Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
GirtzB
20. Jul 2024, 10:30 #6101

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22074

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nav for free un starp LV robežu un e272 ir ļoti maz ātro lādētāju. 22kw gan gandrīz pie katara iki/lidl etc...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
JDS
20. Jul 2024, 11:11 #6102

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10920

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


20 Jul 2024, 10:08:28 @Martiii rakstīja:
Fāterīts taisās uz LT ar savu Leaf2. Kaut ko pa ausu galam biju dzirdējis, ka tur ir kaut kādi lādētāji for free. Vai kādam ir pieredze, vai tur tiešām pieejami 50kw fastachargeri for free un var iedot kādu linku, kā viņus atrast?

Lai faateriitis nokachaa inbalance grid aplikaaciju, tur tieshaam ir pa Lietuvu izmeetaati 13 bezmaksas fast chargi. Pirmie ir uzreiz aiz Jonishkjiem braucot caur Eleju, vai ja brauc caurs Bausku tad Raubonys.
Ar zibens ziimiiti ir bezmaksas

[ Šo ziņu laboja JDS, 20 Jul 2024, 14:12:38 ]

Offline
vvv
21. Jul 2024, 19:24 #6103

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

2ekundēs līdz 100km/h un 350 km/h max.
Iespaidīgi. Tanī rakstā vēl bija kaut kas par
Super ātru uzlādi un max attālumu.
Eiropa netiek līdzi?

https://kursors.lv/2024/07/21/xiaomi-prezente-p...risko-su7-ultra/
Offline
Martiii
21. Jul 2024, 20:29 #6104

Kopš: 09. Jun 2003

Ziņojumi: 1108

Braucu ar: F11

Paldies par info!
Offline
bum_bumz
22. Jul 2024, 01:08 #6105

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6614

Braucu ar: E34

Cepums par mārketingu. Max, Ultra hierarhja ir skaidra un saprotama
Offline
XK220
22. Jul 2024, 01:21 #6106

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3258

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Pēc 20-30 gadiem mēs visi brauksim ar ķīnas brendu auto.
Offline
juriz
22. Jul 2024, 07:29 #6107

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: būzu

Tas ir tas telefons, kas jau pāris žurnālistu/blogeru testos ir dedzis?
Offline
Fandulis
23. Jul 2024, 15:55 #6108

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13225

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Bremzes viņam toč nav.
Offline
Fandulis
24. Jul 2024, 09:15 #6109

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13225

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Varbūt ir kādam pieredze ar Tesla S 2019 līdz tagad? Salīdzinot ar Y. Tas ka alumīnijs un pneima, zinu.
Offline
AgrisLV
01. Aug 2024, 15:01 #6110

Kopš: 04. Dec 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Riteni


08 Jun 2024, 11:27:50 @martins_usars rakstīja:
Tizls jautājums tam vēl nepieradušai publikai. Vai Latvijā drīkst pāri balkonam pārmest pagarinātāju un novilkt līdz auto, kas ir noparkots ielas malā? Loģiski, ka vads šķērso ietvi. Rietumeiropā dzīvojamos rajonos vadi no wallboxiem uz auto iet pāri ietvēm, taču mums cilvēkiem daudz kas traucē. Vai to maz drīkst? Es esmu ar mieru pārdot alfu un vietā nopirkt kaut kādu elektrogolfu, ja es viņu varu lādēt kā telefonu - kaut kā nebūt pie daudzdzīvokļu mājas, kur EV uzlādes stāvvietā nav un nebūs. Toties man ir balkons uz ielas pusi. Tas ir kolhozs + var pa nakti sagriezt. 100% visādi kebabus vedoši kebabi un nixx pa nakti brauks par velti lādēties, vai bomži salaidīs vadus uz īso, lai izšauj korķus. Kā cīnīties pret to? Braukt un lādēt publiskajās lādētavās vai viršos ir debīli. Pagājšmēnes es pasātā iepildīju 60L 10. maijā un 980km vēlāk 29. maijā es pildījos atkal. Negribu katru dienu braukt uz viršiem vai rimi, lai tur torčītu pie vada kā lohs. Ir varianti? Ja ir, tad es nododu ICE, respektu un krāmēšanu, lai pilnībā pievērstos santīmu pišanai


Ieraudzīju šo veco komentāru un izdomāju padalīties. Jo pie noteiktiem apstākļiem neredzu problēmu dzīvot ar EV bez home charger (arī bez darba vietas chargera)
2 mēnešus braucu ar Tesla Model 3 (80kw baterija). Dzīvoju dzīvokļu mājā Rīgā - ir iespēja uzlikt savu lādētāju bet domāju, ka nelikšu, jo neredzu jēgu. Atkarīgs, protams, kādiem mērķiem to auto lieto. Ikdienā braukāju uz ofisu Rīgas robežās, reizēm uz Jūrmalu aizlaižu un ik pa laikam uz veikalu. Kamēr pa Rīgu dzīvojos pietiek to auto palādēt 1-2x nedēļā. Es to daru, kamēr ieeju veikalā vai arī kamēr eju uz sporta zāli (trenējos kāpšanā Sky & More). Tur lēnais 22KW lādētājs pa 2-3 ļoti labi salādē kamēr mani muskuļi kļūst lielāki

Nedēļas nogalēs braukājam pa visu Latviju, jo ir mega haips par to, cik ir lēti braukt salīdzinot ar veco benzīna kapsētu. Braucot tālākus gabalus uz Latvijas nomalēm parādās neliels chakars, ka ir jāpaskatās Plugshare, kur ir tie ātrie lādētāji. Vai arī jālādē kamēr ēdam pusdienas utml.

Redzēs, kā būs ziemā
Offline
ATB
04. Aug 2024, 19:06 #6111

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5242

Braucu ar: ♛ ♛

Nu, kādas atrunas kad cybertruckam norauj aizmugures āķi no rāmja/virsbūves?


Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
treshaa_josla
06. Aug 2024, 15:11 #6112

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 409

Braucu ar:


04 Aug 2024, 19:06:03 @ATB rakstīja:
Nu, kādas atrunas kad cybertruckam norauj aizmugures āķi no rāmja/virsbūves?


Spied "Play", lai skatītos video!



1. influenceru subkultūra ir vnk
Ražojot šādu sūdu pelnīt naudu

2. dibens tiek smagi sasists kritienā uz leju, no rorēm uz tā betona kluča. Varbūt tērauds tur performētu mazliet labāk nekā alumīnijs. Bet nu tā pat to svaru uzgāzt uz astes

3. vilkt ar ķēdi (nevis ar elastīgu sitētisko trosi) ir nākamais




Ceru, ka esmu pierādijis, ka tā pakaļas noraušana bija fīča nevis fails
Offline
kkas
06. Aug 2024, 15:19 #6113

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9123

Braucu ar: zviedru ledusskapi

ko tik miljonu dēļ neizdarīsi.
vakarā ar aliņu forši paskatīties kā filmu.
tur vispār nav jēgas kko analizēt. nav arī skaidrs kad un kas ir filmēts.
tā pakaļa pirms atdalījās, var būt ne tikai pa trubām dauzīta.
vispār jka tikai Tesla nav pati par to samaksājusi.
kkā neticās, ka var tādus apgalvojumus vnk tāpat mētāt.
Offline
user
06. Aug 2024, 16:13 #6114

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13517

Braucu ar:


06 Aug 2024, 15:11:09 @treshaa_josla rakstīja:

04 Aug 2024, 19:06:03 @ATB rakstīja:
Nu, kādas atrunas kad cybertruckam norauj aizmugures āķi no rāmja/virsbūves?


Spied "Play", lai skatītos video!



1. influenceru subkultūra ir vnk
Ražojot šādu sūdu pelnīt naudu

2. dibens tiek smagi sasists kritienā uz leju, no rorēm uz tā betona kluča. Varbūt tērauds tur performētu mazliet labāk nekā alumīnijs. Bet nu tā pat to svaru uzgāzt uz astes

3. vilkt ar ķēdi (nevis ar elastīgu sitētisko trosi) ir nākamais




Ceru, ka esmu pierādijis, ka tā pakaļas noraušana bija fīča nevis fails


džeks pelna naudu un tas ir daudz interesantāks darbs kā lielākā daļa! es labprāt pistu ar jaunu tačku, lauztu viņu un ar to pelnītu naudu! daudz interesantāk kā IT jomā pārdot programmēšanu toč mainītu savu darbu pret viņa

bet tā pasaulē visu laiku labākā profesija ir bijusi "Džeremijs Klārksons" top gear tieši! bomba! nezinu labāku darbu par to

[ Šo ziņu laboja user, 06 Aug 2024, 16:15:03 ]

Offline
shirminieks
06. Aug 2024, 18:00 #6115

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1662

Braucu ar: 81


06 Aug 2024, 15:11:09 @treshaa_josla rakstīja:

04 Aug 2024, 19:06:03 @ATB rakstīja:
Nu, kādas atrunas kad cybertruckam norauj aizmugures āķi no rāmja/virsbūves?


Spied "Play", lai skatītos video!



1. influenceru subkultūra ir vnk
Ražojot šādu sūdu pelnīt naudu

2. dibens tiek smagi sasists kritienā uz leju, no rorēm uz tā betona kluča. Varbūt tērauds tur performētu mazliet labāk nekā alumīnijs. Bet nu tā pat to svaru uzgāzt uz astes

3. vilkt ar ķēdi (nevis ar elastīgu sitētisko trosi) ir nākamais




Ceru, ka esmu pierādijis, ka tā pakaļas noraušana bija fīča nevis fails


Stāsts jau par to, ka TESLA savam “doomsday truck” izdomāja ārpuses daļas taisīt no nerūsējošā tērauda, bet rāmi no alumīnija - attiecīgi tām lietām, kas tajās jomā, kas darba auto ir svarīgas (vilkšana, buksēšana, braukšana pa negludumiem, rock-sliding), CyberTruck ir trausls, bet tādās jomās, kas labi izklausās, bet nav svarīgas (ložu necaurlaidīgi stikli, nenoskrāpējami durvju paneļi, C4-noturība) tas auto ir izturīgs.

Priekš pozēšanas pie lielveikala der, bet tādam proper offroad / darbam īsti neder. Plus smieklīgi, ka salīdzinājumam ar CT paņēma nevis Raptoru, bet lētāko bāzes F150
Offline
user
06. Aug 2024, 18:04 #6116

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13517

Braucu ar:


06 Aug 2024, 18:00:28 @shirminieks rakstīja:

06 Aug 2024, 15:11:09 @treshaa_josla rakstīja:

04 Aug 2024, 19:06:03 @ATB rakstīja:
Nu, kādas atrunas kad cybertruckam norauj aizmugures āķi no rāmja/virsbūves?


Spied "Play", lai skatītos video!



1. influenceru subkultūra ir vnk
Ražojot šādu sūdu pelnīt naudu

2. dibens tiek smagi sasists kritienā uz leju, no rorēm uz tā betona kluča. Varbūt tērauds tur performētu mazliet labāk nekā alumīnijs. Bet nu tā pat to svaru uzgāzt uz astes

3. vilkt ar ķēdi (nevis ar elastīgu sitētisko trosi) ir nākamais




Ceru, ka esmu pierādijis, ka tā pakaļas noraušana bija fīča nevis fails


Stāsts jau par to, ka TESLA savam “doomsday truck” izdomāja ārpuses daļas taisīt no nerūsējošā tērauda, bet rāmi no alumīnija - attiecīgi tām lietām, kas tajās jomā, kas darba auto ir svarīgas (vilkšana, buksēšana, braukšana pa negludumiem, rock-sliding), CyberTruck ir trausls, bet tādās jomās, kas labi izklausās, bet nav svarīgas (ložu necaurlaidīgi stikli, nenoskrāpējami durvju paneļi, C4-noturība) tas auto ir izturīgs.

Priekš pozēšanas pie lielveikala der, bet tādam proper offroad / darbam īsti neder. Plus smieklīgi, ka salīdzinājumam ar CT paņēma nevis Raptoru, bet lētāko bāzes F150


bet tas arī ir pareizi - pamatā ir mārketings nevis produkts! tā tas ir un būs! pie tam tā vilkšana beigās būs vajadzīga 1% pircēju, pohuj tas 1%

tāpat kā hvz, pērkot veļasmašīnu - vajag aplikāciju, 256 režīmus utt.. realitātē 99% pietiek ar 3 automātiskajiem režīmiem un viss, bet vajag to fakino mārketingu - 256 režīmi, te;efona lādētājs, wifi, grills utt

un tāpēc par to pārmest ir sutlbi, bet ja par to nedomā produkta ražotājs - arī stulbi, tātad par to domājot un runājot vismaz zini, ka nav lohi ražotāji

[ Šo ziņu laboja user, 06 Aug 2024, 18:05:56 ]

Offline
shirminieks
06. Aug 2024, 18:28 #6117

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1662

Braucu ar: 81

CT tiek pozicionēts kā “izturīgākais / labākais pikaps pasaulē” - šeit cilvēks konkrēti parāda, ka tā ir diršana; salīdzini kaut vai ar to cik daudz G-klase izturēja

Pliks mārketings ar nevienam nevajadzīgām funkcijām
Offline
user
06. Aug 2024, 18:55 #6118

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13517

Braucu ar:


06 Aug 2024, 18:28:49 @shirminieks rakstīja:
CT tiek pozicionēts kā “izturīgākais / labākais pikaps pasaulē” - šeit cilvēks konkrēti parāda, ka tā ir diršana; salīdzini kaut vai ar to cik daudz G-klase izturēja

Pliks mārketings ar nevienam nevajadzīgām funkcijām


pliks mārketings ir pats svarīgākais biznesā

otrs - tesla izturēja vairāk kā fords - fords palika jau nobraucot no treilera
Offline
shirminieks
06. Aug 2024, 19:11 #6119

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1662

Braucu ar: 81


06 Aug 2024, 18:55:18 @user rakstīja:

06 Aug 2024, 18:28:49 @shirminieks rakstīja:
CT tiek pozicionēts kā “izturīgākais / labākais pikaps pasaulē” - šeit cilvēks konkrēti parāda, ka tā ir diršana; salīdzini kaut vai ar to cik daudz G-klase izturēja

Pliks mārketings ar nevienam nevajadzīgām funkcijām


pliks mārketings ir pats svarīgākais biznesā

otrs - tesla izturēja vairāk kā fords - fords palika jau nobraucot no treilera


Par treileri gan fakts - bet nu tas pats bija ar Hilux / G-klasi, kur pēc Hilux kardāna sabojāšanas saprata, ka ar geļiku jālec nost
Offline
user
06. Aug 2024, 19:20 #6120

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13517

Braucu ar:


06 Aug 2024, 19:11:50 @shirminieks rakstīja:

06 Aug 2024, 18:55:18 @user rakstīja:

06 Aug 2024, 18:28:49 @shirminieks rakstīja:
CT tiek pozicionēts kā “izturīgākais / labākais pikaps pasaulē” - šeit cilvēks konkrēti parāda, ka tā ir diršana; salīdzini kaut vai ar to cik daudz G-klase izturēja

Pliks mārketings ar nevienam nevajadzīgām funkcijām


pliks mārketings ir pats svarīgākais biznesā

otrs - tesla izturēja vairāk kā fords - fords palika jau nobraucot no treilera


Par treileri gan fakts - bet nu tas pats bija ar Hilux / G-klasi, kur pēc Hilux kardāna sabojāšanas saprata, ka ar geļiku jālec nost


kā Klarksons teiktu - speed and power!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo