Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
uldens1
11. Jan 2018, 13:55 #61

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:


11 Jan 2018, 13:44:07 @Mizx rakstīja:

11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.

Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes? Svaiga gaisa daudzumam no EGR esamības / neesamības nekādi nevajadzētu mainīties, plus to visu smadzenes samēra un attiecīgi samēra cik izpludes gāzes drīkst piešaut klāt svaigam gaisam. Izlasot šādu komentāru rodas sajūta, ka dažuprāt tur svaigs gaiss vispār netiek padots, bet vienkārši izplūdes gāzes cirkulē uz riņķi pa noslēgtu sistēmu un ir izdomāts gandrīz mūžīgais dzinējs, atliktu tik vēl izdomāt kā bez dīzeļa piešprices iztikt.
vispar jau egr darbibu var redzet gaisa masas merijumos
Offline
Mizx
11. Jan 2018, 14:28 #62

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6267

Braucu ar:


11 Jan 2018, 13:49:47 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 13:44:07 @Mizx rakstīja:

11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.

Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes? Svaiga gaisa daudzumam no EGR esamības / neesamības nekādi nevajadzētu mainīties, plus to visu smadzenes samēra un attiecīgi samēra cik izpludes gāzes drīkst piešaut klāt svaigam gaisam. Izlasot šādu komentāru rodas sajūta, ka dažuprāt tur svaigs gaiss vispār netiek padots, bet vienkārši izplūdes gāzes cirkulē uz riņķi pa noslēgtu sistēmu un ir izdomāts gandrīz mūžīgais dzinējs, atliktu tik vēl izdomāt kā bez dīzeļa piešprices iztikt.


kungi, juus abi.. kaut ko..

jaunajiem diizeljiem ir arii drosele, lai uztureetu pareizu gaiss/soljara proporciju un [kopaa ar turbiinas vadiibu] un EGR mainiitu ieplustoshaa maisiijuma proporciju.
palielinot EGR 'pienesumu', var palielinat cilindru pipildiijumu [jo dalja gaazu ir nedegosha], vienlaiciigi - samzinot energjiju, kas nepiecieshama iepluudes ciklaa, zudumiem turbiinaa n shit. no shejienes ekonomija.
par adaptaacijaam - es saprotu, ka diesel lietotaajie tas vispaar svesh jeedziens, bet ticiet - DDE5/6/7 to ir daudz. un gana kompliceetas. un, ja taads engine pamana nekorekti straadaajoshu EGR, algoritmi mainaas.


Es jau tieši par to pašu.
Offline
josi
11. Jan 2018, 14:37 #63

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: Puf-puf

Ok, piekrītu, ka EGR samazina pīķa sadegšanas temperatūru dēļ tā, ka mazāk svaiga gaisa un degšanas process notiek lēnāk, tāpat arī ir vairāk inertās gāzes, kura absorbē izdalīto siltumu, tātad atbilstoši arī mazāk NOx.

Bet vienalga, kur tur rodas tā piesauktā ekonomija?
Offline
N53series
11. Jan 2018, 14:41 #64

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 14:37:34 @josi rakstīja:
Ok, piekrītu, ka EGR samazina pīķa sadegšanas temperatūru dēļ tā, ka mazāk svaiga gaisa un degšanas process notiek lēnāk, tāpat arī ir vairāk inertās gāzes, kura absorbē izdalīto siltumu, tātad atbilstoši arī mazāk NOx.

Bet vienalga, kur tur rodas tā piesauktā ekonomija?


palasi, kaapeec Stratified charge ieviesa benziinniekiem. Ideja liidziiga
Offline
josi
11. Jan 2018, 15:41 #65

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: Puf-puf

Šaubos, benzīna dzinējam taču pats sadegšanas process notiek pavisam savādāk, ar izteiktu degšanas fronti.

Par @Mizx komentāru "Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes?" - atvaino, mēs tomēr runājam par cilindru ar fiksētu tilpumu, nevis kaut kādu balonu, kurā var iepūst visu un vēl mazliet.
Offline
N53series
11. Jan 2018, 15:42 #66

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 15:41:08 @josi rakstīja:
Šaubos, benzīna dzinējam taču pats sadegšanas process notiek pavisam savādāk, ar izteiktu degšanas fronti.

Par @Mizx komentāru "Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes?" - atvaino, mēs tomēr runājam par cilindru ar fiksētu tilpumu, nevis kaut kādu balonu, kurā var iepūst visu un vēl mazliet.



Nee,deshana te.nji prichom. Teema ir par zudumiem izpleshanaas faazee.
Offline
Staris
11. Jan 2018, 16:09 #67

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Paskaidrojiet kā svaigs gaiss + izplūdes gāzes + degviela var būt kaut kas tikpat labs kā svaigs gaiss + degviela?
Pēc būtības tak EGR padara degmaisījumu nekvalitatīvāku, jo pievieno tam gāzi, kura pati nedeg, bet kuru dedzina pamata degmaisījums. Kļūdos?
izplūdes gāzes tak ir miskastviela
Offline
N53series
11. Jan 2018, 16:14 #68

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 16:09:26 @Staris rakstīja:
Paskaidrojiet kā svaigs gaiss + izplūdes gāzes + degviela var būt kaut kas tikpat labs kā svaigs gaiss + degviela?
Pēc būtības tak EGR padara degmaisījumu nekvalitatīvāku, jo pievieno tam gāzi, kura pati nedeg, bet kuru dedzina pamata degmaisījums. Kļūdos?
izplūdes gāzes tak ir miskastviela



Kljuudies. Virzienu pateicu. Vechi,veltiet 5min ar google.
Offline
AF
11. Jan 2018, 16:16 #69

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Pareizi! Pateica. Egr iepludina atgāzes, atgāzes ir ar sodrējiem, sodrēji ir abrazivs, tālāk spriediet paši ko tas nodara motoram un eļļai.

Pietam industriālajiem motoriem aplikācijām ar EGR lifetime tiek aprēķināts ievērojami mazāks nekā tadam pašam motoram bez egr
Piemēram Volvo Penta divi vienādi dzinēji, tikmatskirība ar un bez egr.
Ar egr 9000 motorstundu , bez egr 12+
Ar DPF un egr (bez egr tad nevar) - 8000mh.

[ Šo ziņu laboja AF, 11 Jan 2018, 16:23:59 ]

Offline
Staris
11. Jan 2018, 16:18 #70

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Es lasu ko tu raksti, bet es joprojām redzu tikai to, ka egr vienmēr ielaidīs savu nedegošo gāzi kamerā un tas no vienas puses dot kaut kādu pienesumu ekonomijai, bet no otras puses joprojām tas nemaina faktu, ka degmaisījums saturēs nedegošo gāzi.
Gribi teikt, ka nedegošās gāzes klātbūtne nemaina jaudu un nepadara nekvalitatīvāku degmaisījumu?
Drosele var laist gaisu iekšā cik grib, bet tas jau nemainīs to, ka tur ir arī vecā gāze.
Offline
N53series
11. Jan 2018, 16:21 #71

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 16:16:16 @AF rakstīja:
Pareizi!
Pietam industriālajiem motoriem aplikācijām ar EGR lifetime tiek aprēķināts ievērojami mazāks nekā tadam pašam motoram bez egr
Piemēram Volvo Penta divi vienādi dzinēji, tikmatskirība ar un bez egr.
Ar egr 9000 motorstundu , bez egr 12+
Ar DPF un egr (bez egr tad nevar) - 8000mh.


Nu,pag,te ir jaaskata conditions,pie kaadiem meera.
Izvilkt tupa ciparu no kontekta nav liela maaka. Ja tam ar egr stingraakas ekologjijas prasiibas,ir tikai logjiski,ka taa lifetime ir iisaaks.
Nu jaa,kapeikpiseeju secinaaajums - e5 diizeli var jaat,kameer tas kljuust par e4, tad e2,un lifetime ilgaaks. Kas arii tiek dariits
Offline
AF
11. Jan 2018, 16:23 #72

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Bet jautajuma būtība ir- ko egr nodara motoram.
Nerunajam par darba temperatūru un ekoloģiju. Un pat par degvielas patēriņu.
Offline
N53series
11. Jan 2018, 16:23 #73

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 16:18:44 @Staris rakstīja:
Es lasu ko tu raksti, bet es joprojām redzu tikai to, ka egr vienmēr ielaidīs savu nedegošo gāzi kamerā un tas no vienas puses dot kaut kādu pienesumu ekonomijai, bet no otras puses joprojām tas nemaina faktu, ka degmaisījums saturēs nedegošo gāzi.
Gribi teikt, ka nedegošās gāzes klātbūtne nemaina jaudu un nepadara nekvalitatīvāku degmaisījumu?
Drosele var laist gaisu iekšā cik grib, bet tas jau nemainīs to, ka tur ir arī vecā gāze.

Nedegoshaa gaaze uzlabo lietderiibu,samazina zudumus izpleshanaas faazee,uzlabo ekonomiskumu.
Virzienu,kuraa par teemu lasiit - devu.
Vari palasiit arii manu blogu,ir tur teemas par Stratified. Vari palasiit par N53,ir vienaa china saitaa atrodams materiaals. Gan jau par diiizeljiem arii ir.
Offline
N53series
11. Jan 2018, 16:23 #74

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 16:23:07 @AF rakstīja:
Bet jautajuma būtība ir- ko egr nodara motoram.
Nerunajam par darba temperatūru un ekoloģiju. Un pat par degvielas patēriņu.


Kaapeec lai kaut ko nodariitu?
Offline
njakts
11. Jan 2018, 16:42 #75

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: auto

... it "shrinks" your combustion chamber when the need for power is low. It has absolutely 0 effect on WOT performance...

It is true that the EGR recycles exhaust gas through the engine and those gasses are less than optimum for combustion. However, at low throttle angles your engine isn't struggling to make power so much as it is struggling to work against the vacuum being created by the pistons traveling up and down the bore.

Tas tā, īsumā

kam interesē pilns teksts
http://www.tuneruniversity.com/blog/2012/05/don...aving-you-money/
Offline
Esspatss
11. Jan 2018, 17:07 #76

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 600

Braucu ar:

EGR aizveras pie mazākā pieskāriena akseleratoram.Attiecīgs braukšanas stils,lai viņš maksimāli būtu ciet. No augstāk minētā secinam,ka auto ar egr ,lai viss būtu ,kā vajag,būs nedaudz lielāks patēriņš.
Offline
N53series
11. Jan 2018, 17:46 #77

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 17:07:00 @Esspatss rakstīja:
EGR aizveras pie mazākā pieskāriena akseleratoram.Attiecīgs braukšanas stils,lai viņš maksimāli būtu ciet. No augstāk minētā secinam,ka auto ar egr ,lai viss būtu ,kā vajag,būs nedaudz lielāks patēriņš.



Kam janotiek,lai cilveeki kaut ko palasiitu,aptvertu? Kaada jeega posteet pilniigu sviestu? Postu augstaak links.
Offline
ezis_
11. Jan 2018, 17:50 #78

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1281

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


11 Jan 2018, 17:46:04 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 17:07:00 @Esspatss rakstīja:
EGR aizveras pie mazākā pieskāriena akseleratoram.Attiecīgs braukšanas stils,lai viņš maksimāli būtu ciet. No augstāk minētā secinam,ka auto ar egr ,lai viss būtu ,kā vajag,būs nedaudz lielāks patēriņš.



Kam janotiek,lai cilveeki kaut ko palasiitu,aptvertu? Kaada jeega posteet pilniigu sviestu? Postu augstaak links.
Gogle tik talaak... autorazotaji ir vienigie kas stumj to kaku ka egr ir labs un ekonome degvielu visi parejei zin ka vins kaute motoram un palielina paterinu.
Offline
Jonix
11. Jan 2018, 18:05 #79

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


11 Jan 2018, 17:46:04 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 17:07:00 @Esspatss rakstīja:
EGR aizveras pie mazākā pieskāriena akseleratoram.Attiecīgs braukšanas stils,lai viņš maksimāli būtu ciet. No augstāk minētā secinam,ka auto ar egr ,lai viss būtu ,kā vajag,būs nedaudz lielāks patēriņš.



Kam janotiek,lai cilveeki kaut ko palasiitu,aptvertu? Kaada jeega posteet pilniigu sviestu? Postu augstaak links.
Vispār jau nav sviests.
Gandrīz visiem populārajiem dīzeļdzinējiem pie jaudas, kas lielāka par apmēram pus pedāli (stulbs apzīmējums, bet sakrīt ar reālo situāciju) EGR tiek aizvērts ciet un tas ir ļoti skaidri un uzskatāmi redzams dzinēja vadības bloku programmās.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
N53series
11. Jan 2018, 18:14 #80

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 18:05:55 @Jonix rakstīja:

11 Jan 2018, 17:46:04 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 17:07:00 @Esspatss rakstīja:
EGR aizveras pie mazākā pieskāriena akseleratoram.Attiecīgs braukšanas stils,lai viņš maksimāli būtu ciet. No augstāk minētā secinam,ka auto ar egr ,lai viss būtu ,kā vajag,būs nedaudz lielāks patēriņš.



Kam janotiek,lai cilveeki kaut ko palasiitu,aptvertu? Kaada jeega posteet pilniigu sviestu? Postu augstaak links.
Vispār jau nav sviests.
Gandrīz visiem populārajiem dīzeļdzinējiem pie jaudas, kas lielāka par apmēram pus pedāli (stulbs apzīmējums, bet sakrīt ar reālo situāciju) EGR tiek aizvērts ciet un tas ir ļoti skaidri un uzskatāmi redzams dzinēja vadības bloku programmās.

Jaa,bet taadaa rezhiimaa tie dzineeji straadaa 5..10% laika. Visu paareejo laiku - pie griezes,kas ir zem shii treshold.
Piemeeram,benziins pie 100km/h brauc ar 80..90Nm,kas sastaada ap 10% no jaudas pie 2000 rpm. Tb,lai uztureetu 100km/h vajag tikai 25..30hp.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo