Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
XK220 | 27. Aug 2024, 13:02 |
#6141
|
| Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Young money tldr
Gudri runā
Uztaisa bezjēdzīgu startapu
Dabūn investorus
Gudri runā x2
Aiziet uz podkāstu pie NJ
Nolaiž visu naudu podā
Iet strādāt uz lattelekom zvanu centru kur ir īstā viņu vieta
Šis viss neattiecas uz Karavelas, SB, Abavas vīni u.c. vadītājiem/īpašniekiem kas pie NJ bijuši, tie ir the real deal.[ Šo ziņu laboja XK220, 27 Aug 2024, 13:04:18 ] | Offline | | |
shirminieks | 27. Aug 2024, 13:44 |
#6142
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
27 Aug 2024, 12:06:57 @JDS rakstīja:
27 Aug 2024, 11:11:27 @ozo rakstīja:
Zinātāji pastāstiet- paglāba no bankrota vai pārpirka?
Saprotu, ka Egija jau kādu laiku tur lēmumus nepieņem.
Egija tur nekad nekaadus svariigus leemumus nav pienjeemusi, lai ko vinja apkaart staastiitu. Tas cilveeks ir tups kaa zaabaks.
Paarpirka vienkaarshi, jo Kesenfeldam apnika dedzinaat naudu, un gribeeja tikt valjaa. Neveeleejaas vairs apmaksaat studentu izklaides.
Bij ceriiba ka piesaistot paaris Igaunjus kautkas uzlabosies, iisterminjaa taa arii notika, bet peectam atkal viss bij pa vecam.
Saakumaa bij iedotas pat daljas no Spaceship daliibniekiem, ja pareizi atceros Egijai bij vissvairaak, peectam arii to atnjeema jo saprata cik bezzjeedziigi tas viss ir ar taadu paarvaldiibu
veiksmiigs exits? nee nu dalju naudas vismaz Kesenfelds atsita vismaz kaut kas. Dazhi tur liidz muuzha galam buus paraadaa
Dibinot visiem četriem katram bija pa 25%, bet kad auto iegādes finansēšanai ienāca citi investori (principā gandrīz visu caur Eleving nofinansēja Kesenfelds) tad, protams, īpatsvars samazinājās; proporcijas gan saglabājās - visiem četriem līdz pat beigām palika vienādas daļas. | Offline | | |
JDS | 27. Aug 2024, 13:50 |
#6143
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
27 Aug 2024, 13:44:24 @shirminieks rakstīja:
27 Aug 2024, 12:06:57 @JDS rakstīja:
27 Aug 2024, 11:11:27 @ozo rakstīja:
Zinātāji pastāstiet- paglāba no bankrota vai pārpirka?
Saprotu, ka Egija jau kādu laiku tur lēmumus nepieņem.
Egija tur nekad nekaadus svariigus leemumus nav pienjeemusi, lai ko vinja apkaart staastiitu. Tas cilveeks ir tups kaa zaabaks.
Paarpirka vienkaarshi, jo Kesenfeldam apnika dedzinaat naudu, un gribeeja tikt valjaa. Neveeleejaas vairs apmaksaat studentu izklaides.
Bij ceriiba ka piesaistot paaris Igaunjus kautkas uzlabosies, iisterminjaa taa arii notika, bet peectam atkal viss bij pa vecam.
Saakumaa bij iedotas pat daljas no Spaceship daliibniekiem, ja pareizi atceros Egijai bij vissvairaak, peectam arii to atnjeema jo saprata cik bezzjeedziigi tas viss ir ar taadu paarvaldiibu
veiksmiigs exits? nee nu dalju naudas vismaz Kesenfelds atsita vismaz kaut kas. Dazhi tur liidz muuzha galam buus paraadaa
Dibinot visiem četriem katram bija pa 25%, bet kad auto iegādes finansēšanai ienāca citi investori (principā gandrīz visu caur Eleving nofinansēja Kesenfelds) tad, protams, īpatsvars samazinājās; proporcijas gan saglabājās - visiem četriem līdz pat beigām palika vienādas daļas.
Tur no pasha saakuma ir bijusi tikai un vieniigi Kesenfelda nauda, dazhaados veidos.
Paareejiem chetriem tika iedots ap 10% dalju jau no pasha saakuma. Peectam pamazaam viss tika panjemts nost. Liidz beigaas nevienam tur nekaadu dalju iznjemot Kesenfelda uznjeemumiem nebij.
| Offline | | |
Mikels | 27. Aug 2024, 14:00 |
#6144
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
27 Aug 2024, 13:44:24 @shirminieks rakstīja:
27 Aug 2024, 12:06:57 @JDS rakstīja:
27 Aug 2024, 11:11:27 @ozo rakstīja:
Zinātāji pastāstiet- paglāba no bankrota vai pārpirka?
Saprotu, ka Egija jau kādu laiku tur lēmumus nepieņem.
Egija tur nekad nekaadus svariigus leemumus nav pienjeemusi, lai ko vinja apkaart staastiitu. Tas cilveeks ir tups kaa zaabaks.
Paarpirka vienkaarshi, jo Kesenfeldam apnika dedzinaat naudu, un gribeeja tikt valjaa. Neveeleejaas vairs apmaksaat studentu izklaides.
Bij ceriiba ka piesaistot paaris Igaunjus kautkas uzlabosies, iisterminjaa taa arii notika, bet peectam atkal viss bij pa vecam.
Saakumaa bij iedotas pat daljas no Spaceship daliibniekiem, ja pareizi atceros Egijai bij vissvairaak, peectam arii to atnjeema jo saprata cik bezzjeedziigi tas viss ir ar taadu paarvaldiibu
veiksmiigs exits? nee nu dalju naudas vismaz Kesenfelds atsita vismaz kaut kas. Dazhi tur liidz muuzha galam buus paraadaa
Dibinot visiem četriem katram bija pa 25%, bet kad auto iegādes finansēšanai ienāca citi investori (principā gandrīz visu caur Eleving nofinansēja Kesenfelds) tad, protams, īpatsvars samazinājās; proporcijas gan saglabājās - visiem četriem līdz pat beigām palika vienādas daļas.
Jā, visiem četriem beigās bija vienādas daļas - 0 [ Šo ziņu laboja Mikels, 27 Aug 2024, 14:13:24 ] | Offline | | |
Mizx | 27. Aug 2024, 14:28 |
#6145
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
| Tā jau tāda tipiska biznesa shēma — sadot kaut kādiem cilvēkiem daļas un palaist par runātājiem, it kā vadītājiem, bet reāli tās ir tikai nopirktas izkārtnes. Īstie īpašnieki un lēmumu pieņēmēji fonā nezīmējas. E. Stendzinieks tak arī kaut kādu brīdi it ķā kaut kādas šķiet sulas ražoja / tirgoja. Bet reāli viņam bija iedoti 10% uzņēmuma daļu, principā kā atlīdzība par grozīšanos presē un tā uzņēmuma tēla veidošanu pašā sākumā — ja jau viņš tur ir, tad mārketings aizies un biznes aizies. | Offline | | |
versatile | 27. Aug 2024, 14:40 |
#6146
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1166
Braucu ar:
|
27 Aug 2024, 13:50:58 @JDS rakstīja:
27 Aug 2024, 13:44:24 @shirminieks rakstīja:
27 Aug 2024, 12:06:57 @JDS rakstīja:
27 Aug 2024, 11:11:27 @ozo rakstīja:
Zinātāji pastāstiet- paglāba no bankrota vai pārpirka?
Saprotu, ka Egija jau kādu laiku tur lēmumus nepieņem.
Egija tur nekad nekaadus svariigus leemumus nav pienjeemusi, lai ko vinja apkaart staastiitu. Tas cilveeks ir tups kaa zaabaks.
Paarpirka vienkaarshi, jo Kesenfeldam apnika dedzinaat naudu, un gribeeja tikt valjaa. Neveeleejaas vairs apmaksaat studentu izklaides.
Bij ceriiba ka piesaistot paaris Igaunjus kautkas uzlabosies, iisterminjaa taa arii notika, bet peectam atkal viss bij pa vecam.
Saakumaa bij iedotas pat daljas no Spaceship daliibniekiem, ja pareizi atceros Egijai bij vissvairaak, peectam arii to atnjeema jo saprata cik bezzjeedziigi tas viss ir ar taadu paarvaldiibu
veiksmiigs exits? nee nu dalju naudas vismaz Kesenfelds atsita vismaz kaut kas. Dazhi tur liidz muuzha galam buus paraadaa
Dibinot visiem četriem katram bija pa 25%, bet kad auto iegādes finansēšanai ienāca citi investori (principā gandrīz visu caur Eleving nofinansēja Kesenfelds) tad, protams, īpatsvars samazinājās; proporcijas gan saglabājās - visiem četriem līdz pat beigām palika vienādas daļas.
Tur no pasha saakuma ir bijusi tikai un vieniigi Kesenfelda nauda, dazhaados veidos.
Paareejiem chetriem tika iedots ap 10% dalju jau no pasha saakuma. Peectam pamazaam viss tika panjemts nost. Liidz beigaas nevienam tur nekaadu dalju iznjemot Kesenfelda uznjeemumiem nebij.
Stuģis vai tad arī Kesenfelda cilvēks? | Offline | | |
JDS | 27. Aug 2024, 14:59 |
#6147
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Kaads sakars Stugjim ar OX Drive / Spaceship ?
Kaa jau ieprieksh mineeja tur visa nauda bij no Eleving un citaam Kesenfelda kompaanijaam / holdingiem. [ Šo ziņu laboja JDS, 27 Aug 2024, 15:05:32 ] | Offline | | |
versatile | 27. Aug 2024, 15:05 |
#6148
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1166
Braucu ar:
|
No vienas puses, mikro daļa, no otras puses - ne jau nejauši. | Offline | | |
|
shirminieks | 27. Aug 2024, 15:08 |
#6149
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
27 Aug 2024, 13:50:58 @JDS rakstīja:
27 Aug 2024, 13:44:24 @shirminieks rakstīja:
27 Aug 2024, 12:06:57 @JDS rakstīja:
27 Aug 2024, 11:11:27 @ozo rakstīja:
Zinātāji pastāstiet- paglāba no bankrota vai pārpirka?
Saprotu, ka Egija jau kādu laiku tur lēmumus nepieņem.
Egija tur nekad nekaadus svariigus leemumus nav pienjeemusi, lai ko vinja apkaart staastiitu. Tas cilveeks ir tups kaa zaabaks.
Paarpirka vienkaarshi, jo Kesenfeldam apnika dedzinaat naudu, un gribeeja tikt valjaa. Neveeleejaas vairs apmaksaat studentu izklaides.
Bij ceriiba ka piesaistot paaris Igaunjus kautkas uzlabosies, iisterminjaa taa arii notika, bet peectam atkal viss bij pa vecam.
Saakumaa bij iedotas pat daljas no Spaceship daliibniekiem, ja pareizi atceros Egijai bij vissvairaak, peectam arii to atnjeema jo saprata cik bezzjeedziigi tas viss ir ar taadu paarvaldiibu
veiksmiigs exits? nee nu dalju naudas vismaz Kesenfelds atsita vismaz kaut kas. Dazhi tur liidz muuzha galam buus paraadaa
Dibinot visiem četriem katram bija pa 25%, bet kad auto iegādes finansēšanai ienāca citi investori (principā gandrīz visu caur Eleving nofinansēja Kesenfelds) tad, protams, īpatsvars samazinājās; proporcijas gan saglabājās - visiem četriem līdz pat beigām palika vienādas daļas.
Tur no pasha saakuma ir bijusi tikai un vieniigi Kesenfelda nauda, dazhaados veidos.
Paareejiem chetriem tika iedots ap 10% dalju jau no pasha saakuma. Peectam pamazaam viss tika panjemts nost. Liidz beigaas nevienam tur nekaadu dalju iznjemot Kesenfelda uznjeemumiem nebij.
Sākumā visiem kopā bija 100%, kad bija gatavs biznesa plāns un to visu nofinansēja Kesenfelds, kopējā daļa samazinājās uz 60%, pie papildus fundraising palika ~36%, līdz beigās Kesenfelds visu izpirka.
Un tā ir pilnīgi normāla prakse (it īpaši capital-intensive startup'os), ka dibinātāji, kam nav sava kapitāla, piesaista finanšu investorus (šajā gadījumā Kesenfeldu), samazinot savas kapitāla daļas; nekāda 'izspiešana -laukā' vai 'biznesa-shēma' tur nav
Visi šeit baigie 90'o bandīti nolasījušies.. | Offline | | |
JDS | 27. Aug 2024, 15:09 |
#6150
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
27 Aug 2024, 15:05:08 @versatile rakstīja:
No vienas puses, mikro daļa, no otras puses - ne jau nejauši.
Tu tagad nopietni ?
Par to vai ir Kesenfelda cilveeks lai pats tev atbild
Tur veel daljas ir chupinjai citu kompaaniju. Bet visaaam kopaa ir 3% | Offline | | |
versatile | 27. Aug 2024, 15:12 |
#6151
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1166
Braucu ar:
|
27 Aug 2024, 15:09:22 @JDS rakstīja:
Tu tagad nopietni ?
Par to vai ir Kesenfelda cilveeks lai pats tev atbild
Tur veel daljas ir chupinjai citu kompaaniju. Bet visaaam kopaa ir 3%
Nu pag, pats rakstīji, ka palicis tikai Aigars. Tāpēc jautājums.
% Daļas sākumā neievēroju, paskatījos tikai struktūru un labuma guvējus.
| Offline | | |
Mixzzz | 27. Aug 2024, 15:22 |
#6152
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Tiem, kam ir i3 - ko maksā kasko? Tīri intereses pēc, jo nu materiāli tā konstrukcijā nav tie vieglāk labojamie. | Offline | | |
JDS | 27. Aug 2024, 15:22 |
#6153
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
27 Aug 2024, 15:08:07 @shirminieks rakstīja:
Sākumā visiem kopā bija 100%, kad bija gatavs biznesa plāns un to visu nofinansēja Kesenfelds, kopējā daļa samazinājās uz 60%, pie papildus fundraising palika ~36%, līdz beigās Kesenfelds visu izpirka.
Un tā ir pilnīgi normāla prakse (it īpaši capital-intensive startup'os), ka dibinātāji, kam nav sava kapitāla, piesaista finanšu investorus (šajā gadījumā Kesenfeldu), samazinot savas kapitāla daļas; nekāda 'izspiešana -laukā' vai 'biznesa-shēma' tur nav
Visi šeit baigie 90'o bandīti nolasījušies..
Kuraa briidii te kaads runaaja par sheemaam? izspieshanu ? Tak no pasha saakuma teicu, Kesenfeldam vienkaarshi apnika dedzinaat naudu shajaa projektaa un klausiities Egijas fantastiskos staastus.
Viss sakaaas ar to, ka Egija atrada veidu, kaa pierunaat Kesenfeldu iedot naudu shim projektam, kur bij milziigi plaani, kosmiskas pelnas staasti, u.t.t.
Rezultaataa gan tika nopirktas pirmaas Teslas, paraleeli tika veidota aplikaacija. Ar aplikaacijas izveidosahanu diezgan labi nesekmeejaas, ilgu laiku nevareeja palaist, tikmeer auto rinkjoja apkaart, Egija nekautreejaas pati izmantot tos auto un dot saviem draugiem
Taalaak jau kad tika saprasts ka kautkas tur iisti nav labi, tika norauts stopkraans jaunas Teslas partijas pirkshanai, un auto tika iegaadaati tikai tad kad tika piesaistiiti paaris Kesenfelda Igaunji.
Bet arii tad nekas tur baigi labaak nepalika, zaudeejumi kaa bij taa bij un tikai auga. Liidz beidzot noleema ka taa bodiite ir jaasleedz, un sanaaca dariijums ar Carguru.
a par 25% katram, vari palasiit sheit.
"OX Drive" līdzdibinātāja Egija Gailuma min, ka pāreja uz elektromobiļiem Latvijā notiek mērķtiecīgi, tomēr automašīnu augsto cenu dēļ un ierobežotā valsts atbalsta dēļ sabiedrības vēlme pēc tām ir lielāka, nekā reāli lēmumi par pirkumu.
Plānots, ka, palielinoties transportlīdzekļu skaitam, "OX Drive" piedāvās arī automašīnu abonementus uz trim, sešiem, 12 mēnešiem vai jebkuru klientam vēlamo laika periodu, kas nozīmēs, ka uz noteiktu laiku transportlīdzeklis tiks nodots ilgtermiņa nomai.
"Spaceship" reģistrēta 2021.gada martā, un tās pamatkapitāls ir 6613 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
"Spaceship" kapitālā 51,1% pieder AS "Eleving Vehicle Finance", kuras patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds. Vienlaikus starp lielākajiem īpašniekiem ir arī Gailuma, Kristiāns Karlsons, Kristaps Vasiļjevs un Igaunijas pilsonis Juhans Kārma, kuriem katram pieder pa 10,59% kapitāldaļu.
Tas bij no pasha saakuma. [ Šo ziņu laboja JDS, 27 Aug 2024, 15:23:19 ] | Offline | | |
JDS | 27. Aug 2024, 15:24 |
#6154
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
27 Aug 2024, 15:12:16 @versatile rakstīja:
27 Aug 2024, 15:09:22 @JDS rakstīja:
Tu tagad nopietni ?
Par to vai ir Kesenfelda cilveeks lai pats tev atbild
Tur veel daljas ir chupinjai citu kompaaniju. Bet visaaam kopaa ir 3%
Nu pag, pats rakstīji, ka palicis tikai Aigars. Tāpēc jautājums.
% Daļas sākumā neievēroju, paskatījos tikai struktūru un labuma guvējus.
Es vairaak par to, ka nauda tajaa projektaa ir bijusi tikai vinja.
Taadu projektu Latvijaa ir padaudz [ Šo ziņu laboja JDS, 27 Aug 2024, 15:25:04 ] | Offline | | |
RaL | 27. Aug 2024, 15:37 |
#6155
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
27 Aug 2024, 15:22:58 @JDS rakstīja:
27 Aug 2024, 15:08:07 @shirminieks rakstīja:
Sākumā visiem kopā bija 100%, kad bija gatavs biznesa plāns un to visu nofinansēja Kesenfelds, kopējā daļa samazinājās uz 60%, pie papildus fundraising palika ~36%, līdz beigās Kesenfelds visu izpirka.
Un tā ir pilnīgi normāla prakse (it īpaši capital-intensive startup'os), ka dibinātāji, kam nav sava kapitāla, piesaista finanšu investorus (šajā gadījumā Kesenfeldu), samazinot savas kapitāla daļas; nekāda 'izspiešana -laukā' vai 'biznesa-shēma' tur nav
Visi šeit baigie 90'o bandīti nolasījušies..
Viss sakaaas ar to, ka Egija atrada veidu, kaa pierunaat Kesenfeldu iedot naudu shim projektam, kur bij milziigi plaani, kosmiskas pelnas staasti, u.t.t.
Nezinu, vai tieši šis projekts, bet neilgi pirms OX drive parādīšanās, Eleving bija "darbinieku" konkurss, kur varēja iesniegt ideju un "uzvaras gadījumā" savu ideju realizēt, saņemot investīcijas un IT pakalpojumus biznesa uzsākšanai/darbībai no Kesenfelda (vai tieši Eleving? vairs neatceros) grupas uzņēmumiem...
Tā kā varbūt Egijai vienkārši bija dzīvotspējīgākā ideja, kuru tad Kesenfelds apstiprināja | Offline | | |
JDS | 27. Aug 2024, 15:38 |
#6156
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Ne taa nebij | Offline | | |
|
shirminieks | 27. Aug 2024, 15:39 |
#6157
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
27 Aug 2024, 15:22:58 @JDS rakstīja:
27 Aug 2024, 15:08:07 @shirminieks rakstīja:
Sākumā visiem kopā bija 100%, kad bija gatavs biznesa plāns un to visu nofinansēja Kesenfelds, kopējā daļa samazinājās uz 60%, pie papildus fundraising palika ~36%, līdz beigās Kesenfelds visu izpirka.
Un tā ir pilnīgi normāla prakse (it īpaši capital-intensive startup'os), ka dibinātāji, kam nav sava kapitāla, piesaista finanšu investorus (šajā gadījumā Kesenfeldu), samazinot savas kapitāla daļas; nekāda 'izspiešana -laukā' vai 'biznesa-shēma' tur nav
Visi šeit baigie 90'o bandīti nolasījušies..
Kuraa briidii te kaads runaaja par sheemaam? izspieshanu ? Tak no pasha saakuma teicu, Kesenfeldam vienkaarshi apnika dedzinaat naudu shajaa projektaa un klausiities Egijas fantastiskos staastus.
27 Aug 2024, 13:50:58 @JDS rakstīja:
Tur no pasha saakuma ir bijusi tikai un vieniigi Kesenfelda nauda, dazhaados veidos.
Paareejiem chetriem tika iedots ap 10% dalju jau no pasha saakuma. Peectam pamazaam viss tika panjemts nost. Liidz beigaas nevienam tur nekaadu dalju iznjemot Kesenfelda uznjeemumiem nebij.
27 Aug 2024, 14:28:27 @Mizx rakstīja:
Tā jau tāda tipiska biznesa shēma — sadot kaut kādiem cilvēkiem daļas un palaist par runātājiem, it kā vadītājiem, bet reāli tās ir tikai nopirktas izkārtnes. Īstie īpašnieki un lēmumu pieņēmēji fonā nezīmējas. E. Stendzinieks tak arī kaut kādu brīdi it ķā kaut kādas šķiet sulas ražoja / tirgoja. Bet reāli viņam bija iedoti 10% uzņēmuma daļu, principā kā atlīdzība par grozīšanos presē un tā uzņēmuma tēla veidošanu pašā sākumā — ja jau viņš tur ir, tad mārketings aizies un biznes aizies.
Pietiek tajā pašā lapā uz augšu pascrollēt
27 Aug 2024, 15:22:58 @JDS rakstīja:
Viss sakaaas ar to, ka Egija atrada veidu, kaa pierunaat Kesenfeldu iedot naudu shim projektam, kur bij milziigi plaani, kosmiskas pelnas staasti, u.t.t.
Rezultaataa gan tika nopirktas pirmaas Teslas, paraleeli tika veidota aplikaacija. Ar aplikaacijas izveidosahanu diezgan labi nesekmeejaas, ilgu laiku nevareeja palaist, tikmeer auto rinkjoja apkaart, Egija nekautreejaas pati izmantot tos auto un dot saviem draugiem
Taalaak jau kad tika saprasts ka kautkas tur iisti nav labi, tika norauts stopkraans jaunas Teslas partijas pirkshanai, un auto tika iegaadaati tikai tad kad tika piesaistiiti paaris Kesenfelda Igaunji.
Šis jau izklausās reālāk
27 Aug 2024, 15:22:58 @JDS rakstīja:
Bet arii tad nekas tur baigi labaak nepalika, zaudeejumi kaa bij taa bij un tikai auga. Liidz beidzot noleema ka taa bodiite ir jaasleedz, un sanaaca dariijums ar Carguru.
a par 25% katram, vari palasiit sheit.
"OX Drive" līdzdibinātāja Egija Gailuma min, ka pāreja uz elektromobiļiem Latvijā notiek mērķtiecīgi, tomēr automašīnu augsto cenu dēļ un ierobežotā valsts atbalsta dēļ sabiedrības vēlme pēc tām ir lielāka, nekā reāli lēmumi par pirkumu.
Plānots, ka, palielinoties transportlīdzekļu skaitam, "OX Drive" piedāvās arī automašīnu abonementus uz trim, sešiem, 12 mēnešiem vai jebkuru klientam vēlamo laika periodu, kas nozīmēs, ka uz noteiktu laiku transportlīdzeklis tiks nodots ilgtermiņa nomai.
"Spaceship" reģistrēta 2021.gada martā, un tās pamatkapitāls ir 6613 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
"Spaceship" kapitālā 51,1% pieder AS "Eleving Vehicle Finance", kuras patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds. Vienlaikus starp lielākajiem īpašniekiem ir arī Gailuma, Kristiāns Karlsons, Kristaps Vasiļjevs un Igaunijas pilsonis Juhans Kārma, kuriem katram pieder pa 10,59% kapitāldaļu.
Tas bij no pasha saakuma.
Paskaties LURSOFT, tur labi var redzēt, ka sākumā bija 4x25%, un tad, piesaistot papildus naudu, samazinājās | Offline | | |
JDS | 27. Aug 2024, 15:45 |
#6158
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| tie 4x25 bij tad kad tur naudas bij apalja nulle. Es runaaju par to, laiku kad saakaas kautkaada reaala darbiiba biznesa uzsakshanaa.
Un nevajag paarspiileet par to atnjemshanu, bet nu nekas vairaak par algu tiem chetriem tajaa uznjeemumaa nekad nekas nav bijis. | Offline | | |
shirminieks | 27. Aug 2024, 15:58 |
#6159
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
27 Aug 2024, 15:45:20 @JDS rakstīja:
tie 4x25 bij tad kad tur naudas bij apalja nulle. Es runaaju par to, laiku kad saakaas kautkaada reaala darbiiba biznesa uzsakshanaa.
Un nevajag paarspiileet par to atnjemshanu, bet nu nekas vairaak par algu tiem chetriem tajaa uznjeemumaa nekad nekas nav bijis.
Protams, ka no viņiem četriem nekāds kapitāls nav nācis, bet arī pēc otrā fundraising viņiem palika >30% no kopējām daļām.
Tas, ka Egija prot 'pārdot gaisu' skaidrs, bet ideja par TESLA-carsharing tāpat nāca no viņiem četriem - Kesenfelds laikam bija vienīgais LV, kas to bija gatavs nofinansēt; visticamāk dēļ tā, ka pašam bija pieredze ar ELEVING un RENTI.[ Šo ziņu laboja shirminieks, 27 Aug 2024, 16:01:59 ] | Offline | | |
JDS | 27. Aug 2024, 16:09 |
#6160
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
27 Aug 2024, 15:58:34 @shirminieks rakstīja:
27 Aug 2024, 15:45:20 @JDS rakstīja:
tie 4x25 bij tad kad tur naudas bij apalja nulle. Es runaaju par to, laiku kad saakaas kautkaada reaala darbiiba biznesa uzsakshanaa.
Un nevajag paarspiileet par to atnjemshanu, bet nu nekas vairaak par algu tiem chetriem tajaa uznjeemumaa nekad nekas nav bijis.
Protams, ka no viņiem četriem nekāds kapitāls nav nācis, bet arī pēc otrā fundraising viņiem palika >30% no kopējām daļām.
Tas, ka Egija prot 'pārdot gaisu' skaidrs, bet ideja par TESLA-carsharing tāpat nāca no viņiem četriem - Kesenfelds laikam bija vienīgais LV, kas to bija gatavs nofinansēt; visticamāk dēļ tā, ka pašam bija pieredze ar ELEVING un RENTI.
Tu pat nespeej iedomaaties kaadus projektus sponsoree Kesenfelds, tur briizhiem liekas, ka vinjam ir sports dedzinaat naudu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|