Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
wanksta
13. Feb 2013, 11:48 #7601

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7365

Braucu ar: muti

Kā elektriskajam rekaro benķim izņem galvas balstu?
Offline
Dimon32
14. Feb 2013, 07:11 #7602

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


13 Feb 2013, 11:48:59 wanksta rakstīja:
Kā elektriskajam rekaro benķim izņem galvas balstu?

tāpat ka parastam - nekas neatšķiras
Offline
ufbo
16. Feb 2013, 09:35 #7603

Kopš: 24. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: e34

Sveiki. Problema ar e34 525tds salona peccku,ssausmigi cciikst,un grab,uz visiem atrumiem kuriem sledz.
Ir taisama vaina,vai likt vietaa citu???
Un kaa pie vinnas pieklluut,jannem visa vidus konsule nost,vai kaa savaadaak???
Offline
wanksta
16. Feb 2013, 12:32 #7604

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7365

Braucu ar: muti


16 Feb 2013, 09:35:21 ufbo rakstīja:
Sveiki. Problema ar e34 525tds salona peccku,ssausmigi cciikst,un grab,uz visiem atrumiem kuriem sledz.
Ir taisama vaina,vai likt vietaa citu???
Un kaa pie vinnas pieklluut,jannem visa vidus konsule nost,vai kaa savaadaak???


Gan jau motoriņš nodzīvojis savu mūžu.
Nav liela ķibele, lietots pečkas motors ~10ls, nomaiņa ~2h pirmo reizi darot, internetā jābūt arī pamācībām kā to izdarīt.
Offline
BriedisElmo
16. Feb 2013, 15:57 #7605

Kopš: 18. Jun 2011

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 121

Braucu ar: e28

Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?
Offline
matiicins
16. Feb 2013, 16:05 #7606

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


16 Feb 2013, 15:57:53 BriedisElmo rakstīja:
Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?

kāpēc sūkni nomainīji
Offline
bims
16. Feb 2013, 17:09 #7607

Kopš: 10. Nov 2011

Ziņojumi: 20

Braucu ar:


12 Feb 2013, 21:15:17 slick rakstīja:
Bija R17 8,5J prieksha 245/40 un 10J 255/40 aizmugure. ET neatminos, bet no problem - nekas nestriikjeeja




Varbut kads zin ka sie diski saucas????
Offline
LostTouch
16. Feb 2013, 17:45 #7608

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


16 Feb 2013, 09:35:21 ufbo rakstīja:
Sveiki. Problema ar e34 525tds salona peccku,ssausmigi cciikst,un grab,uz visiem atrumiem kuriem sledz.
Ir taisama vaina,vai likt vietaa citu???
Un kaa pie vinnas pieklluut,jannem visa vidus konsule nost,vai kaa savaadaak???


Man bija lidziga kibele! Peckas ventilatoram bija gultni pipec! Nomaina nav no ieksas bet gan no motortelpas, aiz dzesesanas skidruma bacoka! Ja pērc srotā tad vispirms iznem lai ir paraugs, jo vini nenāk visiem vienādi! atskiras sparninu platumi!

[ Šo ziņu laboja LostTouch, 16 Feb 2013, 17:48:24 ]

Offline
LostTouch
16. Feb 2013, 17:47 #7609

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


16 Feb 2013, 16:05:19 matiicins rakstīja:

16 Feb 2013, 15:57:53 BriedisElmo rakstīja:
Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?

kāpēc sūkni nomainīji

Laikam domāja bākas sukni! Man piemeram bija lidziga nelaime! ari gura nost, vainigs ka izradijas bija bakas suknitis!
Offline
ufbo
16. Feb 2013, 20:36 #7610

Kopš: 24. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: e34


16 Feb 2013, 17:45:28 LostTouch rakstīja:

16 Feb 2013, 09:35:21 ufbo rakstīja:
Sveiki. Problema ar e34 525tds salona peccku,ssausmigi cciikst,un grab,uz visiem atrumiem kuriem sledz.
Ir taisama vaina,vai likt vietaa citu???
Un kaa pie vinnas pieklluut,jannem visa vidus konsule nost,vai kaa savaadaak???


Man bija lidziga kibele! Peckas ventilatoram bija gultni pipec! Nomaina nav no ieksas bet gan no motortelpas, aiz dzesesanas skidruma bacoka! Ja pērc srotā tad vispirms iznem lai ir paraugs, jo vini nenāk visiem vienādi! atskiras sparninu platumi!

Paldies.
Taatad no salona man nekas nebus jajauc(jannem nost)?
Offline
bepino
16. Feb 2013, 21:37 #7611

Kopš: 01. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2204

Braucu ar: Radziņu

meklēju sliekšņu uzlikas ar līstēm. Labā stāvoklī
kā arī labas virsbūves detaļas no sedana, v
elams schwarz II krāsā
Offline
LostTouch
17. Feb 2013, 00:11 #7612

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


16 Feb 2013, 20:36:57 ufbo rakstīja:

16 Feb 2013, 17:45:28 LostTouch rakstīja:

16 Feb 2013, 09:35:21 ufbo rakstīja:
Sveiki. Problema ar e34 525tds salona peccku,ssausmigi cciikst,un grab,uz visiem atrumiem kuriem sledz.
Ir taisama vaina,vai likt vietaa citu???
Un kaa pie vinnas pieklluut,jannem visa vidus konsule nost,vai kaa savaadaak???


Man bija lidziga kibele! Peckas ventilatoram bija gultni pipec! Nomaina nav no ieksas bet gan no motortelpas, aiz dzesesanas skidruma bacoka! Ja pērc srotā tad vispirms iznem lai ir paraugs, jo vini nenāk visiem vienādi! atskiras sparninu platumi!

Paldies.
Taatad no salona man nekas nebus jajauc(jannem nost)?


Nop Noskruvesi dzesesanas skidruma ba4oku palieksi uz malu lai netrauce un tad jau redzesi tadu plastmasas kasti un taja ieksa ir tas ventilators!

Redzkur tada ka pamaciba! http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW-370-370-...-e34-fa-e32.html
Offline
ufbo
17. Feb 2013, 10:28 #7613

Kopš: 24. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: e34


Redzkur tada ka pamaciba! http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW-370-370-...-e34-fa-e32.html

Super. Liels paldies
Offline
matiicins
17. Feb 2013, 11:37 #7614

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


16 Feb 2013, 17:47:01 LostTouch rakstīja:

16 Feb 2013, 16:05:19 matiicins rakstīja:

16 Feb 2013, 15:57:53 BriedisElmo rakstīja:
Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?

kāpēc sūkni nomainīji

Laikam domāja bākas sukni! Man piemeram bija lidziga nelaime! ari gura nost, vainigs ka izradijas bija bakas suknitis!
kādu tad tur vēl sūkni var nomainīt? Un ja nomainot sūkni, nekas neatrisinājās, tad priekš kam vajadzēja jau sākumā mainīt sūkni?

[ Šo ziņu laboja matiicins, 17 Feb 2013, 11:38:11 ]

Offline
LostTouch
17. Feb 2013, 13:51 #7615

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


17 Feb 2013, 11:37:56 matiicins rakstīja:

16 Feb 2013, 17:47:01 LostTouch rakstīja:

16 Feb 2013, 16:05:19 matiicins rakstīja:

16 Feb 2013, 15:57:53 BriedisElmo rakstīja:
Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?

kāpēc sūkni nomainīji

Laikam domāja bākas sukni! Man piemeram bija lidziga nelaime! ari gura nost, vainigs ka izradijas bija bakas suknitis!
kādu tad tur vēl sūkni var nomainīt? Un ja nomainot sūkni, nekas neatrisinājās, tad priekš kam vajadzēja jau sākumā mainīt sūkni?


Nu varbut aiz gara laika augstspiediena sukni nomainija!
Offline
LostTouch
17. Feb 2013, 13:53 #7616

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


17 Feb 2013, 11:37:56 matiicins rakstīja:

16 Feb 2013, 17:47:01 LostTouch rakstīja:

16 Feb 2013, 16:05:19 matiicins rakstīja:

16 Feb 2013, 15:57:53 BriedisElmo rakstīja:
Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?

kāpēc sūkni nomainīji

Laikam domāja bākas sukni! Man piemeram bija lidziga nelaime! ari gura nost, vainigs ka izradijas bija bakas suknitis!
kādu tad tur vēl sūkni var nomainīt? Un ja nomainot sūkni, nekas neatrisinājās, tad priekš kam vajadzēja jau sākumā mainīt sūkni?


Un to sukniti jau var parbaudit ari nenemot nost...nonemot pie filtra pienakoso trubinu no bakas un pagriezt aizdedzi ja degviela nak tad viss ok!
Offline
Ervalds
17. Feb 2013, 13:59 #7617

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11509

Braucu ar: sliktu piemēru


11 Feb 2013, 19:58:31 LostTouch rakstīja:
Nu tie 11,5J izskatās vienkārši atbaidosi!

Bet kas tomēr labāk R17 vai R18?
ir braukāts ar 17" un 18" vislabāk patika 18". Jocīgi, bet mazāk raustīja pa risēm un skats daudz labāks. Priekšā bija 8,5j un aizmugure 9 , vai 9,5j neatceros. Kkādas cobra atsperes arī ir virsū. Parasti uz streeta treniņiem priekšējos diskus atstāju un nebija nekādu problēmu - arkas vietā.
Offline
Jokeris
17. Feb 2013, 14:40 #7618

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

parrunata tema 100 reizes nav janem konsole nost jajauc no motortelpas puses cikst jo izdilusi enkuri vai rotors.
Offline
Jurchixx
17. Feb 2013, 15:31 #7619

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

kāds varbūt var ieteikt, kur nopirkt labas kvalitātes velūra paklājiņus?
Offline
DKristaps
18. Feb 2013, 23:05 #7620

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

Ir vajadzīga kulise priekš 530 v8 , no kādiem e34 vēl derēs ? ja kādam ir PM
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo