Online
Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Pat nepamanīju to BPW. BPW arī ir ar Bosch. jebkurā gadījumā BPW nemaz nebūs B8 virsbūvē.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| paldies džeki, ka esat tik uzmanīgi un atkārtojāt manis sacīto | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| +1 [ Šo ziņu laboja Jonix, 12 Mar 2013, 22:29:32 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Lockhead | | Kopš: 10. Jan 2011
Ziņojumi: 1312
Braucu ar: MT3-82 AWD
|
12 Mar 2013, 21:24:32 vilks85 rakstīja:
un reizēm sajūgs izspiežas normāli.kā ir ar to tourāna grozu,itkā viņš ir pašregulējošais,varbūt viņš gudri jāuzliek?
idejas....
Galvenajā nav atspere uz pusēm pārlūzusi? | Offline | | |
vilks85 | | Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
| galvenais cilindrs jauns,pirms un pēc maiņas izmaiņu nav.varbūt tā ir kārbas galvenā ass,uz kuras stāv izspiedējgultnis.tā nevar kustēties aksiāli? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Protams, ka var. it sevišķi ja gultņi ir galīgi beigti, bet tad būtu dzirdama arī kāda blakus skaņa.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| Peec apraksta , 95 % gaiss sisteemaa !! | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1168
Braucu ar: Audi Quattro
|
12 Mar 2013, 17:38:06 Jonix rakstīja:
1) Aukstam, neiedarbinātam dzinējam, -10*C apskaties cik rāda reālo dzinēja T. Šie temperatūras datčiki nereti gļuko
2) ar multimetru vai kontrollampu paskaties vai ieslēdzot aizdedzi strāva pienāk kvēlsvecēm, ar multimetru var redzēt arī voltāžas. Jāskatās aukstam dzinējam vai noraujot štekeri no dzesēšanas šķidruma T datčika.
3) Izmēri pretestības kvēlsvecēm - nav viennozīmīgs tests, jo kvēlsveces var nesildīt kā pienākas, bet varēsi pārbaudīt vai kāda nav tiešām beigta.
4) iedarbinātam, siltam dzinējam apskaties Mesauring blocks 004 grupu, pēdējo lodziņu, cik ir torsion leņķis.
Paldies, nočekošu, kamēr vēl mīnusi pieturās | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
13 Mar 2013, 06:11:52 martinssh rakstīja:
Peec apraksta , 95 % gaiss sisteemaa !!
tad pastasti ka gaiss ietekme to ka pedalis iekrit atmetot gazi. | Offline | | |
Lockhead | | Kopš: 10. Jan 2011
Ziņojumi: 1312
Braucu ar: MT3-82 AWD
|
12 Mar 2013, 23:35:19 Kaross rakstīja:
Protams, ka var. it sevišķi ja gultņi ir galīgi beigti, bet tad būtu dzirdama arī kāda blakus skaņa.
Ja gultņi ir beigti jau tiktāl ka ir TĀDA aksiālā kustība, tā kārba kvieks kā aizkauta cūka un pajuks jau pēc 60km/h | Offline | | |
semo | | Kopš: 30. Dec 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 67
Braucu ar: četriem riņķiem
| No kura gada Touranam nāca 2.0 TDI CR dīzeļi? Ja pareizi saprotu tad ar šiem dīzeļiem nav problēmas? | Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| no 2008. Visi common rail atpazīstami pēc dzinēja koda, kas sastāv no 4 nevis no 3 simboliem.
bet arī visi citi motori ir labi. sevišķi tie ar bosch vadību. un 170zs Siemens vadību, jo tam var tikt pie bezmaksas jaunām sprauslām, kā tas ir man | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
13 Mar 2013, 10:50:22 semo rakstīja:
No kura gada Touranam nāca 2.0 TDI CR dīzeļi? Ja pareizi saprotu tad ar šiem dīzeļiem nav problēmas?
Trīs gadu laikā nevar spriest par kādu automašīnu. Protams, ja tas nav Huydai vai vēl kāds korejiešu brīnums, kas tajā laikā jau rūsēt sāk.
Arī ar PD diznējiem un sprauslām pirmos 2-3 gadus nebija problēmas.
To vai problēmas ar viņiem ir, varēsim pēc gada, diviem pateikt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
| Vai kādam nemētājas lietots ejošs sadales vārpstas sensors priekš škoda octavia II 1,9PD 77kw ? | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Torsions stāv uz 0.0 un auksts dzinējs slāpst?
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
13 Mar 2013, 13:53:51 Jonix rakstīja:
Torsions stāv uz 0.0 un auksts dzinējs slāpst?
ja uz 0.0 un nekas neslāpst, ilgāk jāgriež lai piešķiltu, kļūda parādā tikai tad kad devējs uzsilst un reāli arī tajā brīdī signāls aiziet uz konstantu vērtību 5V. | Offline | | |
|
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Pagriez sadaleni pulksteņrādītāja virzienā kādus 2-3 grādus un apskaties, kas notiek.
Lai gan, ja signāls "nosprūst", visticamāk arī devējs ir izbeidzies.[ Šo ziņu laboja Jonix, 13 Mar 2013, 14:26:31 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
kasp | | Kopš: 28. Aug 2002
Ziņojumi: 832
Braucu ar:
| man ir 2008. gada Touran ar BMN motoru, tā kā hz par to gadu un CR..
13 Mar 2013, 10:53:33 envy rakstīja:
no 2008. Visi common rail atpazīstami pēc dzinēja koda, kas sastāv no 4 nevis no 3 simboliem.
bet arī visi citi motori ir labi. sevišķi tie ar bosch vadību. un 170zs Siemens vadību, jo tam var tikt pie bezmaksas jaunām sprauslām, kā tas ir man
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Tas ir PD dzinējs ar Siemens sprauslām un vadību.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
|
13 Mar 2013, 14:28:19 kasp rakstīja:
man ir 2008. gada Touran ar BMN motoru, tā kā hz par to gadu un CR..
jep. tāpēc jāskatās motora kods. bet CR parādījās 2008.
konkrēti touraniem, laikam gan tikai 2010. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|