Online
Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Atsauc visa VW grupa, tātad arī Audi, Seat, Skoda
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
biff | | Kopš: 29. Sep 2006
Ziņojumi: 66
Braucu ar:
|
18 Mar 2013, 12:03:38 Jonix rakstīja:
Atsauc visa VW grupa, tātad arī Audi, Seat, Skoda
Man vairāk interesē kas ar Mitsubishi. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Mitsu nebija siemens, kam nav atsaukums.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
maarchav | | Kopš: 03. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: 29
| Pēc sprauslu maiņas auto slāpst nost un grūti piedarbināt. VW centrs saka, ka jaunās sprauslas nesadzīvo ar vadības bloka uzlabojumiem, par ko dzirdu pirmo reizi. Tātad, kas var atjaunot vadības bloku sākotnējos parametros?!?!?! | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Varu atjaunot!
Tikai tur 100% nav problēma.
Ja nu vienīgi kaut kāds pilnīgi/galīgi greizs ebay čips. Un vispār viņi paši var ielikt standarta programmu. Jaunāko update.[ Šo ziņu laboja Kaross, 20 Mar 2013, 11:55:24 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| VW centram nevajadzētu būt problēmām atjaunināt vadības bloku uz jaunāko programmatūru.
Ja ne, es arī to varu.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
maarchav | | Kopš: 03. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: 29
| Ļoti grūti komentēt, kas tur ir ielkts, jo pats neko neesmu ne licis, ne uzlabojis. Auto īpašumā jau ir 2.5 gadus. Problēma sākās uzreiz pēc sprauslu maiņas, ko veica pa garantiju, kas šeit tika iepriekš aprunāta.
Servis pieņēmējs teica, ka it kā nevarot viņi veikt vadības blokas atjaunošanu uz sākotnējiem parametriem.
Cik sapratu, nekādi čipi tur nav uzstādīti, vnk ir izmainīts vadības bloks.
Šodien viņi padarbosies, ja slēdziens paliks nemainīgs, tad braukšu pie kāda no Jums ciemos. | Offline | | |
kasp | | Kopš: 28. Aug 2002
Ziņojumi: 832
Braucu ar:
| es tavā vietā principa pēc spiestu servi, lai tie luņi visu izdara līdz galam kā vajag, nevis kā sanāca, jo redz manuāļa vietā kamasutra iepirkuši :rtfm:
20 Mar 2013, 12:03:39 maarchav rakstīja:
Ļoti grūti komentēt, kas tur ir ielkts, jo pats neko neesmu ne licis, ne uzlabojis. Auto īpašumā jau ir 2.5 gadus. Problēma sākās uzreiz pēc sprauslu maiņas, ko veica pa garantiju, kas šeit tika iepriekš aprunāta.
Servis pieņēmējs teica, ka it kā nevarot viņi veikt vadības blokas atjaunošanu uz sākotnējiem parametriem.
Cik sapratu, nekādi čipi tur nav uzstādīti, vnk ir izmainīts vadības bloks.
Šodien viņi padarbosies, ja slēdziens paliks nemainīgs, tad braukšu pie kāda no Jums ciemos.
| Offline | | |
|
Kit | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 409
Braucu ar:
|
18 Mar 2013, 09:30:47 Kaross rakstīja:
Škoda kā jau škoda. Tas pats Volkswagen. detaļas salīdzinoši lētas. Dzinēji identiski. Konkrētājā gadījumā ar Siemens vadību un Siemens pjezo sprauslām, kuras šeit jau daudzkārtīgi pieminētas.
Konkrēti es neesmu redzējis, bet zinu vismaz 3 dzinējus ar lūzušām kloķvārpstām. Kādi iemesli tā arī nav noskaidrots. Pilnīgam standarta auto.
Dizela RS Octai ar 170HP ari ir sitie Siemens sprauslas? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| augstāk ir runa tieši par dīzeli. un tikai dīzelim ir Siemens sprauslas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kit | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 409
Braucu ar:
|
20 Mar 2013, 13:53:19 Kaross rakstīja:
augstāk ir runa tieši par dīzeli. un tikai dīzelim ir Siemens sprauslas.
To es sapratu Es domaju dzinejam ar 170HP nevis 140Hp
Paldies par atbildi! | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| nu bet augstāk arī bija runa par RS škodu un RS škodas ir tikai 170zs versijas. Nav tādu 140zs RS Škodu.
RS ir vai nu ar Siemens vai Common rail gadījumā =
Bosch.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
walder | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8576
Braucu ar: 7 seat MPV
| tiem VW 170zs dīzeļiem arī visādas problēmas vai tie labāki? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Par ko labāki? Ar ko salīdzini?
Škoda, VW, Seat ir viens koncerns ar identiskiem dzinējiem.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
20 Mar 2013, 12:03:39 maarchav rakstīja:
Ļoti grūti komentēt, kas tur ir ielkts, jo pats neko neesmu ne licis, ne uzlabojis. Auto īpašumā jau ir 2.5 gadus. Problēma sākās uzreiz pēc sprauslu maiņas, ko veica pa garantiju, kas šeit tika iepriekš aprunāta.
Servis pieņēmējs teica, ka it kā nevarot viņi veikt vadības blokas atjaunošanu uz sākotnējiem parametriem.
Cik sapratu, nekādi čipi tur nav uzstādīti, vnk ir izmainīts vadības bloks.
Šodien viņi padarbosies, ja slēdziens paliks nemainīgs, tad braukšu pie kāda no Jums ciemos.
Pajautā viņiem info kādam vadības blokam ir jābūt, lai nav jāzaudē laiks un jāzīlē kafijas biezumos.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
20 Mar 2013, 14:28:06 walder rakstīja:
tiem VW 170zs dīzeļiem arī visādas problēmas vai tie labāki?
Ja domāji CR un PD dzinēju atšķirībām - CR dzinēji konstruktīvi ir labāki par PD.
PD problēmu ir krietni vairāk, tomēr CR pagaidām nav arī tik nobraukti.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
walder | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8576
Braucu ar: 7 seat MPV
| Vienkārši skatos, ka tirgū ir 2007-2010 gada pasāti ar 2 veida dīzeļiem, kuriem ir atšķirīga jauda 140 un 170. Esmu braucis ar 170zs versiju, kas it kā normāli kustēja uz priekšu un patēriņš arī bija normāls. Jautājums bija vei tie 170zs varianta dīzeļi ir tehniski labāk uztaisīti un nebirst sprauslas utt. ? | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Labāk pastāstiet, kas tur ir par problēmu ar eļļas sūkņiem šiem dranduļetiem. Man te pēdējā laikā jau vairāki ir raudājuši, ka ir jāpērk jauns un maksā daudzus latus.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
maarchav | | Kopš: 03. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: 29
|
Pajautā viņiem info kādam vadības blokam ir jābūt, lai nav jāzaudē laiks un jāzīlē kafijas biezumos.
Ok | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
20 Mar 2013, 14:55:50 Puce rakstīja:
Labāk pastāstiet, kas tur ir par problēmu ar eļļas sūkņiem šiem dranduļetiem. Man te pēdējā laikā jau vairāki ir raudājuši, ka ir jāpērk jauns un maksā daudzus latus.
liku vienam audi jaunu sukni maksaja 56ls,tik neatceros kads motors bij,benzins vai dizels. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|