Online
Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Eļļas sūkņa problēma ir līdz 2007. gadam, pēc tam viss ir uzlabots.
Eļļas sūkņa remkomplektus kā oriģināldaļas vairs netrigro (ķēdi), bet ebay un pie vairākiem detaļu piegādātājiem ir atrodami normāli komplekti.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
20 Mar 2013, 14:53:52 walder rakstīja:
Vienkārši skatos, ka tirgū ir 2007-2010 gada pasāti ar 2 veida dīzeļiem, kuriem ir atšķirīga jauda 140 un 170. Esmu braucis ar 170zs versiju, kas it kā normāli kustēja uz priekšu un patēriņš arī bija normāls. Jautājums bija vei tie 170zs varianta dīzeļi ir tehniski labāk uztaisīti un nebirst sprauslas utt. ?
Ja dzinēja kods ir ar 4 burtiem, tie ir CR dzinēji, kuriem pagaidām sprauslas masveidā nemirst (atšķirībā no PD) :
CR arī griezes moments un ekonomija ir potenciāli labāks.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
20 Mar 2013, 14:53:52 walder rakstīja:
Vienkārši skatos, ka tirgū ir 2007-2010 gada pasāti ar 2 veida dīzeļiem, kuriem ir atšķirīga jauda 140 un 170. Esmu braucis ar 170zs versiju, kas it kā normāli kustēja uz priekšu un patēriņš arī bija normāls. Jautājums bija vei tie 170zs varianta dīzeļi ir tehniski labāk uztaisīti un nebirst sprauslas utt. ?
Ja 2007.gada, tad 140 un 170zs dzinēji praktiski identiski. Pāris apkarināmie apgregāti atšķiras, bet tie nav plusi par labu vienam vai otram dzinējam. no ekspluatācijas viedokļa identiski.
pēc 2008.gada ir Common rail.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
18 Mar 2013, 09:30:47 Kaross rakstīja:
Škoda kā jau škoda. Tas pats Volkswagen. detaļas salīdzinoši lētas. Dzinēji identiski. Konkrētājā gadījumā ar Siemens vadību un Siemens pjezo sprauslām, kuras šeit jau daudzkārtīgi pieminētas.
Konkrēti es neesmu redzējis, bet zinu vismaz 3 dzinējus ar lūzušām kloķvārpstām. Kādi iemesli tā arī nav noskaidrots. Pilnīgam standarta auto.
Man darba vienam Caddy parluza klokene, to izskaidroja ar to, ka vienmasas spararats un lielaka vibracija. Metala nogurums n shit. | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1716
Braucu ar: 81
| Ko tauta var pastāstīt par A4 B6 3.0i quattro?
Problēmas/salīdzinājums ar e46? | Offline | | |
Pivot | | Kopš: 22. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 140
Braucu ar: vī eits
|
20 Mar 2013, 19:13:21 shirminieks rakstīja:
Ko tauta var pastāstīt par A4 B6 3.0i quattro?
Problēmas/salīdzinājums ar e46?
Reku bija diskusija Audi 2.8i un 3.0i
Ja kas, man ir (sievas auto) varu pat padomāt par pārdošanu...[ Šo ziņu laboja Pivot, 20 Mar 2013, 19:29:49 ] | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| kur tos fabrikas atsaukumus var redzeet? | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18927
Braucu ar: Braucu ar
| Ir problēma.
Auto- VW Bora 1.9TDI PD dzinējs.
Šodien braucot, paātrinoties no 90kmh pēkšņi bija "pššššš" un auto sāka raustīties.
Iedarbināt var, eļļu nekur nespiež garām, bet pat ļoti mierīgi uzsākot braukt auto raustās un nevar ieskrieties
Turbīna | Offline | | |
|
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
29 Mar 2013, 20:58:48 ozo rakstīja:
Ir problēma.
Auto- VW Bora 1.9TDI PD dzinējs.
Šodien braucot, paātrinoties no 90kmh pēkšņi bija "pššššš" un auto sāka raustīties.
Iedarbināt var, eļļu nekur nespiež garām, bet pat ļoti mierīgi uzsākot braukt auto raustās un nevar ieskrieties
Turbīna
Intercoolers kaada truba nost vai pliisusi, gaazeejot psssss arii ir un vai masiina duumo? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
29 Mar 2013, 20:58:48 ozo rakstīja:
Ir problēma.
Auto- VW Bora 1.9TDI PD dzinējs.
Šodien braucot, paātrinoties no 90kmh pēkšņi bija "pššššš" un auto sāka raustīties.
Iedarbināt var, eļļu nekur nespiež garām, bet pat ļoti mierīgi uzsākot braukt auto raustās un nevar ieskrieties
Turbīna
turbo spiediena noplude,skaties vai kada truba nav pušu vai nolekusi no fiksacijas | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18927
Braucu ar: Braucu ar
| No coolera truba jau 1x bija nost, tad bija savādāka skaņa un neraustijās mašīna. Tagad auto raustās, knapi kustās, bet jā- tukšgaitā gāzējot ir atkal šņākšana. | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
29 Mar 2013, 21:10:43 ozo rakstīja:
No coolera truba jau 1x bija nost, tad bija savādāka skaņa un neraustijās mašīna. Tagad auto raustās, knapi kustās, bet jā- tukšgaitā gāzējot ir atkal šņākšana.
Coolers babaaaaaah moska) ja turbiinai buutu beigas tad tomeer parasti ir uzreiz druuma duumosana.
Ja vizuaali neko atrast nevar tad nonem filtra kasti uztaisi vaaku ar kuru nosprostot ienakosho gaisu kolektooraa un tajaa iemontee piemeeram ventiii, uepiut gaisu un uzreiz buus skaidrs kas par desam | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| vwfan
golf 7 1.6tdi bluemotion 3.7l degvielas norma | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3546
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Ja vari atļauties, tad labāk Skoda Octavia - skaistāka un plašāka | Offline | | |
LINIS | | Kopš: 10. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2172
Braucu ar:
| Labāk octavia rs lai ņem, tam rapīdam ar tiem 85zs tak vispār nav paātrinājuma, ja vēl pilns auto viņš pret kalnu ir spējīgs pakustēt | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| pirmo reizi vwfanu lasiet?
| Offline | | |
|
LINIS | | Kopš: 10. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2172
Braucu ar:
| Nu ir lasīts Bet 85zs jau paliek smieklīgi Nu varbūt pilsētā vēl ir ok, bet ko ar tādu uz šosejas lai dara
Tad jau labāk pataupīt tos 14k euro un paņemt šādu
Links | Offline | | |
LINIS | | Kopš: 10. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2172
Braucu ar:
| Vai tad tam 1.2 tfsi nav 105zs Tikko palasīju to reklāmrakstu, bet nekur neatradu versiju ar 85zs..
Vai arī Tu taisies pasūtīt special vwfan edišen ar samazinātu zs daudzumu
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
| moska tie ir 85kw | Offline | | |
uhhm | | Kopš: 21. Dec 2007
Ziņojumi: 673
Braucu ar: +35 bez jumta
| kā var sapņot par škodu
ps. tev vajag īstu mašīnu, kas būtu chevy.
[ Šo ziņu laboja uhhm, 30 Mar 2013, 19:32:09 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|