Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
zebra
27. Aug 2024, 16:12 #6161

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu


27 Aug 2024, 15:22:58 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 15:08:07 @shirminieks rakstīja:

Sākumā visiem kopā bija 100%, kad bija gatavs biznesa plāns un to visu nofinansēja Kesenfelds, kopējā daļa samazinājās uz 60%, pie papildus fundraising palika ~36%, līdz beigās Kesenfelds visu izpirka.

Un tā ir pilnīgi normāla prakse (it īpaši capital-intensive startup'os), ka dibinātāji, kam nav sava kapitāla, piesaista finanšu investorus (šajā gadījumā Kesenfeldu), samazinot savas kapitāla daļas; nekāda 'izspiešana -laukā' vai 'biznesa-shēma' tur nav

Visi šeit baigie 90'o bandīti nolasījušies..


Kuraa briidii te kaads runaaja par sheemaam? izspieshanu ? Tak no pasha saakuma teicu, Kesenfeldam vienkaarshi apnika dedzinaat naudu shajaa projektaa un klausiities Egijas fantastiskos staastus.

Viss sakaaas ar to, ka Egija atrada veidu, kaa pierunaat Kesenfeldu iedot naudu shim projektam, kur bij milziigi plaani, kosmiskas pelnas staasti, u.t.t.
Rezultaataa gan tika nopirktas pirmaas Teslas, paraleeli tika veidota aplikaacija. Ar aplikaacijas izveidosahanu diezgan labi nesekmeejaas, ilgu laiku nevareeja palaist, tikmeer auto rinkjoja apkaart, Egija nekautreejaas pati izmantot tos auto un dot saviem draugiem
Taalaak jau kad tika saprasts ka kautkas tur iisti nav labi, tika norauts stopkraans jaunas Teslas partijas pirkshanai, un auto tika iegaadaati tikai tad kad tika piesaistiiti paaris Kesenfelda Igaunji.
Bet arii tad nekas tur baigi labaak nepalika, zaudeejumi kaa bij taa bij un tikai auga. Liidz beidzot noleema ka taa bodiite ir jaasleedz, un sanaaca dariijums ar Carguru.

a par 25% katram, vari palasiit sheit.

"OX Drive" līdzdibinātāja Egija Gailuma min, ka pāreja uz elektromobiļiem Latvijā notiek mērķtiecīgi, tomēr automašīnu augsto cenu dēļ un ierobežotā valsts atbalsta dēļ sabiedrības vēlme pēc tām ir lielāka, nekā reāli lēmumi par pirkumu.

Plānots, ka, palielinoties transportlīdzekļu skaitam, "OX Drive" piedāvās arī automašīnu abonementus uz trim, sešiem, 12 mēnešiem vai jebkuru klientam vēlamo laika periodu, kas nozīmēs, ka uz noteiktu laiku transportlīdzeklis tiks nodots ilgtermiņa nomai.

"Spaceship" reģistrēta 2021.gada martā, un tās pamatkapitāls ir 6613 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.



"Spaceship" kapitālā 51,1% pieder AS "Eleving Vehicle Finance", kuras patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds. Vienlaikus starp lielākajiem īpašniekiem ir arī Gailuma, Kristiāns Karlsons, Kristaps Vasiļjevs un Igaunijas pilsonis Juhans Kārma, kuriem katram pieder pa 10,59% kapitāldaļu.

Tas bij no pasha saakuma.

Kam Egijai atkal izdevās sakarināt makaronus, jo tagad pārmetusies uz LUX drive?

Tie cilvēki tiešām nezina viņas pagātni?!
Offline
AigarsV
27. Aug 2024, 16:15 #6162

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:


27 Aug 2024, 15:22:01 @Mixzzz rakstīja:
Tiem, kam ir i3 - ko maksā kasko? Tīri intereses pēc, jo nu materiāli tā konstrukcijā nav tie vieglāk labojamie.


700-1000 par 2020.g.beigu i3s. Bija arī 1 piedāvājums ap 400-500, bet prasība papildus imo.
Offline
shirminieks
27. Aug 2024, 16:19 #6163

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


27 Aug 2024, 16:09:36 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 15:58:34 @shirminieks rakstīja:

27 Aug 2024, 15:45:20 @JDS rakstīja:
tie 4x25 bij tad kad tur naudas bij apalja nulle. Es runaaju par to, laiku kad saakaas kautkaada reaala darbiiba biznesa uzsakshanaa.
Un nevajag paarspiileet par to atnjemshanu, bet nu nekas vairaak par algu tiem chetriem tajaa uznjeemumaa nekad nekas nav bijis.


Protams, ka no viņiem četriem nekāds kapitāls nav nācis, bet arī pēc otrā fundraising viņiem palika >30% no kopējām daļām.

Tas, ka Egija prot 'pārdot gaisu' skaidrs, bet ideja par TESLA-carsharing tāpat nāca no viņiem četriem - Kesenfelds laikam bija vienīgais LV, kas to bija gatavs nofinansēt; visticamāk dēļ tā, ka pašam bija pieredze ar ELEVING un RENTI.

Tu pat nespeej iedomaaties kaadus projektus sponsoree Kesenfelds, tur briizhiem liekas, ka vinjam ir sports dedzinaat naudu


Dažus zinu, bet man šķiet, ka viņam ir pieeja šaut visos virzienos - ir kas nesaiet, ir kas saiet (visi ātrie kredīti, Mintos, Mogo).
Offline
Samsasi
27. Aug 2024, 16:46 #6164

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


27 Aug 2024, 16:12:31 @zebra rakstīja:

27 Aug 2024, 15:22:58 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 15:08:07 @shirminieks rakstīja:

Sākumā visiem kopā bija 100%, kad bija gatavs biznesa plāns un to visu nofinansēja Kesenfelds, kopējā daļa samazinājās uz 60%, pie papildus fundraising palika ~36%, līdz beigās Kesenfelds visu izpirka.

Un tā ir pilnīgi normāla prakse (it īpaši capital-intensive startup'os), ka dibinātāji, kam nav sava kapitāla, piesaista finanšu investorus (šajā gadījumā Kesenfeldu), samazinot savas kapitāla daļas; nekāda 'izspiešana -laukā' vai 'biznesa-shēma' tur nav

Visi šeit baigie 90'o bandīti nolasījušies..


Kuraa briidii te kaads runaaja par sheemaam? izspieshanu ? Tak no pasha saakuma teicu, Kesenfeldam vienkaarshi apnika dedzinaat naudu shajaa projektaa un klausiities Egijas fantastiskos staastus.

Viss sakaaas ar to, ka Egija atrada veidu, kaa pierunaat Kesenfeldu iedot naudu shim projektam, kur bij milziigi plaani, kosmiskas pelnas staasti, u.t.t.
Rezultaataa gan tika nopirktas pirmaas Teslas, paraleeli tika veidota aplikaacija. Ar aplikaacijas izveidosahanu diezgan labi nesekmeejaas, ilgu laiku nevareeja palaist, tikmeer auto rinkjoja apkaart, Egija nekautreejaas pati izmantot tos auto un dot saviem draugiem
Taalaak jau kad tika saprasts ka kautkas tur iisti nav labi, tika norauts stopkraans jaunas Teslas partijas pirkshanai, un auto tika iegaadaati tikai tad kad tika piesaistiiti paaris Kesenfelda Igaunji.
Bet arii tad nekas tur baigi labaak nepalika, zaudeejumi kaa bij taa bij un tikai auga. Liidz beidzot noleema ka taa bodiite ir jaasleedz, un sanaaca dariijums ar Carguru.

a par 25% katram, vari palasiit sheit.

"OX Drive" līdzdibinātāja Egija Gailuma min, ka pāreja uz elektromobiļiem Latvijā notiek mērķtiecīgi, tomēr automašīnu augsto cenu dēļ un ierobežotā valsts atbalsta dēļ sabiedrības vēlme pēc tām ir lielāka, nekā reāli lēmumi par pirkumu.

Plānots, ka, palielinoties transportlīdzekļu skaitam, "OX Drive" piedāvās arī automašīnu abonementus uz trim, sešiem, 12 mēnešiem vai jebkuru klientam vēlamo laika periodu, kas nozīmēs, ka uz noteiktu laiku transportlīdzeklis tiks nodots ilgtermiņa nomai.

"Spaceship" reģistrēta 2021.gada martā, un tās pamatkapitāls ir 6613 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.



"Spaceship" kapitālā 51,1% pieder AS "Eleving Vehicle Finance", kuras patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds. Vienlaikus starp lielākajiem īpašniekiem ir arī Gailuma, Kristiāns Karlsons, Kristaps Vasiļjevs un Igaunijas pilsonis Juhans Kārma, kuriem katram pieder pa 10,59% kapitāldaļu.

Tas bij no pasha saakuma.

Kam Egijai atkal izdevās sakarināt makaronus, jo tagad pārmetusies uz LUX drive?

Tie cilvēki tiešām nezina viņas pagātni?!
nu izskatās, ka māk ar muti strādāt
Offline
Tomzs
27. Aug 2024, 17:01 #6165

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3535

Braucu ar: VS & 29

Nocitēšu savu postu citā tēmā par Egiju.



Grūti nepiekrist. Egijas domu lidojumu noklausījos vienā no Fuckup nights sērijām. Spāņu kauns. Gāju pēc pieredzes stāstiem no jaudīgiem vadītājiem, dabūju stāstus par atklātu stulbumu. Kurš ietīts skaistos vārdos aiz mākslīga smaida. Nezinu ko viņa citybee darīja un nezinu kā no Kesenfelda izspieda piķi. Es viņai trīs kapeikas neuzticētu.

Offline
Mikels
27. Aug 2024, 17:25 #6166

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


27 Aug 2024, 17:01:07 @Tomzs rakstīja:
Nocitēšu savu postu citā tēmā par Egiju.



Grūti nepiekrist. Egijas domu lidojumu noklausījos vienā no Fuckup nights sērijām. Spāņu kauns. Gāju pēc pieredzes stāstiem no jaudīgiem vadītājiem, dabūju stāstus par atklātu stulbumu. Kurš ietīts skaistos vārdos aiz mākslīga smaida. Nezinu ko viņa citybee darīja un nezinu kā no Kesenfelda izspieda piķi. Es viņai trīs kapeikas neuzticētu.


LMT viedtelevīzijā var noskatīties ierakstu no Fuckup nights ar Egiju bez maksas, tagad būs interese paklausīties
Offline
user
27. Aug 2024, 17:30 #6167

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13756

Braucu ar:


27 Aug 2024, 17:01:07 @Tomzs rakstīja:
Nocitēšu savu postu citā tēmā par Egiju.



Grūti nepiekrist. Egijas domu lidojumu noklausījos vienā no Fuckup nights sērijām. Spāņu kauns. Gāju pēc pieredzes stāstiem no jaudīgiem vadītājiem, dabūju stāstus par atklātu stulbumu. Kurš ietīts skaistos vārdos aiz mākslīga smaida. Nezinu ko viņa citybee darīja un nezinu kā no Kesenfelda izspieda piķi. Es viņai trīs kapeikas neuzticētu.




tādi cilvēki ir vajadzīgi, bet jābūt viņiem pareizajā vietā. ja staigā pa ofisu, priecājas, kaut ko dara, ir klāt, blakus, bet nedomā un nepieņem lēmumus, tas viss var palīdzēt komandai. man vismaz tāds iespaids no pāris intervijām. hvz, protams, maz info man
Offline
kkas
27. Aug 2024, 18:03 #6168

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

Kur jūs izrāvāt, ka viņa bija OX galvenais čiekurs un māsterminds, līderis? NJ intervijā skaidri un gaiši viņa stāsta ka nodarbojas ar mārketingu un PR. Pieņemu viņas vērtība ir saicināt sabiedrības krējumu un influencerus uz pasākumiem.
Offline
RSAWorkshop
27. Aug 2024, 18:10 #6169

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Aug 2024, 16:46:13 @Samsasi rakstīja:

27 Aug 2024, 16:12:31 @zebra rakstīja:

27 Aug 2024, 15:22:58 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 15:08:07 @shirminieks rakstīja:

Sākumā visiem kopā bija 100%, kad bija gatavs biznesa plāns un to visu nofinansēja Kesenfelds, kopējā daļa samazinājās uz 60%, pie papildus fundraising palika ~36%, līdz beigās Kesenfelds visu izpirka.

Un tā ir pilnīgi normāla prakse (it īpaši capital-intensive startup'os), ka dibinātāji, kam nav sava kapitāla, piesaista finanšu investorus (šajā gadījumā Kesenfeldu), samazinot savas kapitāla daļas; nekāda 'izspiešana -laukā' vai 'biznesa-shēma' tur nav

Visi šeit baigie 90'o bandīti nolasījušies..


Kuraa briidii te kaads runaaja par sheemaam? izspieshanu ? Tak no pasha saakuma teicu, Kesenfeldam vienkaarshi apnika dedzinaat naudu shajaa projektaa un klausiities Egijas fantastiskos staastus.

Viss sakaaas ar to, ka Egija atrada veidu, kaa pierunaat Kesenfeldu iedot naudu shim projektam, kur bij milziigi plaani, kosmiskas pelnas staasti, u.t.t.
Rezultaataa gan tika nopirktas pirmaas Teslas, paraleeli tika veidota aplikaacija. Ar aplikaacijas izveidosahanu diezgan labi nesekmeejaas, ilgu laiku nevareeja palaist, tikmeer auto rinkjoja apkaart, Egija nekautreejaas pati izmantot tos auto un dot saviem draugiem
Taalaak jau kad tika saprasts ka kautkas tur iisti nav labi, tika norauts stopkraans jaunas Teslas partijas pirkshanai, un auto tika iegaadaati tikai tad kad tika piesaistiiti paaris Kesenfelda Igaunji.
Bet arii tad nekas tur baigi labaak nepalika, zaudeejumi kaa bij taa bij un tikai auga. Liidz beidzot noleema ka taa bodiite ir jaasleedz, un sanaaca dariijums ar Carguru.

a par 25% katram, vari palasiit sheit.

"OX Drive" līdzdibinātāja Egija Gailuma min, ka pāreja uz elektromobiļiem Latvijā notiek mērķtiecīgi, tomēr automašīnu augsto cenu dēļ un ierobežotā valsts atbalsta dēļ sabiedrības vēlme pēc tām ir lielāka, nekā reāli lēmumi par pirkumu.

Plānots, ka, palielinoties transportlīdzekļu skaitam, "OX Drive" piedāvās arī automašīnu abonementus uz trim, sešiem, 12 mēnešiem vai jebkuru klientam vēlamo laika periodu, kas nozīmēs, ka uz noteiktu laiku transportlīdzeklis tiks nodots ilgtermiņa nomai.

"Spaceship" reģistrēta 2021.gada martā, un tās pamatkapitāls ir 6613 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.



"Spaceship" kapitālā 51,1% pieder AS "Eleving Vehicle Finance", kuras patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds. Vienlaikus starp lielākajiem īpašniekiem ir arī Gailuma, Kristiāns Karlsons, Kristaps Vasiļjevs un Igaunijas pilsonis Juhans Kārma, kuriem katram pieder pa 10,59% kapitāldaļu.

Tas bij no pasha saakuma.

Kam Egijai atkal izdevās sakarināt makaronus, jo tagad pārmetusies uz LUX drive?

Tie cilvēki tiešām nezina viņas pagātni?!
nu izskatās, ka māk ar muti strādāt
Zolotoj peļmeņ

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Tomzs
27. Aug 2024, 18:16 #6170

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3535

Braucu ar: VS & 29


27 Aug 2024, 17:30:43 @user rakstīja:

27 Aug 2024, 17:01:07 @Tomzs rakstīja:
Nocitēšu savu postu citā tēmā par Egiju.



Grūti nepiekrist. Egijas domu lidojumu noklausījos vienā no Fuckup nights sērijām. Spāņu kauns. Gāju pēc pieredzes stāstiem no jaudīgiem vadītājiem, dabūju stāstus par atklātu stulbumu. Kurš ietīts skaistos vārdos aiz mākslīga smaida. Nezinu ko viņa citybee darīja un nezinu kā no Kesenfelda izspieda piķi. Es viņai trīs kapeikas neuzticētu.




tādi cilvēki ir vajadzīgi, bet jābūt viņiem pareizajā vietā. ja staigā pa ofisu, priecājas, kaut ko dara, ir klāt, blakus, bet nedomā un nepieņem lēmumus, tas viss var palīdzēt komandai. man vismaz tāds iespaids no pāris intervijām. hvz, protams, maz info man


Tev nocitēšu savu nākamo postu par Egiju


27 Dec 2023, 18:49:59 @Tomzs rakstīja:
Nē nu, Egija labi griež vienu un to pašu pitchu uz riņķi. Simpātisks meičuks, enerģija ir, smaids līdz ausīm, pamuldēt māk, nav zilzeķe. Pirmajā momentā var atstāt iespaidu ok. Sevišķi uz tiem kuriem olas zilas un uzmanība no sievietēm jāpērk uz stundu. Tikai tā visa ir kartona izkārtne. Es gan nesaku, ka tādi cilvēki nav vajadzīgi komandā. Mūsdienās pat sevišķi. Jo influencēja CB viņa ok. Tikai influencēt nav nostādīt uzņēmumu uz kājām.
Offline
Tomzs
27. Aug 2024, 18:23 #6171

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3535

Braucu ar: VS & 29


27 Aug 2024, 17:25:25 @Mikels rakstīja:

27 Aug 2024, 17:01:07 @Tomzs rakstīja:
Nocitēšu savu postu citā tēmā par Egiju.



Grūti nepiekrist. Egijas domu lidojumu noklausījos vienā no Fuckup nights sērijām. Spāņu kauns. Gāju pēc pieredzes stāstiem no jaudīgiem vadītājiem, dabūju stāstus par atklātu stulbumu. Kurš ietīts skaistos vārdos aiz mākslīga smaida. Nezinu ko viņa citybee darīja un nezinu kā no Kesenfelda izspieda piķi. Es viņai trīs kapeikas neuzticētu.


LMT viedtelevīzijā var noskatīties ierakstu no Fuckup nights ar Egiju bez maksas, tagad būs interese paklausīties


Paskaties un iedod fīdbeku. Tajā laikā biju aktīvos darba meklējumos un jautājumu laikā gribēju pateikt - ja jums nepieciešams cilvēks ar galvu uz pleciem, mēs varam parunāt

[ Šo ziņu laboja Tomzs, 27 Aug 2024, 18:24:51 ]

Offline
Drumy
27. Aug 2024, 18:53 #6172

Kopš: 23. Feb 2019

Ziņojumi: 41

Braucu ar:

Apsveram tesla model 3, kā ar apkopēm/remontiem LV?
Kā ar kasko izmaksām šiem auto?
Paldies jau iepriekš

[ Šo ziņu laboja Drumy, 27 Aug 2024, 18:54:13 ]

Offline
Elviss
27. Aug 2024, 19:06 #6173

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22119

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Varbūt kā savādāk izvilka no viņa to naudu, ne ar runāšanu, jo nu es kā parādījās tas pasākums nodomāju, kur tik stulbu biznesu izdomat. Vai nu kaut kāda shēma apmakšā.

-----------------

RT Translations
Offline
treshaa_josla
27. Aug 2024, 19:20 #6174

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


26 Aug 2024, 22:51:02 @versatile rakstīja:
Par to staciju mājās - reāli, vienīgais arguments ir birža, ja katru dienu neizbrauc visu bateriju sausu.
Man 98% gadījumu pietiek ar 2kW parasto lādētāju. Pāris dienas gadā pielādēju kkur papildus, lai nākamo dienu izbraukātu bez stresa.



Nu viss atkarājas. Man ir mašīna ar 70 hvz cik kwh aķi
Mierīgi varu atbraukt mājās arī ar 5 kWh atlikumu
Lai pielādētu caur Schuko vajadzētu ~ 30 h
Ziemā vsp tur viss būs dirsā ar Schuko



27 Aug 2024, 18:53:22 @Drumy rakstīja:
Apsveram tesla model 3, kā ar apkopēm/remontiem LV?
Kā ar kasko izmaksām šiem auto?
Paldies jau iepriekš


Ar iepriekšējo (USA ražoto) nobraucu 120k km. Servisā biju tik cik pats salauzu. Teslas offic - nē, visu "krūmenieki" sataisija
Ar jauno 3 pēc nobrauktiem 20.000 km esmu bijis 2 X Teslā. Un jābrauc vēl trešo

Kasko - dārgi


~~~~~~~~~

Superchargeris ir sataisīts vai joprojām ar boltiem jākaujās ?
Offline
ozo
27. Aug 2024, 19:57 #6175

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


27 Aug 2024, 19:06:31 @Elviss rakstīja:
Varbūt kā savādāk izvilka no viņa to naudu, ne ar runāšanu, jo nu es kā parādījās tas pasākums nodomāju, kur tik stulbu biznesu izdomat. Vai nu kaut kāda shēma apmakšā.


Vispār jau ideja radās pirms gadiem 5, kad Teslas Latvijā bija mazāk kā Bentley un kad es pirmo reizi izdzirdēju šo ideju nodomāju- ģeniāli!
Arī sākotnēji vismaz ideja bija ok, jo visi wannabe un influenceri vizinājās ar Tesla, bet šobrīd kad Teslas ir kā dubļi un OX cenas bija neadekvātas ar visu drošības naudu un visi ir atēdušies, neredzu šim biznesam jēgu un perspektīvas.
Tagad papētiju carguru cenas, līdzīgi ar Bolt A5, neredzu jēgu izvēlēties Teslu, Audi A3vietā par 2x augstāku cenu ja ātri vajag noklūt no punkta A uz punktu B.
Offline
Elviss
27. Aug 2024, 20:04 #6176

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22119

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Visi arī tad kladzināja elektroauto būs pieejamāki un lētāki. Neparedzēja kas notiks? Nedomāju. Viņš tur tik daudz projektos ielices, ka tok neizdomāja līdz galam. Lūk rezultāts.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 27 Aug 2024, 20:05:24 ]



-----------------

RT Translations
Offline
JDS
27. Aug 2024, 21:09 #6177

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


27 Aug 2024, 18:03:21 @kkas rakstīja:
Kur jūs izrāvāt, ka viņa bija OX galvenais čiekurs un māsterminds, līderis? NJ intervijā skaidri un gaiši viņa stāsta ka nodarbojas ar mārketingu un PR. Pieņemu viņas vērtība ir saicināt sabiedrības krējumu un influencerus uz pasākumiem.

Tajaa intervijaa vinja pietiekami daudz rupji sakot sadirsa, par 8 meeneshu investoru mekleejumiem, 7 investori, par gjeniaalo aboneeshanas ideju, par to, ka appstores nepienjeema aplikaaciju (tur vienkaarshi tupa laida luni un pat uz atklaasanas pasaakuma briidi, ios aplikaacija nebij ne tuvu pabeigta) u.t.t.
Bez Egijas tur vispaar nekas nebuutu bijis, jo tieshi vinja dabuuja naudu no Kesenfelda.
Paareejie tur bij pa lielam statisti.

Par ideju pirms 5 gadiem, tad vinja tiko saaka stradaat CItyBee no kurienes vinjnu peec paaris gadiem laipni paluudza aiziet, nuuu var jau buut, bet arii ar Teslaam pirmie Latvijaa ienaaca Beast.
Pa lielam Egija jau arii tajaa NJ intervijaa pateica, ideja bij vienkarsha, gribu braukt ar Teslu, bet negribu par to maksaat
Bet pati Egija gan vairaakas reizes ir teikusi, ka taa vispaar bij Juhana ideja.
Visi influenceri un wannabe sabiedriibas kreejums vizinaajaas ar tiem auto bezmaksas, spilgtaakie veel par to sanjeema naudu.
Arii atklaasanas pasaakumaa puse no auto nebij pieejami jo bij izdaliiti / iznomaati pazinjaam u.t.t. par ko arii pati Egija ja nemaldos kautkaadaa intervijaa staastiija.


[ Šo ziņu laboja JDS, 27 Aug 2024, 21:11:25 ]

Offline
Fandulis
27. Aug 2024, 21:35 #6178

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Es tā saprotu visi apspriež Carguru un OX apvienošanu?
Cenām uz nomu jākrīt? Vai ko gaidīt?

Offline
Samsasi
27. Aug 2024, 21:45 #6179

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:

te blato, kuram vairak inside info
Offline
Fandulis
27. Aug 2024, 21:50 #6180

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


27 Aug 2024, 21:45:37 @Samsasi rakstīja:
te blato, kuram vairak inside info


Aaaa nu labi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo