Autors | Ziņojums |
wanksta | 13. Feb 2013, 11:48 |
#7601
|
|
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7365
Braucu ar: muti
| Kā elektriskajam rekaro benķim izņem galvas balstu? |
Offline | |
|
Dimon32 | 14. Feb 2013, 07:11 |
#7602
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
13 Feb 2013, 11:48:59 wanksta rakstīja:
Kā elektriskajam rekaro benķim izņem galvas balstu?
tāpat ka parastam - nekas neatšķiras |
Offline | |
|
ufbo | 16. Feb 2013, 09:35 |
#7603
|
|
Kopš: 24. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 13
Braucu ar: e34
| Sveiki. Problema ar e34 525tds salona peccku,ssausmigi cciikst,un grab,uz visiem atrumiem kuriem sledz.
Ir taisama vaina,vai likt vietaa citu???
Un kaa pie vinnas pieklluut,jannem visa vidus konsule nost,vai kaa savaadaak??? |
Offline | |
|
wanksta | 16. Feb 2013, 12:32 |
#7604
|
|
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7365
Braucu ar: muti
|
16 Feb 2013, 09:35:21 ufbo rakstīja:
Sveiki. Problema ar e34 525tds salona peccku,ssausmigi cciikst,un grab,uz visiem atrumiem kuriem sledz.
Ir taisama vaina,vai likt vietaa citu???
Un kaa pie vinnas pieklluut,jannem visa vidus konsule nost,vai kaa savaadaak???
Gan jau motoriņš nodzīvojis savu mūžu.
Nav liela ķibele, lietots pečkas motors ~10ls, nomaiņa ~2h pirmo reizi darot, internetā jābūt arī pamācībām kā to izdarīt. |
Offline | |
|
BriedisElmo | 16. Feb 2013, 15:57 |
#7605
|
|
Kopš: 18. Jun 2011
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 121
Braucu ar: e28
| Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?
|
Offline | |
|
matiicins | 16. Feb 2013, 16:05 |
#7606
|
|
Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
16 Feb 2013, 15:57:53 BriedisElmo rakstīja:
Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?
kāpēc sūkni nomainīji |
Offline | |
|
bims | 16. Feb 2013, 17:09 |
#7607
|
|
Kopš: 10. Nov 2011
Ziņojumi: 20
Braucu ar:
|
12 Feb 2013, 21:15:17 slick rakstīja:
Bija R17 8,5J prieksha 245/40 un 10J 255/40 aizmugure. ET neatminos, bet no problem - nekas nestriikjeeja
Varbut kads zin ka sie diski saucas???? |
Offline | |
|
LostTouch | 16. Feb 2013, 17:45 |
#7608
|
|
Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
|
16 Feb 2013, 09:35:21 ufbo rakstīja:
Sveiki. Problema ar e34 525tds salona peccku,ssausmigi cciikst,un grab,uz visiem atrumiem kuriem sledz.
Ir taisama vaina,vai likt vietaa citu???
Un kaa pie vinnas pieklluut,jannem visa vidus konsule nost,vai kaa savaadaak???
Man bija lidziga kibele! Peckas ventilatoram bija gultni pipec! Nomaina nav no ieksas bet gan no motortelpas, aiz dzesesanas skidruma bacoka! Ja pērc srotā tad vispirms iznem lai ir paraugs, jo vini nenāk visiem vienādi! atskiras sparninu platumi![ Šo ziņu laboja LostTouch, 16 Feb 2013, 17:48:24 ] |
Offline | |
|
|
LostTouch | 16. Feb 2013, 17:47 |
#7609
|
|
Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
|
16 Feb 2013, 16:05:19 matiicins rakstīja:
16 Feb 2013, 15:57:53 BriedisElmo rakstīja:
Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?
kāpēc sūkni nomainīji
Laikam domāja bākas sukni! Man piemeram bija lidziga nelaime! ari gura nost, vainigs ka izradijas bija bakas suknitis! |
Offline | |
|
ufbo | 16. Feb 2013, 20:36 |
#7610
|
|
Kopš: 24. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 13
Braucu ar: e34
|
16 Feb 2013, 17:45:28 LostTouch rakstīja:
16 Feb 2013, 09:35:21 ufbo rakstīja:
Sveiki. Problema ar e34 525tds salona peccku,ssausmigi cciikst,un grab,uz visiem atrumiem kuriem sledz.
Ir taisama vaina,vai likt vietaa citu???
Un kaa pie vinnas pieklluut,jannem visa vidus konsule nost,vai kaa savaadaak???
Man bija lidziga kibele! Peckas ventilatoram bija gultni pipec! Nomaina nav no ieksas bet gan no motortelpas, aiz dzesesanas skidruma bacoka! Ja pērc srotā tad vispirms iznem lai ir paraugs, jo vini nenāk visiem vienādi! atskiras sparninu platumi!
Paldies.
Taatad no salona man nekas nebus jajauc(jannem nost)? |
Offline | |
|
bepino | 16. Feb 2013, 21:37 |
#7611
|
|
Kopš: 01. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2204
Braucu ar: Radziņu
| meklēju sliekšņu uzlikas ar līstēm. Labā stāvoklī
kā arī labas virsbūves detaļas no sedana, v
elams schwarz II krāsā |
Offline | |
|
LostTouch | 17. Feb 2013, 00:11 |
#7612
|
|
Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
|
16 Feb 2013, 20:36:57 ufbo rakstīja:
16 Feb 2013, 17:45:28 LostTouch rakstīja:
16 Feb 2013, 09:35:21 ufbo rakstīja:
Sveiki. Problema ar e34 525tds salona peccku,ssausmigi cciikst,un grab,uz visiem atrumiem kuriem sledz.
Ir taisama vaina,vai likt vietaa citu???
Un kaa pie vinnas pieklluut,jannem visa vidus konsule nost,vai kaa savaadaak???
Man bija lidziga kibele! Peckas ventilatoram bija gultni pipec! Nomaina nav no ieksas bet gan no motortelpas, aiz dzesesanas skidruma bacoka! Ja pērc srotā tad vispirms iznem lai ir paraugs, jo vini nenāk visiem vienādi! atskiras sparninu platumi!
Paldies.
Taatad no salona man nekas nebus jajauc(jannem nost)?
Nop Noskruvesi dzesesanas skidruma ba4oku palieksi uz malu lai netrauce un tad jau redzesi tadu plastmasas kasti un taja ieksa ir tas ventilators!
Redzkur tada ka pamaciba! http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW-370-370-...-e34-fa-e32.html |
Offline | |
|
ufbo | 17. Feb 2013, 10:28 |
#7613
|
|
Kopš: 24. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 13
Braucu ar: e34
|
Redzkur tada ka pamaciba! http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW-370-370-...-e34-fa-e32.html
Super. Liels paldies |
Offline | |
|
matiicins | 17. Feb 2013, 11:37 |
#7614
|
|
Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
16 Feb 2013, 17:47:01 LostTouch rakstīja:
16 Feb 2013, 16:05:19 matiicins rakstīja:
16 Feb 2013, 15:57:53 BriedisElmo rakstīja:
Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?
kāpēc sūkni nomainīji
Laikam domāja bākas sukni! Man piemeram bija lidziga nelaime! ari gura nost, vainigs ka izradijas bija bakas suknitis!
kādu tad tur vēl sūkni var nomainīt? Un ja nomainot sūkni, nekas neatrisinājās, tad priekš kam vajadzēja jau sākumā mainīt sūkni?[ Šo ziņu laboja matiicins, 17 Feb 2013, 11:38:11 ] |
Offline | |
|
LostTouch | 17. Feb 2013, 13:51 |
#7615
|
|
Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
|
17 Feb 2013, 11:37:56 matiicins rakstīja:
16 Feb 2013, 17:47:01 LostTouch rakstīja:
16 Feb 2013, 16:05:19 matiicins rakstīja:
16 Feb 2013, 15:57:53 BriedisElmo rakstīja:
Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?
kāpēc sūkni nomainīji
Laikam domāja bākas sukni! Man piemeram bija lidziga nelaime! ari gura nost, vainigs ka izradijas bija bakas suknitis!
kādu tad tur vēl sūkni var nomainīt? Un ja nomainot sūkni, nekas neatrisinājās, tad priekš kam vajadzēja jau sākumā mainīt sūkni?
Nu varbut aiz gara laika augstspiediena sukni nomainija! |
Offline | |
|
LostTouch | 17. Feb 2013, 13:53 |
#7616
|
|
Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
|
17 Feb 2013, 11:37:56 matiicins rakstīja:
16 Feb 2013, 17:47:01 LostTouch rakstīja:
16 Feb 2013, 16:05:19 matiicins rakstīja:
16 Feb 2013, 15:57:53 BriedisElmo rakstīja:
Problēma tāda, ka nrlec dzinējs. m50b20. Bet sākās viss ar to, ka pazuda jauda, nomainīju sūkni un foltru. it kā viss bij ok, nobraucu 30km, atkal sāka gurt. tagad pavisam nelec. Kas var būt pie vainas?
kāpēc sūkni nomainīji
Laikam domāja bākas sukni! Man piemeram bija lidziga nelaime! ari gura nost, vainigs ka izradijas bija bakas suknitis!
kādu tad tur vēl sūkni var nomainīt? Un ja nomainot sūkni, nekas neatrisinājās, tad priekš kam vajadzēja jau sākumā mainīt sūkni?
Un to sukniti jau var parbaudit ari nenemot nost...nonemot pie filtra pienakoso trubinu no bakas un pagriezt aizdedzi ja degviela nak tad viss ok! |
Offline | |
|
|
Ervalds | 17. Feb 2013, 13:59 |
#7617
|
|
Kopš: 26. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11509
Braucu ar: sliktu piemēru
|
11 Feb 2013, 19:58:31 LostTouch rakstīja:
Nu tie 11,5J izskatās vienkārši atbaidosi!
Bet kas tomēr labāk R17 vai R18?
ir braukāts ar 17" un 18" vislabāk patika 18". Jocīgi, bet mazāk raustīja pa risēm un skats daudz labāks. Priekšā bija 8,5j un aizmugure 9 , vai 9,5j neatceros. Kkādas cobra atsperes arī ir virsū. Parasti uz streeta treniņiem priekšējos diskus atstāju un nebija nekādu problēmu - arkas vietā. |
Offline | |
|
Jokeris | 17. Feb 2013, 14:40 |
#7618
|
|
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| parrunata tema 100 reizes nav janem konsole nost jajauc no motortelpas puses cikst jo izdilusi enkuri vai rotors. |
Offline | |
|
Jurchixx | 17. Feb 2013, 15:31 |
#7619
|
|
Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| kāds varbūt var ieteikt, kur nopirkt labas kvalitātes velūra paklājiņus? |
Offline | |
|
DKristaps | 18. Feb 2013, 23:05 |
#7620
|
|
Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
| Ir vajadzīga kulise priekš 530 v8 , no kādiem e34 vēl derēs ? ja kādam ir PM |
Offline | |
|