Online
Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
michals1 | 03. Oct 2024, 05:52 |
#6341
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2029
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Vīri, et kas ar Teslu model 3?
Viss ir tik slikti,ka jāskatās visādu aziātu gludekļu virzienā??? | Offline | | |
barney | 03. Oct 2024, 10:12 |
#6342
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 501
Braucu ar: i3 & Subaru
|
03 Oct 2024, 00:18:49 @Mizx rakstīja:
02 Oct 2024, 23:59:48 @bum_bumz rakstīja:
02 Oct 2024, 23:15:19 @Mizx rakstīja:
Par auto cenu veidošanos jāatceras, ka daļa samaksātās auto vērtības ir par "datubāzi", par to, ka vēlāk jebkurā laikā varēs atrast jebkuru detaļu un to pasūtīt. Visi zina, ka ir autoražotāji, kam datubāzes ir labas un ir, kam detaļas atrodamas tikai ar problēmām. Pirms kādiem gadiem Mercedes pateica — 1/3 auto vērtības jūs samaksājat par fona datubāzes un attiecīgas noliktavas nomenklatūras uzturēšanu. Paņemam kādu ķīniešu EV, saprotam, ka uzņēmums ir faktiski tikko radies, datubāzes nav, kā ar to strādāt nav skaidrs, cik kas izmaksā nav skaidrs un kā būs pasūtāmas detaļas arī var nebūt skaidrs. Nometot 1/3 daļu cenas autoražotājiem ar pieredzi industrijā izrādās, ka ķīnas EV nemaz nav tik konkurētspējīgi, vienkārši viss ietaupījums ir uz servisa iespējām ilgtermiņā. Un tad jau sākas analizēšana cik tie auto ir zaļi, ja "viena releja" dēļ var nākties utilizēt visu auto.
Par zaļumu vairs nerunāsim, visur viņi ir caurkrituši vēlēšanās, grēta pāris x pasēdējusi pie pogainajiem jeb persona non grata
Runājot par EV, ķīniešiem u.c. aziātiem kāreiz ir datubāze. Pa normālām cenām Oļegs un Gints metinās bačas un pārprogrammēs. MB u.c. oficiālie dīleri būs ilgi un dārgi
Neesmu skaitījis, bet aprīkojums stāvdrāžu remontam izmaksā mazāk kā powera minimālā
Kontrolieru čipi pārdzīvo vairākas auto paaudzes.
Reku 2000.g. vešenes kontrolieris https://www.aliexpress.com/item/100500475960124...%7Cquery_from%3A
Man ir mazliet cita informācija. Un šis šobrīd stipri bojā ķīnas iespējas. Šobrīd ir dots pagarinājums uz gadu, jo citādi pārāk daudz iekārtu un to elementu nespēj iziet kiberdrošības pārbaudes. Pirms mēneša biju konferencē Minhenē tieši par šo tematu saistībā ar ķīnas EV. Eiropas tirgū. Visu viņi neizlabos un vecas lietas arī ne, drošas daļu datubāzes šim nav, citādi jau būtu iesnieguši.
Man šķiet, ka tādi ķīnieši vispār norauj pilnīgu error paskatoties uz EU compliance prasībām. Par kiberdrošības prasībām ražošanas sektoram es neko daudz nezinu, bet pieļauju, ka tur ir kaut kāds atvasinājums no finanšu sektoram piemērotā DORA, NIS2, kas jau vietējiem sagādā dažādus izaicinājumus. Tad vēl ir ESG reportings, kad ķīniešiem vispār varētu būt kaut kas neizprotams | Offline | | |
RZZ | 04. Oct 2024, 17:20 |
#6343
|
| Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
| Kādam ir bijusi darīšana vai zināšanas par / ar Audi Q7 2020+ hybrīdiem,benzīne/elektrība.
Interesē problēmas vai ir/nav? līdz 150tkm vairāk netaisos braukt.
Kas notiek ar mazajām baterijām, cik kalpo, ja tiek katru dienu lādētas un izlādētas.
Patēriņi. Šaujat ārā visu ko zinat, ja zinat, paldies. | Offline | | |
kkas | 04. Oct 2024, 17:40 |
#6344
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9250
Braucu ar: zviedru ledusskapi
| par konkrēto nezinu. Plugin hibrīdiem un hibrīdiem auto kā tādiem baterijas principā ir bezproblēmu. Invertors, ģenerātors, siltumsūknis, utml. moduļi ap bateriju var sagādāt problēmas krietni pirms baterija būs degradējusies.
| Offline | | |
RZZ | 04. Oct 2024, 17:45 |
#6345
|
| Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
|
04 Oct 2024, 17:20:42 @RZZ rakstīja:
Kādam ir bijusi darīšana vai zināšanas par / ar Audi Q7 2020+ hybrīdiem,benzīne/elektrība.
Interesē problēmas vai ir/nav? līdz 150tkm vairāk netaisos braukt.
Kas notiek ar mazajām baterijām, cik kalpo, ja tiek katru dienu lādētas un izlādētas.
Patēriņi. Šaujat ārā visu ko zinat, ja zinat, paldies.
Otrs variants ko izskatu, X5 2020 + plug ins | Offline | | |
builis | 06. Oct 2024, 07:44 |
#6346
|
| Kopš: 03. Jan 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 126
Braucu ar:
| Kā ar auto iegādi no Norvēģijas? Skatos, ka tur var atrast elektromobīļus par labām naudiņām. Saprotu, ka vairs tik izdevīgi nesanāk pēc 10% muitas un 21% pvn nodokļu nomaksas. Piemēram, ja pats strādā NOR, tad arī jāmaksā LV nodokļi, ja gribi LV numurus? | Offline | | |
JDS | 06. Oct 2024, 10:53 |
#6347
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10944
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
06 Oct 2024, 07:44:23 @builis rakstīja:
Kā ar auto iegādi no Norvēģijas? Skatos, ka tur var atrast elektromobīļus par labām naudiņām. Saprotu, ka vairs tik izdevīgi nesanāk pēc 10% muitas un 21% pvn nodokļu nomaksas. Piemēram, ja pats strādā NOR, tad arī jāmaksā LV nodokļi, ja gribi LV numurus?
Jaa, ja gribi registreet Latvijaa. Ievedmuita un pvn jaamaksaa ir bijis vislaik, nekas jau nav mainiijies.
Kaa arii ar LV numuriem ilgi pa Norgi nepabraukaasi. Lai Lafters palabo. Vinsh maacees izstaastiit preciizi.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|