Online
Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF pilns
Autors | Ziņojums |
Alkaans | | Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 637
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
| Sveiki, varbut kads var ieteikt kadu kjiimiju ko baakaa ieliet, man e61 535d max spiediens ir ap 800mbar, idle 300-400mbar, megjinaju braucot palaist caur pc regen, bet vins neljauj jo 2 kluudas par filtru momenta uzlec atpakal, panelii vel nedeg ikona par DPF, safe mode nav vel, sensori beigtie un termostati samainiti visi, palika tikai dpf kluudas divas... chalji teica ka jaamazgaa vai jagriezh laukaa... varbut vel var saglaabt ielejot baakaa kaadu kjiimiju? kaadu? varbut var atvienot slauku no pretspiediena sensora un apmanit ka nav tik liels spiediens lai ieslegtu manualo regen? [ Šo ziņu laboja Alkaans, 09 Jan 2018, 15:36:15 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Pabeigsim_kopa | | Kopš: 18. Aug 2017
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| Vari mēģinā pieliet:
1) 100ml Karosīna
2) ja nepalīdz, tad vēl ap 69ml Jonixīna | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
09 Jan 2018, 15:34:45 @Pabeigsim_kopa rakstīja:
Vari mēģinā pieliet:
1) 100ml Karosīna
2) ja nepalīdz, tad vēl ap 69ml Jonixīna
Ja es nebūtu iebraucis jociņā tad reāli būtu padomājis, ka tu šim iesaki ieliet aviācijas degvielu, un 69ml kaut kādas šņagas | Offline | | |
Alkaans | | Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 637
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
|
09 Jan 2018, 15:31:29 @RSAWorkshop rakstīja:
bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad
Vari iedot nosaukumu, cik daudz, un kur noperkams?
P.s parejie bez jokiem ludzu, savadak bus par 1 smirdigu dizeli vairak [ Šo ziņu laboja Alkaans, 09 Jan 2018, 16:03:05 ] | Offline | | |
R_BERGS | | Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16515
Braucu ar:
|
09 Jan 2018, 16:00:18 @Alkaans rakstīja:
09 Jan 2018, 15:31:29 @RSAWorkshop rakstīja:
bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad
Vari iedot nosaukumu, cik daudz, un kur noperkams?
P.s parejie bez jokiem ludzu, savadak bus par 1 smirdigu dizeli vairak
tas nebūs labi
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
09 Jan 2018, 15:31:29 @RSAWorkshop rakstīja:
bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad
Ne jau ar 800mbar pretspiedienu. Tur elements ir beidzies, nevis kvēpi jāsablīvē
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
janitis9 | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 522
Braucu ar:
| Degvielas piedevas
XB30027
XADO
Pielietojums: Partikulara filtra aizsardzibai
Particulate filter PROTECTION (Dīzelis) Kavē partikulārā filtra aizsērēšanu, lietojot neatbilstošas kvalitātes degvielu. Kad lietojat neatbilstošas kvalitātes degvielu, tā sadegot, partikulārajā filtrā veido nosēdumus. Uzkrājoties šiem nosēdumiem, partikulārā filtra efektivitāte zūd un pastāv lielāka iespēja, ka tas aizsērēs. · Neitralizē sekas, lietojot neatbilstošas kvalitātes degvielu. · Nodrošina labāku degvielas sadegšanu, palielina degvielas cetāna skaitli un degvielas jaudu. · Vispusīgi attīra degvielas sistēmu un sadegšanas kameru no nogulsnēm. Lietošanas instrukcija: Iepildīt pudeles saturu degvielas tvertnē pirms degvielas uzpildes. Dozēšana: 250ml uz 40-60 L degvielas. | Offline | | |
|
Redliner | | Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
| Es savējo ar šādu iztīriju.
spriežot pēc spiediena, tev būtu jau jāsāk ar ko šādu
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Visas tās kīmijas tik pagarina tavu čakaru, vai nu liec jaunu dpf vai tiec vaļā no tā uz visiem laikiem un nečakarē nedz auto nedz sev galvu | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tās kļūdas teorētiski var dabūt nost noresetojot filtru uz jaunu, bet nu jābūt bišķīt slimam, lai pie tāda spiediena slēgtu reģenerāciju.
Ieteiktu paņemt pāris ugunsdzēšamos līdzi, kad sāc dedzināt.
Un uzliec kaut kur gopro uz jumta, lai var redzēt šovu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
09 Jan 2018, 17:36:51 @AF rakstīja:
Visas tās kīmijas tik pagarina tavu čakaru, vai nu liec jaunu dpf vai tiec vaļā no tā uz visiem laikiem un nečakarē nedz auto nedz sev galvu
Laikam labāk nevar pateikt!
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
09 Jan 2018, 16:00:18 @Alkaans rakstīja:
09 Jan 2018, 15:31:29 @RSAWorkshop rakstīja:
bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad
Vari iedot nosaukumu, cik daudz, un kur noperkams?
P.s parejie bez jokiem ludzu, savadak bus par 1 smirdigu dizeli vairak
Kkāds aerosols bija, 17eur maksā, man šķiet, ka ir ok
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
09 Jan 2018, 16:17:30 @Jonix rakstīja:
09 Jan 2018, 15:31:29 @RSAWorkshop rakstīja:
bākā ne, pa tiešo pirms DPF, es parasti zondi izskrūvēju un piepūšu pilnu, izmazgā labi un ir vairāki šitā reanimēti un braukā vēl tagad
Ne jau ar 800mbar pretspiedienu. Tur elements ir beidzies, nevis kvēpi jāsablīvē
Mersim ar nokautu gaisa mērītāju pretspiediens bija stipri pie 2bar un neko, aizgāja vienā mierā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Neticu. Tas fiziski nav iespējams. Lielāko ko esmu redzējis bija 1,5bar. Tas auto praktiski bija nebraucams. Lidz 50km/h nevarēja ieskrieties. Izņemot ārā filtru tur bija pāris mm bieza kvēpu kārta. Nezinu kam jānotiek, lai to izmazgātu. Ir kādi padsmit bijuši arī atvesti uz treilera, nerūcoši vai tikai tukšgaitā rūcoši. Tiem pat nemēģināju mērīt. Tur varbūt arī bija 2 bar.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Starp citu BMW sensoram vispār mērapjoms ir tikai 1 bar. Tad padomājiet, cik labi tie 0,8bar jeb 800 mbar ir labi, ja gandrīz norauj uz īso sensoru.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
09 Jan 2018, 20:49:46 @Kaross rakstīja:
Neticu. Tas fiziski nav iespējams. Lielāko ko esmu redzējis bija 1,5bar. Tas auto praktiski bija nebraucams. Lidz 50km/h nevarēja ieskrieties. Izņemot ārā filtru tur bija pāris mm bieza kvēpu kārta. Nezinu kam jānotiek, lai to izmazgātu. Ir kādi padsmit bijuši arī atvesti uz treilera, nerūcoši vai tikai tukšgaitā rūcoši. Tiem pat nemēģināju mērīt. Tur varbūt arī bija 2 bar.
Kad iedarbināja, tad turbīna stāvēja uz vietas un šņāca savienojumi, pie izpūtēja nevarēja neko just, pēc brīža arī noslāpa
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| Ir reanimēti dpf filtri uz e60/61 3.0d ar 1000 mbar pretspiedienu gaitā, auto knapi kustējās, bet rezultāts ir uz īsu laiku, jo tik aizsistiem filtriem vienmēr ir kāds cēlonis. Un tavā gadījumā iekš izpūtēja parasti atstāj metālisko katalizātoru, kurš pildīs kkādu trokšņa slāpēšanas (turbo svilpošana) funkciju + nebūs taisnās trubas dīzeļa smaka.
[ Šo ziņu laboja laimislaimimigais, 10 Jan 2018, 17:29:18 ] | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| tas smaku neaizturēs. Tāpat smird. Visticamāk nedrīkst egr aiztikt, ja grib, lai nesmird | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Nekas nesmird ja sprauslas ir ok | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|