Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
Alkaans
09. Jan 2018, 15:29 #1

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Sveiki, varbut kads var ieteikt kadu kjiimiju ko baakaa ieliet, man e61 535d max spiediens ir ap 800mbar, idle 300-400mbar, megjinaju braucot palaist caur pc regen, bet vins neljauj jo 2 kluudas par filtru momenta uzlec atpakal, panelii vel nedeg ikona par DPF, safe mode nav vel, sensori beigtie un termostati samainiti visi, palika tikai dpf kluudas divas... chalji teica ka jaamazgaa vai jagriezh laukaa... varbut vel var saglaabt ielejot baakaa kaadu kjiimiju? kaadu? varbut var atvienot slauku no pretspiediena sensora un apmanit ka nav tik liels spiediens lai ieslegtu manualo regen?

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 09 Jan 2018, 15:36:15 ]

Offline
RSAWorkshop
09. Jan 2018, 15:31 #2

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7156

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Pabeigsim_kopa
09. Jan 2018, 15:34 #3

Kopš: 18. Aug 2017

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Vari mēģinā pieliet:
1) 100ml Karosīna
2) ja nepalīdz, tad vēl ap 69ml Jonixīna
Offline
edzhaans
09. Jan 2018, 15:51 #4

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


09 Jan 2018, 15:34:45 @Pabeigsim_kopa rakstīja:
Vari mēģinā pieliet:
1) 100ml Karosīna
2) ja nepalīdz, tad vēl ap 69ml Jonixīna

Ja es nebūtu iebraucis jociņā tad reāli būtu padomājis, ka tu šim iesaki ieliet aviācijas degvielu, un 69ml kaut kādas šņagas
Offline
Alkaans
09. Jan 2018, 16:00 #5

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


09 Jan 2018, 15:31:29 @RSAWorkshop rakstīja:
bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad


Vari iedot nosaukumu, cik daudz, un kur noperkams?

P.s parejie bez jokiem ludzu, savadak bus par 1 smirdigu dizeli vairak

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 09 Jan 2018, 16:03:05 ]

Offline
R_BERGS
09. Jan 2018, 16:02 #6

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16515

Braucu ar:


09 Jan 2018, 16:00:18 @Alkaans rakstīja:

09 Jan 2018, 15:31:29 @RSAWorkshop rakstīja:
bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad


Vari iedot nosaukumu, cik daudz, un kur noperkams?

P.s parejie bez jokiem ludzu, savadak bus par 1 smirdigu dizeli vairak

tas nebūs labi

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
Jonix
09. Jan 2018, 16:17 #7

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


09 Jan 2018, 15:31:29 @RSAWorkshop rakstīja:
bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad

Ne jau ar 800mbar pretspiedienu. Tur elements ir beidzies, nevis kvēpi jāsablīvē

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
janitis9
09. Jan 2018, 16:38 #8

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 522

Braucu ar:

Degvielas piedevas
XB30027
XADO

Pielietojums: Partikulara filtra aizsardzibai
Particulate filter PROTECTION (Dīzelis) Kavē partikulārā filtra aizsērēšanu, lietojot neatbilstošas kvalitātes degvielu. Kad lietojat neatbilstošas kvalitātes degvielu, tā sadegot, partikulārajā filtrā veido nosēdumus. Uzkrājoties šiem nosēdumiem, partikulārā filtra efektivitāte zūd un pastāv lielāka iespēja, ka tas aizsērēs. · Neitralizē sekas, lietojot neatbilstošas kvalitātes degvielu. · Nodrošina labāku degvielas sadegšanu, palielina degvielas cetāna skaitli un degvielas jaudu. · Vispusīgi attīra degvielas sistēmu un sadegšanas kameru no nogulsnēm. Lietošanas instrukcija: Iepildīt pudeles saturu degvielas tvertnē pirms degvielas uzpildes. Dozēšana: 250ml uz 40-60 L degvielas.
Offline
Redliner
09. Jan 2018, 17:13 #9

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac

Es savējo ar šādu iztīriju.



spriežot pēc spiediena, tev būtu jau jāsāk ar ko šādu

Offline
AF
09. Jan 2018, 17:36 #10

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Visas tās kīmijas tik pagarina tavu čakaru, vai nu liec jaunu dpf vai tiec vaļā no tā uz visiem laikiem un nečakarē nedz auto nedz sev galvu
Offline
Kaross
09. Jan 2018, 17:42 #11

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tās kļūdas teorētiski var dabūt nost noresetojot filtru uz jaunu, bet nu jābūt bišķīt slimam, lai pie tāda spiediena slēgtu reģenerāciju.
Ieteiktu paņemt pāris ugunsdzēšamos līdzi, kad sāc dedzināt.
Un uzliec kaut kur gopro uz jumta, lai var redzēt šovu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
09. Jan 2018, 18:01 #12

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


09 Jan 2018, 17:36:51 @AF rakstīja:
Visas tās kīmijas tik pagarina tavu čakaru, vai nu liec jaunu dpf vai tiec vaļā no tā uz visiem laikiem un nečakarē nedz auto nedz sev galvu

Laikam labāk nevar pateikt!

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
RSAWorkshop
09. Jan 2018, 20:13 #13

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7156

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Jan 2018, 16:00:18 @Alkaans rakstīja:

09 Jan 2018, 15:31:29 @RSAWorkshop rakstīja:
bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad


Vari iedot nosaukumu, cik daudz, un kur noperkams?

P.s parejie bez jokiem ludzu, savadak bus par 1 smirdigu dizeli vairak
Kkāds aerosols bija, 17eur maksā, man šķiet, ka ir ok

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
09. Jan 2018, 20:14 #14

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7156

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Jan 2018, 16:17:30 @Jonix rakstīja:

09 Jan 2018, 15:31:29 @RSAWorkshop rakstīja:
bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad

Ne jau ar 800mbar pretspiedienu. Tur elements ir beidzies, nevis kvēpi jāsablīvē
Mersim ar nokautu gaisa mērītāju pretspiediens bija stipri pie 2bar un neko, aizgāja vienā mierā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
09. Jan 2018, 20:49 #15

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Neticu. Tas fiziski nav iespējams. Lielāko ko esmu redzējis bija 1,5bar. Tas auto praktiski bija nebraucams. Lidz 50km/h nevarēja ieskrieties. Izņemot ārā filtru tur bija pāris mm bieza kvēpu kārta. Nezinu kam jānotiek, lai to izmazgātu. Ir kādi padsmit bijuši arī atvesti uz treilera, nerūcoši vai tikai tukšgaitā rūcoši. Tiem pat nemēģināju mērīt. Tur varbūt arī bija 2 bar.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
09. Jan 2018, 20:51 #16

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Starp citu BMW sensoram vispār mērapjoms ir tikai 1 bar. Tad padomājiet, cik labi tie 0,8bar jeb 800 mbar ir labi, ja gandrīz norauj uz īso sensoru.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
09. Jan 2018, 22:06 #17

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7156

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Jan 2018, 20:49:46 @Kaross rakstīja:
Neticu. Tas fiziski nav iespējams. Lielāko ko esmu redzējis bija 1,5bar. Tas auto praktiski bija nebraucams. Lidz 50km/h nevarēja ieskrieties. Izņemot ārā filtru tur bija pāris mm bieza kvēpu kārta. Nezinu kam jānotiek, lai to izmazgātu. Ir kādi padsmit bijuši arī atvesti uz treilera, nerūcoši vai tikai tukšgaitā rūcoši. Tiem pat nemēģināju mērīt. Tur varbūt arī bija 2 bar.

Kad iedarbināja, tad turbīna stāvēja uz vietas un šņāca savienojumi, pie izpūtēja nevarēja neko just, pēc brīža arī noslāpa

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
laimislaimimigais
10. Jan 2018, 17:17 #18

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Ir reanimēti dpf filtri uz e60/61 3.0d ar 1000 mbar pretspiedienu gaitā, auto knapi kustējās, bet rezultāts ir uz īsu laiku, jo tik aizsistiem filtriem vienmēr ir kāds cēlonis. Un tavā gadījumā iekš izpūtēja parasti atstāj metālisko katalizātoru, kurš pildīs kkādu trokšņa slāpēšanas (turbo svilpošana) funkciju + nebūs taisnās trubas dīzeļa smaka.

[ Šo ziņu laboja laimislaimimigais, 10 Jan 2018, 17:29:18 ]

Offline
Staris
10. Jan 2018, 18:53 #19

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

tas smaku neaizturēs. Tāpat smird. Visticamāk nedrīkst egr aiztikt, ja grib, lai nesmird
Offline
AF
10. Jan 2018, 19:33 #20

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nekas nesmird ja sprauslas ir ok
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo