Online

Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
inferno-ex
22. Oct 2012, 20:48 #7421

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


22 Oct 2012, 20:41:42 Ositis27 rakstīja:

22 Oct 2012, 20:35:52 inferno-ex rakstīja:
Kpc nevar uzlikt visparastākās metāla trubiņas un miers?


Un cik ilgi nobraukt ar tam visparastakajam metala trubinam,itipasi musu ziemas sals un smilts sajaukuma?Tad ir jamekle cinkotas trubinas.


Nu nezinu, es vēl tikai mainīšu rīt/parīt. Čoms vot jau gadus 5 braukā ar parastām metāla. Biku aprūsējušas jau ir, bet kopūmā nav ne vainas. Vel gadus 2 izvilks stabili.
Offline
Nello
22. Oct 2012, 21:45 #7422

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


22 Oct 2012, 20:48:06 inferno-ex rakstīja:

22 Oct 2012, 20:41:42 Ositis27 rakstīja:

22 Oct 2012, 20:35:52 inferno-ex rakstīja:
Kpc nevar uzlikt visparastākās metāla trubiņas un miers?


Un cik ilgi nobraukt ar tam visparastakajam metala trubinam,itipasi musu ziemas sals un smilts sajaukuma?Tad ir jamekle cinkotas trubinas.


Nu nezinu, es vēl tikai mainīšu rīt/parīt. Čoms vot jau gadus 5 braukā ar parastām metāla. Biku aprūsējušas jau ir, bet kopūmā nav ne vainas. Vel gadus 2 izvilks stabili.

Kā tu domā tās metāla trubiņas izlocīt zem mašīnas? Kapars ir mīkstāks pa metālu,un tāpatās diezko viegli nelokās resnās trubas degvielai!
Offline
hasans
22. Oct 2012, 21:47 #7423

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Klau veči, pēc kā noteikt vai ir Nirburingas piekare vai nē?
Offline
Rock_Solid
22. Oct 2012, 21:48 #7424

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


20 Oct 2012, 20:28:00 inferno-ex rakstīja:

20 Oct 2012, 01:10:21 Rock_Solid rakstīja:
Vads ir dzelteni sarkans un iet pa tiešo uz BK, no slēdža štekera uz lielo balto štekeru 18 pinu (atrodas aiz skāļruņa pie vaditāja kreisas kājas) un tad uz BK štekera 25 pinu.

P.S. shēmas internetā ir, jāskatas BK shemas.


Līdz BK tas vads veiksmīgi aiziet, bet slēdzis nefunkcionē vsp. BK man ir beigts jau kādu laiku (visu laiku PPPP uz neapgaismota disleja), bet slēdzis tik un tā turpināja funkcionēt (slēgāt datumu, laiku, atlikušos km, patēriņu, temperatūru utt), līdz arī nomira, un vairs neko nerāda.


Pamēgini savienot to vadu ar massu, ja strādās tad vaina ir pašā slēdzī. Bet par to PPPP, parasti to rāda kad nav kodera (td, tds, 518 un 520 atrodas pašā BK; 525+ atrodas panelī) mošk vads kkāds ir atvienojies.
Offline
fubuz
22. Oct 2012, 21:53 #7425

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

pēc vin. ja nav noravēts.

What is the Nürburgring Package?
Though the Adaptive M Suspension was fitted to all 3.8-liter M5s, those produced before May of 1994 could be upgraded with the optional Nürburgring Package, named after the famous road course (and BMW proving ground) in north-west Germany. The package consisted of the following items:
-ZF Servotronic vehicle-speed sensitive power steering (also offered as an individual option)
-Thicker rear anti-roll bars (19mm on sedans, 20mm on Tourings)
-Wider 9x17-inch alloy wheels with 255/40ZR17 rear tires (already standard on the M5 Touring)
-A control switch for the Adaptive M Suspension, allowing the EDC shocks to be locked in to their firmest position.

This package was discontinued with the introduction of the six-speed E34 M5 in May of 1994, which featured the thicker rear anti-roll bars, staggered wheels (now in 18-inch form) and switchable shocks as standard equipment. However, the Servotronic steering assist remained an individual option.
Offline
hasans
22. Oct 2012, 22:04 #7426

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Skaidrs, tādu laikam ar uguni nesameklēt
Offline
fubuz
22. Oct 2012, 22:09 #7427

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

dažiem lv m5 ir/bija tā paka.
Offline
Rock_Solid
22. Oct 2012, 22:25 #7428

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


22 Oct 2012, 22:04:33 hasans rakstīja:
Skaidrs, tādu laikam ar uguni nesameklēt


Visgrūtakais būs ar stabilizatoriem, pārejo var diezgan viegli atrast.
Offline
Nello
22. Oct 2012, 22:54 #7429

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


22 Oct 2012, 20:34:20 otomars rakstīja:
abs nav tikai viens relejs

Lab,tad ko darīt,lai abs atslēgtos?
Offline
fubuz
22. Oct 2012, 23:00 #7430

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


22 Oct 2012, 22:25:16 Rock_Solid rakstīja:

22 Oct 2012, 22:04:33 hasans rakstīja:
Skaidrs, tādu laikam ar uguni nesameklēt


Visgrūtakais būs ar stabilizatoriem, pārejo var diezgan viegli atrast.


kam tur vajadzētu būt grūti? 100lvl jauns.
Offline
Nello
22. Oct 2012, 23:09 #7431

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


22 Oct 2012, 23:00:59 fubuz rakstīja:

22 Oct 2012, 22:25:16 Rock_Solid rakstīja:

22 Oct 2012, 22:04:33 hasans rakstīja:
Skaidrs, tādu laikam ar uguni nesameklēt


Visgrūtakais būs ar stabilizatoriem, pārejo var diezgan viegli atrast.


kam tur vajadzētu būt grūti? 100lvl jauns.

Derētu uzlikt TDSam tādu
Offline
7781
22. Oct 2012, 23:14 #7432

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Tur tak vēl tā poga un bla bla, lai tas viss darbotos, varētu slegāt no pilsetas uz trases režīmu. Diezvai vērts čakarēties, ka nav, ta nav, samierinies
Offline
hasans
22. Oct 2012, 23:23 #7433

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Pagaidām uz emkas stāv tikai self leveling amji. Tikai nesaprotu, ta ir ta pati Adaptive M Suspension sistēma vai nē? Jo cik M registry saka, ka tada nāca tikai uz 3.8
Offline
fubuz
22. Oct 2012, 23:32 #7434

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

iemet šeit vin un paskaties.
Offline
hasans
22. Oct 2012, 23:44 #7435

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Jap, tā self-leveling piekare ir no rūpnīcas
Offline
kars
22. Oct 2012, 23:48 #7436

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

oho nezināju šito ,pārbaudiju savējo

VIN - WBAHD11090BE59513
Type code - HD11
Type - 535I (EUR)
E series - E34 ()
Series - 5
Type - LIM
Steering - LL
Doors - 4
Engine - M30
Displacement - 3.50
Power - 155
Drive - HECK
Transmission - MECH
Colour - DELPHIN METALLIC (184)
Upholstery - (0295)
Prod.date - 1989-07-11

SPERRDIFFERENTIAL 25% - Differential lock 25%
ALARMANLAGE - Alarm system
SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH - Slide/tilt sunroof, manually operated
SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE - Sun-blind, rear
DURCHLADESYSTEM Through-loading system
MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. - Armrest, front, driver/passenger
KOPFSTUETZEN IM FOND - Headrests mechanically adjustable, rear
KLIMAANLAGE - Air conditioning
STAERKERE STROMVERSORGUNG - Reinforced power supply
RADIOVORBEREITUNG - Radio preparation
Schweiz-Ausfuehrung - Radio control Oceania
SPRACHVERSION FRANZOESISCH - Language version, French

tāpēc man franču pilnais obc + franču valoda un ādas benķi bez apsildes:salstošā_pakaļa:

[ Šo ziņu laboja kars, 22 Oct 2012, 23:52:41 ]

Offline
inferno-ex
23. Oct 2012, 05:55 #7437

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


22 Oct 2012, 21:45:30 Nello rakstīja:
Kā tu domā tās metāla trubiņas izlocīt zem mašīnas? Kapars ir mīkstāks pa metālu,un tāpatās diezko viegli nelokās resnās trubas degvielai!


Kā kā? Uzkarsē un loki tās trubiņas kaut spirālē. Nekā sarežģīta.
Offline
Vacsons
23. Oct 2012, 12:53 #7438

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 286

Braucu ar: E70 LCI, K1600GTL, KIA Ceed

Varbūt kādam vajag Thule's jumta stieņus ar turētājiem?

Pilns komplekts, kā šeit minēts:

http://www.jumtabagaznieki.lv/lv/jumta-bagaznie...s/thule-peda-369

Pabružāti, jo lietoti , bez stieņu gala vāciņiem.

Cena 20LVL PM

[ Šo ziņu laboja Vacsons, 23 Oct 2012, 12:54:00 ]

Offline
Instigater
23. Oct 2012, 14:56 #7439

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


22 Oct 2012, 23:23:00 hasans rakstīja:
Pagaidām uz emkas stāv tikai self leveling amji. Tikai nesaprotu, ta ir ta pati Adaptive M Suspension sistēma vai nē? Jo cik M registry saka, ka tada nāca tikai uz 3.8
Adaptive M nav Self-leveling. Otrā ir gandrīz visiem Touringiem un dabā tie ir ar eļļu pumpējami tikai aizmugurējie amortizatori (pienāk eļļas trubas).
Offline
Instigater
23. Oct 2012, 15:02 #7440

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


22 Oct 2012, 22:54:28 Nello rakstīja:

22 Oct 2012, 20:34:20 otomars rakstīja:
abs nav tikai viens relejs

Lab,tad ko darīt,lai abs atslēgtos?
Man vecajam '88 gada E34 šis pats atslēdzās, kad mēģināju nokurināt pakaļriepas. Pāris sekundes ABS notirkšķ un tad izmetas ABS failure lampiņa panelī. Jānobrauc kāds gabals normāli un tikai tad pēc noslāpēšanas nākošajā šķīlienā ABS atgūs sajēgu. Tā kā varētu būt labs variants startēt katru rītu ar burnout, lai to ABS izslēgtu bez releju raustīšanas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo