Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Kaross
12. Mar 2013, 22:00 #621

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pat nepamanīju to BPW. BPW arī ir ar Bosch. jebkurā gadījumā BPW nemaz nebūs B8 virsbūvē.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
envy
12. Mar 2013, 22:11 #622

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

paldies džeki, ka esat tik uzmanīgi un atkārtojāt manis sacīto
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 22:28 #623

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

+1

[ Šo ziņu laboja Jonix, 12 Mar 2013, 22:29:32 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Lockhead
12. Mar 2013, 22:32 #624

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: MT3-82 AWD


12 Mar 2013, 21:24:32 vilks85 rakstīja:
un reizēm sajūgs izspiežas normāli.kā ir ar to tourāna grozu,itkā viņš ir pašregulējošais,varbūt viņš gudri jāuzliek?
idejas....


Galvenajā nav atspere uz pusēm pārlūzusi?
Offline
vilks85
12. Mar 2013, 23:19 #625

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

galvenais cilindrs jauns,pirms un pēc maiņas izmaiņu nav.varbūt tā ir kārbas galvenā ass,uz kuras stāv izspiedējgultnis.tā nevar kustēties aksiāli?
Offline
Kaross
12. Mar 2013, 23:35 #626

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Protams, ka var. it sevišķi ja gultņi ir galīgi beigti, bet tad būtu dzirdama arī kāda blakus skaņa.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
martinssh
13. Mar 2013, 06:11 #627

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Peec apraksta , 95 % gaiss sisteemaa !!
Offline
kvatra
13. Mar 2013, 08:19 #628

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: Audi Quattro


12 Mar 2013, 17:38:06 Jonix rakstīja:
1) Aukstam, neiedarbinātam dzinējam, -10*C apskaties cik rāda reālo dzinēja T. Šie temperatūras datčiki nereti gļuko
2) ar multimetru vai kontrollampu paskaties vai ieslēdzot aizdedzi strāva pienāk kvēlsvecēm, ar multimetru var redzēt arī voltāžas. Jāskatās aukstam dzinējam vai noraujot štekeri no dzesēšanas šķidruma T datčika.
3) Izmēri pretestības kvēlsvecēm - nav viennozīmīgs tests, jo kvēlsveces var nesildīt kā pienākas, bet varēsi pārbaudīt vai kāda nav tiešām beigta.
4) iedarbinātam, siltam dzinējam apskaties Mesauring blocks 004 grupu, pēdējo lodziņu, cik ir torsion leņķis.




Paldies, nočekošu, kamēr vēl mīnusi pieturās
Offline
uldens1
13. Mar 2013, 08:51 #629

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:


13 Mar 2013, 06:11:52 martinssh rakstīja:
Peec apraksta , 95 % gaiss sisteemaa !!
tad pastasti ka gaiss ietekme to ka pedalis iekrit atmetot gazi.
Offline
Lockhead
13. Mar 2013, 10:20 #630

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: MT3-82 AWD


12 Mar 2013, 23:35:19 Kaross rakstīja:
Protams, ka var. it sevišķi ja gultņi ir galīgi beigti, bet tad būtu dzirdama arī kāda blakus skaņa.

Ja gultņi ir beigti jau tiktāl ka ir TĀDA aksiālā kustība, tā kārba kvieks kā aizkauta cūka un pajuks jau pēc 60km/h
Offline
semo
13. Mar 2013, 10:50 #631

Kopš: 30. Dec 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 67

Braucu ar: četriem riņķiem

No kura gada Touranam nāca 2.0 TDI CR dīzeļi? Ja pareizi saprotu tad ar šiem dīzeļiem nav problēmas?
Offline
envy
13. Mar 2013, 10:53 #632

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

no 2008. Visi common rail atpazīstami pēc dzinēja koda, kas sastāv no 4 nevis no 3 simboliem.

bet arī visi citi motori ir labi. sevišķi tie ar bosch vadību. un 170zs Siemens vadību, jo tam var tikt pie bezmaksas jaunām sprauslām, kā tas ir man
Offline
Kaross
13. Mar 2013, 11:53 #633

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Mar 2013, 10:50:22 semo rakstīja:
No kura gada Touranam nāca 2.0 TDI CR dīzeļi? Ja pareizi saprotu tad ar šiem dīzeļiem nav problēmas?


Trīs gadu laikā nevar spriest par kādu automašīnu. Protams, ja tas nav Huydai vai vēl kāds korejiešu brīnums, kas tajā laikā jau rūsēt sāk.

Arī ar PD diznējiem un sprauslām pirmos 2-3 gadus nebija problēmas.

To vai problēmas ar viņiem ir, varēsim pēc gada, diviem pateikt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
7788
13. Mar 2013, 13:40 #634

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

Vai kādam nemētājas lietots ejošs sadales vārpstas sensors priekš škoda octavia II 1,9PD 77kw ?
Offline
Jonix
13. Mar 2013, 13:53 #635

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Torsions stāv uz 0.0 un auksts dzinējs slāpst?

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
7788
13. Mar 2013, 14:09 #636

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


13 Mar 2013, 13:53:51 Jonix rakstīja:
Torsions stāv uz 0.0 un auksts dzinējs slāpst?

ja uz 0.0 un nekas neslāpst, ilgāk jāgriež lai piešķiltu, kļūda parādā tikai tad kad devējs uzsilst un reāli arī tajā brīdī signāls aiziet uz konstantu vērtību 5V.
Offline
Jonix
13. Mar 2013, 14:25 #637

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Pagriez sadaleni pulksteņrādītāja virzienā kādus 2-3 grādus un apskaties, kas notiek.

Lai gan, ja signāls "nosprūst", visticamāk arī devējs ir izbeidzies.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 13 Mar 2013, 14:26:31 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
kasp
13. Mar 2013, 14:28 #638

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 832

Braucu ar:

man ir 2008. gada Touran ar BMN motoru, tā kā hz par to gadu un CR..


13 Mar 2013, 10:53:33 envy rakstīja:
no 2008. Visi common rail atpazīstami pēc dzinēja koda, kas sastāv no 4 nevis no 3 simboliem.

bet arī visi citi motori ir labi. sevišķi tie ar bosch vadību. un 170zs Siemens vadību, jo tam var tikt pie bezmaksas jaunām sprauslām, kā tas ir man
Offline
Jonix
13. Mar 2013, 14:33 #639

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Tas ir PD dzinējs ar Siemens sprauslām un vadību.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
envy
13. Mar 2013, 14:41 #640

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


13 Mar 2013, 14:28:19 kasp rakstīja:
man ir 2008. gada Touran ar BMN motoru, tā kā hz par to gadu un CR..



jep. tāpēc jāskatās motora kods. bet CR parādījās 2008.
konkrēti touraniem, laikam gan tikai 2010.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo