Online
Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Ja kvēlsveces kaut nedaudz silda, -10 nebūs iemesls tam, ka auto jāgriež vismaz 3 reizes kamēr pielec.
Kvatra, šāda problēma ir arī pie 0 grādiem aukstam dzinējam?
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1168
Braucu ar: Audi Quattro
| Pie 0 `C nav problēmu, gļuki sākas ~ virs kādi -5`C, kad nostāv pa nakti ārā. Vadības blokā diez vai ir kāds jaucies, tie kilometri ir pašrocīgi nobraukti Būs jau droši vien jāņem kāds spečuks pie dziesmas | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Tev ir diagnostikas kabelis (piemēram, VCDS) un testeris?
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1168
Braucu ar: Audi Quattro
| Kabelis ir, testerim ar kur jābūt. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| 1) Aukstam, neiedarbinātam dzinējam, -10*C apskaties cik rāda reālo dzinēja T. Šie temperatūras datčiki nereti gļuko
2) ar multimetru vai kontrollampu paskaties vai ieslēdzot aizdedzi strāva pienāk kvēlsvecēm, ar multimetru var redzēt arī voltāžas. Jāskatās aukstam dzinējam vai noraujot štekeri no dzesēšanas šķidruma T datčika.
3) Izmēri pretestības kvēlsvecēm - nav viennozīmīgs tests, jo kvēlsveces var nesildīt kā pienākas, bet varēsi pārbaudīt vai kāda nav tiešām beigta.
4) iedarbinātam, siltam dzinējam apskaties Mesauring blocks 004 grupu, pēdējo lodziņu, cik ir torsion leņķis.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
| 2x esmu redzejis ka kvelsvece silst pie paša korpusa,bet gals kas ir degkamera paliek melns.Ar testeri tada gadijuma radis ka viss ir štokos | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Ir taisnība. Pilnai skaidrībai ir jāskrūvē laukā, tikai problēma tāda, ka šiem dzinējiem otrajā reizē viena un tā pati kvēlsvece var neizskrūvēties, tādēļ labāk sākumā ar testeri un tad mainīt visas.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
12 Mar 2013, 17:54:55 uldens1 rakstīja:
2x esmu redzejis ka kvelsvece silst pie paša korpusa,bet gals kas ir degkamera paliek melns.Ar testeri tada gadijuma radis ka viss ir štokos
Visbiežākā problēma.
Skrūvē ārā un skatās. Galvenais pie silta dzinēja, lai nebūtu problēmas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| reaals mortal kombat | Offline | | |
akusins | | Kopš: 12. Mar 2013
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Labvakar, kolēģi!
Jums jauka tēma par dīzeļiem un ieteica jums iepostot konsultācijai, atvainojos ja nav par BMW.
Grasos šogad pirkt Audi B8 2.0TDI (~140HP). Man sacīja, ka obligāti jāmeklē dzinējs kuram būtu Bosch sprauslas. Internetā nevaru atrast motora kodus un sprauslu versijas.
Varat kaut ko ieteikt, sacīt par šo ?
Korekcija: Atradu internetā šādus kodus , bet nu par sprauslām kur dabūt info ?
engine kw hp ltr cyl mounting time model remark
BPW 103 140 2,00 4 11/04 - 03/09 AUDI A4 TDI
CAGA 105 143 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - AUDI A4 AVANT TDI
CAGB 100 136 2,00 4 04/08 - 05/11 AUDI A4 AVANT TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 LIMOUSINE TDI
CAGC 88 120 2,00 4 06/08 - AUDI A4 TDI
CAHA 125 170 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI
CAHB 120 163 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI;"B.."
[ Šo ziņu laboja akusins, 12 Mar 2013, 21:00:02 ] | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| Ņem ar siemens sprauslām un brauc pie audi dilera un tev uzliks bez defektiem jaunas. | Offline | | |
vilks85 | | Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
| jautājums-tourans 2005.g 2.0tdi
ir nomainīts spararats,kurvis,sajūga disks,izspiedējgultnis,galvenais cilindrs bet sajūgs izspiežas tikai pedāļa galā un piemēram braucot ar jebkuru pārnesumu atlaižot gāzi,sajūga pedālis nokrīt grīdā,uzdodot atlec atpakaļ.mistika-serteficēts bosch autocentrs netika galā. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
12 Mar 2013, 21:13:53 vilks85 rakstīja:
jautājums-tourans 2005.g 2.0tdi
ir nomainīts spararats,kurvis,sajūga disks,izspiedējgultnis,galvenais cilindrs bet sajūgs izspiežas tikai pedāļa galā un piemēram braucot ar jebkuru pārnesumu atlaižot gāzi,sajūga pedālis nokrīt grīdā,uzdodot atlec atpakaļ.mistika-serteficēts bosch autocentrs netika galā.
a sistēma atgaisota ?
Skan jau smieklīgi, bet tik un tā...
Pavisam nopietni un par tēmu, man šķiet ir jāmaina meistari [ Šo ziņu laboja edzhaans, 12 Mar 2013, 21:22:42 ] | Offline | | |
akusins | | Kopš: 12. Mar 2013
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| It kā jā, iepriekšējos komentāros esmu lasījis par šo akciju. Vienīgais uz to negribas cerēt, jo pirkšu pēč 1 vai 2 mēnešīem. | Offline | | |
vilks85 | | Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
|
12 Mar 2013, 21:18:21 edzhaans rakstīja:
12 Mar 2013, 21:13:53 vilks85 rakstīja:
jautājums-tourans 2005.g 2.0tdi
ir nomainīts spararats,kurvis,sajūga disks,izspiedējgultnis,galvenais cilindrs bet sajūgs izspiežas tikai pedāļa galā un piemēram braucot ar jebkuru pārnesumu atlaižot gāzi,sajūga pedālis nokrīt grīdā,uzdodot atlec atpakaļ.mistika-serteficēts bosch autocentrs netika galā.
a sistēma atgaisota ?
Skan jau smieklīgi, bet tik un tā...
es domāju ka atgaisota mainīja eļļu ar viņi | Offline | | |
vilks85 | | Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
| un reizēm sajūgs izspiežas normāli.kā ir ar to tourāna grozu,itkā viņš ir pašregulējošais,varbūt viņš gudri jāuzliek?
idejas....
| Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
12 Mar 2013, 20:51:24 akusins rakstīja:
Labvakar, kolēģi!
Jums jauka tēma par dīzeļiem un ieteica jums iepostot konsultācijai, atvainojos ja nav par BMW.
Grasos šogad pirkt Audi B8 2.0TDI (~140HP). Man sacīja, ka obligāti jāmeklē dzinējs kuram būtu Bosch sprauslas. Internetā nevaru atrast motora kodus un sprauslu versijas.
Varat kaut ko ieteikt, sacīt par šo ?
Korekcija: Atradu internetā šādus kodus , bet nu par sprauslām kur dabūt info ?
Pārāk daudz baumas un nezināšana internetā izplatījusies.
Tavā gadījumā neviens nav ar Siemens sprauslām. Tev jau ir pavisam cits dzinējs. Common rail. Siemens sprauslas bija PD jeb Pumpe Duse dīzeļiem. Iepriekšējā paaudze. Konstruktīvi pilnīgi cits dzinējs.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
|
12 Mar 2013, 20:51:24 akusins rakstīja:
Labvakar, kolēģi!
Jums jauka tēma par dīzeļiem un ieteica jums iepostot konsultācijai, atvainojos ja nav par BMW.
Grasos šogad pirkt Audi B8 2.0TDI (~140HP). Man sacīja, ka obligāti jāmeklē dzinējs kuram būtu Bosch sprauslas. Internetā nevaru atrast motora kodus un sprauslu versijas.
Varat kaut ko ieteikt, sacīt par šo ?
Korekcija: Atradu internetā šādus kodus , bet nu par sprauslām kur dabūt info ?
engine kw hp ltr cyl mounting time model remark
BPW 103 140 2,00 4 11/04 - 03/09 AUDI A4 TDI
CAGA 105 143 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - AUDI A4 AVANT TDI
CAGB 100 136 2,00 4 04/08 - 05/11 AUDI A4 AVANT TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 LIMOUSINE TDI
CAGC 88 120 2,00 4 06/08 - AUDI A4 TDI
CAHA 125 170 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI
CAHB 120 163 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI;"B.."
visi šeit minētie dzinēji ir common rail, izņemot pirmo, kas ir PD motors. ar common rail'iem pagaidām problēmu nav un ir rekomendējamo sarakstā | Offline | | |
akusins | | Kopš: 12. Mar 2013
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Paldies puiši. Sirds palika mierīgāka, ka varēšu ar laiku piepildīt savu vēlēšanos
Liels paldies! | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
12 Mar 2013, 20:51:24 akusins rakstīja:
Labvakar, kolēģi!
Jums jauka tēma par dīzeļiem un ieteica jums iepostot konsultācijai, atvainojos ja nav par BMW.
Grasos šogad pirkt Audi B8 2.0TDI (~140HP). Man sacīja, ka obligāti jāmeklē dzinējs kuram būtu Bosch sprauslas. Internetā nevaru atrast motora kodus un sprauslu versijas.
Varat kaut ko ieteikt, sacīt par šo ?
Korekcija: Atradu internetā šādus kodus , bet nu par sprauslām kur dabūt info ?
engine kw hp ltr cyl mounting time model remark
BPW 103 140 2,00 4 11/04 - 03/09 AUDI A4 TDI
CAGA 105 143 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - AUDI A4 AVANT TDI
CAGB 100 136 2,00 4 04/08 - 05/11 AUDI A4 AVANT TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 LIMOUSINE TDI
CAGC 88 120 2,00 4 06/08 - AUDI A4 TDI
CAHA 125 170 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI
CAHB 120 163 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI;"B.."
Visi norādītie, izņemot BPW (vecais PD) jau ir CommonRail dzinēji, kuriem nenāk problemātiskās sprauslas.
Jaunāka paaudze, potenciāli ekonomiskāki un jaudīgāki, problēmas ar sprauslām ir retāk sastopamas (iespējams, pagaidām).
CR dzinēji ir labāka izvēle par PD.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|