Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
smudo
29. Aug 2024, 16:56 #6221

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3595

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX


29 Aug 2024, 16:27:00 @Marex_FF6 rakstīja:

29 Aug 2024, 14:49:15 @treshaa_josla rakstīja:

29 Aug 2024, 13:31:50 @Fandulis rakstīja:
Kāds jums patēriņš, ja nav noslēpums
Zinu, ka postēja kāds, intereses pēc.
17093 km nobraukti, 3640 kv, Y


Hailands
no 12/04 līdz šai dienai - 139 dienās nobraukti 20.000 km
iztērēti 2929 kwh
Vidējais 146

~~~~~~~

Vairāki haispīd eirotripi un pa vietām nopietni zibināts, ir tērēts uz prekondišening un tā Piekabes gan vēl neesmu vilcis ))
Superčārdžerots 56 % (Akrapolē neesmu bijis vismaz 2 mēnešus, ja kādam tas ir svarīgi)))
Kopā app rāda, ka iztērēti 700 €, t.i 3.5 €/100
Bet tas noteikti nav precīzi

Katrā ziņā mašīna ir axujenna efektīva

~~~~~~~~~~~~~

Par apdrošināšanu
Kā var nesaprast, ka tantei Bauskā (tm) būs cits tarifs, nekā 20 gadus vecam jauneklim no Rygas ar 5 avārijām kontā

Par iepriekšējo Mod3 4 gadu laikā kopā prēmijās samaksāju ~ 6k. 0 pretī
Joprojām prēmiju dīrā besīgi lielu


146 izklausās gana neticami, ja tu rēķini km pret uzlādētajiem.... 146 kā patēriņš ko rāda vidējo varētu būt. Preconditionings, kas ziemā noēd dafiga, neiet vidējā patēriņā, bet tikai uzlādētajā...


Tas visdrīzāk ir borta rādījums braukšanai. Ja ierēķina lādēšanas zudumus un preconditioning, tad ir pilnais reālais patēriņš. Čomam februārī kompis ap 22kWh rādīja, bet pēc skaitītāja (lādēja tikai mājās) ap 35kWh reālais bija. Bet nu tā vairāk tāda matu skaldīšana.
Offline
treshaa_josla
29. Aug 2024, 16:58 #6222

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 413

Braucu ar:


29 Aug 2024, 16:27:00 @Marex_FF6 rakstīja:

29 Aug 2024, 14:49:15 @treshaa_josla rakstīja:

29 Aug 2024, 13:31:50 @Fandulis rakstīja:
Kāds jums patēriņš, ja nav noslēpums
Zinu, ka postēja kāds, intereses pēc.
17093 km nobraukti, 3640 kv, Y


Hailands
no 12/04 līdz šai dienai - 139 dienās nobraukti 20.000 km
iztērēti 2929 kwh
Vidējais 146

~~~~~~~

Vairāki haispīd eirotripi un pa vietām nopietni zibināts, ir tērēts uz prekondišening un tā Piekabes gan vēl neesmu vilcis ))
Superčārdžerots 56 % (Akrapolē neesmu bijis vismaz 2 mēnešus, ja kādam tas ir svarīgi)))
Kopā app rāda, ka iztērēti 700 €, t.i 3.5 €/100
Bet tas noteikti nav precīzi

Katrā ziņā mašīna ir axujenna efektīva

~~~~~~~~~~~~~

Par apdrošināšanu
Kā var nesaprast, ka tantei Bauskā (tm) būs cits tarifs, nekā 20 gadus vecam jauneklim no Rygas ar 5 avārijām kontā

Par iepriekšējo Mod3 4 gadu laikā kopā prēmijās samaksāju ~ 6k. 0 pretī
Joprojām prēmiju dīrā besīgi lielu


146 izklausās gana neticami, ja tu rēķini km pret uzlādētajiem.... 146 kā patēriņš ko rāda vidējo varētu būt. Preconditionings, kas ziemā noēd dafiga, neiet vidējā patēriņā, bet tikai uzlādētajā...



Es neko nerēķinu, es nolasu no ekrāna



1. tur nav lādes zudumi
2. tā mašīna ziemu vēl nav redzējusi
Offline
treshaa_josla
29. Aug 2024, 17:01 #6223

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 413

Braucu ar:


29 Aug 2024, 16:56:07 @smudo rakstīja:

Tas visdrīzāk ir borta rādījums braukšanai. Ja ierēķina lādēšanas zudumus un preconditioning, tad ir pilnais reālais patēriņš. Čomam februārī kompis ap 22kWh rādīja, bet pēc skaitītāja (lādēja tikai mājās) ap 35kWh reālais bija. Bet nu tā vairāk tāda matu skaldīšana.


Ja skaldām matus
Bačas prekondišens iet iekšā mašīnas rādijumā.
Offline
smudo
29. Aug 2024, 17:18 #6224

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3595

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX


29 Aug 2024, 17:01:35 @treshaa_josla rakstīja:

29 Aug 2024, 16:56:07 @smudo rakstīja:

Tas visdrīzāk ir borta rādījums braukšanai. Ja ierēķina lādēšanas zudumus un preconditioning, tad ir pilnais reālais patēriņš. Čomam februārī kompis ap 22kWh rādīja, bet pēc skaitītāja (lādēja tikai mājās) ap 35kWh reālais bija. Bet nu tā vairāk tāda matu skaldīšana.


Ja skaldām matus
Bačas prekondišens iet iekšā mašīnas rādijumā.


Nestrīdēšos - tas bija pāris gadus vecam Model 3 SR. Pirms braukšanas ziemā tika uzsildīta baterija un salons, jo auto stāvēja pagalmā.
Offline
Marex_FF6
29. Aug 2024, 17:35 #6225

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5333

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


29 Aug 2024, 16:58:15 @treshaa_josla rakstīja:

29 Aug 2024, 16:27:00 @Marex_FF6 rakstīja:

29 Aug 2024, 14:49:15 @treshaa_josla rakstīja:

29 Aug 2024, 13:31:50 @Fandulis rakstīja:
Kāds jums patēriņš, ja nav noslēpums
Zinu, ka postēja kāds, intereses pēc.
17093 km nobraukti, 3640 kv, Y


Hailands
no 12/04 līdz šai dienai - 139 dienās nobraukti 20.000 km
iztērēti 2929 kwh
Vidējais 146

~~~~~~~

Vairāki haispīd eirotripi un pa vietām nopietni zibināts, ir tērēts uz prekondišening un tā Piekabes gan vēl neesmu vilcis ))
Superčārdžerots 56 % (Akrapolē neesmu bijis vismaz 2 mēnešus, ja kādam tas ir svarīgi)))
Kopā app rāda, ka iztērēti 700 €, t.i 3.5 €/100
Bet tas noteikti nav precīzi

Katrā ziņā mašīna ir axujenna efektīva

~~~~~~~~~~~~~

Par apdrošināšanu
Kā var nesaprast, ka tantei Bauskā (tm) būs cits tarifs, nekā 20 gadus vecam jauneklim no Rygas ar 5 avārijām kontā

Par iepriekšējo Mod3 4 gadu laikā kopā prēmijās samaksāju ~ 6k. 0 pretī
Joprojām prēmiju dīrā besīgi lielu


146 izklausās gana neticami, ja tu rēķini km pret uzlādētajiem.... 146 kā patēriņš ko rāda vidējo varētu būt. Preconditionings, kas ziemā noēd dafiga, neiet vidējā patēriņā, bet tikai uzlādētajā...



Es neko nerēķinu, es nolasu no ekrāna



1. tur nav lādes zudumi
2. tā mašīna ziemu vēl nav redzējusi


Šis rādītājs ir skaidrs un tas ir patēriņš. Tas ko gribu teikt, ka aplikācijā parādās uzlādētais, kas neakritīs ar patēriņu, dēļ standby preconditioning utt. Ja tā ir tikai vasara, bazara nav, 146 ir norm Highlandam
Kas atšķiras, piem no iekšdedzes dzinējiem, ev preconditioning neiet patēriņa aprēķinā, iekšdedzei iet, līdz ar to rādītāji īsti nav salīdzināmi, bet ok ok, tā jau matu skaldīšana, sapratu....
Offline
Fandulis
29. Aug 2024, 18:06 #6226

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13253

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Es taču nejautāju cik varētu maksāt kaut kādam pajolam kuram divas reizes atņemtas tiesības, bet cik jums maksā kasko. Tiešām tik grūti uztvert?
Neko tas nemaina, ja jums kasko 3k gadā, bet ja ir labs piedāvājums, tad gan. Bet te neviens nav spējīgs sakarīgi atbildēt labāko mobilo tarifu tēmā gan neviens neuztraucās, ka nokaulējis līdz 9€, te atkal psc oligarhu pieeja.


Nu man ziema bija klāt, tie rādījumi no decembra, ar sildīšanu un dualmotor.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 29 Aug 2024, 18:10:07 ]

Offline
treshaa_josla
29. Aug 2024, 18:23 #6227

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 413

Braucu ar:

Spešal Fandulim

Kasko piedāvājumu apkopojums zemāk:

Gjensidige - 1600 EUR pašrisks bojājumiem 10%

Balta - 1500 EUR pašrisks bojājumiem 1000 EUR/

IF - 2220 EUR pašrisks bojājumiem 1000 EUR

Balcia - 2000 EUR pašrisks bojājumiem 280 EUR/

Ergo - 4490 EUR pašrisks bojājumiem 140 EUR/

BTA - 2755 EUR pašrisks bojājumiem 285 EUR/

Compensa - Atsakās apdrošināt Teslas


Offline
Elviss
29. Aug 2024, 19:21 #6228

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21904

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Pašrisks bojājumiem 1000 eur? Nafig tad viņu vispār vajag.

Esmu sapratis, ka to kasko vispār priekš bankas tikai vajag. Mazie skrāpējumi tā pat tiek taisīti bez kasko iesaistes.
Pa kasko esmu sataisījis 1x stiklu vèl kaut kādi lētie spoguļi aizgāja. Tas ir 15 gadu laikā. Pa to naudu kārtīgs auto sanak.

-----------------
[URL=http://rttulkojumi.lv]
[/URL]
Offline
shirminieks
29. Aug 2024, 19:43 #6229

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1667

Braucu ar: 81


29 Aug 2024, 18:23:49 @treshaa_josla rakstīja:
Spešal Fandulim

Kasko piedāvājumu apkopojums zemāk:

Gjensidige - 1600 EUR pašrisks bojājumiem 10%

Balta - 1500 EUR pašrisks bojājumiem 1000 EUR/

IF - 2220 EUR pašrisks bojājumiem 1000 EUR

Balcia - 2000 EUR pašrisks bojājumiem 280 EUR/

Ergo - 4490 EUR pašrisks bojājumiem 140 EUR/

BTA - 2755 EUR pašrisks bojājumiem 285 EUR/

Compensa - Atsakās apdrošināt Teslas





KASKO cipars 50k€ TESLA atsit visu ietaupītu uz stāvvietām

Jāpaskatās kādi KASKO cipari citiem elektroauto ar cenu virs 100k€
Offline
shirminieks
29. Aug 2024, 19:44 #6230

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1667

Braucu ar: 81


29 Aug 2024, 19:21:11 @Elviss rakstīja:
Pašrisks bojājumiem 1000 eur? Nafig tad viņu vispār vajag.

Esmu sapratis, ka to kasko vispār priekš bankas tikai vajag. Mazie skrāpējumi tā pat tiek taisīti bez kasko iesaistes.
Pa kasko esmu sataisījis 1x stiklu vèl kaut kādi lētie spoguļi aizgāja. Tas ir 15 gadu laikā. Pa to naudu kārtīgs auto sanak.


Paprasi @daticho kāpēc KASKO jāpērk

Bet ja godīgi - KASKO palīdz arī tad, kad cits Tevī ieskrien un vari visu risināt caur savu KASKO, nevis ‘lētāko iespējamo OCTA servisu’
Offline
Mikels
29. Aug 2024, 20:07 #6231

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4828

Braucu ar: cieņu

Un pēc tam nākamajā gadā lielu iespēju saņemt 2x dārgāku kasko polises cenu….

[ Šo ziņu laboja Mikels, 29 Aug 2024, 20:09:10 ]

Offline
shirminieks
29. Aug 2024, 20:22 #6232

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1667

Braucu ar: 81


29 Aug 2024, 20:07:43 @Mikels rakstīja:
Un pēc tam nākamajā gadā lielu iespēju saņemt 2x dārgāku kasko polises cenu….


Ja Tu par OCTA gadijumu risināšanu caur savu KASKO - pagājušogad tā darīju, šogad polise bija 33% lētāka; tas, protams, ar visa saskaņotā iesniegšanu, utt.
Offline
Mikels
29. Aug 2024, 20:47 #6233

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4828

Braucu ar: cieņu


29 Aug 2024, 20:22:17 @shirminieks rakstīja:

29 Aug 2024, 20:07:43 @Mikels rakstīja:
Un pēc tam nākamajā gadā lielu iespēju saņemt 2x dārgāku kasko polises cenu….


Ja Tu par OCTA gadijumu risināšanu caur savu KASKO - pagājušogad tā darīju, šogad polise bija 33% lētāka; tas, protams, ar visa saskaņotā iesniegšanu, utt.
Es vienmēr esmu šos gadījumus risinājis caur OCTA, kaut gan ir bijis KASKO. Man kaut kā neliekas pareizi, ka no manas Kasko apdrošināšanas būtu jāsedz zaudējumi par cita vainu. Es gan precīzi nezinu kā notiek iekšējie norēķini šajos gadījumos pēc tam starp apdrošinātājiem , gan jau kasko pēc tam prasa no otras puses OCTA apdrošinātāja

[ Šo ziņu laboja Mikels, 29 Aug 2024, 20:49:01 ]

Offline
Marex_FF6
29. Aug 2024, 21:04 #6234

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5333

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


29 Aug 2024, 18:23:49 @treshaa_josla rakstīja:
Spešal Fandulim

Kasko piedāvājumu apkopojums zemāk:

Gjensidige - 1600 EUR pašrisks bojājumiem 10%

Balta - 1500 EUR pašrisks bojājumiem 1000 EUR/

IF - 2220 EUR pašrisks bojājumiem 1000 EUR

Balcia - 2000 EUR pašrisks bojājumiem 280 EUR/

Ergo - 4490 EUR pašrisks bojājumiem 140 EUR/

BTA - 2755 EUR pašrisks bojājumiem 285 EUR/

Compensa - Atsakās apdrošināt Teslas





Lai saprastu kasko salīdzināšanas bezjēdzību, man ERGO 1200eur ar tādu pašu pašrisku

Balcia piedāvājums tikko 1,4k ar 140eur pašrisku.

[ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 29 Aug 2024, 21:05:10 ]

Offline
JDS
29. Aug 2024, 21:06 #6235

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Mazinsh akmens veejstiklaa, un paaris gadu preemija atmaksaajas Teslai
Model 3 1430 gadaa privaatpersona, Model YP juridiskaa 1550 gadaa. Bet nu katram dazhaadi tie cipari

[ Šo ziņu laboja JDS, 29 Aug 2024, 21:12:23 ]

Offline
Araajz
29. Aug 2024, 21:09 #6236

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28246

Braucu ar: E39


29 Aug 2024, 20:47:51 @Mikels rakstīja:

29 Aug 2024, 20:22:17 @shirminieks rakstīja:

29 Aug 2024, 20:07:43 @Mikels rakstīja:
Un pēc tam nākamajā gadā lielu iespēju saņemt 2x dārgāku kasko polises cenu….


Ja Tu par OCTA gadijumu risināšanu caur savu KASKO - pagājušogad tā darīju, šogad polise bija 33% lētāka; tas, protams, ar visa saskaņotā iesniegšanu, utt.
Es vienmēr esmu šos gadījumus risinājis caur OCTA, kaut gan ir bijis KASKO. Man kaut kā neliekas pareizi, ka no manas Kasko apdrošināšanas būtu jāsedz zaudējumi par cita vainu. Es gan precīzi nezinu kā notiek iekšējie norēķini šajos gadījumos pēc tam starp apdrošinātājiem , gan jau kasko pēc tam prasa no otras puses OCTA apdrošinātāja

Nu bet tieši tā - tikai caur savu kasko, kasko pēc tam regresā no octas - tas tak vispār neko nemaina kasko aprēķinā.
Ja negrib kasko, tad ņem ergo dubultocta un mauc caur savu octu - cīnīties ar pretējo pusi ir kreps
Offline
Mikels
29. Aug 2024, 21:39 #6237

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4828

Braucu ar: cieņu

Hvz, man otrā pusē reiz bija bēdīgi slavenais BAN, tāpat apstiprināja OCTA tāmi un sakrāsoja pie manis izvēlētā Speed3
Offline
shirminieks
29. Aug 2024, 23:09 #6238

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1667

Braucu ar: 81


29 Aug 2024, 21:09:22 @Araajz rakstīja:

29 Aug 2024, 20:47:51 @Mikels rakstīja:

29 Aug 2024, 20:22:17 @shirminieks rakstīja:

29 Aug 2024, 20:07:43 @Mikels rakstīja:
Un pēc tam nākamajā gadā lielu iespēju saņemt 2x dārgāku kasko polises cenu….


Ja Tu par OCTA gadijumu risināšanu caur savu KASKO - pagājušogad tā darīju, šogad polise bija 33% lētāka; tas, protams, ar visa saskaņotā iesniegšanu, utt.
Es vienmēr esmu šos gadījumus risinājis caur OCTA, kaut gan ir bijis KASKO. Man kaut kā neliekas pareizi, ka no manas Kasko apdrošināšanas būtu jāsedz zaudējumi par cita vainu. Es gan precīzi nezinu kā notiek iekšējie norēķini šajos gadījumos pēc tam starp apdrošinātājiem , gan jau kasko pēc tam prasa no otras puses OCTA apdrošinātāja

Nu bet tieši tā - tikai caur savu kasko, kasko pēc tam regresā no octas - tas tak vispār neko nemaina kasko aprēķinā.
Ja negrib kasko, tad ņem ergo dubultocta un mauc caur savu octu - cīnīties ar pretējo pusi ir kreps


Precīzi - tavs KASKO visu atrisina (man KASKO bija ielikts remonts pie dīlera + maiņas auto uz bampera krāsošanas laiku) un (to ko var) regresā piedzen no vainīgās puses OCTA kantora.
Offline
Fandulis
29. Aug 2024, 23:14 #6239

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13253

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


29 Aug 2024, 18:23:49 @treshaa_josla rakstīja:
Spešal Fandulim

Kasko piedāvājumu apkopojums zemāk:

Gjensidige - 1600 EUR pašrisks bojājumiem 10%

Balta - 1500 EUR pašrisks bojājumiem 1000 EUR/

IF - 2220 EUR pašrisks bojājumiem 1000 EUR

Balcia - 2000 EUR pašrisks bojājumiem 280 EUR/

Ergo - 4490 EUR pašrisks bojājumiem 140 EUR/

BTA - 2755 EUR pašrisks bojājumiem 285 EUR/

Compensa - Atsakās apdrošināt Teslas





Dārgi. 250€ pašrisks 1000€ gadā tad ir ok. 10% bojāejai vai kā tur raksta.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 29 Aug 2024, 23:15:19 ]

Offline
Gestus
06. Sep 2024, 08:59 #6240

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: OOOO


29 Aug 2024, 23:14:14 @Fandulis rakstīja:

29 Aug 2024, 18:23:49 @treshaa_josla rakstīja:
Spešal Fandulim

Kasko piedāvājumu apkopojums zemāk:

Gjensidige - 1600 EUR pašrisks bojājumiem 10%

Balta - 1500 EUR pašrisks bojājumiem 1000 EUR/

IF - 2220 EUR pašrisks bojājumiem 1000 EUR

Balcia - 2000 EUR pašrisks bojājumiem 280 EUR/

Ergo - 4490 EUR pašrisks bojājumiem 140 EUR/

BTA - 2755 EUR pašrisks bojājumiem 285 EUR/

Compensa - Atsakās apdrošināt Teslas





Dārgi. 250€ pašrisks 1000€ gadā tad ir ok. 10% bojāejai vai kā tur raksta.


A Tu paskaties vai Tev nejauši nav īpašos nosacījumos, kāds punktiņš par normstundu ielikts vai arī, ja remonts ārpus LV, tad pašrisks 1000 EUR

Teslai jau vidēji prēmija 1.5k EUR un vēl vairāk. Problēma jau ar teslām, tām kas līdz 3 gadiem, ir remonta iespējas LV. Tuvākie dīleri nav nemaz tik tuvu, attiecīgi, ja apdrošinātājam ir jānodrošina remonts dīleri, ar visām tām izrietošām sekām, tad arī tas ir jārēķina cenā, nevar rēķināt pēc LV izcenojumiem - normstunda utt. Attiecīgi, dažiem apdrošinātājiem, kam ir zemais pašrisks, vai zemā cena, īpašos nosacījumos ir smuks punkts, par to ja remonts ārpus LV, tad normstunda tāda un tāda un ej pēc tam pie gadijuma, kad auto piemēram jāved uz SWE, maksā vēl klāt pats par pārējo normstundu.

Protams, ir jau vēl mums vietējie LV censoņi, kā Tesla Service Mārupē, bet viņi nav officiālais dīlers , līdz ar to ja kaut ko safisīs, tad jau nekāda rūpnīcas garantija vai tml nestrādās.

Tajā pašā LV servisā Model 3 stikla maiņa iznāk ap 1.8k , es pieņemu, ka pie dīlera , ir cits cipars.

un nav baigo alternatīvu, jo piemēram, carglass stiklu samainīs, bet viņi nevar nokalibrēt neko tam stiklam, attiecīgi jāved kalibrēt kaut kur citur.

Vēl jau tantes pieturā runā, ka pie lielāka crash, Tesla noziņo "galvenajam serverim", ka ir bijis negadījums utt., ja pēc remonta nav atzīme, ka viss salabots, tad atslēdzas kaut kādas funkcijas, kā piemēram ātrā uzlāde. Atzīmi par to ka salabots, var ielikt dīlers tikai, kam ir pieeja šim servisam.

Tas protams, no viena tante teica, gan jau kādam ir cita info un nav nemaz tik traki.

Bet jā, lielu daļu no lielās prēmijas un pašriska veido tas, ka nav nemaz tik rožaini ar tiem remontiem šeit LV.

[ Šo ziņu laboja Gestus, 06 Sep 2024, 09:03:54 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo