Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Jonix
12. Mar 2013, 17:13 #601

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Ja kvēlsveces kaut nedaudz silda, -10 nebūs iemesls tam, ka auto jāgriež vismaz 3 reizes kamēr pielec.

Kvatra, šāda problēma ir arī pie 0 grādiem aukstam dzinējam?

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
kvatra
12. Mar 2013, 17:16 #602

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: Audi Quattro

Pie 0 `C nav problēmu, gļuki sākas ~ virs kādi -5`C, kad nostāv pa nakti ārā. Vadības blokā diez vai ir kāds jaucies, tie kilometri ir pašrocīgi nobraukti Būs jau droši vien jāņem kāds spečuks pie dziesmas
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 17:19 #603

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Tev ir diagnostikas kabelis (piemēram, VCDS) un testeris?

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
kvatra
12. Mar 2013, 17:23 #604

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: Audi Quattro

Kabelis ir, testerim ar kur jābūt.
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 17:38 #605

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

1) Aukstam, neiedarbinātam dzinējam, -10*C apskaties cik rāda reālo dzinēja T. Šie temperatūras datčiki nereti gļuko
2) ar multimetru vai kontrollampu paskaties vai ieslēdzot aizdedzi strāva pienāk kvēlsvecēm, ar multimetru var redzēt arī voltāžas. Jāskatās aukstam dzinējam vai noraujot štekeri no dzesēšanas šķidruma T datčika.
3) Izmēri pretestības kvēlsvecēm - nav viennozīmīgs tests, jo kvēlsveces var nesildīt kā pienākas, bet varēsi pārbaudīt vai kāda nav tiešām beigta.
4) iedarbinātam, siltam dzinējam apskaties Mesauring blocks 004 grupu, pēdējo lodziņu, cik ir torsion leņķis.



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
uldens1
12. Mar 2013, 17:54 #606

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:

2x esmu redzejis ka kvelsvece silst pie paša korpusa,bet gals kas ir degkamera paliek melns.Ar testeri tada gadijuma radis ka viss ir štokos
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 18:01 #607

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Ir taisnība. Pilnai skaidrībai ir jāskrūvē laukā, tikai problēma tāda, ka šiem dzinējiem otrajā reizē viena un tā pati kvēlsvece var neizskrūvēties, tādēļ labāk sākumā ar testeri un tad mainīt visas.


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Kaross
12. Mar 2013, 19:47 #608

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Mar 2013, 17:54:55 uldens1 rakstīja:
2x esmu redzejis ka kvelsvece silst pie paša korpusa,bet gals kas ir degkamera paliek melns.Ar testeri tada gadijuma radis ka viss ir štokos


Visbiežākā problēma.
Skrūvē ārā un skatās. Galvenais pie silta dzinēja, lai nebūtu problēmas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
karlsonss
12. Mar 2013, 20:04 #609

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

reaals mortal kombat
Offline
akusins
12. Mar 2013, 20:51 #610

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Labvakar, kolēģi!

Jums jauka tēma par dīzeļiem un ieteica jums iepostot konsultācijai, atvainojos ja nav par BMW.
Grasos šogad pirkt Audi B8 2.0TDI (~140HP). Man sacīja, ka obligāti jāmeklē dzinējs kuram būtu Bosch sprauslas. Internetā nevaru atrast motora kodus un sprauslu versijas.
Varat kaut ko ieteikt, sacīt par šo ?

Korekcija: Atradu internetā šādus kodus , bet nu par sprauslām kur dabūt info ?
engine kw hp ltr cyl mounting time model remark
BPW 103 140 2,00 4 11/04 - 03/09 AUDI A4 TDI
CAGA 105 143 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - AUDI A4 AVANT TDI
CAGB 100 136 2,00 4 04/08 - 05/11 AUDI A4 AVANT TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 LIMOUSINE TDI
CAGC 88 120 2,00 4 06/08 - AUDI A4 TDI
CAHA 125 170 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI
CAHB 120 163 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI;"B.."

[ Šo ziņu laboja akusins, 12 Mar 2013, 21:00:02 ]

Offline
Montana
12. Mar 2013, 21:00 #611

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Ņem ar siemens sprauslām un brauc pie audi dilera un tev uzliks bez defektiem jaunas.
Offline
vilks85
12. Mar 2013, 21:13 #612

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

jautājums-tourans 2005.g 2.0tdi
ir nomainīts spararats,kurvis,sajūga disks,izspiedējgultnis,galvenais cilindrs bet sajūgs izspiežas tikai pedāļa galā un piemēram braucot ar jebkuru pārnesumu atlaižot gāzi,sajūga pedālis nokrīt grīdā,uzdodot atlec atpakaļ.mistika-serteficēts bosch autocentrs netika galā.
Offline
edzhaans
12. Mar 2013, 21:18 #613

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


12 Mar 2013, 21:13:53 vilks85 rakstīja:
jautājums-tourans 2005.g 2.0tdi
ir nomainīts spararats,kurvis,sajūga disks,izspiedējgultnis,galvenais cilindrs bet sajūgs izspiežas tikai pedāļa galā un piemēram braucot ar jebkuru pārnesumu atlaižot gāzi,sajūga pedālis nokrīt grīdā,uzdodot atlec atpakaļ.mistika-serteficēts bosch autocentrs netika galā.

a sistēma atgaisota ?
Skan jau smieklīgi, bet tik un tā...
Pavisam nopietni un par tēmu, man šķiet ir jāmaina meistari

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 12 Mar 2013, 21:22:42 ]

Offline
akusins
12. Mar 2013, 21:18 #614

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

It kā jā, iepriekšējos komentāros esmu lasījis par šo akciju. Vienīgais uz to negribas cerēt, jo pirkšu pēč 1 vai 2 mēnešīem.
Offline
vilks85
12. Mar 2013, 21:22 #615

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d


12 Mar 2013, 21:18:21 edzhaans rakstīja:

12 Mar 2013, 21:13:53 vilks85 rakstīja:
jautājums-tourans 2005.g 2.0tdi
ir nomainīts spararats,kurvis,sajūga disks,izspiedējgultnis,galvenais cilindrs bet sajūgs izspiežas tikai pedāļa galā un piemēram braucot ar jebkuru pārnesumu atlaižot gāzi,sajūga pedālis nokrīt grīdā,uzdodot atlec atpakaļ.mistika-serteficēts bosch autocentrs netika galā.

a sistēma atgaisota ?
Skan jau smieklīgi, bet tik un tā...

es domāju ka atgaisota mainīja eļļu ar viņi
Offline
vilks85
12. Mar 2013, 21:24 #616

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

un reizēm sajūgs izspiežas normāli.kā ir ar to tourāna grozu,itkā viņš ir pašregulējošais,varbūt viņš gudri jāuzliek?
idejas....
Offline
Kaross
12. Mar 2013, 21:54 #617

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Mar 2013, 20:51:24 akusins rakstīja:
Labvakar, kolēģi!

Jums jauka tēma par dīzeļiem un ieteica jums iepostot konsultācijai, atvainojos ja nav par BMW.
Grasos šogad pirkt Audi B8 2.0TDI (~140HP). Man sacīja, ka obligāti jāmeklē dzinējs kuram būtu Bosch sprauslas. Internetā nevaru atrast motora kodus un sprauslu versijas.
Varat kaut ko ieteikt, sacīt par šo ?

Korekcija: Atradu internetā šādus kodus , bet nu par sprauslām kur dabūt info ?





Pārāk daudz baumas un nezināšana internetā izplatījusies.
Tavā gadījumā neviens nav ar Siemens sprauslām. Tev jau ir pavisam cits dzinējs. Common rail. Siemens sprauslas bija PD jeb Pumpe Duse dīzeļiem. Iepriekšējā paaudze. Konstruktīvi pilnīgi cits dzinējs.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
envy
12. Mar 2013, 21:54 #618

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


12 Mar 2013, 20:51:24 akusins rakstīja:
Labvakar, kolēģi!

Jums jauka tēma par dīzeļiem un ieteica jums iepostot konsultācijai, atvainojos ja nav par BMW.
Grasos šogad pirkt Audi B8 2.0TDI (~140HP). Man sacīja, ka obligāti jāmeklē dzinējs kuram būtu Bosch sprauslas. Internetā nevaru atrast motora kodus un sprauslu versijas.
Varat kaut ko ieteikt, sacīt par šo ?

Korekcija: Atradu internetā šādus kodus , bet nu par sprauslām kur dabūt info ?
engine kw hp ltr cyl mounting time model remark
BPW 103 140 2,00 4 11/04 - 03/09 AUDI A4 TDI
CAGA 105 143 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - AUDI A4 AVANT TDI
CAGB 100 136 2,00 4 04/08 - 05/11 AUDI A4 AVANT TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 LIMOUSINE TDI
CAGC 88 120 2,00 4 06/08 - AUDI A4 TDI
CAHA 125 170 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI
CAHB 120 163 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI;"B.."

visi šeit minētie dzinēji ir common rail, izņemot pirmo, kas ir PD motors. ar common rail'iem pagaidām problēmu nav un ir rekomendējamo sarakstā
Offline
akusins
12. Mar 2013, 21:56 #619

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Paldies puiši. Sirds palika mierīgāka, ka varēšu ar laiku piepildīt savu vēlēšanos

Liels paldies!
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 21:57 #620

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


12 Mar 2013, 20:51:24 akusins rakstīja:
Labvakar, kolēģi!

Jums jauka tēma par dīzeļiem un ieteica jums iepostot konsultācijai, atvainojos ja nav par BMW.
Grasos šogad pirkt Audi B8 2.0TDI (~140HP). Man sacīja, ka obligāti jāmeklē dzinējs kuram būtu Bosch sprauslas. Internetā nevaru atrast motora kodus un sprauslu versijas.
Varat kaut ko ieteikt, sacīt par šo ?

Korekcija: Atradu internetā šādus kodus , bet nu par sprauslām kur dabūt info ?
engine kw hp ltr cyl mounting time model remark
BPW 103 140 2,00 4 11/04 - 03/09 AUDI A4 TDI
CAGA 105 143 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 TDI
CAGB 100 136 2,00 4 11/07 - AUDI A4 TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - AUDI A4 AVANT TDI
CAGB 100 136 2,00 4 04/08 - 05/11 AUDI A4 AVANT TDI;"B.."
CAGB 100 136 2,00 4 05/09 - 05/11 AUDI A4 LIMOUSINE TDI
CAGC 88 120 2,00 4 06/08 - AUDI A4 TDI
CAHA 125 170 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI
CAHB 120 163 2,00 4 08/08 - AUDI A4 TDI;"B.."

Visi norādītie, izņemot BPW (vecais PD) jau ir CommonRail dzinēji, kuriem nenāk problemātiskās sprauslas.
Jaunāka paaudze, potenciāli ekonomiskāki un jaudīgāki, problēmas ar sprauslām ir retāk sastopamas (iespējams, pagaidām).
CR dzinēji ir labāka izvēle par PD.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo