Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Jonix
20. Mar 2013, 15:35 #701

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Eļļas sūkņa problēma ir līdz 2007. gadam, pēc tam viss ir uzlabots.
Eļļas sūkņa remkomplektus kā oriģināldaļas vairs netrigro (ķēdi), bet ebay un pie vairākiem detaļu piegādātājiem ir atrodami normāli komplekti.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
20. Mar 2013, 15:37 #702

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


20 Mar 2013, 14:53:52 walder rakstīja:
Vienkārši skatos, ka tirgū ir 2007-2010 gada pasāti ar 2 veida dīzeļiem, kuriem ir atšķirīga jauda 140 un 170. Esmu braucis ar 170zs versiju, kas it kā normāli kustēja uz priekšu un patēriņš arī bija normāls. Jautājums bija vei tie 170zs varianta dīzeļi ir tehniski labāk uztaisīti un nebirst sprauslas utt. ?
Ja dzinēja kods ir ar 4 burtiem, tie ir CR dzinēji, kuriem pagaidām sprauslas masveidā nemirst (atšķirībā no PD) :
CR arī griezes moments un ekonomija ir potenciāli labāks.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Kaross
20. Mar 2013, 16:20 #703

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Mar 2013, 14:53:52 walder rakstīja:
Vienkārši skatos, ka tirgū ir 2007-2010 gada pasāti ar 2 veida dīzeļiem, kuriem ir atšķirīga jauda 140 un 170. Esmu braucis ar 170zs versiju, kas it kā normāli kustēja uz priekšu un patēriņš arī bija normāls. Jautājums bija vei tie 170zs varianta dīzeļi ir tehniski labāk uztaisīti un nebirst sprauslas utt. ?


Ja 2007.gada, tad 140 un 170zs dzinēji praktiski identiski. Pāris apkarināmie apgregāti atšķiras, bet tie nav plusi par labu vienam vai otram dzinējam. no ekspluatācijas viedokļa identiski.

pēc 2008.gada ir Common rail.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
viesulis
20. Mar 2013, 17:43 #704

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


18 Mar 2013, 09:30:47 Kaross rakstīja:
Škoda kā jau škoda. Tas pats Volkswagen. detaļas salīdzinoši lētas. Dzinēji identiski. Konkrētājā gadījumā ar Siemens vadību un Siemens pjezo sprauslām, kuras šeit jau daudzkārtīgi pieminētas.
Konkrēti es neesmu redzējis, bet zinu vismaz 3 dzinējus ar lūzušām kloķvārpstām. Kādi iemesli tā arī nav noskaidrots. Pilnīgam standarta auto.


Man darba vienam Caddy parluza klokene, to izskaidroja ar to, ka vienmasas spararats un lielaka vibracija. Metala nogurums n shit.
Offline
shirminieks
20. Mar 2013, 19:13 #705

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1716

Braucu ar: 81

Ko tauta var pastāstīt par A4 B6 3.0i quattro?


Problēmas/salīdzinājums ar e46?
Offline
Pivot
20. Mar 2013, 19:27 #706

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: vī eits


20 Mar 2013, 19:13:21 shirminieks rakstīja:
Ko tauta var pastāstīt par A4 B6 3.0i quattro?


Problēmas/salīdzinājums ar e46?


Reku bija diskusija Audi 2.8i un 3.0i

Ja kas, man ir (sievas auto) varu pat padomāt par pārdošanu...

[ Šo ziņu laboja Pivot, 20 Mar 2013, 19:29:49 ]

Offline
karlsonss
20. Mar 2013, 19:29 #707

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

kur tos fabrikas atsaukumus var redzeet?
Offline
ozo
29. Mar 2013, 20:58 #708

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18927

Braucu ar: Braucu ar

Ir problēma.
Auto- VW Bora 1.9TDI PD dzinējs.
Šodien braucot, paātrinoties no 90kmh pēkšņi bija "pššššš" un auto sāka raustīties.
Iedarbināt var, eļļu nekur nespiež garām, bet pat ļoti mierīgi uzsākot braukt auto raustās un nevar ieskrieties
Turbīna
Offline
dainiiz
29. Mar 2013, 21:01 #709

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


29 Mar 2013, 20:58:48 ozo rakstīja:
Ir problēma.
Auto- VW Bora 1.9TDI PD dzinējs.
Šodien braucot, paātrinoties no 90kmh pēkšņi bija "pššššš" un auto sāka raustīties.
Iedarbināt var, eļļu nekur nespiež garām, bet pat ļoti mierīgi uzsākot braukt auto raustās un nevar ieskrieties
Turbīna


Intercoolers kaada truba nost vai pliisusi, gaazeejot psssss arii ir un vai masiina duumo?
Offline
uldens1
29. Mar 2013, 21:02 #710

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:


29 Mar 2013, 20:58:48 ozo rakstīja:
Ir problēma.
Auto- VW Bora 1.9TDI PD dzinējs.
Šodien braucot, paātrinoties no 90kmh pēkšņi bija "pššššš" un auto sāka raustīties.
Iedarbināt var, eļļu nekur nespiež garām, bet pat ļoti mierīgi uzsākot braukt auto raustās un nevar ieskrieties
Turbīna
turbo spiediena noplude,skaties vai kada truba nav pušu vai nolekusi no fiksacijas
Offline
ozo
29. Mar 2013, 21:10 #711

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18927

Braucu ar: Braucu ar

No coolera truba jau 1x bija nost, tad bija savādāka skaņa un neraustijās mašīna. Tagad auto raustās, knapi kustās, bet jā- tukšgaitā gāzējot ir atkal šņākšana.
Offline
dainiiz
29. Mar 2013, 22:39 #712

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


29 Mar 2013, 21:10:43 ozo rakstīja:
No coolera truba jau 1x bija nost, tad bija savādāka skaņa un neraustijās mašīna. Tagad auto raustās, knapi kustās, bet jā- tukšgaitā gāzējot ir atkal šņākšana.


Coolers babaaaaaah moska) ja turbiinai buutu beigas tad tomeer parasti ir uzreiz druuma duumosana.

Ja vizuaali neko atrast nevar tad nonem filtra kasti uztaisi vaaku ar kuru nosprostot ienakosho gaisu kolektooraa un tajaa iemontee piemeeram ventiii, uepiut gaisu un uzreiz buus skaidrs kas par desam
Offline
karlsonss
29. Mar 2013, 22:43 #713

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

vwfan
golf 7 1.6tdi bluemotion 3.7l degvielas norma
Offline
RolandsK
30. Mar 2013, 18:51 #714

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3546

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Ja vari atļauties, tad labāk Skoda Octavia - skaistāka un plašāka
Offline
LINIS
30. Mar 2013, 18:58 #715

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:

Labāk octavia rs lai ņem, tam rapīdam ar tiem 85zs tak vispār nav paātrinājuma, ja vēl pilns auto viņš pret kalnu ir spējīgs pakustēt
Offline
karlsonss
30. Mar 2013, 18:59 #716

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

pirmo reizi vwfanu lasiet?
Offline
LINIS
30. Mar 2013, 19:08 #717

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:

Nu ir lasīts Bet 85zs jau paliek smieklīgi Nu varbūt pilsētā vēl ir ok, bet ko ar tādu uz šosejas lai dara
Tad jau labāk pataupīt tos 14k euro un paņemt šādu
Links
Offline
LINIS
30. Mar 2013, 19:24 #718

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:

Vai tad tam 1.2 tfsi nav 105zs Tikko palasīju to reklāmrakstu, bet nekur neatradu versiju ar 85zs..
Vai arī Tu taisies pasūtīt special vwfan edišen ar samazinātu zs daudzumu
Offline
uldens1
30. Mar 2013, 19:27 #719

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:

moska tie ir 85kw
Offline
uhhm
30. Mar 2013, 19:30 #720

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 673

Braucu ar: +35 bez jumta

kā var sapņot par škodu

ps. tev vajag īstu mašīnu, kas būtu chevy.

[ Šo ziņu laboja uhhm, 30 Mar 2013, 19:32:09 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo