Autors | Ziņojums |
inferno-ex | 22. Oct 2012, 20:48 |
#7421
|
|
Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
22 Oct 2012, 20:41:42 Ositis27 rakstīja:
22 Oct 2012, 20:35:52 inferno-ex rakstīja:
Kpc nevar uzlikt visparastākās metāla trubiņas un miers?
Un cik ilgi nobraukt ar tam visparastakajam metala trubinam,itipasi musu ziemas sals un smilts sajaukuma?Tad ir jamekle cinkotas trubinas.
Nu nezinu, es vēl tikai mainīšu rīt/parīt. Čoms vot jau gadus 5 braukā ar parastām metāla. Biku aprūsējušas jau ir, bet kopūmā nav ne vainas. Vel gadus 2 izvilks stabili. |
Offline | |
|
Nello | 22. Oct 2012, 21:45 |
#7422
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
22 Oct 2012, 20:48:06 inferno-ex rakstīja:
22 Oct 2012, 20:41:42 Ositis27 rakstīja:
22 Oct 2012, 20:35:52 inferno-ex rakstīja:
Kpc nevar uzlikt visparastākās metāla trubiņas un miers?
Un cik ilgi nobraukt ar tam visparastakajam metala trubinam,itipasi musu ziemas sals un smilts sajaukuma?Tad ir jamekle cinkotas trubinas.
Nu nezinu, es vēl tikai mainīšu rīt/parīt. Čoms vot jau gadus 5 braukā ar parastām metāla. Biku aprūsējušas jau ir, bet kopūmā nav ne vainas. Vel gadus 2 izvilks stabili.
Kā tu domā tās metāla trubiņas izlocīt zem mašīnas? Kapars ir mīkstāks pa metālu,un tāpatās diezko viegli nelokās resnās trubas degvielai! |
Offline | |
|
hasans | 22. Oct 2012, 21:47 |
#7423
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Klau veči, pēc kā noteikt vai ir Nirburingas piekare vai nē? |
Offline | |
|
Rock_Solid | 22. Oct 2012, 21:48 |
#7424
|
|
Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
20 Oct 2012, 20:28:00 inferno-ex rakstīja:
20 Oct 2012, 01:10:21 Rock_Solid rakstīja:
Vads ir dzelteni sarkans un iet pa tiešo uz BK, no slēdža štekera uz lielo balto štekeru 18 pinu (atrodas aiz skāļruņa pie vaditāja kreisas kājas) un tad uz BK štekera 25 pinu.
P.S. shēmas internetā ir, jāskatas BK shemas.
Līdz BK tas vads veiksmīgi aiziet, bet slēdzis nefunkcionē vsp. BK man ir beigts jau kādu laiku (visu laiku PPPP uz neapgaismota disleja), bet slēdzis tik un tā turpināja funkcionēt (slēgāt datumu, laiku, atlikušos km, patēriņu, temperatūru utt), līdz arī nomira, un vairs neko nerāda.
Pamēgini savienot to vadu ar massu, ja strādās tad vaina ir pašā slēdzī. Bet par to PPPP, parasti to rāda kad nav kodera (td, tds, 518 un 520 atrodas pašā BK; 525+ atrodas panelī) mošk vads kkāds ir atvienojies. |
Offline | |
|
fubuz | 22. Oct 2012, 21:53 |
#7425
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
| pēc vin. ja nav noravēts.
What is the Nürburgring Package?
Though the Adaptive M Suspension was fitted to all 3.8-liter M5s, those produced before May of 1994 could be upgraded with the optional Nürburgring Package, named after the famous road course (and BMW proving ground) in north-west Germany. The package consisted of the following items:
-ZF Servotronic vehicle-speed sensitive power steering (also offered as an individual option)
-Thicker rear anti-roll bars (19mm on sedans, 20mm on Tourings)
-Wider 9x17-inch alloy wheels with 255/40ZR17 rear tires (already standard on the M5 Touring)
-A control switch for the Adaptive M Suspension, allowing the EDC shocks to be locked in to their firmest position.
This package was discontinued with the introduction of the six-speed E34 M5 in May of 1994, which featured the thicker rear anti-roll bars, staggered wheels (now in 18-inch form) and switchable shocks as standard equipment. However, the Servotronic steering assist remained an individual option. |
Offline | |
|
hasans | 22. Oct 2012, 22:04 |
#7426
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Skaidrs, tādu laikam ar uguni nesameklēt |
Offline | |
|
fubuz | 22. Oct 2012, 22:09 |
#7427
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
| dažiem lv m5 ir/bija tā paka. |
Offline | |
|
Rock_Solid | 22. Oct 2012, 22:25 |
#7428
|
|
Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: BMW E34 525i
|
22 Oct 2012, 22:04:33 hasans rakstīja:
Skaidrs, tādu laikam ar uguni nesameklēt
Visgrūtakais būs ar stabilizatoriem, pārejo var diezgan viegli atrast. |
Offline | |
|
|
Nello | 22. Oct 2012, 22:54 |
#7429
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
22 Oct 2012, 20:34:20 otomars rakstīja:
abs nav tikai viens relejs
Lab,tad ko darīt,lai abs atslēgtos? |
Offline | |
|
fubuz | 22. Oct 2012, 23:00 |
#7430
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
|
22 Oct 2012, 22:25:16 Rock_Solid rakstīja:
22 Oct 2012, 22:04:33 hasans rakstīja:
Skaidrs, tādu laikam ar uguni nesameklēt
Visgrūtakais būs ar stabilizatoriem, pārejo var diezgan viegli atrast.
kam tur vajadzētu būt grūti? 100lvl jauns. |
Offline | |
|
Nello | 22. Oct 2012, 23:09 |
#7431
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
22 Oct 2012, 23:00:59 fubuz rakstīja:
22 Oct 2012, 22:25:16 Rock_Solid rakstīja:
22 Oct 2012, 22:04:33 hasans rakstīja:
Skaidrs, tādu laikam ar uguni nesameklēt
Visgrūtakais būs ar stabilizatoriem, pārejo var diezgan viegli atrast.
kam tur vajadzētu būt grūti? 100lvl jauns.
Derētu uzlikt TDSam tādu |
Offline | |
|
7781 | 22. Oct 2012, 23:14 |
#7432
|
|
Kopš: 24. Jul 2010
Ziņojumi: 813
Braucu ar:
| Tur tak vēl tā poga un bla bla, lai tas viss darbotos, varētu slegāt no pilsetas uz trases režīmu. Diezvai vērts čakarēties, ka nav, ta nav, samierinies |
Offline | |
|
hasans | 22. Oct 2012, 23:23 |
#7433
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Pagaidām uz emkas stāv tikai self leveling amji. Tikai nesaprotu, ta ir ta pati Adaptive M Suspension sistēma vai nē? Jo cik M registry saka, ka tada nāca tikai uz 3.8 |
Offline | |
|
fubuz | 22. Oct 2012, 23:32 |
#7434
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
| iemet šeit vin un paskaties. |
Offline | |
|
hasans | 22. Oct 2012, 23:44 |
#7435
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Jap, tā self-leveling piekare ir no rūpnīcas |
Offline | |
|
kars | 22. Oct 2012, 23:48 |
#7436
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| oho nezināju šito ,pārbaudiju savējo
VIN - WBAHD11090BE59513
Type code - HD11
Type - 535I (EUR)
E series - E34 ()
Series - 5
Type - LIM
Steering - LL
Doors - 4
Engine - M30
Displacement - 3.50
Power - 155
Drive - HECK
Transmission - MECH
Colour - DELPHIN METALLIC (184)
Upholstery - (0295)
Prod.date - 1989-07-11
SPERRDIFFERENTIAL 25% - Differential lock 25%
ALARMANLAGE - Alarm system
SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH - Slide/tilt sunroof, manually operated
SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE - Sun-blind, rear
DURCHLADESYSTEM Through-loading system
MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. - Armrest, front, driver/passenger
KOPFSTUETZEN IM FOND - Headrests mechanically adjustable, rear
KLIMAANLAGE - Air conditioning
STAERKERE STROMVERSORGUNG - Reinforced power supply
RADIOVORBEREITUNG - Radio preparation
Schweiz-Ausfuehrung - Radio control Oceania
SPRACHVERSION FRANZOESISCH - Language version, French
tāpēc man franču pilnais obc + franču valoda un ādas benķi bez apsildes:salstošā_pakaļa:[ Šo ziņu laboja kars, 22 Oct 2012, 23:52:41 ] |
Offline | |
|
|
inferno-ex | 23. Oct 2012, 05:55 |
#7437
|
|
Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
22 Oct 2012, 21:45:30 Nello rakstīja:
Kā tu domā tās metāla trubiņas izlocīt zem mašīnas? Kapars ir mīkstāks pa metālu,un tāpatās diezko viegli nelokās resnās trubas degvielai!
Kā kā? Uzkarsē un loki tās trubiņas kaut spirālē. Nekā sarežģīta. |
Offline | |
|
Vacsons | 23. Oct 2012, 12:53 |
#7438
|
|
Kopš: 16. May 2002
Ziņojumi: 286
Braucu ar: E70 LCI, K1600GTL, KIA Ceed
| Varbūt kādam vajag Thule's jumta stieņus ar turētājiem?
Pilns komplekts, kā šeit minēts:
http://www.jumtabagaznieki.lv/lv/jumta-bagaznie...s/thule-peda-369
Pabružāti, jo lietoti , bez stieņu gala vāciņiem.
Cena 20LVL PM
[ Šo ziņu laboja Vacsons, 23 Oct 2012, 12:54:00 ] |
Offline | |
|
Instigater | 23. Oct 2012, 14:56 |
#7439
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
22 Oct 2012, 23:23:00 hasans rakstīja:
Pagaidām uz emkas stāv tikai self leveling amji. Tikai nesaprotu, ta ir ta pati Adaptive M Suspension sistēma vai nē? Jo cik M registry saka, ka tada nāca tikai uz 3.8
Adaptive M nav Self-leveling. Otrā ir gandrīz visiem Touringiem un dabā tie ir ar eļļu pumpējami tikai aizmugurējie amortizatori (pienāk eļļas trubas). |
Offline | |
|
Instigater | 23. Oct 2012, 15:02 |
#7440
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
22 Oct 2012, 22:54:28 Nello rakstīja:
22 Oct 2012, 20:34:20 otomars rakstīja:
abs nav tikai viens relejs
Lab,tad ko darīt,lai abs atslēgtos?
Man vecajam '88 gada E34 šis pats atslēdzās, kad mēģināju nokurināt pakaļriepas. Pāris sekundes ABS notirkšķ un tad izmetas ABS failure lampiņa panelī. Jānobrauc kāds gabals normāli un tikai tad pēc noslāpēšanas nākošajā šķīlienā ABS atgūs sajēgu. Tā kā varētu būt labs variants startēt katru rītu ar burnout, lai to ABS izslēgtu bez releju raustīšanas. |
Offline | |
|