offline
LostTouch
10. May 2013, 13:37 #7859

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu

Aiz gara laika uztaisīju arī "M 5 look" instrumentu paneli! Apgaismojumu neietekmē! Kāds bija tāds palika!

Pirms:


Pēc:
Offline
initial
11. May 2013, 19:27 #7860

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 115

Braucu ar:


09 May 2013, 23:14:25 LostTouch rakstīja:
Sveiki! Nesen te rakstīju par US type gabarītiem(tā teikt amerikankam). Tad nu pats esmu uzmeistarojis, varat vērtēt kas un kā!




Šeit arī video!



Šodien kādu gabaliņu blakus braucu līdz Vanšu tiltam, godīgi sakot, baigi stilīgi tie gabarīti ASV izskatās! + Tev par darbu, iepriekš LV ceļos tādu nebiju redzējis p.s. es biju baltajā E34
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo