Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Nello
21. Mar 2013, 22:05 #7661

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


21 Mar 2013, 21:57:31 Kashelz rakstīja:
Lai ed tas arkas, neesmu skatijies cik kas ir, bija 17" un 15", diski nekur nestrīķējas un neķeras, protams, pareizā iznesuma diski. Droši vien svarīgi ir kādas ir atsperes, tas ir vairāk jaunas vai pusgadsimtu vecas, vel vairāk nosēdušās.


Nejau par arkaam es satraucos,bet gan par bedreem un daudzmaz cilveeciigu braukssanu.... Bamperam luupa ir apm. 5cm zemaak par stock bamperu! Atsperes jaunas iepirkssu...

[ Šo ziņu laboja Nello, 21 Mar 2013, 22:06:27 ]

Offline
Rock_Solid
21. Mar 2013, 22:17 #7662

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


21 Mar 2013, 20:13:42 niknais rakstīja:
caur http://www.rubmw.ru/vincode/
atradu , ka ka manam 540 no zavoda bija
S704A M SPORTFAHRWERK Спортивная ходовая часть M


ar ko vina atskiras no parastas 540 ?


Resnāki stabilizatori, cietaki amortizatori, zemākas atsperes. Itkā viss.
Offline
Kashelz
21. Mar 2013, 22:46 #7663

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Sedina + normali amji citi un viss notiek, bedres pie kaajas, piekari vel vajag salikt ar powerflex tipa buksem. Lai ir rati bet vismaz klausa.
Offline
Hazard
21. Mar 2013, 23:51 #7664

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


21 Mar 2013, 21:57:31 Kashelz rakstīja:
Lai ed tas arkas, neesmu skatijies cik kas ir, bija 17" un 15", diski nekur nestrīķējas un neķeras, protams, pareizā iznesuma diski. Droši vien svarīgi ir kādas ir atsperes, tas ir vairāk jaunas vai pusgadsimtu vecas, vel vairāk nosēdušās.


Jaunas, sēdiantas. Jā, viss atkarigs no iznesuma, bet parsvara ne OEM diski visiem būs ap ET 10-14(R17)

[ Šo ziņu laboja Hazard, 21 Mar 2013, 23:51:22 ]

Offline
Hazard
21. Mar 2013, 23:53 #7665

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


21 Mar 2013, 22:17:23 Rock_Solid rakstīja:

21 Mar 2013, 20:13:42 niknais rakstīja:
caur http://www.rubmw.ru/vincode/
atradu , ka ka manam 540 no zavoda bija
S704A M SPORTFAHRWERK Спортивная ходовая часть M


ar ko vina atskiras no parastas 540 ?


Resnāki stabilizatori, cietaki amortizatori, zemākas atsperes. Itkā viss.


Jocigi, man ar uz 525i tā pat no VIN izlasams, bet lielas atškribas neesmu saredzejis.
Token zinu ka atsperes nav zemakas, vnk cietakas.
Offline
Nello
22. Mar 2013, 08:10 #7666

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


21 Mar 2013, 23:51:10 Hazard rakstīja:

21 Mar 2013, 21:57:31 Kashelz rakstīja:
Lai ed tas arkas, neesmu skatijies cik kas ir, bija 17" un 15", diski nekur nestrīķējas un neķeras, protams, pareizā iznesuma diski. Droši vien svarīgi ir kādas ir atsperes, tas ir vairāk jaunas vai pusgadsimtu vecas, vel vairāk nosēdušās.


Jaunas, sēdiantas. Jā, viss atkarigs no iznesuma, bet parsvara ne OEM diski visiem būs ap ET 10-14(R17)


Cik noprotu,izskataas ka vizuaali nevar pateikt kaads seedinaajums ir uz auto...
Offline
plakanais
22. Mar 2013, 08:52 #7667

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


21 Mar 2013, 21:54:38 Nello rakstīja:

21 Mar 2013, 10:54:57 Nello rakstīja:
Kaadam no sejieniessiem ir sedinaajums 40/20 ? Mossk varat ar bildi padaliities? Peec ssiis ziemas par 60mm seedinaajumu drossvien nav pat jeega domaat...


Kaads ssitam vareetu buut seedinaajums? Priekssaa izskataas vairaak kaa 40mm? http://uppix.com/f-468311_bmw_syndi506564c50010f4e9.jpg


atboinjiku seedinaajums
Reāli 99% tik zemu E34 vnk gulj uz atbalstiem un amīts nestaigā. Lai tā piekare būtu ar tādu sēdinājumu funkcionāla, tur dafiga ko jāpārtaisa.
Offline
Nello
22. Mar 2013, 09:03 #7668

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


22 Mar 2013, 08:52:00 Bute rakstīja:

21 Mar 2013, 21:54:38 Nello rakstīja:

21 Mar 2013, 10:54:57 Nello rakstīja:
Kaadam no sejieniessiem ir sedinaajums 40/20 ? Mossk varat ar bildi padaliities? Peec ssiis ziemas par 60mm seedinaajumu drossvien nav pat jeega domaat...


Kaads ssitam vareetu buut seedinaajums? Priekssaa izskataas vairaak kaa 40mm? http://uppix.com/f-468311_bmw_syndi506564c50010f4e9.jpg


atboinjiku seedinaajums
Reāli 99% tik zemu E34 vnk gulj uz atbalstiem un amīts nestaigā. Lai tā piekare būtu ar tādu sēdinājumu funkcionāla, tur dafiga ko jāpārtaisa.


Se7enam tak ir kkas liidziigs...
Offline
plakanais
22. Mar 2013, 09:09 #7669

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


22 Mar 2013, 09:03:37 Nello rakstīja:

22 Mar 2013, 08:52:00 Bute rakstīja:

21 Mar 2013, 21:54:38 Nello rakstīja:

21 Mar 2013, 10:54:57 Nello rakstīja:
Kaadam no sejieniessiem ir sedinaajums 40/20 ? Mossk varat ar bildi padaliities? Peec ssiis ziemas par 60mm seedinaajumu drossvien nav pat jeega domaat...


Kaads ssitam vareetu buut seedinaajums? Priekssaa izskataas vairaak kaa 40mm? http://uppix.com/f-468311_bmw_syndi506564c50010f4e9.jpg


atboinjiku seedinaajums
Reāli 99% tik zemu E34 vnk gulj uz atbalstiem un amīts nestaigā. Lai tā piekare būtu ar tādu sēdinājumu funkcionāla, tur dafiga ko jāpārtaisa.


Se7enam tak ir kkas liidziigs...


un sevenam arī bija salūzušas čaškas
Arī man tā ir bijis, taču tas nav pareizi

E34 jau tā amītim gājiens ir knapi 10cm, ja tur nomet vēl 40%, cik paliek? m? 6cm un ja ņem vēl nost, ko tad?

Gribat tik zemus, ir jātaisa no rokas augsheejie atbalsti, var kādus 3cm atvinnēt, bet principā viss tāpat atduras atsperes atbalsta vietā, jāliek ir koilas
Offline
Rock_Solid
22. Mar 2013, 10:41 #7670

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


21 Mar 2013, 23:53:07 Hazard rakstīja:

21 Mar 2013, 22:17:23 Rock_Solid rakstīja:

21 Mar 2013, 20:13:42 niknais rakstīja:
caur http://www.rubmw.ru/vincode/
atradu , ka ka manam 540 no zavoda bija
S704A M SPORTFAHRWERK Спортивная ходовая часть M


ar ko vina atskiras no parastas 540 ?


Resnāki stabilizatori, cietaki amortizatori, zemākas atsperes. Itkā viss.


Jocigi, man ar uz 525i tā pat no VIN izlasams, bet lielas atškribas neesmu saredzejis.
Token zinu ka atsperes nav zemakas, vnk cietakas.


Ja ir tieši M piekare, tad arī zemākas ir, bet ja tikai S226A - SPORTS SUSPENSION SETTINGS tad nav zemākas, vismaz tā izskatās no ETK.
Offline
Nello
22. Mar 2013, 12:09 #7671

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


22 Mar 2013, 09:09:15 Bute rakstīja:

22 Mar 2013, 09:03:37 Nello rakstīja:

22 Mar 2013, 08:52:00 Bute rakstīja:

21 Mar 2013, 21:54:38 Nello rakstīja:

21 Mar 2013, 10:54:57 Nello rakstīja:
Kaadam no sejieniessiem ir sedinaajums 40/20 ? Mossk varat ar bildi padaliities? Peec ssiis ziemas par 60mm seedinaajumu drossvien nav pat jeega domaat...


Kaads ssitam vareetu buut seedinaajums? Priekssaa izskataas vairaak kaa 40mm? http://uppix.com/f-468311_bmw_syndi506564c50010f4e9.jpg


atboinjiku seedinaajums
Reāli 99% tik zemu E34 vnk gulj uz atbalstiem un amīts nestaigā. Lai tā piekare būtu ar tādu sēdinājumu funkcionāla, tur dafiga ko jāpārtaisa.


Se7enam tak ir kkas liidziigs...


un sevenam arī bija salūzušas čaškas
Arī man tā ir bijis, taču tas nav pareizi

E34 jau tā amītim gājiens ir knapi 10cm, ja tur nomet vēl 40%, cik paliek? m? 6cm un ja ņem vēl nost, ko tad?

Gribat tik zemus, ir jātaisa no rokas augsheejie atbalsti, var kādus 3cm atvinnēt, bet principā viss tāpat atduras atsperes atbalsta vietā, jāliek ir koilas

Aha,tik koilas maksaa bezmazvai pusi no auto veertibas...

Ir kaadi ieteikumi,kaadus amjus nnemt priekssai,..interesee taadi,ar kuriem pa retai reizei uz kaadu trassi vareetu aizbraukt ..,paarsvaraa ikdienai vajag..
Offline
Kashelz
22. Mar 2013, 12:22 #7672

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Priekšā plazas, man ir un nav ne vainas, likās ka beigta viena puse, bet izradijās vecās atsperes nebija vienādas, ka rezultatā vienā pusē čut čut ķīlēja ami. Ar sedinatām atsperēm priekšā 60 nekas neķīlē, tik cik amis jamodificē, jo atsitēju gumija ir jasaīsina, bet tā stingri un labi, nav ari pārāk cieti ikdienā. Aizmugurē arī prasītos plazas, vismaz tad nelekātu tā pakaļa Brīnos ka ilgi kalpo tie amji, jo auto ar tādiem iepirku un vēl jo projam turas. Labi tagadta mašīna stāv bet tas ta.
Offline
Hazard
22. Mar 2013, 12:24 #7673

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


22 Mar 2013, 10:41:59 Rock_Solid rakstīja:

21 Mar 2013, 23:53:07 Hazard rakstīja:

21 Mar 2013, 22:17:23 Rock_Solid rakstīja:

21 Mar 2013, 20:13:42 niknais rakstīja:
caur http://www.rubmw.ru/vincode/
atradu , ka ka manam 540 no zavoda bija
S704A M SPORTFAHRWERK Спортивная ходовая часть M


ar ko vina atskiras no parastas 540 ?


Resnāki stabilizatori, cietaki amortizatori, zemākas atsperes. Itkā viss.


Jocigi, man ar uz 525i tā pat no VIN izlasams, bet lielas atškribas neesmu saredzejis.
Token zinu ka atsperes nav zemakas, vnk cietakas.


Ja ir tieši M piekare, tad arī zemākas ir, bet ja tikai S226A - SPORTS SUSPENSION SETTINGS tad nav zemākas, vismaz tā izskatās no ETK.


Man tā...
704 M SPORTFAHRWERK
710 M LEDERLENKRAD
Auto atdzinu pats no šveices. Tādēļ it kā lidz leišu nagiem netika tā izjautka. Nu vismaz Sture uz vietas.
A atspres, nez parastas augstas. Bij sādi

[ Šo ziņu laboja Hazard, 22 Mar 2013, 12:25:10 ]

Offline
plakanais
22. Mar 2013, 13:27 #7674

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


22 Mar 2013, 12:24:25 Hazard rakstīja:

22 Mar 2013, 10:41:59 Rock_Solid rakstīja:

21 Mar 2013, 23:53:07 Hazard rakstīja:

21 Mar 2013, 22:17:23 Rock_Solid rakstīja:

21 Mar 2013, 20:13:42 niknais rakstīja:
caur http://www.rubmw.ru/vincode/
atradu , ka ka manam 540 no zavoda bija
S704A M SPORTFAHRWERK Спортивная ходовая часть M


ar ko vina atskiras no parastas 540 ?


Resnāki stabilizatori, cietaki amortizatori, zemākas atsperes. Itkā viss.


Jocigi, man ar uz 525i tā pat no VIN izlasams, bet lielas atškribas neesmu saredzejis.
Token zinu ka atsperes nav zemakas, vnk cietakas.


Ja ir tieši M piekare, tad arī zemākas ir, bet ja tikai S226A - SPORTS SUSPENSION SETTINGS tad nav zemākas, vismaz tā izskatās no ETK.


Man tā...
704 M SPORTFAHRWERK
710 M LEDERLENKRAD
Auto atdzinu pats no šveices. Tādēļ it kā lidz leišu nagiem netika tā izjautka. Nu vismaz Sture uz vietas.
A atspres, nez parastas augstas. Bij sādi



tāds tas sēdinājums arī reāli ir.

Lūdzu, standarta M5 atsperes


don' t try to do this

[ Šo ziņu laboja Bute, 22 Mar 2013, 13:35:28 ]

Offline
Hazard
22. Mar 2013, 13:29 #7675

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28

Jā, tā apmēram sanaktu ja būtu virsu R17 (:
Tātad nav tur nekas uber zemaks(vai visapr zemaks?)

[ Šo ziņu laboja Hazard, 22 Mar 2013, 13:29:34 ]

Offline
plakanais
22. Mar 2013, 13:31 #7676

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


22 Mar 2013, 13:29:04 Hazard rakstīja:
Jā, tā apmēram sanaktu ja būtu virsu R17 (:
Tātad nav tur nekas uber zemaks(vai visapr zemaks?)


neatceros 10 vai 20% no parastas atsperes garuma
Offline
Hazard
22. Mar 2013, 13:36 #7677

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


22 Mar 2013, 13:31:30 Bute rakstīja:

22 Mar 2013, 13:29:04 Hazard rakstīja:
Jā, tā apmēram sanaktu ja būtu virsu R17 (:
Tātad nav tur nekas uber zemaks(vai visapr zemaks?)


neatceros 10 vai 20% no parastas atsperes garuma


Hmm, tieši vijumu skaits mazaks? Man viņas noņemtas. Parak tās jau sagura pa gadie. Uzliktu sev 40/40 sedinajumu.
Vecas atsperes

Offline
plakanais
22. Mar 2013, 13:37 #7678

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

p.s.
Chassis
How is the suspension of the E34 M5 different from the standard E34 5 Series?
The chassis of the E34 M5 is based on the MacPherson strut/semi-trailing arm design of the normal E34 5 Series but incorporates the following changes:
-20mm reduction in ride height
-25 percent firmer spring rates

[ Šo ziņu laboja Bute, 22 Mar 2013, 13:37:38 ]

Offline
plakanais
22. Mar 2013, 13:39 #7679

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


22 Mar 2013, 13:36:03 Hazard rakstīja:

22 Mar 2013, 13:31:30 Bute rakstīja:

22 Mar 2013, 13:29:04 Hazard rakstīja:
Jā, tā apmēram sanaktu ja būtu virsu R17 (:
Tātad nav tur nekas uber zemaks(vai visapr zemaks?)


neatceros 10 vai 20% no parastas atsperes garuma


Hmm, tieši vijumu skaits mazaks? Man viņas noņemtas. Parak tās jau sagura pa gadie. Uzliktu sev 40/40 sedinajumu.
Vecas atsperes




vijumus neesmu skaitījis, resnākas par standartu bija gan. Manas emkas oriģinālās atsperes stāv uz tā zaļā krokodila, kurš savulaik bija whazaa
Offline
Nello
22. Mar 2013, 14:08 #7680

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


22 Mar 2013, 13:39:29 Bute rakstīja:

22 Mar 2013, 13:36:03 Hazard rakstīja:

22 Mar 2013, 13:31:30 Bute rakstīja:

22 Mar 2013, 13:29:04 Hazard rakstīja:
Jā, tā apmēram sanaktu ja būtu virsu R17 (:
Tātad nav tur nekas uber zemaks(vai visapr zemaks?)


neatceros 10 vai 20% no parastas atsperes garuma


Hmm, tieši vijumu skaits mazaks? Man viņas noņemtas. Parak tās jau sagura pa gadie. Uzliktu sev 40/40 sedinajumu.
Vecas atsperes




vijumus neesmu skaitījis, resnākas par standartu bija gan. Manas emkas oriģinālās atsperes stāv uz tā zaļā krokodila, kurš savulaik bija whazaa

Uz tumssi zallaa touringa?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo