Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi

AutorsZiņojums
Jurchixx
14. Jan 2020, 12:29 #61

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Interneta laikmets izaudzinājis tādus deģenerātus
Offline
edzulis
14. Jan 2020, 12:44 #62

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


14 Jan 2020, 12:36:48 @DM-101 rakstīja:
Kaut kaadas iluuzijas, ka diizelisti sanjemsies, ka kaut kas mainiisies...


Sanemsies kam konkretajaa gadijumaa???
Offline
edzulis
14. Jan 2020, 12:54 #63

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

To screenu, ko prasi uztaisishu kad bus iespeja. Veleriz speciali nebrauksu teret laiku, jo te tapat viss ir skaidrs. Peace
Offline
hint
14. Jan 2020, 13:18 #64

Kopš: 07. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 220

Braucu ar:

Neesmu mehanikis..., neko daudz nezinu, bet uzrakstisu savus secinajumus lasot gan so, gan otru topiku.
Filtra dzives cikls sakotneji paredzets bija~ 250 000km, velak samazinats un automasinas pazinojumi iestatiti pirms 200 000km robeza un nekur tie nevar pazust, ja tiem ir japaradas tiesi atkariba no nobraukuma nevis faktiska filtra stavokla, tad ir.

Resetots, bet nemainis Vācijā ap 170 000km.
Latvija bez problemam nobrauc lidz 220 000km, bez pazinojumiem, ipasniekam nezinot, ka resetots Vācijā.
Nemot vera, ka pec reseta tomer filtrs ir SALIDZINOSI ciet, kompis to nem vera un atlikusie km tiek korigeti, tagad palikusi 30k km (varbut tiks vel samazinati), kas atbilst praksei un sakotnejam prognozem par nemainita filtra dzivi.

No ta secinu, ka loti labs auto, ar motoru, kurs darbojas pilniba kaa paredzets.
Neviens nav uzmetejs, jo normals cilveks neseko lidzi sadam niansem.

Taja pasa laika nekad nebus iespejams uzzinat, kad skaititaju resetoja, pie pardosanas, vai ari pirksanas. Lidz ar to nekad nebus iespejams saprast - nokluseja vai nezinaja. Lidz ar to nevienu labak nesaukt par krapnieku.

Jebkas, ko rakstiju ir zinatniska fantastika un jebkura atbilstiba patiesibai ir tikai sakritiba )

P.s. Bembis manuprat ir loti nemams.
Offline
desadesa
14. Jan 2020, 13:48 #65

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Vācijā 99% nezin kāda eļļa ir motorā. DPF resets ir smaga fantācija bez pierādījumiem
Offline
Volvo60
14. Jan 2020, 13:53 #66

Kopš: 27. May 2019

Ziņojumi: 502

Braucu ar:

Kaspicha gimenē ir viens likums! Mājā nerunāt par dpf un dīzeli, savādāk var palikt uz dīvāna.
Offline
smudo
14. Jan 2020, 14:00 #67

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Nevajag Vaciju - man liela dala kolegu ar auto ir uz jus - kolegei bija jauns X5 un kad pajautaju, kads dzinejs, vina pat nezinaja par cilindru skaitu (vinai tas neko neizsaka). Pateica, ka sis ejot drusku labak, neka iprieksejas ML. Tagad nomainija uz jaunu un noteikti nezina ari par so neko. Tikai ka jalen degviela un jabrauc uz apkopem pie dilera. Citai kolegei ir diesel SUV jau ar 70k nobraukumu - esot izlekusi lampina pa “katalizatoru” - es pastastiju par kvepu filtru un kon tas dara un ka vinas brauksanas paradumiem labak butu benzins dileris lateica, ka japatira ieplude no kvepiem - gan nau tapec, ka tas auto dzives laika vairak par 2k rpm nav redzejis

[ Šo ziņu laboja smudo, 14 Jan 2020, 14:01:59 ]

Offline
Depijs
14. Jan 2020, 14:02 #68

Kopš: 17. Sep 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 455

Braucu ar: LC120


14 Jan 2020, 11:59:23 @RR04 rakstīja:

14 Jan 2020, 11:52:32 @Nixx rakstīja:
pouerim jāsametās un jāizpērk tas bmw un jānodod Kāsītim uz analīzēm.



Jaudas stendam un ārstam arī


Diagnoze ari ir :
Vulnerable Narcissist
Offline
sys9291
14. Jan 2020, 14:04 #69

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Jan 2020, 22:01:24 @DM-101 rakstīja:
Pag. Seidara kungs un diagnostikas sprciaalisti vispaat nav sapratushi teemu.
Kur screen ar cbs datiem?
Kur tie ir?
Kur apstiprinaajums, ka dpf nav feiki pieregjistreets?
Es taadu screenu neredzu.

Sekmiigaam regjeneraacijaam nav nekaads sakars ar mikrodalju aiztureeshanu.

Vai nu Edgars apzinaati teelo pilniigu nesaprashanu, vai arii vinju chakaree pilniigi nejeedzoshi alja diagnostikji.

Es neatkaapjos no ieprieksh rakstiitaa.


Negribējās, gan pievienoties šim topikam bet:
1. DPF mūžs nav fiksēts - tāpat kā bremžu klučiem...
2. CBS lapas aturs šajā gadījumā ir informatīvs un DDE dati ir primārie, (CBS atrodas DDE) jā DPF defaultā ir 200K a bremžu klučiem 60K, bet šie km nesamazinās liniāri...
3. EUR 5 dieseļiem mikrodaļas BMW nemēra tapēc par viņa efektivitāti var spriest tikai pēc laboratorijas datiem ko neviens nedarīs
4. Par to, ka būtu reģistrēta fake DPF maiņa mani māc šaubas, jo arī manam ex F31 pie 200K (kad viņu pirku bija 100K) DDE reportēja vēt 78K ... bet anyway reģistrēja vai nē no tā DPF performance nemainās un arī tie 200K lifetime pēc BMW ir tikai orientējošais cipars, kas stipri svārstās no auto braukšanas režīma un tehniskā stāvokļa...
Un vēl darvas pile mucā NOX un mikrodaļas pēc kaitīguma ir ļoti tuvu, tā kā spriest kas kaitīgāks bez medicīniskās izglītības būs pagrūti.
P.S ekoloģija (un šī jēdziena paveidi) ir laba lieta, bet nevajag to novest līdz absurdam un no mikrodaļiņām pāriet uz privātām negācijām un sākt staipīt krāniņus kā bērnu dārzā...ieskatataies spogulī un nokaunaties...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 Jan 2020, 14:07:32 ]

Offline
968-jk
14. Jan 2020, 14:10 #70

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem


14 Jan 2020, 14:00:10 @smudo rakstīja:
Nevajag Vaciju - man liela dala kolegu ar auto ir uz jus - kolegei bija jauns X5 un kad pajautaju, kads dzinejs, vina pat nezinaja par cilindru skaitu (vinai tas neko neizsaka). Pateica, ka sis ejot drusku labak, neka iprieksejas ML. Tagad nomainija uz jaunu un noteikti nezina ari par so neko. Tikai ka jalen degviela un jabrauc uz apkopem pie dilera. Citai kolegei ir diesel SUV jau ar 70k nobraukumu - esot izlekusi lampina pa “katalizatoru” - es pastastiju par kvepu filtru un kon tas dara un ka vinas brauksanas paradumiem labak butu benzins dileris lateica, ka japatira ieplude no kvepiem - gan nau tapec, ka tas auto dzives laika vairak par 2k rpm nav redzejis

Pagājušajā vasarā Lidostas CircleK piebrauca sieviete ar nullīti Q7. Ejot uz kasi pamanu, ka bakstās gar bāku un sūkni. Nāku laukāun viņa joprojām bakstās. Par cik izskatījās, ka kaut ko nesaprot, tad piegāju apvaicāties vai nevajag palīdzību. Nācās izskaidrot kurā bākā kas jālej un kad zilajā bākā kas jālej. Parādīju kā darboties ar sūkni un aizbraucu. Pieņemu, ka tādas sievietes un pat šalinieki ir daudz.
Offline
Angelz
14. Jan 2020, 14:11 #71

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


13 Jan 2020, 22:06:35 @DM-101 rakstīja:
Seidara kungs kopaa ar saviem speciem turpina sleept cbs menu!

Taa vietaa, lai paraadiitu, vai pdf ir/nav poeregjistreets, tiek raadiits kas pilniigi cits.

Shii ir taa reize, kad cilveeki, kas saprot teemu, vareetu atsaukties.

Uldi/sys
Alen/Angelz
Josi

Kas veel..
Kristian/RSA

M? Ir kaadam ko teikt?


Negribu piemest eļļu ugunij, tīri manas piecas kapeikas tēmai.

Jautājums ko gribam noskaidrot un vai vispār vajag ko skaidrot, bet ok.

Ja vadāmies pēc zināmā auto modeļa, tā nobraukuma un ISTA DPF datiem tad es redzu ir palielināts pretspiediens tukšgaitā un 2k, to norāda arī kvēpu daudzums, pirms 319km ir bijusi veiksmīga reģenerācija.

DPF filtra skaitītāja atlikusī vērtība ir variabla un izmainās/dilst vadoties no dažādiem faktoriem bet pēc noklusējuma tā ir 250000km nevis 200000km kā piemēram PreFL E6/9. Līdz ar to atlikusī vērtība 38040km pie esošā nobraukuma 219000km ir diezgan reāla.

Es protams saprotu ko Kaspars grib redzēt, ISTA CBS datus, kuri šeit nav attēloti un kuros var redzēt, cik reižu ir bijis iestatīts sākuma stāvoklī/dzēsts tā skaitītājs.

Savukārt vai obligāti ir jāmaina DPF filtrs pie skaitītāja beigām, pēc BMW specifikācijas un ideālā gadījumā protams ka jā, bet es personīgi ne visos gadījumos tam piekrītu. Jo ja skatāmies no citas puses BMW rekomendē DPF ķīmiski tīrīt.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 14 Jan 2020, 14:21:13 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
14. Jan 2020, 14:23 #72

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

BMW rekomendē izmantot ķīmisko DPF tīrīšanu lai palielinātu reģenerācijas effektivitāti pie kļūdas par palielinātu pretspiedienu un klienta sūdzībām par jaudas zudumu. A nomaiņa paliek nomaiņa...lai gan viņiem ir maza interese kas notiek ar 250K nogājušu auto...
A dzīvē kā jau dzīvē - piemēram es max. mēģinu izspiest no klientu DPF visu uz ko tie ir spējīgi - bet pēc pieredzes jo jaunāks auto jo mazākas izredzes saglābt DPF...jo parasti viņi mehāniski izbeidzas (plaisas elementā), kā rezultātā reģenerācija neko nedod... un manā praksē nav bijis NEVIENA, kas parakstītos uz jaunu DPF nu NEVIENA

[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 Jan 2020, 14:28:27 ]

Offline
Mikels
14. Jan 2020, 14:48 #73

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4948

Braucu ar: cieņu


14 Jan 2020, 14:00:10 @smudo rakstīja:
Nevajag Vaciju - man liela dala kolegu ar auto ir uz jus - kolegei bija jauns X5 un kad pajautaju, kads dzinejs, vina pat nezinaja par cilindru skaitu (vinai tas neko neizsaka). Pateica, ka sis ejot drusku labak, neka iprieksejas ML. Tagad nomainija uz jaunu un noteikti nezina ari par so neko. Tikai ka jalen degviela un jabrauc uz apkopem pie dilera. Citai kolegei ir diesel SUV jau ar 70k nobraukumu - esot izlekusi lampina pa “katalizatoru” - es pastastiju par kvepu filtru un kon tas dara un ka vinas brauksanas paradumiem labak butu benzins dileris lateica, ka japatira ieplude no kvepiem - gan nau tapec, ka tas auto dzives laika vairak par 2k rpm nav redzejis

Bet ko tu gaidīji no sieviešu kārtas cilvēka
Ka tu uzprasīsi kolēģei, kas Tev par x5 un viņa tev atbildēs, jā, man ir x5 F15 sDrive35i ar N55B30 ar 6 cilindriem,twin-scroll turbīnu, valvetroniku, tiešo iesnidzināšanu utt.
Offline
RR04
14. Jan 2020, 14:54 #74

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3785

Braucu ar: 41


14 Jan 2020, 14:48:19 @Mikels rakstīja:

14 Jan 2020, 14:00:10 @smudo rakstīja:
Nevajag Vaciju - man liela dala kolegu ar auto ir uz jus - kolegei bija jauns X5 un kad pajautaju, kads dzinejs, vina pat nezinaja par cilindru skaitu (vinai tas neko neizsaka). Pateica, ka sis ejot drusku labak, neka iprieksejas ML. Tagad nomainija uz jaunu un noteikti nezina ari par so neko. Tikai ka jalen degviela un jabrauc uz apkopem pie dilera. Citai kolegei ir diesel SUV jau ar 70k nobraukumu - esot izlekusi lampina pa “katalizatoru” - es pastastiju par kvepu filtru un kon tas dara un ka vinas brauksanas paradumiem labak butu benzins dileris lateica, ka japatira ieplude no kvepiem - gan nau tapec, ka tas auto dzives laika vairak par 2k rpm nav redzejis

Bet ko tu gaidīji no sieviešu kārtas cilvēka
Ka tu uzprasīsi kolēģei, kas Tev par x5 un viņa tev atbildēs, jā, man ir x5 F15 sDrive35i ar N55B30 ar 6 cilindriem,twin-scroll turbīnu, valvetroniku, tiešo iesnidzināšanu utt.

Stāsts gan jau bija domāts par to, ka arī liela daļa džeku (ar šalli/cilpu ap kaklu) nezin neko par auto
Offline
smudo
14. Jan 2020, 15:17 #75

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Star citu sis temas sakara meginaju atrast petijumus kas apstiprinatu vai noverstu apgalvojumu par DPF filtresanas efektivitates kritumu pie liela nobraukuma bet neizdevas. Faktsiki, ja netiek iznaukta steukrura, tad tas filtrs gan nauns gan vecs mehanisko filtraciju veic lidzigi - pat vel vairak - uzdegot pelniem poru izmers par var samazinaties, kas nozime, ka tas varbut pat filtres vel nedaudz labak (kas gan nak pa sliktu dzinejam, del lielaka pretspiediena. Lasot Vacijas lapas konstateju, ka dpf ir loti aktuals jautajums un krietni polularaks risinajums mainai ir DPF tirisana dazados veidos. ADAC sava lapa raksta, ka vini par so pasakumu efektivitatei neveiks testus, jo ir daudz metodes un karra var but ar dazadiem rezultatiem un ta ka daudziem uznemumiem vinu metodes ir komercnoslepums, vini negrib uznemties atbildibu pa sadu testu rezultatu visparinasanu. Taja pasa laika taja pasa Minhene ir TUV sertificets dizelu serviss, kam ir 13 gadu lieredze DPF filtru tirisana un ar esoso pieeju vini garante, ka likvides vizmaz 98% pelnu, faktiski dodot DPF otru dzivi. Un TUV sertificeti servisi visdrizak savus marketinga apgalvojumus var pamatot ar testiem. Taja pasa laika daudzi no tiem uznemumiem megina atrunat no mumiskas tirisanas, kas ir parak agresiva un var neatgriezensimi sabojat filtra strukturu. Vel ir paris atzinas, bet no telefona nav laika tas tagad rakstit.
Offline
Elviss
14. Jan 2020, 15:20 #76

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22139

Braucu ar: VAZ 2101 80'


14 Jan 2020, 14:54:37 @RR04 rakstīja:

14 Jan 2020, 14:48:19 @Mikels rakstīja:

14 Jan 2020, 14:00:10 @smudo rakstīja:
Nevajag Vaciju - man liela dala kolegu ar auto ir uz jus - kolegei bija jauns X5 un kad pajautaju, kads dzinejs, vina pat nezinaja par cilindru skaitu (vinai tas neko neizsaka). Pateica, ka sis ejot drusku labak, neka iprieksejas ML. Tagad nomainija uz jaunu un noteikti nezina ari par so neko. Tikai ka jalen degviela un jabrauc uz apkopem pie dilera. Citai kolegei ir diesel SUV jau ar 70k nobraukumu - esot izlekusi lampina pa “katalizatoru” - es pastastiju par kvepu filtru un kon tas dara un ka vinas brauksanas paradumiem labak butu benzins dileris lateica, ka japatira ieplude no kvepiem - gan nau tapec, ka tas auto dzives laika vairak par 2k rpm nav redzejis

Bet ko tu gaidīji no sieviešu kārtas cilvēka
Ka tu uzprasīsi kolēģei, kas Tev par x5 un viņa tev atbildēs, jā, man ir x5 F15 sDrive35i ar N55B30 ar 6 cilindriem,twin-scroll turbīnu, valvetroniku, tiešo iesnidzināšanu utt.

Stāsts gan jau bija domāts par to, ka arī liela daļa džeku (ar šalli/cilpu ap kaklu) nezin neko par auto

Nu cilvēki un viņu intereses ir dažādas.
Man arī ir pie dirsas kāda eļļa man ir mašīnā un neuzskatu, ka tas ir stulbi, ja pats viņu nejēdzu nomainīt.
Man vismaz interesē DPF stāvoklis

-----------------

RT Translations
Offline
edzulis
14. Jan 2020, 15:21 #77

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Lv Ari ejot mazumaa amputacija, bet paradas tirishana ar garantiju. Sikak nezinu
Offline
kuupinaatajs
14. Jan 2020, 15:29 #78

Kopš: 03. Jan 2020

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Negribu lasīt tos palagus, galīgi neinteresē.

Kāds rezumē? Kāsitis sarāva zarā vai edzulis tomēr jāliek ķurķī?

Uzrakstiet īsi kas ir kas.
Offline
968-jk
14. Jan 2020, 15:37 #79

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem


14 Jan 2020, 15:29:27 @kuupinaatajs rakstīja:
Negribu lasīt tos palagus, galīgi neinteresē.

Kāds rezumē? Kāsitis sarāva zarā vai edzulis tomēr jāliek ķurķī?

Uzrakstiet īsi kas ir kas.


Vēl pārbaudes laiks.
Offline
RR04
14. Jan 2020, 15:38 #80

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3785

Braucu ar: 41


14 Jan 2020, 15:29:27 @kuupinaatajs rakstīja:
Negribu lasīt tos palagus, galīgi neinteresē.

Kāds rezumē? Kāsitis sarāva zarā vai edzulis tomēr jāliek ķurķī?

Uzrakstiet īsi kas ir kas.

Edzulim viss gerai. Kaspichs joprojām nav iesūtījis stenda izdruku ar šodien avīzi fonā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo