Online

Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
JDS
27. Aug 2024, 12:06 #6141

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


27 Aug 2024, 11:11:27 @ozo rakstīja:
Zinātāji pastāstiet- paglāba no bankrota vai pārpirka?
Saprotu, ka Egija jau kādu laiku tur lēmumus nepieņem.

Egija tur nekad nekaadus svariigus leemumus nav pienjeemusi, lai ko vinja apkaart staastiitu. Tas cilveeks ir tups kaa zaabaks.
Paarpirka vienkaarshi, jo Kesenfeldam apnika dedzinaat naudu, un gribeeja tikt valjaa. Neveeleejaas vairs apmaksaat studentu izklaides.
Bij ceriiba ka piesaistot paaris Igaunjus kautkas uzlabosies, iisterminjaa taa arii notika, bet peectam atkal viss bij pa vecam.
Saakumaa bij iedotas pat daljas no Spaceship daliibniekiem, ja pareizi atceros Egijai bij vissvairaak, peectam arii to atnjeema jo saprata cik bezzjeedziigi tas viss ir ar taadu paarvaldiibu
veiksmiigs exits? nee nu dalju naudas vismaz Kesenfelds atsita vismaz kaut kas. Dazhi tur liidz muuzha galam buus paraadaa
Offline
XK220
27. Aug 2024, 13:02 #6142

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3259

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Young money tldr

Gudri runā
Uztaisa bezjēdzīgu startapu
Dabūn investorus
Gudri runā x2
Aiziet uz podkāstu pie NJ
Nolaiž visu naudu podā
Iet strādāt uz lattelekom zvanu centru kur ir īstā viņu vieta

Šis viss neattiecas uz Karavelas, SB, Abavas vīni u.c. vadītājiem/īpašniekiem kas pie NJ bijuši, tie ir the real deal.

[ Šo ziņu laboja XK220, 27 Aug 2024, 13:04:18 ]

Offline
shirminieks
27. Aug 2024, 13:44 #6143

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1665

Braucu ar: 81


27 Aug 2024, 12:06:57 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 11:11:27 @ozo rakstīja:
Zinātāji pastāstiet- paglāba no bankrota vai pārpirka?
Saprotu, ka Egija jau kādu laiku tur lēmumus nepieņem.

Egija tur nekad nekaadus svariigus leemumus nav pienjeemusi, lai ko vinja apkaart staastiitu. Tas cilveeks ir tups kaa zaabaks.
Paarpirka vienkaarshi, jo Kesenfeldam apnika dedzinaat naudu, un gribeeja tikt valjaa. Neveeleejaas vairs apmaksaat studentu izklaides.
Bij ceriiba ka piesaistot paaris Igaunjus kautkas uzlabosies, iisterminjaa taa arii notika, bet peectam atkal viss bij pa vecam.
Saakumaa bij iedotas pat daljas no Spaceship daliibniekiem, ja pareizi atceros Egijai bij vissvairaak, peectam arii to atnjeema jo saprata cik bezzjeedziigi tas viss ir ar taadu paarvaldiibu
veiksmiigs exits? nee nu dalju naudas vismaz Kesenfelds atsita vismaz kaut kas. Dazhi tur liidz muuzha galam buus paraadaa


Dibinot visiem četriem katram bija pa 25%, bet kad auto iegādes finansēšanai ienāca citi investori (principā gandrīz visu caur Eleving nofinansēja Kesenfelds) tad, protams, īpatsvars samazinājās; proporcijas gan saglabājās - visiem četriem līdz pat beigām palika vienādas daļas.
Offline
JDS
27. Aug 2024, 13:50 #6144

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


27 Aug 2024, 13:44:24 @shirminieks rakstīja:

27 Aug 2024, 12:06:57 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 11:11:27 @ozo rakstīja:
Zinātāji pastāstiet- paglāba no bankrota vai pārpirka?
Saprotu, ka Egija jau kādu laiku tur lēmumus nepieņem.

Egija tur nekad nekaadus svariigus leemumus nav pienjeemusi, lai ko vinja apkaart staastiitu. Tas cilveeks ir tups kaa zaabaks.
Paarpirka vienkaarshi, jo Kesenfeldam apnika dedzinaat naudu, un gribeeja tikt valjaa. Neveeleejaas vairs apmaksaat studentu izklaides.
Bij ceriiba ka piesaistot paaris Igaunjus kautkas uzlabosies, iisterminjaa taa arii notika, bet peectam atkal viss bij pa vecam.
Saakumaa bij iedotas pat daljas no Spaceship daliibniekiem, ja pareizi atceros Egijai bij vissvairaak, peectam arii to atnjeema jo saprata cik bezzjeedziigi tas viss ir ar taadu paarvaldiibu
veiksmiigs exits? nee nu dalju naudas vismaz Kesenfelds atsita vismaz kaut kas. Dazhi tur liidz muuzha galam buus paraadaa


Dibinot visiem četriem katram bija pa 25%, bet kad auto iegādes finansēšanai ienāca citi investori (principā gandrīz visu caur Eleving nofinansēja Kesenfelds) tad, protams, īpatsvars samazinājās; proporcijas gan saglabājās - visiem četriem līdz pat beigām palika vienādas daļas.

Tur no pasha saakuma ir bijusi tikai un vieniigi Kesenfelda nauda, dazhaados veidos.
Paareejiem chetriem tika iedots ap 10% dalju jau no pasha saakuma. Peectam pamazaam viss tika panjemts nost. Liidz beigaas nevienam tur nekaadu dalju iznjemot Kesenfelda uznjeemumiem nebij.
Offline
Mikels
27. Aug 2024, 14:00 #6145

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4818

Braucu ar: cieņu


27 Aug 2024, 13:44:24 @shirminieks rakstīja:

27 Aug 2024, 12:06:57 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 11:11:27 @ozo rakstīja:
Zinātāji pastāstiet- paglāba no bankrota vai pārpirka?
Saprotu, ka Egija jau kādu laiku tur lēmumus nepieņem.

Egija tur nekad nekaadus svariigus leemumus nav pienjeemusi, lai ko vinja apkaart staastiitu. Tas cilveeks ir tups kaa zaabaks.
Paarpirka vienkaarshi, jo Kesenfeldam apnika dedzinaat naudu, un gribeeja tikt valjaa. Neveeleejaas vairs apmaksaat studentu izklaides.
Bij ceriiba ka piesaistot paaris Igaunjus kautkas uzlabosies, iisterminjaa taa arii notika, bet peectam atkal viss bij pa vecam.
Saakumaa bij iedotas pat daljas no Spaceship daliibniekiem, ja pareizi atceros Egijai bij vissvairaak, peectam arii to atnjeema jo saprata cik bezzjeedziigi tas viss ir ar taadu paarvaldiibu
veiksmiigs exits? nee nu dalju naudas vismaz Kesenfelds atsita vismaz kaut kas. Dazhi tur liidz muuzha galam buus paraadaa


Dibinot visiem četriem katram bija pa 25%, bet kad auto iegādes finansēšanai ienāca citi investori (principā gandrīz visu caur Eleving nofinansēja Kesenfelds) tad, protams, īpatsvars samazinājās; proporcijas gan saglabājās - visiem četriem līdz pat beigām palika vienādas daļas.

Jā, visiem četriem beigās bija vienādas daļas - 0

[ Šo ziņu laboja Mikels, 27 Aug 2024, 14:13:24 ]

Offline
Mizx
27. Aug 2024, 14:28 #6146

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5965

Braucu ar:

Tā jau tāda tipiska biznesa shēma — sadot kaut kādiem cilvēkiem daļas un palaist par runātājiem, it kā vadītājiem, bet reāli tās ir tikai nopirktas izkārtnes. Īstie īpašnieki un lēmumu pieņēmēji fonā nezīmējas. E. Stendzinieks tak arī kaut kādu brīdi it ķā kaut kādas šķiet sulas ražoja / tirgoja. Bet reāli viņam bija iedoti 10% uzņēmuma daļu, principā kā atlīdzība par grozīšanos presē un tā uzņēmuma tēla veidošanu pašā sākumā — ja jau viņš tur ir, tad mārketings aizies un biznes aizies.
Offline
versatile
27. Aug 2024, 14:40 #6147

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1149

Braucu ar:


27 Aug 2024, 13:50:58 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 13:44:24 @shirminieks rakstīja:

27 Aug 2024, 12:06:57 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 11:11:27 @ozo rakstīja:
Zinātāji pastāstiet- paglāba no bankrota vai pārpirka?
Saprotu, ka Egija jau kādu laiku tur lēmumus nepieņem.

Egija tur nekad nekaadus svariigus leemumus nav pienjeemusi, lai ko vinja apkaart staastiitu. Tas cilveeks ir tups kaa zaabaks.
Paarpirka vienkaarshi, jo Kesenfeldam apnika dedzinaat naudu, un gribeeja tikt valjaa. Neveeleejaas vairs apmaksaat studentu izklaides.
Bij ceriiba ka piesaistot paaris Igaunjus kautkas uzlabosies, iisterminjaa taa arii notika, bet peectam atkal viss bij pa vecam.
Saakumaa bij iedotas pat daljas no Spaceship daliibniekiem, ja pareizi atceros Egijai bij vissvairaak, peectam arii to atnjeema jo saprata cik bezzjeedziigi tas viss ir ar taadu paarvaldiibu
veiksmiigs exits? nee nu dalju naudas vismaz Kesenfelds atsita vismaz kaut kas. Dazhi tur liidz muuzha galam buus paraadaa


Dibinot visiem četriem katram bija pa 25%, bet kad auto iegādes finansēšanai ienāca citi investori (principā gandrīz visu caur Eleving nofinansēja Kesenfelds) tad, protams, īpatsvars samazinājās; proporcijas gan saglabājās - visiem četriem līdz pat beigām palika vienādas daļas.

Tur no pasha saakuma ir bijusi tikai un vieniigi Kesenfelda nauda, dazhaados veidos.
Paareejiem chetriem tika iedots ap 10% dalju jau no pasha saakuma. Peectam pamazaam viss tika panjemts nost. Liidz beigaas nevienam tur nekaadu dalju iznjemot Kesenfelda uznjeemumiem nebij.



Stuģis vai tad arī Kesenfelda cilvēks?
Offline
JDS
27. Aug 2024, 14:59 #6148

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Kaads sakars Stugjim ar OX Drive / Spaceship ?
Kaa jau ieprieksh mineeja tur visa nauda bij no Eleving un citaam Kesenfelda kompaanijaam / holdingiem.

[ Šo ziņu laboja JDS, 27 Aug 2024, 15:05:32 ]

Offline
versatile
27. Aug 2024, 15:05 #6149

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1149

Braucu ar:


No vienas puses, mikro daļa, no otras puses - ne jau nejauši.
Offline
shirminieks
27. Aug 2024, 15:08 #6150

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1665

Braucu ar: 81


27 Aug 2024, 13:50:58 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 13:44:24 @shirminieks rakstīja:

27 Aug 2024, 12:06:57 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 11:11:27 @ozo rakstīja:
Zinātāji pastāstiet- paglāba no bankrota vai pārpirka?
Saprotu, ka Egija jau kādu laiku tur lēmumus nepieņem.

Egija tur nekad nekaadus svariigus leemumus nav pienjeemusi, lai ko vinja apkaart staastiitu. Tas cilveeks ir tups kaa zaabaks.
Paarpirka vienkaarshi, jo Kesenfeldam apnika dedzinaat naudu, un gribeeja tikt valjaa. Neveeleejaas vairs apmaksaat studentu izklaides.
Bij ceriiba ka piesaistot paaris Igaunjus kautkas uzlabosies, iisterminjaa taa arii notika, bet peectam atkal viss bij pa vecam.
Saakumaa bij iedotas pat daljas no Spaceship daliibniekiem, ja pareizi atceros Egijai bij vissvairaak, peectam arii to atnjeema jo saprata cik bezzjeedziigi tas viss ir ar taadu paarvaldiibu
veiksmiigs exits? nee nu dalju naudas vismaz Kesenfelds atsita vismaz kaut kas. Dazhi tur liidz muuzha galam buus paraadaa


Dibinot visiem četriem katram bija pa 25%, bet kad auto iegādes finansēšanai ienāca citi investori (principā gandrīz visu caur Eleving nofinansēja Kesenfelds) tad, protams, īpatsvars samazinājās; proporcijas gan saglabājās - visiem četriem līdz pat beigām palika vienādas daļas.

Tur no pasha saakuma ir bijusi tikai un vieniigi Kesenfelda nauda, dazhaados veidos.
Paareejiem chetriem tika iedots ap 10% dalju jau no pasha saakuma. Peectam pamazaam viss tika panjemts nost. Liidz beigaas nevienam tur nekaadu dalju iznjemot Kesenfelda uznjeemumiem nebij.



Sākumā visiem kopā bija 100%, kad bija gatavs biznesa plāns un to visu nofinansēja Kesenfelds, kopējā daļa samazinājās uz 60%, pie papildus fundraising palika ~36%, līdz beigās Kesenfelds visu izpirka.

Un tā ir pilnīgi normāla prakse (it īpaši capital-intensive startup'os), ka dibinātāji, kam nav sava kapitāla, piesaista finanšu investorus (šajā gadījumā Kesenfeldu), samazinot savas kapitāla daļas; nekāda 'izspiešana -laukā' vai 'biznesa-shēma' tur nav

Visi šeit baigie 90'o bandīti nolasījušies..
Offline
JDS
27. Aug 2024, 15:09 #6151

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


27 Aug 2024, 15:05:08 @versatile rakstīja:

No vienas puses, mikro daļa, no otras puses - ne jau nejauši.

Tu tagad nopietni ?
Par to vai ir Kesenfelda cilveeks lai pats tev atbild
Tur veel daljas ir chupinjai citu kompaaniju. Bet visaaam kopaa ir 3%
Offline
versatile
27. Aug 2024, 15:12 #6152

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1149

Braucu ar:


27 Aug 2024, 15:09:22 @JDS rakstīja:

Tu tagad nopietni ?
Par to vai ir Kesenfelda cilveeks lai pats tev atbild
Tur veel daljas ir chupinjai citu kompaaniju. Bet visaaam kopaa ir 3%


Nu pag, pats rakstīji, ka palicis tikai Aigars. Tāpēc jautājums.
% Daļas sākumā neievēroju, paskatījos tikai struktūru un labuma guvējus.

Offline
Mixzzz
27. Aug 2024, 15:22 #6153

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2738

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Tiem, kam ir i3 - ko maksā kasko? Tīri intereses pēc, jo nu materiāli tā konstrukcijā nav tie vieglāk labojamie.
Offline
JDS
27. Aug 2024, 15:22 #6154

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


27 Aug 2024, 15:08:07 @shirminieks rakstīja:

Sākumā visiem kopā bija 100%, kad bija gatavs biznesa plāns un to visu nofinansēja Kesenfelds, kopējā daļa samazinājās uz 60%, pie papildus fundraising palika ~36%, līdz beigās Kesenfelds visu izpirka.

Un tā ir pilnīgi normāla prakse (it īpaši capital-intensive startup'os), ka dibinātāji, kam nav sava kapitāla, piesaista finanšu investorus (šajā gadījumā Kesenfeldu), samazinot savas kapitāla daļas; nekāda 'izspiešana -laukā' vai 'biznesa-shēma' tur nav

Visi šeit baigie 90'o bandīti nolasījušies..


Kuraa briidii te kaads runaaja par sheemaam? izspieshanu ? Tak no pasha saakuma teicu, Kesenfeldam vienkaarshi apnika dedzinaat naudu shajaa projektaa un klausiities Egijas fantastiskos staastus.

Viss sakaaas ar to, ka Egija atrada veidu, kaa pierunaat Kesenfeldu iedot naudu shim projektam, kur bij milziigi plaani, kosmiskas pelnas staasti, u.t.t.
Rezultaataa gan tika nopirktas pirmaas Teslas, paraleeli tika veidota aplikaacija. Ar aplikaacijas izveidosahanu diezgan labi nesekmeejaas, ilgu laiku nevareeja palaist, tikmeer auto rinkjoja apkaart, Egija nekautreejaas pati izmantot tos auto un dot saviem draugiem
Taalaak jau kad tika saprasts ka kautkas tur iisti nav labi, tika norauts stopkraans jaunas Teslas partijas pirkshanai, un auto tika iegaadaati tikai tad kad tika piesaistiiti paaris Kesenfelda Igaunji.
Bet arii tad nekas tur baigi labaak nepalika, zaudeejumi kaa bij taa bij un tikai auga. Liidz beidzot noleema ka taa bodiite ir jaasleedz, un sanaaca dariijums ar Carguru.

a par 25% katram, vari palasiit sheit.

"OX Drive" līdzdibinātāja Egija Gailuma min, ka pāreja uz elektromobiļiem Latvijā notiek mērķtiecīgi, tomēr automašīnu augsto cenu dēļ un ierobežotā valsts atbalsta dēļ sabiedrības vēlme pēc tām ir lielāka, nekā reāli lēmumi par pirkumu.

Plānots, ka, palielinoties transportlīdzekļu skaitam, "OX Drive" piedāvās arī automašīnu abonementus uz trim, sešiem, 12 mēnešiem vai jebkuru klientam vēlamo laika periodu, kas nozīmēs, ka uz noteiktu laiku transportlīdzeklis tiks nodots ilgtermiņa nomai.

"Spaceship" reģistrēta 2021.gada martā, un tās pamatkapitāls ir 6613 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.



"Spaceship" kapitālā 51,1% pieder AS "Eleving Vehicle Finance", kuras patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds. Vienlaikus starp lielākajiem īpašniekiem ir arī Gailuma, Kristiāns Karlsons, Kristaps Vasiļjevs un Igaunijas pilsonis Juhans Kārma, kuriem katram pieder pa 10,59% kapitāldaļu.

Tas bij no pasha saakuma.

[ Šo ziņu laboja JDS, 27 Aug 2024, 15:23:19 ]

Offline
JDS
27. Aug 2024, 15:24 #6155

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


27 Aug 2024, 15:12:16 @versatile rakstīja:

27 Aug 2024, 15:09:22 @JDS rakstīja:

Tu tagad nopietni ?
Par to vai ir Kesenfelda cilveeks lai pats tev atbild
Tur veel daljas ir chupinjai citu kompaaniju. Bet visaaam kopaa ir 3%


Nu pag, pats rakstīji, ka palicis tikai Aigars. Tāpēc jautājums.
% Daļas sākumā neievēroju, paskatījos tikai struktūru un labuma guvējus.



Es vairaak par to, ka nauda tajaa projektaa ir bijusi tikai vinja.
Taadu projektu Latvijaa ir padaudz

[ Šo ziņu laboja JDS, 27 Aug 2024, 15:25:04 ]

Offline
RaL
27. Aug 2024, 15:37 #6156

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3497

Braucu ar: kruīzu


27 Aug 2024, 15:22:58 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 15:08:07 @shirminieks rakstīja:

Sākumā visiem kopā bija 100%, kad bija gatavs biznesa plāns un to visu nofinansēja Kesenfelds, kopējā daļa samazinājās uz 60%, pie papildus fundraising palika ~36%, līdz beigās Kesenfelds visu izpirka.

Un tā ir pilnīgi normāla prakse (it īpaši capital-intensive startup'os), ka dibinātāji, kam nav sava kapitāla, piesaista finanšu investorus (šajā gadījumā Kesenfeldu), samazinot savas kapitāla daļas; nekāda 'izspiešana -laukā' vai 'biznesa-shēma' tur nav

Visi šeit baigie 90'o bandīti nolasījušies..



Viss sakaaas ar to, ka Egija atrada veidu, kaa pierunaat Kesenfeldu iedot naudu shim projektam, kur bij milziigi plaani, kosmiskas pelnas staasti, u.t.t.



Nezinu, vai tieši šis projekts, bet neilgi pirms OX drive parādīšanās, Eleving bija "darbinieku" konkurss, kur varēja iesniegt ideju un "uzvaras gadījumā" savu ideju realizēt, saņemot investīcijas un IT pakalpojumus biznesa uzsākšanai/darbībai no Kesenfelda (vai tieši Eleving? vairs neatceros) grupas uzņēmumiem...
Tā kā varbūt Egijai vienkārši bija dzīvotspējīgākā ideja, kuru tad Kesenfelds apstiprināja
Offline
JDS
27. Aug 2024, 15:38 #6157

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Ne taa nebij
Offline
shirminieks
27. Aug 2024, 15:39 #6158

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1665

Braucu ar: 81


27 Aug 2024, 15:22:58 @JDS rakstīja:

27 Aug 2024, 15:08:07 @shirminieks rakstīja:

Sākumā visiem kopā bija 100%, kad bija gatavs biznesa plāns un to visu nofinansēja Kesenfelds, kopējā daļa samazinājās uz 60%, pie papildus fundraising palika ~36%, līdz beigās Kesenfelds visu izpirka.

Un tā ir pilnīgi normāla prakse (it īpaši capital-intensive startup'os), ka dibinātāji, kam nav sava kapitāla, piesaista finanšu investorus (šajā gadījumā Kesenfeldu), samazinot savas kapitāla daļas; nekāda 'izspiešana -laukā' vai 'biznesa-shēma' tur nav

Visi šeit baigie 90'o bandīti nolasījušies..


Kuraa briidii te kaads runaaja par sheemaam? izspieshanu ? Tak no pasha saakuma teicu, Kesenfeldam vienkaarshi apnika dedzinaat naudu shajaa projektaa un klausiities Egijas fantastiskos staastus.




27 Aug 2024, 13:50:58 @JDS rakstīja:
Tur no pasha saakuma ir bijusi tikai un vieniigi Kesenfelda nauda, dazhaados veidos.
Paareejiem chetriem tika iedots ap 10% dalju jau no pasha saakuma. Peectam pamazaam viss tika panjemts nost. Liidz beigaas nevienam tur nekaadu dalju iznjemot Kesenfelda uznjeemumiem nebij.



27 Aug 2024, 14:28:27 @Mizx rakstīja:
Tā jau tāda tipiska biznesa shēma — sadot kaut kādiem cilvēkiem daļas un palaist par runātājiem, it kā vadītājiem, bet reāli tās ir tikai nopirktas izkārtnes. Īstie īpašnieki un lēmumu pieņēmēji fonā nezīmējas. E. Stendzinieks tak arī kaut kādu brīdi it ķā kaut kādas šķiet sulas ražoja / tirgoja. Bet reāli viņam bija iedoti 10% uzņēmuma daļu, principā kā atlīdzība par grozīšanos presē un tā uzņēmuma tēla veidošanu pašā sākumā — ja jau viņš tur ir, tad mārketings aizies un biznes aizies.


Pietiek tajā pašā lapā uz augšu pascrollēt


27 Aug 2024, 15:22:58 @JDS rakstīja:
Viss sakaaas ar to, ka Egija atrada veidu, kaa pierunaat Kesenfeldu iedot naudu shim projektam, kur bij milziigi plaani, kosmiskas pelnas staasti, u.t.t.
Rezultaataa gan tika nopirktas pirmaas Teslas, paraleeli tika veidota aplikaacija. Ar aplikaacijas izveidosahanu diezgan labi nesekmeejaas, ilgu laiku nevareeja palaist, tikmeer auto rinkjoja apkaart, Egija nekautreejaas pati izmantot tos auto un dot saviem draugiem
Taalaak jau kad tika saprasts ka kautkas tur iisti nav labi, tika norauts stopkraans jaunas Teslas partijas pirkshanai, un auto tika iegaadaati tikai tad kad tika piesaistiiti paaris Kesenfelda Igaunji.


Šis jau izklausās reālāk


27 Aug 2024, 15:22:58 @JDS rakstīja:
Bet arii tad nekas tur baigi labaak nepalika, zaudeejumi kaa bij taa bij un tikai auga. Liidz beidzot noleema ka taa bodiite ir jaasleedz, un sanaaca dariijums ar Carguru.

a par 25% katram, vari palasiit sheit.

"OX Drive" līdzdibinātāja Egija Gailuma min, ka pāreja uz elektromobiļiem Latvijā notiek mērķtiecīgi, tomēr automašīnu augsto cenu dēļ un ierobežotā valsts atbalsta dēļ sabiedrības vēlme pēc tām ir lielāka, nekā reāli lēmumi par pirkumu.

Plānots, ka, palielinoties transportlīdzekļu skaitam, "OX Drive" piedāvās arī automašīnu abonementus uz trim, sešiem, 12 mēnešiem vai jebkuru klientam vēlamo laika periodu, kas nozīmēs, ka uz noteiktu laiku transportlīdzeklis tiks nodots ilgtermiņa nomai.

"Spaceship" reģistrēta 2021.gada martā, un tās pamatkapitāls ir 6613 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

"Spaceship" kapitālā 51,1% pieder AS "Eleving Vehicle Finance", kuras patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds. Vienlaikus starp lielākajiem īpašniekiem ir arī Gailuma, Kristiāns Karlsons, Kristaps Vasiļjevs un Igaunijas pilsonis Juhans Kārma, kuriem katram pieder pa 10,59% kapitāldaļu.

Tas bij no pasha saakuma.


Paskaties LURSOFT, tur labi var redzēt, ka sākumā bija 4x25%, un tad, piesaistot papildus naudu, samazinājās
Offline
JDS
27. Aug 2024, 15:45 #6159

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

tie 4x25 bij tad kad tur naudas bij apalja nulle. Es runaaju par to, laiku kad saakaas kautkaada reaala darbiiba biznesa uzsakshanaa.
Un nevajag paarspiileet par to atnjemshanu, bet nu nekas vairaak par algu tiem chetriem tajaa uznjeemumaa nekad nekas nav bijis.
Offline
shirminieks
27. Aug 2024, 15:58 #6160

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1665

Braucu ar: 81


27 Aug 2024, 15:45:20 @JDS rakstīja:
tie 4x25 bij tad kad tur naudas bij apalja nulle. Es runaaju par to, laiku kad saakaas kautkaada reaala darbiiba biznesa uzsakshanaa.
Un nevajag paarspiileet par to atnjemshanu, bet nu nekas vairaak par algu tiem chetriem tajaa uznjeemumaa nekad nekas nav bijis.


Protams, ka no viņiem četriem nekāds kapitāls nav nācis, bet arī pēc otrā fundraising viņiem palika >30% no kopējām daļām.

Tas, ka Egija prot 'pārdot gaisu' skaidrs, bet ideja par TESLA-carsharing tāpat nāca no viņiem četriem - Kesenfelds laikam bija vienīgais LV, kas to bija gatavs nofinansēt; visticamāk dēļ tā, ka pašam bija pieredze ar ELEVING un RENTI.

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 27 Aug 2024, 16:01:59 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo